Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Hľadať firmu

Kontaktné údaje Poštová banka, a.s.

0850 111 666
02 / 597 641 60
Poštová banka, a.s.
Nám. SNP 35
811 02  Bratislava

Vedenie účtov klientov, vkladové produkty, úvery a investičné produkty.

Otváracie hodiny Poštová banka, a.s.

Pondelok:
09:00 - 17:00
Utorok:
09:00 - 17:00
Streda:
10:00 - 18:00
Štvrtok:
09:00 - 17:00
Piatok:
09:00 - 17:00
Sobota:
zatvorené
Nedeľa:
zatvorené

Pobočky Poštová banka, a.s.

Ďalšie pobočky

Fakturačné údaje Poštová banka, a.s.

IČO: 31340890
Názov: Poštová banka, a.s.
Sídlo: Dvořákovo nábrežie 4, 811 02  Bratislava
DIČ: 7020000680
IČ DPH: SK7020000680

Hodnotenia Poštová banka, a.s.

Hodnotenia Poštová banka, a.s.Pridaj hodnotenie: vyber hodnotenie

Zadaj svoje meno a e-mail, alebo sa prihlás pod svojím Azet kontom:
alebo Prihlás sa


Hodnotení: 2
Janka Hodnotenia: 2Užitočné: 0
01.08.2020

Čo sa týka produktov, ľudia zrušte ich. Mala som sipo poistenie, keď mi mali plniť, proste si našli hlúpy dôvod prečo neplnia, s tým, že zaplatené prostriedky vám pošlú na poštovú kartu, nemajú ani v päte poslať vám to na účet. Ak chcete zaplatiť nedajbože dobierku touto kartou pýta si to pinkod, ktorý si po 5 rokoch a nervoch a naťahovačkach s mini nemáte šancu pamätať. Toľko moja skúsenosť, pokiaľ sa bude dať vyhnem sa im a aj likvidátorke Flamikovej Adele. Prístup od začiatku katastrofa. Telefónicky sa nedozviete nič, písomne aj po dodaní dokumentov taktiež nič, proste si nájde dôvod ako neplniť. Existuje rad nekorektných poisťovní, ale táto ma jednoznačne prvé miesto.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Milan Gardoš Hodnotenia: 1Užitočné: 0
03.06.2020

Včera som navštívil pobočku v Martine, s prístupom zamestnanca pobočky som bol veľmi spokojný.

Užitočné?Áno
Jan.Terka
Prievidza
Hodnotení: 11
Hodnotenia: 11Užitočné: 0
02.02.2020

veľmi som sa sklamal,tak ako v každej banke alebo poisťovni sa okamžite venujú novému klientovi alebo novému produktu ale akonáhle ste už klientom a nedajbože riešite reklamáciu nemá sa vám kto venovať .prešiel som do inej banky a veľmi banujem.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Hodnotenia: 1Užitočné: 0
09.01.2020

Dnes asi 12:30 hod som bol na pobočke poštovej banky v Novom meste nad Váhom v Tescu.Chcel som si vybrať peniaze z vkladnej knižky.Vzhľadom na to, že som rómskej národnosti pani sa ma opýtala či som zamestnaný. To som ako vôbec nepochopil a skoro som dostal infart.Čo je teba potom či som zamestnaný alebo nie.Keby tam neboli kamery tak by som jej takú vrazil, že by sa posrala.To už si človek nemôže vybrať ani vlastné peniaze.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
nespokojná Hodnotenia: 1Užitočné: 0
22.10.2019

Navštevujem pobočku v Malackách pravidelne, väčšinou sa mi venuje tmavovlasá slečna, asi preto, že má na starosti pokladňu. Komunikujem s ňou po slovensky, som zo stredného Slovenska, ona so mnou len záhoracky. Za prvé - nie všetko jej rozumiem, za druhé - znie to extrémne neprofesionálne. Raz som jej povedala, že jej nerozumiem a ona spustila tak rýchlu záhorácku hatlatinu, že nerozumela už vôbec nič. Vtedy som odišla bez informácie, ktorú som potrebovala vedieť. Nevadí mi, že komunikuje so záhorákmi po záhoracky, ale ak s ňou komunikuje niekto len po slovensky a ešte jej poviete, že jej takmer nerozumiete a ona nemá ochotu hovoriť po slovensky, tak už neviem. Vlastne neviem, či to je neochota možno po slovensky ani nevie. Prosím, nemám síl jej to povedať do očí, ale odkážte jej nech so slovákmi rozpráva len po slovensky. dakujem

Užitočné?Áno
hossa1992
Nitra
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 0
02.08.2019

Ani 1 mesiac im nestači na odpoveď. Treba to vyhodiť všetko !

Užitočné?Áno


Hodnotení: 4
Imrich juhasz Hodnotenia: 4Užitočné: 0
02.07.2019

Sú na pobočke dobrí a ochotní ľudia, dakujem

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Milan Kováčik Hodnotenia: 1Užitočné: 0
15.02.2019

Zlá banka. V utorok mi bolo potvrdené zaplatenie dobierky. Dnes je piatok a ja stále nemám na účte peniaze z dobierky. Peniaze asi prepierajú cez Nový Zéland (ďalej sú už len atoly v Tichom oceáne).

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Stefan Hodnotenia: 1Užitočné: 0
28.11.2018

Zdlhava cakacia doba,novy personal zial iba jedna stala pracovnicka,ktora pobehuje k novym pracovnikom,spinave stolicky,zatekajuci strop,prasknute okno,ubyte rohu obyte stoly od obuvy,ci opadana omietka...atd neodporucam!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 5
Andrej Hodnotenia: 5Užitočné: 0
23.10.2018

Som spokojny. Ucet v poriadku a pricetna banka.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
miros@netspace.sk Hodnotenia: 1Užitočné: 2
09.08.2018

Poslal som peniaze z uctu a tie sa stratili. Vyse pol roka ich reklamujem a ziadny vysledok. Dokonca odmietaju jednat . Musim ist na policiu, lebo mi nechcu poskytnut informacie.Doporucujem odist z postovej banky do inej.

Užitočné?Áno
superbeat

Hodnotení: 5
Hodnotenia: 5Užitočné: 6
19.07.2018

Nula bodov.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
milan Hodnotenia: 1Užitočné: 0
15.06.2018

dva krat som chcel vlozit peniaze na bežny svoj učet čakal som hodinu druhy krat 40 minut nemaju pokladnu samostatne hroza

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mirko Handra Hodnotenia: 1Užitočné: 1
02.04.2018

Nula bodov.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Marek Hodnotenia: 1Užitočné: 8
22.03.2018

Same SLIEPKY na pobocke v MI pocnuc riaditelkou preto na nu nadavaju aj zamestnanci

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jan Hodnotenia: 1Užitočné: 2
19.03.2018

Katastrofa!!!velmi dlhe cakanie v skoro prazdnej pobocke

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jano Hodnotenia: 1Užitočné: 0
08.03.2018

Úroveň komunikácie s klientom na slabej úrovni. Profesionalita bankového úradníka sa nemeria výškou ega a sebavedomia. Vy ste tam pre klienta a klient má právo aby ste ho informovali vopred, nie aby sa dožadoval dodržania poradia vo vybavovaní. Ak ak sa ho dožaduje vytiahnete povyšenecké sebavedomé vystupovanie?! To sme kde?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Mimu Hodnotenia: 2Užitočné: 2
21.02.2018

Katastrofalna cakacia doba. Su tu 2 zamestnanci a ich sef, a sedime tu 8mi. 4ludia co prisli sa hned otocili na pate a odisli nadavajuc prec! Robte s tym daco. Hlavne ze reklamy v Tv idu kazdych 5 minut. Des!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Petrtylova Hodnotenia: 1Užitočné: 1
25.01.2018

nie je mozny telefonicky kontakt, trochu divne v dnesnej dobe , cislo ako info linka vobec nefunguje existuje vobec?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Nespokojny klient Hodnotenia: 3Užitočné: 0
17.01.2018

Co to je za banka ked spoplatnia potvrdenku z bankomatu a pisu na nom klamlive a zavadzajuce udaje o zostatku na ucte a dole na ustrisku pise ze je to udaj len informativny v konecnom dosledku beriem ustrizok aby som vedel stav uctu a oni tam vytlacia bludy za ktore treba este aj zaplatit.Fuj handa.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
elena podhorcova Hodnotenia: 1Užitočné: 0
21.11.2017

nie som spokojna na platobnu kartu už čakam dva a pol mesiaca už som ju urgovala dva krat a bola som už aj osobne a nie anie sa dopracovat ku karte

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tomáš M Hodnotenia: 1Užitočné: 0
04.11.2017

Katastrofa... dva mesiace ich žiadame o predčasne splatenie úveru. V bankách ako Sberbank alebo Slsp som už viac krát žiadal o mimoriadnu splátku úveru a bez problémov a bez poplatkov mi najneskôr do druhého dňa povedali zostatkovu sumu na splatenie a bolo to bez poplatkov. Tu majú na to mesiac, aj to nám to poslali na zlu adresu a museli sme tam s 9 mesačnou dcérkou ísť znovu.nikde nám nevedia poskytnúť informácie o približnej zostatkovej hodnote a keď nám konečne jedna o malo schopnejšia pani povedala že to bude okolo 4300 EUR a my sme si vybavili bleskurýchly refinanc v SLSP s polovičnou urokovou sadzbou tak na moje zdesenie nám po mesiaci prišla zostatková suma 5100 EUR aj s úrokmi za predčasne splatenie. Je toto normálne? Sú to obyčajní darmožráči čo si nevážia klientov a dufam že tak aj skončia!!! Nikdy viac... totálna neschopnosť riešiť problémy klientov.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mgr. Katarína Zilkova Hodnotenia: 1Užitočné: 3
17.10.2017

Nikdy viac - post. banka je neschopná inštitúcia, ktorá nevie za 18 dní vybaviť a doručiť bankomatu kartu !!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Oluska2305 Hodnotenia: 2Užitočné: 1
19.07.2017

Ja mam oblubenu pani v PB pani Buckovu,je mila,dokaze poradi v klude ,velmi zlata,prajem Vam vsetkych zamestnancov takychto.Vsetky su mile ale tato pani je TOP .

Užitočné?Áno
jaro55
Komárno
Hodnotení: 3
Hodnotenia: 3Užitočné: 2
07.07.2017

Tato banka Miroslav e ist prikladom ostatnym,mily privetivy a ochotny personal,zvlast pan Tetak

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Danková Hodnotenia: 1Užitočné: 1
15.05.2017

Veľmi pekne ďakujem za skvelý prístup k vyriešeniu istèho rodinnèho problèmu. P.riaditeľka Lehocká ma uistila, že mi vie pomôcť, spolu s kolegyňou Tauchynovou, ktorá sa mi osobne venovala dosť dlhú dobu, aby som z banky nakoniec odchádzala s úsmevom a veľkou spokojnosťou. Ešte raz Vám zo srdca ĎAKUJEME :-)

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Miro Hodnotenia: 1Užitočné: 1
14.04.2017

Velmi prijemni a usmievavi zamestnanci tejto Michalovskej pobocky,ochotnì vzdy pomoct. Super

Užitočné?Áno


Hodnotení: 6
Emanuel Hodnotenia: 6Užitočné: 3
30.03.2017

nedal by som 1 hviezdičku ale nasrala ma jedna vaša červenovlasá zamestnankyna čo sa ma somariny vypytovala kvôli tomu že mám učet v inej banke .. hovno ju do toho kolko tam platim atd atd .. to len kvoli nej pribrzdenej, ale inak som spokojný su tam milé panie, len táto jedna brzda je brzdou

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Martin Hodnotenia: 1Užitočné: 1
06.02.2017

Mal som účet v poštovej banka pred rokom a pol som 2 krát žiadal prístup na internet benking nakoľko mi tento prístup neposkytli prestal som používat účet znova som zašíel na pobočku do Trenčína a povedal som ,že mi nedošli údaje aby som mohol úcet použivat . Som invalida platil som poplatok za vedenie účtu 2€ a zrazu mi začali účtovat 4€ a znova som nemal prístup počase mi došlo že mám nedoplatok na účte za vedenie účtu.Ked som volal na vedenie účtu nikdo mi nedvíhal telefon ale namiesto toho mi došlo z oddelenia pohladávok vraj ak nezaplatím za vedenie úctu podotýkam ktorý som nemohol plnohodnotne používat ma dajú k súdu. Ked som tam volal tak si ma začali pohadzovat z čísla na číslo a nikde som nič nevybavil. Maju peknú reklamu ale nič z toho nieje pravda čo v téj reklame uvádzaju su to podvodníci klamári a zdierači ktorý chcú na ludoch len zarobit

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Pagac Hodnotenia: 1Užitočné: 2
02.01.2017

Presunul som si ucet do Postovej Banky z Tatrabanky a musim povedat, ze som bol velmi milo prekvapeny, ako vsetko prebehlo. Presun inkas vybavili za mna a bezplatne. Vsetko som dostal do zlozky a o pol hodinu som odchadzal aj s poistenim nezbednicek pre dieta :-)

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Dana Hodnotenia: 1Užitočné: 0
21.11.2016

Katastrofa

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
K.Filová Hodnotenia: 1Užitočné: 1
25.08.2016

Som klient tejto banky už dlhé roky, ale ako som s presvedčila, pokial nič nepotrebujete, tak nie je problém. Ten nastane až od nich niečo budete vyžadovať. Ukradli mi peňaženku aj s dokladmi. Všetko som v momente zablokovala. Poštové karty som mala dve, ale používali sme len jednu, lebo od druhej sme zabudli PIN kód. Túto kartu sme si dali odblokovať s požiadavkou o znovu zaslanie PIN kódu. ˇUstredie sa ozvalo až o dva týždne s tým, že poslali potvrdené dokumenty, stiahli poplatok z účtu, ale PIN kód proste zabudli poslať.Keď som volala a žiadala ich kde mám PIN kód nedostala sm žiadnu odpoveď. Aký je toto prístup ku klientovi?Peniaze na účte mám a nemôžem sa k nim dostať. Musím si požičať aby som mohla prežiť. Hamba.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
J.Ondášková Hodnotenia: 1Užitočné: 3
18.07.2016

Som maximálne nespokojná.25.6.16 mi skončil termínovaný vklad v českých korunách a do dnešného dňa 18.7.16 sa mi nepodarilo vybrať peniaze v pobočke Nového Mesta n/V.Banka užíva moje peniaze o mesiac dlhšie ako bola zmluva bez toho aby som z toho mala nejaký úžitok.Bola by som rada ak by to niekto už konečne začal riešiť a neťahali ma stále za nos.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Perla Karácsonyiová Hodnotenia: 3Užitočné: 3
08.09.2015

Pracovníci na tejto pobočke sô veľmi milí, usmievaví, všetko urobia pre nás ,aby sme boli spokojní, ďakujem Vám,že ste taký láskaví, ochotní. Perla Karácsonyiová

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tomecek Pavel Hodnotenia: 1Užitočné: 2
13.08.2015

Neda sa hodnotit,nakolko z Nemecka sa neda na call centrum dovolat,ale sluzby na Slovensku su ibstojne!!!

Užitočné?Áno
evelina266
Bánovce nad Bebravou
Hodnotení: 10
Hodnotenia: 10Užitočné: 1
05.10.2014

spokojnost velmi prijemny personal

Užitočné?Áno
staramama64
Trenčín
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 1
23.10.2013

profesonálny prístup ,slušnosť a korektný prístup ku klientom bla som veľmi spokojná

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 1
27.11.2012

chovanie pani v kool centre strašné ,melie si len svoje a Vaše argumenty ignoruje, splátku si Banka presúva v rozpore so zákonom o účtovníctve podľa nejakých vraj vnútorných smerníc. Hoci som mal poistenie pre prípad neschopnosti platiť nikto to neberie do úvahy a išlo o jednu splátku!!!!!!!!!!!!! Prístup pracovníkov pri okienku veľmi empatický nebyť pani hore spomenutej bolo by to na 5 hviezdičiek

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Pôžičky a úvery Banky Sprostredkovanie investícií Spotrebiteľské úvery
Pridať firmu Nahlásiť chybu