Kontaktné údaje
Klemensova 8
813 61 Bratislava
Železnice Slovenskej republiky vznikli nadobudnutím účinnosti zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 258/1993 Z. z. o Železniciach Slovenskej republiky z 30. septembra 1993.
Fakturačné údaje Železnice Slovenskej republiky
Hodnotenia Železnice Slovenskej republiky
Chcem veľmi pochváliť stewarda vo vlaku, ktorý svojím profesionálnym, láskavým a ochotným prístupom spríjemňoval cestu všetkým cestujúcim. Napriek tomu, že vlak meškal 90 minút a v súprave chýbal reštauračný vozeň, mal neobyčajne veľa práce. Všetko však zvládal s ľahkosťou, úsmevom a obdivuhodnou bravúrou. Jeho správanie bolo príkladom skutočného zákazníckeho servisu – pokojné, trpezlivé a ústretové. Práve vďaka nemu bola aj náročná cesta príjemnejšia. Takýchto ľudí si treba vážiť. Jedná sa o vlakové spojenie ,Bratislava - Košice dňa 24.11. 6,27 z Ba. Potešila by ma spätná väzba, na dotyčného pracovníka, Ostal som mu dlžný za konzumáciu, rád by som to vyrovnal, Veľa zdaru vo vašej práci a čo najviac spokojných cestujúcich. S pozdravom JF
Otrasný prístup,sprievodkyň vo vlaku smer Žilina-Košice dnes o 9:33 hod. Čitajte vy dve nevyrovnané osoby, keď neviete komunikovať s cestujúcimi ktorý vám podotýkam platí na vaše výplaty, tak to nerobte,! Človek cestuje, stojí v chodbičke,lebo potrebuje na druhej zastávke vystúpiť a oni prídu ako fúrie, že tam nemôžem stáť. Nie je to ani tvoj vlak, ani som nikomu nezavadzala, potrebovali ste si iba niečo dokazovať. Keby tak prídu do obchodu a predavačka ich vyhodí, lebo si to nepraje, aby tam chodili...Chorý prístup, sa uvedomte, že vy máte ľuďom cestu spríjemniť a nie znechutiť! Cestujem často, ale s takými tupelami, sa ešte nestretla. Všetka česť v pohode sprievodcom a sprievodkyniam,,zatiaĺ som nemala zlú skúsenosť.. Ale tie dve, keď to nevedia robiť, môže ich nahradiť niekto lepší
Vážené ŽSR, je normálne, že keď niekto na polorozpadnutej zastávke vo Fiľakove nastúpi na pol hodinu meškajúci rýchlik z Košíc do Zvolena, lebo tam musí prestúpiť, ak sa chce dostať do Bratislavy, vo Zvolene zistí že rýchlik z BB do Blavy tú polhodinu nepočkal ??!! A cestujúci musí hodinu a trištvrte čakať na ďalší !! Nie z vlastnej viny !! Hovorí vám niečo strata času ??!!Ak toto je pre Vás normálne, tak asi je vo vašom vedení niekde veľká chyba... Stále meliete o zlepšovaní dopravy pre cestujúcich, ale asi si z normálnych ľudí robíte srandu !! Bolo tu už všetko možné, ale takýto bordel ešte nie !!
Dňa 5.9.2020,o 11.00 hod som cestovala so synom vlakovou dopravou. Po upozornení vlakveduceho,že vo vozni sa nachádzajú ľudia bez rúšok mi ním bolo oznámené,že nemôže pri nich stať, načo som reagovala,že upozorniť ich ale môže.V ďalšej stanici nastúpili 4 rómovia bez rúšok na tvári, ktorí boli arogantní a drzí.Po upozornení vlakveduceho mi bolo ním oznámené,že sa môžem sťažovať tam a tam.Ked vlakveduci odišiel, rómovia si dali dole ruška a začali vo vozni kašľať. Vlak sa skladal z jedného vagonu ,v ktorom podotýkam,bol aj rušňovodič.Takze tento vlakveduci mal evidentne problém upozorniť cestujúcich na ruška!!!Ja som sa hneď kontaktovala aj so železničnou políciou. Váš zamestnanec by mal byť poučený,ako má konať!!!!
Citala som uz o tom a nic sa nezmenilo. Dna 29.8.2019 o 14,14 hod. cesta tatranskou elektrickou z Popradskeho plesa do Popradu. Jeden vozen, ktory zanechal polovicu potencionalnych cestujucich na nastupisti ved burka nevadi. My akoze stastlivci sme na jednej nohe bez dostatku kyslika a za sprievodneho placu deti absolvovali hodinovu cestu. Na dalsich staniciach sme zanechavali ludi, co si mohli o polhodinu zopakovat podobny scenar. Jednoducho hruza. Deti vystresovane, dospeli otraseni takymito zazitkami a vraj necestujte autami, chrante nasu planetu.... No neviem ci to chce riesit niekto kompetentny ? S pozdravom Nina Alberyova
Cestovala som dnes zo Žiliny do Bratislavy ICE vlakom a nezažila som ešte aby revizorka povedala že mi mám na mieste vyžiadať vodu.hanba Vám !takato lenivosť ,,je to jej práca a povinnosť doniesť Vám fľašu vody keď sedíte v reštauračnom vozni ,a obsluha tiež otrasná za hodinu sa má po káve nikto neopýtal či si ešte niečo dám .otras!
Pathetic how in 21st century we have common delays on daily basis of over 75 minutes. This company should be sold to someone who can manage it better. Slovensko by sa malo gambit zato any dopravu ponuka as the peniaze. Hazarduje so zamestnanim cestujucich a nema hanbu si zato pytat peniaze. Toto nesmieme akceptovat!
Cestovali sme s manželom 5.7.18 z Lučenca do Prahy tak že v Bratislave sme prestupovali na druhý vlak a na to sme mali cca 20 minút. No ale aké bolo moje prekvapenie že nočný spoj už v LC mešal 12 minùt tak sme celou cestou tŕpli či stihneme ďalší spoj ale našťastie odretými ušami sme to stihli. Na ceste späť 8.7. Z Bratislavy vypravený vlak na minútu presne meškal do LC už 25 minút....ľutujem tých čo prestupovali na ďalší spoj. Nechápem tieto vlaky stále meškajú či je leto či je zima tak prečo kompetentní neupravia grafikon tak aby neboli takéto meškania a človek by si mohol bez stresu plánovať si cesty vlakom. Nehovoriac o tom že nakoľko od Zvolena už nie je elektrifikovaná trať a preto sa robì vymena rušňa čo zaberie dosť času....
Chcem sa poďakovať za promptný prístup pri hľadaní môjho noteboku, ktorý som nechala vo vlaku 22.3 2018 na ceste zo Sučian do žiliny. Zavolala som na centrálu v Bratislave a všetky panie boli veľmi ochotné a ústretové. Notebook sa našiel. Veľká v´Daka.
Dobry den, v tomto prispevku chcem podakovat prednostovi stanice NITRA a zamestnancom za velmi ustretovy pristup k mojej staznosti na hluk novych vlakovych suprav. Urobili maximum pre to, aby mi vysli v ustrety. Ich pristup bol maximalne profesionalny co si osobne velmi vazim. Moje meno M. Šeboková, Nitra
naozaj ten cirkus v tv ako budu lietat neuveritelnou rychlostou(160km/h) medzi blavou a zil.ten sa im podaril,ale skutocnost=velke HOV..ze sa nehanbia,ked inde prekracuju 250-300km/h a po druhe blava prievidza vzdial.asi 160 km cas 3 hod.namiesto ze budu cas skracovat,tak ho predlzuju.jednoducho vedenie zsr je absolutne nulove a este horsie.
Dobrý deň. Nedá mi, aby som vám nenapísala a železničnej stanici Turčianske Teplice. Cestovala som 25.11.2017 z Púchova do Turč. Teplíc. Príchod do T.T. 19.37 hod. Moje veľké prekvapenie bolo pri výstupe z vlaku, pretože keď sme prišli k podchodu ten bol zabarikádovaný a žiadne hlásenie o prechode kadiaľ máme prejsť nebolo. Museli sme sa vrátiť a ísť za davom a potom cez koľaje prejsť na druhú stranu. Viete si predstaviť tú chôdzu s palicou /ZŤP/ vo večerných hodinách. Stačilo by len upozorniť rozhlasom cestujúcich pri príchode vlaku kadiaľ majú prejsť. Keď som sa pýtala pracovníčky pri pokladni či neupozorňujú cestujúcich o tom ako majú vystupovať, povedala, že je tam výveska ktorú si treba prečítať. Vo večerných hodinách sa to veľmi dobre číta a hľadá ak je napísaná na hárku A4 však! Alebo sme sa mali prisť pozrieť deň skôr? To by nám musel dať niekto vedieť že podchod opravujú. Kúpeľní hostia sa nesťažujú? Tie práce už trvajú veľmi dlho, malo by sa to napraviť.
pekny den prajem, dnes 26.9 som cestovala vlakom REx z BA do trnavy. som milo prekvapena so sprievodcickou v tomto vlaku s cervenou paskou na ruke ako trpezlivo a milo vysvetlovala vsetkym ludom ze sa v leopoldove prestupuje na autobus skrz vyluku, zopakovat toto tvrdenie minimalne 100x s usmevom chce ozaj trtpezlivost. tymto jej prosim odovzdajte pochvalu od cestujucej .dakujem libusa potocna
Hnusne slovenské železnice Stále meškajú vlaky Keď máte lístok s prestupom tak kvôli meškaniu nestihnete Miestenky kto vymyslel do teraz neviem čo to je a akú to ma logiku
Horšie ako slabé. Strašná mizéria ani nepíšem prečo, lebo kto cestuje vlakom, ten vie. Ľutujem všetkých, ktorí robia v tejto inštitúcii, lebo je to hanba SR a zamestnanci dobre vedia koľko ľudí ich v mysli preklína.
Ja mam otazku? Načo su vo voznoch určene muesta pre tehotne ženy chorych starych cestujucich ked si naši mladežnici zakupia cez telefon miestenku a vyženu od tial ludi pre ktorych je to určene ? Prečo su na tie miesta predavaju miestenky ......stary ludia neovladaju telefony pocitace ...mladeš sedi a stary stoja.
Dnes, t.j. 27.2.2017 som zažil peklo aj raj... Na ceste z Popradu do Košíc a späť som uprednostnil cestu vlakom pred pohodlím auta. Konkrétne EN 443 Bohémia. Naposledy!!! Ak chcete zažiť na vlastnej koži adrenalín indických železníc priamo v EÚ s tým, že každé 2 minúty sa niekto tlačí na páchnuce toalety bez tečúcej vody a späť, bez možnosti zakúpiť si miestenku, skúste cestovať so ŽSR... Hanba? Nie, peklo... Cestou späť som zažil raj v podobe pendolína. Prívetivý personál, minerálka, Wi-Fi a denná tlač sú samozrejmosťou. Bratia Česi pochopili na rozdiel od slovenských kolegov, že neprepravujú dobytok... A na 200 cestujúcich nestačí 1 vagón aj keď súprava nesie hrdý názov Bohémia...Cena je pritom porovnateľná. Nehovorím, aj ŽSR ponúka komfort v podobe IC... Ale za dvojnásobnú cenu... Veru, nie je problém nasýtiť hladných... Problém je nasýtiť nenažratých!!!
Rovnako sa chcem podeliť o svoju skúsenosť so ZSSR, a to hlavne pracujúci personál, ich správanie a jednanie s cestujúcimi je katastrofa, prejavujú maximálnu neochotu, neľudské správanie, nechuť, dovoľujú si kričať po zákazníkovi a až keď natrafia na niekoho, kto sa im konečne nedá a spomenie, že podá sťažnosť, až vtedy sa ich správanie náramne zmení a začnú ľutovať. Žiaľ vtedy je už neskoro
Rád sa podelím o mojej ceste do Bratislavy dňa 13.12.15 . Zase sa mi potvrdilo že existuje na slovensku iba sever a hlavne okolie Žiliny ako keby nexistovalo južné slovensko a hlavne od Zvolena na východ.Do Bratislavy vagóny nevykúrené na otázku či by sa s tým niečo nedalo mi odpovedala sprievodkyňa že nevie čo s tým.Doobedu sa to pretrpelo ale keď sme sa vracali v noci keď mrzlo tak vám poviem sranda to nebola kosa ako v ruskom filme.Viem že márne píšem márne plačem ,len mám zase zlý zážitok z vlaku a týmto pozdravujem kompetentných vo vládnych limuzínach.
niekedy vedia prekvapit..... ale v poslednej dobe badám len zlepšenie.... :))
k tym predchadzajucim hodnoteniam-ZSR ako spravca dopravnej cesty nema nic spolocne s vlakmi ako takymi,a ich personalom,to je zalezitostou Zeleznicnej spolocnosti Slovensko(ZSSK),ale to zial este stale vela ludi nevie rozlisit.Ved v samotnom popise spolocnosti je zrejme,cim sa ZSR zaobera.
Pripájam sa k názoru, rastúce ceny, špinavé vlaky, zima, neochotný personál a niekedy až nezmyselné cestovanie namiesto dvoch vlakov jedna motorka na linke 170 -des
Rastúce ceny, špinavé vlaky, zima, neochotný personál absolútne nevyhovujúce zmeny v spojoch - veľké negatíva. Ale musím pripustiť, že to tak nie je stále a na všetkých linkách, už sa začíname trošku vzmáhať, čo sa týka nových vlakov.
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách