MERKURY MARKET SLOVAKIA, s.r.o.

Predaj - sanitárna keramika, nábytok, dlažby, kozuby a vykurovacie zariadenia.

www.merkurymarket.sk
www.merkurydesign.sk


Kontaktné údaje

Duklianska 11, 080 01 Prešov
Telefón:
051 / 749 80 03
Fax:
051 / 749 80 14

Otváracie hodiny

Pondelok - piatok 08:00 - 20:00 Sobota 08:00 - 18:00 Nedeľa 10:00 - 18:00


FAKTURAČNÉ ÚDAJE

IČO:
36501891
Obchodné meno:
MERKURY MARKET SLOVAKIA, s.r.o.
Sídlo:
Duklianska 11, 080 01 Prešov
DIČ:
2021934123
IČ DPH:
SK2021934123


Hodnotenia firmy

Hodnotiť firmu: vyber hodnotenie

Sumo77
Žilina
Hodnotení: 1
Nevhodné Kompliment 0
12.08.2014, 09:39:31

Merkury uz nikdy viac hlavne Zilina.Drzi arogantny predajcovia.Priatelka kupovala zaclony a ziadna ochota.Zvlast sa treba podakovat p.Mackovej zo zaclon mysli si o sebe bohvie co...drza arogantna ani slov na nich clovek nema

Iveta164
Bardejov
Hodnotení: 1
Nevhodné Kompliment 0
09.04.2014, 21:15:17

zdielam nazor na tento obchod ako Petero z BA, podobne skusenosti, neochota predajcov, zdlhave reklamacie, zla skusenost s predajnou v PO, ale zasa kladne hodnotim predajne toho isteho mena v Sonči, zaujimave, predajcovia ochotny, v pripade reklamcie žiaden problem

PETEROzBA
Bratislava - ostatné
Hodnotení: 1
Nevhodné Kompliment 0
04.04.2014, 15:19:30

Uz nikdy tento obchod! Po kazddom nakupe su problemy s tovarom. Dnes som kupil konferencny stolik v Dunaj.Strede. Krabica poprehybana len tak prelepena. Doma ho idem skladat a samozrejme ziadne skrutky.Zavolal som do predajne ako to vyriesime.A dozvedel som sa ze mam prist osobne a podat reklamaciu. Do DS to ma 30km. prejazdil som 60 km aby som kupil stolik a teraz mam dalsich 60km aby som podal reklamaciu. Ziadna ochota pomoct zakaznikovi. Predsa tie skrutky mohli poslat aj postou. Takze,prejazdim 120 km a budem na zaplateny tovar cakat 30 dni. Povedzte,je mozne v tejto dobe aby vobec takyto obchod existoval?



Hodnotení: 1
23.02.2014, 20:46:29

Dobrý deň, týmto chcem poukázať na to, ako si vážite zákazníka, ktorý u vás nakúpi tovar za 1 700 eur. V novembri 2013 manželka nakúpila v Žiline v Merkury Market Slovakia s.r.o. rôzny tovar v hodnote spomínaných 1 700 eur. Medzi iným tovarom aj posuvné dvere so sklom. Z dôvodu prerábania priestorov sa dvere mali montovať až 18.2.2014. Pri otvorení krabice sme zistili, že farba je iná, akú sme chceli. Manželka chcela farbu jelša, toto boli tmavé, hnedé. Dodatočne sme hľadali uvedenie farby na krabici, ale je tam uvedené len COLOR: 9324 ROAST WALNUT, čo mne ako Slovákovi nič nehovorí. Na pokladničnom bloku je uvedené: 5449000- 22 VD DRZWI HARM/CRYSTALLINE GLASS/MAHOD. Čo mi teda tiež nie je jasné , aká farba to má biť. Jediná možnosť je teda rozbaliť krabicu a presvedčiť sa. Priznávam, že sme to mali spraviť pri dovezení tovaru, ale určite to poznáte: tu máte balíky 1,2,3, tu mi to podpíšte, ponáhľam sa. Vôbec nás nenapadlo, že dvere sú v inej farbe.

Zobraziť všetky reakcie (3)
23.02.2014, 20:48:29

Tak som vytočil číslo tel. 041 500 10 53, asi zákaznícka linka. Po rôznych oznamoch, som stlačil spojenie na oddelenie dverí, kde som sa nedovolal. Potom som ešte skúšal na spojenie sa s operátorom, samozrejme neúspešne. Tak som naložil dvere do auta a dňa 23.2.2014 som navštívil v Žiline Merkury Market Slovakia s.r.o. s cieľom požiadať o výmenu. Po príchode a pozretí bločku mi predavač oznámil, že to nie je možné, lebo to bolo zakúpené v novembri 2013. Tak som požiadal aby zavolal vedúceho oddelenia, od ktorého som očakával viac, nie len suché konštatovanie. To som asi nemal robiť, (asi som ho vyrušil z veľmi dôležitej práci). Po oboznámení so situáciou mi len argumentoval to isté, potom, že to nie je v pôvodnom obale, (boli v pôvodnom obale, prelepené priesvitnou páskou, TÁ MU VADILA ? ) a jeho najlepší argument znel: Môžeme tu stáť aj do večera, aj tak Vám to nevymením. Keď som mu spomenul, ako si váži zákazníka, ktorý mu dá zarobiť v jeden deň 1 700 eur, aby mal na výplatu a má s nákupom samé starosti ( manželka kúpila v tej sume aj kuchynskú linku, kde jej predavač ani neoznámil a nespomenul spôsob montáže a linku po rozbalení nebolo na čo uchytiť na stenu, v digestore žiarovky vydržali svietiť mesiac, spôsob montáže ani nejdem spomínať, lebo je to hrôza), dostal som ďalšiu arogantnú odpoveď: Ja mám doma kuchynskú linku na zemi.

23.02.2014, 20:49:08

Týmto si spomínaný vedúci asi neuvedomil, že mňa nezaujíma, čo on má doma (hoci v Poľsku je všetko možné, poznáme rôzne prípady so správ, či s mäsom, alebo inými potravinami,), ale čo chcem ja. Zase asi ukázal, akým je PÁNOM vo svojom obchode, no čo je podstatné, asi nevie kto je zákazník. Mať takého človeka vo svojom obchode, tak sa sním čo najskôr rozlúčim, lebo onedlho by nebolo komu predávať. V ten deň som totiž plánoval nákup aj do kúpeľne, ale po takomto prístupe som svojich 2 600 eur minul tam, kde boli voči mi ústretovejší. Po týchto skúsenostiach, som si povedal Merkury Market Slovakia s.r.o. nikdy viac. S pozdravom Váš už bývalý zákazník

Prešov
monsimon 13.08.2014, 14:59:07

Moje skúsenosti z Markury z Prešova sú veľmi podobné tým vašim. Včera sme s rodinou boli na oddelení záclon, úmysel bol jednoznačný..urobiť nákup. Po polhodine čakania na predavačku Anku, ktorú nikto iný nemohol a nesmel zastúpiť sme boli dokonca verbálne napadnutí predavačom Martinom, vysokým 30.tnikom s miernou plešinkou, ktorý dokonca poznamenal, že keď sa pôjde prezliecť z rovnošaty, zlikviduje nás...!!!! Šokujúce správanie predavača !!! Dovolili sme si totiž prejaviť nespokojnosť s dlhým čakaním na obsluhu /asi 30 min./ a to sa zrejme v Merkury nesmie ! Sťažnosti u riaditeľa marketu p. Višinského boli zjavne zbytočné, lebo ten pôsobil ustráchane a vyplašene, pričom predavač Martin na za jeho chrbtom dobre zabával na našej sťažnosti pánovi riaditeľovi. Znechucujúce pomery v Merkury Market v Prešove...

DS777
Dunajská Streda
Hodnotení: 1
Nevhodné Kompliment 0
05.09.2013, 07:28:58

zrušiť takú obchodnú sieť okamžite

Šaľa
merry1607 12.03.2014, 19:09:02

jednoznačne suhlasim

jos04
Žarnovica
Hodnotení: 1
Kompliment 0
25.01.2013, 15:25:33

Pobocka v Leviciach musi byt velmi hrda na svojho veduceho zastupcu,taku reklamaciu ako tam zazila moja sestra tak hadam iba na Slovensku sa to moze stat,sklamanie prevelike

Zobraziť všetky reakcie (3)
23.02.2014, 20:47:24

Určite nezabudnem taktiež informovať Ústredie SOI v Bratislave a Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj, kde podľa zákona predávajúci je povinný informovať spotrebiteľa o vlastnostiach predávaného výrobku, o spôsobe použitia, montáže a údržby výrobku a o nebezpečenstve, ktoré vyplývajú z jeho nesprávneho použitia, montáže alebo údržby, o podmienkach uchovávania a skladovania, kde každý predávaný výrobok musí byť riadne označený v slovenskom jazyku, kde v tomto prípade tento popis nie je uvedený ani na obale, ani vnútri výrobku !

Žarnovica
jos04 23.02.2014, 21:13:47

sestra zazila super situaciu,prerabal som kupelnu,kupil som sprchovaci kut ku ktoremu nepasovali plasty ci ako to nazvat,veduca)ci pobocky poslala nejakeho pracovnika aby odkazal,ze reklamacna doba je 30,chcel by som vidiet ju jeho ako by sa 30 dni nesprchovali,nakoniec po dlhom dohovarani sa to skratilo na tyzden ale ajtak ziadne plusove body nemaju u mna uz

Šaľa
merry1607 12.03.2014, 19:30:28

Mam podobne skusenosti vlani sme si kupily sprchovy kut ktory stal 404eur...do kupelky sme sa pustili z velky elanom nove vedenie vody ,kanalizacia (poznate ak prerabate staru kupelku ) zly pocit sme začala mat až ked sme rozobrali krabice a začali študovat ale vyslovene študovat ,pridany navod s ktory aj odbornik by mal problemy! Ked ako tak sme sa zorientovali že čo a ako ..prišlo prekvapenie... hlavne lišty boli na jednu stranu :(( neostavalo nam ine len to zbalit a pod sa do predajne ..ešte pre istotu sme si rozbalili ostavajuce baliky aby sme zistili či je všetko v poriadku a prišlo dalšie prekvapenie chybalo zrkadlo a dalšie skrutky((.Tak sme sa vybrali do predajne podotykam MM Nitra. Po vypočuti našej stažnosti nas predavač informoval že spiše reklamaciu a budeme čakat 30dni!!!Na moje naliehanie, že ved to nie je možne aby som 30dni chodila po susedoch sa sprchovat ich vobec nezaujimalo ..podotikam na sklade mali ešte jeden sprchovy kut ale tvrdili že nie je možne to z toho vybrat ..že vraj im to nikto nekupi!! Nepomohol ani rozhovor z hlavnym veducim z odelenia vraj sa možem ist stažovat kde chcem a arogante nas odbil.Tomuto sa hovori zakaznik naš pan ...každy kto mi spomenie MM tak ho od tochto obchodneho retazca odradzam!!!

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie uvedené na tejto stránke.
Viac v Pravidlách

GPS poloha nebola vyplnená.