Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Hľadať firmu
ZAVOLAŤ

Kontaktné údaje UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky

02 / 572 023 00
02 / 495 025 05
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky
Šancová 1/A
821 09  Bratislava
Kontaktovať e-mailom

Univerzálny peňažný ústav, ktorý je súčasťou medzinárodnej finančnej skupiny UniCredito Italiano Group. Poskytovanie klasických bankových produktov, ako aj služieb privátneho bankovníctva.

Otváracie hodiny UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky

Pondelok - piatok:
09:00 - 17:00
Sobota:
zatvorené
Nedeľa:
zatvorené
Poznámka: mimo otváracích hodín UniTel linka 0800 14 00 14.

Pobočky UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky

Ďalšie pobočky

Fakturačné údaje UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky

IČO: 47251336
Názov: UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky
Sídlo: Šancová 1/A, 813 33  Bratislava
DIČ: 2020372618

Hodnotenia UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky

Hodnotenia UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej bankyPridaj hodnotenie: vyber hodnotenie

Zadaj svoje meno a e-mail, alebo sa prihlás pod svojím Azet kontom:
alebo Prihlás sa


Hodnotení: 1
Coo Hodnotenia: 1Užitočné: 0
19.11.2019

Najhorsia banka, ako sme ako cela rodina zazili

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Marek Hodnotenia: 3Užitočné: 0
11.11.2019

Pozeram ze ani za 4 roky sa nic nezmenilo... 2krat po 24 minut na linke a stale ze cakajte. Dakujem take sluzby neprosim...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Hodnotenia: 1Užitočné: 0
10.11.2019

profesionálny prístup zamestnancov

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
fero Hodnotenia: 1Užitočné: 0
31.10.2019

2krat som bol v pobočke ohladom inter benkingu a stale nič. telefony su španielska dedina .dovolať sa nedá. take su služby občanom v hlohovci.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
MMM Hodnotenia: 1Užitočné: 0
21.10.2019

Nemohla som zaplatiť odvody, po 2 neplatných pokusoch ,keď mi stále hlasilo nesprávne heslo. Pani v banke v BJ mi oznámila, že to asi mám nesprávne zadané. Ale keď platím odvody, tak tam musím zadať čo tam byť musí. Funguje to tak už roky. A keď som jej povedala, že pred chvíľou som poslala 50 výplat a nebol problém, tak to zas hodila na nesprávne ID. Ale ID sa zadava len pri vstupe do banky. S podpisom príkazu to nemá nič spoločné. Tak nakoniec mi oznámila, že si mám hromadný prikaz vypísať nanovo...no to bola ale múdra rada. Horšiu banku som ešte nevidela...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Yopka Hodnotenia: 1Užitočné: 0
15.10.2019

Ako citam recenzie, rozhodol som sa pridat tiez. Myslim, ze sa toho celkom dost zmenilo, ochota personalu stupla urcite, cakacia doba mozno trochu tiez,ale v tejto dobe si treba obcas pockat, urcite nie ste jediny pod slnkom kto sa ponahla do prace, s dietatom alebo na bus... kladne hodnotim aj starostlivot o zakaznika cez telefon, oktober (2019).. za mna fajn, ale stale treba kontinualne zlepsovat..

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ela Hodnotenia: 1Užitočné: 0
02.10.2019

Dobrý deň aj ja som stala v dlhom rade a ked som sa dostala k okienku tak cela banka vedela co som si prisla vybaviť. Stálo tam 18 klientov a pani ktora ma vybavovala volala svojej kolegyni vypala klimatizaciu a cely rozhovor bolo zretelne pocut na celu banku. Tak vedeli ze si vybavujem ex. Bolo to trápne pre mna ako klienta a neprofesionálne zo strany zamestnankyne.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Marcela Hodnotenia: 2Užitočné: 0
30.09.2019

Dobrý deň v celej banke funguje jedno okienko,neskutočná neochota škoda že sa nedá poslať video

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Daniela Hodnotenia: 1Užitočné: 2
23.09.2019

Z infolinky vás odkážu priamo na pobočku a tam Vám nemá kto zdvihnúť telefón.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tatiana Hudáčková Hodnotenia: 1Užitočné: 0
02.09.2019

Najhoršia banka akú poznám...Chcela som v máji zrušiť účet a je 2.septembra a ešte vždy mi účet nezrušili a každý mesiac si ešte k tomu sťahujú 8 eur za vedenie účtu...Dva krát som tam bola a pracovníčka na pobočke mi sľubovala,že už to bude.Nakoľko pracujem v zahraničí, nemôžem tam behať každý deň ako na hodiny klavíra,ale som nahnevaná veľmi...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
xardas Hodnotenia: 1Užitočné: 0
24.07.2019

Ani nevedia čo presne predavaju... tvrdia ze detske konto az od 8 rokov....skutocnosti od 0.... Takto Unicredit nedosiahne vela na trhu... su aj ďalšie banky...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
miloš balog Hodnotenia: 1Užitočné: 0
24.07.2019

Uplná vyše 20 ročná spokojnosť s pracovníčkami tejto pobočky

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Adrika Hodnotenia: 1Užitočné: 0
24.07.2019

nedvihaju telefón, klienta nechávajú čakať kvoli nedostatku personalu. maximalna nespokojnosť

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Hodnotenia: 1Užitočné: 0
22.07.2019

Veľmi sa zhoršila UniCredit, v Nitre nemá žiadne pobočky.Zostala len jedna banka na pešej zóne, kde je prístup obmedzený, žiadne parkovisko. Dnes sa do tejto milej banky nedá ani telefonovať lebo vypadne volané číslo, preruší sa spojenie a hotovo.... kto má trpezlivosť a čas nech skúša hádam sa mu zadarí....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ján Matyáš Hodnotenia: 1Užitočné: 1
05.06.2019

sluzba zakaznikom na bode mrazu

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
RRR Hodnotenia: 1Užitočné: 0
30.04.2019

Bankové produkty dobre ale zamestnanci v KN katastrofa.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Žilová Hodnotenia: 1Užitočné: 0
25.03.2019

Aspoň jeden deň v týždni predĺžte pracovnú dobu do 17:00 hod. Pracujem každý deň do 16:00 hod., ako mám stihnúť dobehnúť do banky do 16-tej hodiny? V sobotu máte zatvorené...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
bruno Hodnotenia: 1Užitočné: 2
18.03.2019

Ti sa tam teda nasli

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Zuzana Hodnotenia: 1Užitočné: 0
11.03.2019

P. Kráľovanská, maximálna neochota, jednanie s klientom hrozne, mala by si prehodnotiť, či to čo robí je pre ňu vhodné

Užitočné?Áno
roneella
Žilina
Hodnotení: 2
Hodnotenia: 2Užitočné: 1
05.03.2019

Moj priatel ma skusenosť s touto bankou a nikdy viac.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
ada Hodnotenia: 1Užitočné: 0
23.02.2019

Odporúčam urobiť slepý test a zistíte "kvalitu".

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
jank7kral Hodnotenia: 1Užitočné: 1
13.02.2019

nedvíhajú telefón

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Sona Hodnotenia: 1Užitočné: 4
17.12.2018

Ine banky napreduju ale tato zrusi svoju pobocku v Max-Nitra a zostava len na pesej, kde maju otvaraciu dobu piatok do 16hod a cez vikend vobec!!! Ako si takto chcu udrzat ludi, ked pracuju mimo NR? Som rozhodnuta odist..ja osobne radsej si priplatim za vedenie uctu ale chcem mat banku pristupnu aj po 16hod a aj cez vikend.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lucia Hodnotenia: 1Užitočné: 4
21.11.2018

Môžem odporučiť pracovníčku - Ing.Lenka Mizeráková - veľmi milá,ochotná pracovníčka v oblasti hypotéky. Ochotne poradila, rýchlo vybavila,veľmi profesionalny,ale ľudsky prístup. Odporúčam jednoznačne

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Petruška Hodnotenia: 1Užitočné: 3
02.11.2018

Bola som veľmi pohoršená tým, že ani jedna pracovníčka nebola pri pracovnom stole. Okrem vklady a výbery a pôžičky,transakcie. Čakali sme hodinu na vybavenie.A je to jediná pobočka v Prešove.

Užitočné?Áno
VandaBrazdovicova
Nové Mesto nad Váhom
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 1
13.09.2018

Veľká nespokojnosť !

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Vlado Hodnotenia: 1Užitočné: 0
07.08.2018

Veľmi neprofesionálne jednanie s ktorým som sa už pomerne dávno nestretol.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Timea Hodnotenia: 1Užitočné: 4
04.07.2018

Otrasna banka! Vzdy ked sem idem tu caka milion ludi a funguje jedna pokladna

Užitočné?Áno
romino70
Holíč
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 0
27.06.2018

Veľmi milá, ústretová, taká mladšia z nich tam... platil som menšiu sumu na účet a správala sa ku mne na 100%.Poplatok vysoký, ale oni tam za to nemôžu.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Nespokojna Hodnotenia: 1Užitočné: 1
20.06.2018

Otrasná pobočka. Totalne neochotny personál. Navyše mi podali take mile informácie že na centrále nechápali. Že takýchto ľudí aj zamestnajú v banke. Ja som z tohto oboru a preto nerozumiem prečo svoj personál nezaškolia.... vidím že niesom jediná s negatívnym postojom k tejto pobočke

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Anonym Hodnotenia: 1Užitočné: 1
18.06.2018

cakala som tam 45minut!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Martin Hodnotenia: 1Užitočné: 2
09.06.2018

S bankou som spokojný nadmieru, ale s ochotou v tejto pobočke nie, chcel som vykonať zmenu nakoľko som obdržal nový OP a pani mi povedala, že keď som si založil v Levoči na pobočke účet, tak mam isť tam vykonať zmenu. Som pozrel na ňu, postavil sa a odišiel. Otras, pani úplne znechutená z práce... pochopím, že nie každý ma svoj deň, ale ak príde klient tak sa tvárim profesionálne a osobné veci idú bokom. S pozdravom klient.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Daniel Hodnotenia: 1Užitočné: 2
08.06.2018

Nulová ochota. Na účte môjho príbuzného som mal dispozičné právo (peniaze na ňom boli spoločné) a to zrušili. Pani nás presviedčala, že sme o zrušenie museli požiadať, čo je bohapusté klamstvo. Ďalej som sa pýtal na aktiváciu 3Dsecure kódu. Tmavovlasá kučeravá pani mi odpovedala: "Volá sa to Security kód. To vám predsa príde na SMS" a mávla rukou. Nie, nevolá sa to Security kód, ale 3DSecure a aby mi prišla SMS, potrebujem si túto funkciu aktivovať. Pani ani nevie, čo tam robí. Prajem pekný deň

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
annapalackova Hodnotenia: 1Užitočné: 2
07.06.2018

Musím sa pridať k p. Milanovi, my máme účet súkromný i firemný v tejto banke už od r. 1992. Myslíte, že keby sa pracovníčky k nám správali tak, ako píše Andika, vytrvalo by sme u nich zostávali? Z mojej strany úplná spokojnosť. A podotýkam, vyskúšali sme aj iné banky.

Užitočné?Áno
bubinostar
Čierna nad Tisou
Hodnotení: 2
Hodnotenia: 2Užitočné: 1
09.05.2018

dlhé čakanie na nové kreditné karty banka na bode mrazu - mínus bodov

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jozef Rodák Hodnotenia: 1Užitočné: 2
02.05.2018

Som naozaj veľmi spokojný *****

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Daniela Hodnotenia: 1Užitočné: 1
26.04.2018

Aupark čista katastrofa ... najskôr mi 2x niekto nabúral účet, potom si za tým musíte chodiť aspoň 3x, aby Vám to začali riešiť a vrátili peniaze, ďalej zadajú zlé údaje do úverového registra a v druhej banke Vás nemôžu nájsť a nevedia to opraviť s tvrdením, "že oni to majú v poriadku (ale doklad Vám nevedia vystaviť, lebo to nevydávajú)" a na záver ti stiahnu poplatok a dostanú ťa do mínusu a to už účet mal byť dávno zrušený, s tým, že kolegyňa to zabudla podpísať. Za posledného polroka asi 20 návštev, takmer vždy katastrofálnych ... ďakujem, neprosím ...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
lenka.solomejova@seznam.cz Hodnotenia: 1Užitočné: 1
04.04.2018

Neskutocna laxsnost,povrchnost a drzost zo strany pracovnicok.Komunikacia po telefone je este horsia.....drahe poplatky a nevysvetlitelna strata penazi na ucte.Jedna z najhorsich bank na Slovensku

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Zuzana S Hodnotenia: 1Užitočné: 2
19.03.2018

Ak sa pokúšate dohodnúť si telefonicky (iný spôsob nie je dostupný) stretnutie kvôli hypotéke - (pri náhodnom zastavení sa v banke Vám oznámia, že pracovník, ktorý má na starosti hypotéky nie je prítomný, lebo ste sa vopred nedohodli), nepodarí sa Vám to, pretože telefón nikto nezvdíha, alebo ho zložia bez odpovedania. Skúšam to už 2. deň, pretože pracujem v centre, kde v mojej blízkosti zrušili všetky pobočky (za posledných 5 rokov mi prekladali domovskú pobočku už asi 6x), kam by som to stihla cez obednú prestávku. Chat je zamrznutý a vypisuje, že mi o chvíľu bude fungovať (nefunguje už vyše 2hodín). ako si mám dohodnút teda stretnutie? veľmi negatívna skúsenosť :(

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
DDD Hodnotenia: 1Užitočné: 0
27.02.2018

Čakacia doba minimálne pól hodinu aj na bežnú operáciu alone vklad či vyber.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Igor Hodnotenia: 1Užitočné: 5
23.02.2018

Pobočke v City Aréne sa radšej treba vyhnúť , ak nechcete stráviť hodiny v rade.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lila Hodnotenia: 1Užitočné: 2
08.02.2018

Najhoršia banka neodporúčam vôbec.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
peter Hodnotenia: 2Užitočné: 2
06.02.2018

Len jedna pobočka v PO. Často nefunguje bankomat. Nezlepšuje sa uniCredit ale zhoršuje sa.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Matúš Hodnotenia: 1Užitočné: 3
31.01.2018

Neochota za strany zamestnancov. Mal som pocit ,že pani pri priehradke až obťažujem. Prístup otrasný.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Milan, Palárikovo Hodnotenia: 1Užitočné: 3
16.01.2018

Iba náhodou som objavil komentár klientky,ktorá mimoriadne negatívne hodnotí pobočku v Nových Zámkoch.Až neskôr som si všimol, že má dátum z roku 2014. Tak alebo onak, pobočku UniCredit v NZ pokladám za najlepšiu v tomto meste spomedzi konkurenčných inštitúcií.Mozno ten negatívny ohlas bol iba obyčajnou zlomyselnostou,možno sa všetko naozaj zlepšilo pričinením riaditeľky Ing. Polacekovej, ktorá v tomto 2014 roku bola inde na inej pozícii. Neviem veci posúdiť do hĺbky,ale je fakt, že pobočka je presne taká,ako má byť. A nešetrí sa tam úsmevom, čo je zadarmo,ale má to vysokú pridanú hodnotu. Takže, čo k tomu dodať? Len tak ďalej.

Užitočné?Áno
s.ciernikova
Považská Bystrica
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 1
04.01.2018

Neprofesionálne! Podali mi neúplné informácie, na základe ktorých mám teraz zbytočné starosti naviac. A to som si myslela, že to bude dobrá voľba keďže sú ako tak internacionálna banka. Omyl

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Vladimír Hodnotenia: 1Užitočné: 0
04.01.2018

Dobrý deň s bankou Unicredit Bank v Auparku v Žiline som maximálne spokojný. Aj keď som mal obrat nad 150 00 EUR . V ostatných bankách my nechceli poskytnúť malý úver 7000 EUR rozmýšľali ako sa to nadá . Jedine Banka Unicredit my poskytla úver za čo som veľmi vďačný . Vladimír

Užitočné?Áno


Hodnotení: 4
milankunert@centrum.sk Hodnotenia: 4Užitočné: 1
03.01.2018

p. Jasurek v auparku za pokladnou...maximalna spokojnost prikladova starost o spokojnost klienta! odporucam

Užitočné?Áno


Hodnotení: 4
milankunert@centrum.sk Hodnotenia: 4Užitočné: 3
03.01.2018

p. Miartanova dole klobuk ...maximalna starostlivost o klienta...A Ludska osoba

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peterka Vlastimil Hodnotenia: 1Užitočné: 2
02.01.2018

Dobry. Najhorsia banka -pobocka co sa tyka Ziliny. Ked ju zavrete nikomu chybat nebude. STRASNE. Mali by sa ist pozret do auparku ako sa robi. A nie klebetit!!!!!!!!@!hodnotenie 5-

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Bc.Lubica Pajonkova Hodnotenia: 1Užitočné: 5
28.12.2017

Som dlhorocnou klientkou vasej banky nenavstevujem banku pravidelne ,ale pri mojej poslednej navsteve na pobocke som bola sklamana neprofesionalitou vasej zamestnankyne.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Dominika Hodnotenia: 1Užitočné: 1
30.11.2017

Dlhé čakanie...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mario Hodnotenia: 1Užitočné: 5
24.10.2017

Horsiu pobocku banky som este nevidel... a neprofesionalny pristup a zamestnancov rovnako...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Branislav Slezak Hodnotenia: 1Užitočné: 0
26.09.2017

Hrôza v nr

Užitočné?Áno
sherman79

Hodnotení: 2
Hodnotenia: 2Užitočné: 0
25.08.2017

Na pobocke nikto nezdviha, u vyse tyzdna cakam na kartu a ked som sa dovolal na druhy cislo, tak mi o 16hod. Pani ktora sa ani nepredatavila, iba Haloo, tak mi oznamila ze Mali niake problemy a karty netlacili, na otazku preco ma nikto nekontaktoval mi odpovedat nevedela, hlavne ze uradne hodiny maju do 20hod. Potom mi volal pan z Banky naspat, z toho cisla co najskor nikto nedvihal, a povedal ze to ze mi zistuje preco moja karta ani po tyzdni nebola vystavena, " Je nadstandart sluzieb" ze mi to vobec zistuje, no hanba, takze nadstandart?? Je ze davate biznis uctom kartu maestro, s ktorou ani letenku nezaplatim, a pri prichadzajucich transakciak v inej mene, nedavate stred kurzu ako ostatne banky ale kurz nakupu ktory je nadpriemerne nevyhodny, to je ten Vas nadstandart??!! Velmi rychlo a rad si zmenim banku. S pozdravom

Užitočné?Áno
dee_lite
Žilina
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 1
09.08.2017

Keby sa dalo,tak Vam s prehladom dam -5*. Banky navstevujem casto,ale Vasa pobocka na Narodnej patri medzi tie najpomalsie vybavujuce pobocky v Ziline spomedzi vsetkych bank. A neospravedlnuje to ani ten fakt,ze je dovolenkove obdobie. (Nie,na inej pobocke sme to nemohli vybavit)

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Adriana Toráčová Hodnotenia: 1Užitočné: 0
10.07.2017

V posledné dobe velmi zlé a velmi neústretové, keď príde slušný cigáň platit pohladávku, odmieta , povie, že sa má platit na pošte. Myslím, že zo zamestnankyňou by sa malo niečo robiť.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Monika Hodnotenia: 1Užitočné: 1
03.07.2017

Malokedy sa stane, ze tam clovek pride a je vybaveny hned. Pani sa tam dnes stazovala, ze je tam sama a ma zaroven ucit novu kolegynu.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Vallová Hodnotenia: 1Užitočné: 0
03.07.2017

Zamestnanci pobočky nie sú zodpovední, neplnia si svoje povinnosti včas a dôsledne ako by som od banky očakávala. A zrejme nemajú dostatočnú kontrolu od riaditeľa pobočky. Od 19.06.2017 bola maja nová platobná karta na pobočke a 19.06.2047 som tam bola osobne - karta na pobočke vraj nebola.Až dňa 3.7.2017 som si bola osobne kartu prevziať hoci mi bolo povedané, že keď bude karta na pobočke budú ma kontaktovať. Nestalo sa tak a personál nepovažoval za potrebné sa ani ospravedlniť.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Adriana Hodnotenia: 1Užitočné: 0
30.06.2017

V Trebisove drze a odmerane pracovnicky este v ziadnej banke som sa s takym niecim nestretla.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Silvia Hodnotenia: 1Užitočné: 4
16.06.2017

Dlhe cakanie dve damy vybavuju jedneho cloveka..otras uz tu sedim pol hodinu..

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mario Fančovič Hodnotenia: 1Užitočné: 1
13.06.2017

Nedvihaju telefony

Užitočné?Áno
milivili333
Senica
Hodnotení: 4
Hodnotenia: 4Užitočné: 1
09.03.2017

Univerzálne kredit Senica absolutne - zlé! Žiadna ústretovosť, pomalosť. Hodnotenie - 10 bodov.

Užitočné?Áno
Dadulka901
Bratislava - Petržalka
Hodnotení: 7
Hodnotenia: 7Užitočné: 0
11.02.2017

ochota, ústretovosť

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Michaela Farkašová Hodnotenia: 1Užitočné: 6
04.01.2017

Rada by som vyjadrila nespokojnosť k pobočke vo Zvolene a k pani Chromčíkovej, vďaka ktorej som do banky musela chodiť ako na hodiny jogy, a to som sa len snažila vybaviť novú bankomatovú kartu. Žiaľ, nie je to jediný problém, ktorý s touto pobočkou mám. A tiež si myslím, že aj správanie menovanej pani by mohlo byt voči zákazníkom milšie...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
klient Hodnotenia: 1Užitočné: 1
23.11.2016

Im je jedno či tam dáš peniaze, alebo nie. Postoj nula, dobre že sa nemám ospravedlňovať, aby mi dali informácie. Postojačky treba spýtať, nemajú čas, ani vtedy keď tam nikto nie je.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Route66 Hodnotenia: 1Užitočné: 1
29.09.2016

nedá sa tam dovolať

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Gabriela Hodnotenia: 1Užitočné: 0
12.09.2016

Som nadmieru spokojna prijemny personal,velmi dobre produkty rychle vybavenie

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Hodnotenia: 1Užitočné: 4
10.08.2016

Skúste sa tam dovolať...žiadne číslo v čase otváracích hodín banky vám nikto nezdvihne. Fúúúha.....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
pato Hodnotenia: 1Užitočné: 2
11.03.2016

Obyčajný podvodíci a klamári, ktorí Vás pripravia o vaše poctivo zarobené peniaze. Túto banku odporúčam už zdaleka obísť

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Hodnotenia: 1Užitočné: 3
27.01.2016

Krajčová len zazerá a zosmiešňuje klientov banky. Jej neprofesionálny prístup ma prinútil odísť z tejto banky. Moje osobné údaje rozoberala s kolegyňami a je maximálne neochotná a lenivá. Počas svojej pracovnej doby chodí pravidelne riešiť osobné veci a klientov necháva čakať aj hodinu, kým ona príde od kaderníka. Už nikdy do tejto banky nevkročím!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tomas Hodnotenia: 1Užitočné: 6
23.12.2015

Akurát svojim v tejto pobočke v rade cca 20 minút a čakám, kým sa pani Alexandra slotova vykeca o vianočnom stromčeku, darcekoch, tohtoročnom snehu... Otras otras otras, s prepáčením, to kde sme, v debatnom krúžku??? S prepáčením, ak sa chce rozprávať a klebetit s kamarátmi kde majú aké osvetlenie, nech ťahá na námestie... Prišiel som sem s nejakým problémom, nie sa na ňu pozerať a počúvať s****... Otras!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lubo Hodnotenia: 1Užitočné: 4
18.11.2015

Otrasne neodporučam navštevu neschpny personál

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Jana Babiková Hodnotenia: 2Užitočné: 9
04.09.2015

Dobrý den - mam ucet v tejto banke už dlhsie - s bankou ako takou som velmi spokojná - ale zamestnankyne na tejto pobocke - nie su velmi ochotné - vysvetlit a informovat klienta o veciach týkajucich sa uctu . Minule som si chcela zmenit nejake nastavenia ohladom informovanie penazných prostriedkov na ucte - a ziadala som o tuto operaciu v banke - a dvakrát mi bolo povedané - že si to mam urobit sama cez Internet Banking. 6iaden postup mi k tomu nebol vysvetlený - tak som musela volat na zakaznicku linku Uni .Myslim si že pracovnícka banky , ktorá je slusne platená - by mala klientovi ochotne poskytnut info k danej otazke a snažit sa vyhoviet požiadavkám klienta - inac sa stratí dôvera k banke - a klient odide ku konkurencii.

Užitočné?Áno
evka1312
Humenné
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 0
03.10.2014

Som spokojná,,zamestnanci pobočky Humenné sú veľmi milí,ústretoví ľudia,vedia poradiť,pomôcť v každej situácii...

Užitočné?Áno
vk21
Prešov
Hodnotení: 5
Hodnotenia: 5Užitočné: 0
28.09.2014

zatiaľ maximálna spokojnosť, príjemná, rýchla obsluha,milí zamestnanci

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 18
24.07.2014

Dnes som 1x navštívila banku na Majzonovo námestí v NZ. Hneď ma zarazilo že sú tam 4 zamestnankyne a z toho iba jedna prijíma klientov. No čakali sme 5 minút, 10, 15, 20 a už som sa nezdržala tak som sa hlasno spýtala že či je u nich normálne že človek 20 minút čaká a stále sa nič nedeje. Bola tam staršia pani, tiež hromžila. Jedna z pracovníčok si vzala k sebe na debatu dozadu už vybavené klienta, a chichotali sa tam. Druhá sedela schovaná za pultom schovaná, tretia ťukala v kuse do mobilu, a štvrtá riešila zákazníkov. Keď som si otvorila ústa, tak som dostala odpoveď že musím čakať. 20-25 minút a ešte jeden predomnou???!!! To je normálne? V iných bankách čo ja chodím je 5-10 zamestnancov a každý jeden k dispozícii!! A nebol ani obed! Čo ma maximálne nahnevalo a keby som tam šéfka v tom momente majú vyhadzov - to bolo že mi arogantne najprv jedna, potom aj druhá povedala že majú pobočku aj na Svätoplukovej - nech idem tak ak sa mi nepáči!!! PROSÍM???????? !!!!!! To kde sme??? Ako sorry ale drzosť nemá hraníc - pošlú klienta drzo do druhej pobočky, miesto toho aby jedna z nich zasadla pred počítač a vybalila 1 prevod-čo trvá 2 minuty?!! Tak ma nehnevali že v tom momente som odišla. V živote nikdy tam nevstúpim a dúfam že sa toto dočíta aj niekto z vedenia a vysvetlia troška dámam ako sa právať a za čo sú platené!!!!Maximálne som nahnevaná a znechutená z tejto banky.CHvála bohu že tam nemám účet - užaj by som ho zrušila a prešla inde, kde nevedia ako skôr s úsmevom vyhovieť.

Užitočné?Áno
Vincent75
Dubnica nad Váhom
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 5
30.12.2013

Po zlyhaní systemu mi zablokovali účet napriek tomu že som zadával správne prihlasovacie údaje a v priebehu dňa neboli schopný odblokovať mi ho.Nedopracujete sa nikomu kto by s Vami aktívne problém riešil.Zvažujem odchod z banky.

Užitočné?Áno
mikimora
Trebišov
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 1
24.05.2013

dlhe cakanie na schvalenie uveru,

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Banky Hypotekárne úvery Spotrebiteľské úvery Investičné poradenstvo
Pridať firmu Nahlásiť chybu