Hľadať firmu
Dnes:  09:00 - 17:00 OTVORENÉ
Hodnotiť firmu
ZAVOLAŤ

Kontaktné údaje UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky

02 / 572 023 00
02 / 495 025 05
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky
Šancová 1/A
821 09  Bratislava
Kontaktovať e-mailom

Univerzálny peňažný ústav, ktorý je súčasťou medzinárodnej finančnej skupiny UniCredito Italiano Group. Poskytovanie klasických bankových produktov, ako aj služieb privátneho bankovníctva.

Otváracie hodiny UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky

Pondelok - piatok:
09:00 - 17:00 Otvorené
Sobota:
zatvorené
Nedeľa:
zatvorené
Poznámka: mimo otváracích hodín UniTel linka 0800 14 00 14.

Fakturačné údaje UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky

Názov: UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky
Sídlo: Šancová 1/A, 813 33  Bratislava
IČO: 47251336
DIČ: 2020372618

Hodnotenia UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky

Hodnotenia UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej bankyPridaj hodnotenie: vyber hodnotenie



Hodnotení: 2
DJT Hodnotenia: 2Užitočné: 0
24.01.2024



Hodnotení: 1
Jan Hodnotenia: 1Užitočné: 1
22.06.2023

Najhoršia banka na svete.. v dnešnej dobe aby keď pošlete peniaze išli dva dni je proste neprijateľné

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Vlado Hodnotenia: 1Užitočné: 1
21.06.2023

Jednu hviezdicku davam len kvoli tomu lebo banka, produkty, internetove bankovnictvo su super, ale zamestnanci v Komarne su jedna tragedia. Posielaju vas od jednej k druhej, aby potom tri panicky stali nad pocitacom, lebo ani jedna nevie co treba robit. Pravdepodobne to este nerobili, ale prave kvoli tomu lebo sa im nechce a radsej vas posielaju inde. Stali sa mi uz podobne situacie viackrat. Ani nehovorim o tom ako dlho im vsetko trva, keby som tam nemal uver, uz by som odtial odisiel...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Anna Hodnotenia: 1Užitočné: 1
13.06.2023

Dobrý deň, potrebujem zaplatiť cez online banking a nedá sa mi to. Dáva mi to nejaké šifrované upozornenie. Dovolať sa Vám nedá na Vašu pobočku. Mohli by ste si aktualizovať kontakty.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
volk390 Hodnotenia: 1Užitočné: 1
06.02.2023

Docela dobra

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Damian Hodnotenia: 1Užitočné: 2
16.01.2023

suverenne najhorsia banka na Slovensku, cela pobocka UNICREDIT. vratane vrcholoveho manazmentu. anti-zakaznicky pristup

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Bývalý zákazník Hodnotenia: 1Užitočné: 1
05.12.2022

Taktiež mám bohužiaľ negatívnu skúsenosť..

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Nikola Kulichova Hodnotenia: 1Užitočné: 1
13.10.2022

Najhorsia banka na svete. Je mi naozaj luto, ze ju nemozem zmenit, nakolko mi hypoteka vysla len u nich. Zakaznicky servis OTRAS, podavaju nepresne a zavadzaujce informacie. Nonstop mi blokuju platby na zdroje ako Netflix, Spotify, Ryanair a i. Musela som si za to zaplatit aby mi to neblokovali. A naopak platbu v hodnote 400€, ktoru mali zablokovat (nakolko eshopu padla platobna brana) mi pustili a nemohla som ju ziskat naspat. Mam u nich ucet 3 mesiace a uz asi 10x som mala nejaky problem, ktory som musela vacsinou riesit odobne.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lubomira Hodnotenia: 1Užitočné: 3
13.09.2022

Vôbec sa tam neda dovolat,asi hodinu volam a niča pritom je 9.15 hadam už nemaju obednajšiu prestavku.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 4
zuzik Hodnotenia: 4Užitočné: 2
18.07.2022

bola som zrusit ucty a po prichode domov som nasla v IB ze mam novu kreditku?! ako si to moze pracovnicka dovolit??? nic som nepodpisovala

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Spokojny Zakaznik Hodnotenia: 1Užitočné: 0
14.07.2022

Vdaka skvelemu personalu pobocky Sala naj banka.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
S.K. Hodnotenia: 2Užitočné: 5
15.04.2022

Jedna katastrofa od riaditeľa po personál

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Dávid Kundla Hodnotenia: 2Užitočné: 2
17.03.2022

Veľmi slabá komunikácia s klientom personal a servis vyrieši čo môže. No stanovisko sa nedozviete ihneď. Procesy, ktoré nemajú koniec. Odchádzam ku konkurencií z dôvodu prístupu a procesov banky ku klientovi. Klient len aby nič nechcel a nepýtal. A poradcovia, že by čakali a sedeli a vedomosti im zákazník nalial lievikom cez ucho do hlavy.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 4
Katka Hodnotenia: 4Užitočné: 0
01.03.2022

Milé pracovníčky, vedeli poradiť- pomôcť, boli trpezlivé a nečakala som dlho.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Marta Hodnotenia: 1Užitočné: 2
09.02.2022

Vybavovanie hypotéky v tejto banke jedna hrôza. Takú buzeraciu zo strany banky sme nezažili za cely svoj život. Len prázdne reči, samé sľuby a žiadne činy. Škoda sa aj vyjadrovať.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tomáš Hodnotenia: 1Užitočné: 3
04.02.2022

Veľmi slabá klientská obsluha. Hlavne pani Kabatova. Namosurena pani čo aj klame ohľadom informácií len aby nemuseli pracovať. Do unicredit v Komárne ísť sa rovná žalúdočným vredom zo stresu

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
cudolilko Hodnotenia: 1Užitočné: 3
26.01.2022

Nejdete sa dovolať niekoľko týždňov... A neochota peacovníkov

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
John Smith Hodnotenia: 1Užitočné: 3
25.01.2022

Hodnotim unicredit ako celok, nie pobocku v seredi. Bol som klientom 12 rokov. Mal som tu hypoteku atd. Mozem povedat, ze 10 rokov som toho moc nechcel a fungovalo to. Nasledne zacali inovovat, to sprevadzalo mnozstvo problemov. Pred par rokmi mi vyospevovali do nebies ich produkt "token" pre prihlasovanie do internetbankingu. Bolo treba si ho zakupit. V poriadku, pacil sa mi princip tak som si ho zakupil a do internetbankingu sa hlasil cez token. Bolo to dalej uz zadarmo, offline a bezpecne. Pred vyse rokom oznamili, ze ludia uz nebudu dostavat sms pri potvrdzovani platieb cez internet ale musia mat tu ich slavnu aplikaciu. 3/4 roka som sa do nej nedokazal prihlasit. Potom ma to uz nahnevalo a siel som do banky. Tam po par telefonatoch na ustrednu to rozchodili. Pridem domov, idem zadat platbu cez internetbanking, spustim token a nic...Tak spat do banky, tam mi vysvetlili, ze s tokenom sa uz neprihlasim ked som si rozchodil tu ich aplikaciu. Vravim, ja som si tu sluzbu zakupil a nikto

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Katarina Hodnotenia: 1Užitočné: 7
14.01.2022

Najhoršia banka na svete

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Radovana Hodnotenia: 2Užitočné: 3
26.11.2021

drzý a neochotný personál na info linke

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Anna Hodnotenia: 1Užitočné: 2
09.11.2021

Mám kontaktovať pobočku a volám, všade obsadené. Pobočku v našom meste zrušili, mám cestovať 40 km? Aj bankomat je preč. Vidím to na rozvod.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ferdinand Hodnotenia: 1Užitočné: 2
11.10.2021

Nie. Uzera.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 4
Tomáš Hodnotenia: 4Užitočné: 1
24.09.2021

neodporúčam

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
drobnakovaemilia@ovbmail.eu Hodnotenia: 1Užitočné: 1
24.09.2021

Ďakujem za super profesionálny prístup pani Kaňuchovej , boli sme maximálne spokojní s podaním informácii a rýchlym vybavením,

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
fialova.katarina@gmail.com Hodnotenia: 3Užitočné: 1
09.09.2021

prišrne, nedovolate sa. Katastrofa, v sucasnej dobe !!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jozef Hodnotenia: 1Užitočné: 2
05.08.2021

Preco uvadzate telefonne cislo na ktore sa vobec neda dovolat. Nieje to zbytocne? Uz som volal najmenej 10 krat a nic.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Helena Hodnotenia: 1Užitočné: 1
30.07.2021

Na Národnej otrasný personál, doslova hlúpe zamestnankyne a žiaľ aj riaditeľka- ktorá nepozná základné pojmy a zákony... KATASTROFA!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jozef Hodnotenia: 1Užitočné: 2
14.05.2021

Je piatok 14:09 a do pobočky v Pezinku sa nedá dovolať. Kde sú??? Jozef

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Jan Hodnotenia: 2Užitočné: 0
06.05.2021

Výborne služby

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Barbara Hodnotenia: 1Užitočné: 1
28.04.2021

Otrasné. Človek sa ani nemôže prihlásiť do internetbankingu, lebo páni nemajú čo na práci, len meniť každý týždeň prihlasovanie. Miesto kódu to žiada prístup k mojej kamere, aby som mohla naskenovať QR kód, ktorý nemám. Ale ja potrebujem Smart kľúč. Volám na linku, ktorá má byť NONSTOP a nikto mi to nezdvihne + mi strhnú peniaze za hovor a to som nebola ani s nikým spojená.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Viliam Hodnotenia: 1Užitočné: 2
20.04.2021

Poprosim zatvorte tuto pobocku, vyber hotovosti nie je mozny. Toto je banka ? Naistalujte radsej bankomat !!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Milan Hodnotenia: 1Užitočné: 3
16.04.2021

Volane cislo neexistuje... Ked tam pridete platite dokonca za parkovanie!!! Ak nevybavite tusim do 15 minut....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Jaroslava Hodnotenia: 2Užitočné: 4
08.04.2021

Dnes 8.4.2021 za okienkom kde sa vybavuje ,,ÚVER,, bola pani (meno som si od zúrivosti nezapamätala) ktorá nemala asi ani potuchy čo robí. Pri doložení papierov , ktoré banka k úveru potrebovala sa má tá pani za okienkom opýtala citujem: ,,A čo mám s tým robiť?" Po vysvetlení o čo ide zas na mňa pozerala a povedala. ,,No já si to tu dám nabok a musím sa opýtať lebo neviem čo s tým aj tak mám robiť." Papiere som si zobrala späť a vybaviť si to musím sama. Ďakujeme kompetentným, že zamestnáva ľudí, ktorí sú tam asi iba po známosti a o práci nemajú ani šajnu. Tento prístup sa mi nestal u vás prvý krát. Potom sa nečudujte, že máte na Národnej také negatívne ohlasy.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Paul Mudr Hodnotenia: 1Užitočné: 2
29.03.2021

Opakujem este raz.Poslal som Bankovy sek zo svetovej banky "Chase".Za preplatenie $100 uctue tato nickel & dime banka 10EU,co je legalna kradez.!!!! K tomu estedodat ze to trva 6 tyzdnov preplatit baqnkovu hotovost.Len na vysvetlenie Cashier's check je ako hotovost a za tuto hodnotu sa neuctukje !!!! .Prva sprava nebola uverjnena.J eto hanba.Banky pracuju pre zakaznikov a nie opacne!!!!.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Skaja Hodnotenia: 1Užitočné: 5
23.02.2021

taktiež skusenosť - v Prešove nikto nedvíha telefón...ani mobil, ani pevnú...na infolinke mi nevedia pomôcť, kážu volať na pobočku

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jacob Hodnotenia: 1Užitočné: 3
22.02.2021

Neaktualizovane otvaracie hodiny. Na internete do 19:00, tak som prisiel na 18tu a otocili ma. Na dverach preciarkane perom otvaracie hodiny. Potreboval som len vlozit peniaze.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
galenossp@mail.t-com.sk Hodnotenia: 1Užitočné: 5
16.02.2021

Už týždeň sa snažím dovolať, buď to nikto nezdvihne, dokonca ani mobil, alebo to automaticky prepne na fax. Služby na úrovni. Asi zmením banku.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Silvia Hodnotenia: 1Užitočné: 4
11.02.2021

Neodporucam, nieco neskutocne.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Táňa Hodnotenia: 1Užitočné: 1
28.01.2021

p.Tomaščáková. Ďakujem za ústretovosť, rýchle a profesionálne vybavenie pri problémoch s presunom účtu. Prajem veľa spokojných klientov.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Nataliia Hodnotenia: 1Užitočné: 3
26.01.2021

Nejhorší banka

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Hodnotenia: 1Užitočné: 5
17.12.2020

Mám také isté negatívne hodnotenie na celý systém banky, nielen v Nitre. Človek sa nikde nedovolá a nič nevybaví. Osobne na pobočke poradia postup, ktorý nefunguje....čo dodať?...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Daniela Hodnotenia: 1Užitočné: 5
10.12.2020

Unicreditbank to je katastrofa, otváracie hodiny od 10,00 do 14,00 hod ?? to sú pre koho, aby sme si zobrali dovolenku na vybavovanie, absolútne nevychádzajú v ústrety klientom.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
L.Candrák Hodnotenia: 1Užitočné: 5
01.12.2020

Už 3! týždne sa pokúšam do banky dovolať, na centrále som dostal aj mobil na mojho poradcu,ale aj tak to nikto nedvíha. Nežijem na Slovensku, nemám šancu osobne a po prečítaní týchto hodnotení sa ani nebudem pokúšať. Len sa čudujem, že v dnešnom konkurenčnom prostredí ešte niečo také otrasné existuje...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
janulka71 Hodnotenia: 3Užitočné: 4
01.12.2020

Majú číslo na ktoré sa vôbec nedá dovolať to co je za banka

Užitočné?Áno


Hodnotení: 4
Nana Hodnotenia: 4Užitočné: 0
30.11.2020

Zatiaľ som so všetkým spokojná akurát by bolo dobré urobiť buď vkladomat alebo niekto by tam mohol byť od 12:45 do 13:30 na vklady peniažkov. Nikdy sa tam neviem dostať, tiež mám bohužiaľ tak obedňajšiu prestávku.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Martin Hodnotenia: 2Užitočné: 3
27.11.2020

Za posledné 2 roky táto banka išla úplne dole s kvalitou služieb... Zrušená pobočka cez víkend v OC, zmena otvárací h hodín podľa ich potreby a nikde na nete to nieje, rovno zaslali viasa kartu lebo oni si menia svojho dodávateľa kariet... Úplne celé zle.. Som tam viac ako 15 rokov ale asi odídem

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Na Nervy Hodnotenia: 1Užitočné: 2
24.11.2020

Naozaj sa neda dovolat ani niekolko dni, iba obcas SBS straznikovi, jedinej trochu ochotnej osobe. Treba si vybrat dovolenku a ist sa dozvediet ze potrebne veci este nie su hotove, ze kompetentna odoba tam prave nie je a podobne. Velmi zle organizovana praca...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Hodnotenia: 1Užitočné: 3
05.11.2020

Zaujimalo by ma, ci povazujete za normalne mat otvorene kazdy den len do 14:00? A to napriek tomu, ze na oficialnej stranke mate uvedene otvaracie hodiny do 15:00. V KE mate AZ 2 pobocky (!!) a slusny clovek, ktory pracuje do 16:00, sa k vam nikdy nedostane. Dakujem, taku banku nepotrebujem.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jozef Hodnotenia: 1Užitočné: 5
07.10.2020

Neschopna banda !

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Moma Hodnotenia: 2Užitočné: 4
01.10.2020

Prišla mi nová karta + nový pin, pri aktivácií v bankomate mi ju bankomat zhltol. Bola som to nahlásiť na pobočke, aby mi prišla nová. Prišla a stalo sa presne to isté ako pri prvej. Opäť som to bola nahlásiť na pobočke, aby mi prišla nová (čakacia doba 10 dní). Keď som v ten deň prišla domov čakala ma už v poradí tretia karta a nový pin. Keď som s tým bola na pobočke tak mi povedali, že nechápu ako mi mohla prísť karta, ktorá je u nich v systéme zaznamenaná ako neplatná. Momentálne mi príde v poradí už štvrtá karta a keď mi bankomat zhltne aj tú tak okamžite ruším účet a idem inam.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tomas Hodnotenia: 1Užitočné: 2
01.10.2020

Ochota nula bodov Pani Mikulcikova je veľmi neochotna znení schopná týždeň mi zistiť jednu informáciu

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
J Kroupa Hodnotenia: 1Užitočné: 3
29.09.2020

Po vice jak tydnu volani a kontaktovani Vaseho zamestnance, jsme se nebyli schopni s Vami spojit abychom uzavreli firemni ucet. Toto je v dnesni dobre opravdu vrchol!!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Anton Hodnotenia: 1Užitočné: 4
22.09.2020

Telefon nikto nedviha, ste sa pohadali s telefonom? Ako sa s Vami spojim, ked nebyvam v Presove, na online linke mi nevedia pomoct a vy ndvihate telefon. Krasny zakaznicky servis ,tip top, mozte byt pysni na seba.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Strachy Hodnotenia: 2Užitočné: 3
20.09.2020

Poplatok 2,5 eura za zmenu pinu na karte

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lieskovská Zuzana Hodnotenia: 1Užitočné: 4
18.09.2020

Dobrý deň. Chcem vyjadriť nespokojnosť s arogantným prístupom klientskej poradkyne Jany Haruštiakovej. Neochota odpovedať na jednoduché otázky. Možno bol dôvod moje zrušenie účtu. Som presvedčená, že keby som prišla zriadiť účet alebo vykonať akúkoľvek operáciu nad účtom, jej chovanie by bolo iné.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Michal Hodnotenia: 2Užitočné: 5
03.09.2020

Asi najhorsia banka na Slovensku.. ziadna starostlivost o klienta, neschopnost riesit problem s uctom. Zablokovali mi kartu a namiesto toho, aby mi s tym pomohli, ma 2 telefonisti poslali do prdele ( jeden sa spraval dost arogantne a agresivne..)a s tretim mi to radsej prerusilo.. velka nespokojnost..

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
TIBOR Hodnotenia: 1Užitočné: 0
26.08.2020

DOBRé PRODUKTY

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lenka Hodnotenia: 1Užitočné: 3
04.08.2020

Na pobočku sa dovolať nedá, zložia Vás. Na infolinke je v prípade výskytu nejakeho problemu na všetko odpoveď musíte si to vybaviť na pobočke, nie každí má žiaľ možnosť navštíviť pobočku počas otváracích hodín, hlavne tých nových ( 15:00/16:00). Prístup 0 bodov, súhlasím s ostatnými komentármi.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Klient Hodnotenia: 2Užitočné: 9
03.08.2020

Hrozna pobocka, hlavne ten mimozemstan riaditel.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 36
eva Hodnotenia: 36Užitočné: 1
15.07.2020

pri použití blind testu vo Vašej pobočke v ružomberku zistíte "kvalitu" práce Vašich zamestnancov a najmä pani riaditeľky

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Matúšs Hodnotenia: 1Užitočné: 4
27.06.2020

Úbohá atrapa banky. Internetbanking- nefunkčný Aplikácia- funguje ale je neprehľadná, nedá sa s ňou pracovať Komunikácia- dá sa dovolať, dá sa s nimi komunikovať ale napríklad nastavenie mesačného výpisu som vybavoval 5 mesiacov v kuse, piatimi hovormi a ani raz mi ten výpis nakoniec neprišiel. Absurdné...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Hodnotenia: 1Užitočné: 3
18.06.2020

Som nesmierne rád, že som z tejto spoločnosti odišiel. Neskutočná neochota, arogancia a povýšenosť. Nič naviac nespravia a z človeka ktorý nemá dostatočnú finančnú gramotnosť len ponížia a zosmiešnia. Už nikdy viac.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jozef Hodnotenia: 1Užitočné: 2
14.06.2020

Kvôli novej karte už som bol päť krát na pobočke a stále nieje v poriadku !

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
mihalovic@vadual.eu Hodnotenia: 1Užitočné: 1
02.06.2020

Dnes som bol veľmi milo prekvapený s profesionálnym prístupom na tejto pobočke.Personál bol milý a ochotný.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Miska Hodnotenia: 1Užitočné: 3
18.05.2020

Velmi nespokojna! Potrebovala som poradit s takou neochotu som sa este nestretla aby pan neviem ci riaditel alebo manazer Kovarik (aspon tak som rozumela jeho priezvisko ked sa predstavil do tel) bol tak odporny krasne ide prikladom ostatnym zamesnanoc. Sklamana som dlhe roky som v danej banke a nikdy som nemala takuto nepriemnu skusenost

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Matus Hodnotenia: 1Užitočné: 2
06.05.2020

Mily personal

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
e.PAUL. Hodnotenia: 1Užitočné: 6
24.04.2020

dostupnost sluzieb po telefone je nulova

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
marulka1710 Hodnotenia: 1Užitočné: 10
17.04.2020

naozaj najhoršia banka aká existuje, najmä tie v Trnave, aj na Štefánikovej ul. aj City Aréne. Arogantné, pomalé pracovníčky, telefóny absolútne nedvíhajú, no a vybavujú prednostne svojich známych.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Marcel Hodnotenia: 1Užitočné: 3
31.03.2020

Celé zle nedvíha ju telefón a keď dvihnu tak ma položia volám tam cca.. 2 hodiny a nikto a keď dôjdem tak čakám hodinu lebo sa prebehnú co sú objednaný ach....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
pavol lahucky Hodnotenia: 1Užitočné: 6
23.03.2020

sluzby pre zakaznikov vysoko zanedbane, neprofesionalne, nedoriesene

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Sisa Hodnotenia: 1Užitočné: 4
02.03.2020

Neochotny, neprofesionálny prístup v pobočke Uni Credit Senica.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ľubomíra S. Hodnotenia: 1Užitočné: 7
23.02.2020

Dobrý deň. Tak pridám recenziu aj ja na ,,skvelú,, pobočku v Spišskej Novej Vsi. Koľkokrát vstúpim do tejto pobočky tak sa riadne rozčúlim . Prvýkrát to bolo asi pred dvoma rokmi, keď pani nebola ochotná pracovať 10 minút pred koncom pracovnej doby (to asi robí zadarmo alebo za nižší plat ako ráno 10 minút po otvorení pobočky). Aj napriek neochote nakoniec vykonala čo som požadovala a to jej dokonca ostali minimálne 3 minúty do konca pracovnej doby. Druhýkrát to bolo, keď som požadovala určiť disponenta k svojmu účtu. Keďže som účet otvárala v inom meste tak som musela čakať na konkrétnu pracovníčku, lebo ostatné to nedokážu. Takže som musela prísť na pobočku v iný deň, no ak si myslíte že tentokrát som to vybavila, tak sa mýlite, pretože nešiel ich program. Tretí pokus bol konečne úspešný, zamestnankyňa tam síce nebola, ale nechala mi tam pripravené papiere a stačilo podpísať.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Patrik Hodnotenia: 1Užitočné: 5
12.02.2020

Dlhé čakanie. Parkovanie žiadne. Jedna pani za priehradkou a veľa klientov ktorý len preslapuju namieste a po 45 min čakania odchádzajú lebo ani jedného človeka nevybavili pri okienku.. katastrofa. Neni to tak ani prvý ani druhý ani piaty krát. Stále je to tu rovnaké takze keď sem plánujem ísť vybaviť niečo tak sa musím obrnit nervami a časom na pol dňa. A keď niečo chcem tak sa musím vypytovať na všetko sám zamestnanci ma nikdy neinformuju ako čo prebieha.. či už je to účet alebo online banking alebo úver alebo sporenie ... hocičo . Keď sa nespýtam nedozviem sa. Jedine pozitívum v tejto banke je že majú aktuálne najnižší úrok na spotrebný úver na trhu (3,89%)

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Petra Hodnotenia: 1Užitočné: 3
10.02.2020

Volam na zakaznicku linku, neustale vybavuju iných klientov a mam volat neskor, pisem na chat, mam ich kontaktovat neskor, volam do pobocky NZ, hned mi zlozia telefon. Nestalo sa to prvy krat. Otrasny pristup banky ku klientovi. Lutujem, ze som sem presla. Cele zle.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Andrea Hodnotenia: 1Užitočné: 2
05.02.2020

Pracovníčky s výnimkou pani riaditeľky sú skvelé profesionálky, pri poslednej návšteve pobočky bola otvorená jedna priehradka takže čakacia doba pri obyčajnom vklade na účet cca 45 minút bez akejkoľvek snahy zo strany riaditeľky proces urýchliť.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
janavagaska Hodnotenia: 1Užitočné: 2
01.01.2020

Doposiaľ som bola s Vašimi službami spokojná a napriek tomu, že som bola osobne v mesiaci november a ešte aj v decembri 2019 osobne odhlásiť zasielanie mesačných výpisov poštou za poplatok a požiadala a vyplnila doklady na zasielanie na moju mailovú adresu, tak mi vo vyúčtovaní za december 2012 bolo stiahnuté 4,- eur ako poštovné, hoci výpis mi prišiel dnes mailom.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
erika22 Hodnotenia: 1Užitočné: 5
18.12.2019

Cele zle...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 4
Michal Ondrovic Hodnotenia: 4Užitočné: 5
04.12.2019

Neda sa dovolat. to ma byt vtip ?!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Ria Hodnotenia: 2Užitočné: 1
03.12.2019

Celkovo spokojnosť, ale je veľký problém sa tam telefonicky dovolať.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 5
Tibor Hodnotenia: 5Užitočné: 2
25.11.2019

Dovolať sa na zákaznícku linku Unitel je takmer nemožné! (zablokoval sa mi účet) Nepodarilo sa ani počas polhodiny, vraj všetci pracovníci sa venujú zákazníkom, ktorí sa dovolali pred mnou. To tam majú koľko tých pracovníkov na telefóne? Jedného, či nebodaj dvoch? Nasxať na takúto službu. Celé zle.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Coo Hodnotenia: 1Užitočné: 9
19.11.2019

Najhorsia banka, ako sme ako cela rodina zazili

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Marek Hodnotenia: 3Užitočné: 3
11.11.2019

Pozeram ze ani za 4 roky sa nic nezmenilo... 2krat po 24 minut na linke a stale ze cakajte. Dakujem take sluzby neprosim...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Hodnotenia: 1Užitočné: 0
10.11.2019

profesionálny prístup zamestnancov

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
fero Hodnotenia: 1Užitočné: 2
31.10.2019

2krat som bol v pobočke ohladom inter benkingu a stale nič. telefony su španielska dedina .dovolať sa nedá. take su služby občanom v hlohovci.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
MMM Hodnotenia: 1Užitočné: 3
21.10.2019

Nemohla som zaplatiť odvody, po 2 neplatných pokusoch ,keď mi stále hlasilo nesprávne heslo. Pani v banke v BJ mi oznámila, že to asi mám nesprávne zadané. Ale keď platím odvody, tak tam musím zadať čo tam byť musí. Funguje to tak už roky. A keď som jej povedala, že pred chvíľou som poslala 50 výplat a nebol problém, tak to zas hodila na nesprávne ID. Ale ID sa zadava len pri vstupe do banky. S podpisom príkazu to nemá nič spoločné. Tak nakoniec mi oznámila, že si mám hromadný prikaz vypísať nanovo...no to bola ale múdra rada. Horšiu banku som ešte nevidela...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Yopka Hodnotenia: 1Užitočné: 2
15.10.2019

Ako citam recenzie, rozhodol som sa pridat tiez. Myslim, ze sa toho celkom dost zmenilo, ochota personalu stupla urcite, cakacia doba mozno trochu tiez,ale v tejto dobe si treba obcas pockat, urcite nie ste jediny pod slnkom kto sa ponahla do prace, s dietatom alebo na bus... kladne hodnotim aj starostlivot o zakaznika cez telefon, oktober (2019).. za mna fajn, ale stale treba kontinualne zlepsovat..

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ela Hodnotenia: 1Užitočné: 3
02.10.2019

Dobrý deň aj ja som stala v dlhom rade a ked som sa dostala k okienku tak cela banka vedela co som si prisla vybaviť. Stálo tam 18 klientov a pani ktora ma vybavovala volala svojej kolegyni vypala klimatizaciu a cely rozhovor bolo zretelne pocut na celu banku. Tak vedeli ze si vybavujem ex. Bolo to trápne pre mna ako klienta a neprofesionálne zo strany zamestnankyne.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Marcela Hodnotenia: 2Užitočné: 4
30.09.2019

Dobrý deň v celej banke funguje jedno okienko,neskutočná neochota škoda že sa nedá poslať video

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Daniela Hodnotenia: 1Užitočné: 9
23.09.2019

Z infolinky vás odkážu priamo na pobočku a tam Vám nemá kto zdvihnúť telefón.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tatiana Hudáčková Hodnotenia: 1Užitočné: 5
02.09.2019

Najhoršia banka akú poznám...Chcela som v máji zrušiť účet a je 2.septembra a ešte vždy mi účet nezrušili a každý mesiac si ešte k tomu sťahujú 8 eur za vedenie účtu...Dva krát som tam bola a pracovníčka na pobočke mi sľubovala,že už to bude.Nakoľko pracujem v zahraničí, nemôžem tam behať každý deň ako na hodiny klavíra,ale som nahnevaná veľmi...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
xardas Hodnotenia: 1Užitočné: 5
24.07.2019

Ani nevedia čo presne predavaju... tvrdia ze detske konto az od 8 rokov....skutocnosti od 0.... Takto Unicredit nedosiahne vela na trhu... su aj ďalšie banky...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
miloš balog Hodnotenia: 1Užitočné: 0
24.07.2019

Uplná vyše 20 ročná spokojnosť s pracovníčkami tejto pobočky

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Adrika Hodnotenia: 1Užitočné: 3
24.07.2019

nedvihaju telefón, klienta nechávajú čakať kvoli nedostatku personalu. maximalna nespokojnosť

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Hodnotenia: 1Užitočné: 3
22.07.2019

Veľmi sa zhoršila UniCredit, v Nitre nemá žiadne pobočky.Zostala len jedna banka na pešej zóne, kde je prístup obmedzený, žiadne parkovisko. Dnes sa do tejto milej banky nedá ani telefonovať lebo vypadne volané číslo, preruší sa spojenie a hotovo.... kto má trpezlivosť a čas nech skúša hádam sa mu zadarí....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ján Matyáš Hodnotenia: 1Užitočné: 5
05.06.2019

sluzba zakaznikom na bode mrazu

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
RRR Hodnotenia: 1Užitočné: 3
30.04.2019

Bankové produkty dobre ale zamestnanci v KN katastrofa.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Žilová Hodnotenia: 1Užitočné: 1
25.03.2019

Aspoň jeden deň v týždni predĺžte pracovnú dobu do 17:00 hod. Pracujem každý deň do 16:00 hod., ako mám stihnúť dobehnúť do banky do 16-tej hodiny? V sobotu máte zatvorené...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
bruno Hodnotenia: 1Užitočné: 6
18.03.2019

Ti sa tam teda nasli

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Zuzana Hodnotenia: 1Užitočné: 2
11.03.2019

P. Kráľovanská, maximálna neochota, jednanie s klientom hrozne, mala by si prehodnotiť, či to čo robí je pre ňu vhodné

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
roneella Hodnotenia: 2Užitočné: 4
05.03.2019

Moj priatel ma skusenosť s touto bankou a nikdy viac.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 4
ada Hodnotenia: 4Užitočné: 3
23.02.2019

Odporúčam urobiť slepý test a zistíte "kvalitu".

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
jank7kral Hodnotenia: 1Užitočné: 4
13.02.2019

nedvíhajú telefón

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Sona Hodnotenia: 1Užitočné: 8
17.12.2018

Ine banky napreduju ale tato zrusi svoju pobocku v Max-Nitra a zostava len na pesej, kde maju otvaraciu dobu piatok do 16hod a cez vikend vobec!!! Ako si takto chcu udrzat ludi, ked pracuju mimo NR? Som rozhodnuta odist..ja osobne radsej si priplatim za vedenie uctu ale chcem mat banku pristupnu aj po 16hod a aj cez vikend.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lucia Hodnotenia: 1Užitočné: 4
21.11.2018

Môžem odporučiť pracovníčku - Ing.Lenka Mizeráková - veľmi milá,ochotná pracovníčka v oblasti hypotéky. Ochotne poradila, rýchlo vybavila,veľmi profesionalny,ale ľudsky prístup. Odporúčam jednoznačne

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Petruška Hodnotenia: 1Užitočné: 4
02.11.2018

Bola som veľmi pohoršená tým, že ani jedna pracovníčka nebola pri pracovnom stole. Okrem vklady a výbery a pôžičky,transakcie. Čakali sme hodinu na vybavenie.A je to jediná pobočka v Prešove.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Vanda Brázdovičová Hodnotenia: 1Užitočné: 4
13.09.2018

Veľká nespokojnosť !

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Vlado Hodnotenia: 1Užitočné: 4
07.08.2018

Veľmi neprofesionálne jednanie s ktorým som sa už pomerne dávno nestretol.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Timea Hodnotenia: 1Užitočné: 7
04.07.2018

Otrasna banka! Vzdy ked sem idem tu caka milion ludi a funguje jedna pokladna

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
romino70 Hodnotenia: 1Užitočné: 0
27.06.2018

Veľmi milá, ústretová, taká mladšia z nich tam... platil som menšiu sumu na účet a správala sa ku mne na 100%.Poplatok vysoký, ale oni tam za to nemôžu.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Nespokojna Hodnotenia: 1Užitočné: 4
20.06.2018

Otrasná pobočka. Totalne neochotny personál. Navyše mi podali take mile informácie že na centrále nechápali. Že takýchto ľudí aj zamestnajú v banke. Ja som z tohto oboru a preto nerozumiem prečo svoj personál nezaškolia.... vidím že niesom jediná s negatívnym postojom k tejto pobočke

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Anonym Hodnotenia: 1Užitočné: 3
18.06.2018

cakala som tam 45minut!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Martin Hodnotenia: 1Užitočné: 7
09.06.2018

S bankou som spokojný nadmieru, ale s ochotou v tejto pobočke nie, chcel som vykonať zmenu nakoľko som obdržal nový OP a pani mi povedala, že keď som si založil v Levoči na pobočke účet, tak mam isť tam vykonať zmenu. Som pozrel na ňu, postavil sa a odišiel. Otras, pani úplne znechutená z práce... pochopím, že nie každý ma svoj deň, ale ak príde klient tak sa tvárim profesionálne a osobné veci idú bokom. S pozdravom klient.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Daniel Hodnotenia: 1Užitočné: 5
08.06.2018

Nulová ochota. Na účte môjho príbuzného som mal dispozičné právo (peniaze na ňom boli spoločné) a to zrušili. Pani nás presviedčala, že sme o zrušenie museli požiadať, čo je bohapusté klamstvo. Ďalej som sa pýtal na aktiváciu 3Dsecure kódu. Tmavovlasá kučeravá pani mi odpovedala: "Volá sa to Security kód. To vám predsa príde na SMS" a mávla rukou. Nie, nevolá sa to Security kód, ale 3DSecure a aby mi prišla SMS, potrebujem si túto funkciu aktivovať. Pani ani nevie, čo tam robí. Prajem pekný deň

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
annapalackova Hodnotenia: 1Užitočné: 2
07.06.2018

Musím sa pridať k p. Milanovi, my máme účet súkromný i firemný v tejto banke už od r. 1992. Myslíte, že keby sa pracovníčky k nám správali tak, ako píše Andika, vytrvalo by sme u nich zostávali? Z mojej strany úplná spokojnosť. A podotýkam, vyskúšali sme aj iné banky.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
bubinostar Hodnotenia: 2Užitočné: 2
09.05.2018

dlhé čakanie na nové kreditné karty banka na bode mrazu - mínus bodov

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jozef Rodák Hodnotenia: 1Užitočné: 2
02.05.2018

Som naozaj veľmi spokojný *****

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Daniela Hodnotenia: 1Užitočné: 4
26.04.2018

Aupark čista katastrofa ... najskôr mi 2x niekto nabúral účet, potom si za tým musíte chodiť aspoň 3x, aby Vám to začali riešiť a vrátili peniaze, ďalej zadajú zlé údaje do úverového registra a v druhej banke Vás nemôžu nájsť a nevedia to opraviť s tvrdením, "že oni to majú v poriadku (ale doklad Vám nevedia vystaviť, lebo to nevydávajú)" a na záver ti stiahnu poplatok a dostanú ťa do mínusu a to už účet mal byť dávno zrušený, s tým, že kolegyňa to zabudla podpísať. Za posledného polroka asi 20 návštev, takmer vždy katastrofálnych ... ďakujem, neprosím ...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
lenka.solomejova@seznam.cz Hodnotenia: 2Užitočné: 4
04.04.2018

Neskutocna laxsnost,povrchnost a drzost zo strany pracovnicok.Komunikacia po telefone je este horsia.....drahe poplatky a nevysvetlitelna strata penazi na ucte.Jedna z najhorsich bank na Slovensku

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Zuzana S Hodnotenia: 1Užitočné: 4
19.03.2018

Ak sa pokúšate dohodnúť si telefonicky (iný spôsob nie je dostupný) stretnutie kvôli hypotéke - (pri náhodnom zastavení sa v banke Vám oznámia, že pracovník, ktorý má na starosti hypotéky nie je prítomný, lebo ste sa vopred nedohodli), nepodarí sa Vám to, pretože telefón nikto nezvdíha, alebo ho zložia bez odpovedania. Skúšam to už 2. deň, pretože pracujem v centre, kde v mojej blízkosti zrušili všetky pobočky (za posledných 5 rokov mi prekladali domovskú pobočku už asi 6x), kam by som to stihla cez obednú prestávku. Chat je zamrznutý a vypisuje, že mi o chvíľu bude fungovať (nefunguje už vyše 2hodín). ako si mám dohodnút teda stretnutie? veľmi negatívna skúsenosť :(

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
DDD Hodnotenia: 1Užitočné: 1
27.02.2018

Čakacia doba minimálne pól hodinu aj na bežnú operáciu alone vklad či vyber.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Igor Hodnotenia: 2Užitočné: 9
23.02.2018

Pobočke v City Aréne sa radšej treba vyhnúť , ak nechcete stráviť hodiny v rade.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lila Hodnotenia: 1Užitočné: 6
08.02.2018

Najhoršia banka neodporúčam vôbec.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
peter Hodnotenia: 2Užitočné: 3
06.02.2018

Len jedna pobočka v PO. Často nefunguje bankomat. Nezlepšuje sa uniCredit ale zhoršuje sa.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Matúš Hodnotenia: 1Užitočné: 6
31.01.2018

Neochota za strany zamestnancov. Mal som pocit ,že pani pri priehradke až obťažujem. Prístup otrasný.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Milan, Palárikovo Hodnotenia: 1Užitočné: 3
16.01.2018

Iba náhodou som objavil komentár klientky,ktorá mimoriadne negatívne hodnotí pobočku v Nových Zámkoch.Až neskôr som si všimol, že má dátum z roku 2014. Tak alebo onak, pobočku UniCredit v NZ pokladám za najlepšiu v tomto meste spomedzi konkurenčných inštitúcií.Mozno ten negatívny ohlas bol iba obyčajnou zlomyselnostou,možno sa všetko naozaj zlepšilo pričinením riaditeľky Ing. Polacekovej, ktorá v tomto 2014 roku bola inde na inej pozícii. Neviem veci posúdiť do hĺbky,ale je fakt, že pobočka je presne taká,ako má byť. A nešetrí sa tam úsmevom, čo je zadarmo,ale má to vysokú pridanú hodnotu. Takže, čo k tomu dodať? Len tak ďalej.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Sona Hodnotenia: 1Užitočné: 5
04.01.2018

Neprofesionálne! Podali mi neúplné informácie, na základe ktorých mám teraz zbytočné starosti naviac. A to som si myslela, že to bude dobrá voľba keďže sú ako tak internacionálna banka. Omyl

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Vladimír Hodnotenia: 1Užitočné: 0
04.01.2018

Dobrý deň s bankou Unicredit Bank v Auparku v Žiline som maximálne spokojný. Aj keď som mal obrat nad 150 00 EUR . V ostatných bankách my nechceli poskytnúť malý úver 7000 EUR rozmýšľali ako sa to nadá . Jedine Banka Unicredit my poskytla úver za čo som veľmi vďačný . Vladimír

Užitočné?Áno


Hodnotení: 6
milankunert@centrum.sk Hodnotenia: 6Užitočné: 1
03.01.2018

p. Jasurek v auparku za pokladnou...maximalna spokojnost prikladova starost o spokojnost klienta! odporucam

Užitočné?Áno


Hodnotení: 6
milankunert@centrum.sk Hodnotenia: 6Užitočné: 3
03.01.2018

p. Miartanova dole klobuk ...maximalna starostlivost o klienta...A Ludska osoba

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peterka Vlastimil Hodnotenia: 1Užitočné: 4
02.01.2018

Dobry. Najhorsia banka -pobocka co sa tyka Ziliny. Ked ju zavrete nikomu chybat nebude. STRASNE. Mali by sa ist pozret do auparku ako sa robi. A nie klebetit!!!!!!!!@!hodnotenie 5-

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Bc.Lubica Pajonkova Hodnotenia: 1Užitočné: 7
28.12.2017

Som dlhorocnou klientkou vasej banky nenavstevujem banku pravidelne ,ale pri mojej poslednej navsteve na pobocke som bola sklamana neprofesionalitou vasej zamestnankyne.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Dominika Hodnotenia: 1Užitočné: 3
30.11.2017

Dlhé čakanie...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mario Hodnotenia: 1Užitočné: 10
24.10.2017

Horsiu pobocku banky som este nevidel... a neprofesionalny pristup a zamestnancov rovnako...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Branislav Slezak Hodnotenia: 1Užitočné: 1
26.09.2017

Hrôza v nr

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Andrej Nemcik Hodnotenia: 2Užitočné: 1
25.08.2017

Na pobocke nikto nezdviha, u vyse tyzdna cakam na kartu a ked som sa dovolal na druhy cislo, tak mi o 16hod. Pani ktora sa ani nepredatavila, iba Haloo, tak mi oznamila ze Mali niake problemy a karty netlacili, na otazku preco ma nikto nekontaktoval mi odpovedat nevedela, hlavne ze uradne hodiny maju do 20hod. Potom mi volal pan z Banky naspat, z toho cisla co najskor nikto nedvihal, a povedal ze to ze mi zistuje preco moja karta ani po tyzdni nebola vystavena, " Je nadstandart sluzieb" ze mi to vobec zistuje, no hanba, takze nadstandart?? Je ze davate biznis uctom kartu maestro, s ktorou ani letenku nezaplatim, a pri prichadzajucich transakciak v inej mene, nedavate stred kurzu ako ostatne banky ale kurz nakupu ktory je nadpriemerne nevyhodny, to je ten Vas nadstandart??!! Velmi rychlo a rad si zmenim banku. S pozdravom

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Vyse 45 min cakajuci klient Hodnotenia: 1Užitočné: 2
09.08.2017

Keby sa dalo,tak Vam s prehladom dam -5*. Banky navstevujem casto,ale Vasa pobocka na Narodnej patri medzi tie najpomalsie vybavujuce pobocky v Ziline spomedzi vsetkych bank. A neospravedlnuje to ani ten fakt,ze je dovolenkove obdobie. (Nie,na inej pobocke sme to nemohli vybavit)

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Adriana Toráčová Hodnotenia: 1Užitočné: 0
10.07.2017

V posledné dobe velmi zlé a velmi neústretové, keď príde slušný cigáň platit pohladávku, odmieta , povie, že sa má platit na pošte. Myslím, že zo zamestnankyňou by sa malo niečo robiť.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Monika Hodnotenia: 1Užitočné: 2
03.07.2017

Malokedy sa stane, ze tam clovek pride a je vybaveny hned. Pani sa tam dnes stazovala, ze je tam sama a ma zaroven ucit novu kolegynu.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Vallová Hodnotenia: 1Užitočné: 0
03.07.2017

Zamestnanci pobočky nie sú zodpovední, neplnia si svoje povinnosti včas a dôsledne ako by som od banky očakávala. A zrejme nemajú dostatočnú kontrolu od riaditeľa pobočky. Od 19.06.2017 bola maja nová platobná karta na pobočke a 19.06.2047 som tam bola osobne - karta na pobočke vraj nebola.Až dňa 3.7.2017 som si bola osobne kartu prevziať hoci mi bolo povedané, že keď bude karta na pobočke budú ma kontaktovať. Nestalo sa tak a personál nepovažoval za potrebné sa ani ospravedlniť.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Adriana Hodnotenia: 1Užitočné: 0
30.06.2017

V Trebisove drze a odmerane pracovnicky este v ziadnej banke som sa s takym niecim nestretla.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Silvia Hodnotenia: 1Užitočné: 4
16.06.2017

Dlhe cakanie dve damy vybavuju jedneho cloveka..otras uz tu sedim pol hodinu..

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mario Fančovič Hodnotenia: 1Užitočné: 3
13.06.2017

Nedvihaju telefony

Užitočné?Áno


Hodnotení: 4
milivili333 Hodnotenia: 4Užitočné: 1
09.03.2017

Univerzálne kredit Senica absolutne - zlé! Žiadna ústretovosť, pomalosť. Hodnotenie - 10 bodov.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 8
Daniela Hodnotenia: 8Užitočné: 0
11.02.2017

ochota, ústretovosť

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Michaela Farkašová Hodnotenia: 1Užitočné: 7
04.01.2017

Rada by som vyjadrila nespokojnosť k pobočke vo Zvolene a k pani Chromčíkovej, vďaka ktorej som do banky musela chodiť ako na hodiny jogy, a to som sa len snažila vybaviť novú bankomatovú kartu. Žiaľ, nie je to jediný problém, ktorý s touto pobočkou mám. A tiež si myslím, že aj správanie menovanej pani by mohlo byt voči zákazníkom milšie...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
klient Hodnotenia: 1Užitočné: 5
23.11.2016

Im je jedno či tam dáš peniaze, alebo nie. Postoj nula, dobre že sa nemám ospravedlňovať, aby mi dali informácie. Postojačky treba spýtať, nemajú čas, ani vtedy keď tam nikto nie je.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Route66 Hodnotenia: 1Užitočné: 3
29.09.2016

nedá sa tam dovolať

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Gabriela Hodnotenia: 2Užitočné: 0
12.09.2016

Som nadmieru spokojna prijemny personal,velmi dobre produkty rychle vybavenie

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Hodnotenia: 1Užitočné: 10
10.08.2016

Skúste sa tam dovolať...žiadne číslo v čase otváracích hodín banky vám nikto nezdvihne. Fúúúha.....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
pato Hodnotenia: 1Užitočné: 4
11.03.2016

Obyčajný podvodíci a klamári, ktorí Vás pripravia o vaše poctivo zarobené peniaze. Túto banku odporúčam už zdaleka obísť

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Hodnotenia: 1Užitočné: 4
27.01.2016

Krajčová len zazerá a zosmiešňuje klientov banky. Jej neprofesionálny prístup ma prinútil odísť z tejto banky. Moje osobné údaje rozoberala s kolegyňami a je maximálne neochotná a lenivá. Počas svojej pracovnej doby chodí pravidelne riešiť osobné veci a klientov necháva čakať aj hodinu, kým ona príde od kaderníka. Už nikdy do tejto banky nevkročím!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tomas Hodnotenia: 1Užitočné: 7
23.12.2015

Akurát svojim v tejto pobočke v rade cca 20 minút a čakám, kým sa pani Alexandra slotova vykeca o vianočnom stromčeku, darcekoch, tohtoročnom snehu... Otras otras otras, s prepáčením, to kde sme, v debatnom krúžku??? S prepáčením, ak sa chce rozprávať a klebetit s kamarátmi kde majú aké osvetlenie, nech ťahá na námestie... Prišiel som sem s nejakým problémom, nie sa na ňu pozerať a počúvať s****... Otras!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lubo Hodnotenia: 1Užitočné: 5
18.11.2015

Otrasne neodporučam navštevu neschpny personál

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Jana Babiková Hodnotenia: 2Užitočné: 13
04.09.2015

Dobrý den - mam ucet v tejto banke už dlhsie - s bankou ako takou som velmi spokojná - ale zamestnankyne na tejto pobocke - nie su velmi ochotné - vysvetlit a informovat klienta o veciach týkajucich sa uctu . Minule som si chcela zmenit nejake nastavenia ohladom informovanie penazných prostriedkov na ucte - a ziadala som o tuto operaciu v banke - a dvakrát mi bolo povedané - že si to mam urobit sama cez Internet Banking. 6iaden postup mi k tomu nebol vysvetlený - tak som musela volat na zakaznicku linku Uni .Myslim si že pracovnícka banky , ktorá je slusne platená - by mala klientovi ochotne poskytnut info k danej otazke a snažit sa vyhoviet požiadavkám klienta - inac sa stratí dôvera k banke - a klient odide ku konkurencii.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
evka1312 Hodnotenia: 1Užitočné: 1
03.10.2014

Som spokojná,,zamestnanci pobočky Humenné sú veľmi milí,ústretoví ľudia,vedia poradiť,pomôcť v každej situácii...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 5
vk21 Hodnotenia: 5Užitočné: 0
28.09.2014

zatiaľ maximálna spokojnosť, príjemná, rýchla obsluha,milí zamestnanci

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
andika12345 Hodnotenia: 1Užitočné: 18
24.07.2014

Dnes som 1x navštívila banku na Majzonovo námestí v NZ. Hneď ma zarazilo že sú tam 4 zamestnankyne a z toho iba jedna prijíma klientov. No čakali sme 5 minút, 10, 15, 20 a už som sa nezdržala tak som sa hlasno spýtala že či je u nich normálne že človek 20 minút čaká a stále sa nič nedeje. Bola tam staršia pani, tiež hromžila. Jedna z pracovníčok si vzala k sebe na debatu dozadu už vybavené klienta, a chichotali sa tam. Druhá sedela schovaná za pultom schovaná, tretia ťukala v kuse do mobilu, a štvrtá riešila zákazníkov. Keď som si otvorila ústa, tak som dostala odpoveď že musím čakať. 20-25 minút a ešte jeden predomnou???!!! To je normálne? V iných bankách čo ja chodím je 5-10 zamestnancov a každý jeden k dispozícii!! A nebol ani obed! Čo ma maximálne nahnevalo a keby som tam šéfka v tom momente majú vyhadzov - to bolo že mi arogantne najprv jedna, potom aj druhá povedala že majú pobočku aj na Svätoplukovej - nech idem tak ak sa mi nepáči!!! PROSÍM???????? !!!!!! To kde sme??? Ako sorry ale drzosť nemá hraníc - pošlú klienta drzo do druhej pobočky, miesto toho aby jedna z nich zasadla pred počítač a vybalila 1 prevod-čo trvá 2 minuty?!! Tak ma nehnevali že v tom momente som odišla. V živote nikdy tam nevstúpim a dúfam že sa toto dočíta aj niekto z vedenia a vysvetlia troška dámam ako sa právať a za čo sú platené!!!!Maximálne som nahnevaná a znechutená z tejto banky.CHvála bohu že tam nemám účet - užaj by som ho zrušila a prešla inde, kde nevedia ako skôr s úsmevom vyhovieť.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Vincent75 Hodnotenia: 1Užitočné: 5
30.12.2013

Po zlyhaní systemu mi zablokovali účet napriek tomu že som zadával správne prihlasovacie údaje a v priebehu dňa neboli schopný odblokovať mi ho.Nedopracujete sa nikomu kto by s Vami aktívne problém riešil.Zvažujem odchod z banky.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
mikimora Hodnotenia: 1Užitočné: 1
24.05.2013

dlhe cakanie na schvalenie uveru,

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Banky Hypotekárne úvery Spotrebiteľské úvery
Pridať firmu Nahlásiť chybu