Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Hľadať firmu
Dnes:  07:00 - 15:00 OTVORENÉ
Hodnotiť firmu Upraviť firmu

Kontaktné údaje ZSE

0850 111 555
02 / 321 019 33
ZSE
Čulenova 6
816 47  Bratislava
P.O.Box: 325

Dodávka elektriny, plynu a zabezpečenie kompletných riešení energetických potrieb.

Otváracie hodiny ZSE

Pondelok:
07:00 - 15:00 Otvorené
Utorok:
07:00 - 15:00
Streda:
07:00 - 16:00
Štvrtok:
07:00 - 15:00
Piatok:
07:00 - 15:00
Sobota:
zatvorené
Nedeľa:
zatvorené
Poznámka: Zákaznícka linka od 07:00 do 19:00.

Pobočky ZSE

Bratislava:
Dunajská Streda:
Nitra:
Nové Zámky:
Ďalšie pobočky

Fakturačné údaje ZSE

IČO: 36677281
Názov: ZSE Energia, a.s.
Sídlo: Čulenova 6, 816 47  Bratislava
DIČ: 2022249295
IČ DPH: SK2022249295

Hodnotenia ZSE

Hodnotenia ZSEPridaj hodnotenie: vyber hodnotenie

Zadaj svoje meno a e-mail, alebo sa prihlás pod svojím Azet kontom:
alebo Prihlás sa


Hodnotení: 1
Mgr.Eva Nagy Rigó Hodnotenia: 1Užitočné: 0
08.11.2017

Sme veľmi spokojný.Pani v pobočke v Nových Zámkoch Jana Nurciková by mala dostať od vedúcich zvýšenie vyplaty.Takú milú ochotnú ženu sme ešte nestretli a hlavne nie v zse čo sme boli doteraz veľmi nespokojný a to hlavne s jednaním so zàkazníkom.Tuto pani by ste mali vážiť veľmi čo len vedela spravyla pre nás.Keby som ja mala takého zamestnanca tak určite by som ju veľmi vážila.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Ildiko Hodnotenia: 2Užitočné: 0
07.11.2017

No vomment, neochota!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Martin Hodnotenia: 1Užitočné: 0
26.10.2017

V poslednom čase som viackrát využil služby zákazníckeho centra v Nových Zámkoch.Oceňu- jem systém el.poradovníka zákazníkov.(Mohli by si vziať príklad aj iné organizácie!) Personál je milý, vždy ochotne poradí a pomôže. S pozdravom Martin Predný.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Maria Valentova Hodnotenia: 1Užitočné: 1
19.10.2017

Pri poslednom zuctovani elktriny nam elektratne nauctovali horibilnu sumu 12000 Euro. Bola to ich chyba, ktoru po konzultacii vraj opravili. Ide o sukromny dom. Bolo to v maji - juni. Odvtedy nam uctuju kazdy mesiac zvysenu sumu co je o 100 Euro viac mesacne a nie su schopni chybu opravit. Boli sme tam uz dvakrat osobne ziadat o opravu a tento mesiac 19.10.2017 nam uz treti krat strhli z uctu zvysenu sumu. Naposledy pracovnicka povedla ze tie peniaze nam nemozu vratit az pri zuctovani o rok????? Elektratne prosim Vas urobte si poriadok v uctoch a vo Vasom systeme a neklamte poctivych ludi, ktori Vam platia poctivo dlhe roky. Budem rada, ak budete reagovat na tuto moju staznost

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Veverka Hodnotenia: 2Užitočné: 0
08.02.2017

Čo za ľudia to vyzvaňajú v bytovke a pýtajú odo mňa vyúčtovanie faktúry za plyn a elektriku? Ak im ich neukážem neznížia mi cenu energií. Nerozumiem

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Karol Bartok Hodnotenia: 1Užitočné: 2
12.01.2017

Presunuli sme si všetko (plyn aj elektriku) do ZSE. Banka Zuno končí, tak sme boli aj s manželkou osobne v ZSE Trnava zriadiť nové inkasné príkazy. No a teraz staré príkazy už nefungujú a nové nefungujú tiež. Každý príkaz robíme teraz ručne a samozrejme platíme pokuty za omeškanie 1,50 €..... A napriek webovej stránke a telefónnej asistencií musíme ísť znovu osobne.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mgr. Alena Jelušová Hodnotenia: 1Užitočné: 0
02.01.2017

Obecný úrad Madunice Ďakujeme za veľmi ústretový prístup a pomoc pri riešení mimoriadneho zapojenia bytového domu Prvosienka a jednotlivých bytov na odber elektrickej energie, čím ste urobili veľkú radosť novým nájomníkom a dali pekný novoročný darček montážou meračov vo sviatočnom období. Preto aj my Vám želáme rovnakú spokojnosť v roku 2017.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Juraj Hodnotenia: 1Užitočné: 4
08.12.2016

Potrebujem kontakt na stredisku v nitre a 5 minut ma vypocuvaju na infolinke pokial mi ho daju, meno, trvale bydlisko, miesto odberu... Na co im to je ked chcem len cislo a netusia co riesim??

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Rudolf Bača Hodnotenia: 2Užitočné: 2
16.11.2016

V dňoch 15. a 16. nov.2016 mi začalo "blikať" osvetlenie v rodinnom dome.Išlo to "na nervy", ale okolo obeda 16.11. mi už na prár sekúnd až minút vypadla elektrina tak,že sa vypol televízor i rádio a stalo sa to cca 7 - 10x. Zavolal som na opravy do NR,vraj prídu sem chlapi opraviť.Neprešla hádam ani hodina a oni tu už aj boli. Bolo odpoludnie okolo pol 4tej hod. Premerali, zistili závadu v zhorenej poistkovej skrinke,opravili a porucha bola odstránená.Pritom boli ale veľmi slušní,ochotní a "zhovorčiví".Prekvapila ma ale tá promtná rýchlosť od nahlásenia po zásah.S takým tempom a ochotou sa človek často veru nestretáva a tak mi neostáva iné, len sa srdečne poďakovať pracovníkom ZSE Nitra za ich skvelú prácu.Mená majstrov neviem,ale ŠPZ mali NR(?)666IH a bolo to okolo 16,00 hod. dňa 16.11.2016. Patrí im moja vďaka a žeľanie všetkého najlepšieho!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Juraj Hodnotenia: 2Užitočné: 1
29.10.2016

Absolútna neochota!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Minarovičová Hodnotenia: 1Užitočné: 1
27.10.2016

jedna veľká katastrofa...zaplatili sme nie malé poplatky a zariadili všetko tak ako má byt , čakali sme volali sme boli sme tam osobne a aj tak nič len čo máme čakať a čoho sme sa dočkali? no že sa nič nevyriešilo a že máme znovu zaplatiť nemalý poplatok a čakať od znova ???!!!! :(

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Kazimír Hodnotenia: 1Užitočné: 1
26.10.2016

tá najhoršia skúsenosť na info linke!!!! Málokto vie, že to platí účastník, ktorý volá, teda každý jeden zákazník! A tak telefonáty len naťahujú a naťahujú... vybaviť ani informáciu prakticky nevedia.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Nespokojný zákazník Hodnotenia: 1Užitočné: 1
24.10.2016

Nekorektné jednanie, nasľubujú - prejdite k nám, všetko vybavíme za Vás a zrazu niekto príde, že Vás ide odpojiť od plynu a nekonečné peripetie okolo toho, aby s Vami niekto uzatvoril zmluvu o dodávke plynu a neodpojil Vás (aj keď ste v živote nikdy nebol neplatičom) a v dobrej viere,že budete mať zmluvu na elektrinu aj plyn u jedného dodávateľa "s výhodami" ste naleteli "pracovníkom ZSE", ktorí Vás otravujú vyzváňaním do bytu alebo domu,...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Adrianasalvianyova Hodnotenia: 1Užitočné: 0
18.10.2016

Max.nespokojnosť.Dva krát nás telefonicky kontaktovali ohľadom doplnkových služieb,jasne sme to odmietli a aj tak ich aktivovali.Nato sme volali na zákaznícku linku,že sme si nič neobjednali a pani povedala,že sme sa tým súhlasili a zrušiť sa to dá samozrejme iba písomne.V tejto dobe.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Veronika Špendlová Hodnotenia: 1Užitočné: 1
18.10.2016

Dobrý deň. Už dve hodiny sa pokúšam skontaktovať na zákazníckej linke. Okrem oznamu žiadny kontakt sa nespája. Môžete mi oznámiť, akým spôsobom sa konečne doškám odpovede na môj dotaz? Ďakujem.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
LukasBalazovic Hodnotenia: 1Užitočné: 2
31.08.2016

Presne mám rovnakú skúsenosť a pravá ruka nevie čo robí ľavá.............toto som ešte nezažila

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Pavol Tausk Hodnotenia: 1Užitočné: 3
27.07.2016

veľmi slušní a ochotní zamestnanci

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Renáta Mrvová Hodnotenia: 1Užitočné: 3
15.07.2016

Táto firma je najhoršia ,čo som asi vo svojom živote zažila.Bola som bezdôvodne odpojená od elektriny,len preto,že som nový majiteľ bytu a nezahlásila som sa včas.Toto sa robí v 21.storočí,kde sme to? Od stredy stále nemám elektrinu,bolo mi povedané,že do 5 dní.To predsa nie je normálne,bez elektriny sa dnes nedá žiť.A to ešte ani nehovorím o tom,aké straty ste mi spôsobili.

Užitočné?Áno
mama6465
Bratislava - Staré Mesto
Hodnotení: 2
Hodnotenia: 2Užitočné: 0
26.02.2016

Je to firma s ktorou mám skúsenosti,voči zákazníkom vyjsť v ústrety nieje žiadny problém.

Užitočné?Áno
1Niky1
Bratislava - Petržalka
Hodnotení: 3
Hodnotenia: 3Užitočné: 0
01.10.2014

ponúka skvelé služby

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Energetika Energetické zariadenia ‑ servis
Pridať firmu Nahlásiť chybu