Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Hľadať firmu

Kontaktné údaje Humanic

02 / 209 124 20
Humanic
Einsteinova 18
851 01  Bratislava
Aupark

Predaj dámskej, pánskej a detskej športovej obuvi, kabeliek, šatiek, šálov, pančúch.

Otváracie hodiny Humanic

Pondelok - piatok:
10:00 - 21:00
Sobota:
09:00 - 21:00
Nedeľa:
09:00 - 21:00

Pobočky Humanic

Bratislava:
Banská Bystrica:
Ďalšie pobočky

Fakturačné údaje Humanic

IČO: 35832932
Názov: Leder & Schuh SK spol. s r.o.
Sídlo: Einsteinova 18, 851 01  Bratislava-Petržalka
DIČ: 2020215912
IČ DPH: SK2020215912

Hodnotenia Humanic

Hodnotenia HumanicPridaj hodnotenie: vyber hodnotenie

Zadaj svoje meno a e-mail, alebo sa prihlás pod svojím Azet kontom:
alebo Prihlás sa
martin_em
Košice - Krásna nad Hornádom
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 0
13.08.2019

Objednal som si cez internet, už neunosne vela dni spracuvaju moju zaplatenu objednavku. Niekolkonasobne volanie na jedine uvedene cislo: my na to nemame dosah, pisali sme na centralu do Rakuska, neodpovedaju nam atd.. Peniaze si najskor spat bude treba vysudit. Horor.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tomas Hodnotenia: 1Užitočné: 0
20.06.2019

Ich produkt je nic ine ako odpad zabaleny do pekneho obalu za pomerne prehnanu cenu. Kupil som si tam boty prvy- ale zaroven aj posledny krat. Nikdy viac. Odporucam kazdemu sa vyhnut tomuto "obchodu". Kupil som si pomerne drahe zimne boty a po par noseniach sa mi na oboch topankach zacali odlepovat podrazky...len tak, len preto, ze to je vacsi smejd ako "cinske" vyrobky. Samozrejme reklamaciu neuznali, zevraj som si ich poskodil sam kvoli nespravnemu noseniu (!!!). Ako da sa ich poslat na odborne posudenie do nejakej spolocnosti VIPO, ci ako to bolo, ktora je zhodou okolnosti "v blizkom obchodnom vztahu" s Humanicom :))). Zostava asi len SOI. Ruky prec.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Viera Hodnotenia: 2Užitočné: 1
11.09.2018

Kúpila som si Nike botasky za takmer 90€ po cca mesiaci sa mi začala rozlepovat špička som zvedavá či mi to uznajú .. ale už v žiadnom prípade si tam nič nekúpim za každým sa mi tam po krátkom čase po...li boty.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
jozef Hodnotenia: 1Užitočné: 4
02.01.2018

Otrasná kvalita a ešte horší prístup! Už po druhý krát sa mi topánky pokazili, prvý raz po týždni odpadávali kúsky kože- reklamáciu neuznali, teraz pred Vianocami znovu, po 5 dňoch úplne odišla farba- reklamáciu neuznali a navyše topánky poslali na adresu môjho trvalého bydliska, na čom sme sa nedohodli (tam mali poslať iba vyrozumenie). Idem dať vypracovať nezávislý znalecký posudok a súdiť sa, lebo toto je nonsense.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
David Hodnotenia: 1Užitočné: 3
26.11.2017

Kupil som si topanky za 45 zlacnene zo 60 EUR - po 3 mesiacoch nosenia v lete sa objavila diera na pravej topanke v bolasti päty z vnutornej strany. Ide jesen tak som ich dal reklamovat. Nech ich do leta opravia. Reklamaciu mi neuznali vraj neviem chodit. fakt Dakujem

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Katarína Petrovičová Hodnotenia: 1Užitočné: 2
03.08.2017

Kvalita absolútne nezodpovedá cene, poslednýkrát som kúpila niečo v tomto predraženom obchode. Nepočula som o nikom, kto by úspešne reklamoval obuv v tejto sieti predajní. Dňa 18.2.2017 som kúpila pre dcéru botasky za 54,95 Eur. Kúpila som ich v Auparku pred cestou do Dubaja, na letisku zistila, že má zimnú obuv. Nosila ich len tam 1 týždeň a potom v marci a apríli - 2 mesiace len do školy vzdialenej 400 m. Reklamovala som ich kvôli tomu, že bolo zničené vnútro a okraj botasiek. Samozrejme, že reklamáciu zamietli. Som sklamaná a nahnevaná, nemám čas zaoberať sa takýmito vecami, ale tu ide o princíp. Ťažko pracujeme a myslím si, že keď kúpim drahšiu obuv, mala by vydržať aspoň rok a nie 2 mesiace.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Nespokojný zákazník Hodnotenia: 1Užitočné: 1
21.06.2017

Topánky za 24,99€ mi vydržali tri dni chodia a reklamácia bola neuznaná s odôvodnením od oprávnenej firmy VITO, že obuv nebola používaná v súlade s návodom na použitie. Žiadne testy, žiadna známka o priebehu a výsledkoch testov odolnosti danej obuvi v reklamačnom protokole (ak ho tak môžeme vôbec nazvať). Je toto vôbec možné? Takýto prístup k zákazníkovi a ťahanie peňazí od ľudí za tovar, ku ktorému vlastne žiadna záruka ani neexistuje? Ako môže mať spoločnosti VITO oprávnenie posudzovať reklamácie, keď o spôsobe, ako zistila, že má byť zamietnutá, nepodala žiadne bližšieho detaily? Stalo sa to aj vám? Netreba to nechať tak, táto vec si žiada prešetrenie.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Andrea Hodnotenia: 1Užitočné: 1
07.04.2017

Reklamovala som umyte tenisky v mlynoch v nitre po 2 tyzdnoch od zakupenia. Jedine co pani riesila bolo, ze nemam umytu podrazku ( 5x co som to mala na sebe sposobilo akurat tak prach na gumovej podrazke, nic viac). Otras a hanba takemuto pristupu.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Salaji Hodnotenia: 1Užitočné: 1
14.11.2016

Humanitných v Centráli -zlé, neochotné, arogantné. Namiesto ospravedlnenia arogancia . Mať takú vedúcu, no ďakujem.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Oľga Hudecová Hodnotenia: 1Užitočné: 4
14.12.2015

v októbri 2015 som donútila manžela, aby si išiel kúpiť topánky . Kúpili sme hneď dvojo topánok. Jeden pár na prechodné obdobie, druhý pár na zimu. Topánky na prechodné obdobie začal nosiť hneď, ale keďže pani zima mešká zimné topánky si obul včera a zistil, že ho tlačia a potrebuje väčšie. Topánky sú v originál krabici aj s nálepkami na podrážke. Keď sme ich chceli vymeniť, vedúca predajne v Mlynoch v Nitre, povedala , že sa to nedá. Ja viem, že na bloku je napísané do dvoch týždňov, ale možno by bolo dobré pouvažovať o výnimkách. V tej istej predajni som si tento rok kúpila ja dvojo topánok a vnučke tiež a vôbec si nemyslím, že tu platí to známe: "Náš zákazník, náš pán."skôr by sa hodilo: "Náš zákazník nás po zaplatení tovaru vôbec nezaujíma."

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 3
16.06.2015

Ja som si kupila v Madarsku cizmy v Humanic-u. Zacal sa mi na nich rozdvojovat zips....sla som reklamovat. Hned sa mi ospravedlnili, ze veduca predajne tam nie je a bude az nasledujuci den. Nasledujuci den bol vybavit reklamaciu moj manzel...s ospravedlnenim, ze mi nemohli vyhoviet hned a ponukli mu bud vratenie forintov' alebo iny tovar. Bola som prekvapena jednanim a logikou ved cakat na vybavenie reklamacie 30 dni ako u nas...zimne cizmy by som nosila asi v lete:-D . Takze moj zaver...kupim si obuv aj u nas nepoviem ze nie, ale radsej idem tam kde viem ze su ustretovy k zakaznikovi. A vobec mi neva ze peniaze idu do inej statnej kasy....idem tam kde som spokojna!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
PeterNR Hodnotenia: 1Užitočné: 3
03.06.2015

kupil som si vase topanky, na pohlad velmi pekne. Presiel som v nich mozno 500 metrov a obe päty som mal zodrane do krvy. Predavacka mi povedala ze reklamaciu mi neuznate, že som urobil zly vyber :-) Ale samozrejme, ja som si zle vybral to co vy zle predavate. Nenecham to len tak, ten brak vam vratim a vy mne moje peniaze.

Užitočné?Áno
Nikola0011

Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 4
27.11.2014

Dobrý deň . Dlhé roky nakupujem v Humanicu, som z Bratislavy. Teraz po prvýkrát sa mi poškodila obuv, ktorú som reklamovala a pani Ing Vráblová moju reklamáciu zamietla. Nikdy viac z Humanicu nekúpim žiadnu obuv , som maximálne sklamaná.

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Obuv, topánky Kabelky a tašky Oblečenie, obuv a textil Pančuchy a ponožky
Pridať firmu Nahlásiť chybu