I. Všeobecné informácie
1. Prevádzkovateľom služby Pokec PLUS je spoločnosť Ringier Slovakia Communities s.r.o., so sídlom Prievozská 14, 821 09 Bratislava - mestská časť Ružinov, IČO: 53708539, DIČ: 2121524559, IČ DPH: SK2121524559, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Mestským súdom Bratislava III, Oddiel: Sro, Vložka č.: 152019/B, e-mail: kontakt@azet.sk, telefónny kontakt: +421 915 867 253 (ďalej len „Prevádzkovateľ“).
2. Služba Pokec PLUS je doplnkovou platenou službou pre Používateľov, ktorí majú registrované používateľské konto na doméne Azet.sk a využívajú sociálnu sieť Pokec na https://pokec.azet.sk alebo/a zároveň ako mobilnú aplikáciu Pokec.sk dostupnú pre operačný systém iOS a Android. Po aktivovaní služby Pokec PLUS (ďalej aj ako “PLUS”) Používateľ môže využívať väčší rozsah služieb v rámci sociálnej siete Pokec, napríklad:
- informácie, kto navštívil profil Používateľa vytvorený na Pokeci
- informácie o interakciách s inými používateľmi Pokecu
- vylepšenú verziu služby Rýchla pošta
- iné výhody oproti neplateným službám poskytovaným na sociálnej sieti Pokec, podľa aktuálnej ponuky.
3. K uzatvoreniu zmluvy o poskytovaní služby PLUS medzi Prevádzkovateľom a Používateľom služby dochádza úhradou ceny predplatného služby PLUS za prvé predplatené obdobie (aktiváciou) niektorým zo spôsobov uvedených v týchto Podmienkach.
4. Cenu predplatného za službu je PLUS možné uhradiť a službu aktivovať prostredníctvom SMS alebo platobnou kartou prostredníctvom online platobného terminálu.
5. Používateľ môže požiadať Prevádzkovateľa o vystavenie daňového dokladu o úhrade služby PLUS vo svojom používateľskom konte v histórii svojich platieb.
II. Aktivácia predplatenej doplnkovej služby PLUS
1. Doplnkovú službu PLUS je možné aktivovať:
1.1 Predplatením služby PLUS s automatickou obnovou predplatného:
a) SMS subscribe
b) Platba kartou cez CardPay – bank reccuring
c) Prostredníctvom Apple inapp purchase
1.2 Jednorazová aktivácia služby PLUS - bez automatickej obnovy predplatného :
a) uplatnením Trial plus - bezodplatne po splnení podmienok, najviac na 7 dní
b) uplatnením Kartička plus - bezodplatne
c) bankovou platbou prostredníctvom platobnej brány Tatrapay
d) platobnou kartou v službe GooglePay alebo ApplePay
1.3 Aktiváciou služby PLUS dar - bez automatickej obnovy predplatného:
a) SMS platbou
b) bankovou platbou prostredníctvom platobnej brány Tatrapay
c) platobnou kartou cez CardPay
d) prevodom na bankový účet Prevádzkovateľa
Pre aktivovanie služby PLUS zo zahraničia je k dispozícii iba možnosť predplatenia platobnou kartou.
2. Používateľ získa možnosť bezplatnej aktivácie služby PLUS na 7 dní v prípade ak
- úspešne dokončí registráciu
- overí svoje používateľské konto telefónnym číslom
- nahrá profilovú fotografiu do svojho konta
- vyplní informácie vo svojom profile aspoň nad 50%
Po skončení 7-dňového obdobia sa nebude služba PLUS automaticky predlžovať(obnovovať).
3. V prípade aktivácie služby SMS správou, úhradou predplatného prostredníctvom CardPay alebo Apple in App purchase je predplatné služby PLUS aktivované na dobu neurčitú, s automatickou obnovou v posledný deň predplateného obdobia, až kým Používateľ nepožiada o zastavenie automatickej obnovy predplatného, a to spôsobom v závislosti od spôsobu aktivácie.
4. V prípade, ak si Používateľ aktivuje službu PLUS prostredníctvom iným spôsobom, služba PLUS mu bude poskytnutá na ním určený počet dní a uplynutím takto určeného posledného dňa sa poskytovanie služby PLUS skončí. Služba PLUS je v tomto prípade poskytnutá na dobu určitú. Používateľ si v takom prípade môže zvoliť poskytnutie služby PLUS
a) na 13 dní za sumu vo výške 2,99 €
b) na 30 dní za sumu vo výške 4,99 €, alebo
c) na 90 dní za sumu vo výške 12,99 €.
5. Aktivácia prostredníctvom SMS správy sa vykoná zaslaním aktivačnej SMS v určenom tvare na telefónne číslo:
PLUS VášNick – na tel. číslo 7799, predplatenie služby Plus na 13 dní,
PLUS30 VášNick – na tel. číslo 7788, predplatenie služby Plus na 30 dní.
6. Darovať (aktivovať) predplatné služby PLUS inému Používateľovi je možné vykonať zaslaním aktivačnej SMS:
a) ako anonymný darca – odoslaním SMS v tvare PLUSDAR JehoNick na tel. číslo 7799
b) ako známy darca – odoslaním SMS v tvare PLUSDAR JehoNick VášNick na tel. číslo 7799
Darovaná služba PLUS je predplatená na dobu určitú a zaniká automaticky uplynutím doby, na ktorú bola predplatená, preto sa na jej zrušenie nevyžaduje deaktivácia. Informácie službe sú uvedené v sekcii PLUS, karta Daruj plus+.
7. Narodeninové predplatné služby PLUS sa vykoná zaslaním aktivačnej SMS v určenom tvare PLUSNAR VášNick na tel. číslo 7799. Predplatné je aktivované na dobu neurčitú, až do doby deaktivácie predplatného spôsobom uvedeným v týchto osobitných podmienkach.
8. Používateľ si môže službu PLUS aktivovať aj predplatením platobnou kartou prostredníctvom online terminálov:
a) cez terminál CardPay
b) cez iné bankové platobné terminály
9. Aktiváciou služby PLUS prostredníctvom terminálu CardPay ako aj prostredníctvom ostatných bankových terminálov Používateľ vyjadruje svoj súhlas s podmienkami doplnkovej služby PLUS. Používateľ vykonaním aktivácie súhlasí so začatím poskytovania elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči (služba PLUS) aj pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy (14 dní odo dňa začatia poskytovania služby Plus). V zmysle § 7 ods. 6 písm. l) Zákona č. 102/2014 Z. z. udelením tohto súhlasu Používateľ stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
10. Používateľ aktiváciou služby PLUS potvrdzuje, že sa oboznámil s podmienkami jej poskytovania a že bol poučený o tom, že udelením súhlasu so začatím poskytovania služby PLUS pred uplynutím lehoty na odstúpenie, stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
11. Aktivácia služby PLUS prostredníctvom terminálu CardPay sa vykoná v používateľskom konte tak, že si sekcii "PLUS" v používateľskom konte si Používateľ zvolí obdobie na ktoré si želá službu aktivovať a následne postupuje podľa informácii uvedených na stránke.
12. Služba PLUS uhradená prostredníctvom platobnej karty, je služba poskytovaná Používateľovi na dobu neurčitú v zmysle platných obchodných podmienok Prevádzkovateľa. V prípade, ak používateľ aktivuje službu Plus prostredníctvom terminálu CardPay (produkt Tatra banka, a. s., karty Visa Electron/MasterCard), bude služba PLUS Používateľovi poskytnutá na dobu neurčitú (s výnimkou služby PLUS Dar a Zvýhodnené PLUS Dar), pričom k úhradám za takto poskytnutú službu PLUS bude dochádzať pri aktivácii služby a následne podľa zvoleného predplateného obdobia (každý 13., každý 30. alebo 90. deň, v závislosti od voľby Používateľa):
a) pre 13-dňové predplatené obdobie sa bude platba vo výške 2,99 € realizovať v deň aktivácie služby a každý 13. deň.
b) pre 30-dňové predplatené obdobie sa bude platba vo výške 4,99 € realizovať v deň aktivácie služby a každý 30. deň,
c) pre 90-dňové predplatené obdobie sa bude platba vo výške 12,99 € realizovať v deň aktivácie služby a každý 90. deň.
Do počtu dní poskytovania služby PLUS sa započítava aj deň aktivácie zvolenej služby PLUS, a to bez ohľadu na to, kedy počas dňa k aktivácii služby PLUS došlo.
13. Používateľ je oprávnený kedykoľvek používanie služby PLUS aktivovanej prostredníctvom CardPay vypovedať (deaktivovať), a to kliknutím na odkaz Deaktivácia služby PLUS, ktorý sa zobrazí automaticky po aktivácii služby PLUS prostredníctvom CardPay, priamo v týchto Podmienkach. Ak Používateľ službu PLUS aktivovanú prostredníctvom CardPay vypovie (deaktivuje), k ukončeniu poskytovania služby PLUS dôjde uplynutím dňa, v ktorom by došlo k uskutočneniu platby za službu PLUS, keby Používateľ poskytovanie služby PLUS nevypovedal (nedeaktivoval); v rovnaký deň dôjde k ukončeniu poskytovania služby PLUS aj v prípade, ak skončila platnosť karty, ktorou používateľ službu PLUS aktivoval (ak používateľ kartu neobnovil alebo mu nebola vydaná nová platná karta).
14. Prevádzkovateľ je oprávnený v rámci propagačných marketingových akcií poskytovať službu PLUS za mesačný poplatok nižší, ako je cena uvádzaná (ďalej aj ako “akciová cena”). Platnosť a trvanie ponuky, ako aj ďalšie podmienky používania služby PLUS s akciovou cenou určí Prevádzkovateľ. Po ukončení trvania akciovej ponuky bude cena služby PLUS účtovaná Používateľovi v cene podľa platného cenníka Prevádzkovateľa.
III. Deaktivácia doplnkovej služby PLUS
1. Používateľ je oprávnený kedykoľvek predplatenie služby PLUS vypovedať (deaktivovať).
2. Deaktivácia služby predplatenej SMS správou sa vykoná zaslaním deaktivačnej SMS správy v určenom tvare: PLUS STOP VášNick – deaktivačnú SMS je potrebné zaslať na číslo 7799, bez ďalších interpunkčných znamienok, medzier a pod. Deaktivačnú SMS je možné zaslať výlučne z telefónneho čísla, z ktorého bola uskutočnená aktivácia služby!
3. Deaktivácia služby predplatenej platobnou kartou a to kliknutím (odsúhlasením) na odkaz Deaktivovať Plusko, ktorý sa zobrazuje v sekcii Plus na https://pokec.azet.sk/sluzby/plus/ po prihlásení.
4. Službu PLUS je potrebné deaktivovať do dňa predchádzajúcemu dňu, počas ktorého dochádza k automatickému obnoveniu služby, inak dôjde k jej predĺženiu o ďalšie predplatené obdobie. Po deaktivácii služby cez SMS bude Používateľovi následne doručená spätná SMS s informáciou o ukončení predplatenia služby. Po deaktivácii predplatného služby v sekcii Moje inzeráty bude Používateľovi následne doručená emailom notifikácia s informáciou o ukončení predplatenia služby. Pokiaľ Používateľ službu aktivoval cez SMS a zároveň automatickú obnovu nedeaktivuje, 2 dni pred uplynutím aktivovanej doby zverejnenia inzerátu mu bude zaslaná SMS správa s upozornením na automatické predĺženie služby vrátane návodu ako službu deaktivovať. Pokiaľ Používateľ službu aktivoval prostredníctvom platobnej karty a zároveň automatickú obnovu predplatného nedeaktivuje, 2 dni pred uplynutím aktivovanej doby mu bude zaslaná na email notifikácia s upozornením na automatické predĺženie služby vrátane návodu ako predplatné služby deaktivovať.
5. Predplatné aktivované prostredníctvom Apple in App purchase môže Používateľ deaktivovať iba v svojom účte pre zariadenia Apple (AppleID) vo svojom prehľade predplatených služieb.
6. V prípade problému s deaktiváciou služby PLUS môže Používateľ kontaktovať technickú podporu Prevádzkovateľa na adrese kontakt@azet.sk
IV. Spoločné a záverečné ustanovenia
1. Podmienky predplatenej služby Pokec PLUS (Osobitné podmienky) platia súčasne so Všeobecnými podmienkami používania služieb spoločnosti Ringier Slovakia Communities s.r.o., ktoré sa Používateľ zaviazal dodržiavať pri registrácií používateľského konta na doméne Azet.sk, prevádzkovanej spoločnosťou Ringier Slovakia Communities s. r. o.
2. Používateľ berie na vedomie, že v prípade ukončenia poskytovania služby PLUS mu nebude zálohovaná prebiehajúca komunikácia prostredníctvom správ Rýchlej pošty. Archívy Rýchlej pošty môžu byť po uplynutí stanovenej doby zmazané, čím dôjde k definitívnej strate obsahu uvedených správ (prevádzkovateľ zálohuje obsah správ iba počas poskytovania platenej služby).
3. Používateľ berie na vedomie, že v prípade, ak poruší Všeobecné podmienky používania služieb spoločnosti Ringier Slovakia Communities s.r.o. alebo tieto Osobitné podmienky, Prevádzkovateľ je oprávnený zrušiť Používateľovi poskytovanie služby PLUS alebo je oprávnený poskytovanie takej služby pozastaviť (a to pre ktorékoľvek jeho používateľské konto) bez poskytnutia náhrady ceny predplatného, uhradeného za určité obdobie.
4. Používateľ berie na vedomie, že Prevádzkovateľ je oprávnený poskytnúť Používateľovi aj iné platené služby, resp. ponuku iných platených služieb ako sú uvedené v týchto podmienkach, a to podľa podmienok stanovených pre konkrétnu službu.
5. Spôsob uplatňovania nárokov z vád služby PLUS (reklamácia vád) je uvedený v Reklamačnom poriadku na https://pokec.azet.sk/napoveda/reklamacny-poriadok/.
6. Prevádzkovateľ je oprávnený uskutočniť zmenu týchto Podmienok, pokiaľ si to vyžiadajú legislatívne zmeny, zmeny v poskytovaní služieb alebo iné prevádzkové zmeny na strane prevádzkovateľa.
7. Podmienky platia súčasne so Všeobecnými podmienkami používania služieb spoločnosti Ringier Slovakia Communities s.r.o., ktoré sa používateľ rovnako zaväzuje dodržiavať.
Podmienky poskytovania služby PLUS: https://pokec.azet.sk/sluzby/plus/