Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Hľadať firmu
ZAVOLAŤ

Kontaktné údaje GALIMEX s.r.o.

043 / 400 51 11
0905 934 491
GALIMEX s.r.o.
Sučianska 5470/49
036 08  Martin
Ďalšie kontakty
Kontaktovať e-mailom

Kompletný sortiment originálnych náhradných dielcov VW, Audi, Škoda a doplnkového autoprislušenstva. Servisné a montážne práce. Online monitoring vozidiel.

Otváracie hodiny GALIMEX s.r.o.

Pondelok - piatok:
07:30 - 17:00
Sobota:
zatvorené
Nedeľa:
zatvorené

Pobočky GALIMEX s.r.o.

Martin:
GALIMEX s.r.o., MartinCentrála

Fakturačné údaje GALIMEX s.r.o.

IČO: 31559093
Názov: G A L I M E X s.r.o.
Sídlo: Sučianska 5470/49, 036 08  Martin
DIČ: 2020431677
IČ DPH: SK2020431677

Hodnotenia GALIMEX s.r.o.

Hodnotenia GALIMEX s.r.o.Pridaj hodnotenie: vyber hodnotenie

Zadaj svoje meno a e-mail, alebo sa prihlás pod svojím Azet kontom:
alebo Prihlás sa
Tomino830331
Liptovský Hrádok
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 0
09.01.2019

Momentálne nezákonne zadržiavajú Audi A6 môjmu bratovi len preto, že servis svojvoľne konal a vykonal neoprávnené zásahy do vozidla bez právneho dôvodu, bez vedomia a proti vôli majiteľa a držiteľa vozidla, v úmysle podvodným konaním vylákať neoprávnené obohatenie. Riaditeľ Peter Uhrík absolútne nereaguje na výzvy a arogantným spôsobom komunikoval, keď mu volal majiteľ auta ohľadne riešenia problému. Hanba v dnešnej dobe takémuto servisu (firme), kde vedenie nemá záujem riešiť problém, ktorý vznikol z dôvodu, že poisťovňa odmietla plniť poistnú udalosť. Nemusím potom písať, akí pracovníci vás budú vybavovať, pretože ryba smrdí od hlavy. Človek je hodinu v predajni a nikto si ho ani len nevšimne. Tu neplatí, že zákazník je pán, tu je "Pán", ktorý má nové Audi A8-55 TFSI s EVČ: MT 467EO. Uvidíme, či neprídete v súdnej žalobe o viac ako o zisk, ktorý by bol pri vyplatenej faktúre Váš. A vzhľadom na recenzie asi viac zákazníkov mať nebudete. Neodporúčal by som ísť k Vám ani nepriateľovi!

Užitočné?Áno
Tomino830331
Liptovský Hrádok
Hodnotení: 3
Hodnotenia: 3Užitočné: 1
05.01.2019

Hotová katastrofa: Servis GALIMEX Martin!!! Už z minulosti som mal veľmi zlé skúsenosti, nakoľko mi pri výmene xenóna na Audi A4 poodoberali celú prednú stenu, vypustili a znovu napustili klímu...auto som nemal celý deň a cenu opravy radšej ani nepíšem. Išiel som tam len preto, aby som mal záruku na xenón, ktorý sa dal vymeniť za 5 minút. Navyše mi pri tom niekto prederavil INTERCOOLER (dosť veľká diera). Po odchode z predajne som zistil, že auto je lenivé. Po zohriatí pri odpichu dve sekundy stálo na plnom plyne. Pri reklamácii, že auto neťahá mi pán Vladár povedal, že je to v poriadku a nakoľko som zvyknutý na A6 3.0 TDI, tak sa mi to môže zdať pomalšie. Žiadnu závadu nezistili. Po príchode ku kamarátovi, čo má dielňu a venuje sa týmto autám mi tento chybu zbadal už pri naštartovanom aute, pretože povedal, že to niekde fučí. Teraz v servise maximálna arogantnosť hlavne zo strany riaditeľa Petera UHRÍKA-neochota vyhovieť zákazníkovi, takže neodporúčam navštevovať Galimex v MT a ZA!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
kuko Hodnotenia: 1Užitočné: 1
13.08.2018

Bol som tam na ročnej servisnej prehliadke s mojou starou rachotinou , odhliadnuc od zvláštneho personálu a dosť vysokej ceny som moc nereptal. Nechal som si skontrolovať aj podvozok, či sa nejaká ta súčiastka nechystá protestne opustiť moje vozidlo. Výsledok bol dobrý, vraj je všetko v poriadku. O dva týždne neskôr som sa nedobrovoľne rozlúčil so spojovacou objímkou na výfuku. Objímka odpadla z výfuku za jemného rinčania nasledovaná značným rachotom kdesi v stredovej konzole a zvýšenými vibráciami motoru. Výfuk snami však zostal. Chvalabohu. Prečítal som si teda správu zo servisu (Galimex), ich hodnotenie bolo bolo jednoznačné, výfuk je v poriadku. Nechápal som kde sa asi tak mohla stat chyba. Nasledujúci deň som si prezrel môj vynovený výfuk s veľmi pohodovým a ochotným mechanikom v malom autoservise . Samozrejme ako na starom aute, všade bola nejaká ta hrdza ale zvyšky z objímky vyzerali jak chrasta na palci, úplne zhrdzavené. Týmto sa chcem Galimexu poďakovať za odbornú prehliadku.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
RM01 Hodnotenia: 1Užitočné: 2
20.07.2018

Dnes som bol na predajni v Galimexe Žilina pozrieť si nový VW Golf keďže starý, ktorý som kupoval v tej istej predajni 12 rokov dozadu už pomaly dosluhuje. Ani po pol hodine ktorú som strávil na predajni pozeraním auta, sa nik nepristavil či nepotrebujem poradiť alebo pomôcť s výberom. Absolútna arogancia. Pani pri pokladni len niečo prežúvala a pri znechutenom odchode som sa nedočkal od nej ani len búúúú. Je neskutočné, že v dnešnej dobe keď je tak veľká konkurencia, môže byť zo strany predajcu taký nezáujem o zákazníka. Čo už....asi predávajú 30 áut denne, keď nepotrebujú predať. Vedenie by si malo uvedomiť, že takýto prístup zamestnancov im nerobí dobré meno. Paradoxne, keď som kupoval prvého Golfa, tak len pri letmom pohľade prišli dvaja predajcovia s ochotou poradiť. Ale to sa písal rok 2006.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 4
jojo Hodnotenia: 4Užitočné: 1
05.07.2018

Po skúsenostiach bi som im už nedal ani fúrik servisovať.(klamu až sa práši)

Užitočné?Áno
natalia524

Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 2
13.04.2018

Servis jedna velka katastrofa.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Prezecky Hodnotenia: 1Užitočné: 9
21.05.2017

Takyto personal mat v roku 2017 je hanba a zla vizitka pre taku velku spoločnosť ako Volkwagen, kedze v dnešnej dobe uz existuje tolko kurzov spravania ku zakaznikom. Toto je bieda ludia. Arogancia, drzost, nekompetentnost su tu na mieste. Ochota, vyjst so zakaznikom nikde. Pekný deň.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
igor Hodnotenia: 1Užitočné: 3
10.10.2016

Za servis som zaplatil takmer 1000,-€, prístup technika na známku 4 dostatočný, ale nie pre prémiový servis a ani auto neumyli

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Ján ĎURKO Hodnotenia: 2Užitočné: 7
03.06.2016

Dobrý deň, dostal som pozvánku na Deň otvorených dverí a nemám si u koho objednať termín prehliadky. Paní ktorá to ma na starosti stale vybavuje klientov mám čakať na telefon ,že zavola čakam 2 a pol hodiny a stale nič , volám do kedy mám čakať pani Topolčanýova odkazuje čakať, čakať. Ďakujem veľmi pekné takto sa ku klientom nesprava ,najprv pozývate potom nemáte čas .

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Volkswagen Náhradné diely a autosúčiastky Nové autá Škoda Audi Osobné autá Autoservisy
Pridať firmu Nahlásiť chybu