Kontaktné údaje VÚB, a.s.
Mlynské nivy 1
829 90 Bratislava
Banka - poskytovanie úverov, hypoték a pôžičiek, zakladanie účtov. Sporenie a vklady, investovanie, poistenie.
Otváracie hodiny VÚB, a.s.
Fakturačné údaje VÚB, a.s.
Hodnotenia VÚB, a.s.
Hrozné čosi, pomerne dlhé a pravidelné výpadky internet aj mobil bankingu. Toto nie je banka pre firmy a ani pre súkromníkov, keď človek nemôže zaplatiť vtedy, keď zrovna potrebuje.
VLozim peniaze na ucet a stale ich drzite u seba vy zlodeji
Otras …. Galanta ….. Chvála bohu že idem do inej banky lebo vždy mám bruchobolenie keď tam musím ísť akú neschopnu tam zo mňa zase spravia , dnes detto … Nik nič lepšie nevie iba oni ! Ani nebudem písať ako sa pani za priehradkou vyjadrila na pani ktorá nám roesi hypo …
Zle, cez terminál vám neprídu peniaze 4 dní, potrebujete hneď otočiť na tovar. Žiadne info, žiadne ospravedlnenie
Strach a hrôza nic sa neda nic nejde zbytočna pobočka
Ústretové, ochotné vždy poradiť.
Horšia banka ako VUB asi ani nie je. Keď vám účet vybielia hackery tak máte smolu. Žiadna reklamácia ani polícia vám nepomôžu. Pri odchode do inej banky vám robia prieťahy pri prevode peňazí. V poslednom čase počúvam že takýchto útokov veľa.
V živote som nezažila horšiu banku ako je VUB Chceli mi ukradnúť 3 platby po 200 eur. Dve stihli zablokovať ale jednu žiaľ nie a ta mi z účtu odišla. Zistili akurát to že platba odišla do Paríža do nejakej kaviarne. Samozrejme že reklamáciu neuznali tak som od nich odišla do inej banky. Na oplátku mi robili prieťahy s prevodom peňazí na nový účet. Teraz každú chvíľu počujem v telke alebo čítam že ďalší ľudia prichádzajú o peniaze vo VUB Sama zamestnankyňa VUB mi pri spisovaní sťažnosti povedala ze majú časté útoky od hackerov a že musia posilniť ochranu. KTO STE V TEJTO BANKE RADŠEJ ČÍM SKÔR ODTIAĽ ODYĎTE AK NECHCETE PRÍSŤ O SVOJE PENIAZE LEBO S REKLAMACIU A ANI U POLICAJTOV NEPOCHODITE.
Zakaznicky servis cez telefon v podstate k nicomu, ked vas odkazu vzdy na pobocku.
V pobocke tejto banky pracuju aj zamestnanci, ktori su evidentne nekompetentni. Este by som si dovolil povedat, ze tato banka ako celok ma zjavne nekonzistentny system komunikacie co vo vysledku posobi tak, ze tam su sami amateri a nie odbornici. Dufam, ze na tuto pobocku uz nebudem musiet nikdy ist a nieco tam riesit.
Arogantné - drzé správanie na míle vzdialené od proklientského jednania.
Velmi ochotni pracovnici na pobocke a super mobil banking
Veľmi dobré jednanie na pokladni . Milá a príjemná pani.
Spomalene pracovníčky, dlha čakacia doba.
daj te pozor vkladomaty na pobočka Dolné hony Bratislava , normalne zle sa rata vklad som mal 115 euro menej ratal ziadal som o reklamacie som pol hodiny pohovorom dispečerom , katastrofe,,, ešte to nam chybalo..
Katastrofalny zakaznicky servis. Uz niekolko rokov...
Jeden človek bol predomnou a bol som ta pól h, hrozne!!!!!
VUB Dubnica nad Vahom - najlepsia pobocka s naj zamestnancami. Na okoli sa im ostatne pobocky VUB vobec nevyrovnaju a so zamestnancami uz vobec. Naj je Dubnica nad Vahom.
Veľmi príjemné kočky sa o nás veľmi dobre starajú treba im zvýšiť plat hlavne Danke
Vub cadca- vsetci velmi ochotny v banke, odporucam J.Gulcika- professionalny pristup a velmi velka zodpovednost z jeho strany,Hypoteku dokazal vybavit do 3-4 dni zo vsetkym co ktomu patri, co je priam neuveritelne,zasluzi si povysenie .
Žalostná banka. Problém sa dovolať, ak sa aj podarí - pani nevie poskytnúť detailnejšie informácie, odkáže na miestnu pobočku. Tam sa dovolať nedá, na maily nereagujú. Ak sa aj podarí - sľúbia odpovedať no človek sa nedočká odpovedi, riešenia... Niečo zmocú a nemá kto riešiť.Celé zle...
súhlasím, je spojenie neskutočne zdĺhavé
Zo všetkých pobočiek, ktoré som navštívila, tak toto je tá najhoršia. Dlhé čakanie, neochotní personál, horšie než štátna inštitúcia!
Najhorsia pobocka vub v ktorej som bola Otvaracie hodiny kratke vikendy zavrete Vzdy plno Personal arogantny
Neodporúčam návštevu tejto pobočky. Najmä ak sa chystáte vybavovať hypotéku, chodte radšej inam. Mám s tým osobnú veľmi negatívnu skúsenosť, manažér pobočky a najmä hypotekárna špecialistka Májková sú neochotní, nikdy mi nedvíhali telefóny, informácií som sa musela sama dožadovať, celkový nezáujem o klienta a neprofesionalita.
Dnes som si otvarala bezny ucet na puchovskej pobocke VÚB banky. Takych vysoko kvalifikovanych pracovnikov ako je p.Kvasnicova z VÚB banky Puchov, by som po mojich zlych skusenostiach v iných bankach dopriala kazdej inej banke v Puchove. Este raz dakujem p.Kvasnicovej za mily a profesionalny pristup.
Neochota, drzi ,,riaditeľ,, veď ako na dedine
pre mna najlepsia banka
perfektný prístup ku klentový
Nespokojnost vysoka ...racej treba do GA nez do Serede volaco vybavit..drzi zamentnanci..nechcu dobre vam ake sebe fuuuuj...
Veru tak ako písala p.Zsaneta. Nesmierne ma to teší že majú vkladomat v banke a nemusím sa rozprávať ani stýkať sa s personálom. Je to smutné.
Pripájam sa, neochota , dlhá čakacia doba, aj napriek tomu že zamestnanci nemajú žiadneho klienta ,následne výhovorka ,že človeka nevideli...
Diletanti. Internetbanking Vám nedajú do systemu, takže nemôžte robiť prevody. Dáte si posielať sms sprävy pri každom výbere z účtu, nechodia. Nastavia Vám zle trvalé príkazy na sporenie, potom nemáte zľavu, a povedia, že sa to nedá opraviť a mnoho.mnoho ďalších chýb. Ešte šťastie, že na centrále v Bratislave pracujú profesionáli, na podnet ktorých sa aj svidníckym zamestnancom rozjasní v hlave.
Konečne sa niekto vyjadril na adresu VÚB Michalovce, myslim, že podobných nespokojných zákazníkov je viac. Seriózna banka hľadá pre svojho zákazníka to najlepšie.Aj my sme chceli refinancovať hypotéku a riaditeľka vyletela po nás,že chceme prejsť do inej banky.Ma na to vôbec pravo
Musím priznať,že túto banku nemám rada,kvôli arogantnemu prístupu Ing.Špacirovej riaditeľky pobočky.Navstivila som aj menšie pobočky v okolí a dostala som výhodnejšiu ponuku na úver.Banka v Mi Vás nebude informovať o tom ako lepšie zhodnotiť svoje peniaze, ale ešte sa p.riaditelka tvári urazene, že sa na niečo, čo by Vám mohlo priniesť úsporu vôbec pýtate.Ak sa hovorí o príjemnom pracovnom prostredí, tak v tejto banke na Vás zamestnanci pôsobia, ako by tu pracovali za trest.Mozno by pomohla zmena nadriadeneho a kredit tejto banky by sa zmenil.
Hroza čo som dnes zažil pri vklade peniazi.45min vybavovali troch ludi.
Dovolat sa na pobocku niekomu konkrétnemu, s ktorym ste predtým uzavreli uver, je neskutocne zdlhave a potom predpokladam aj drahe pre zakaznika. Ivan
dlouhodobo pracuji v UK a Irsku a kdyz mam problem z kontem tak to v Senickej pobocke nikdo nezveda.
Mile a ochotne panie, sef asi na paradu....
chcem sa podakovat a hlavne za profesionalitu chvalit vasu zamestnankynu KRISTINU MALINAKOVU ktora je ustretova a hlavne zamestnankyna na svojom mieste
sú profesionálni a ľudskí
Som veľmi spokojný, odporúčam
Ako vždy dlhé čakanie. Nakoniec po polhodine Vám oznámia že idú na obed a čakáte ďalej v inej časti pobočky. Odporúčam služby pobočky vo Vrútkach alebo zmeniť banku.
24.8. 2015 bol v rajci nefunkčny bankomat ,ktory je pri VUB,tak som si vybrala hotovost v pobočke rajec. Vo vypise som mala tento ukon spoplatneny sumou 2.00eur.Z akeho dovodu,preto uplatnujem ako reklamaciu
Nemôžem sa už 32 týždne dovolať p. Filagovej. Zazvoní jeden krát a spojenie sa preruší. Cez mobil.operátorku sa môj konkrétny problém riešiť nedá.
Po 16.rokoch ako klient odchádzam od banky. Chýba zdvorilosť a pokornosť personálu voči klientovi.
Personál ,služby,jednanie na veľmi profesionálnej úrovni
spokojnos s personalom
Rychlost financnych operacii
spokojná zo službami
ako študent hodnotím banku veľmi dobre, žiadne poplatky, spokojnosť so službami
som síce dlhoročným klientom, ale akosi vidím len progres vo vysokých poplatkoch a najvyšších úrokoch na úvery :/ ... to je jediná oblasť, v ktorej reagujú tak pružne, ako ceny benzínu reagujú na zvýšenie ceny ropy
Hodnotím banku: vysoké poplatky za vedenie účtu a vôbec si nevážia "starých" klientov. Ruším účet.
Vo VUB mám založený študenský účet a som sním nadmieru spokojná, nakoľko nemusím platiť žiadne poplatky za vedenie účtu a podobne. Super je, že VUB bankomaty sa nachádzajú skoro na každom kroku. Jediné čo môžem vytknúť je, že za každú SMS sa platí 0,08 €.
Hodnotim banku a nie personal. Velmi spolahliva banka s dlhou tradiciou. V poslednych rokoch ale zistujem upadok v sluzbach aj zakaznickej podpore.
Katastrofálny personál neochotný arogantný
Schopnost komunikácie začíná pozornosťou k ľuďom. Začíná tou neutíchajúcou a lačnou pozornosťou, pri ktorej človek zabúda na seba. Neprofesionalny pristup ku klientom. Neviem podla akeho kriteria su brani klienti, ale podla poradia ako cakaju urcite nie. Dufam, ze sem do tejto pobocky nebudem nuteny casto chodit. Pokial to bude mozne, radsej si vyberem inu pobnocku !!
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách