Kontaktné údaje Orange Slovensko, a.s.
Metodova 8
821 08 Bratislava
Mobilný operátor, prevádzkovateľ digitálnej siete GSM, internetu a TV.
Fakturačné údaje Orange Slovensko, a.s.
Hodnotenia Orange Slovensko, a.s.
Dobrý, pripájam svoju nespokojnosť už od mája riešim servis telefónu ktorý bol a je stále poistený stáleho splácam poisť, poistila som si ho aj proti poškodeniu dodnes som to nedoriešila servis mi píše že nemám vypnuté FMI Samozrejme konzultoval som to s podporou Apple servis ktorá mi dala odpoveď že táto funkcia je deaktivovaná. Samozrejme sme to preverovali aj cez iCloud telefónu tam je tiež uvedené že dana funkcia je Deaktivovaná. Takže od mája nič iné nerobím iba vytáčam Orange, poisťovňu BNP Paribas a dookola a dookola. Telefón nemám stále ho splácam, platím aj poistku. Viazanosť mi končí v decembri odchádzam od tohto úžasného operátora. S pozdravom nespokojný zákazník
Servis Orange 0 BODOV ! Vypadáva m mi internet, tri dni som komunikovala so servisákom , skúšal všetko možné i ja doma , nič nevyriešil ale servis domov mi neposlal Platím za to čo mi nejde pretože mám viazanosť. Akonáhle mi viazanosť skončí odchádzam od tohto operátora! Mám toho plné zuby! NIKDY VIAC ORANGE !
Asi najdrahsi mobilny operator nie len na Slovensku, ale v celej Europe. 10 eur za 10gb a to je uz akcia! Smutne, trapne a smiesne Ked potrebujete viac dat, mozete zabudnut. Neda sa to. Minimalne dobitie je 7 eur, ale hlavne, ze maju akciu za 5 eur “az” 100 minut volania. 2 eura budeme mat na kredite pre okrasu. Na Slovensku chyba konkurencia, aby toto zdieranie ludi prestalo!
Najhorší operátor vôbec. Stiahli pôvodne jednorazovú platbu dva krát s tým ze teraz prvotne klamali ze dajú späť za tri až päť dní a teraz zrazu je z toho 12 dní. Už nikdy viac. Nechoďte tam. Utekajte odtiaľ. Hľadajte iného operátora. Tento je pohroma
Komunikácia 0 bodov, zmluva podpísaná asi pred dvoma mesiacmi, nový internet mi mali zapojiť po odpojení starého dodávateľa. Výsledok.... starý odpojený a nový nikde už asi týždeň...
Som nepoucitelna, ZTP, 77 ročná osoba, ktorú " Najlepšia spoločnosť ORANGE" v pravidelných časových intervaloch totálne nás.. era!!!!! Teraz naposledy rušia možnosť sledovať české TV kanále ako sú Prima Kimi, COOL, MAXX, ZOOM, ČT, a zato mi ponúkajú... "Bezplatný prémiový balík až do 31.12.2023,!!!!!""s doporučením sledovať tieto vymazané programy na iných kanáloch ktoré si mam vyhľadať na EPG!!!!!.... Dovoľujem si Oringovej mizernej organizacii pripomenúť, že ja som si ZAPLATILA a mesačne platím za extra balíčky českých a maďarských TV, ORANGE JE NAOZAJ HORŠÍ AKO BANGLADÉŠ, AKO TO ZHODNOTIL JEDEN ĎALŠÍ SPOKOJNÝ VÁŠ ZÁKAZNÍK. Vaši užívatelia sme totiž aj starí ľudia, starými ale funkčnými TV PRIJÍMAČMI. A že naše telefonické kontaktovanie o informáciách na danú tému presmerujete na hviezdičkou označenú kl. ktorú nikto nedvíha, je ďalšia, ale Vás dokonale vystihujuca forma komunikácie. Mária Bencova NR
Za 10 dní,3 krát výpadok internetu.momentalne už nefunguje 3 deň.som bez internetu a bez tv.nic nerobia len sa vyhovárajú na Telekom.horsi prístup ako v bangladesi.hrozne.ked vám ho ponúkajú tak sľubujú všetko,starostlivosť 24h.blbost.
Dlhé roky som vaším klientom, od kedy ste zaviedli optický kábel fungoval dva mesiace, o probléme veľmi dobré viete.som bez TV a internetu viac ako 11 dní. Tomu sa vraví kvalitné služby a spokojnosť zákazníka? Je to skutočne veľmi veľká neochota a nezodpovednosť z vašej strany.
Po navýšení ceny mala byť navýšená rýchlosť netu...dodnes nič a po mesiaci dohadovania sa cez Link podpory, kde mimochodom asi pracujú cvičené opice čo len opakujú naučené frázy, stále to isté že technické odd. tvrdí že je všetko OK ale nie je a zákazník je asi debil, čo si nevie zmerať rýchlosť pripojenia...otrasné služby, hocaká dedinská spoločnosť poskytujúca net má lepšie služby a odozvu na reklamácie ...
V mojom paušále Go Safe Light (tak čítam v ozname) mám okrem 100 predplatených minút a možnosti tzv. nekonečných hovorov na 3 čísla ešte 500 MB „predplatených dát“ Som užívateľ telefónu, potrebujem hlavne volať a byť volaný. Nerozumiem, čo sú „predplatené dáta“ – preto ani neviem, ako túto možnosť využiť. Zvýšenie na 750 MB mi preto je úplne na prd (slušne povedané)! Načo sú „predplatené dáta“ a ako ich využiť ? Lebo raz v začiatkoch som sa prihlásil do siete 4G v mobile, hľadal som stránky známe z PC a za „pokus“ som platil 99 eur ! Odvtedy 4G zapnem len výnimočne, keď nemám wifi.. Apropo cez „WIFI“. Skúsil som sa pripojiť dnes v 93-ke do bezplatnej siete Orange Free Odpoveď bola, že táto sieť nemá prístup do internetu !!! Načo potom slúžii taká sieť ?! Tiež neviem: počíta sa používanie wifi (hlavne doma) do „predplatených dát“ ?. Zvýšenie ceny volania z 10 na 12 centov za minútu, čo je vyše 18 %, považuje Orange za „mierne“ (!) – podľa mňa je nehorázne!
Nemala som a nemám pevný internet. Mám mobilný internet. Nedávno som náhodou zistila, že mi účtujete 20€ mesačne za neexistujúvi pevný internet. Dochádza tým zo strany Orange k neoprávnenému obohateniu. Ako VIP klient žiadam okamžité zrušenie fakturácie za neexistujúci pevný internet. O nahrade škody neskôr. Zuzana Szatmáry
Dnes je 7.4 2022 a ja čakám od konca januára na prekládku internetu, Neochotná a neskutočne drzá zamestnankyňa v predajni ktorá ma má na starosti ako firemného zákazníka , tvrdí, že robí (rozumej nerobí) všetko čo môže a že mám čakať ďalej, už som podal sťažnosť aj u operátora , ale nič sa nedeje, veď jeden zákazník aj keď dlhoročný hore dole veď plat ide. Nech žije predajňa ORANGE Krupina.
Pracovníci na predajni maximálna neochota.Na zákazníckej linke zase málo pružný operátori.Skôr taký automatický roboti.Drahé paušály a nevýhodne ceny zariadení.Našťastie alternatív na trhu je dostatok.
Doba kamenna ! Strasne sluzby . 6 dni bez internetu len preto ze operator callcentra nevie kam prepnut klienta o pomoc !
Už týždeň ne mám internet.
Až na aktuálny problém už týždeň trvajúci, a nemoznosť sa dobit - domôcť pomoci som spokojný. Expert línka pre mňa celý týždeň nedostupná. Iní kontakt s volaném na pomoc ťažko dostupný.
Celkovo nespoľahlivý poskytovateľ služieb. Internet často vypadáva.
Zapájanie zosilňovača WiFi a pomoc operátorka ma vyšla na 90eur.. Super to ze mam číslo u iného operatora je riadna pálka Hovor do zahraničia by ma vyšiel lacnejsie
Zavádzajú zákazníka, načo dajú akciu 1+1 keď vedia, že to nevedia splniť a mobil dodať. Ešteže je pandémia a majú sa na čo vyhovoriť, čo by robili keby nebola pandémia. Máte si ísť pre mobil do predajne, predajňa je však zavretá. Potom Vám povedia, že mobil im od decembra neprišiel ale máte si ho ísť do predajne vyzdvihnúť aj keď ho tam nemajú.... Akože nechápem si fakt myslia, že človek je blbý. A to sme zákazníkmi Orangu 20 rokov.....
Príšerne niečo. Na zákaznícku linku sa nedá dovolať a služby nefunguju
Paušál katastrofa... Starý dobrý ISIC paušál, k tomu sa dalo v pohode zobrať zariadenie k yoxo nie... Celé zle
Som veľmi nespokojná vôbec ss im nedá dovolať a stále vypadava wifi
Pri odchode iba same obstrukcie a snaha o zneprijemnenie zivota.Niekto ma z toho radost. Firma pada strmo dolu.
Len čakám, kedy mi skončí viazanosť a odchádzam.
Najhoršie čo môže existovať.Druhý krát u nich už nikdy viac.
Najhoršia firma aká Existuje Orange a najmä pobočka Lučenec... Mesiac čakám na faktúru ktorú som platil zmluvnú pokutu. Druhú pokutu za číslo ktoré som nikdy nepoužíval... A už mesiac mi nevedia poslať Faktúru o platbe... Ale poslali mi ďalšiu splátku za číslo ktoré som nikdy nepoužil... Zdierači s peňazí najhoršia firma,,, mali sa volať Vydierači obyčajných slušných pracujúcich ľudi... Hnus dačo.. Všetci členovia s mojej rodiny sa chystajú odyst s Orange.. Ďakuje personálu Galéria Lučenec Orange
V Bory Mall máte perfektného pracovnika Dušan Moravec prikladne ochotny .všetko čo sme potrebivali nám vybavill Môžete byť hrdí, že vás reprezentuje.
Veru, nič moc...personál zavolá keď treba uzatvoriť nové zmluvy, vtedy je aj ochota všetko super rýchlo a bezproblémovo vybaviť...Menili sme internet a keď už sme mysleli, že je všetko konečne vyplatené, začali chodiť upomienky o nezaplatenej faktúre. Po neúspešných telefonátoch sme ich kontaktovali cez formulár.Napísali, že vraj sme nevrátili wifi-router, ktorý sme však odovzdali už pár mesiacov dozadu na pobočke, kedy zamestnanec iba skonštatoval, že je to vybavené, Samozrejme na odpovede vo forme emailov sa nedá ani odpovedať naspäť, takže sme len jednu vec riešili dva týždne. Finálna odpoveď prišla so skvelým ,,prozákazníckym´´ riešením a síce že nám zaúčtujú iba polovicu z pokuty, ktorú zaplatíme v podstate zato, že to nejaký zamestnanec domrvil :D. Chybička se vloudí, ale po rokoch by človek čakal aspoň trochu iný prístup pre verných zákazníkov . Človek po podobných skúsenostiach začne zvažovať prestup k inému operátorovi a hlavne treba od nich pýtať potvrdenie o všetkom...
Mal som poruchu na internete v Orange preto som volal expert linku. Niekoľko krát mi nedvíhali telefón a aj keď zdvihli spojenie sa prerušilo. Za to všetko treba platiť čo je zdieranie a okrádanie klientov Orange. Za poruchu služby Orange keď klient reklamuje poruchu nemá za telefonovanie platiť. Ešte aj to je nehoráznosť že si účtujú vyššie ceny. Toto okrádanie klientov sa podľa doterajších stažností opakuje niekoľko rokov. Treba od zlodejského Orange odísť inde !
Už 4-tý deň sa márne pokúšam dovolať na 905. Po 15-stich minútach čakania a počúvania ich hudby v mobile ma automaticky vypne. Dnes som bola konečne spojená s operátorom ohĺadne nového paušálu, pretože zajtra mi končí viazanost. A operátor mi povedal, že sa mi ešte dnes ozvú. Čakala som márne. Večer volám, na 3 pokus nekonečného čakania na linke sa mi podarilo spojiť s operátorom, nestihla som ani povedať, čo od nich znovu žiadam a spojeniecsa prerušilo. Následne ďalšie pokusy o spojenie, ale márne. Som znechutená. A samozrejme, ze mi späť nevolali. Asi pojdem do inej spoločnosti, kde mi poskytnú služby na profesionálnej úrovni. To je choré. Takto si zákazníkov neudržia !
Chcem poslat staznost na spolocnost Orange, lenze mailove adresy uvedene na ich stranke nefunguju, uz treti mail sa mi vratil spat. Volala som trikrat na infolinku, lenze tu nema kto zdvihnut. A to tu nechcem pisat vsetko co chcem napisat panovi riaditelovi. Sa seba pytam, co som tam 17 rokov robila.....hruza, des.....
Najhorší na trhu , zlodeji
Nikdy viac, úmyselne nepodanie informácií, 9 mesiacov sa snažím s nimi vyriešiť paušál, ktorý mi ponúkli a nemá to konca kraja. Len platiť a platiť. Nič iné ich nezaujíma.Po pomaly 20 rokoch u nich už nikdy, ani celá moja rodina. Ani nechcem hodnotiť hviezdičkou.
Dobrý deň mám paušál GO 30 Europe, kde je v cene 2 GB dát. Keď sa blížilo ich minutie(1,8GB) dostal som informáciu, že stačí, keď pošlem SMS na číslo 9053 vo formáte AUTO 1 a automaticky sa mi zvýši objem dát o 1 GB za 3 €. Všetko vyzeralo ok, pokiaľ to nebolo treba realizovať. OPAKOVANE som poslal SMS v požadovanom tvare a zakaždým mi prišla odpoveď, že som zadal nesprávny tvar......kolotoč. Zavolal som operátora, ktorý mi povedal, že to musia technici preveriť a ponúkol mi možnosť zakúpenia pevného internetu, iných dátových balíkov na 1 deň, na týždeň a podobné super cenové ponuky. Super pre Orange. Navyše mi oznámil, že technici majú na riešenie môjho problému 3 (tri!) dni. No ale ni po troch dňoch som nemal dáta navyše ako som mal mať podľa podmienok paušálu....namiesto toho mi ponúkali iné produkty o ktoré som nemal záujem.
hrôza som rozhodnutá zmeniť operátora s celou rodinou včetne internetov pevných. Od taná volaá doteraz na 905 a márne.
najhoršie možné hodnotenie. Horšie už nemôže byť
katastrofálne služby. po zmene CEO nedošlo k žiadnemu zlepšeniu
Najvecsi odpad na slovenskom trhu. Uboha rychlost internetu a nonstop vypadky netu.
Za hodinový telefonát 7 euro so šikovnou voľbou, nefunkčná aplikácia a ešte horší servis. Ďakujem, neprosím.
otrasne , tiez podnikam, keby som sa takto choval ja ,uz som davno na urade prace ! na call centre maju bez urazky kohokolvek ludi, ktorych to evidentne nebavi a robia si z volajucich vyslovene "dobry den".. inak to nemozem nazvat ... je mi z toho telefonatu nevolno.. ono to nie je neslusny telefonat, ale zneuzivaju , ze mozu pytat uplne vsetky cisla ake ako obcan mate , isic karta cislo , rodne cislo, popisne cislo domu /nie cislo domu,popisne cislo domu/, cislo obcianskeho , potom chce email , ked sa ohradim naco to vsetko chcu, ved som to uz zadaval pri prvom kontakte s nimi /teraz islo o upravu pausalu na vyssi !!/ tak mi ona z call centra povedala moju email adresu ,ale ked by som sa neozval naco im to je takto nas drezurovat , tak ona sa pyta , aku mam emailovu adresu ,ked sa ohradim ,ze uz som ju zadaval pred rokmi ,tak mi ju ona precita a takto pokracuje telefonat ... zvlastne chovanie , ako udrzat zakaznika , ten telefonat nemal nic spolocne s ludskou dostojnostou ..
Spoľahlivosť, skúsil som už všetkých operátorov a rád som sa vrátil do pomaranča.
Veľmi ale veľmi zlá spoločnosť!!!!! Mali sme sními 2roky viazanosť, platili sme pravidelne a na konci viazanosti sme boli v zahraničí a nevedeli sme zájsť na pobočku do orange. Volali sme im ze si neprajeme ďalej pokračovať s ich službami a ze nevieme sa dostaviť momentálne na žiadnu pobočku aby sme to tam vybavili. Orange sú také svine že napriek môjmu nesúhlasu o ich služby ktoré ani nevyužívame lebo sme v zahraničí nás nevyply a naďalej nám chodia faktúry každý mesiac. Stále nám predtym tvrdili že po skončení 2rocnej viazanosti nám sami zrušia poskytovanie služieb alebo môžme pokračovať ak sa rozhodneme ďalej pokračovať. Nič z toho nedodržali a kľudne si faktúruju služby bez toho ze by sme im dali povolenie na pokračovanie. Nikdy už orange!!! Ešte aj pri komentovani tejto stránky sa nedá komentovať záporné bez hviezdiciek ale musí človek zadať aspoň jednu aby nevyzerali tak zle,
Bola som na pobočke orange Dubnica nad Váhom .Pracovnici zavadzajú zákazníkov,.Som veľmi sklamaná.Išla som si vybaviť nový paušál.Pracovníčka v Dubnici nad Váhom,mi naučtovala aj programi ,ktoré som nepytala,To som rázne upozornila pracovníčku,že nechcem mobilné dáta.Už v predchadzajúcich FA musela vidieť,že mobilné dáta nepoužívam.Nie som ochotná platiť za ničo čo nevyužívam.Drzosť pracovnícky je taká veľka,že nemala ani toľko zodpovednosti,aby pomohla vyriešiť problém.Bola na obchode.Je veĺmi smutné,že to nieje prvý krát.ORANGE ZAVÁDZA ZAKAZNÍKOV.Hodnotím veľmi NEGATÍVNE.
Hodnotoť tuto spolocnost mozem len velmi negativne,som zhrozena ako sa spravaju pri reklamaciach telefonov,je to totalne dehonestujuce ,ze sa ohanaju len zakonmi a reklamacnym poriadkom,potom vam nieco posramotia v mobile daju spat a znova sa vam nejde riadne,vypadava signal,uplne vypne a nejdeteho nastartovat,hocikedy v strede hovoru vas vypne ,je to najhorsi pristup s akym som sa stretla,zvazujem vsetky zmluvy cize celu rodinu zobrat prec z tejto telefonnej spolocnosti a co sa tyka cien maju najvyssie sumy a za sluzby platite neskutocne peniaze.Nechapem preco mobil ,ktory sa vam kazi nevedia vymenit za novy bez reptania a to son tam zakaznik niekolko rokov cc 20 .Ale toto som este nezazila taky pristup a neochotu.
Dakujem za velmi profesionalny a proklientsky pristup p. Osuskeho na pobocke v BA Eurovei, bodaj by boli vsetci zamestnanci Orange taki fundovany ako on, pretoze som prisla mierne nasrdena, po skusenostiach, ako sa veci nedaju a nevedia riesit na inych pobockach, resp. u inych jeho kolegov. A pan O. vybavil moju poziadavku rychlo, jednoducho a vedel hned reagovat! Takto si predstavujem ludi, kt. reprezentuju spol., ktora si hovori naj Operator, bolo by menej nespoko klientov ;-))
Píšem tu na verejnej vašej stránky orange. Som milo prekvapená ako dnes bolo vyriešené vďaka zákazníckej linke kde som nahlásila ze mi internet nejde a chyba bola v kábli. Nato mi ta pani na zákazníckej linky dala požiadavku pod číslom 1656663 a nato mi prišla odpoveď ze až zajtra bude výjazd technika a milo ma prekvapilo ze výjazd už bol dnes a bol ochotný prísť dnes a vyriešiť problém ktorý zapríčinili z jednej firmy čo prerábajú stúpačky u nás v bloku a ze nevedomky mi prevŕtali môj opticky kábel. A odišli prec a vôbec ich nezaujímalo ze sa to stalo. Za to vám a osobne Technikovi Martinovi Curkovi vzdávam hold za korektní a ľudsky úprimný prístup. Vyjadrujem veľkú pochvalu operatorke,ktorá dnes riešila môj problém ohľadom optického kábla aj ako ta pochvala patri technikovi Martin Curko. Ze prišiel ešte dnes a internet mi ide.Za takú prácu by mali byt ohodnotený pri plate . Navrhujem odmenu.... Ďakujem a prajem veľa spokojných zákazníkov a kvalifikovaných zamestnancov. S pozdravom
Velka nespokojnost, clovek ked vola na linku tak zamestnancov evidentne obtazuje, len rychlo odbit, velmi zhorsena kvalita sluzieb a ten pristup fakt smutne takto sa spravat ku platiacim zakaznikom. Vysoke poplatky, len sluby zamestnancov ale ziadne riesenia. Len platit platit ale zaujem ziadny. Urcite neodporucam.
Vyjadrujem veľku pochvalu operatorke,ktorá dnes riešila môj problém ohľadom nedovolania sa na určite čislo. Bola trpezliva,ochotna,snažila sa navrhnuť riešenia až sme sa dopracovali k reklamacii. Ďakujem !
Závádzajú s recyklačným bonusom a nepochybujem, že aj s inými službami. Veľmi nekompetentní zamestnanci, jeden tvrdí jedno, druhý druhé a pohadzujú si zákazníkov ako horúci zemiak. Musím uznať, že internat a TV od nich majú dobrú kvalitu, ale čo sa týka mobilov, určite neodporúčam.
Najhoršia spoločnosť aká kedy existovala, zavádzajú a klamú, účtujú si samé nezmyselné poplatky, na predajňu sa nedovoláte, a tí ľudia na predajni jedna katastrofa, nevidia... to odkiaľ ich vyberajú.....na predajni Vás zavádzajú a potom Vám príde faktúra a platíte aj za to čo nemáte....pravidelne každý mesiac tam musím niečo riešiť, raz je to zlá faktúra, raz je to kredit....každí kto môžete tak choďte k inému operátorovi....oni len klamú!!!!! Hviezdičku ani jednu som im nedala, ale ináč by mi to hodnotenie nezobralo...ešte aj v tom zavádzajú......žiadna hviezdička
Cista katastrofa. Ked chcete ADSL, lebo v tej lokalite nic ine nie je dostupne ,tak nevedia poslat mongolske nastavenie pre router a konfig IPV6, doporucuju prenajom ich zariadenia a na expertlinke nic nevedia. Potom nesedi faktura a atd. Proste katastrofa
Najhoršia spoločnosť na Slovenskom trhu. Preplatok neboli schopný vrátiť ani po troch mesiacoch. Stále sa vyhovárali na zamestnancov. Preč od nich, preč...
Dobrý deň. Včera som navštívila pobočku v Poprade OC Forum. Chcem poďakovať predajcovi Erikovi Valachovi za profesionálny prístup a ochotu. Som vašim verným zákazníkom ale s takýmto prístupom predajcu som sa ešte nestretla. Venoval sa mi veľmi dlho, bez nervozity, pokojne. Takýchto pracovníkov si vážte. Ešte raz srdečná vďaka. Katarína Babčáková
Jednoducho treba odist klamu zakaznikom paltime zato co vobec nevyuzijeme stale sa vyhovaraju 100 eurovi mobil vyfakturuju za 300 eur zrusit sa to neda ale 50 eurove faktury vedia poslat odporucam Iny operator
Dobrý deň prajem , touto cestou by som chcel vyjadriť moju veľkú spokojnosť a vysloviť pochvalu p. Bodnárovej Michaele , ktorá pracuje na pobočke - kontaktnom mieste v Košiciach - AUPARK . Jej prístup k zákaznikovi - ku mne , bola fantastická , podala mi všetky informácie , rady a na moje otázky odpovedala kvalifikovane a úprimne ľudský . Za tento prístup navrhujem p. generálnemu riaditeľovi Ing. Lančaričovi menovanú odmeniť . Navrhujem odmenu 500,-EUR. Ďakujem a prajem veľa spokojných zákaznikov a kvalifikovaných zamestnancov. S pozdravom Viliam Štofka - Elektrofinál
Teraz som volal na zakaznicku linku.Operator tazkopadne a arogatne reagoval na staznost na nefukncne datove sluzby. Nikdy viac radsej iny operator.
Otras chovanie ku zákazníkom človek si platí faktúru čo neni malo keďže mám aj mobil aj xbox na splátky nechávam u vás mesačne 89€ a keď sa stane že nestíham zaplatiť jednu faktúru tak už mi vypisujete 100 emailou a správ same vyhrážky pri tom nikdy sa nestalo ze by ma vypli už mám orange dosť zlatý telekom A nehovoriac o tom že keď voláte na ich linky tak ani za toho sa tam nedovolate. Píšete im cez FB povedia vám uplne bludy že keď prídete na pobočku tak vás vysmeju a pytaju sa že aký debil mi dal také info čiže Úžasný orange
Dobrý deň,dnes som obdržala správu o aktivácii siete ORANGE, ale na moje prekvapenie sa nikam nedovolám a ani mne sa nich nedovolá, nakoľko mi telefon vypisuje, že Mobilná sieť nie je k dispozícii - OK, takto to je v Blízkosti Bratislavy a čo potom na Lazoch? Neviem, kde uplatniť reklamáciu, načo som odišla od Telekomu, kde nebol žiaden problém???neviete...tak najbližšie si rozmyslite kam....
Po 20 rokov som si zistil ze sim u nich na čiernom listine.Neuznali my vtedy jednu fakturu.Podaly ma na sud a aj na exekuciu.yteraz som si chcel mat hypoteku a povedali ze bohuzial som na čiernom listine.Dlho som si rozmislal že preco.Potom my napadlo že možno Orange byvali Globtel. Isli sme si na pobocku vo Velkom Medery. Chudak chalanisko kukal na mna ze to je viac ako 20 rokov a oproti mne este maju pohladavku 200 eur.Za čo? Teraz čakam ns finančne oddelenie.Lebo vsetko moje dlhy som si statocne zaplatil. A este nieco.Vôbec neodporucam ich.Somnou už,,hravaju,, desatrocie kvoli fakturu co maju oni na vyne. Som u T mobil 11 rokov a som velmy sopokojny. Globtel sa sprava so zakaznikma jak s hovnom.Arogatná firma. Chodte radsej k Tmobil a zabudnite na aorange. Chces nieco u nich vybavit a jeden nevie co robi druhy...hanba...
Otras, keby sa dalo dat minusove hdnotenie, mohlo by to byt objektivne. Konkretne predajna na Metodovej ulici. Ani mi to nestoji zato, vsetko rozpisovat....
Predražené, za každú drobnosť poplatky... Absolútna nespokojnosť, už nikdy viac...
Pestal mi Fungovat internet a TV. Volal som na zakaznicku linku orange a povedali mi ze ma prepoja s technikom ktory ma bude navigovat na opravu resp. znovunastavenie. Trvalo to 30min a tych 30min ma stalo 55euro. Pritom v zmluve mam ze v pripade poruch mi to bude odstranene technkom orange. A to bohuzial neni prvy krat. Je mi luto ale nemozem byt spokojny. Ked to spravia desattisicom zakaznikom ta zarobia slusne aj na takomto podvode.
Mal som raz v živote ORANGE operátora a NIKDY VIAC. Nešiel mi internet v mobile za ktorý som si platil mesačne nemalé peniaze. Keď som sa bol sťažovať na predajni 2 krát a poslal som im 2 maily s oficiálnou žiadosťou o nápravu, tak som bol iba odpinkaný, že to nieje ich starosť a mám smolu samozrejme mi to povedali slušnou formou. Každopádne som im nezaplatil na konci mesiaca faktúru, na čo na mňa chceli podať trestné oznámenie, lebo som nedostal to na čo som mal nárok a predtým som platil. Vďaka tomu že som mal od nich nulovú odozvu podloženú mailovou komunikáciou aj snahou z mojej strany o nápravu tým, že som za nimi chodil, no ORANGE sa správa k zákazníkovi ako k hovnu, tak mi nakoniec nič nemohli, lebo sami porušujú zmluvy ktoré so zákazníkmi uzatvoria ... Peniaze odo mňa samozrejme nedostali tí podvodníci z ORANGE a odišiel som od nich navždy.
Som u nich už roky a asi ani raz som nepremýšľala, že by som zvolila iného operátora
Dohodnete sa na pobočke na cenách na paušáli a pritom úplne iné faktúry potom chodia.. Celé zle..
Som veľmi nespokojná kto to kedy videl platiť za prijaté sms správy nezasluzite si ani tú jednú hviezdičku ide Vám iba o peniaze na klientoch Vám vôbec nezáleží v budúcnosti nikdy viac Orange obrali ste ma o 26 eur.Kde sa podel ten orange spred desiatich rokov .....
Ako je to možné, že mi boli naúčtované roamingové hovory v zóne A keď je roaming zrušený?
Orange predajcovia v Nitre. Ako si môže niekto dovoliť chodiť po paneláku a nanucovat Orange internet?! To som ešte nezažila! Ak chcete získavať svojich zákazníkov takýmto spôsobom tak to je naozaj na zaplakanie... Orange po tomto nikdy.
Dobrýdeň.Už 25 rokov sme aj s manželom vašimi zákazníkmi.Už v minulosti sme mali problém s faktúrami .Začalo sa stávať že nám boli naučtované SMS -ký ktoré sme niikdy neposlali boli to síce malé položky ale pri toľkých zákazníkoch to dá pekný balík.Keď som si to začala kontrolovať a následne reklamovať tak mi sumu vrátili.Ale to som nechcela písať ,dnes sa mi stalo že som išla do predajne aby mi odblokovali staršie tlačítkové telefóny lebo v minulosti ste si ich blokovali a teraz som chcela dať do ch kartu z O2 a stalo sa mi že zamestnanec mi ho na tri pokusy neodblokoval a ďalej to už nešlo tak ma s kľudom poslal do mobil schopnú.Žial tam mi povedali že mi to spravia za 15 EU.Tak som sa vràtila do Orange a som im to povedala dostala som takúto odpoveď "no tak si to zaplatíte " .Keď som im povedala že telefón bol dobrý a oni mi ho pokazili tak som dostala odpoveď " No a ço však to už bol starý telefón".Tak takÿto máte prístup k starým zákazníkom hanba. Potom sa nečudujte že zákazníci
V sobotu ma informujú o prečerpaní v pondelok to uhradím a v stredu chcú znova peniaze bordel to je.Odchádzam a odporučím aj daľším.
no Ziar nad Hronom to nieje Oringe ale las bananas hroza to tam nechote tam lepsie vas v mongolsku vybavia ako tam
Orange ide dolu vodou a najviac v Ružomberku.
Vaša predajňa v Ružombeku na Mostovej je jedna veľká katastrofa. Kedy ju zrušíte?
ved tam sa neda vôbec dovolať stačte 1 stlačte neviem čo a v zapätí povie že je to neplatne takže si srandu robte s niekoho ineho ,,otras
operator ako ma byt, cena zakazdym primerana a sluzby, call centrum, reklamacie funguju ako maju
Som spokojná.Ochotní pracovníci v Prievidzi vo všetkých predajných miestach.Nemajú problém mi pomôcť v akej koľvek situácii.Ďakujem Vám vážim si to v mojom veku.
Dobrý deň tak za stiahnutie mojich fotiek z môjho telefónu na moju pamäťovú kartu si slečna alebo pani vypýta 5.90 eura že úplná paráda .na to.že som dlhoročný zákazník aspoň vidieť ako si vážia zákazníkov
Dnes nám (starším) veľmi pomohol pri zadávaní hesiel a zfunkčnení nového routera operátor pán Dušan JURAČKA. Mal na nás super zlaté nervy a viac ako 100 % trpezlivosť. Veľké ďakujeme. Déliová, Moravčíková
niesom spokojná neochota pracovníkov pomoc a napriek dokladom o poškodení tovaru lahostajnosť ako orange tak servisu arvato
Pomoc zákazníkovi: 0 z 10
Tato firma si nielenze zakaznikov nevazi, ale prvorady je zisk, potom zisk a este zisk a namiesto servisu tam maju nastavenu kalkulacku. A pokial tam nesvieti plus, tak ich vobec nezaujima, ci sa jedna o dlhorocneho zakaznika, z ktorych tato spolocnost zije, alebo nie. Skor by mali posielat dakovne karty kazdemu zakaznikovi a to mesacne ! Ja som odhlasil komplet celu rodinu z tejto spolocnosti a staram sa pravidelne ojej "dobru reklamu" aj v mojom okoli!
Dobrý deň Veľmi zlé skúsenosti. Mám problém z telefónom od začiatku mi na telefóne padá spojenie a vypadáva mikrofón. Telefón mi vrátili zo servisu ako nezávadný, vymenili sim kartu, prepli z 4G na 3G siete, lebo vraj to robí 4G sieť. Akákoľvek sťažnosť na zákaznícku linku končí tým, že ich servis je certifikovaný a oni sú povinný ho rešpektovať bez záujmu že telefón ďalej nefunguje. Nevážia si zákazníka. Nikomu túto firmu neodporúčam Zuzana
Dobrý deň, ja by som pre zmenu chcela poďakovať sa za príjemné jednanie a spoluprácu pracovníkovi Orange Slovensko ,a.s. Tomášovi Naďovy, ktorý mi veľmi ochotne a podrobne pomohol a vysvetlil môj problém s TV programami cez Orange. Aj napriem mojím neustálym otázkam bol veľmi príjemný a usmiatý a všetko mi pekne vysvetlil. Veľmi málo ľudí je takýchto . Preto mu patrí veľká pohvala. Spokojná zákaznička Kristína
Ponúkate zadarmo kalendáre. Skúsili ste si to, ísť si zobrať kalendár do pobočky v Piešťanoch? Držím palce. Musíte čakať pekne v rade, pokým sa starí chlapi povykecávajú s mladými predavačkmi. Sedela som tam pol hodiny, za ten čas nikto neurobil žiadnu kúpu. Už som mala ísť na rad, priznám, len som sa opýtala, či mi nemôžu ten kalendár podať ... vraj nech čakám .... nechcelo sa mi tam zabiť ďalšiu pol hodinu.
Dobry den! Prosim Vas to Vy aj robite nejake konkurz na zamestnancov orange?bol som v Novakoch(Predajňa Orange Nováky A. Hlinku 456 972 71 Nováky) a vybavovala ma nejaka mlada šťanda ktora jednala somnou ako s debilom a totalne arogantne.chapem,ze je akurat tehotna aspon to tak vyzeralo,avsak takto arogantne a drze jednanie zo zakaznikom som uz davno nezazil!ani necakala ,ci este nieco chcem otocila sa chrbtom odisla odo mna a sadla si inde .na zaklade tejto skusenosti som si povedal a uz dost !!! odchadzam ku konkurencii aj keby ma to malo stat viac penazi!tak ja vam nestojim ani o 5 min.za rok o nejake zakladne otazky ake som mal?kolko penazi mate odomna mesacne! zbohom.
Dobry den ! Na zaklada skusenosti s ORANGE som velmi nespokojny s ich sluzbami !!!!!!!! Ubehlo 10dni od dna ked som si bol na predajni aktivovat TV + NET a stale nik nevola a nechodi ! Velmi velmi som nespokojny a banujem uzavretie zmluvi !!!
Predaj Glukomeru 2in1 a mobilu Samsung A3 bez schopnosti ich spojiť.
ORANGE - najhorší, najarogantnejší, nenásytný, bezohľadný operátor, bez štipky ústretovosti voči klientovi. Úsmevy a ochota končia v sekunde podpísania zmluvy klientom, potom agresívne vymáhanie všetkých výhod pre Orange zo zmluvy, bez ohľadu či a ako poskytli, či neposkytli službu. Dokonca to reklamační pracovníci aj cynicky a arogantne potvrdia, že bez ohľadu na poskytnutie, či neposkytnutie služby, oni majú na základe podpisu zmluvy nárok na všetky poplatky a plnenia, aj keď službu neposkytli ! to je vraj problém klienta!!! Vydridušská firma, nič viac.
Dobrý deň, chcela by som vysloviť poďakovanie Vašej pracovníčke na pobočke v Skalici, slečne Pollákovej. Slušná, milá, ochotná a hlavne trpezlivá. Ponúkla mi viacero Vašich produktov a o každom mi dala podrobné informácie.Z jej ponuky so si vybrala presno to, čo mi najviac vyhovovalo. Bola som možno aj 15 rokov Vašou zákazníčkou a odišla som pred dvomi rokmi aj k vôli správaniu sa Vašich pracovníkov k druhému mobilnému operátorovi. Teraz som sa išla len informovať ohľadom ponuky a práve k vôli Vašej pracovníčke, som sa vrátili opäť k Orangu. Ešte raz vyslovujem veľké ďakujem. Smáková
Predajna Levice...zdute tvare, otras dufam ze to cita niekto kompetentny a urobi tam poriadok
Veľká nespokojnosť so servisom prostredníctvom telefonickej podpory. Som vo vysokom štádiu tehotenstva a momentálne sa neviem dostaviť na predajňu. Hľadala som zákaznícku linku, no so záznamníkom som nerátala. Ako nová klientka som sklamaná. Je to neprofesionálne. S orange-om končím!!!
Neskutočne arogantná a protiklientsky orientovaná spoločnosť. Predajné praktiky a drzé jednanie pripomínajúce politiku "šmejdov". Nikdy viac s touto spoločnosťou.
Snažím sa Vám dovolať z USA cez aplikáciu na to určenú, kde màm nabitý kredit aby som tento hovor mohol uskutočniť. Vaše hlasové presmerovanie ma s Vami nevie spojiť, e-mail Vám s tým čo vlastne potrebujem napísať neviem, existuje len Vami prednastavený spôsob výberu problémov ale žial všetko tam zahrnuté nemáte, nedokážem sa s Vami nijako spojiť (y)
Spôsob komunikácie prostredníctvom webu a telefonickej podpory sa výrazne zhoršil. Najmä systémovým pravidlom. Ťažko získavam informácie, dokazovanie kompetencii k ich získaniu a zmenšený priestor na vlastný výber pracovníka, ktorého potrebujem osloviť. Nespokojnosť.
Vaše tech.odd.a úroveň odbornosti Vašich zamestnancov ako napr.p Noskovič,hotová katastrofa.Celú sobotu a nedeľu sme ako Váš zmluvný partner mali problémy s pripojením na internet a tak sme požiadali o pomoc telefonicky.Uvedený pán nám zistil,vraj sa nám pokazila vifina a poslal nás do Palace ju vymeniť.Tam sme zažili ďaľší šok a to,že technik zistil z Vášho systému,že aj napriek podpísanej zmluvy nie sme držitelia zariadenia a tak nemôžeme nič reklamovať.Sľúbil,že nám v pondelok ráno zavolá,ako sa to vyriešilo.Samozrejme dodnes nevolal.Celé to vyriešil náš zať za 15 minút,nič pokazené sme nemali,len sa nám niekto nabúral do laptopu a zrušil prístupové heslo vo vifine.Zadal nové a všetko je OK.Neviem,čo to za odborníkov a nezodpovedných technikov zamestnávate.Po tejto skúsenosti uvažujeme o ukončení spolupráce a o medializovanie tejto záležitosti.. S pozdravom Koprla Peter manžel Vašej klientky
Včera som bol na pobočke Orange Nitra Mlyny a bol som príjemne prekvapený milým a zároveň odborným prístupom pracovníčky za prepážkou sl. Michaely Lihanovej. Ďakujem. Zákazník Selka
Dobrý deň všetkým. Áno, Orange už nie je to čo bývalo! Neviem pochopiť ich prístup ku klientom, veď dnes je už viac možností na čie "dvere" zaklopať ale Orangeu to asi nevadí... Ja mám podobné skúsenosti, o ktorých napísali klienti predo mnou a celkom vážne uvažujem o zmene ľudskejšieho operátora.
Dobrý deň, v decembri 2015 som sa menila operátora O2 na Orange, pretože priateľovi ako dlhodobému klientovi ponúkali za to viaceré zvýhodnenia. Brali sme si aj internet aj mobil. Slečna ktorá nás mala na starosti )OC Forum Poprad) nás vo viacerých bodoch absolútne chybne informovala - 1)do faktúry zarátala aj mobilný internet v počítači ktorý sme vyslovene odmietli (čo za 24 mesiacov viazanosti spraví pekných 450 eur) 2)mobil ktorý sme brali za partnerove body je potrebné ešte doplácať (70 eur), pričom sme vyslovene stáli o telefón ktorý sa zmestí do rozpočtu za body, ktorých bolo naozaj dosť. No nič. Samozrejme že sme si zmluvy na 30 stranách mali prečítať lepšie a nie len ich podpísať ako nám to v priebehu chvíľky podstrčili. Či tieto nedorozumenia vznikli vedome, alebo nevedome je už zbytočné riešiť a jediná možnosť je platiť. Jedno je isté, ako klient som absolútne nespokojná a v žiadnom prípade v tejto spoločnosti nezostanem dlhšie ako bude nutné.
Strašné niečo dajte pokoj s Orange.Len problémy,problémy riešenie v nedohľadne,výhovorky.Pre Orange ste zaujímavý pokial nepodpíšete a potom máte smolu 2 roky Vás majú, platiť treba a ostatné ich nezaujíma.
Takéto protiklientelské jednanie sa ani hodnotiť nedá, totálna nekorektnosť, tuposť....a veľa veci v jednom....Spoločnosť zaujímajúca sa o svoje vlastné záujmy, len nie o klienta.Ak by to bolo možné hodnotiť bez hviezdičky, tak ju tu ani nedám.
Dobrý deň, už na začiatku sa Vám ospravedlňujem, pretože myslím, že budem dosť kritická. Na Vašom podarenom e-shope je nulový výber mobilov. Máte tam tie najdrahšie mobily, ktoré si mnoho ľudí nemôže vybrať na paušál, pretože aj tak si za smartfón zaplatí nehorázne peniaze. A ako som si všimla, asi pred 4 dňami ste ešte zvýšili tie Vaše "bežné ceny." Chcela som si vybrať aspoň ten Huawei P8 lite, pri ktorom bolo, že bežná cena je 230€, no o týždeň som prišla na Váš e-shop, t.j. pred 4 dňami a bežná cena už bola 250€. A tieto zvýšené ceny som si všimla pri každom jednom zariadení, nie len pri mobile Huawei P8 lite. V porovnaní s O2 ste na tom dosť biedne. Oni na e-shope majú "milión" smartfónov na výber, nie ako vy, že tam máte tie najdrahšie Samsung Galaxy S6, Iphone 6, LG G4, HTC One M9, Sony Xperia Z5 a podobne. Ale to je v poriadku, že ich tam máte, ale veď je to nehorázne, že tieto modely tam máte vo všetkých farbách, ale z tých lacnejších nemáte ani jeden model.
Absolútna neprofesionalita a zdierači poctivých ľudí!!! 17.9.2015 som si zakúpila mobilný telefón, ktorý sa stále vypínal a reštartoval, neuznali mi reklamáciu, že som si sama nadmerným namáhaním ohla vnútornú materskú dosku, a to bez vonkajšieho opotrebovania po dvoch týždňoch používania!!! Každý servisný technik tvrdí, že je to nemožné, ale v Orangei na to majú iný názor! Ak nechcete prísť o svoje peniaze, zvážte akú spoločnosť si vyberiete!!! Určite nie Orange!!!
Vážená spoločnosť, dňa 3.12.2015 mi volal Váš zamestnanec z tel.č. 02/322 925 99 o 20.57 hodine večer. Neviem či bol opitý, ale bol drzí. Neviem, čo to máte za spôsoby obťažovať ľudí v neskorých večerných hodinách. Toto je už vrchol všetkého. Človek po ťažkom dni chce mať konečne súkromie a začnú zasa vyvolávať kadejaký telefonisti. Poprosil by som Vás nech sa takéto rozhovory už viac krát neopakujú, inak budem rušiť všetko čo vo Vašej spoločnosti máme.
majú bordel vo faktúrach, samozrejme v neprospech klientov. odporúčam zmeniť čo najrýchlejšie operátora. a to ešte nedávno chceli mať milión zákazníkov. prajem im, aby čoskoro pracovali niekde vo fabrike za min. mzdu.
Fakturuju od buka do buka , ze vraj za tri nezaplatene faktury , ma vypli a pritom primjednej nezaplatenej uz pisielaju vystrahy, tak toto je skandal! Po vyse dvadsiatich rokoch v orangi je toto fakt vdaka za vernost, odporucam preverit uradnicky na fakturacnom , ci robia ako maju, My kazdopadne odchadzame cela rodina !Tak si mozu dalej fakturovat zoll sem zoll tam ak bude komu !Zelam pekny den !
doteraz som bol len lenivý zmeniť operátora, ale po posledných "výkonoch" som sa rozhýbal a ihned sťahujem všetky svoje telefony k telekomu...Horšie ako tu už to nemôže byť.Držím palce všetkým novým klientom.
Som nespokojna s riesenim problemov.Reklamovala som,ze mi bola znova stiahnuta suma,ktoru som uz za fakturu minim.tyzden pred tym vyplatila a preslo11 dni a doteraz sa mi nevratili peniaze na moj ucet.Trapne. Telefon mam aj u duhej spolocnosti a tam som omnoho spokojnejsia.Lepsie sluzby,rychlejsie riesenie problemov.
Som klientom orange asi 15 rokov, ale ako stály klient nemám žiadnu výhodu, za všetko musím platiť...akonáhle mi skonči viazanosť končim s touto firmou....ako teraz môj telefon sa mi pri páde rozbil...musela som si zakúpiť novy telefón...do predchadzajúceho išla malá sim karta, ktorú mi tam v predajni vložili,ked som si brala telefon na akciu, teraz do noveho malá karta nepasoval, bola tam potrebná velká sim karta, isla som do orange aby mi ju vymenili tak som zato musela zaplatit poplatok 10 eur...nerozumiem preco...som klientom 15 rokov a nemám nárok ani na výmenu karty?...zadarmo...vôbec žiadne važenie klientov, ktorý 15 rokov poctivo a načas platia faktúry...odchádzam k inému operátorovy hneď ako mi skončí akcia...
Chcela by som sa touto cestou poďakovať pani Petre Palkovej, zamestnankyni Orangu.Pri akomkoľvek probléme, ktorý mám v súvislosti s využívaním služieb vždy pristupuje k danej veci profesionálne, promptne a nápomocne. ďakujem
05.11.2014 som si zakupila telefon sony xperia z3 a ihned som si zakupila a umiestnila ochranne folie / vid prilohy /. 21.11.2014 pristroj bol uz zaslany na opravu. Po prevzati som ihned zistila, ze pri sosovke fotoaparatu sa nachadzal prach. 12.01.2015 pristroj znovu zaslany do opravy s prilozenymi foliami uvedene aj v dokladoch. Po prave pri preberani na predajnom mieste mi bola odovzdana moja folia a na displeji prilozena kusok obycajnej folie. Ihned som odstranila kusok folie a zistila som skrabanec na displeji. 26.01.2015 pristroj opät zaslany na opravu, kde som uviedla aj skrabanec -pristoroj vrateny bez opravy. 19.02.2015 4x zaslany na opravu po oprave ako bonus som dostala dve dalsie skrabance na displeji ako aj odrety na boku. Na predajnom mieste som ostala sokovana, ked mi bolo oznamene, ze mam v takomto stave prevziat pristroj. Po navrate domov som podla navodu aplikovala ochranne folie, po niekolko minutach som zbadala, ze pod sklom fotoaparatu a blesku sa vytvorila para, co je neuveritelne pri vode odolnom pristroji ( IP65/68), ato nepreslo ani 24 hodin od prevzatia po oprave. Obavam sa uz co mozem ocakavat v dalsich dnoch. Som sklamana a znechutena - mam skoro novy ale uz doniceny a neuplne funkcny smartphone vyssej kategorie ktorej hodnota stoji za h..no.
Raz mi telefonovali z centra spokojnosti, vysvetlim im preco, nie som spokojna a nik to nerieši. Pridem do kamennej predajne a tam mi povedia ze oni s tym nic nemaju. uz nech mi skonci vuazanost a dufam ze druhý operator mi nebude o 1:05 rano posielat smsky o vyske a splatnosti faktury , co je vrchol !
som veľmi sklamana ako verná zákazníčka, po poslednej reklamacii, odchádzam
velmi nespokojna isla som den po splatnosti zaplatit fakturu ohod som isla z domu o 14,40som zaplatila fakturu ale medzi tym ma odpojili zapojili ma nazad bola som odpojena ani nie hodinu a poslali mi zaplatit 15eur pokutu uz nikdy nechcem ORANGE ani zadarmo
Najlepší aj keď najväčším nedostatkom je ocenenie stálych zákazníkov...
sluzby zakaznikom a nevedia si ocenit poriadne ludi co su dlhsie u nich
som nadmieru spokojny aj s personalom. 5 *
No škoda že je málo akcii pre stálych zákazníkov. Prípadne nejaké iné benefity.
Orange má dobré pokrytie mobilného signálu-čo je určite plus oproti O2,no zasa mobilné telefóny z ponuky nevychádzajú cenovo najlepšie ak nie ste stálym zákazníkom viac ako 10 rokov a nemáte paušál 40€. No v rámci paušálu je asi lacnejší ako Telecom.
som veľmi spokojny
Cestovanie ohľadom reklamácii je dosť náročné
Mal som od Orange net cez modem...problem...problem...problem...
Slabé ponuky a akcie
Dlho som odnich odoberal ich sluzby.a po 12 rokoch som presiel do o2 lebo tam mi aapon nepriratavaju plus eura.
Maju nalepšie ponuky.
veľmi zle riešený web dizajn, neprehľadné, komplikované, neustále požaduje upgrade prehliadača (aj keď užívateľ nemá záujem meniť svoj prehiadač)
Je to velmi dobrá firma
Mam ho od svojich 10 rokov :D
Veľmi dobrý operátor
Nespokojnost v oblasti riesenia problemov...
Veľmi dobrý a prehľadný.
zatiaľ žiadne problémy, už roky 100% spokojnosť
super operátor nemenil by som
:P super operator
Celkovo som spokojná ale nepáči sa mi výber paušálov. Kedysi sa to dalo pekne vyskladať teraz mám na výber zo štyroch a som vybavená a nie vždy to vyhovuje... inak v pohode.
tato firma zije a prizivuje sa na ludoch ktory nevedia ako to chodi lutujem ludi ktory su v tejto firme a lutujem zamestnancov ktory pracuju pre taku darmozracku firmu ktora sa slusne sprava len ked vam konci viazanost aleak Vy nieco potrebujete su bezmocny ...je to zasrana chamrat ktora vie len hrabat a hrabat a slovicko sluzby im asi ani nic nehovori howk
Mám doma internet, som veľmi spokojný, ako s cenou tak aj s rýchlosťou.
Orange je aj mojím operátorom...Za celú dobu od kedy ním je som nemala žiadne problémy....No cenovo sa mi zdá celkom drahý...
Osobne som celkom spokojná, ceny sú prijateľné a keď mám problém, v predajni mi vždy poradia.
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách