Kontaktné údaje UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky
Šancová 1/A
821 09 Bratislava
Univerzálny peňažný ústav, ktorý je súčasťou medzinárodnej finančnej skupiny UniCredito Italiano Group. Poskytovanie klasických bankových produktov, ako aj služieb privátneho bankovníctva.
Otváracie hodiny UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky
Fakturačné údaje UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky
Hodnotenia UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky
Najhoršia banka na svete.. v dnešnej dobe aby keď pošlete peniaze išli dva dni je proste neprijateľné
Jednu hviezdicku davam len kvoli tomu lebo banka, produkty, internetove bankovnictvo su super, ale zamestnanci v Komarne su jedna tragedia. Posielaju vas od jednej k druhej, aby potom tri panicky stali nad pocitacom, lebo ani jedna nevie co treba robit. Pravdepodobne to este nerobili, ale prave kvoli tomu lebo sa im nechce a radsej vas posielaju inde. Stali sa mi uz podobne situacie viackrat. Ani nehovorim o tom ako dlho im vsetko trva, keby som tam nemal uver, uz by som odtial odisiel...
Dobrý deň, potrebujem zaplatiť cez online banking a nedá sa mi to. Dáva mi to nejaké šifrované upozornenie. Dovolať sa Vám nedá na Vašu pobočku. Mohli by ste si aktualizovať kontakty.
suverenne najhorsia banka na Slovensku, cela pobocka UNICREDIT. vratane vrcholoveho manazmentu. anti-zakaznicky pristup
Taktiež mám bohužiaľ negatívnu skúsenosť..
Najhorsia banka na svete. Je mi naozaj luto, ze ju nemozem zmenit, nakolko mi hypoteka vysla len u nich. Zakaznicky servis OTRAS, podavaju nepresne a zavadzaujce informacie. Nonstop mi blokuju platby na zdroje ako Netflix, Spotify, Ryanair a i. Musela som si za to zaplatit aby mi to neblokovali. A naopak platbu v hodnote 400€, ktoru mali zablokovat (nakolko eshopu padla platobna brana) mi pustili a nemohla som ju ziskat naspat. Mam u nich ucet 3 mesiace a uz asi 10x som mala nejaky problem, ktory som musela vacsinou riesit odobne.
Vôbec sa tam neda dovolat,asi hodinu volam a niča pritom je 9.15 hadam už nemaju obednajšiu prestavku.
bola som zrusit ucty a po prichode domov som nasla v IB ze mam novu kreditku?! ako si to moze pracovnicka dovolit??? nic som nepodpisovala
Vdaka skvelemu personalu pobocky Sala naj banka.
Jedna katastrofa od riaditeľa po personál
Veľmi slabá komunikácia s klientom personal a servis vyrieši čo môže. No stanovisko sa nedozviete ihneď. Procesy, ktoré nemajú koniec. Odchádzam ku konkurencií z dôvodu prístupu a procesov banky ku klientovi. Klient len aby nič nechcel a nepýtal. A poradcovia, že by čakali a sedeli a vedomosti im zákazník nalial lievikom cez ucho do hlavy.
Milé pracovníčky, vedeli poradiť- pomôcť, boli trpezlivé a nečakala som dlho.
Vybavovanie hypotéky v tejto banke jedna hrôza. Takú buzeraciu zo strany banky sme nezažili za cely svoj život. Len prázdne reči, samé sľuby a žiadne činy. Škoda sa aj vyjadrovať.
Veľmi slabá klientská obsluha. Hlavne pani Kabatova. Namosurena pani čo aj klame ohľadom informácií len aby nemuseli pracovať. Do unicredit v Komárne ísť sa rovná žalúdočným vredom zo stresu
Nejdete sa dovolať niekoľko týždňov... A neochota peacovníkov
Hodnotim unicredit ako celok, nie pobocku v seredi. Bol som klientom 12 rokov. Mal som tu hypoteku atd. Mozem povedat, ze 10 rokov som toho moc nechcel a fungovalo to. Nasledne zacali inovovat, to sprevadzalo mnozstvo problemov. Pred par rokmi mi vyospevovali do nebies ich produkt "token" pre prihlasovanie do internetbankingu. Bolo treba si ho zakupit. V poriadku, pacil sa mi princip tak som si ho zakupil a do internetbankingu sa hlasil cez token. Bolo to dalej uz zadarmo, offline a bezpecne. Pred vyse rokom oznamili, ze ludia uz nebudu dostavat sms pri potvrdzovani platieb cez internet ale musia mat tu ich slavnu aplikaciu. 3/4 roka som sa do nej nedokazal prihlasit. Potom ma to uz nahnevalo a siel som do banky. Tam po par telefonatoch na ustrednu to rozchodili. Pridem domov, idem zadat platbu cez internetbanking, spustim token a nic...Tak spat do banky, tam mi vysvetlili, ze s tokenom sa uz neprihlasim ked som si rozchodil tu ich aplikaciu. Vravim, ja som si tu sluzbu zakupil a nikto
Najhoršia banka na svete
drzý a neochotný personál na info linke
Mám kontaktovať pobočku a volám, všade obsadené. Pobočku v našom meste zrušili, mám cestovať 40 km? Aj bankomat je preč. Vidím to na rozvod.
Ďakujem za super profesionálny prístup pani Kaňuchovej , boli sme maximálne spokojní s podaním informácii a rýchlym vybavením,
prišrne, nedovolate sa. Katastrofa, v sucasnej dobe !!!
Preco uvadzate telefonne cislo na ktore sa vobec neda dovolat. Nieje to zbytocne? Uz som volal najmenej 10 krat a nic.
Na Národnej otrasný personál, doslova hlúpe zamestnankyne a žiaľ aj riaditeľka- ktorá nepozná základné pojmy a zákony... KATASTROFA!!!
Je piatok 14:09 a do pobočky v Pezinku sa nedá dovolať. Kde sú??? Jozef
Otrasné. Človek sa ani nemôže prihlásiť do internetbankingu, lebo páni nemajú čo na práci, len meniť každý týždeň prihlasovanie. Miesto kódu to žiada prístup k mojej kamere, aby som mohla naskenovať QR kód, ktorý nemám. Ale ja potrebujem Smart kľúč. Volám na linku, ktorá má byť NONSTOP a nikto mi to nezdvihne + mi strhnú peniaze za hovor a to som nebola ani s nikým spojená.
Poprosim zatvorte tuto pobocku, vyber hotovosti nie je mozny. Toto je banka ? Naistalujte radsej bankomat !!!!
Volane cislo neexistuje... Ked tam pridete platite dokonca za parkovanie!!! Ak nevybavite tusim do 15 minut....
Dnes 8.4.2021 za okienkom kde sa vybavuje ,,ÚVER,, bola pani (meno som si od zúrivosti nezapamätala) ktorá nemala asi ani potuchy čo robí. Pri doložení papierov , ktoré banka k úveru potrebovala sa má tá pani za okienkom opýtala citujem: ,,A čo mám s tým robiť?" Po vysvetlení o čo ide zas na mňa pozerala a povedala. ,,No já si to tu dám nabok a musím sa opýtať lebo neviem čo s tým aj tak mám robiť." Papiere som si zobrala späť a vybaviť si to musím sama. Ďakujeme kompetentným, že zamestnáva ľudí, ktorí sú tam asi iba po známosti a o práci nemajú ani šajnu. Tento prístup sa mi nestal u vás prvý krát. Potom sa nečudujte, že máte na Národnej také negatívne ohlasy.
Opakujem este raz.Poslal som Bankovy sek zo svetovej banky "Chase".Za preplatenie $100 uctue tato nickel & dime banka 10EU,co je legalna kradez.!!!! K tomu estedodat ze to trva 6 tyzdnov preplatit baqnkovu hotovost.Len na vysvetlenie Cashier's check je ako hotovost a za tuto hodnotu sa neuctukje !!!! .Prva sprava nebola uverjnena.J eto hanba.Banky pracuju pre zakaznikov a nie opacne!!!!.
taktiež skusenosť - v Prešove nikto nedvíha telefón...ani mobil, ani pevnú...na infolinke mi nevedia pomôcť, kážu volať na pobočku
Neaktualizovane otvaracie hodiny. Na internete do 19:00, tak som prisiel na 18tu a otocili ma. Na dverach preciarkane perom otvaracie hodiny. Potreboval som len vlozit peniaze.
Už týždeň sa snažím dovolať, buď to nikto nezdvihne, dokonca ani mobil, alebo to automaticky prepne na fax. Služby na úrovni. Asi zmením banku.
Neodporucam, nieco neskutocne.
p.Tomaščáková. Ďakujem za ústretovosť, rýchle a profesionálne vybavenie pri problémoch s presunom účtu. Prajem veľa spokojných klientov.
Mám také isté negatívne hodnotenie na celý systém banky, nielen v Nitre. Človek sa nikde nedovolá a nič nevybaví. Osobne na pobočke poradia postup, ktorý nefunguje....čo dodať?...
Unicreditbank to je katastrofa, otváracie hodiny od 10,00 do 14,00 hod ?? to sú pre koho, aby sme si zobrali dovolenku na vybavovanie, absolútne nevychádzajú v ústrety klientom.
Už 3! týždne sa pokúšam do banky dovolať, na centrále som dostal aj mobil na mojho poradcu,ale aj tak to nikto nedvíha. Nežijem na Slovensku, nemám šancu osobne a po prečítaní týchto hodnotení sa ani nebudem pokúšať. Len sa čudujem, že v dnešnom konkurenčnom prostredí ešte niečo také otrasné existuje...
Majú číslo na ktoré sa vôbec nedá dovolať to co je za banka
Zatiaľ som so všetkým spokojná akurát by bolo dobré urobiť buď vkladomat alebo niekto by tam mohol byť od 12:45 do 13:30 na vklady peniažkov. Nikdy sa tam neviem dostať, tiež mám bohužiaľ tak obedňajšiu prestávku.
Za posledné 2 roky táto banka išla úplne dole s kvalitou služieb... Zrušená pobočka cez víkend v OC, zmena otvárací h hodín podľa ich potreby a nikde na nete to nieje, rovno zaslali viasa kartu lebo oni si menia svojho dodávateľa kariet... Úplne celé zle.. Som tam viac ako 15 rokov ale asi odídem
Naozaj sa neda dovolat ani niekolko dni, iba obcas SBS straznikovi, jedinej trochu ochotnej osobe. Treba si vybrat dovolenku a ist sa dozvediet ze potrebne veci este nie su hotove, ze kompetentna odoba tam prave nie je a podobne. Velmi zle organizovana praca...
Zaujimalo by ma, ci povazujete za normalne mat otvorene kazdy den len do 14:00? A to napriek tomu, ze na oficialnej stranke mate uvedene otvaracie hodiny do 15:00. V KE mate AZ 2 pobocky (!!) a slusny clovek, ktory pracuje do 16:00, sa k vam nikdy nedostane. Dakujem, taku banku nepotrebujem.
Prišla mi nová karta + nový pin, pri aktivácií v bankomate mi ju bankomat zhltol. Bola som to nahlásiť na pobočke, aby mi prišla nová. Prišla a stalo sa presne to isté ako pri prvej. Opäť som to bola nahlásiť na pobočke, aby mi prišla nová (čakacia doba 10 dní). Keď som v ten deň prišla domov čakala ma už v poradí tretia karta a nový pin. Keď som s tým bola na pobočke tak mi povedali, že nechápu ako mi mohla prísť karta, ktorá je u nich v systéme zaznamenaná ako neplatná. Momentálne mi príde v poradí už štvrtá karta a keď mi bankomat zhltne aj tú tak okamžite ruším účet a idem inam.
Ochota nula bodov Pani Mikulcikova je veľmi neochotna znení schopná týždeň mi zistiť jednu informáciu
Po vice jak tydnu volani a kontaktovani Vaseho zamestnance, jsme se nebyli schopni s Vami spojit abychom uzavreli firemni ucet. Toto je v dnesni dobre opravdu vrchol!!!!!
Telefon nikto nedviha, ste sa pohadali s telefonom? Ako sa s Vami spojim, ked nebyvam v Presove, na online linke mi nevedia pomoct a vy ndvihate telefon. Krasny zakaznicky servis ,tip top, mozte byt pysni na seba.
Poplatok 2,5 eura za zmenu pinu na karte
Dobrý deň. Chcem vyjadriť nespokojnosť s arogantným prístupom klientskej poradkyne Jany Haruštiakovej. Neochota odpovedať na jednoduché otázky. Možno bol dôvod moje zrušenie účtu. Som presvedčená, že keby som prišla zriadiť účet alebo vykonať akúkoľvek operáciu nad účtom, jej chovanie by bolo iné.
Asi najhorsia banka na Slovensku.. ziadna starostlivost o klienta, neschopnost riesit problem s uctom. Zablokovali mi kartu a namiesto toho, aby mi s tym pomohli, ma 2 telefonisti poslali do prdele ( jeden sa spraval dost arogantne a agresivne..)a s tretim mi to radsej prerusilo.. velka nespokojnost..
Na pobočku sa dovolať nedá, zložia Vás. Na infolinke je v prípade výskytu nejakeho problemu na všetko odpoveď musíte si to vybaviť na pobočke, nie každí má žiaľ možnosť navštíviť pobočku počas otváracích hodín, hlavne tých nových ( 15:00/16:00). Prístup 0 bodov, súhlasím s ostatnými komentármi.
Hrozna pobocka, hlavne ten mimozemstan riaditel.
pri použití blind testu vo Vašej pobočke v ružomberku zistíte "kvalitu" práce Vašich zamestnancov a najmä pani riaditeľky
Úbohá atrapa banky. Internetbanking- nefunkčný Aplikácia- funguje ale je neprehľadná, nedá sa s ňou pracovať Komunikácia- dá sa dovolať, dá sa s nimi komunikovať ale napríklad nastavenie mesačného výpisu som vybavoval 5 mesiacov v kuse, piatimi hovormi a ani raz mi ten výpis nakoniec neprišiel. Absurdné...
Som nesmierne rád, že som z tejto spoločnosti odišiel. Neskutočná neochota, arogancia a povýšenosť. Nič naviac nespravia a z človeka ktorý nemá dostatočnú finančnú gramotnosť len ponížia a zosmiešnia. Už nikdy viac.
Kvôli novej karte už som bol päť krát na pobočke a stále nieje v poriadku !
Dnes som bol veľmi milo prekvapený s profesionálnym prístupom na tejto pobočke.Personál bol milý a ochotný.
Velmi nespokojna! Potrebovala som poradit s takou neochotu som sa este nestretla aby pan neviem ci riaditel alebo manazer Kovarik (aspon tak som rozumela jeho priezvisko ked sa predstavil do tel) bol tak odporny krasne ide prikladom ostatnym zamesnanoc. Sklamana som dlhe roky som v danej banke a nikdy som nemala takuto nepriemnu skusenost
dostupnost sluzieb po telefone je nulova
naozaj najhoršia banka aká existuje, najmä tie v Trnave, aj na Štefánikovej ul. aj City Aréne. Arogantné, pomalé pracovníčky, telefóny absolútne nedvíhajú, no a vybavujú prednostne svojich známych.
Celé zle nedvíha ju telefón a keď dvihnu tak ma položia volám tam cca.. 2 hodiny a nikto a keď dôjdem tak čakám hodinu lebo sa prebehnú co sú objednaný ach....
sluzby pre zakaznikov vysoko zanedbane, neprofesionalne, nedoriesene
Neochotny, neprofesionálny prístup v pobočke Uni Credit Senica.
Dobrý deň. Tak pridám recenziu aj ja na ,,skvelú,, pobočku v Spišskej Novej Vsi. Koľkokrát vstúpim do tejto pobočky tak sa riadne rozčúlim . Prvýkrát to bolo asi pred dvoma rokmi, keď pani nebola ochotná pracovať 10 minút pred koncom pracovnej doby (to asi robí zadarmo alebo za nižší plat ako ráno 10 minút po otvorení pobočky). Aj napriek neochote nakoniec vykonala čo som požadovala a to jej dokonca ostali minimálne 3 minúty do konca pracovnej doby. Druhýkrát to bolo, keď som požadovala určiť disponenta k svojmu účtu. Keďže som účet otvárala v inom meste tak som musela čakať na konkrétnu pracovníčku, lebo ostatné to nedokážu. Takže som musela prísť na pobočku v iný deň, no ak si myslíte že tentokrát som to vybavila, tak sa mýlite, pretože nešiel ich program. Tretí pokus bol konečne úspešný, zamestnankyňa tam síce nebola, ale nechala mi tam pripravené papiere a stačilo podpísať.
Dlhé čakanie. Parkovanie žiadne. Jedna pani za priehradkou a veľa klientov ktorý len preslapuju namieste a po 45 min čakania odchádzajú lebo ani jedného človeka nevybavili pri okienku.. katastrofa. Neni to tak ani prvý ani druhý ani piaty krát. Stále je to tu rovnaké takze keď sem plánujem ísť vybaviť niečo tak sa musím obrnit nervami a časom na pol dňa. A keď niečo chcem tak sa musím vypytovať na všetko sám zamestnanci ma nikdy neinformuju ako čo prebieha.. či už je to účet alebo online banking alebo úver alebo sporenie ... hocičo . Keď sa nespýtam nedozviem sa. Jedine pozitívum v tejto banke je že majú aktuálne najnižší úrok na spotrebný úver na trhu (3,89%)
Volam na zakaznicku linku, neustale vybavuju iných klientov a mam volat neskor, pisem na chat, mam ich kontaktovat neskor, volam do pobocky NZ, hned mi zlozia telefon. Nestalo sa to prvy krat. Otrasny pristup banky ku klientovi. Lutujem, ze som sem presla. Cele zle.
Pracovníčky s výnimkou pani riaditeľky sú skvelé profesionálky, pri poslednej návšteve pobočky bola otvorená jedna priehradka takže čakacia doba pri obyčajnom vklade na účet cca 45 minút bez akejkoľvek snahy zo strany riaditeľky proces urýchliť.
Doposiaľ som bola s Vašimi službami spokojná a napriek tomu, že som bola osobne v mesiaci november a ešte aj v decembri 2019 osobne odhlásiť zasielanie mesačných výpisov poštou za poplatok a požiadala a vyplnila doklady na zasielanie na moju mailovú adresu, tak mi vo vyúčtovaní za december 2012 bolo stiahnuté 4,- eur ako poštovné, hoci výpis mi prišiel dnes mailom.
Neda sa dovolat. to ma byt vtip ?!
Celkovo spokojnosť, ale je veľký problém sa tam telefonicky dovolať.
Dovolať sa na zákaznícku linku Unitel je takmer nemožné! (zablokoval sa mi účet) Nepodarilo sa ani počas polhodiny, vraj všetci pracovníci sa venujú zákazníkom, ktorí sa dovolali pred mnou. To tam majú koľko tých pracovníkov na telefóne? Jedného, či nebodaj dvoch? Nasxať na takúto službu. Celé zle.
Najhorsia banka, ako sme ako cela rodina zazili
Pozeram ze ani za 4 roky sa nic nezmenilo... 2krat po 24 minut na linke a stale ze cakajte. Dakujem take sluzby neprosim...
profesionálny prístup zamestnancov
2krat som bol v pobočke ohladom inter benkingu a stale nič. telefony su španielska dedina .dovolať sa nedá. take su služby občanom v hlohovci.
Nemohla som zaplatiť odvody, po 2 neplatných pokusoch ,keď mi stále hlasilo nesprávne heslo. Pani v banke v BJ mi oznámila, že to asi mám nesprávne zadané. Ale keď platím odvody, tak tam musím zadať čo tam byť musí. Funguje to tak už roky. A keď som jej povedala, že pred chvíľou som poslala 50 výplat a nebol problém, tak to zas hodila na nesprávne ID. Ale ID sa zadava len pri vstupe do banky. S podpisom príkazu to nemá nič spoločné. Tak nakoniec mi oznámila, že si mám hromadný prikaz vypísať nanovo...no to bola ale múdra rada. Horšiu banku som ešte nevidela...
Ako citam recenzie, rozhodol som sa pridat tiez. Myslim, ze sa toho celkom dost zmenilo, ochota personalu stupla urcite, cakacia doba mozno trochu tiez,ale v tejto dobe si treba obcas pockat, urcite nie ste jediny pod slnkom kto sa ponahla do prace, s dietatom alebo na bus... kladne hodnotim aj starostlivot o zakaznika cez telefon, oktober (2019).. za mna fajn, ale stale treba kontinualne zlepsovat..
Dobrý deň aj ja som stala v dlhom rade a ked som sa dostala k okienku tak cela banka vedela co som si prisla vybaviť. Stálo tam 18 klientov a pani ktora ma vybavovala volala svojej kolegyni vypala klimatizaciu a cely rozhovor bolo zretelne pocut na celu banku. Tak vedeli ze si vybavujem ex. Bolo to trápne pre mna ako klienta a neprofesionálne zo strany zamestnankyne.
Dobrý deň v celej banke funguje jedno okienko,neskutočná neochota škoda že sa nedá poslať video
Z infolinky vás odkážu priamo na pobočku a tam Vám nemá kto zdvihnúť telefón.
Najhoršia banka akú poznám...Chcela som v máji zrušiť účet a je 2.septembra a ešte vždy mi účet nezrušili a každý mesiac si ešte k tomu sťahujú 8 eur za vedenie účtu...Dva krát som tam bola a pracovníčka na pobočke mi sľubovala,že už to bude.Nakoľko pracujem v zahraničí, nemôžem tam behať každý deň ako na hodiny klavíra,ale som nahnevaná veľmi...
Ani nevedia čo presne predavaju... tvrdia ze detske konto az od 8 rokov....skutocnosti od 0.... Takto Unicredit nedosiahne vela na trhu... su aj ďalšie banky...
Uplná vyše 20 ročná spokojnosť s pracovníčkami tejto pobočky
nedvihaju telefón, klienta nechávajú čakať kvoli nedostatku personalu. maximalna nespokojnosť
Veľmi sa zhoršila UniCredit, v Nitre nemá žiadne pobočky.Zostala len jedna banka na pešej zóne, kde je prístup obmedzený, žiadne parkovisko. Dnes sa do tejto milej banky nedá ani telefonovať lebo vypadne volané číslo, preruší sa spojenie a hotovo.... kto má trpezlivosť a čas nech skúša hádam sa mu zadarí....
sluzba zakaznikom na bode mrazu
Bankové produkty dobre ale zamestnanci v KN katastrofa.
Aspoň jeden deň v týždni predĺžte pracovnú dobu do 17:00 hod. Pracujem každý deň do 16:00 hod., ako mám stihnúť dobehnúť do banky do 16-tej hodiny? V sobotu máte zatvorené...
P. Kráľovanská, maximálna neochota, jednanie s klientom hrozne, mala by si prehodnotiť, či to čo robí je pre ňu vhodné
Moj priatel ma skusenosť s touto bankou a nikdy viac.
Odporúčam urobiť slepý test a zistíte "kvalitu".
Ine banky napreduju ale tato zrusi svoju pobocku v Max-Nitra a zostava len na pesej, kde maju otvaraciu dobu piatok do 16hod a cez vikend vobec!!! Ako si takto chcu udrzat ludi, ked pracuju mimo NR? Som rozhodnuta odist..ja osobne radsej si priplatim za vedenie uctu ale chcem mat banku pristupnu aj po 16hod a aj cez vikend.
Môžem odporučiť pracovníčku - Ing.Lenka Mizeráková - veľmi milá,ochotná pracovníčka v oblasti hypotéky. Ochotne poradila, rýchlo vybavila,veľmi profesionalny,ale ľudsky prístup. Odporúčam jednoznačne
Bola som veľmi pohoršená tým, že ani jedna pracovníčka nebola pri pracovnom stole. Okrem vklady a výbery a pôžičky,transakcie. Čakali sme hodinu na vybavenie.A je to jediná pobočka v Prešove.
Veľká nespokojnosť !
Veľmi neprofesionálne jednanie s ktorým som sa už pomerne dávno nestretol.
Otrasna banka! Vzdy ked sem idem tu caka milion ludi a funguje jedna pokladna
Veľmi milá, ústretová, taká mladšia z nich tam... platil som menšiu sumu na účet a správala sa ku mne na 100%.Poplatok vysoký, ale oni tam za to nemôžu.
Otrasná pobočka. Totalne neochotny personál. Navyše mi podali take mile informácie že na centrále nechápali. Že takýchto ľudí aj zamestnajú v banke. Ja som z tohto oboru a preto nerozumiem prečo svoj personál nezaškolia.... vidím že niesom jediná s negatívnym postojom k tejto pobočke
cakala som tam 45minut!!
S bankou som spokojný nadmieru, ale s ochotou v tejto pobočke nie, chcel som vykonať zmenu nakoľko som obdržal nový OP a pani mi povedala, že keď som si založil v Levoči na pobočke účet, tak mam isť tam vykonať zmenu. Som pozrel na ňu, postavil sa a odišiel. Otras, pani úplne znechutená z práce... pochopím, že nie každý ma svoj deň, ale ak príde klient tak sa tvárim profesionálne a osobné veci idú bokom. S pozdravom klient.
Nulová ochota. Na účte môjho príbuzného som mal dispozičné právo (peniaze na ňom boli spoločné) a to zrušili. Pani nás presviedčala, že sme o zrušenie museli požiadať, čo je bohapusté klamstvo. Ďalej som sa pýtal na aktiváciu 3Dsecure kódu. Tmavovlasá kučeravá pani mi odpovedala: "Volá sa to Security kód. To vám predsa príde na SMS" a mávla rukou. Nie, nevolá sa to Security kód, ale 3DSecure a aby mi prišla SMS, potrebujem si túto funkciu aktivovať. Pani ani nevie, čo tam robí. Prajem pekný deň
Musím sa pridať k p. Milanovi, my máme účet súkromný i firemný v tejto banke už od r. 1992. Myslíte, že keby sa pracovníčky k nám správali tak, ako píše Andika, vytrvalo by sme u nich zostávali? Z mojej strany úplná spokojnosť. A podotýkam, vyskúšali sme aj iné banky.
dlhé čakanie na nové kreditné karty banka na bode mrazu - mínus bodov
Som naozaj veľmi spokojný *****
Aupark čista katastrofa ... najskôr mi 2x niekto nabúral účet, potom si za tým musíte chodiť aspoň 3x, aby Vám to začali riešiť a vrátili peniaze, ďalej zadajú zlé údaje do úverového registra a v druhej banke Vás nemôžu nájsť a nevedia to opraviť s tvrdením, "že oni to majú v poriadku (ale doklad Vám nevedia vystaviť, lebo to nevydávajú)" a na záver ti stiahnu poplatok a dostanú ťa do mínusu a to už účet mal byť dávno zrušený, s tým, že kolegyňa to zabudla podpísať. Za posledného polroka asi 20 návštev, takmer vždy katastrofálnych ... ďakujem, neprosím ...
Neskutocna laxsnost,povrchnost a drzost zo strany pracovnicok.Komunikacia po telefone je este horsia.....drahe poplatky a nevysvetlitelna strata penazi na ucte.Jedna z najhorsich bank na Slovensku
Ak sa pokúšate dohodnúť si telefonicky (iný spôsob nie je dostupný) stretnutie kvôli hypotéke - (pri náhodnom zastavení sa v banke Vám oznámia, že pracovník, ktorý má na starosti hypotéky nie je prítomný, lebo ste sa vopred nedohodli), nepodarí sa Vám to, pretože telefón nikto nezvdíha, alebo ho zložia bez odpovedania. Skúšam to už 2. deň, pretože pracujem v centre, kde v mojej blízkosti zrušili všetky pobočky (za posledných 5 rokov mi prekladali domovskú pobočku už asi 6x), kam by som to stihla cez obednú prestávku. Chat je zamrznutý a vypisuje, že mi o chvíľu bude fungovať (nefunguje už vyše 2hodín). ako si mám dohodnút teda stretnutie? veľmi negatívna skúsenosť :(
Čakacia doba minimálne pól hodinu aj na bežnú operáciu alone vklad či vyber.
Pobočke v City Aréne sa radšej treba vyhnúť , ak nechcete stráviť hodiny v rade.
Najhoršia banka neodporúčam vôbec.
Len jedna pobočka v PO. Často nefunguje bankomat. Nezlepšuje sa uniCredit ale zhoršuje sa.
Neochota za strany zamestnancov. Mal som pocit ,že pani pri priehradke až obťažujem. Prístup otrasný.
Iba náhodou som objavil komentár klientky,ktorá mimoriadne negatívne hodnotí pobočku v Nových Zámkoch.Až neskôr som si všimol, že má dátum z roku 2014. Tak alebo onak, pobočku UniCredit v NZ pokladám za najlepšiu v tomto meste spomedzi konkurenčných inštitúcií.Mozno ten negatívny ohlas bol iba obyčajnou zlomyselnostou,možno sa všetko naozaj zlepšilo pričinením riaditeľky Ing. Polacekovej, ktorá v tomto 2014 roku bola inde na inej pozícii. Neviem veci posúdiť do hĺbky,ale je fakt, že pobočka je presne taká,ako má byť. A nešetrí sa tam úsmevom, čo je zadarmo,ale má to vysokú pridanú hodnotu. Takže, čo k tomu dodať? Len tak ďalej.
Neprofesionálne! Podali mi neúplné informácie, na základe ktorých mám teraz zbytočné starosti naviac. A to som si myslela, že to bude dobrá voľba keďže sú ako tak internacionálna banka. Omyl
Dobrý deň s bankou Unicredit Bank v Auparku v Žiline som maximálne spokojný. Aj keď som mal obrat nad 150 00 EUR . V ostatných bankách my nechceli poskytnúť malý úver 7000 EUR rozmýšľali ako sa to nadá . Jedine Banka Unicredit my poskytla úver za čo som veľmi vďačný . Vladimír
p. Jasurek v auparku za pokladnou...maximalna spokojnost prikladova starost o spokojnost klienta! odporucam
p. Miartanova dole klobuk ...maximalna starostlivost o klienta...A Ludska osoba
Dobry. Najhorsia banka -pobocka co sa tyka Ziliny. Ked ju zavrete nikomu chybat nebude. STRASNE. Mali by sa ist pozret do auparku ako sa robi. A nie klebetit!!!!!!!!@!hodnotenie 5-
Som dlhorocnou klientkou vasej banky nenavstevujem banku pravidelne ,ale pri mojej poslednej navsteve na pobocke som bola sklamana neprofesionalitou vasej zamestnankyne.
Horsiu pobocku banky som este nevidel... a neprofesionalny pristup a zamestnancov rovnako...
Na pobocke nikto nezdviha, u vyse tyzdna cakam na kartu a ked som sa dovolal na druhy cislo, tak mi o 16hod. Pani ktora sa ani nepredatavila, iba Haloo, tak mi oznamila ze Mali niake problemy a karty netlacili, na otazku preco ma nikto nekontaktoval mi odpovedat nevedela, hlavne ze uradne hodiny maju do 20hod. Potom mi volal pan z Banky naspat, z toho cisla co najskor nikto nedvihal, a povedal ze to ze mi zistuje preco moja karta ani po tyzdni nebola vystavena, " Je nadstandart sluzieb" ze mi to vobec zistuje, no hanba, takze nadstandart?? Je ze davate biznis uctom kartu maestro, s ktorou ani letenku nezaplatim, a pri prichadzajucich transakciak v inej mene, nedavate stred kurzu ako ostatne banky ale kurz nakupu ktory je nadpriemerne nevyhodny, to je ten Vas nadstandart??!! Velmi rychlo a rad si zmenim banku. S pozdravom
Keby sa dalo,tak Vam s prehladom dam -5*. Banky navstevujem casto,ale Vasa pobocka na Narodnej patri medzi tie najpomalsie vybavujuce pobocky v Ziline spomedzi vsetkych bank. A neospravedlnuje to ani ten fakt,ze je dovolenkove obdobie. (Nie,na inej pobocke sme to nemohli vybavit)
V posledné dobe velmi zlé a velmi neústretové, keď príde slušný cigáň platit pohladávku, odmieta , povie, že sa má platit na pošte. Myslím, že zo zamestnankyňou by sa malo niečo robiť.
Malokedy sa stane, ze tam clovek pride a je vybaveny hned. Pani sa tam dnes stazovala, ze je tam sama a ma zaroven ucit novu kolegynu.
Zamestnanci pobočky nie sú zodpovední, neplnia si svoje povinnosti včas a dôsledne ako by som od banky očakávala. A zrejme nemajú dostatočnú kontrolu od riaditeľa pobočky. Od 19.06.2017 bola maja nová platobná karta na pobočke a 19.06.2047 som tam bola osobne - karta na pobočke vraj nebola.Až dňa 3.7.2017 som si bola osobne kartu prevziať hoci mi bolo povedané, že keď bude karta na pobočke budú ma kontaktovať. Nestalo sa tak a personál nepovažoval za potrebné sa ani ospravedlniť.
V Trebisove drze a odmerane pracovnicky este v ziadnej banke som sa s takym niecim nestretla.
Dlhe cakanie dve damy vybavuju jedneho cloveka..otras uz tu sedim pol hodinu..
Nedvihaju telefony
Univerzálne kredit Senica absolutne - zlé! Žiadna ústretovosť, pomalosť. Hodnotenie - 10 bodov.
Rada by som vyjadrila nespokojnosť k pobočke vo Zvolene a k pani Chromčíkovej, vďaka ktorej som do banky musela chodiť ako na hodiny jogy, a to som sa len snažila vybaviť novú bankomatovú kartu. Žiaľ, nie je to jediný problém, ktorý s touto pobočkou mám. A tiež si myslím, že aj správanie menovanej pani by mohlo byt voči zákazníkom milšie...
Im je jedno či tam dáš peniaze, alebo nie. Postoj nula, dobre že sa nemám ospravedlňovať, aby mi dali informácie. Postojačky treba spýtať, nemajú čas, ani vtedy keď tam nikto nie je.
Som nadmieru spokojna prijemny personal,velmi dobre produkty rychle vybavenie
Skúste sa tam dovolať...žiadne číslo v čase otváracích hodín banky vám nikto nezdvihne. Fúúúha.....
Obyčajný podvodíci a klamári, ktorí Vás pripravia o vaše poctivo zarobené peniaze. Túto banku odporúčam už zdaleka obísť
Krajčová len zazerá a zosmiešňuje klientov banky. Jej neprofesionálny prístup ma prinútil odísť z tejto banky. Moje osobné údaje rozoberala s kolegyňami a je maximálne neochotná a lenivá. Počas svojej pracovnej doby chodí pravidelne riešiť osobné veci a klientov necháva čakať aj hodinu, kým ona príde od kaderníka. Už nikdy do tejto banky nevkročím!!!!
Akurát svojim v tejto pobočke v rade cca 20 minút a čakám, kým sa pani Alexandra slotova vykeca o vianočnom stromčeku, darcekoch, tohtoročnom snehu... Otras otras otras, s prepáčením, to kde sme, v debatnom krúžku??? S prepáčením, ak sa chce rozprávať a klebetit s kamarátmi kde majú aké osvetlenie, nech ťahá na námestie... Prišiel som sem s nejakým problémom, nie sa na ňu pozerať a počúvať s****... Otras!!!
Otrasne neodporučam navštevu neschpny personál
Dobrý den - mam ucet v tejto banke už dlhsie - s bankou ako takou som velmi spokojná - ale zamestnankyne na tejto pobocke - nie su velmi ochotné - vysvetlit a informovat klienta o veciach týkajucich sa uctu . Minule som si chcela zmenit nejake nastavenia ohladom informovanie penazných prostriedkov na ucte - a ziadala som o tuto operaciu v banke - a dvakrát mi bolo povedané - že si to mam urobit sama cez Internet Banking. 6iaden postup mi k tomu nebol vysvetlený - tak som musela volat na zakaznicku linku Uni .Myslim si že pracovnícka banky , ktorá je slusne platená - by mala klientovi ochotne poskytnut info k danej otazke a snažit sa vyhoviet požiadavkám klienta - inac sa stratí dôvera k banke - a klient odide ku konkurencii.
Som spokojná,,zamestnanci pobočky Humenné sú veľmi milí,ústretoví ľudia,vedia poradiť,pomôcť v každej situácii...
zatiaľ maximálna spokojnosť, príjemná, rýchla obsluha,milí zamestnanci
Dnes som 1x navštívila banku na Majzonovo námestí v NZ. Hneď ma zarazilo že sú tam 4 zamestnankyne a z toho iba jedna prijíma klientov. No čakali sme 5 minút, 10, 15, 20 a už som sa nezdržala tak som sa hlasno spýtala že či je u nich normálne že človek 20 minút čaká a stále sa nič nedeje. Bola tam staršia pani, tiež hromžila. Jedna z pracovníčok si vzala k sebe na debatu dozadu už vybavené klienta, a chichotali sa tam. Druhá sedela schovaná za pultom schovaná, tretia ťukala v kuse do mobilu, a štvrtá riešila zákazníkov. Keď som si otvorila ústa, tak som dostala odpoveď že musím čakať. 20-25 minút a ešte jeden predomnou???!!! To je normálne? V iných bankách čo ja chodím je 5-10 zamestnancov a každý jeden k dispozícii!! A nebol ani obed! Čo ma maximálne nahnevalo a keby som tam šéfka v tom momente majú vyhadzov - to bolo že mi arogantne najprv jedna, potom aj druhá povedala že majú pobočku aj na Svätoplukovej - nech idem tak ak sa mi nepáči!!! PROSÍM???????? !!!!!! To kde sme??? Ako sorry ale drzosť nemá hraníc - pošlú klienta drzo do druhej pobočky, miesto toho aby jedna z nich zasadla pred počítač a vybalila 1 prevod-čo trvá 2 minuty?!! Tak ma nehnevali že v tom momente som odišla. V živote nikdy tam nevstúpim a dúfam že sa toto dočíta aj niekto z vedenia a vysvetlia troška dámam ako sa právať a za čo sú platené!!!!Maximálne som nahnevaná a znechutená z tejto banky.CHvála bohu že tam nemám účet - užaj by som ho zrušila a prešla inde, kde nevedia ako skôr s úsmevom vyhovieť.
Po zlyhaní systemu mi zablokovali účet napriek tomu že som zadával správne prihlasovacie údaje a v priebehu dňa neboli schopný odblokovať mi ho.Nedopracujete sa nikomu kto by s Vami aktívne problém riešil.Zvažujem odchod z banky.
dlhe cakanie na schvalenie uveru,
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách