Kontaktné údaje Kaufland
Trnavská cesta 41/A
831 04 Bratislava
Potraviny, domáce potreby, sklo, porcelán, textil, elektro, papiernictvo, hračky.
Otváracie hodiny Kaufland
Fakturačné údaje Kaufland
Hodnotenia Kaufland
Dobry den.V pondelok,asi o 12,30 si obcan tmavsej pleti presiel cez samoobsluzne pokadne s nakupnym vozikom bez toho,aby co len jeden produkt naskenoval.Vozik mal vrchovato naplneny nakupom,tiez odkladaci priestor pod nim uplne plny.Podla odhadu nakup cca aj 1000e a zaujimavostou je,ze styria zamestnanci sa rozpravali pri samoobsluznych pokladnach a nezaujimali sa o zlodeja s plne nalozenym vozikom.Obcan s tmavsou pletou chvilu postal pri pokadni a v klude presiel popri zamestnancoch k vychodu..Siel okolo pracovnik sbs,ktoremu som ukazal zlodeja,ze ide bez platenia..pozrel na neho a odisiel .Pozoroval som zlodeja az von a tam ho uz cakali spoluobcianky,ktrore ihned prekladali tovar do tasiek...Ako penzista som riadne nastvany,ze som si svoj 50-eurovy nakup niesol v dvoch poloprazdnych taskach, ale isty obcan v strednom veku si nakupi ,fakt vrchovato naplneny vozik ,za 0eur..Maju Vianoce zadara! Aj sbs pri kamerach prehliadol,ci pohodlie a nezaujem??.hmmmm????
Dobrý deň chcem sa sami podeliť o svoje skúsenosti s prácou v retazci Kaufland Veľký Krtíš predavačka menom Adriana Chudova bola nepríjemná drzá ešte nám aj rozkazala aby sme zobrali kvety s pultu lebo tečú ja tak viem zákazník náš pan ale u nej to neplatí za čo ju potom platia
Dnes som velmi sklamany pristupom p.predavacky ktora bola velmi protivna a neochotna mi pomoct pri novej aktualizacii karty a taktiez pri informacii.Pri pikladni bola starsia predavacja a pri infornacii mladsia plnostihla pani.Vobec nemali zaujem mi pomoct pri aktivacii karty..Kaufland sa moze hanbit ze takych ludi ma nedzi pracovnikmi.Velmi tuho rozmyslam ze viac nenastivim Kaufland a radsej pojdem ku konkurencii Hanba na 100 rokov.
Chcela by som odkázať pracovníčke pultového predaja zo dňa 31.7.2023 že údený salámový syr sa nekrája a nepredáva so šupkou.
Zatvárajú viac ako 5 minút pred písaným koncom pracovnej doby.
Podávam trestné oznámenie za krivé obvinenie z krádeže, sú to chorí ludia, tí ktorí tam pracujú
Nakupovanie je fajn. Zamestnanci čo dokladajú tovar sú milý a ústretový. Všetko je fajn, až dokiaľ nedôjde k pokladni. Mali sme štastie na nemenovaného pokladníka. Správal sa ako psychopat, hádzal nám s nákupom, mlátil aj s krehkými vecami, no správal sa ako blázon. Neviem či sa predvádzal, ale bolo to hrozné. Chceli sme sa vedeniu sťažovať, ale nakoniec sme sa na to vykašlali. Každopádne viac sme k nemu do pokladne nešli.
Obchod celkom ujde. Zvycajne tu rad nakupujem. Ale vedenie (Humenske, aj centrala) by sa malo zamysliet nad tym ci si nemaju zamestnat viac ludi. Ja ako zakaznik si nie som vedomy toho, ze by som bol zamestnancom Kauflandu, a preto nemam zaujem sa obsluhovat v pokladni. A alternativa ziadna, iba ak zmenit obchod. PS reakciu mozte kludne dat aj tu, aby aj ostatni vedeli na com u vas su.
Mal som tú česť s riaditeľom Jánom xy - drzí, povýšenecký a arogantný
Prečo si pani predavačky pri obslužnych pultoch pri salámoch alebo mäse nevymieňajú častejšie rukavice, alebo prečo pri saláme a šunkách nepoužívajú lopatky, alebo nejaké pinzety? Nemajú problém odbehnúť od mäsa a hneď servírovat salámy, pričom si ruky utrela o plášť? Je chvályhodné, že si vypomáhajú tam, kde je dlhý rad najmä vo štvrtok, ale nie prosím takto.. Pekne prosím o nápravu. Majú toho naozaj veľa, robia, čo môžu, za čo im patrí vďaka.
Dobrý deň Ešte keby tak dali opraviť mužské WC . Alebo aspoň na parkovisko umiestnily chemické WC.
Dneska flaskomat čistá katastrofa na informáciách upozornený 3x a ochota žiadna
Predavačky a predavači sú tu drzi, neochotni, papulnati. Minule mi Robert Baluch predavač pri zelenine hodil plnou silou na ruky bednicku s ovocím. Mimoriadne nevychovani personál.HANBA IM.
Pulty otras, nevedia krájať salámu a šunku ani nehovorím z 30 dkg vám urobia 10 plátkov tak na hrubo že to vám ani nechuti jesť a pri týchto cenách to už neje normálne taketo krájanie pýtate tenšie ta vám povedia že sa to nedá hlavne že v taurise s tým nemajú problem
kaufland vo vranove nad toplou pusta ludi do predajne aj bez RUSKA treba kontrolu dnes som bol 10.00 jedna pani chodila bez ruska povedal som zamesnancom ze nech jej povedia ta mi povedali mi nic mi s tym nemame nic KDE SU POTOM KONTROLI tak sa ludia nakazia .
Otras neodporúčam !!! Špina bordel arogantný drzý prístup neochota !!!
Prekvapuje nás neochota personálu, rečnia v skupinkách, ale zákazníkovi sa nevenujú, neodpovedia na otázku, hodia na vás nevrlí pohľad, a to sú k dispozícii samoobslužné pokladne, kde je úsmev a láskavosť predávajúceho?
Kúpili sme dva kusy Camembert a celý bol čierny a smradľavý. Doba trvanlivosti do16.08.2021
Sbska uplne smiesna, kricia, utocia zakaznici (niektori obcania) a oni neriesia. Pipa to tam a aj tak nic, nikdy. Len na paradu su.
Zabudnite na ochotný personál, človek ktorý sa ma starať o samoobslužné pokladne sa radšej vybavuje s kolegami.... hej počkej. Samozrejme pri najväčšom nápore kupujúcich musia pracovníci kauflandu na drzovku zaberať aspoň jednu ďalšiu pokladňu a riešiť si svoje nákupy, čo je pravidelným zvykom. A to už nie je o jednom pracovníkovi, ale o nastavení pracovnej morálky celej predajne.
01.04.2021 t.j. dnes som navštívil vašu predajňu o 7:00. Všetko by bolo v poriadku, sortiment a čerstvosť nemám žiadne pripomienky. Avšak pokladníčka ktorá má blokovala 7:32:02 to už je iná káva. Zákazník predomnou si ešte dával tovar do košíka a už ma začala pokladníčka blokovať. Keď som sa mohol posunúť k terminálu spýtal som sa kde si môžem naskenovať zákaznícku kartu a vtedy to začalo. Citujem : už ste ju mali mať dávno naskenovanú , to mám rada takéto karty dajte si vystaviť normálnu (mám ju totiž v mobile). Keď som videl ten uzlik nervov radšej som sa už nepokúšal skenovať. Ešte som dozvedel že som nervózny keby bola nervózna ona vizaralo by to inak to by som videl. Ak príjdem k vám ešte kupovať táto pokladníčka bude v pokladni radšej sa pôjdem k inej pokladni aj keby som mal čakať dlhšie. Keby vás to zaujimalo bola to pokladňa č.13 , obsluha 308, nákup 1.4.2021 o7:32:02. Bolo to veľké sklamanie.
Dobrý deň. Zaráža ma, že reklamu karte kaufland robí "votrelec" z východu Mišo Hudák. Kaufland má predsa nespočet pekných predavačiek - pokladníčok. Prečo nedá zarobiť na reklame svojmu zamestnancovi, ale "pchá" peniaze tomu, čo ich má nadostatok!!!??? Som znechutený... P.S. Ak by to robila Polnišová, ktorú taktiež všade pchajú v reklamách, prestal by som v Kauflande nakupovať.
dnes 16,3,2021 o 13,40 hod. ma pán sbs.vyzval aby som ho nasledovala do jeho miestnosti s tým.že mu 2 predavačky nahlásili.že som ukradla šnúrky do topánok samozrejme.že to nebola pravda.Pán sa mi ospravedlnil ale sa ma to veľmi dotklo. Predavačky čo vykladali tovar som videla a hlavne počula aj ja lebo sa hlasno rozpravali .Snúrky som prehladavala lebo som hladala určitý rozmer a v neporiadku som ich aj tak nenašla. Namiesto udávania by ste mali viesť predavačky k poriadku v regáloch. Cakám ospravedlnenie aj od vedenia Kauflandu Dakujem.
V predajniach a na letákoch sa propaguje karta kauflandu. Maskotom je Mišo Hudák. Pýtam sa zodpovedných, prečo na reklamu pcháte človeka, ktorý rozprávkovo zarába a ešte Vy mu k tomu pcháte nemalé peniaze!!! Prečo ste tam nedali napr jednu z Vašich pekných predavačiek?! Tá by si to viac zaslúžila, ako "votrelec" z východu. Zamestnanci a kupujúci by mali byť pre Vás prvoradí!
Dnes som si kúpil mokré servítky a ked som ich otvoril nebol tam otvor s ktorého by šlo vybrat servítok takze som si musel vystrihnút vlastnú dierku a druhá vec niesu skoro vôbec mokré aj suchý sevitok namoceny vo vode je mokrejsi ako toto (a sú to servitky [wickies ] baby wipes modré ]
Sklo pri okienku zo salamou je nepriehladné ako tie ostatné dnes ked som siel do kauflandu nevidel som co kupujem za salamu ( NEODPORUCAM CHODIŤ )
Predavačka pri mäsovom pulte v Seredi nech zmení zamestnanie.V sobotu som si pýtala šunku,pomýlila som si názov, chcela som druhú a ona po mne začala ziapať,či nerozoznám šunky,že tam majú ceduľky a že ona má toho od rána dosť.TO ČO MATE ZA ZAMESTNANCOV??? TAKÝ ČLOVEK NEMÁ CO HĽADAŤ ZA PULTOM!!!
Celkom fajn predajna Kaufland ale aspoň jedna samoobslužná pokladňa mohla.....
Dobrý deň dnes o 18:15 som bol v Kauflande nam.Ľ.Štúra. Niekoľkokrát som nahlasoval pracovníčke na inform. že pri vchode je cca 10 vozíkov ktoré sa nedajú odomknúť. Skoro 3 hod pred zatvorením pulty zo zeleninou prázdne, otvorená jedna pokladňa. Vypadá to tak ako keby ste mali zajtra vyhlásiť bankrot. Môj dojem -vôbec si nevážite zákazníkov.
SBS - károv a typka v okuliaroch za pokladňou (tak trošku... teplejší....) hneď by som ich vyhodila, za správanie sa k zákazníkom. hrozne. inak spoko
V prvom rade sa chcem poďakovať ochotnému personálu v Kaufland Piešťany. Často som tam chodila, nakoľko tam blízo bývam. No teraz ma odrádzajú tie samoobslužné pokladne, Informácie nie sú tam, kde boli, takže z predajne overenie ceny nie je možné. Chýbajú aj zariadenia ako napr. v Tescu na overenie ceny. Zelenina je niekedy za tú cenu v hroznom stave.
odporúčam výmenu manažmentu predajne vDK
No chcel by som veľmi rád iet prečo neviete zamestnancovi poslať zapocet rokov ktorý potrebuje Pani Plastová Katarína Petzvalova 1 Košice.Robite napriek ľuďom ktorí zistili čo ste za spoločnosť?
Dobrý deň.dnes sa mi v Kauflande v Martine stala dosť nepríjemná skusenost.bol som na nákup v bille v dicampe a hneď odtiaľ som z nákupom šiel do kuflandu pozrieť čo majú v akcii keďže som mal chvíľu čas pred odchodom do práce. Vaši zamestnanci sbs si ma všímali už od príchodu keďže neskôr mi tvrdil sbs-kar že má sledovali na kamerach počas celého prechodu cez predajňu.ale k veci v bille som kúpil nákup a nevzal som si blocik viem že to je moja chýba ale neberiem si bločky keď nejde o nakup kde potrebujem doklad na reklamáciu.vasi sbs-kari má pri východe zastavili že osobná prehliadka súhlasil som zo všetkým keďže do Kauflandu chodím nakupovať nie kradnúť !!! Ich neprofesionálne správanie začalo už od začiatku kde ma požiadali aby som pred všetkými okoloiducimi vyložil obsah batoha rovno pri záchodoch a hlavnom vchode čo je hanba ako sviňa
Neporiadok na predajni, dlhé rady pri pultoch, po tretej hodine popoludní už nedoklafaju tovar.
Vždy sa dalo perfektne nakúpiť...pri mäsovom skvelá obsluha....ale teraz??...tie ceny pri pultoch nezodpovedajú cenám, ktoré zaplatíte (napr: podľa letáku .... aviváž silan som brala akciovú za 2,59€ a na bločku 3.29€) pritom som pozerala názov aviváže(je veľmi dôležité to sledovať a aj sledozvat dni akcie)na informáciách sú desivé paničky ...a tie rady pri pokladniach sú hrôza
Je to veľmi dobrá predajňa a veľmi dobré služby .
Dnes som bol nemilo prekvapený, musel som sa predierať medzi ľuďmi keď som chcel prejsť uličkami, žiadne odstupy, ľudia boli doslova hlava pri hlave, vojsť mohol každý na množstve nezáležalo iba SBS zapisoval niečo. Na priestor v obchode podľa 25m2 na osobu bolo toto niekoľkonásobne porušené. Len pri lahôdkach od syrov až po mraziace boxy bola ako som napočítal naraz viac ako 40 ľudí, stali pri pultoch tesne za sebou. Ľudia začínajú na kašľať na obmedzenia a obchodu to asi vyhovuje. Predavačky lietali, nestíhali snazili sa na 200 %, tak aj zodpovední by mali myslieť na zdravie ľudí nie len na kšeft. Toto tu nebolo zvykom pred sviatkami.
vcera becer 19:50 nieco hlasili cisto po magyarsky.... kde to zijeme? fuj na vracanie mi z toho bolo. 20 km od hlavneho mesta. je toto vobec legalne?
Pokračovanie predošleho.... Myslím si ,ze v tomto čase ked su absolutne zvýšene a požadované od všetkyc ludí tejto krajina (rúška,rukavice,dezinfekčne prodtriedky ,vzdialenosti 2 m) spravať sa zodpovedne ,je správanie sa tochto retazca a laxný pristup jeho pracovníkov absolutne nepristupne a NEZODPOVEDNÉ ! Nakup bol uskutočneny 31.3.2020 o 16:51 hod. v predajni Kaufland pri Patronke v BA. Na uvedené správanie a praktiky sa budem pytať aj kompetentnych tochto retazca . Tiež hl.hygienika a myslím si ,že o tento stav by sa mali urýchjlene zaujímať prinajmenšom media. Veľa zdravia všetkým! Jozef
Dobrý deň,chcem sa s vami podelit o dnešnú skúsenosť s predajňou Kauflandu pri Patronke. Chcel som nakupit bezny nakup do košíka.Šokovalo ma čo som videl!Ludia s rukavicami a väčsina bez ,bez problemov vracali po nakupe naspat voziky a nasledne další zakazníci si brali voziky ochytane predchadzajucimi kupujucimi.Madlá košikov sú plastové a služia na uchytenie rukami. Nakupil som si do kartonovej krabice aj ked som mal rukavice a samozrejme rusku. Pri odchode z tejte predajne som sa informoval na informaciach pani prečo je to tak? Pani mi nevedela na moju otazku odpivedať,zato jeden z dvoch mladych statných preacovnikov ,zrejme kompetentnych dokladačov tovaru mi na moju otazku,ktora vôbec nebola adresovana jemu.S aroganciou a zbagatelizavanim mojej otazky odpovedal citujem: "Skuste mi zohnať takeho človeka" Po mojej odpovedi,že ine predajne obchodnych retazcov maju pracovnika pri košíkoch s dezinfekčným prostriedkom a madlo každého jedneho vozika postrieka a ocistí sa zasmial!
kaufland su ozajstni okradaci produkt ktory predavaju to je crastan jedla soda bikarbona s citronovou prichutou stoji v taliansku 1,30 euro tu v kauflande stara lubovna som za to zaplatila 6 eura.STE OZAJSTNI OKRADACI
Dámy v lahôdkach mají jiný program, než je obsluha zákazníkov.
Dobry den dnes 30.1. 2020 som v poobednajsich hodinach presnejsie nieco po 14 hidine navstivila vasu predajnu kauflanf vo VK za ucelom nakupit na pultoch,co sa mi nepodarilo nie z dovodu ze by sa mi nepacil sortyment tovaru,alebo vyber ale nedostala aom sa na rad nemala som tolko casu,aby som mohla stat v rade ked na pultoch obsluhovala jedna jedina pani ktora pri takom mnozstve ludi nevedela co skor,nechcem hodnotit jej obsluhu alebo rychloat to by som zhodnotila v jednej vete,robila vsetko co v tejto situacii mohla bola mila a tak rychla ako jej to tato sytuacia dovolila.Zaraza ma ze na pultoch kde bezne su 3-4 obsluhujuci bola dnea tato pani sama.Dufam a pevne verim ze sa to opakovat nebude vasu prdajnu navstevujem pravidelne a rada.
Neochota drzi zamestnanci hlavne na lahvôdkach
Nedala by som ani jednu minulý týždeň som stále pri pokladni pri ktorej pani predavačka gulala očami za to že som kartu vložila skôr do prístroja za to že dom mala asi veľa na páse no proste mala nervy zo všetkého a za všetko gulala očami a jasné ukazovala že má nervy...hallo to už kde sme aby som toto zažívala tak keď tam nechce byť tak nech vypadne a predavačku nerobí ..
Privoňali ste k tej aróme ovocia a zeleniny čerstvo/vej?/ privezenej zo skladu?Netreba privoňať,ten smrad je strašný
Bola som dnes na nákupe o 19 h zastavila som sa na wc a pani upratovačka začala na mňa kričať či tam musím ísť že ona má už poumyvane ,to isté sa mi stalo asi pred dvoma mesiacmi skoro v tú istú hodinu na oddelení napojou taktiež mi presne tá istá pani hlasno povedala že či musím tam ísť že či som slepá že tam umývala ,tak s takýmto správaním som sa ešte nestretla a dúfam že sa ani nestretnem
DOBRY DEN DNES SOM BOLA UVAS NAKUPOVAT A ZAžILA SOM NEPRIJEMNY PRISTUP VAšICH ZAMESTNANCOV JEDEN PAN MAL VOZIK V CESTE ZE SOM NEMOCHLA IST NA DRUHUSTRANU VRAVELA SOM MU ABY DAL TROCHA DALEJ VOZIK VRAVEL ABY SOM SLA SA PREJST NA DRUCHU STRANU TAK TO UZ BOLO VELA NAMNA ,MAM BARLU A .ON SA TAK ZLE ZACHOVAL. DRUCHY KRAT SA MI STALO VTEN ISTI čAS PRI POKLADNY MLADY CHLAP BOL ZREJME PRECHLADENY STALE SI UTERAL NOS VRAVELA SOM MU ABY TU NEMAL ROBYT LEBO PRENASA BACILE NA TOVAR VRAVELMI AK SA MI NEPAčI MAM SA IST STAžOVAT ALE POVIETE MI KU KOMU MAM IST NIKOCHOTAM NEBOLO A POTRAVINY MAJU BYTBEZPEčI PROTI BACILOM--- TAK SA MI NEPAčI VYSTUPOVANIE VASICH ZAMESTNANCOV UZ TAM NEMAM CHUT CHODIT MAJU ZLI PRISTUP KU ZAKAZNIKOM. DAKUJEM VAM ZA POCHOPENIE SOM INVALIDKA Z BARLOU NEMAJU UCTU K CHORYM LUDOM DAKUJEM..
Keď nemusím, tak do tohto Kauflandu ani nejdem. Najhorší v Bratislave, a možno aj Slovensku.
Úbohý stav pokladní. Po čakaní v tých radoch, výmenách pokladníčok, ako sa medzi sebou stále dohadujú o prestávkach a pracovnej dobe, tak po zaplatení nákupu je človek zrelý na podstúpenie psychiatrického liečenia. Chýba pokladňa pre max. 5 produktov. Pacient, čo ma rýchly minútový nákup musí čakať v rade 20 minút pred tými, čo sa tam prišli zrekreovať, pokecať, oddýchnuť, zavadzať s nákupnými vozíkmi v hlavných uličkách.
personál pri samoobslužných pokladniciach je neochotný a drzý
Kaufland na Púchovskej v Bratislave- čistý odpad, hnus a hnoj. Najhorší kaufland na Slovensku.A bonusom sú arogantní zamestanci, česť výnimkám. Hlavne, že reklamy majú v telke bombastické a každú chvíľu.
Kupili sme dnes 28.7. Melon tmavo Zeleny s nizkym objemom semien, 0,89 eur/kg. Vyhodene peniaze. Nezrely, neda sa jesť. Ísť ho vymeniť? Kto nebyva priamo v Senici ma smolu a ponaucenie. Tu melony nekupovať! Volakedysi robili v predajniach skusobny vyrez trjohranu. Dnes je to kúpa kočky v mechu.
Je fajn,že ste zväčšili parkovisko pred Kauflandom a urobili zelené ostrovčeky. Ale prečo sa nikto o ne nestará ????!!!!! Nepolievané, a samá burina. Burina niekde vysoká až 1 meter. Smutné! O kvetiny a zeleň sa treba starať ako o malé dieťa - neprestajne! Nerobí to dobre ani očiam, ani vášmu menu. Čo na to kompetentní????
CELE VEDENIE AJ STYM PANOKOM RIADITELOM A JEHO POMOCNICI STOJA ZA .........NEVEDIA SA SPRAVAT K PERSONALU KAUFLANDU BOL SOM SVEDKOM , LUDKOST IM CHYBA šKODA.TREBA VYMENIT RIADITELA L.š. A BUDE TO OK
Pravidelne chodím nakupovať do Kauflandu na Nedožersku a musím dať pochvalu pani Gabike zamestnankyni na pultoch pri tom zhone čo tam majú je táto pani veľmi milá, šikovná a stále nám dobre poradí takých zamestnancov by tam mohlo byť viac
ja rada nakupujem u vás v žiadnom velkom obchode nemajú také akcie ako kaufland ste jednotka .........
Dobrý deň, chcem sa podeliť s Vami o skúsenosť, dnes som bol v Kauflande na Ľudovíta Štúra,tak ako inokedy, a za pultom usmiate, deva,plná energie a elánu, ktorá sa nedala prehliadnuť.Bolo to okolo 13-13,30 sršalo z nej toľko energie,že sa to nedalo prehliadnuť...Keď ma oslovila ,dobrý deň,a usmiala sa ,nedalo sa aby som nekúpil aj to čo sme nemal...Už dávno som také niečo nezažil.Nie len že bola príjemná,ale celý čas ,sa usmievala a rozprávala,sa so mnou ,ako keby ma poznala a bol jej obľúbený zákazník ...Bolo to veľmi príjemné a milé.Chcem sa Vám za dnešný nákup poďakovať, pretože ste mi zlepšili,nielen nákup u Vás ,ale aj celý deň ,a prajem Vám všetkých takých zamestnancov, ako bola ,práve tá pani ktorá obsluhovala dnes mňa na pulte.
Dobrý deň, rada nakupujem vo Vašom obchode, avšak v posledom čase cca 2 mesiace Vám chýba v ponuke RAŽNÁ múka. Viete s tým niečo urobiť? Máte tam len kombinovanú so pšeničnou. Preto musím jednu hviezdičku zobrať.
Pár dní dozadu som kúpil dve 12 kusové balenia tatranského mlieka a práve teraz som zistil že všetko je už kysele keby som aspoň bloček mohol nájsť tak nemôžem ísť ani reklamovať no som úplne nas...y ale to aspoň viem kde už nevkrocim..
katastrofalny pristup personalu k zakaznikom
V Kauflande Bardejov je najhoršie pri pokladniach, je to hotová katastrofa ,v nedeľu o pol 9 ráno funguje jedna pokladňa,ľudia stoja až po medzi regály, nikto nemá záujem otvoriť inú pokladňu, a keď človek dačo povie tak predavačka pohotovostné odpovie, že u nich sa čaká. Tomu sa ani nedá veriť ako sa tie predávacky správajú.
Pani v okuliaroch pri pulte mäso strašne klame, dnes som tam kupovala bravč. stehno bez kosti v akciovej cene 2,89/kg a naúčtovala mi vyše 5€/kg pri reklamácii sa tvárila, ako keby som ju oklamala ja, alebo čo si to dovoľujem ju obťažovať za necelé 3€!!! Stalo sa mi to aj v minulosti pri kúpe údených kolien, asi sa spolieha na to, že človek, ktorý ide unavený z roboty--nebude študovať blok /aj tak som to zistila až doma/ našťastie je tam aj cena za kg, ale ne%lutujem, že som sa trepala späť do predajne, ale nabudúce sa omylnou paňou nenechám obslúžiť!!!!!!!!!!!!!!!!!!
15.11.2018 sme na pokladni (004/611) o 18:08 zažili s manželom VEĽMi NEPRÍJEMNÚ pokladníčku. Mali sme plný košík nákupu. ktorý zabral po vyložení celú dĺžku pásu a tak išiel manžel po ďalší košík, aby sme to mohli hneď nakladať a nezdržiavať. Pokladníčka začala tovar tak rýchlo blokovať, že sme - dvaja! spolu s manželom nestíhali dávať naúčtovaný tovar do košíka. Na požiadanie, aby blokovala pomenej, že nestíhame, odvrkla, že ona nemá čas a my si to môžeme ukladať aj potom! Keby som tam bola sama, tak mi asi tovar zosúva rovno na zem, keďže Kaufland zrušil odkladacie pulty, do ktorých sa tovar po naúčtovaní presúval. Vveľmi dlho do uvedeného obchodu nevkročím a môžu mať akcie, slovenský tovar a neviem čo ešte, keď úctu k zákazníkovi nemajú!!!!
Dňa 2.11.2018 o 8 45 neboli vyložené žiadne druhy bryndze.Čiže trištvrte hodiny po otvorení. Ako ohodnotiť takýto prístup?
Odkedy je prerobený, zhnusil sa mi. Všetkého je tam o polovicu menej, či domácich potrieb, detských veci, či oblečenia... Iba alkoholu je neúrekom. Čo tam počujem ľudí, každý len hundrania. Nie všetko zmodernizované,je aj praktické. Za mňa bol starší Kaufland neskutocne dobrý.
najlepsow je natom , ze idete s rodinkou ma mensi nakup a pride pracovnk sbs , ktora je mi s rodiny a oznami mi , ze preco som uktadol komekrot za 0,35 cenrov naco som ocervenel , a sledoval moju celu cestu az do auta kde jeho sbs preukaz nema ziadnu kompetenciu so slovami , stale ze ten konektor mam vratit , vedel uz s rodinnych dovodv , ze vaz panko uzival psichotropne lieky opiaty, musel som kontaktovat s domu centrum kavland v bratislave aby mu bol odobraty moc ci krv uz len preto, lebo ako priklad uvadzam ked niekdo nieco kradne ma byt hned zastaveny ako zaplati nakup a predvedeny do ich kancelarie presacovat , ukazat dokaz ako je zaznam kamerovy a privolanie policie co pracovnik vobec neurobil ale len ma znemoznil u dalsich ludi ze som kradol ,,,,,,,,uz nikdy nenavstivim odi kavland na ludovita stura nakolko sa ja hanbim namiesto pracovnika sbs , ale?dufam ze bude vazeny pan vyzvany na odber krvi ci mocu a odovza preukaz sposobilosti nakolko je velmo pribuzny
Včera v chladiacom boxe Kauflandu (Necpaly, Prievidza) kde sú acidko a pod. videla som tmavo-zelenú až čiernu pleseň. Myslím si, že treba niečo s tým robiť. Fotku neviem priložiť, nie ju tú taká možnosť.
Vcera som u mich kupila balene maso v pace na grilovacku,ked som ho doma otvorila,bolo doslova zapachajuce ..cize davno po zaruke!!!!!!hlavne,ze bolo kupovane 7.9 a datum spotreby bol 9.9...hanba!!!!!!nikdy viac!!!
V obci Hlboké pri Senici Váš propagačný leták nie je k dostatiu.Zhruba každý 8. týždeň.Dá sa prosím zjednať náprava?
Dobry den Chcem podat staznost na Kaufland VK Jedna veľká katastrofa Minulý týždeň som tam bola 3x A stále ma pri vstupe na plochu obchodu upútalo množstvo sa baviacich zamestnancov na infe, smiech a vulgarne nadávky
Gratulujem ku geniálnemu nápadu inštalovať nový kávový automat. Dôvody: 1. Automat je cca 3x do týždňa pokazený a oprava trvá minimálne 2-3 dni. Tým prispievate k odvykaniu konzumácie kávy a teda k zlepšeniu zdravia zákazníkov 2. Konzumácia 3 dl bez možnosti výberu menšieho obsahu navádza zákazníkov vybaviť si zároveň s nákupom aj raňajky (len chýba nejaký stolík so stoličkou) 3. Výrazne (cca o 100%) sa zvýšil zisk z predaja kávy 4. Zákazníkov, ktorým je 3 dl veľa, slušným spôsobom posúvate ku konkurencii Váš (skoro) bývalý zákazník Pozn.: len tak ďalej...
Pre mňa najlepší obchod ! Čerstvá zelenina,ovocie a Slovenské!!! Mäso , mliečne výrobky, pečivo - všetko , a ako bonus ochota a úsmev personálu! Správny slogan Kaufland je jednička !
Roky nakupujeme vo vašom markete ale ako to tam teraz vyzera NO HROZNE zhnite melony sa predavaju akoby nič v sobotu nie je zelenina regale poloprazdne a to same prazdne krabice niet nikoho kto by vam poradil ak sa chcete na niečo spytat no skratka bordelza čo je platene vedenie ved žiju so zakaznikov..... a dobre !!! Ziadame napravu G.A
Kedy tato predajna bude brat ohlad na okolite cinziaky nic im nevravi pojem nocny klud aj o dvoch v noci navazaju tovar po plechu huci im chladenie na pristavenom privese rano o stvrt na pät pride kamion a hrkoce pod oknami kto navrhol takto postavit obchod rampu mali mat z opacnej strany od cesty a z tejto strany pod oknami mala byt predajna pre psov a nayvobec neberu na vedomie ze su horka aj v noci ale tu sa neda vyspat pri otvorenom okne vobec neberu na vedomie ze tu byvaju ludia dakujem
V Kauflande nakupujem často a rád páči sa mi široký sortiment pekárenských aj mäsových výrobkov a veľmi dobre že zaviedli predaj mäsa je pekne opracované a za slušnú cenu. Štefan N.
Kaufland Lučenec - oddelenie mäsiarstvo - Sa môže hanbiť! Také bezcitné arogantné a namyslené ženské tam pracujú.... do bane ich dať robiť! To si viac zaslúžia. Nie sú schopné vykonávať svoju náplň práce...lebo oni nestíhajú.. Sú tam 3 pracovníčky ........ pred pultom 5 kupujúcich a trvá vyše 30 minút kým sa dostanete na rad! - my sme sa už aj vzdali čakania... aby nedošlo ku konfliktu!!! Jedna druhú posiela k pultu.a človek len stojí a čaká že ho niekto obslúži... a nič! Milé pracovníčky! Keď nie ste schopné robiť svoju prácu, treba dať výpoveď! Isto sa nájdu noví kandidáti na vašu prácu! S pozdravom Nespokojná zákazníčka
Zakaždým ma nejak o...ú! Prídete k regálu, zoberiete si tovar v akcii za 1,5€ a na bločku pekne krásne 3€. Aj predavačka sa občas "pomýli" a naúčtuje nie 10 konzerv ale 11 a pod. Top ale bol včerajšok, keď som kúpil králičie pečienky 2 balenia v 50℅ zlave. Jedno balenie 1,75 a druhé 5,41 som si všimol až doma, ale bloček som si pozeral v obchode a nechápem, ako som si to nemohol všimnúť. Namiesto králičich pečienok to bol králik bez hlavy za 5,41€. Nikdy viac do kauflandu nevkročím. Ak hej tak nech zdochnem. A to som robil každý druhý deň nákupy za 40€. Tak kto viac stratil?
Neochotný personál neoznačený tovar kódom zákazník si musí sám zháňať kód na tovar ak chce aby mu ho pokladníčka nahodila do pokladne inak má smolu nikto sa s tým nezaoberá nemáš kód nekupis bordel chaos to je nový Kaufland Nitra
Mýliť sa je ľudské, ale tí bezprizorne pochodujúci zamestnanci medzi regálmi by si mohli všímať cenovky. Tovar:čistič na hliníkový riad Cenovka: čistič na hlinený riad Bohužuaľ, vytvorenú fitigrafiu sem neviem pridať
Minule som tam kúpil krevety mrazené záruka do roku 2019 už dátum presný nepamätám dnes som ich otvoril a smrdeli ako zdochlina
Letákový tovar nedostupný hneď prvý deň akcie ihneď po otvorení prevádzky. Zamestnanci na informáciách ani na konkrétnom oddelení nevedia dokonca ani aký tovar je v letáku...
Neochota personálu!A Slečna mala otočenu aj menovku,aby som ani náhodou nevedela ako sa volá!!
Odkedy je vynovený Kaufland, je otrasné v ňom nakupovať.Predtým bol prehľadný.Odteraz radšej chodíme do Lidla.
Neviem kedy sa zlepší postoj predavačiek pri pokladni
chcem sa informovať že prečo dobré výrobky s na vašich pultoch stracaju? Keď sa na to spýtam pri informaciach tak mi nevedia odpovedať. Tak napríklad už dlhšiu dobu niet na pultoch MAKRELENFILET v oleji . Sú dostupne len v rajčinovej omačke??? Tvarohové pirohy?? Slivkové gule a šúlance plnené su rôzné druhy , Ďalej bezlepkové výrobky su väčšinou len zo Schäru a pri tom je na trhu už kopu iných dodavatelov a chutnejšich aj keď schär mam vcelku rada. Nebolo by na škodu dať na vašu stranku alebo niekde v katalogu tabulku kde by si zákaznici mohli napísať o aký druh tovaru by mali záujem aby sa nachadzal vo vašej predajni??
Dobry den boli sme s manzelkou dna 19.3vo vecernych hodinah na mensi nakup manzelka si skusala nejake vone a po zaplateni k nam prisiel sbs s kamier a povedal nam ze si skusala prilis vela vonaviek a vybral jej nejaku nahodnu vonavku a museli sme ju kupit inak na nas zavola policiu alebo bol problem to ze manzelka je romka.
Kaufland je odjakživa mojim obľúbeným obchodom, teraz po vynovení je to fajn len treba si na to samozrejme ešte navyknúť.Len jedna vec mi tam chýba, hudba. Predtým tam boli super pesničky ktoré zlepšili ľuďom náladu aj chuť do nakupovania, aspoň z môjho pohľadu a bola radosť tam chodiť.
Kaufland je najlepší obchod tam rada nakupujem na jednom mieste je všetko elektronika,drogéria,papiernictvo,proste všetko je to od nás 35 kilometrov ale radšej tam idem nakupovať každý týždeň raz je super a hlasujem za naj obchod roka ďakujem s pozdravom
Dobrý deň, sťažnosť 8.2.2018, veľmi nepríjemná predavačka na kase, hrubé, neakceptovateľné správanie, mám pocit, že v tejto prevádzke nie je niečo v poriadku, uz pár krát sa mi stalo, že zamestnanci sú drzi, neochotní a nervózni. Veľká nespokojnosť. Zamestnankyňa bola veľmi drzá a nepríjemná a vrchol boli jej hlúpe výhovorky a klamstvá aby zakryla svoju lenivosť. Najlepšie je, vyhýbať sa tomuto obchodu!!! Naopak Kaufland nad Jazerom funguje úplne super. Prehodnotenie manažmentu by bolo na mieste. Ďakujem
Rád tam chodím....Som spokojný...
Nezaslužia si ani tu 1 hviezdičku! Za pultovym predajom umývala s mopom rómka dlážku a na rukach mala gumené rukavice a potom s tymi rukavicami od mopu sa dotykala salami! Fuj! Nič proti rómom ale to bol vrchol.
bordel, neochota, vynásanie, kradnutie pracovníkmi ja hodnotlím *a pridám 1000 mínusov----------*********
Velmi zly tovar co sa tyka ryb... vcera som tam kupil lososa uz nikdy viac... chutilo to ako 5 rocny kapor.
skoda, ze nema rozvoz pri obj. cez internet -tak ako TESKO
V Kauflande Piešťany som veľmi často kupovávala Zlaté hrozienka cena bola cca 0,75 €, odkedy bola rekonštrukcia predajne som tento tovar nenašla. Na informáciách mi nevedeli poradiť, či tento tovar je v Kauflande ešte v sortimente.
pri mäsovych vyrobkoch zamestnavaju arogantne ženy, ktore sa nevedia vobec spravať jedna pani v okuliarch sa sprava akoby jej patril cely svet no neviem či take spravanie patri do obsluhy
Konečne by sa patrilo na taký obchod ako KAUFLAND mať váhu na pokladni.Zabránilo by to veľa trapnostiam pri vážení v oddelení ovocie a zelenina,zrýchlilo nákup,odstránilo tlačenice v tomto oddelení a určite by to zvýšilo obľúbenosť vašeho obchodu. Majú to aj predajne na dedine,tak prečo zaspávate trendy a vývoj? K nedostatkom by som pridal aj to že napriek množstvu pokladní aj v najväčších špičkách pracuje iba niekoľko z nich a vybavenie zákazníka sa zbytočne predlžuje.
Dobrý deň, chcem sa podeliť o nepríjemný zážitok v Kauflande na Romanovej ulici. Podľa letáku, ktorý je platný od dnes, 4.1.2018, by mal byť v predajni "Sušiak na bielizeň 4-poschodový". Že som ho tam o 10:00 hod. nenašla, by som ťažko, ale predsa akceptovala, ale že keď milý a ochotný pán, zavolal niekam, kde sa mal dozvedieť či boli, budú, alebo nebudú tieto sušiaky, skôr ako mohol povedať o ktorý výrobok sa jedná (v letáku bolo viaceri druhov) bolo počuť z telefónu podráždený hlas dámy, že všetko čo majú je na predajni a hotovo. Načo je niečo v letáku, keď na predajni tovar nie je a prečo je obsluha podráždená sú otázky, na ktoré by som rada poznala odpoveď. Ďakujem. M.O.
Poslednu dobu pozorujem neochotu zamestnancov kauflandb nedvostojne poznamky na zalaznikov pri otazkach kde sa nachaza tovar tak su podrazdeny alebo nevedia kde sa nachaza stale zastupy pri pokladnach uz neni kaufland co byval aj mojy znamy maju tiez poznatky rozneho charakteru neochotu personalu kauflandu puchov dakujem za dobre akvalytne sluzby niektorych zestnancov
Dobrý deň, nenavštevujem často váš hypermarket, dnes som však potrebovala naozaj veľký a všestranný nákup a zdali ste sa mi ako najlepšia voľba. Bohužiaľ takú chybu už nikdy nespravím a nakupovala som v vás naposledy. Po tom čo ste zmenili úplne rozmiestnenie položiek a regálov, moje veľké nakupovanie a tým aj veľká tržba pre vás!! mi trvala hodne dlhý čas. A platba pri pokladni bola naozaj vysoká.. To by mi až tak nevadilo, nemilé prekvapenie prišlo až pri odchode z parkoviska, kde za dlhšie státie, čo je pochopiteľne pri väčšom nákupe, ste žiadali od nás 2 eura za parkovanie. Naozaj výborná politika.. čím viac u nás nakúpite, tým viac zaplatíte za parkovanie!!
Dobrý večer chcela by som sa sťažovať na neochotnú, drzú pokladničku menom Lucia Lacková
Je poľutovaniahodné, keď v uvedenom Kauflande - konkrétne v meste PARTIZÁNSKE, v sekcii " INFORMÁCIE " , informujú - vyhlasujú formou ich interného " rozhlasu ", aby sa zákazníci informovali o najlacnejšom taxíku. Milí zákazníci, """ nevšímajte """ si zhnité ovocie, zeleninu, pokútne mäsiarske výrobky, podstatné je, že Vám poradia / tým, čo nevlastnia motorové vozidlo /, s akým taxíkom si odveziete svoj " senzačný nákup !"
veľmi dobré****
Dobrý deň! Sťažnosť 26.9.2017 som si chcela u Vás kúpiť výkresy A3. Keďže som ich v regáloch pri zošitoch nenašla, išla som sa opýtať Vašej nemenovanej pracovníčky. Hrubým tónom mi povedala:" "Slečna, ak ste neboli v regáli, tak tam asi nie sú." Prosím! Akým právom sa mohla takto vyjadriť? Ona tam je predsa na to, aby pomáhala nakupujúcim.! A nie na to, aby po nich vrieskala! Mali by ste si so svojimi zamestnancami urobiť poriadok a zopakovať im pravidlá slušného správania a ozrejmiť na čo vtom obchode sú! Nehnevajte sa, ale je to neskutočné. Dúfam, že to nejako vyriešite. Ďakujem
Tento nakupny retazec v Starej lubovni splna vsetky moje kriteria .Ako zakaznik tam kupim vzdy vsetko co potrebujem ocenujem maximalny poriadok cistotu uhladne ulozenie tovaru. Personal spolahlivy a ustretovy .Navstivila som aj Kauflandy v PP,KK,SB ,ale Stara Lubovna ma u mna jednoznacne najvysiu uroven .Vrelo vas odporuuuuuuucam.
Dobrý deň . Dňa 18.9. 2017 som navštívil vašu predajňu v Brezne. .Chodím tam nakupovať pravidelne ale minule som bol veľmi sklamaný . Chcel som si kúpiť žiletky Mach 3. Našiel som ich a boli tam aj iné druhy ktoré boli označené cenovkami iba Mach 3 nemali cenovku. Myslel som si že asi nedopatrením niekde spadla a tak som tovar dal do košíka. Vedel som že sú dosť drahé ,ale na nejakom malom cenovom rozdiely som ani neuvažoval.Tovar som dal do košíka a pri pokladni to manželka zaplatila kartou. A hneď za pokladňou mi hlásila že tie žiletky sú riadne drahé. Já som na to odpovedal že to je tak všade. Ale cenu mi nepovedala a až doma som zistil tú neuveriteľnú cenu 27,99 eur za 8 kusov. Ihneď som telefonoval na reklamácie kde mi milým hlasom pani povedala že ak sa mi tovar nepáči môžem ho vrátiť a vrátia mi peniaze. Dňa 19. 9.som bol tovar vrátiť. Pýtal som sa či sa nezmýlili a za normálnu cenu som si chcel tovar nechať. Pani mi z úsmevom /škodoradostným/
Nová pekna predajňa ale špina a hnus v čiernych košíkoch na kolieskach. Vedúcej vyjadrenie je: že to robia zákaznici - čo bola pre mňa úžastna novinka. Ona je tam asi preto ,aby sa ten bordel údržiaval ďalej. Mal som tu návštevu zo zahraničia a hanbil som sa ...
Dňa 04.09.2017 sme si kúpili v Kauflande Topoľčany okrem iného 2 fľaše nápoja Schweppes v akcii za 0,64 €/ks t.j.spolu za 1,28 €. Až doma /70 km/ žiaľ sme zistili, že pokladňa 018/0109 nám namiesto 2 fliaš narátala dve balenia po 6 ks teda 12 fliaš za 7,68 €. To Vám teda pekne ďakujeme.....
Skoda že nemôžem pripojiť foto..Plesnive pečivo..Hanba fuj
Uz duhy krat som nemilo prekvapena, ze predavate zlacnene melony po 33 centov kilo este som mala stastie, ze som ho otvorila doma, kupila som ho dnes a strasne smrdel videla som, ze ich kupovali viaceri obyvatelia Noveho Mesta nad Vahom zastavte to mala som ten melon propraveny pre deticky samozrejma blok nemam.
Dobry den vcera 29.7.2017 som bol v kauflande na nedozerskej ceste nakupovat s rodinou a mali sme neprijemnu skusenost......na oddeleni kde je salama a maso.....pani zacala krical po chalanovi ktory jej podal zabalenu salamu na pult bola dalej a on sa musel natahovat .....panicke sa zdalo ze jej to hodila a robila cirkus ,,,hodila po nom tu salamu a potom mu povedala nech jej ju poda a nech ide do riti.....tak jej povedal to iste ale urcite stojim na strane chalana ktory bol za pultom .....pn nic neurobil a este sa usmieval na nu....boluplne v pohode cely tento incident som videl takze panicka bola asi trosku zakomplexovana...nech ide nakupovat do tuzexu..... nech si vypyta v robote bonny.....urcite to bola volaka trubka a nic sa jej nepacilo.......
Chcel by som poďakovať pracovníkom sobotňajšej popoludňajšej smeny 22.7.2017. Po nákupe som si zabudol vo vozíku peňaženku s dokladmi i peniazmi. Zbadal som to hneď, tak som sa z parkoviska vrátil ku vozíkom a začal som hľadať. Chlapci, ktorí odvážali vozíky k predajni mi intenzívne pomáhali, no neúspešne. Nechal som tlf. kontakt " keby niečo". A čuduj sa svete, že mládenci nakoniec boli úspešní a peňaženku našli a ponechali mi ju na oddelení informácií. Touto cestou by som rád pripomenul vedeniu piešťanského Kauflandu, že majú skutočne vynikajúcich pracovníkov, pracovitých, poctivých, čestných. Ešte raz vrelá vďaka. Kása Alexander, zákazník
Ani jedna hviezdicka nakolko maju u p..i vsetkych a vsetko mohlo by si vedenie potajomky vyskusat ochotu alebo tu neochotu zamestnancov hlavne na prijme tovaru nrchaju soferov cakat aj pol hodinu a oni si prdia do tych zaprdenych stoliciek !!!!!!
V Kauflande Žilina je vyber arogantného personálu .S takými predavačkámi ako sú tam som sa nikde inde nestretla . Vrchol neochoty a arogancie . A nestalo sa mi to jeden krát .
Prajem pekny den , akurat som prislka z obchodu kaufland Puchov a som rozhorcena, pytala som si syr naporciovanyRanzes á 5.90e /i kg , ukazala som prstom na jeden zabaleny syr a predavacka mi povedala, ze ten mi nemoze predat , vraj to tam maju koli kontrole, /prezentacia/tak som si povedala ok, zobrala novy syr a odkrojila mi z neho, ale kde su tie diery v syre? niet ich a tak mam pochybnosti o kvalite...ten syr, ktory koli mne načala nie je ten, ktory som chcela ja.Tak som s arozhodla reklamovat tento akt..a nieje to fer, ved si myslim ked koli kontrole? a preco? hneva ma to, azacinam uvazovato tom, ze prestanem do kauflandu chodit.Nielen ja, ale je dost ludi, ktori maju svoj nazor o praktikach predaja , a tak budem uvazovat, dufam, ze mi date odpoved.
Predavačky a predavači údenín, lahôdok, syrov a mäsa majú veľmi slabé hygienické návyky. Pripadá mi to, že jednorázové rukavice majú predavačky a predavači, aby si nezašpinili ruky, alebo možno, aby ich neoziabalo a nie preto aby zabránili kontaminácii výrobkov na priamu konzumáciu choroboplodnými zárodkami. Je normálne, aby predavačka ktorá zametá podlahu ochytá zmeták, lopatku, smetný kôš a potom sa vrhne na svoj mobil, prebehne si rukou vlasy, ktoré jej vyčnievajú spod čiapky skončí v tých istých rukaviciach pri nárezovom stroji, kde vloží salámu do držiaka N.S. ? Potom príde predavačka od mäsa k údeninám a začne vám nakladať nárez s rukavicami od surového mäsa. Možno je šetrná. Šetrí firme náklady, možno pretekajú kto vydrží s jednými rukavicami najdlhšie, alebo možno dostávajú jedny rukavice na celú smenu. Alebo je to inak ?
Vynovený Kaufland?!Katastrofa!!!!!Toho dizajnéra alebo architekta čo to má na svedomí,by mali zatvoriť až zčerná!!!!!Pár dobrých nápadov,nevyváži ten chaos čo tam vzniká pri trhoviskovom rozhádzaní tovaru ,,aha čo som tu našiel"!!!!Neporiadok by vám mohli závidieť aj na trhovisku v Marakéši!!!Som znechutená!!!
Dobry deň!Chodim nakupovat do ds kauflandu,mate celkom dobre ceny ,no nie som spokojna s vašim kolektivom ,niektori ani slovenčinu neovladaju bohuziaľ ako jedna pani,ktorej som sa na niečo pýtala,smutne,zijeme na Slovensku.Ďakujem a pekny deň prajem!
dobrý den! rad by som týmto udelil pochvalu slečne ktorá pracuje v Pezinku v kauflande! dobre si pamatam menovku Mirka. K. naozaj velmi mila ochotna, ! kedze som tam bol prvy krat potreboval som 5 veci slecna hned ochotne mi povedala kde co najdem a dokonca som ju poprosil ci mi moze poradit a bola taka zlata ze isla so mnou na oddelenie a poradila mi ! bola usmiata komunikativna! ! cloveku sa hned lepsie odchadza z obchodu ked stretne takých ochotných a milých ludi ! inokedy sa mi stava ze sa stretnem s neochotou od zamestnanocov co som si vsimol na iných prevadzkach ! takze toto bola naozaj prijemna zmena! takze naozaj super !
to iste sa stalo aj mne pred 2 rokmi odvdedy radsej navstevujem konkurenciu
Zelam pekny den..po vsetkych tych komentaroch,by som sa aj ja podelila o moj pribeh na pokladni...ked som platila gast.listkami a pokladnicka sa na mna ocapila,ze trhat si ich mam doma..tak ma rano neskutocne vytocila...a bola drza ..ziadne prosim nic..nervna bola..kam sa ponahlala neviem..nielen ze nesedia ceny;ale uz aj pri pokladni sa k Vam spravaju ako k handre.mala jedno stastie,ze som bola po nocnej.. A nechcela som si kazit vikend.A to sa mi nestalo raz....ze takto reagovala pokladnicka..dokonca nemala na sebe ani menovku...drze..nepozdravi to...tovar hadze na druhu stranu...a nervozne reaguje.dost ma to zamrzelo...pretoze ja si chcem v klude nakupit a zaplatit..nie riesit ,,naladicku"pokladnicky!!!
po včerajšom dni do Kauflandu nevstúpim,určite počkám ako budú reagovať na stažnosť
Prečo Kaufland predáva toastovy chlieb vyrobený v Poľsku , keď máme u nás dostatok surovìn na výrobu a aj pekárne ?
predavačky vedia byť nepríjemné
už stojí za velké,,H"stale len prehafdzujú tovar a kde čo je nevie nikporadiť.Taktiež akciové veci hned vypredané a nie je už viacej do konca akcii.
Hodnotím Kaufland Prievidza - Nedožerská cesta. Pri vstupe do predajne mám dojem ako keby som prišla do diskontnej predajne, všade plno prázdnych obalov, neporiadok, o chaose, ktorý vládne v predajni už ani nehovorím. Dnešný postreh - kupovala som mäso, chcela som dva orechy z pliecka a pani pri mäse mi povedala, že mi nemôže dať dva, veď čo ostane pre druhých. Ostala som v nemom úžase, že si za svoje peniaze nemôžete kúpiť čo chcete. Boj som vyhrala :D Doporučila by som niekomu z vedenia tohoto obchodného reťazca postaviť, podotýkam inkognito, pri hlavný vchod a nech si vypočuje názor ľudí. Záver môjho hodnotenia je, že Kaufland na Nedožerskej ceste sa nedá porovnať vôbec s Kauflandom na sídlisku čo je veľká škoda.
Kaufland šaľa,? Tam uz aj upratovačky sa spravaju ako majitelia obchodu.Včera o 15:00 som bola na nakup a moj trojročný syn pri odchode chcel velku gulu za 1€ zo stojanu pri vchode.S plačom sme odchadzali lebo jedna drzá upratovačka nám stojan odtiahla s pred nosa a normálne nás vyhodila lebo musì umývať.Mali sme kaufland radi ale asi zmenìme supermerket ak si tam vedenie neurobì poriadok.Fuj,HAMBA ....!!!!!!!!!!
Dobrý deň. V letálu na tabuli pred Kauflandom máte 18 dielnu sadu tanierov za 10.99€, no márne som ju hľadala v Kauflande za tú cenu, našla som 18 dielnu sadu tanierov za 14,99€. Dosť veľký rozdiel. Ďakujem!
To čo je za obchod keď nič nekradnes a začneš pipat?mi to vysvetliť a tých esbeskarov čo tam máte by ste mali vihodit hnus k luom sa chovať nevedia peboha a sťažnosť budem písať mavas stále zato že nemáte zestnancov akých máte mať že sbs no určite nie hnus ako sa dnes kumne zachoval sbs-kár ako bwvy som niečo ukradla sa spamätajte
Reakcia na komentar zo 14.11.2015 Pri preverovani zakroku zo strany policie nebolo zistene ziadne porusenie zakona podla par. 50 zakona o sbs. Nakolko osoba maloleteho syna nevedela preukazat, kde tovar ktory zobrala z regalu polozila a uvadzala miesta, ktore bolo mozne jednoznacne podla kameroveho zaznamu vyvratit bol v sprievode matky poziadany o vysvetlenie. Nakolko matka odmietla spolupracovat a z miesta chcela odist bola privolana hliadka policie. Pri cakani na hliadku policie sa matka pokusila nasadnut do auta a z miesta ujst, v com jej vsak pracovnik sbs zabranil. Ani po prichode policie mladik nevedel preukazat, ze tovar odlozil na miesto ktore tvrdil. Nakolko vsak nie je mozne bez suhlasu prokuratora osobnu prehliadku vykonat, osoba matky a syna boli na zaklade OP stotoznene a vec bola uzavreta s tym, ze matka resp. osoba podozriva z priestupku alebo trestneho cinu je povinna vyhoviet vyzve pracovnika SBS k ukonom podla par.50 zakona o SBS.
strasna ochota na pobocke malacky na informaciach pani Ludmila Mladkova (medialne znama osobnost) prisla som dna 13.11.2016 o 20:55 na nakup isla som z nakupnym vozikom kedze som isla na nakup a drzo mi povedala na comi je vozik ked uz nic nieje a s kolegynami sa smiala na mne.A odkedy sa robi inventura o 20:55 kedze je otvorene do 22:00 a nebolo ziadne upozornenie do kedy si mozem nakupit ale kedze bolo vsetko spocitane tak som nic nekupila.Trvam na pisomnom napomenuti pani Ludmile na informaciach a ziadam o vyjadrenie a pridem si jej pisomne napomenutie osobne skontrolovat.
Nevedia poradit, posielajú vás kade tade, nemajú pečivo už o 20hod. už zametajú regále, neochotné predavačky,zduté, pomalé pri pokladniach, česť výnimkám
Kaufland má vychádzať zákazníkom v ústrety, veď z nich existuje. Stále je tam problém pri platení.Ak mám napr. 5 druhov tovaru, musím čakať večnosť pri pokladni kde stojí niekoľko ľudí s plnými vozíkmi. TREBA OTVORIŤ POKLADŇU PRE ZÁKAZNÍKOV,KTORÍ MAJÚ LEN NIEKOĽKO VECÍ!!! TAK MA PREJDE TRPEZLIVOSŤ, NECHÁM TOVAR PRI POKLADNI A IDEM PREČ. NAKÚPIM V TESCU, KDE MAJÚ SAMOOBSLUŹNÉ POKLADNE. TAK TO MÁ BYŤ AJ V KAUFLANDE!!!!!
Do Kauflandu v Bratislave na Trnavskej ceste chodím od jeho otvorenia. Môj prínos do kasy tohto reťazca je asi 2000,- € ročne. Pretože platím väčšinou kartou, môžem to aj dokázať..Doteraz som bola so službami spokojná, do piatku 14.10.2016. Pri východe od pokladnice začala pípať Vaša slávna slavobrána. SBS kára som musela poprosiť aby mi dovolil aspoň pretlačiť vozík s nákupom. Nepískala moja taška, ani vozík, ale ja. Vyzliekla som sa do trička a nohavíc a zariadenie pípalo ako najaté. SBS- kár nevedel čo má robiť. Bolo evidentné, že žiadny skrytý tovar nevynášam, tak ma ešte posunul k Vašim plechovým dverám a po chvcíli vyšiel s tým, že ! Bežte!. Mám 73 rokov a pohybové problémy, tak behala som pred 40 rokmi! Chcem sa informovať aké máte interné predpisy keď šikanujete svojich živiteľov a ponižujete ich? Žiadne prepáčte, žiadna satisfakcia? Viete koľko ľudí tam bolo? A koľko mojich známych?
Kaufland ako taky super! Ale tie zveri co su za pokladnou je katastrofa!cest vynimkam... zajtra posielam pisomnu staznost na slecnu za pokladnou v ziline dna 9.oktobra o 12:30 na pokladni c. 15 ktora bola drza k mojmu otcovi a ked som ju upozornila nech sa s nim takto nebavi ci nema hanbu ze je to starsi clovek, tak na mna zacala na cely kaufland vykrikovat ze som pi..(zensky pohlavny organ) Slecna uplne bez hanbi! Milion ludi v rade za nami! Urazila ma. Strapnila, a pospinila moje meno!takyto clovek by mal ist pracovat do mastale medzi kravy ked sa nevie spravat a nie byt v styku s ludmi!
Dobry den, do kauflandu v Trencine chodim od jeho otvorenia a to skoro kazdy den . Co ma vsak ako zakaznika zaraza v poslednej dobe je to alebo skor polozim otazku ;Co sa stalo z cerstvym ovocim a zeleninou? Preco vecer po 18 hodine tam nie je nic alebo zbytky ktore si este trufaju predat ? Hanbila by som sa nehavat na regaloch pomaly uhnite ovocie a zeleninu za ucelom predaja. Som ako stala zakaznicka velmi sklamana,ked musim na obocie a zeleninu ist opat do Lidlu alebo Tesca. Nech sa skusi vedenie ist pozriet do Tesca alebo Lidla ake tam maju ovocie a zeleninu aj vo vecernych hodinach. Taktiez by ste mohli zaviest zakaznicku kartu kde sa zbieraju body ako v Tescu. Obsluha pri syroch a salame nekonecne dlho im to trva ,ved nieje sa co cudovat ked tam niekedy je jedna pracovnicka. A k platom zamestnancov by som len jedno odkazala vedeniu ,ze je to na ZAMYSLENIE.
nepaci sa mi obtazovanie zakaznikov na parkovisku
vybone sa nakupuje som spokojný nad mieru
Dobrý deň! Dával som kauflandu hlas za obchodník roka. No poslednú dobu sa obchod zmenil na nepoznanie. Kde je sezónne ovocie (slivky,hrozno,hrušky)? Naviac v letáku je akcia na hrozno a v popoludňajších hodinách je na pulte pár popadaných bobuliek. Takmer prázdne pulty s ovocím. jablká a banány. Nie je náhodou rok 2016? O chladnom personálne za pultom pomlcim. Ale aby som to nenapísal iba na kaufland Trencin,je to presne také v Dubnici n/V a v Novom meste nad Vahom.
Zlý a drzý prístup páni riaditelky k zamesnancom je povysenecka psichicky a fizicky nahana zamesnancov nevedie to ničomu a všeci otial odchazaju preč za inou pracov a zdravotnich dvovodoch.Za pochopenie dakujem.
Zlý a drzý prístup pána riaditeľa a povyseneckost a neprofesionálne správanie voči klientom a zákazníkom a takisto namyslenosť celkovo hodnotím ako veľmi zle takisto by som chcel podotknúť zlý prístup infa takze neodporúčam tam nakupovať zákazníkom ďakujem za pochopenie
V šali máte strašne úchilného SBS-ku mali by ste to riešit volá sa p.štefan Grunza má voči personálu vulgárne reči a nechutné poznámky a už v minulosti bývalý riaditel to riešil ale asi to nepomohlo lebo nič sa nezmenilo....ak to nebude riešené bude sa to riešit inou cestou a...dakujem
Včera okolo 15:00 sme boli u vas nakupovať a tak sa jeden zamestnanec (brigádnik ) menovka JAKUB , potreboval vyrozprávať aký ťažký ma mládežnícky život a koli práci nemôže piť a žiť lebo tažko pracuje , všetko by bolo ok az kým sa na zelenine neoprel o prepravky zo zeleninou a svojmu kolegovi srcevruco na celu zeleninu rozprával kde použil aj tie najnevhodnejšie slova ( citujem pi , Kok .. Vyje .. Práca atd ) no jednoducho presne tak sk ho to tam nebaví nech nerobí nikto nie je zvedavý , po celom dni v práci počúvať tieto blbe slova , mali ste dosť zákazníkov v tom čase , Ten druhý kolega ( meno neviem ) ho len počúval s odťahovál od neho
Galanta-pri mäso a údeniny pulte neochotný,nepríjemný, arogantný personál.... česť výnimkám ....
Pýta si to rekonštrukciu. Ochota niektorých zamestnancov na bode mrazu. Jediná vec prečo tam chodím je cena akciového tovaru.
Dobrý deň. Sme Vaši dlhoroční zákazníci. Už druhýkrát sme u vás kúpili dyňu a nie sme spokojní s jej kvalitou. Dnes 11.8. sme u Vás na Toryskej 5 kúpili červenú dyňu (č. bločku 43, čas 9:07:38), ktorá je bledšia, ale hlavne nemá chuť. Pri tomto ovocí si zákazník nemá možnosť overiť kvalitu pri kúpe, preto je nutné, aby ste kvalitu tohto ovocia dôsledne kontrolovali, lebo zbytočne hazardujete s dôverou stálych zákazníkov. Z dyne sme skonzumovali asi tretinu. Sme ochotní Vám zvyšok priniesť na preverenie kvality. Nevieme krajinu pôvodu tejto dyne, ale radi by sme si v budúcnosti kúpili sladkú dyňu napr. z Maďarska..
Dobrý deň,už 7 rokov,ako bývame na Unionke,využívame vašu predajňu temer na každodenné nákupy.Dnesbol manžel na nákup/mimochodom uprednostňuje vás,aj keď sme napr.v meste,ide ku vám)veľmi som sa tešila na melon,od ktorého som doslova závislá,mal šesť kg,manžel ho priniesol pešo,pritom má už 77 rokov.Rozpisujem detaily,aby som tak zdôraznila to veľké sklamanie,keď mi ho rozkrojil a začala som ho jesť!!Mal konzistenciu,ako blato,neviem to pripísať ničomu čoby tomu zodpovedalo,či prezretie,alebo zamrznutie pri chladení...Nestál veľa,bol za 0,22 Euro/kg,ale o to nejde.Dívam sa naň,neskutočne z neho vyteká šťava a je nejedlý.Chcela by som vedieť,či vy ako predajca viete,čo to predávate,či nejakým spôsobom viete skontrolovať jeho vnútro,napr nakrojením,lebo kupec to urobiť nemôže.No vzali ste mi pôžitok ,ale chcela by som týmto varovať aj ostatných,aby tento tovar nekupovali.Vo vašej predajni sme mali aj iné zážitky,napr.nevhodné správanie sa jednej pokladníčky ...S pozdravom Geka.
Myslím si,že personál je veľmi ústretový až na pani riaditeľku, som ešte nikde nezažila,aby zákazník robil denne 800 eur nákupy a cítil sa ako totálny zlodej...už nikdy viac tam nepojdem nakupovať, pokiaľ sa nezmení vedenie alebo jeho prístup.Inak personál hodnotím veľmi kladne.
No akoze super obchod,rada tam nakupujem ale to co som dnes tam zažila som nezazila v ziadnom inom obchode.predavačky sa tam môžu hambit.hovori sa nas zákazník nas pán ale im to asi nic nehovorí.ale este raz tak pôjdem za manažérom a opytam sa ci je to normálne v ich pracovnej dobe!!!!
spokojny s personalom
Moje hodnotenie nebude moc lichotive, po tom, co som tam v sobotu videla. Cakala som v rade na masove vyrobky. Starsi pan predavac mal sice na rukach biele rukavice, ale tymi chytal vsetko do radu, pritom doplnal nakrajane vyrobky, sunku, salamy atd. Bolo mi z toho na grc, ked som si predstavila, ze by som mala toto zjest...tak som odisla. Jedna vec je ista, ze v nitrianskom kauflande si nikdy v zivote masove vyrobky nekupim!!!!
Som spokojná s prevádzkou pultového predaja mäsových výrobkov. Sú tam šikovné ženy, všetko je čerstvé, pekne nakrájané a s milou ponukou jednotlivých výrobkov.
Dnes som si kúpila hod dog a akurát čo som v nom našla bola horčica a kde sa stratila tá párka?
Dnes som bola na nakupe v Kauflande v Novom Meste nad Vahom,po osmej hodine.Chcela som si kupit pecivo,no zial,ziadne nebolo.Tak som sa spytala pani,ktora piekla pecivo,ci este bude. Bola velmi nevrela a drza,,odvrkla,ze o desat minut, Cakala som tam dost dlho,a nic sa nedialo,.Tak som sa jej opat spytala,lebo desat minut preslo a nic. Tak som sa jej opat spytala,odpoved bola rovnaka, o desat minut.,a opat bola neprijemna. O tri minuty som sa vratila,a pytala som sa ci uz je to pecivo. Len mi odvrkla,ze uz nie je. Ide o princip, po prve,mohla to povedat slusnejsie, a po druhe,nemusela klamat,ked vedela,ze pecivo uz bude vytahovat. Tiez som zamestnana,a nemusi byt niekto drzy,ked sa ho niekto na nieco spyta.Za taketo chovanie,bych mala padaka,alebo ine dosledky.
OC Kaufland v Dubnici nad Váhom patrí medzi najlepšie OC v širokom okolí
Dnes som bol na nákup v Košickom Kauflande nad jazerom a myslím, že tam asi tak skoro ani nepôjdem. Robím dvanástky, takže nemám kedy v kvázi nakupovať len okolo pol deviatej, kedže pracujem do ôsmej hodiny. Stále som chodieval do toho obchodu, ale to, čo sa deje v poslednom čase, už nieje asi ani len normálne. Okolo pol deviatej som si chcel kúpiť pečivo, no neušlo sa mi, chcel som si kúpiť zeleninu k pečivu, tiež sa mi neušlo ( jedine dyne roztiahnuté, mrkva...a paprika taká spreta, že by ju ani sviňa nejedla ), chcel som si kúpiť aspoň nejakú šunku a to úplne dostalo. V pulte mali roztiahnuté originál zabalené šunky a nakrájané čo to salámy cca okolo štyroch druhov, z toho nejaké zbytky v miskách. Predavač mi ponúkol salámu, ktorá bola vyložená v malých dekách a kedže nie som somrák, ktorý je zvyšky tak som to odmietol. Chcel som zo balenej šunky a predavač mi povedal, že musím zobrať celý balík , lebo nemôžu rozbaľovať originálne balenia aby predali to čo majú v pulte. CHOREE
dobry den , ohladom dnesneho nakupu v topolcanoch t. j18.6,2016 , chcel som si nakrajat syr na vysmazanie, okolo19.30 hod.povedali , ze uz sa krajad nebude, lebo maju poumyvane stroje , hovorim predavajucej, ze nech to nakraja nozom, ze to nebude !!!! potom som sa zastavil na recepcii a recepcna povedala ze stazujte sa v blave !!!! nevie pokial to pride ale ja pokracujem dalej ???? kazdy sa stazoval a nadaval toto tu este nebolo !!!! potom som siel do teska , a urcite som nebol sam!!! dikes kaufland ??????
Som velmi vdacny panovi s tetovaniami z ovocia a zeleniny ktory dna 12.6. poobede pomohol mojej starej maminke s dynou cervenou vo Zvolene. Za tohto zamestnanca palec hore skoda ze nie kazdy je taky ochotny ako menovany pan.
Som Sklalameny z Kauflan.Lucenec Kaufland a ich Ludi su Velmi arogantny.Co sa Tyka useku Masiaren tam by mali Pravovnikov vymenit.Zo Zakaznikom nespravaju Pekne ale Arogantne,ked nieco zakaznik zaida maju vyhovorky...popr.zacinaju snim hadat.Poprosim Viac Inteligencii od Nich Voci Zakaznikom.Ano ide o Kaufland LUCENEC.Dakujem a prajem Prijemny Den.
V pohode, len niekedy dlhe rady na pokladnu...
Príležitostne chodím nakupovať do Kauflandu Nitra.Nedávno bolo tam veľa ludí a otvorili ďalšiu pokladňu,tak som sa zaradil do radu a vyložil pomerne veľký nákup na pás.Predavačka asi po 5 tich min.povedala aby sme prešli na druhú podladňu lebo jej nefunguje tlačiareň tak sme preložili tovar do koša a na druhý pás.Pokladníčka odišla pre šuflík asi po 5 tich min.prišla ,že príde druhá pokladníčka,konečne vložila šufík do pokladne a zase to nešlo-údajne zadala zlý kôd skúšala niekomu volala ale to nešlo,a žiadná omluva,nakoľko manželke prešla trpezlivosť lebo čakala na mňa pri poliklinike,lebo som jej do telefónu povedal že som na rade v pokladni už idem.Volala po tretí krát čo je so mnou a stále riešili pokladňu ,tak som nechal nákup na páse a odišiel som pre manželku čakala pre Billou ta sme tam nakúpili. Po dlhšom čase 19.5 som bol znova na nákup,zaujala ma akcia na pivo Corgoň 10 za 30 centov .tak som zobral.Keď som došiel domov som zistil,že na pokladni mi naúčtovali sumu 55 centov
Asi pred 4 rokmi otvarali Kaufland tym padom kazdy kritizoval Tesco ako sa pokazilo. No dnes mozem povedat ze uz nieje Kaufland vobec tym cim bol. Dnes prepustaju ludi a nema kto robit. Regale su prazdne lebo predavacky musia ist do polkadne. A dnesna prihoda??? Asi 5 pokladni bolo otvorenych a pri kazdej plno ludi.Postavila sam sa k jednej no bola som uz druha na rade a v tom prisla pani a vymenila pokladnicke kasu no co sa asi stalo??? Pokladnicka sa nevedela -nedalo- sa jej prihlasit tak asi po 10 minutach nam povedali ze mame ist na vedlajsiu pokladnu ze ta sa bude otvarat.. zase sme si poukladali tovar na pas prisla pani do pokladne a ta sa zase uz prihlasila na nejaku co uz robila...takze zase nemohla blokovat a zase nam len povedali ze mame ist k inej pokladni no tak to som uz vzdala a nebola som sama a tovar som im nechala na pase aby si ho ulozili ze ho uz nejdem kupovat..........myslim ze takto si stracaju zakaznikov Dnes moje hodnotenie 0
Som pravidelným zákazníkom tohto obchodného reťazca Kaufland ZM. Za ten krátky čas sa očividne vymenilo veľa predavačov v tejto predajni-zrejme niesu spokojný zamestnaci. Pravidelne sa mi stáva, že nemajú na predajni tovar, ktorý majú v letáku. A doslova ma nasr*** jedna tmavovlasá predavačka na cukrovinkách-ked ssom ju poprosil, aby mi ukázala kde je múka, povedala, že nemá čas. Kde je tá milá predavačka, čo bola pri vodách-malá usmievavá ryšanka, tá poradila vždy,hoci tiež mala čo robiť. Tá tam furt vykladala ako taká mula. Ja chlap by som mal problémy držať s ňou tempo.A tý manažéri, hrozne povýšenecky sa chovali k podriadeným. Bol som svedkom incidentu, ako bez citu pred ľuĎmi sprdol jeden z nich právé tú malú ryšanku za nejaké priestorové označenie. Neviem, čo to je, ale ten, kto chce nakupovať v Kauflande, naštuduje si leták a píše si zoznam. My to tak robíme, lebo sú tu malé platy a ja mám ešte malé deti,takže každá korunka je dobrá.
Som zamestnanec Kauflanddu a som velmy spokojný :)
včera sme v prevádzke kúpili ružičkový kel 500 gram CAT I,krajina pôvodu Holandsko,šarže L 10-04,dodávateľ A.N.Boekel,KCD code 566.........tovar nespĺňa svojou kvalitou určite 1.a ani 2.triedu, odpad je značný.........žiadúce by bolo treba tovar peceniť, pochybujeme, že Holanďania takúto kvalitu konzumujú. Ďakujeme za pochopenie. Miloš Lopejský.
Dobrý deň. SŤAŽNOSŤ. 11.3. a 12.3. som u Vás chcel kúpiť Gombaseckú a Maďarskú klobásu , nemali ste už o 8:30 h. a o 8:00 h. Na info mi 12.3. povedala, že nevie, či 13.3. budete mať. Vy si robíte srandu zo zákazníkov ? Sťažujem si na Váš prístup, znevažovanie zákazníka, uráža ma to. Hlavne. že v reklamách v médiách máte slogan o láske k Slovensku, k čerstvosti, trápne. Napriek tomu, čo sa mi 11.-12.3. u Vás stalo, spokojní s Vami už dlhšie aj moji známi nie sú - poradiť nemá kto často, zase až na info, čerstvosť zeleniny, ovocia na slabej úrovni, vďaka cenám ľudia kúpia to , a iné. Hodnotenie : - 4 ako v škole.
som nespokojna s vedenim pobocky kauflandu v puchove,konkretne riaditelka sa ku mne,ako k zakaznikovi sprava velmi povysene a drzo,po 16 hod.,tam pravidelne nekupim cerstve pecivo,ani na pultoch nieje uz ziadny vyber,a staznost konkretnej riaditelke skonci vzdy tym,ze ,aby som odisla a isla nakupovat inde.
Som maximalne pohorseny spravanim sa vedenia k brigadnikom. MOja priatelka pracujuca na pokladni v tejto prevadzke bola vyhodena preto, ze sa jej vyhrazali zakaznicky fyzickou ujmou na zdravi a vulgarne jej nadavali. Ak by nebolo malo kamerovy system zrazu zmyzol niekam neviem kam, ze vraj tam nie je kamera a ani ochranka tam nebola. To je este nic! Priatelka to riesila s riaditelkou pobocky a este bola udivena, ze moja priatelka to riesi ako si to dovoluje a ako sa sprava. Dalsi gol tejto frasky je to, ze si nasla brigadu v druhom kauflande a tam jej bolo oznamene po telefonate, ze ju nemozu vziat na brigadu pretoze moja priatelk arozpravala vulgarne s riditelkou kauflandu. TAk kde je spravodlivost a ta nasa demokracia, ze slusny clovek je obvineny z hluposti druhich . . .
Dnes som bola pobúrenápredajnými praktikami predajne.Chcela som kúpiť gaštanové pyré čo malo byť od dnes v ponuke, ale som sa stretla nemilým a prekvapivým jednaním vedenia Kauflandu, nakoľko pre bežného zákazníka sa nemohol dostať ani jedn kus tohto tovaru, nakoľko celú zásielku ( 4 krabice ) si mohol odkúpiť súkromný podnikatel do cukrárne. Som pohoršená včetne aj s ostatnými zákazníkmi, čo tu pravidelne nakupujú. Dúfam, že v budúcnosti budeme môcť u Vás nakupovať bez obmedzení.
je to jeden najlepsi obchod ma vsak jeden vazny nedostatok -cenovky a orientacia v nich je to chaos stale na to doplacaju ludia kupoval som balene zemiaky za 1.69 a uctovane som mal 2.70 to iste z mrazenymi vyrobkami preco nezavediete kontrolne zariadenie ako u tesku aby kupujuci poznal skutocnu cenu
Celkom som spokojna z touto predajnou,ale co ma velmi stve ze tam mate zanesenu muku chrobakmi,uz som to zistila nie prvy krat a zaniesla som si to aj do mojej potravynovej skrinky.
Dobrý deň .My by sme chceli upozorniť na skutočne nevkusné a neslušné správanie vedúcej pokladní v ŽILINSKOM Kauflande.Vieme že sa tá paní volá Gjablová.Boli sme na nákupe a na vedlajšiu pokladňu šla asi robiť storno.Ona nahlas nadala pokladníčke "čo si do p-č- dement čo ti to j-b-.Boli sme s toho v šoku tá pokladníčka mala slzy v očiach .My sme sa jej opýtali to kto bol ...........Potom nám povedali obe tie pokladníčky robili spolu v tom boxe,že toto bol ešte slabý odvar.To ako môže mať jedna vedúca takéto správanie.Veď to už hraničí zo šikanou.Kaufland máme radi no z detmi už na nákup nepôjdeme.
Dobry vecer prajem , aj ked nerad ale neda mi to a neviem sa doposial spamätanie s toho ako som bol obvineny security sluzbou za poskodenie tovaru a nasledovne mal som ho zaplatit aj ked tovar som si zakupil . Na oddeleni Kolonial som si pozeral vonavky no a nasledne na to som si dovolil ovoniat odbalene balenia. Nasledne som si aj zakupil ale balene vonavky ked ze som to bral ako darcek . Zamestnanec SBS sluzby ma oslovil ze tovar som poskodil a mam ho uhradit . Odmietol som nakolko som tovar neposkodil a nech si davaju pozor na vsetkych zakaznikov ktory tam chodievaju. Som v zahranici ale tu sa take nieco nemoze stat . Bol som v soku a trapy ma to do dnes. Vasu filiálku uz nenavstivim aj ked som bol do toho dna spokojny . No moja skusenost s tym to postupom ma nuti napisat clanok aj do novin. S pozdravom Jaroslav Jankura
Som velmi nespokojna dnes som chcela kupit detom pecivo ale ked som vydela ze zamestnankine padol nazem a ona ho pred ludmi dala naspet tak ma presla chut a tak isto aj z parkami ked mi ich vazila tak jej padol nazem a dala miho ktim ostatnym a ked som jej povedala ze nech ho vytiahne tak pozrela namna ako nepricetna a pripokladni tam sa rozpravaju a nemaju cas blokovat asi tak kaufland Senica
Prečo majú opakovane v ponuke veci ktoré vôbec v Nittre nemajú.To je klamanie spotrebitela
Mohli by trocha tensie krajat tie salamy, to je neskutocne ,200g 30ks , mam z 200g 10 kolesiek,,, nerada kupujem u vas medzi mesove vyrobky,,,lebo to u je dost dlho,
Dobrí deň.Dnes som zas navštívila vašu predajňu,nakoľko som u Vás rada nakupovala,aj napriek k tomu ,že to mám dosť ďaleko, a bola som veľmi sklamaná vaším pracovníkom ktorý ma na starostí zeleninu a ovocie.Bolo to o11,20h.Potešila som sa mandarinkám,že su v akcii,ale keď som si chcela vybrať už boli popreberané ostali tam už len ponahnívané,keď sa tam objavil Váš zamestnanec a na vozíku mal krabice z ovocím a medzi nimi aj mandarinky,tak som čakala kým nepovykladá ovocie čo mal na vrchu,a vyloží druhe mandarinky,ale on len zosypal z krabíc tie prebraté,poprehnívane a išiel preč.Keď som ho poprosila aby vyložil aj mandarínky tak len odvrkov,že tam ešte sú,a že on má také isté,čo nebola pravda,a odniesol ich napäť do skladu.Na informáciách ma informovali, keď som im to hovorila,tak že oni stým nemajú nič spoločné. Tak som prišla k záveru,že sa majú vypredať najskôr tie pohnité, a potom sa dajú nové.Bola som veľmi sklamaná, postojom pracovníka.Neviem či to majú tak nariadené.
Nakoľko sa cítim ponížená a mám traumu navštíviť Vašu predajňu ,ktorej som vernym zákazníkom už skoro 20 r. Podávam sťažnosť na nevhodné správanie pracovníka SBS,ktorý dňa 13. 11. medzi 21h až 22h ,môjho syna obviňoval s krádeže,nakoľko ju nedokázal. Fizicky ma napádal. Nebolo to prvý krát. Verím, že sa problém vyrieši a ja budem môcť znovu s radosťou nakupovať.
Už tam mám 3/4 roka reklamáciu na ovládač k TV Blaupunkt-nevybavenú:(
Dobrý večer, do Kauflandu chodím od zahájenia jeho predaja pravidelne nakupovať niekoľko krát do týždňa. Hoci tu čítam rôzne, i nie pochvalné hodnotenia, ja z Kauflandu na Rožňavskej odchádzam vždy spokojný. Dokonca som sa pristihol, že tu občas po práci, s nákupným vozíkom v ruke, zrelaxujem. A prípadné nedostatky ignorujem, pretože pozitív je podstatne viac. Veľmi dobré skúsenosti mám i s Kauflandom v Ružomberku či Lipt. Mikuláši. Faktom však je, že Kaufland v Rači má nedostatkov akosi viac. Z uvedeného mi preto vychádza, že úroveň služieb zákazníkovi je priamo úmerná záujmu vedúceho pobočky o klienta a možno i o vlastných zamestnancov... Napriek tomu je pre mňa Kaufland super obchod. O tom, že viem, čo píšem, svedčí i 44 odoslaných kódov (za cca 2 mesiace) z bločkov narodeninovej lotérie (1 bloček´za nákup v hodnote15.€). Odmenou sa mi stala výhra Kie Ceed, za ktorú Kauflandu veľmi srdečne ďakujem. Nuž - i to je dôkaz, že v Kauflande sa nakupovať oplatí! .
Ako tu už napísala EYMY44 Za každým nákupom nesedí cena aspoň jedného produktu !!! Už mi to lezie fakt na nervy mám rád Kaufland je tam naozaj všetko čo človek hľadá ale aspoň nech sa zamyslia a neodháňajú si zákazníkov!!. A ešte jedna vec na Informácie zamestnali jednu zrejme slečnu volá sa priezviskom: Bahor...vá je strašne drzá a arogantná ku zákazníkom,ako keby patril Kaufland jej!!!!pretvaruje sa a je až abnormálne drzá,vedenie by s tým malo niečo robiť veď predsa im robí zlé meno a hanbu.....
obchod je na urovni dobrej,pracovnici bohužiaľ ako ktorí.
Včera som bola moc sklamaná s ochotou a prístupom na infe ....zemiakov ale 8 druhou cenovky 2-3 teraz už viem ktoré kolko stoja nepozastavila by som sa nad tím keby celé neprerábali a všetko na novo nedali do nových regálov ale je smutné že na ceny sa zabúda --bohužial si z nás skoro každý musí rozmyslieť čo kúpi a za kolko !!!!!!
som veľmi spokojný s predajňou v humennom
dnes, 15.10.2015, sme išli kúpiť práškový cukor za akciovô cenu a už o 17.00 nemali z neho ani gram, vraj už ani nebude a to dnes začína akcia, pracujúci človek nemá nárok na akciový tovar, stalo sa mi to už viac krát
Celý Kaufland je pod úroveň!!!!
Dobry podvecer.Dnes som potreboval nakupit par veci v Kauflande na Bystrickej ceste v Ruzomberku.Ako mam vo zvyku vezmem papiekovu krabicu zo zeleniny a nakupujem.Dnes 11.9.okolo 11h tam bola pracovnicka ktora ma zvozila preto ze som si chcel vziat skoro praznu krabicu zo zeleniny.V regali boli dve krabice s rovnakym tovarom no na 90 percent vyprazdnene.Prelozil som par kusov tovaru z jednej do druhej.Pracovnicka na zelenine sa zacala so mnov dohadovat ,ze krabice tam musia zostat...Ja sa pytam,Kaufland plati pracovnicky za to aby stazili prazdne krabice v regaloch alebo aby vykladali tovar a boli ku zakaznikom usluzne...??? Dakujem
Dobrý deň s nakupmi tovaru v kauflande som v podstate spokojná len neviem prečo už nedostať v tomto nákupnom centre zmrzlinu LUKY XXL ktorá bola chutná aj cenovo dostupná
Som velmi spokojná ešte Vám chýba NAMO ,ktoré majú slovenské gazdinky obľúbené Prajem Vám Veľa zdravia a uspechov Uhlárová
Bola to pre mňa výborná predajňa, kým ma neokradli. Ukradli mi všetky dokumenty, karty, atd. Nie som sama, stalo sa to aj mnohým mojim známym. Týmto som skončila a odvtedy tam už nikdy nenakupovala. Bolo by potrebne doriešiť otázku bezpečnosti...
ZAMESTNANCI SÚ FAJN ALE .....RIADITEĽ....
Dnes ráno bola akcia na uhorky nakladačky.To čo som si doniesla domov tak to bola hrôza.Polovicu som z nich vyhodila.Su balené po 5kg v zelenom vreci tak nie je poriadne vidieť co tam je dnu.
dnes 3.7.2015 som mala velmi zlu skusenost na informácii pani alebo slečna ktorá je tam zamestnaná bola neochotná za prací prášok Perwol vymenit alebo vrátit peniaze manžel omylom nie to doniesol čo bolo vletáku som po operácii anemohla som ja príst som velmi sklamaná za takyto prístup zákazníkovy.
Dobrý deň! Som stály Váš zákazník, keď navštevujem zdravotnícke zariadenia v Komárne. Hlavne sme nakupovali u Vás zeleninu, ktorá bola vždy čerstvá a primeranej cene! My sme boli s Vaším tovarom a ponukou vždy spokojný až na nákup 12.05.2015. Vtedy som nakupoval u Vás hlavne zeleninu, medzi inými aj bielu a zelenú šparglu. Bohužiaľ biela po rozbalení mala čudný zápach a celá špagla hrozne vypadala! Vrchné konce boli už lepkavé a spodné, ako drevo! Doma som si všimol, že na blolčku obe boli počítané, ako "špargla zelená 500g", totiž na "bielom" nebolo vôbec vidieť "etiketu", tak to nebolo možné ani nablokovať!(pol.:001/0103, čas 16:49:56) Ja viem, mal som sa vrátiť, ale tieto veci sme všimli až doma, a do Komárna je cez 2x20km!... Nie, neide mi o tých 2,49 eur, ale TV novinách uvádzali TESCO, že PREDáVA PO ZáRUKE HNITú ZELENINU, - A TERAZ Už AJ VY!?... (vôbec na balení nebola vyznačená minimálna trvanlivosť!) Dúfan, že toto stalo sa u Vás naposledy!
V seredi neje cigan ako SBS ale kradne viac ako oni. Cigani, fetaci a kur. pre neho kradnu a on ich pusta s tovarom a este od kur. si da za odmenu urobit fajku
Dňa 20.3.2015 o 17:45 som kupoval potraviny v oddelení mliečnych výrobkov v Hypermarkete Kaufland v Žiari nad Hronom. Pri kúpe Smotany na šľahanie Rajo 33% bol v predaji tovar s dobou spotreby do 16.03.2015 vo väčšom počte čo je 4dni po dobe spotreby ( Fotografie mám uložené u seba - žiaľ pripojiť môžem k podnetu len jeden dokument a tak prikladám len scan spísanej sťažnosti v predajni ). Za tovarom po lehote spotreby 16.03.2015 bol uložený ten istý tovar s dobou použitia 10.04.2015. O tovare po dobe spotreby uloženom s tovarom s bežiacou dobou spotreby som informoval vedúcu zmeny a riaditeľa hypermarketu. Ponúkli mi odmenu 1 EUR poukážku ako odmenu za upozornenie na tovar po dobe spotreby - osobne to považujem za postup ,ktorý by sa dal kvalifikovať ako pokus o podplácanie. Vzhľadom na to ,že pár minút pred zistením tohto nedostatku , som odišiel znechutený z oddelenia predaja ovocia a zeleniny , pretože predávali nahnitú papriku žltú , považujem to za systematickú chybu predajne a žiadam o vyšetrenie môjho podnetu a finančný postih uvedenej predajne. Riaditeľ predajne mi telefonicky tvrdil ,že mnohokrát dostávajú poškodený tovar od dodávateľov.Čo tým chcel povedať ,to si nechávam pre seba ..... .
Ja som skoro padol, ked som videl cigána ako ochrankára. Pred časom aj so svojim bratom podvádzali a okrádali ľudí v spolupráci s podobnými v Andrea shope,, počul som, že vraj aj podpálili pár áut a obchodov, keď boli poskokovia pre výpalníkov. Tákéhoto do ochranky ???
obsluha nevie poradiť, neochotná, nedá sa platiť stravnými lístkami, nie sú ochotné ženy ani cenu ísť zistiť výrobku, ked nemajú cenovky, a o brigádnikoch? slabota
Som velmi nespokojna s Kauflandom v Sali,skoro pri kazdom nakupe je nieco zle nablokovane,ina cena,samozrejme vyssia,nikdy nie nizsia,cenovky nesedia,je tam jednoducho bordel
mam rad tento obchod je cisty a ma mnoho sortimentu cerstvy tovar
najhorsi obchod v sirokom okoli draho neochota predavacov a nedajboze tam ist brigadovat nechaju vas celu noc makat a potom vam povedia ze su nespokojny a nezaplatia vam hamba im aj novemu riaditelovi
skuste ist brigadovat do kauflandu v malackach najpv vas nechaju odrobit celych 8 hodin a potom vam ani nedaju na potvrdenie pre agenturu peciatku aby vas nemohli vyplatit a este aj poslu staznost na vas taky je kaufland v malackach hamba im aj novemu riaditelovi
V Kauflande veľmi rada nakupujem, vždy majú čerstvé pečivo a ovocie.
velice moc spokojná
Dá sa dosť dobre vybrať,čo potrebujete.
býval fajn, ale mám pocit, že v poslednom čase upadá
Široký vyber tovaru.
Celkom solidny obchod a dobre ceny.
tovar možno vrátiť bez zbytočných vysvetlovačiek
výborná personál a veľký výber sortimentu
široká ponuka a veľa akciových tovarov
Výborná voľba pre každého.
veľký výber tovaru za prijateľné ceny
Dobrý výber všetkého
Nájdem vždy čo potrebujem na jednom mieste, čerstvé ovocie a zelenina a hlavne všetko na jednom mieste
najdem tu vsetko co potrebujem
nakupy u vas mam velmi rada
Výborný výber, super ceny, jeden z najlepších !!
som velmi spokojny s cenami aj tovarom
Výhodné ceny potravín a dobrý sortiment.
Je najlepší zo všetkých obchodných reťazcov.Rada tam nakupujem.
Je najlepšie zásobovaný v našom meste
Cenovo jeden z najlacnejsich obchodov v okoli
skvelý obchod, výborné ceny, aj večerné zľavy
uzasne ovocie a zelenina.. vzdy pekne vylozene, masove vyroby super
Pre mňa jednoznačne najlepší obchod. Výhodné ceny za perfektný tovar
dobrý výber, slušný tovar , výborné ceny
tovar, ktory sa da kupit za nazbierane body ziskane pri nakupe, ma dost vysoku cenu aj pri uplatneni tychto bodov, mal by byt lacnejsi.
často chýbajú tovary uvedené v letáku a niektoré akciové sú len v deň zahájenia akcie , aj to len v ranných hodinách
občas nejasnosti v cene....
dobra kvalita tovaru
naozj veľký výber sortimentu a hlavne príťažlivé ceny
super chodím si vždy kupovať black horse (dick) energy :D
Najlepšie ceny zo všetkých konkurencií, kvalita, ochotný personál, široký sortiment... Veľká spokojnosť!
dobre ceny.velky vyber ovocia a zeleniny.
Jak hovorili strašne drahý tak je to naopak perfektne zľavy
Vzdy cerstve potraviny
Super ceny avšak úzske uličky
som spokojný s cenami a ahlavne kvalitnou zeleninou a ovocim. Navštevujem Kauflad Košice, ul. Popradská
ovocie a zelenina za super ceny
Som spokojná s cenami tovarov, bez ovocia odtiaľ neodídem
Som velmi spokojná so službami tohto obchodu hlavne s cenami...
som spokojná,len salámi krajať na tenšie kusy.
Zo vsetkych obchodov som najspokojnejsia s Kauflandom.Najlepsie ceny vsetkeho..
velmi dobre,hlavne zelenina-ovocie
Rada nakupujem,ale u nas v banskej bystrici,maximalna spokojnost.
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách