Kontaktné údaje Slovenská pošta, pobočka Poprad 1
Mnoheľova 829/11
058 01 Poprad
Podanie, preprava a dodanie listových, balíkových a peňažných zásielok.
Otváracie hodiny Slovenská pošta, pobočka Poprad 1
Hodnotenia Slovenská pošta, pobočka Poprad 1
NEDVÍHATE TELEFÓN!!! Ako môžem niečo vybaviť, keď opakovane mi nikto nedvíha??? Hrôza!!! To sú ale služby...
Nedodávajú riadne sobotnú Pravdu a nedvíhajú telefón, ako to mám reklamovať?
Vzdy vsetko vybavim a bez problemov. Treba chodit ked nie je najvacsi napor - t.j. mimo obedu a okolo 17h. Ak sa stazujete na zamestnancov, ze sa na vas neusmievaju a neutru vam s prepacenim zadky, tak sa najprv pozrite ako pracujete vy.
Dobry den. Chcem sa opytať na čo pišete t.č. na zasielku, ked to potom nedvihate? Od 8h rana volam a je pomali 10 a vas ani jednu nenapadne to dvohnut?
Dobry den, nechodim na vasu web casto ale dnes som hladala na postu v Poprade telefonne cislo a je mi luto ale cislo ktore tam uvadzate nefunguje a ani dalsie ktore som skusala jedine co mi dalo ton bola Posta 2 v Poprade ale tam pre istotu nik nedviha. Som celkom sklamana kedze mate celkom pekne urobenu stranku ....no co z nej ak veci ktore su dolezite nefunguju....zijem v zahranici a nemam moznost ist na pobocku osobne a takto sa tiez nemozem spojit ....a potom mi nezabudnite poslat sek s upomienkoun zaplatit alebo este horsie .....
Je smutné, že v tejto dobe sa nemôžete spoľahnúť ani na funkčné t. c. ktoré vám zadajú na žltom papieriku o uložení zásielky, a samozrejme že t.c. na nete sú asi len na doplnenie prázdnych miest. Môžete nechať zvoniť-majú nás na háku. Prepáčte za výraz, ale každého to výročí.
Najhoršia inštitucia na Slovensku a zvlášť v Poprade. Žlté lístky, dlhé rady pred poštou, nefunkčné priehradky....Čím ďalej, tým horšie. Čo by sme chceli, veď minister Doležal povedal, že vie o problémoch, že odstráni rady z vnútra pošty, aby boli rady von...no čo na to povedať, to je riešenie problémov...
To kontaktné číslo naozaj odstráňte, a uveďte také, ktoré niekto dvihne. Nie každý môže prísť na poštu osobne.
Kuriéri fungujú , predavačky fungujú ale poštárky nefungujú . Na pošte sa tvoria 100 metrové rady . Strašné niečo
bolo by dobre keby niekto aj zdvihol telefon.a v denesnej situacii by ste mohli dat na stranku pôst aj aktualne otvaracie hodiny,lebo na infolinke nemate taku klapku a ani po3-4 min.to nik,pardon,okrem automatu nik nedvihne
uplna katastrofa..nedovolate sa nikomu..ste doma, a aj tak vam hodia do schranky zlty listok...
Ďakujem, síce jeden telefónny kontakt, ale zlatá pani vedúca pani Rekeneiová. Ochotná a spoľahlivá. Ďakujem
Je to smiešne jeden telefónny kontakt na takú veľkú poštu.
Ja ja na túto poštu pokúšam dovolať druhý deň ...ešte sa mi to nepodarilo....nechapem
To je bordel, dá se na tuto poštu vůbec nějak dovolat?
... na uvedené telefónne číslo som volala niekoľkokrát ... vždy neúspešne
roky si platím PO BOX a pošta mi dáva zásielky do neoznačenej poštovej schránky, na uvedené telčíslo sa nedovoláte
Katastrofa.Kazdu chvilu ina postarka,teraz zasa.3 mesiace bola jedna,ta doporucene listy nosila pekne do ruk,teraz je tu v meste druha,ja sedim doma a v schranke v pondelok aj dnes t.j. streda zlty listok.
V pondelok mi doniesol sused, ktorý býva o 5 vchodov ďalej vo Wolframe 2502, na Tpomášikovej ul. v Popradej listovú zásielku v ktorej bola faktúra, ktorá mala splatnosť v utorok 20.2.2018. Okamžite som ju uhradil, musím ísť osobne sa ešte dodávateľovim ospravedlniť, tak že asi penále nebude. Sused uviedol, že našu poštárku niekto zastupuje a že je to katastrofa ako tá doručuje. Chcell som upozorniť vedúcu pošty, aby usmernila príslušnú pracovníčku, resp. prešetrila čo sa stalo. Volal som na centrálu, tam mi dali číslo na doručovateľky. Ani v pondelok, ani v utorok a ani v dnes nik nedvíha to volám aj vedúcej pošty. Chcel som to vybaviť slušne telefonicky. Keďže to normálne nejde, musím to podať a doručiť pošte písomne.
katastrofalne sluzby, baliky nedorucuju len hodia do schranky zlty listok a potom su dlhe cakacie doby na poste!!!
Znovu mam problem s dorucenim zasielky.Telefon nikto nedviha. Ak sa zasielka opat vrati odosielatelovi bez toho aby ma informovali aby som si zasielku isla prevzat na postu, tak to uz skutocne tak nenecham. Nezasluzia si tieto sluzby ani jednu hvizdicku.Katastrofa...
13.12.2017 o 6:45 ráno bola schránka na Juhu III pri Sintre taká plná, že sa nedal vložiť list. Je ťažké uveriť, že pošta schránku vyberá denne o 11:30, ako je na schránke napísané. Verím, že o 16:00 keď pôjdem okolo bude schránka vyprázdnená.
DVIHNE KONECNE DAKTO
Vopred zaplatená zásielka za 42€ bola omylom doručená inej žene ... tá pani sa iste potešila mojou zásielkou, ale kontaktovali ju, že sa stala chyba .. môj balík nakoniec po pár dňoch vrátila na poštu ... všetko dobre dopadlo, chyby sa stávajú ... poštárka sa ospravedlnila, takže beriem to ako ľudskú chybu ... a čo sa týka colnej správy v PP a zásielok z číny, pozastavia aj peňaženku za 4,90€ s vidinou platenia cla ... a narobia vám z toho behania a problémov a ten prístup som nezažila nikde asi .. niečo otrasné, nepríjemné a opovrhujúce ... blond pani na prijímacom oddelení kde vám iba dáva základné papiere ku colnému konaniu a už je nepríjemná a drzá aj keď vy prídete s dobrou náladou, úsmevom na perách a pekným pozdravom .. odíjdete s pocitom uplného debila a pocitom že pre vás asi urobila niečo neskutočné že vám vôbec dala papier do rúk
Ak sa chcete dovolať tak márne nik nedvihne a je jedno v akom čase voláte ! No čo je najhoršie sťažovali sme sa už niekoľko krát že nedostávame listy ani zásielky , niekoľko krát sme si vyzdvihli zásielku na pošte po týždni a o dva dni sme našli vymenný lístok že dnes nás nezastihli sedel aj dátum tak sme šli sa informovať na druhý deň z lístkom že čo vlastne došlo a zistili sme že ten balík sme už prevzali pred pár dňami !!! Viete ja si zaplatím tovar a tovar sa stratí po ceste ku mne ? Áno je to reálne ja na internete sledujem poštu - tovar dojde do colného skladu odkiaľ následne je zaslaný na moju adresu a záhadne už sem na moju adresu nedorazí !!!!!!!!! Nie je to prví prípad a pýtali sme sa aj vedúcej na pošte tá nám sľubila nápravu a že sa to stáva zo zásielkami zo zahraničia a že hlavne s tými z Číny ! Tak ako je to možné kto ich KRADNE - koho to platíme a komu zverujeme našu osobnú poštu do rúk !!!! SOM rozčúlený až na kosť !!!!
Dobrý deň.Co to za magorou zamestnávate?Doručovateľ,ktory zasstupuje teraz cez prázdniny poštárku pre mestku časť Stráže.Do pošt.shranky dá list,ktorý patrí celkom na inu adresu.!18.2. mal doniesť a dať do shranky lístok na peniaze pre dôchodkyňu.Dnes 19.2. 2016 je deň vyplacania dôchodku a jeho niet.!!Urobte nápravy!!
Dobrý deň, za okienkom sedia nekompetentné osoby, ktoré znepríjemňujú život. Včera, t.j. 7.12.2015 šiel syn pre preplatok na SIPO , podotýkam, že má trvalú adresu totožnú s adresou na SIPO, dokonca mal GENERÁLNU plnú moc overenú notárom a pracovníčka mu preplatok nevyplatila, hoc suma na vyplatenie nebola ani 200€. Pri telefonickom rozhovore mi povedala, že plná moc bola podpísaná v inom meste ako v Poprade a teda PLATÍ iba tam !! Myslela som, že ma z toľkej hlúposti porazí. Vedenie pošty by malo zvážiť preškolenie pracovníčok, nepoznajú ani to, čo garantuje Slovenská pošta na svojich stránkach. Našťastie na inej pošte v PP už bola pracovníčka, ktorá zákon o poštových službách pozná.
Ak bol niekto nespokojný so služami na Pošte 1 v PP, nech skúsi iné a porovná. Napr s poštou v BB. Nestalo sa mi raz za skoro desať rokov, čo som tam mal P.O. box, aby som si niečo nenašiel, alebo bol nejaký problém; Naopak. Ochota, ústretovosť ... bez rozdielu či ma tá ktorá práve sediaca pracovníčka za okienkom poznala. Nemožem povedať jedno zlé slovo... Zvlášť keď sa mi postarali o zásielky aj pomerne dlho po zrušení PO Boxu. Veľká vďaka
Tie zeny za okienkom,a veduca dna.,to maju hrozne spravanie. Najhorsia posta v Poprade.
V priebehu polroka mi 2x nedošiel do schránky predplatený časopis - na čo som sa sťažoval - pošta si preverila, že mám schránku riadne označenú a uzamykateľnú - "poriešili" si doručovateľku, ktorá od tej doby bola voči mne doslova "odutá" a časopisy chodili, po nejakom čase - asi 1,5 roka sa to opäť zopakovalo - ale pošta si bránila svoju doručovateľku aj keď vydavateľ mi poslal doklad, že časopis mi odoslal, časopis som mal nahradený a ďalšie čísla chodia opäť v poriadku, dnes mi opäť nedoručili obyčajnú malú listovú zásielku - len rovno oznam do schránky o nedoručení a vedúca doručovateliek sa voči mne ohradí, že som pravidelný sťažovateľ - je toto ešte normálne v tomto štáte??? .... KEDY UŹ KONEČNE SKONČÍ MONOPOL SLOVENSKEJ POŠTY!!!
Poslal a hlavne zaplatil som balík prvou triedou, no balík došiel druhou triedou, čo je lacnejšie. Utrpel som finančnú škodu. Po zaslaní reklamácie emailom som dostal odpoveď, že na to majú na pošte vlastné formuláre. Žiadne ospravedlnenie, žiadna ľútosť.
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách