Hľadať firmu
ZAVOLAŤ

Kontaktné údaje SWISS spol. s r.o.

02 / 672 020 80
02 / 672 020 81
SWISS spol. s r.o.
Pestovateľská 13
821 04  Bratislava
areál OC Korzo
Kontaktovať e-mailom

Autorizovaný záručný a pozáručný servis. Predaj originálnych náhradných dielov značiek Apple, Hewlett - Packard, Fujitsu - Siemens, Lexmark a Toshiba.

Otváracie hodiny SWISS spol. s r.o.

Pondelok:
08:00 - 17:00
Utorok:
08:00 - 17:00
Streda:
08:00 - 17:00
Štvrtok:
08:00 - 17:00
Piatok:
08:00 - 14:30
Sobota:
zatvorené
Nedeľa:
zatvorené

Fakturačné údaje SWISS spol. s r.o.

Názov: SWISS spol. s r.o.
Sídlo: Pestovateľská 13, 821 04  Bratislava-Ružinov
IČO: 35770252
DIČ: 2020221819
IČ DPH: SK2020221819

Hodnotenia SWISS spol. s r.o.

Hodnotenia SWISS spol. s r.o.Pridaj hodnotenie: vyber hodnotenie



Hodnotení: 1
Tom Hodnotenia: 1Užitočné: 0
31.07.2022

Tragédie, člověk reklamujme Watch 6 v Alze, v servisu jsou tři týdny a vrátí se s informaci že se závada neprojevila. Při vyzvednutí na pobočce nejdou zapnout a servis bude tvrdit že závada se neprojevila?! Co tam u Vás ten servisní technik dělal? Zkoušel je vůbec? Jak tam proboha probíhá servis a ještě to má být autorizovaný servis Applu, zatím to moc nevypadá, jsem zvědav jak dopadne druhá stejná reklamace!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Umíte to vůbec opravit? Hodnotenia: 1Užitočné: 0
30.07.2022

Tragédie, Alza tam pošle hodinky Watch 6, jsou tam tři týdny a vrátí se že se závada neprojevila, na pobočce je chci zapnout a hele ono to nejde, takže mi není jasný jak se závada nemohla projevit když se ani nezapnou?! Jakým způsobem tam servis proboha funguje?! Zda se že by Alza měla změnit servis co tak čtu zde ty super spoko recenze.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jan Hodnotenia: 1Užitočné: 0
09.07.2021

Nadstandardny pristup, komunikacia a ustretovost co najviac vyhoviet klientovi. Vymena baterie na par rokov starom MacBook Pro bez najmensich problemov a v expresnom rezime. Ako aj diagnostikovanie chyby a vymena vadneho dielu na inom MacBook Pro. Cela oprava prebehla tak ako bola telefonikcky odkomunikovana. Velka spokojnost a urcite odporucam.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
XYZ Hodnotenia: 1Užitočné: 1
07.06.2021

Určite neodporúčam. Nesprávne určenie závady výrobku. Neochota a predražený servis.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Monika Hodnotenia: 2Užitočné: 2
12.02.2021

Nabuduce si laptop opravim sama tak, ze ho rozbijem kladivom - bude to lacnejsie, rychlejsie a s rovnakym efektom ako oprava od odbornika v Swiss. Pristup strasny, vymazane vsetko co sa dalo a chyba nebola ani diagnostikovana, takze nemohla byt ani odstranena. Bohuzial je to jediny autorizovany servis pre pocitace HP.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Frederik Hodnotenia: 1Užitočné: 3
20.11.2020

Neuznana reklamacia iPhonu. Citujem z prijemky reklamacie v Alze "bez viditelenho mechanickeho poskozeni". Technik Swissu popisuje "obity a zdeformovany ram, prasklina na zadnom skle". Neodporucam, ak mozete, odporucam sa vyhnat.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Hodnotenia: 1Užitočné: 2
10.08.2020

Neuznali reklamáciu mobilného telefónu v záruke, ktorý mal očividne výrobnú vadu (mrzol, prehrieval sa, zatváral aplikácie atď.), vyhovorili sa na "nesprávne používanie" ... Určite neodporúčam, ruky od nich preč !

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Michal Hodnotenia: 1Užitočné: 0
12.07.2020

Super pristup a spokojnost z reklamaciou :)

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Viliam Babela Hodnotenia: 1Užitočné: 4
04.05.2020

Des a hrôza a veľmi pochybné praktiky Poslal som iPhone XS na diagnostiku nech zistím čo by stála oprava displayu Po týždni odpovedali že sa nedá vymeniť len displej ale musia vymenit aj zadné sklo ( lebo technik povedal nevedeli ani objasniť prečo) Cena sa teda vyšplhala na cenu za ktorú si viem kúpiť rovnaký telefón a úplne nový a to ani nehovorím o ich výmene kus za kus za "zvýhodnenú cenu" ktorá je vyššia ako cena tohto telefónu v niektorých eshopoch. Samozrejme že som odmietol snáď nebudem platiť viac za 3 týždňové čakanie a mizernú komunikáciu... Perličkou na torte už bolo len to že si naúčtovali 18€ za vyhotovenie cenovej ponuky a 24€ za "expresný servis" teda vlastne zato že telefón dali do krabice s bublinkovou fóliou a nič nespravili.. Ak vám možem poradiť týmto podvodníkom sa vyhýbajte ako čert krížu a radšej si dajte telefón do neautorizováneho servisu ajkeď prídete o záruku. Je jedno či máte telefón v záruke ich technik nájde spôsob ako chybu z výroby hodiť na vás.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Diana Hodnotenia: 1Užitočné: 1
08.05.2019

jedno velke DAKUJEM a klobuk dolu si zasluzi odo mna tato firma,vynikajuci personal a neskutocny pristup..Vdaka nim som mala vybavenu moju vyrobnu vadu na notebooku neskutocne rychlo.Od slecien na recepcii cez technikov 5* :)

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lukas Hodnotenia: 1Užitočné: 1
28.02.2019

pry se jim prehrati notebooku neprojevilo a poslali ho zpet, v notebooku jsem spustil test a hned skocil nad 90 st, takze nespokojenost a notebook poslali zpet cely zapraseny.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Patrik Hodnotenia: 1Užitočné: 2
28.12.2018

Určite NEDOPORUČUJEM!!! Sú to podvodníci...iba vas budú zdierať o peniaze .... Vypytaju si za diagnostiku 20€ a poslu vam mobil späť neopravený....ak nechcete prijst o peniaze tak tam urcite nic neposielajte....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
clovek Hodnotenia: 1Užitočné: 1
27.12.2018

Naprostá nespokojnosť...určite nedoporučujem

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Franta Hodnotenia: 1Užitočné: 0
25.08.2018

Moje reklamace výrobku Apple proběhla s profesionálním přístupem.Mobil jsem reklamoval v Alza CZ a jsem a to upřímně maximálně spokojen.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Daniel Hodnotenia: 1Užitočné: 2
11.07.2018

Naprosto nespokojený. Při vyřizování reklamace z Alza.Cz nejen že řešili úplně něco jiného než skrz co byla reklamace podána, ale navíc ještě měli tu drzost o originálních dílech říci že jsou neoriginální a nabídnout prodej nového dílu a hádám že hardwarovou chybu by ani neopravili. Nechápu jak s někým jakou jsou oni může prodejce jako je Alza spolupracovat...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tatiana Hodnotenia: 1Užitočné: 1
06.09.2017

Absolútne neprofesionálny prístup. Zamietnuť reklamáciu z úplne iného dôvodu, aký bol mnou udaný, mi príde nelogické. Chybu systému v telefóne neboli schopný uznať kvôli bežnému vonkajšiemu poškodeniu z používania, za čo si samozrejme vykalkulovali cenu vyše 300 EUR za výmenu,nie systému, ktorý bol chybný, ale vonkajšiemu opotrebovaniu, čo samozrejme nebolo mojím dôvodom reklamácie. Človek zaplatí za kúpenú vec , ktorú ma v záruke, nekresťanské peniaze a ostane niekoľko týždňov bez telefónu a nakoniec aj bez možnosti opravy. Nedala by som ani jednu hviezdičku.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Katarína Hodnotenia: 1Užitočné: 1
11.07.2017

Už 2x nám pomohli neskutočne..dúfam,že ma ani 3xnesklamú..vysoko profesionálny prístup a superlatívy...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lenka Hodnotenia: 1Užitočné: 1
12.10.2016

ZJAVNE som bola v inom stredisku SWISS v Petržalke,pretože v mojich očiach som sa s kvalitnejším, profesionálnejším a hlavne ľudskejším jednaním nestretla. Každý zo zamestnancov bol ochotný počúvať a adekvátne pomôcť. Notebook bezchybne v priebehu 5dní opravili. Vďaka záruke som to mala zdarma, ale to nezmenšilo snahu zamestnancov o bezchybné fungovanie. Nemám slov na vyjadrenie, s akým dobrým pocitom som odchádzala už pri zadaní opravy, nieto pri preberaní. Pánom podo mnou odporúčam v prvom prípade čítať preberací protokol, kde je uvedený dátum predpokladaného ukončenia zákazky, a v druhom prípade, síce nie som počítačový guru, ale prosím, v dnešnej dobe treba počítať s tým, že notebooky sú zariadenia na krátkodobé použitie. To znamená, že po dvoch, troch, výnimočne štyroch rokoch sú nepoužiteľné pre nekvalitné materiály v nich. A nie len materiály ale aj softvéry. Takže je úplne normálne, že súčiastka na notebook z roku 2011 už nie je dostupná - je totiž dávno prekonaná!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
andrejj789 Hodnotenia: 1Užitočné: 8
19.09.2016

Servis je bol v mojom prípade neschopni určiť chybu .chybu som si musel vyhľadať na rôznich forach... Dokonca bezna preinstalacia windowsu im trvá už 4 dni.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ing. Milan Zaťko Hodnotenia: 1Užitočné: 1
16.08.2016

Keď mi bez predchádzajúcich príznakov odišiel harddisk nenapadlo mi horšie riešenie, ako sa obrátiť na autorizované servisné stredisko. Harddisk mi za púhych 163 € vymenili, ale bezdôvodne mi začal veľmi hlučne hrkotať ventilátor, ktorého sa podľa môjho laického názoru nemuseli dotýkať. Opäť som zamieril do Petržalky, kde mi spravili cenovú ponuku na 98 € a po dvoch týždňoch ma vyzvali, aby som si prišiel prevziať neopravený počítač, pretože náhradné diely naň už nie sú k dispozícii (počítač som kúpil v roku 2011). Zveril som počítač do rúk nadšencovi, ktorého znovuuvádzanie počítačov do fungovania neživí, ale baví. Takých je už ako šafránu. Potvrdil mi, že s ventilátorom bolo bezdôvodne manipulované a dotyčný lajdák ho ani riadne nepriskrutkoval. Počítač budem mať do mesiaca opravený za zlomok ceny z cenovej ponuky a na stredisko Wolkrova 2 už nikdy nezavítam.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
petra Hodnotenia: 1Užitočné: 1
13.04.2016

Ja som bola spokojná.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Pali Hodnotenia: 1Užitočné: 9
08.10.2015

Žiaľ, mal som možnosť spoznať kvality práce v tomto servise. Dúfam, že už nikdy v živote tam nebudem musieť nič zaniesť opraviť. Takú fušerskú robotu som už dávno nevidel.

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Výpočtová technika ‑ servis Servisy a opravy
Pridať firmu Nahlásiť chybu