Hľadať firmu

Kontaktné údaje Slovak Telekom, a.s.

0800 123 456
Slovak Telekom, a.s.
Bajkalská 28
817 62  Bratislava
FORUM

Poskytovanie komunikačných, televíznych a internetových služieb, digitálna televízia Magio, televízia cez satelit. Prenos, vysielanie a príjem rozhlasových, televíznych a komunikačných signálov.

Otváracie hodiny Slovak Telekom, a.s.

Pondelok - piatok:
09:00 - 17:00
Sobota:
zatvorené
Nedeľa:
zatvorené

Fakturačné údaje Slovak Telekom, a.s.

Názov: Slovak Telekom, a.s.
Sídlo: Bajkalská 28, 817 62  Bratislava-Ružinov
IČO: 35763469
DIČ: 2020273893
IČ DPH: SK2020273893

Hodnotenia Slovak Telekom, a.s.

Hodnotenia Slovak Telekom, a.s.Pridaj hodnotenie: vyber hodnotenie



Hodnotení: 1
LAN Hodnotenia: 1Užitočné: 0
22.02.2024

Dobrý deň, dnes som navštívila pobočku Telekomu v Prešove, OC Novum, chcem oceniť profesinálny a ústretový prístup. p. PS, ďakujem.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
MRF Hodnotenia: 2Užitočné: 0
18.10.2023



Hodnotení: 1
Ivan Hodnotenia: 1Užitočné: 3
14.06.2023

Dobrý deň, objednala som pre otca 83 rokov televízor preto aby si vedel prepínať obľúbené kanály na ovládači pod číslom1-5., lebo iné prepínanie už je pre neho problém. Technici prišli zapojiť televízor a ostatné si mám spraviť sama. Nepodarilo sa mi to spojazdniť a požiadala som o pomoc technickú podporu cez telefón. Títo mi ponúkli pomoc za 15.90 €. To ako keby som si išla kúpiť kabát, v obchode mi dajú látku, nite a gombíky a môžete si ho ušiť alebo vám k cene hotového kabátu ešte pripočítajú cenu za šitie. to sú aké služby ? sa pýtam. Ja som zaplatila za to že mi bude fungovať program TV tak ako má a nie si to sama dorábať. Chápem spoplatnenie pri rôznych poruchách ale pri zriadení televízneho prenosu? Považujem to za maximálne neseriózne.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tomas Hodnotenia: 1Užitočné: 6
25.05.2023

Telekom je momentalne najslabsi operator s predrazenymi sluzbami.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Juro Hodnotenia: 1Užitočné: 4
27.04.2023

Telekom nieje taký dobrý,ako sa prezentuje v reklame. Reklamu treba brať z rezervou. Žiadné výhody pre verných zákazníkov s dobrou platobnou disciplínou. Samozrejme ide o zisk. To sa dá pochopiť. Chcete nejakú mizernú zľavu 5-6€?? Napriek tomu,že ste dlhoročný zákazník s dobrou platobnou disciplínou,zľavu zvyčajne nedostanete! Teda,ani tú mizernú zľavu.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Martin Hodnotenia: 2Užitočné: 4
05.04.2023

Od telecomu akurát tak pokoj a utekať čo najďalej. Aktuálne som ich zakaznik, horšie služby som nikdy nemal. Ľutujem rozhodnutie dať si k nim preniesť číslo. Dal som si televíziu a internet domov. Des ,hrôza, katastrofa. Nonstop problémy. Výpadky, minimálne 5 x reklamujem internet a televíziu domov. Stále výpadky ,problémy. Digi TV cez tanier som mal cca 10 rokov. Problém asi jeden za celú dobu. Toto z telecomu? Nonstop problém. Za tie peniaze čo za to pýtajú by to malo ísť na 1000% . Neodporúčam ani nepriateľovi.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Katarína Hodnotenia: 1Užitočné: 0
28.02.2023

Dobrý deň, nedávno som bola na OM Mlyny Nitra a vybavovali ma Tomáš Bakay a Lenka Begánová, mená viem, nakoľko som dostala vizitky aj keď som bola iba ako doprovod kolegu. Chcem pochváliť veľmi príjemný a profesionálny prístup, som klient Orange ale ak budem zvažovať prestup iste toto veľmi zaváži. Dakujem Katarína

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ada Hodnotenia: 1Užitočné: 1
29.12.2022

Slovak Telekom sluzby neodporucam nikomu. Otrasna zakaznicka podpora, 3 dni nam nesla to ich uzasne magio aj napriek tomu, ze na to "intenzivne pracovali". Ak sa vam pokazi krabica, tak asi najlepsie je sa prist pozriet na nu priamo, tak sa aj malo stat a ziaden technik sa do avizovanych "48 hodin' neukazal. Takze peniaze z Vas tahat budu, ale ze by poskytovali kvalitne sluzby to nie. Neodporucam Magio TV nikomu. Velmi casto sa kazi a len velmi tazko, ak vobec sa dostanete k zakaznickej podpore, ci vyrieseniu problemu. Magio sme sa rozhodli zrusit.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
MPS Hodnotenia: 1Užitočné: 0
21.10.2022

Telekom a ich debilne inovacie aby som mohol pozerat Tv v 21 storoci musim si dat meno heslo do ich debilnej aplikacie v tv aby som sa prekllikal a znova im platil za nieco co uz platim do teraz bolo vsetko ok. Od dnes 21.10.22 zaviedli tuto pseudo kravinu do TV na keru ? byt to na mne zrusim cely prasivy telekom aj zo vsetkymi cislami a sluzbami co u tych zebrakov mam

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lucia Hodnotenia: 1Užitočné: 6
05.10.2022

Na infolinke pracujú ľudia čo nič nevedia, všetko čo môžu pokazia a domiesaju všetko úplne naopak.. Nikdy viac paušál od tejto spoločnosti.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Kika Hodnotenia: 1Užitočné: 2
18.09.2022

Veľmi negatívna skúsenosť, zavádzajú čo to dá. Na predajných miestach, či na centrále sa pravdu nedozviete. Neporiadok, neprehľadnosť vo všetkom

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Karol Hodnotenia: 1Užitočné: 3
16.07.2022

Dnes 16.07.22 som volal kvôli poruche na Magio televízii. Arogantne správanie "technika",ktorý sa má od začiatku snažil presvedčiť,že chyba je u mňa doma..Odmietol mi poslať technika alebo to akokoľvek vyriešiť.!!! Fuj. Ani mi nebol ochotný poslať technika,. Pán XY na t.c.0800 123777 cas13 11hod. sťažnosť pôjde oficia

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
maggy.licko@gmail.com Hodnotenia: 1Užitočné: 1
11.07.2022

Veľmi zlé skúsenosti, zlá kvalita komunikácie, na call centre sú nekompetentni pracovníci, ktorí okrem zápisu do systému nemôžu nič

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Július Minár Hodnotenia: 1Užitočné: 0
05.07.2022

Neodporúčam. Časté výpadky, zlá komunikácia.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 7
igi Hodnotenia: 7Užitočné: 0
29.06.2022

slabe sluzby, zla kvalita

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
kacakivai@gmail.com Hodnotenia: 1Užitočné: 2
02.05.2022

Majú špinavé marketynkove ťahy na dôchodcov ! Áni ja nemám dobré skúsenosti! Povolila som inkaso na určitú sumu ako mám platiť ,chceli si strhávať viac nemali povolené dovolí si dať pokuty do dnes sa mi ani neospravedlnil nechutné úžernícke ťahy stále je im malo !

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
vladosmehlik@gmail.com Hodnotenia: 3Užitočné: 4
07.03.2022

Oblúkom sa vyhnůť. Už 3x urgujem jednu a tú istú poruchu a žiadna odozva. 2 tyzdne bez magia. A technik sa ani neunuva prist....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Zuzana Hodnotenia: 1Užitočné: 4
19.02.2022

Najhorší servis !!!!!! Nahlásenie poruchy- technik má na to 48 h! Po 48 hodinách Vás vysmejú že to môže byt viac ! . Ešte sa Vam aj vysmejú ! Proste otras . Hlavná vec že ak Cam predávajú produkty vtedy vedia zavolať aj tri krat za jeden deň !

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Silvia Lazurova Hodnotenia: 1Užitočné: 1
05.01.2022

Touto cestou , by som chcela vyjadriť nesmiernu spokojnosť ,čo sa týka technika Mariana Hrehora, ktorý mi bol 3.1.2022 zaviesť OZ v byte , nesmierne príjemný, ústretový, ochotný pán, kiežby takýchto ľudí bolo viac , zároveň chcem spomenúť aj pani Zlaticu Andrejovskú Špecialistu predajne Radničné námestie 6, Bardejov, pri ktorej som si službu zriadila, tiež milá, ústretová, ochotná paní, ďakujem.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
anton.simurka Hodnotenia: 1Užitočné: 6
17.09.2021

Ako som sa tento týždeň presvedčil Telekom má jedinečného kuriera- Packeta. Ani na tretí krát mi nebol dodaný mobil. Kurier mal stále výhovorky a robil zo mňa blbca. Tak som objednávku zrušil, a dva krát napísal reklamáciu na špeditéra. Táto firma robí reklamu aj Telekomu

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Michal Fiala Hodnotenia: 1Užitočné: 4
06.09.2021

Som dlhoročným zákazníkom Telekomu a.s.. Vždy, keď som si objednával nový telefón mobilný aj telefón na pevnú linku mi boli doručované bez problému na domovú adresu kuriérskou službou. Dnes som ostal nemilo prekvapený, keď mi pracovníčka ( bola veľmi slušná) na linke 0800123456 oznámila, že do našej obce nedoručujú z dôvodu pre zlé skúsenosti s našou obcou, ktoré má kuriérska služba.Nerozumiem, čo mám ja s tým spoločne a ako si také podmienky môže dať kuriérska služba. Na základe tejto skúsenosti zvažujem zmenu operátora.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
ludmila.dankova Hodnotenia: 1Užitočné: 5
20.07.2021

.20.07.2021 Dobry den.Dnes montuju v Trnave dvaja mladí chlapci TV na prizemí.Pri vrtaní odvalili omietku.Ked som im povedala,ze to maju po sebe opravit, oni to nerobia a este su aj drzí.Ja si myslim,ze ked nejaku skodu urobim tak po sebe dam do povodneho stavu.My sme dali nemale peniaze na rekonstrukciu baraku a Vy nam to tou Vasou pracou znicíte smahom ruky..Co ste Vy vlastne za firma?Skutocne som sa este s takym to jednanim nestretla.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
fabianka74 Hodnotenia: 1Užitočné: 7
16.07.2021

Postavia si stĺpy do dvora a potom robia neporiadok vo dvore rozkladajú sa po terase z náradím a nemajú ani tu slušnosť spýtať sa majiteľa ci môžu vstúpiť na pozemok!!! Najhnusnejsi a najdrzejsi operátor na Slovensku!! Som s vás znechutená!!!! A keď chcete odoslať hodnotenie musíte dať aspoň jednu hviezdičku!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ján Lakatoš Hodnotenia: 1Užitočné: 8
09.07.2021

Najhorší operátor na SVK

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
IvetaKolesarova Hodnotenia: 1Užitočné: 7
11.05.2021

Som veľmi sklamaná a pobúrená jednaním zamestnanca spoločnosti ,nakoľko po 20 ročnej vernosti som toto nečakal,vazne uvažujem o odchode a budem to odporúčať aj známym sbY nedopadli sko ja .

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Geletova Hodnotenia: 1Užitočné: 9
17.04.2021

Prosim potrebujem sa spojit s technickou podporou a uz cakam na spojenie s operatorem celych 40minut. Viem, ze je to bezplatny hovor, ale ako dlho ma clovek cakat na spojenie. Je to neskutocna sluzba, kedy sa nemozete dovolat a pri. tom platim za sluzby pravidelne a nie malo. Tato si sluzby pre zakaznikov nepredstavujem. Telefon sa mi vybil a ja stale cakam na spojenie s operatorom. Som zvedava ako dlho to bude este trvat. Dockam sa vobec. Je to katastrofa. b

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
galatea.violet@gmail.com Hodnotenia: 1Užitočné: 7
18.03.2021

Vcera mi bez upozornenia odpojili internet a nemohla som ucit. po patrani cez roboty, automaty mi konecne ludsky hlas vysvetlil , ze nemam zaplatenu fakturu za februar. Bola zaplatena sice ale uviedla som iny variabilny symbol. V T-come som 16 rokov verny zakaznik a oni mi cez pandemiu vypnu internet bez upozornenia ... Nemam slov a nie je to po prvy krat ani po druh,y co ma velmi sklamali, takze sa podla toho zariadim

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Frič Robert Hodnotenia: 1Užitočné: 7
07.03.2021

Dnes som prišiel zrušit magio tv do pobocky v Centrali a bol som velmi nemilo prekvapený ze mi nejakym podvodnym sposobom bola predlzena viazanost o 2 roky aked chcem sluzbu zrusit tak mam zaplatit zmluvnu pokutu 165 eur.Pozor na podvodnikov co vam z Telekomu volaju a oblbuju nic som nepodpisal a aj napriek tomu mi predlzili viazanost aj ked som s tym vyslovene nesuhlasil!!!Nehambite sa ,takymto podvodnym sposobom si chcete udrzat zakaznika zla strategia ,velmi s pozdravom Frič

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ladislav Hodnotenia: 1Užitočné: 5
25.02.2021

Absolutne nekompetentna firma, uz 5 dni nevedia opravit nefunkcnu pevnu linku. Neskutocny amaterizmus, na mieste manazmentu by som sa hanbil. Na technickej podpore stale opakuju to iste, ziadna realna snaha vyriesit problem a este su aj drzi.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 5
Žaneta Hodnotenia: 5Užitočné: 4
17.02.2021

Akože už som ozaj nasraná.Už 2-3 roky nahlasujem svoje telefónne číslo,nakoľko mám Magio napísané na seba.Bola som osobne v predajni,x krát som to hlásila na infolinku a stále volajú na mobil manželovi.Ja neviem,či nie sú schopní napísaťkončí mi viazanosť z T-comu odchádzam.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Luis Olivares Hodnotenia: 1Užitočné: 4
17.02.2021

Veľmi znepokojený s Firemným zákazníckym servisom pani Garajovej a tiež službou jej kolegov čo s ňou pracujú. Keď mali hovor kôli sťažnosti, ktorá sa týkala žiadosti hovoru s nadriadeným odpovedal pan M. Segin ,,NIE,, . Technik volajúci klientovi 16/2/21 povedal ze JE dostupná Optika a 17/2/21 pani Garajova tvrdila že nebola Optika až do 17/2. Zákaznícky servis je zlý a za to nesie zodpovednosť Telekom, pretože nepripravuje svojich zamestnancov alebo ich učí klamať.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Hodnotenia: 1Užitočné: 5
04.10.2020

Dakujem velmi pekne za promtne vyriesenie chceli sme televiziu aj internet podomovy predajca uzatvoril zmluvu a o tyzden nam napisali ze sa neda cez kabel iba cez satelit ale susedia maju cez kabel technik vraj rozhodol!!!!Dakujeme pan dolezity. Ked sme chceli satelit ze oki ale internet uz sa neda to povedala pani na druhy den volala ze sa to da a na dalsi ze sa neda!!!Nadnarodna firma???? Kocurkovo. Tak sme podakovali a sli ku konkurencii . Hlavne ze maju reklam plno vsade. Nikdy viac TCom

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
sajana2006 Hodnotenia: 1Užitočné: 6
20.09.2020

Telekom mame aj internet aj televiziu a aj pausal doteraz zme boli spokojny, ale posledne mesiace je to katastrofa!!! Stale vipadava signal ustavicne nam to treba riesit a vivolavat. Dnes zase mi vipadol internet samozrejme to mame spojene z televíziou cize kedze je vikent zme bez internetu a televizii keby sa to stalo raz alebo dvakrat pochopim, tak ale uz nato nemam nervi chceme mat to zaco aj platime takze v buducnosti cim skor nam skonci zmuluva dalej pokracovat nebudeme!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
evicka53@azet.sk Hodnotenia: 1Užitočné: 5
12.09.2020

10.9.20 o pol siedmej rano som nahlasila na poruchy, ze vypadava TV, v druhej izbe TV funguje. napisali mi asi tri SMS ze to postupili na patricne miesta a do 48 hodin to bude v poriadku.k normalnemu operatorovi sa nedostanete, virtualnu pani Oliviu som pocula za posledne dni asi 7krat a dalsieho vyrtualneho chlapika tiez.dnes som tam volala znova, vraj je to vazna porucha, ale co sa ako dohodnete s niekym, co ma nacvicene povedat. som velmi sklamana z pristupu Telekom hodnotit nemam co, ale jednu dam

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Masaryk Ladislav Hodnotenia: 1Užitočné: 4
06.09.2020

Vážení,už ma toto vaše "zariadenie"prestalo baviť...neprejde 1 týždeň v ktorom by nám nevypadol satelit,platíme vlastne ZA NIČ!!!! začne pršať nejde aj 2 dni,potom to samo záhadne naskočí 1 deň ide,trocha fúkne vietor a zase nejde.čo je to za systém?????ostatným susedom ide-len váš Magio je na H...o !!neviem kam mám volať,bol tu technik,vymenil box a nič sa nevyriešlo...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
morzsa7 Hodnotenia: 2Užitočné: 5
14.07.2020

Dobrý.. (aspoň niekomu) som už na nervy, od 7.7 2020 nefunguje internet.. Aspoň 20 krát som tam volala, vraj technici to riešia.. Doteraz nič

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mário Hodnotenia: 1Užitočné: 4
08.07.2020

V marci telefonicky predĺženie služby odvtedy každý mesiac návšteva klientcentra stále samé nezrovnalosti a teraz 6.7 prišlo ešte zaplatiť pokutu 300€ za už odovzdané zariadenia hrôza

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Juraj Hodnotenia: 1Užitočné: 6
23.06.2020

Optickú prípojku mi už “robia” tretí týždeň. O ďalšom postupe tejto “skvelej” firmy radšej ani nepíšem, lebo by som pritom dostal infarkt.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Zlatica Hodnotenia: 1Užitočné: 2
11.05.2020

Dlhe, automaticke nahravky, kym sa zakaznik moze spojit s operatorom. Pre starsich ludi by bola vitanejsia moznost spojit sa z operatorom. Treba zamestnat viac operatorov, vsak platime dost za sluzby. Nemohla som najst spojenie na nahlasenie poruchy pevnej linky a internetu. S pozdravom Z.N.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Juraj Hodnotenia: 1Užitočné: 5
01.02.2020

Predlzi mi zmluvu aj ked som vravel ze si to premyslim a za dva dni kuriér aj s novou zmluvou a cim menej volam tým viacej platím aj ked mam dane kolko sa plati uz nech mi skonci zmluva prec od tých vidieracov je to len fabrika na peniaze nevedia ako zarobit nikdy viac s nimi nic spolocne nechcem mat hanba vyhrazky na zaplatenie posielat vedia akde je faktura s poukazom za co platím nikde pridajú si aby zarobili

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Andrej Hodnotenia: 2Užitočné: 5
18.01.2020

Otrasne ved tam nikto nevie co vlastne ma robit. Pobocky ani im nepatria su to iba priekupnici. Uzte sa ako sa vybavuju problemy na zapade a ako sa pouzivaju referencne cisla. Ved vy ste len na smiech.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Alena Hodnotenia: 1Užitočné: 8
08.01.2020

Absolútne neseriózny prístup k zákazníkom! Neviem, či kompetentní vedia o firmách, ktoré pre nich robia realizáciu prekládok, zavedenia optických káblov a podobne, ale je to o ničom. Zákazníci sú pre nich iba na vyciciavanie peňazí!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Ruzena Hodnotenia: 2Užitočné: 6
10.11.2019

Isli sme na pobocku v Stúrove predlzit zmlúvu ,bez toho aby nám povedali zmenili t.c. (Co sme mali 20 r.) behom 1.h .Ked sme to reklamovali trvalo 10 dní kym nám vrátili Co operátorka posrala a vyúcrovali za to 20€

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Alzbeta Hodnotenia: 1Užitočné: 8
04.09.2019

Pracovníci Slovák Telekom nám zničili elektrické káble. Dva dni sme nemali ani vodu ani elektrinu. Na odoslaný mail nereagujú, na mieste sú iba robotníci, žiadni vedúci pracovníci sa nezdržiavajú na mieste stavby. Podnik nezodpovedný, nič by som od nich nechcela.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jaroslav Pekar Hodnotenia: 1Užitočné: 1
21.08.2019

chcel by som podakovat operatorke telekomu MARTINKE ZELENKOVEJ ohladom vybavenia mojej poziadavky .

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
SluzbyNaKokot Hodnotenia: 1Užitočné: 12
13.05.2019

Tato stoka menom Telekom co dodava hovno a nie sluzby, odpad. Ty co to mate odidte a ty co to chcu neberte, len sa popalite.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Gabriela Hodnotenia: 1Užitočné: 11
20.02.2019

To je neuveriteľné, ako s nami hrajú ping-pong. Ukradnú Vám optickú koncovku a ako keby sa nechumelilo. Ešte že sú aj iní operátori. Zaslúžite si to najhoršie hodnotenie

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Heňa Hodnotenia: 1Užitočné: 6
13.12.2018

Strašné služby 3 týždne niesu schopný doručiť mágio box.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lenka Hodnotenia: 1Užitočné: 11
31.10.2018

Každý tvrdí v telefóne niečo iné, pokiaľ treba predať nasľubujú, realita je iná. Už nikdy viac objednávka cez telefón po mnohých otravných telefonátoch. Predĺženie cez Telekom bude na zváženie, ale skôr nie. Stačilo!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Juraj Hodnotenia: 1Užitočné: 9
18.09.2018

Sú obyčajný neschopný ľudia. Nemajú vôbec dobrý prístup k zákazníkovi. Nie sú schopný obyčajnú prekladu zrealizovať do troch týždňoch. Konci mi viazanosť a viac nechcem počuť o ich firme

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Štefan Szőcs Hodnotenia: 1Užitočné: 11
17.09.2018

AKO MÁM OHODNOTIŤ telekom? Mal som zmluvu viazanosti ku 4.10. 2018, stým, že predtým mám sa dostaviť osobne do ich centra. Dnes som navštívil centrum v Galante, kde som ohlásil že viazanosťou od 4.októbra ne reflektujem ďalej na ich služby. Bol som nemilo prekvapený, keď mi ohlásili, že je tam mesačná výpovedná lehota. Teda budem jeden mesiac platiť navyše. Všade na svete zmluvy kde je určený koniec - končia daný deň. Dokonca aj na Slovensku. Zaujímavé, že keď som chcel vypovedať zmluvu pred troma mesiacmi, oznámili mi, že môžem ale musím zaplatiť pokutu........Tak ako je to? Oni mi môžu pridať mesiac za 23 €, ale ja nemôžem skončiť skoršie? Keď ma upozornili v monitorovanom telefonáte, vôbec ma neupozornili na také niečo! Možno v zmluve to mali "s malými písmenkami" Toto asi bola posledná kvapka v pohári, a tá arogancia mladého pána za pultom, o tom radšej nepíšem. A viete prečo? Lebo v kancelárií v Galante, som bol pár krát, a len raz som natrafil na pani, ktorá bola ochotná ....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
laco Hodnotenia: 1Užitočné: 7
27.08.2018

Vo Februári skončila zmluva a aj v Júli po Vás chcú peniaze.Telekom si myslí že je nad zákon! Hodnotenie firmi : mínis 500 percent. Komu sa podarí nech odnich uteká preč.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Noemiem Hodnotenia: 1Užitočné: 11
07.08.2018

linkyNa zákazníckych linkách sú neuveriteľne nevyškolení pracovníci. Dva dni mi pracovník menom LUKÁŠ tvrdil ze router je nefunkčný, z dôvodov akejsi búrky (búka sa nekonala) a je nutné ho opäť nakonfigurovať. Nakoľko nefungovali prihlasovacie údaje volali sme s dotyčným asi 3 razy a vždy tvrdil to isté. Na tretí deň dvihol iný operátor MAREK, ktorý tvrdil ze oni takéto záležitosti na tejto linke neriešia. Neviem sa dopátrať, ktorí z nich je menej kompetentní. Napokon sa ukázalo,že je router potenciálne vypáleny ale na potvrdenie sme mali zaplatiť technikovi. (technicka podpora, sluzba pojdeto) Router bol vypaleny.. Takže celá konfigurácia bola zbytočná. Technik nas opäť presmeroval na zakáznicku linku kde sme si mali objednať nový router. Po 10 minútach dohadovania, s istou mimoriadne arogantnou ženstinikl ktorej meno mi žiaľ uniklo, sa ukázalo, že údajne voláme na zlé číslo. Po tychto presmerovaniach som sa rozhodla ísť na predajňu a objednať nový router tam.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Nika Hodnotenia: 1Užitočné: 8
12.07.2018

Strašná komunikácia. Celé zle. Nemôže si predsa človek pamätať čo je popísané v zmluve pred rokmi. Očakávam ako zákazník , že ma upozornia na detaily v zmluve, ale mýlila som sa. Tiež pracujem s ľuďmi, ale toto čo predvádza táto firma so svojimi zamestnancami - katastrofa. Zdrhnúť a už sa nevrátiť.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
mato Hodnotenia: 3Užitočné: 7
22.06.2018

katastrofa, ceny spomedzi konkurencie asi najvyssie, cakam som aj najvyssiu kvalitu sluzieb, ale opak je pravdou internet vypadne kludne a j2-3 krat denne, castokrat mi prerusi hovor koli vypadku signalu

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Marek Hodnotenia: 1Užitočné: 8
21.06.2018

Neetické zmanipulovanie nejakou "spoločnosťou" ktorá telefonicky pouka zákazníkom výhodné "darčeky" telefoin zdrama. takto naletela moja mama, kde ju uistila dotýčna osoba že nový telefon bude zdarma a buda plataiť len o 4 eura naviac v meačnej Fa ako doteraz mala. Zmluvu dohodla na svojho manžela!!!! Ktorý telefon prebral. Potom prišlo prekvapenie. FA na 40 eur z paušálom najvyšším Happy volania ktorý vôbec nikto nespomenul. Sťažnosť na pobočke-nedajú vám žiaden reklamačný prtotokol, neposkytnu záznam telefonického dohovortu. A keĎ chcete odstupiť tak - zmluvná pokuta. Nedá sa ani znížiž"upraviť" paušál...žiadne alternatívy -klame dôchodcov cez telefonne linky? Asi treba zaslať SOI. A aj to budem triešiť. Hviezdičku som dal len preto anby sa toi tu dalo prečítať.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Helena Hodnotenia: 1Užitočné: 5
14.05.2018

Nula bodou mam tu uz dlho net satelit viac cisel a neni su schopny mi vymenit ruter ani parabolu odozva ba staznist zavolajte si do bratislavy naco tam potom su

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ľubica Hodnotenia: 1Užitočné: 6
10.05.2018

Hodnotenie nepridám žiadne, lebo služby tejto spoločnosti sú na bode mrazu. Inštalovali nám pevný internet, signál nebol na 10 krokov od rutera a dovolať sa? Kdeže. Jedine, že radi počúvate hudbu. Inak nie. Prepája Vás automat a prepája. Ale operátor sa neozve. Takže od 02.05.18 máme pevný internet, avšak len na parádu. Využívať sa nedá a dovolať sa, akože opravy nie je možné. Ešteže som neodhlásila starý.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
koskovazuzana1@gmail.com Hodnotenia: 1Užitočné: 5
11.04.2018

Hotova katastrofa 19 .marca objednané magio a internet už je april ešte stále ho nemáme

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Karol Hodnotenia: 1Užitočné: 5
27.03.2018

Prístup aj na Dunajskostredskej prevádzke voči dlhoročnému klientovi hrozná. Nevôľa pomôcť zo ich strany a poradiť ešte menšia ako riešiť problém. Jednoducho končím u nich.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
fkurjan@gmail.com Hodnotenia: 1Užitočné: 0
15.03.2018

vynikajúce.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 18
zuzancita Hodnotenia: 18Užitočné: 0
26.01.2018

u nas je signal len na telekom a za to ich magio som celkom vdacna

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Natalia Renckova Hodnotenia: 1Užitočné: 9
01.12.2017

Bola by som rada,ak by od vas ponuky nechodili spravy po polnoci.je to stresujuce.dnes prisla sms sprava 1.30

Užitočné?Áno


Hodnotení: 8
Eva Hodnotenia: 8Užitočné: 8
20.11.2017

Telefonna linka mojej 93 rocnej mamy sa kazi stale a Slovak Telekom to nedokaze opravit na stalo, aparaty su predrazene, ale ani tych sa nemozeme dockat, no hrozna spolocnost!! Este ze som v inej telekomunikacnej spolocnosti!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
peter7770 Hodnotenia: 1Užitočné: 11
13.11.2017

Celé doobedu sa nedá dovolať operátora som klientom 20 rokov ale končím s tou firmou neseriózne

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Beáta Hodnotenia: 1Užitočné: 11
06.11.2017

Mám veľmi zle skúsenosti.Neochotou v Žiline na predajnom mieste v Dubeni.Neochotou pomoc pri riešení daného problému. Musela som sa sama dopátrať jak to riešiť! Čo trvalo trochu dlhšie ako keby pracovníčka mi hneď poradila. Pri najbližšej príležitosti dám zbohom Slovak telekomu a budem šťastná keď nebudem mať už nič Slovak Telekom dočinenia. A viem, že nie som jediná čo majú výhrady voči spomínanej spoločnosti

Užitočné?Áno


Hodnotení: 7
linduscha Hodnotenia: 7Užitočné: 0
17.10.2017

Pre mňa najlepšia voľba operátora

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Jozef Oravec Hodnotenia: 2Užitočné: 9
16.10.2017

vzhladom na to,ze na zakaznicku linku nie je mozne prakticky sa dovolat a na predajni v banovcach to stale vipinaju budem musiet prehodnotit ci este zotrvam v t-come,lepsie povedane uz som obanoval,ze som odisiel z orange lebo za nejakých 15 rokov som tam takyto pristup ako v t-come nezazil.a z orange som prestupil len preto, ze som pracoval v zahranici a boli tam vyhodnejsie podmienky na volania z a do zahranicia,ale ako som zostal doma tak som to ihned olutoval,takze idem naspat do orange aj za cenu pokuty.Jozef.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 9
elichor Hodnotenia: 9Užitočné: 3
12.10.2017

ako so sluzbami som stotozneny, no ak sa chcete niekam dovolat na zakaznicku linku, tak je to v podstate nemozne a dost ma vytaca to neustale cakanie a prepojovanie

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Maria Hodnotenia: 1Užitočné: 5
10.10.2017

Dovolat sa na zakaznicku linku a technicku podporu zakaznikom, mi trvalo 2 dni, s prerusovanym volanim v rozmedzi kazdu hodinu od obeda do 18 00 3x. Tam mi povedali (musim povedat, ze pan bol prijemny a snazil sa), tolko, co viem aj sama, ze ich ruter, je kazovy a nefunguje a treba volat na ine cislo 0800123456 kde mi spristupnia druhy z 2 rutrov, aby vysielal wifi. Dovolat sa tam, bude asi trvat dalsie dva dni, kedze to intenzivne skusam uz 2 hodiny. Internet pocas roka casto vypadava (co pan z callcentra zhodnotil poznamkou, ze sa v 13 poschodovej bytovke mozu v kanaloch sitee rusit, ved to nastavoval Vas technik za 20 e!) a zaciatocne faktury mi chodili 2 nasobne, pretoze pan vraj odklikol niektore sluzby 2X, to je aky system, co toto umozni? Pred tym sme mali slovanet (maximalna spokojnost), zial v nasej bytovke neposkytoval sluzbu Tv+internet a po zlej skusenosti s UPC sme koncili v telekome. Uz nam ostava len Orange, to by zrejme bolo to iste a tak sme rukojemnici telekomu.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Mariana Hodnotenia: 2Užitočné: 10
22.09.2017

Prosím pozor pred ružovou spoločnosťou T-com! Farba ružová predstavuje naivitu a v duchu tejto farby sa nesie aj motto T-comu. Nachytávať naivných a "jednoduchých" zákazníkov. Prosím nepodpisovať s nimi nič bez dôkladného preštudovania celej zmluvy, pozor na neúplné a zavádzajúce informácie zo strany operátorov pri predaji produktov T-com! T-com začína dominovať vysokým percentom neetických predajov! .... ktoré sú navyše zmluvne ošetrené, takže nepomôžete si ani drahým právnikom! Žiaľ!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Stanislav Hodnotenia: 2Užitočné: 5
11.08.2017

Dobry deň ako som cital recenzie, niektore čo som čital ma tak znechutili, že viac som nečital. Od 01.08.2017 byvam v inej lokalite. Vopred som to hlasil, že net surne potfebujem, pre sudne spory. Jedná sa o ZLOČIN nie len trezt.čin. Mám reagovat na podnet xy sudu a cez mobil to neide. 09.08.2017 prišiel technik na obhliadku. Som ho prosil, aby to urobil. On popozeral a povedal, najskor za tyždeň. Som ho prosil, aky mám problem, on povedal: som vám povedal, a bodka. Som TZP-S 79 r. takto sa zachoval. Ako som čital 06.septembra mi konči viazanost, budem musiet si vopred najst ineho operatora. Aby mi isiel mobil net, bol mi ponuknuty SURF 1000 (1G) za 5,99 € pretkže 6dielnej stupnici, ukazuje, pomaly (v červenom poličku) Velmi tažmo som sa tam dovolal, kde mi bolo povedane, tam to rychlejsie nepojde. Preto mám obavu, že ani pevny net dobre nepojde. Inde pisali inštalacia od 3 - 5 dni. Uvidim, ako dalej. Ďakujem.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ten čo naletel Hodnotenia: 1Užitočné: 10
04.08.2017

Strašna komunikácia,neefektivne riešenie problémov ,zakaznícka linka je len na vypočutie a nie na vyriešenie danéj situacie.Predajné miesta neiformujú správne,ich Aplikacia mi nefunguje ako má aj pri kontrole údajov v Obchodnom centre nevedeli najsť odpoveď. Jednou vetou"Som sklamaný!" Mám paušal mesiac prešiel som s Easy karty!!!! Rada pre čítajucich: 1-obísť 2-nebrať 3-neodporúčať 4-v prípade pochybenia ,pevné nervy 5-zaplatiť chybu aby neprišiel exekútor 6-najsť si operátora ktorý splňa vaše požiadavky (na Slovensku odvážna vec !!!) 7-s týmto operátom radšej nespolupracovať

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
T-grupa Hodnotenia: 1Užitočné: 6
04.08.2017

Dnes mi bola doručená SMS prepis SMS z T-mobilu Vazeny zakaznik, nezabudnite, prosím, navstivit ktorukolvek predajnu Telekom a doplnit chybajuce udaje k Vasej Easy karte do 7 dni.V opacnom pripade budeme musiet tuto SIM kartu zablokovat. Dakujeme, Telekom Odosielateľ: 5555 Poslaná: 3 August 2017 16:53:52 Túto SIM kartu som si od jej zadováženia pred zhruba 12 - 14 rokmi predplatil aj s aktivovaním utajenia tf. čísla. Presne podľa vtedy vami reklamovanej možnosti za 350 korún. Všetke podmienky k jej aktivácii, o ktoré ma T- kom žiadal som splnil. Tak isto aj zaplatil. To, že nemáte evidenciu o mne je vecou Telekomu. Nie mojou. Tak isto aj vašou vizitkou o tom, aký v tom máte neporiadok. Utajenie čísla nebolo nijako limitované ani časovo obmedzené.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Martina Hodnotenia: 1Užitočné: 10
19.07.2017

DŇA 01.06.2017 SOM PRIŠLA NA POBOČKU TELEKOM V MESTE MARTIN ZRUŠIŤ PAUŠÁL HAPPY M PRIČOM SOM PLATILA ZMLUVNÚ POKUTU VIAC AKO 50€ ZA PREDČASNÉ ZRUŠENIE PAUŠÁLU, NÁSLEDNE MI BOLO POVEDANÉ, ŽE BUDEM MUSIEŤ EŠTE ZAPLATIŤ FAKTÚRU ZA FAKTURAČNÉ OBDOBIE MÁJ-JÚN CO SOM HNEĎ AKO MI FAKTÚRA PRIŠLA NA MAIL AJ UROBILA. BOLO DOHODNUTÉ, ŽE OD 15.06.2017 BUDE MOJA SIMKARTA NA PROGRAME EASY A PLATIŤ BUDEM LEN ZA TO ČO PREVOLÁM. SIMKARTU SOM OD 02.06. 2017 NEPOUŽILA A ANI NEMALA V TELEFÓNE PRETOŽE SOM SA PRESŤAHOVALA DO LONDÝNA, KDE POUŽÍVAM BRITSKÉHO OPERÁTORA. DNES MI PRIŠLA FAKTÚRA, KDE MÁM UHRADIŤ 20.40€ ZA SLUŽBY OD 15.06.2017 DO 14.07.2017 AVŠAK AKO SOM UŽ SPOMENULA VYŠŠIE SIMKARTU SOM NEPOUŽILA ANI RAZ A MALA SOM MAŤ PROGRAM EASY TAK AKO JE TO AJ V ZMLUVE O ZRUŠENÍ PAUŠÁLU. ODMIETAM PLATIŤ ZA NIEČO, ČO MI NEBOLO NIKDE SPOMENUTÉ A NAVYŠE AJ NA ZÁKAZNÍCKOM SERVISE MI BOLO POVEDANÉ, ŽE AK SI CHCEM ZRUŠIŤ PAUŠÁL A MAŤ EASY MUSÍM ZAPLATIŤ ZMLUVNÚ POKUTU, ČO SOM AJ UROBILA A VIAC UŽ PLATIŤ NEBUDEM !

Užitočné?Áno


Hodnotení: 6
Pavol Leto Hodnotenia: 6Užitočné: 5
27.06.2017

Dobry den,som zakaznikom telekomu a chcem vyjadrit nespokojnost s riesenim poruchy na internete a pevnej linky.Po nahlaseni poruchy michybala spatna väzba,ako sa bude problem riesit.Nestaci,ze mi dvakrat telefon od technika zazvoni a ja yoberiem telefon a na linke nie je nikto,zavolam spät na cislo a uz dostanem len infornaciu hlasovej sluzby,ze dakujeme ze ste zavolali a problem ostal,tak si clovek nic nemôze planovat.Myslim že by ste mali si prekopat vonkajsi marketing smerom ku klientele,ak nie budete stracat klientelu.Porucha dnes bola odstranena,ya co velmi pekne dakujem najmä pani Vranuchovej ,ktora bola velmi uctiva a usluzna pri odstranovani poruchy.Takych ludi si vazim,zachranila vasu reputaciu,bol som rozhodnuty,ze zmenim dodavatela sluzieb.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
palo Hodnotenia: 2Užitočné: 11
30.05.2017

Zaciatkom maja telekom zmenil platformu pre e-mailove schranky svojich klientov. Odvtedy - castokrat sa vobec neda prihlasit na e-mail, - prihlasenie/otvorenie spravy trva viac ako minutu, - ani po 3 tyzdnoch nefunguju viacere sluzby (zmena hesla, sprava aliasov, presuvanie sprav), - nejdu nastavit e-maily na mobile - ani po informacii/reklamacii na infolinke. Spolocnost velkosti ST nema viac ako 3 tyzdne funkcnu platformu pre e-mailove schranky. Pracovnici na infolinkach su bud arogantni alebo sa vyhovaraju na technicke problemy. So ST boli v minulosti rozne problemy, ale ked sa 3 tyzdne neviete dostat k svojim e-mailom, to uz cloveka fakt nas....e. Pohar trpezlivosti pretiekol, hor sa ku konkurencii.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Milka Hodnotenia: 3Užitočné: 7
28.05.2017

Mám aktívny program Happy XL volania. Som v práci v zahraničí, kontrolovala som si spotrebu a všetky hovory v rámci roamingu mi vykazuje nad rámec voľných minút, pričom mám v programe 1000 voľných minút v rámci susedných štátov! Som znechutená postojom pracovníkov Telekomu, na poruchovú linku sa dovolať zo zahraničia nedá, dostala som sms odpoveď, vraj sa to dorieši po vystavení novej faktúry! Spotreba pri mojom telefónnom čísle nevykazuje správne údaje, t.j. je nejaký problém v systéme a mne teraz vystavia faktúru s minútami nad rámec programu iba preto, že sa im nechce tento problém riešiť. Už mám dosť takéhoto jednania! Oslovím Telekomunikačný úrad a budem sa sťažovať! Som znechutená aroganciou operátorov na zákazníckej linke.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Hodnotenia: 1Užitočné: 11
22.05.2017

Darebaci na n-tú

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
tigrik1215 Hodnotenia: 1Užitočné: 13
23.01.2017

Este v decembri mi koncila viazanost takze som chcela ukoncit spolupracu o co som aj poziadala listom,ktory som poslala postou do Bratislavy. Do dnesneho dna sa mi nikto neozval,tak som dneska isla do zakaznickeho centra, kde po hodine cakania som sa dozvedela, ze mam dalsiu viazanost na dva roky. Len neviem na zaklade coho,ked som novu zmluvu nepodpisala a poslala som aj ziadost o ukoncenie spoluprace. Takze poradi mi niekto sposob ako sa mam dopatrat vlastnej pravdy. Bola by som vdacna. A Telekomu odkazujem, ze som z nich brutalne sklamana a znechutena a ostatne slova radsej nebudem vyvpisovat

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Branislav Kukla Hodnotenia: 1Užitočné: 16
12.12.2016

U Telekom som prakticky od začiatku pôsobenia na Slovensku, ešte keď sa volali Eurotel. Som ale značne sklamaný a chystám sa v najbližšej dobe prejsť ku konkurencií. Mám skúseností, ktoré naplnili pohár mojej trpezlivosti a preto s nimi končím. Pravdepodobne im už zákazník nič nehovorí a asi im ani chýbať nebude, podľa ich správania sa. Za mobilný aparát budú o chvíľu pýtať "celý majetok", predajú Vám mobilný internet, ktorý nemá pokrytie, potom keď si chcete zriadiť pevný, nie je problém. Ibaže Vám dajú na novostavbu kábel vzduchom, veď ako inak. Len asi zabudli, že zemou realizovali prípojku susedovi pred týždňom. To sa vtedy dalo a mne už nie. Bol som samozrejme ochotný navýšené náklady zaplatiť. A "drzosť najväčšieho zrna", keď nám prišiel list na manželkine meno, aby sme si zriadili optický internet. Asi cez okuliare ? Chcel som toto napísať priamo do Telekomu, ale nefunguje im stránka na dotazy, ako dobre. Ďakujem pekne za takú spoluprácu. Som znechutený.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mgr.Beleš Viliam Hodnotenia: 1Užitočné: 13
14.11.2016

niekedy v septembri som pri obnove záväzku, uzavrel zmluvu na ďalšie dvojročné obdobie a pri tom mi bola ponúknutá možnosť , založiť skupinu. Využil som túto možnosť a založil som si ju. Dňa 17.10.2016 nám bola doručená notifikačná sms. /pre porušenie podmienok /. Hneď 17.10.2016 som podal podnet na riešenie, ako reklamáciu , nakoľko nie som si vedomí porušenia zmluvných podmienok.Keďže ani operátor nevedel v systéme zistiť dôvod.zrušenia. Dňa 17.10.2016 doručená sms , že sťažnosť bude vyriešená do 28.10.2016. Sms z 26.10.2016 sťažnosť bude vyriešená do 03.11.2016, Sms 04.11.2016 sťažnosť bude vyriešená do 08.11.2016, kdeže dnes je 14.11.016 a po opätovnom volaní operátora čo vlastne s tou sťažnosťou je , sa nevedel vyjadriť. Pýtam sa , ako je možné, že sa to rieši takto neseriózne. Sme zákazníkmi od Vášho vzniku, nikdy sme neboli neplatičmi a preto si myslím, že takéto jednanie zo zákazníkom navodzuje myšlienku od takéhoto operátora odísť. Za takéto služby ďakujem.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
AUTO VIBA s.r.o Hodnotenia: 1Užitočné: 7
04.11.2016

Dobrý deň v júly 2016 som požiadal pána Mondoka pracovníka vašej predajne v Lučenci o pomoc pri zmene našich pevných liniek na IP telefóny s možnosťou nákupu virtuálnej ústredne pre 16 telefónov . Po dvoch mesiacoch urgencii mi oznámil že nemá človeka čo sa vyzná ale že v septembri taký človek nastúpi na dohodnuté stretnutie 26.9.2016 neprišiel SMS správcov mi oznamil že nový termín stretnutia mi oznámi 26.9.2016 po poludní do dnešného dňa som nový termín nedostal. môžete mi nejak pomôct ? Dnes som volal na linku 0800123456 na spojenie s operátorom som čakal asi 10 minút potom som to vzdal

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
JUDr. Boris Škultéty Hodnotenia: 1Užitočné: 9
10.10.2016

Automatické výbery jednotlivých sekcií na zákazníckej linke 0800 123456 sú neprehľadné, neviem zistiť ako sa mám spojiť priamo s operátorom.Potreboval som zistiť, či využívanie služieb na portáli môj telekom je momentálne platená služba, alebo nie.Nestačí len strčiť pod nos všeobecné podmienky a ty zákazník si prehliadni cenník.Zabil som so zisťovaním už jednu hodinu a pritom stále viem veľké guľové!A pritom by stačila jednoduchá otázka s jednoduchou odpoveďou priamo od operátora, čiže áno - nie.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Bohuš Hodnotenia: 1Užitočné: 10
07.10.2016

Bol som v Žiline ich zákazníkom cez 10 rokov, teraz som mal Magio a až do tohto roku v podstate spokojnosť. Vymenili personál, končila mi viazanosť bol som tam 5x a ani raz mi tie decká neponúkli nič viac len to čo si môžem sám ešte výhodnejšie urobiť cez internet a maximálne mi ponúkali ešte tak telefón a "výhodný paušál", hoci som nikdy od nich telefón nemal. Neznalosť a nezáujem o zákazníka preto som ukončil zmluvu a ak sa nespamätajú tak im nepomôže ani tá ich bombastická kampaň v médiách.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Adamková Hodnotenia: 1Užitočné: 0
14.09.2016

S prístupom pracovníkov som spokojná, ďakujem za ochotu, porozumenie.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Imrich Grejták Hodnotenia: 2Užitočné: 16
14.09.2016

Dobrý deň, som zákazníkom už roky, ale tak nespoľahlivý poskytovateľ služieb ako teraz je Slovak Telekom som už dávno nezažil. Dovolať sa pravdy je asi nemožné, ale klinec do " truhly " zabili teraz ! V stredu 07.09.2016 som si objednal Magio box, operátorka na tel. č. 0800123456 mi najprv povedala, že dodacia lehota je do 5 dní, vraj všetko závisí na kuriérovi ( nechápem prečo ), ale dnes je 14.09.2016 a Mágio box nikde ! Tak teraz neviem, nemal kuriér čas a Mágio box ide peší, alebo v Slovak Telekom robia ľudia čo tam nemajú vôbec čo robiť?! Môj konečný rezultát, dožiť sa konca viazanosti a keby Slovak Telekom ponúkal aj ! Modré z neba " nikdy viac, opakujem, nikdy viac nechcem mať s tou spoločnosťou nič !!! Odporúčam všetkým a budem odporúčať, kto nechce mať problémy, nech si dá so spoločnosťou Slovak Telekom a.s. pokoj a bude mať svätý pokoj. S pozdravom, Imrich Grejták

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
E.Frájová Hodnotenia: 1Užitočné: 0
14.08.2016

Dobrý deň, chcem sa týmto poďakovať p.Irene Šafár-Perničkovej, predajca OC Mlyny, Štefániková 61, Nitra za jej profesionálny, zrozumiteľný, príjemný a trpezlivý prístup při riešení mojho požiadavku. Som už starší človek, technike moc nerozumiem, ale po jej odbornom vysvetlení a radách bol moj problém jednoducho vyriešený. Ešte raz ďakujem p.Peričkovej, ktorá určite robí dobré meno Slovak Telekomu. E. Frájová

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
chiro Hodnotenia: 1Užitočné: 5
04.08.2016

na webe maju uvedenych planovanych 5000 novych lokalit pre magio internet...to je ako s Ficovymi dialnicami, ked sa pytate na termin zavedenia tam kde mate zaujem nikto vam nic nevie povedat o termine.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
peter Hodnotenia: 1Užitočné: 9
22.07.2016

Maximálna drzosť bola . Pri riešení sťažnosti (nezarátaný kredit za platbu cez internet) mi nepomohli , ale zato hneď ponúkali "výhodný paušál" . S telekomom mám len a len zlé skúsenosti . Radšej hodiť telefón do kanála ako využívať ich "služby" !

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Zlatka Hodnotenia: 1Užitočné: 12
21.07.2016

Podvodnici. A to staci. Jednym slovom. Zakaz.linka k nicomu. Prec od nich.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
tina2112 Hodnotenia: 1Užitočné: 15
23.06.2016

....podpiste zmluvu a neotravujte!!!! myslim ze toto by malo byt ich- heslo

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Hodnotenia: 1Užitočné: 12
21.04.2016

Totalne antizakaznicka firma. Ak si chcete nieco kupit, super, ale ak mate problem, nemate sancu dovolat sa niekam inam, ako na linku pre zakaznikov, kde Vam na vedia pomoct.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Jana Ďuricová Hodnotenia: 2Užitočné: 7
30.03.2016

takže,mám takýto problém s touto firmou...v novembri 2015 som požiadala o zrušenie čísla, vyrovnala som všetký pohľadávky čo boli, mám aj papier o ukončeni, ale dodnes mi chodia upomienky , bolo mi povedané, že číslo som síce zrušila, ale internet stále platí....môže mi niekdo vysvetliť ako môžem používať internet na čísle , ktoré už nepoužívam pomaly rok. .. takže maximálne som nespokojná s prístupom ľudí na pobočkách a ich riešením problémov, u mňa žiadna hviezdička..ale to sa tu nedá .((((

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
emil Hodnotenia: 1Užitočné: 4
06.03.2016

podvodnici velky aj mne kazdi mesiac svisuju fakturu a neviem pochopit preco ked smesa dohodli na stanovenej ceni . ja som invalidni dvochodza nekradnem peniaze ... a obavam ze stale budu svisovat kim nezrusim snimi smluvu .. a kim ma neprivedu do hrobu ...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ronald Gálik Hodnotenia: 1Užitočné: 7
03.02.2016

Elektronicky som si podal ziadost o vyjadrenie k TKZ. Skoncilo to zaplatenim poplatku cez mobil. Ani za toho pána boha sa neviem nikam dovolať, kde by som to mohol reklamovat, alebo nieco podobné. Tie automaty sú na dve veci.... Katastrofa za nemalé peniaze

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
lukas Hodnotenia: 1Užitočné: 8
27.01.2016

podpisoval som novy dodatok k zmluve (nova viazanost), zamestnanec mi povedal, ze budem platit 55... prva faktura prisla spravne, v druhej uz mam sumu 66, ked som sa spytal, ze preco, tak nikto mi nevedel odpovedat, len mi povedali, ze je to takto spravne ..... odporucam si davat pozor aj na ich zamestnancoch a aj to, co vam hovoria, neverte im ani nos medzi ocami

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Rene34 Hodnotenia: 1Užitočné: 6
21.01.2016

Uplne nespokojny..14.12.2015 som si bral od nich internet a k tomu xbox..inetrnet mi spustili a xbox do dnesneho dna neprisiel..stale tie iste omacky, ze sa na to pozru..asi sa na nich treba pozriet pravne..banda hnusna!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
manyesz Hodnotenia: 1Užitočné: 4
17.12.2015

moj kommentar, nestojite za to. Je mi luoa ja som Vam verila, za to som dostala figu borovu. dakujem

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
ka_ro Hodnotenia: 1Užitočné: 8
27.11.2015

Hambim sa ,že som niekedy pre túto firmu robil a teraz ich považujem za bandu pra....vú. Už nevedia čo od radosti a okrádajú ludí ako sa len dá a tie ich výhovorky a odpovede stoja za to. Hlavne hviezda Telekomu p. Manova

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Hodnotenia: 1Užitočné: 9
15.10.2015

Katastrofalne sluzby a klientske centrum

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
LLL Hodnotenia: 2Užitočné: 11
18.08.2015

otras absolutne nevedia komunikovat s dlhorocnymi zakaznikmi!! CELE ZLE....koncila viazanost mali priviez router a do dnes nikde nikto a to sme si MUSELI MI VSETKO OBVOLAVAT za svoje peniaze lebo PAN ktory nas vybavoval si zobral dovolenku a neriesil ostatnym kolegyniam neposunul svojich nevybavenych klientov nestaral sa...moj manzel je v zahranici a mne kurier router neda ani KED MAM splnomocnenie na prevziate akekolvek posty od manzela....ked sme chceli nech nam necha router v meste na predajni ze si ho vyzvdihneme nula bodov nie nenecha.....absolutne neschopna firma s este neschopnejsimi zamestnancami!!!!!!!!!!!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Martisova Hodnotenia: 1Užitočné: 12
17.08.2015

Volam sa Jana Martisova,som totalne nespokojna so sluzbami telekom,zaviedli mi internet s televiziou,ich zamestnanec absolutne neschopny a tak to aj dopadlo,sluzby,ktore som si objednala,nemam zavedene,s operatormi ani na jednom cisle sa neda spojit,dnes som telefonovala 8 x po 6 minut,okrem Saganovej reklamy a hlasu,ze operatori su zaneprazdneny,a odpornej hudby nic,nie je mozne,aby za 40 minut nik nebol volny,halo,kompetentni,urobte napravu

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
omilzh Hodnotenia: 1Užitočné: 10
20.05.2015

Poskytovanie služieb na pevnú linku 0,nahlásenie poruchy a rada od operátora aby si 80 ročná žena zaobstarala nový aparát a odskúšala či má signál!!!!!!!!, je to normálny prístup alebo výsmech?a ďalej pokračoval ,že výjazd je za 50€,čo sú to za služby a prístup k zákaznikovy. Týmto prístupom som hneď dal výpoved.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Majka1616 Hodnotenia: 1Užitočné: 4
13.01.2015

Som maximalne nespokojná od 29.12.2014 nieje tcom schopný dodať mi mobil aj S novým paušálom a mám teraz prebrat telefón,ktorý sa už 2 týždne povaluje neviem kde? Zavolám a len sľuby, že už to príde a kedy? Na ďalšie Vianoce?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ciky178 Hodnotenia: 1Užitočné: 4
24.10.2014

Končí mi viazanosť prišla mi SMS nech si predĺžim zmluvu zašla som na predajnu aj do Orange. Orange ponúka tie isté minúty čo Telekom za 5 eur mesačne opýtala som sa či mi nevedia ponúknuť niečo výhodnejšie ponúkla mi 150 minút čo ja nevyužijem a 3 čísla na telekom u nás má každý orange keď som povedala že pouvažujem nad prestupom tak mi povedala že mám ísť spísať zmluvu tam. Takto si Telekom váži stálych zákazníkov. Jednanie na 1

Užitočné?Áno


Hodnotení: 7
jandemko Hodnotenia: 7Užitočné: 7
06.10.2014

Neváži si stálych, dlhoročných zákazníkov

Užitočné?Áno


Hodnotení: 12
darebakpeto Hodnotenia: 12Užitočné: 0
06.10.2014

Internet veľmi spokojný. Škoda že pre stálych zákazníkov nie je nejaká super cena.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 6
Miki6611 Hodnotenia: 6Užitočné: 0
05.10.2014

Mam net a zatial spokojnosť....vdaka

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
jagoxx Hodnotenia: 3Užitočné: 0
04.10.2014

Elkom sa to da.len mali by zlepsit ako sa porozpravat zo zakaznikmi

Užitočné?Áno


Hodnotení: 4
tomko12239 Hodnotenia: 4Užitočné: 0
01.10.2014

Čistá spokojnosť

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
qsc1 Hodnotenia: 3Užitočné: 4
23.09.2014

operatori cal centra podvadzaju ludi,doplatim pausal a po 10rokoch koncim s nimi

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Smutne_ockaa Hodnotenia: 2Užitočné: 4
19.09.2014

Kazdym rokom dole vodou

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
vodnarka13 Hodnotenia: 1Užitočné: 6
21.04.2014

Jedna nezodpovedná a lajdácka firma ktora zdiera len dlhoročných klientov može sa hambiť

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
používateľ Hodnotenia: 1Užitočné: 6
15.04.2014

.Aj ja som sklamaný,pred týždňom pri úprave služby pevnej linky a Magio TV omylom mi zmenili aj VDSL Internet Turbo2 - 20Mbps na ADSL internet L- 5Mbps a za týždeň nie sú schopný nastaviť spať.Na zákazníckej linke ani nevedia mi povedať kedy tú chybu napravia čo spôsobili oni.Zmeniť to vedeli ešte ten deň,ale späť???????Je to hanba,ako zaobhádzajú so zákazníkmi.Už som písal aj na formulári "Napíšte nám" dvakrát ,ale ani mi neodpovedali.Do telefonu len ospravedlňujú,ale zariadiť nič nevedia.........Tak aké hodnotenie z toho vyplýva???........To slabé by mohol byť "veľmi slabé!!!!"A vedomosť niektorých operátorov je katastrofálne.....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
bejka27121972 Hodnotenia: 1Užitočné: 5
07.01.2014

slabá firma nespokojná som dovodom je moja nespokojnost čo sa týka darčeku k predlženiu zmluvy ..dna 27.11.2013 som si predlžovala viazanost internet +mágoi z 24mesiacov na 36mesiacov od firmy telecom mi bola slúbená multifunkčná tlačiaren ktorú mali v tom čase v ponuke pre verných zákaznikov za predlženie zmluvy ..bola mi slúbená do troch týždnov ešte dodnes ju nemám a je to 6 týždnov ako korektnost a vernost ako sa patrí!!! vraj mi bola medzi tým posielaná a vraj sa somnou nemohol poštový kurier somnou spojit telefonicky /ten ktorý mi mal údajnú tlačiaren viezt ku mne domov/ pošta nikto nič nevie len telecom vraj sa im vrátila zásielka neprevzatá v tom čase ako som to reklamovala mi bolo slúbené že mi nanovo zadajú objednávku a teraz sa podržte dnes je 7.1.2014 tak som opakovane volala kde má tú spomínanú tlačiaren. volal mi naspat pán s telecomu že vraj dostatl e-mail z logistiky kde mi mali vyexpedovat tlačiaren ku kurierovi nanovo z tade že mu prišiel e-mali že objednávka bola uzavretá tým že adresát nezastihnutý a ukončili to že je to uzavreté a o žiadnej novej objednávke na tlačiaren nebola ani zmienka tak dnes mi to znovu dotyčný pán zadal znovu tú objednávku no som strašne zvedavá či ju vobec dostanem do konca tohoto roku??!!!! v telecome nevie lává ruka čo robí pravá!!!! žiadna sistematickost!! no katastrofáááááá

Užitočné?Áno
Reakcia firmy:

a zabudla som nik mi nevolal na moje telefonné číslo ani kurier a ani telecom mi nedali vediet že mi posielajú tlačiaren a stále som bola doma



Hodnotení: 1
používateľ Hodnotenia: 1Užitočné: 5
26.09.2013

Firma Telekom zneužíva monopolné postavenie na trhu. Bombarduje nás ponukami na internet, 3 x sme si ho chceli zaviesť po ich ponuke, 3 x to zamietli z technických dôvodov. Ten internet a pevnú linku, ktorý máme doteraz, je katastrofálne pomalý, telekom sľúbil výmenu asi zastaralého modemu do 5 dní, teraz je to vraj možno do 10 dní, alebo aj nie. Veľký problém je ten, že pracovne a momentálne aj kariérovo som od neho závislá, pretože isté pracovné povinnosti riešim e-learningovou metódou. Ďalší členovia rodiny kvôli tomuto problému musia bývať úplne inde, pretože ich práca a existencia je naozaj závislá od kvalitného internetu. Ale keď sme sa informovali, kedy dodajú kvalitný modem, vyhlásili, že majú toho strašne veľa, že nestíhajú, ale mali tú drzosť ponúknuť Magio namiesto modemu. Je to arogancia voči zákazníkovi, ktorý je odkázaný na ich nekvalitné služby. Totiž v našej obci, pár km od Bratislavy, nie je žiaden optický kábel. Akonáhle vyprší termín zmluvy, končíme s Telekomom úplne. Tú hviezdičku by som nedala, ale bez jej označenia mi toto vyznanie neprijmú

Užitočné?Áno
Reakcia firmy:

Je to pravda



Hodnotení: 1
radko.sabo Hodnotenia: 1Užitočné: 3
18.06.2013

Jednym slovom KATASTROFA co sa televizie tyka je to des do mesiaca vypadne 20x

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
používateľ Hodnotenia: 1Užitočné: 4
18.05.2013

Firmu hodnotím negatívne. Som nespokojný hlavne s internetom. V poslednej dobe mi padá, je nestabilný a pri hrách nepoužitelný. Spojenie so zahraničím je otrasné. Jediné s čím som spokojný je televízia ale ja to je celkom drahé.. Kto chce mat kvalitu a neplatit za nekvalitu, nech ide inam.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
brontofuzik431 Hodnotenia: 1Užitočné: 0
14.05.2013

som spokojna s vasov spolocnostov

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
reina13 Hodnotenia: 1Užitočné: 5
17.04.2013

Neústretová firma voči ľuďom. Hrozné jednanie. Predstavenstvo možno ani nevie, ako sa ich zamestnanci stavajú k ľuďom a k ich žiadostiam, prianiam a pod. Kto chce mať pokoj v živote, nech si nájde iného operátora.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
používateľ Hodnotenia: 1Užitočné: 4
31.01.2013

Ich mobilny internet zalozeny na technologii ofdm je katastrofa.Nestabilne pripojenie ,slaby ping a este horsi download.Pozor najma na prenos dat v obmedzenych programoch.Pocitaju to a vystavuju faktury ako sa im chce.Telekom uz nikdy viac.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 13
simonecka2 Hodnotenia: 13Užitočné: 0
07.12.2012

Vlastním mobilný internet a som s ním veľmi spokojná, pripojím sa vždy a všade.

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Telekomunikační operátori Mobilní operátori Bezdrôtové pripojenie
Pridať firmu Nahlásiť chybu