Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Hľadať firmu

Kontaktné údaje Lombard s.r.o.

0907 755 233
Lombard s.r.o.
Školská 14
921 01  Piešťany
Kontaktovať e-mailom

Správa IT, telekomunikačné služby, sieťové technológie, internetové pripojenie, dochádzkový a monitorovací systém, webhosting, kamerové systémy.

Otváracie hodiny Lombard s.r.o.

Pondelok - piatok:
08:00 - 17:00
Sobota:
zatvorené
Nedeľa:
zatvorené

Fakturačné údaje Lombard s.r.o.

IČO: 36240125
Názov: Lombard s.r.o.
Sídlo: Školská 14, 921 01  Piešťany
DIČ: 2020171043

Hodnotenia Lombard s.r.o.

Hodnotenia Lombard s.r.o.Pridaj hodnotenie: vyber hodnotenie

Zadaj svoje meno a e-mail, alebo sa prihlás pod svojím Azet kontom:
alebo Prihlás sa
Tomiko001
Piešťany
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 0
05.09.2019

Hateri sa ozvu, spokojni mlcia. Pridam teda hodnotenie ja. Nikdy som nemal problem. Vzdy ustretove jednanie za mna spokojnost ps: a mile baby v kancelarii zajdite pokecat :)

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Milan Hodnotenia: 2Užitočné: 0
28.07.2019

Tak naco s touto firmou niekto spolupracuje?? Same staznosti. Objednajte si Telekom, Orange, Digi, Skylink a nie drahych amaterov.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Exklient Hodnotenia: 1Užitočné: 0
26.04.2019

Klientmi sme boli cez 10 rokov. Dovtedy sme boli pre nich zaujimavi. Pri poslednej ponuke nam ponukli smiesnu rychlost tak sme od nich odisli a vtedty to zacalo.. vyzva: odovzat zariadenie. Prinesiem zariadenie a slecna, ktora mi ho kazala priniest zrazu zmenila nazor a tvrdi, ze router je nas, treba priniest antenu. :))) no nech sa paci, pridte si po nu, je na streche obytneho domu. Nasledne prisla zvlastna faktura na 69 eur!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Alexandra Hodnotenia: 1Užitočné: 2
22.02.2019

Najhorší internet v šírom okolí. Všetko pokazia a potom natom zarábajú. Arogantní prístup. Nikdy viac

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Matej Hodnotenia: 1Užitočné: 1
13.01.2019

Nevedia ani opraviť wi-fi keď sa im pokazí vysielač a trvá to 3 týždne.Teraz to píšem cez mobilné dáta lebo nejde wi-fi a platíme 16€ mesačne. "Ďakujem za skvelú wi-fi".

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Milan Hodnotenia: 1Užitočné: 3
21.06.2018

Juro: Tu ide o to, ze oni si maju plnit sluzby na jednotku ale ako ked su na nich neustale staznosti. Tu nejde o to, ze ma niekto zavidiet ale ja tiez nebudem platit za nieco co je nekvalitne a ked sa ohlasim tak to nenapravia ci su arogantni.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Frantisek Hodnotenia: 1Užitočné: 0
18.06.2018

Vzdy som dostanem presne to, co som potrebujem. Ked som mal problem s routerom, zadarmo mi pozacali novy na vyskusanie a to som ten povodny ani nekupoval u nich. Druhy som si uz vzal od nich ked mi pomohli.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Juro Hodnotenia: 1Užitočné: 1
15.06.2018

Chlapci, vy predvadzate presne to, co Miso pisal nizsie. Nadavat a nadavat a nadavat, a? Ked mate problem, preco sa neozvete priamo im, ale vyplakavate tu? Nik nevyuctuje nic, na co nema narok. Jaj, ze by ste pravdu nemali a pre to sa im takto odmenujete? Pre to, ze ak by ste pravdu mali, som si isty, ze by si chybu priznali a voci vam ju napravili. Kazdy je nejaky, ale podla mojich skusenosti tam ferovost rozhodne nechyba. Ak ste to neskusili, tak to skuste ak nieste na to privelmi lenivi, alebo sa nestazujte ;) Tolko moj nazor.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Laco Hodnotenia: 1Užitočné: 2
30.05.2018

Firma a služby výborne Anež majiteľ a jeho jednanie arogantné Snažte sa mu vyhnúť Nieje psychicky v poriadku

Užitočné?Áno
milo95
Piešťany
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 4
29.05.2018

Proti technikom nemam nic, poradili mi, ale ta jedna mlada slecna co to vybavuje je maximalne drza a velmi mudra,chova sa ku zakaznikovi arogantne a neodborne. Za jej neodbornost a neznalost som musel zaplatit desiatky eur. UZ NIKDY JEDNANIE S LOMBARDOM.

Užitočné?Áno
milo95
Piešťany
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 4
28.05.2018

Od tej sluzby arogancia,neodbornost, ta mlada drza ako opica.Uz nikdy od nich sluzbu. ich snaha je len obrat zakaznika o peniaze.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 4
Niekto Hodnotenia: 4Užitočné: 2
24.05.2018

Miso ty sa spamataj. Mne stacila chvila spoluprace s tou firmou a tymi ludmi. Vobec sa necudujem tolkym reklamaciam.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Miso Hodnotenia: 1Užitočné: 1
27.03.2018

Internet spolahlivy, sluzby normalne, celkovo spokojnost. Vystriedal som viacero poskytovatelov no tu som a aj ostanem. Majitelom len prajem pevne nervy na haterov, ktorych je v Piestanoch viac ako dost. Je to tu taka narodna kultura. Snad jedinu vyhradu, ktoru mam je to, ze by sa mai ako firma viac prezentovat nech ludia vidia to, co v pozadi robia. Je toho naozaj vela. Kiez by boli viaceri taki snazivi.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Hodnotenia: 1Užitočné: 2
12.03.2018

Nic moc sluzby, skonci viazanost a ide sa prec.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Sicak Hodnotenia: 1Užitočné: 4
05.03.2018

Lombard siel s kvalitou vyrazne dole.Hlavny problem je vo vedeni firmy. Tvaria sa tak ako keby boli velky telekom ale nie su. Prave toto vzdy oddelovalo velke telekomy a male firmy...u nich to neplati. Tento problem prenasaju aj na zamestnancov na ktorych spravaju na prasce a tito zamestnanci to potom prenasaju na ludi rozlicnymi sposobmi. Neochota ci neznalost su caste, arogancia sa taha uz od samotneho sefa.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Adriana Hodnotenia: 1Užitočné: 1
25.02.2018

Doteraz som bola celkom spokojná,ale začínam zvažovať,že zmením operátora.Pravidelne v nedeľu sa nemôžem dívať na online seriály,pretože mi to neustále seká.25 minútový seriál som pozerala hodinu!!! Ďakujem,neprosím!!!

Užitočné?Áno
Reakcia firmy:

Vazena Pani Adriana, ak mate problem, je potrebne ozvat sa na technicku podporu. Ak na neozvete, nik o Vasom probleme nevie.



Hodnotení: 1
Lenka Hodnotenia: 1Užitočné: 1
07.02.2018

To čo su za služby. Som u nich klient viac ako 10 rokov a oni si v ramci viazanosti zvýšia mesačnú platbu. Ak by som chcel odist musim zaplati pol roka. Celeeeee zle. Dovidenia

Užitočné?Áno
Reakcia firmy:

Vazena pani Lenka, k zdvihnutiu mesacneho pausalu pocas viazanosti urcite nemohlo dojst. a uz vobec nie nasledny pripadny odchod podmieneny pol rocnou pokutou. V pripade, ak sa zmenila vyska mesacnej platby, muselo dojst alebo k zmene pausalu, alebo muselo vyprsat pripadne zvyhodnene obdobie. Celu situaciu s Vami urcite radi preberu a vysvetlia nase pracovnicky, ktore je potrebne kontaktovat ci uz telefonicky alebo navstivit osobne. Dakujeme



Hodnotení: 1
sasa Hodnotenia: 1Užitočné: 2
08.01.2018

momentalne najchorsi internet a sluzbi katastrofa neotporucam nikomu v piestanoch su skoncili oklamali vela ludi

Užitočné?Áno
lukas.masan
Nové Mesto nad Váhom
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 1
25.12.2017

Podla mna perfektne som u nich 5 rokov a zatial bez problemov vždy poradia rychlo vybavia. Vedia spravit akciu ked ste poriadny zakaznik ja len chvalim

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Elischer Hodnotenia: 2Užitočné: 1
22.11.2017

Dobrý večer.Naj skúsenosť máme asi mi zo ženou.V Častkovciach máme pripojenie na bytových domoch a jedného dňa nám vypojilo internet teda napísalo nám nezaplatené 2 faktúry bol to šok lebo je daný trvali príkaz v banke.všetko aj odišlo hm.volal som slečna arogantná vôbec nevedela ani o co ide vraj nám to ide no ale nám nie no potom volám znova ze vraj zasa ruter je zlí hm ked som prehodil svagrov tak isiel no 6 verzii mi povedala ja volal ako vôl.vraj neplatim ze co by som chcel no este ja za debila som bol..a nakoniec este som si s toho srandu robil ze sused neplati a mna vypoja...a to naj ze to bola pravda ja som bol na susedA napojeny a to sa zistilo ked som bol osobne v Lombarte lebo 6 dni som bol bez internetu ach...no iba co nervy..ŽIVOTE NIKDY .ŽIVOTE NIKDY.ŽIVOTE NIKDY.ŽIVOTE NIKDY.ŽIVOTE NIKDY.ŽIVOTE NIKDY.ŽIVOTE NIKDY.ŽIVOTE NIKDY..A ešte čerešnička na torte vraj ten kábel prehodil SUSED v zamknutom rozvadzači na unternet.....to ma posadilo...zabespecenie ako "keď by to bolo

Užitočné?Áno
hansutpeter
Piešťany
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 3
10.10.2017

katastrofa,tak ako internet,tak aj prístup k zákazníkom,zamestnávajú tam nekvalifikovaných ľudí,neschopné.Nezaslúžia si ani tú jednu hviezdičku ktorú som musel dať aby ma to pustilo dalej.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ruolf Hodnotenia: 1Užitočné: 3
07.09.2017

Kriste,pane ,mal som dobrý a lacnejší internet,ako teraz od Lombardu,ale bohužial anténa musela dolu zo strechy,kvôli prerábke bytovky. Tak som sa dal k Lombardu,kedže mali u nás na bytovke prípojky. Už pri zavádzaní internetu im to nešlo a strávili u mna takmer 4 hod. miesto 2.. Velkodušne mi oznámili,že mi zaúčtujú iba 2 hod montáže. O nejakú dobu mi prestal net fungovat a prišli s tým ,že nemám dobrý router aj ked som pri montáži upozornoval ,že bolo by vhodné ho vymenit . Výjazd a Router 60 e. Montáž ,v letáku za 1e bola za 50 plus a internet ? Neskutočne pomalý ,teším sa na den,ked skončí zmluva.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Timo Hodnotenia: 2Užitočné: 0
19.06.2017

Používam ich služby už 10 rokov. Celkom som spokojný. Je to aj cenovo výhodné. Samozrejme nejaké závady sa počas 10 rokov vyskytli, ale nič vážne. Túto službu odporúčam.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tomáš Hodnotenia: 1Užitočné: 3
22.05.2017

Tragédia celý lombard. Teším sa keď my skončí zmluva lebo toto nieje možné. Mám telku aj internet opti2. Nebolo by dňa aby to nevypadlo. Sťažnosť som písal skoro každý druhý deň a odpoveď bola že chyba je v mojej telke. Už sa ani nesnažím nič písať lebo je to zbytočné. Takže bohužial či máte LG alebo SAMSUNG vždy je chyba v TV nie v Lombarde. Mimochodom keď som sa bol naposledy pýtať o zrušenie celej zmluvy ešte sa na mňa tá pani skoro urazila že chcem odstúpiť.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Laura Hodnotenia: 1Užitočné: 3
11.05.2017

Platíte za inštaláciu, pýtajú za dopravu a ešte aj jedného zbytočného technika 15...myslim, ze to je praca pre jedneho kludne. Vlastne za inštaláciu zaplatíte 60 eur co je fakt masaker, sorry....internet neviem uvidim

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Erik Hodnotenia: 1Užitočné: 3
16.02.2017

6rokov na tom to internete konečne mi konči zmluva 6rokov trapenia sa bude preč neviem ako som mohol 6rokov mat ten to internet platim 15€ mesačne mal som dostavat okolo 10 mb možno menej ale ja mam iba 1mb halo ?

Užitočné?Áno
Reakcia firmy:

Mily Erik, mozno trebalo alebo aktualizovat svoj tarif, predsa len 6r je dost davno :) .. o vsetkom informujeme na webe, fb, v rozhlasoch, novinach,.. alebo trebalo nahlasit poruchu (ak by mal tarifi ist rychlejsie)... t.j. treba kontaktovat hotline ;)



Hodnotení: 1
Eva Hodnotenia: 1Užitočné: 7
04.01.2017

Som maximalne nespokojna.... Mesacne platim 20 eur, signal stale vypadava, vecer si chcem pozriet tv noviny, film, bohuzial neda sa, lebo to seka, opakuje sa, alebo uplne vypadne signal... Zmluvu urcite zrusim.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
bezvyznamna firmicka Hodnotenia: 3Užitočné: 6
21.12.2016

Normalny clovek si zavedie internet od velkych a spolahlivych firiem, ktore maju uroven ako T-Com, Orange a nie nejakej bezvyznamnej krpatej sro-cky. Pristup zamestnancov firmy sa mi nepacil. Napr pri info o platbe bola slecna na lavo drza a neprijemna, ze ci sme si vraj potykali:D nejaka bezvyznamna sliepka sekretarska malej bezvyznamnej firmicky ale chovanim ako generalna sekretarka nadnarodneho koncernu, aj tie maju uroven.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
trpezlivy zakaznik Hodnotenia: 1Užitočné: 3
10.12.2016

Celkom ma pobavil posledny koment ze 24/7. Cakanie aj par dni na odpoved ohladne pripomienok alebo dotazov. Pri tech.problemoch cca tyzden. Opakovane. Neprofesionalny pristup k zakaznikom. Ponukane sluzby su priemerne, ako aj kvalita internetu. Pri vacsej konkurencii v okoli by existencia firmy bola velmi otazna.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Zakaznik Hodnotenia: 1Užitočné: 5
15.11.2016

Maximalna spokojnost, ako po stranke kvality tak aj pristupu. Maju 24/7 hotline a ak je problem a clovek sa ozve s potrebnymi informaciami dostane pomoc prakticky ihned... aspon taka je moja skusenost

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Nespokojný zákazník Hodnotenia: 1Užitočné: 8
30.09.2016

Moje odporúčanie: NIKDY si nedávajte internet od nich! Je to nestabilný internet, pravidelne vypadáva, personál drzý, presne ako v hodnoteniach nižšie- zjedli všetku múdrosť sveta. Internet nejde (ide menej ako polovičnou rýchlosťou a slečna mi povie že čo by som chcela veď film v kvalite SD si viem pozrieť) OTRAS!!! Už sa teším keď zmluva skončí a pôjdeme k inému poskytovateľovi.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Spokojny zakaznik Hodnotenia: 1Užitočné: 2
17.09.2016

Sluzby na jednotku, ochota a maximalna spolojnost. V okoli najlepsi

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Nikuska Hodnotenia: 1Užitočné: 6
24.03.2016

Rozhodne nesuhlasim s uzivatelom TOMI. Ja mam vybornu skusenost s firmou. Ponukaju rychly a stabilny internet a dokonca mi ho prisli aj medzi sviatkami, ked som ho objednala. VYborny pristup, urcite odporucam

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tomi Hodnotenia: 1Užitočné: 12
09.09.2015

Najhorší internet v širokom okolí. Firma je absolutne neprofesionálna, prídu Vám zapojiť internet, nevedia Vám ani povedať kolko budete platit,tvrdia že 10€ faktura príde na 12€. Nemajú evidentne dobre zaškolený pesonál. V prípade problémov s internetom neschopnosť riešiť. Otras.

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Internet a počítačové siete Návrhy, realizácia a správa sietí Telekomunikačné služby Pevné pripojenie Dochádzkové systémy Webhosting
Pridať firmu Nahlásiť chybu