Kontaktné údaje UPS Slovensko
Senecká cesta 1
820 01 Bratislava
Slovenské zastúpenie medzinárodnej expresnej doručovateľskej spoločnosti United Parcel Service. Vnútroštátna a medzinárodná preprava zásielok.
Pobočky UPS Slovensko
Fakturačné údaje UPS Slovensko
Hodnotenia UPS Slovensko
Od tejto spoločnosti mi vôbec nechodia upozornenia (mail, sms), že mi budú doručovať zásielku. Preto sa stalo, že som ani nebola doma.
Podľa mňa najhoršia doručovacia spoločnosť. Dnes mi prišla sms, že mi bude doručený balík. Keďže som pracovne vyťažená a často si niečo objednávam, zadávam adresu do práce. Doposiaľ žiadny kuriér nemal najmenší problém a objednávku mi doručil bezproblémovo. Dnes som mala skúsenosť s kuriérom UPS, ktorý mi zavolal no nemohla som zdvihnúť a tak som opätovne zavolala o 3 minúty. Kuriér s niekým telefonoval a ja som pokračovala v práci. Opätovne som mu nemohla zdvihnúť a neprešlo ani 10 minút a opäť som mu volala. Kuriér mi povedal, že už je na ceste do PP a zásielku mi doručí zajtra. Vyhrotenie bolo keď mi kuriér povedal, že mám dvíhať telefón. Túto spoločnosť absolútne neodporúčam.
To nieje firma ale chránené dielne. Je to najdrahšia a najhoršia doručovacia spoločnost
neodporúčam túto doručovaciu spoločnosť
Ak ma byt tovar dorucovany touto spolocnostou, neodporucam ani nakupovat a zvolit si inu moznost prepravy. Mnou objednany tovar dorucili na adresu, bez akeho kolvek podpisu, telefonatu, alebo osoby ktora by tovar prevzala (na krabici, fakture boli moje kompletne udaje) tovar polozili a nechali tak. Nahodne okoloiducou osobou, vdaka ktorej ochote ma vyhladat a kontaktovat sa tovar nakoniec dostal ku mne, ak by si ho chcela privlastnit, tak o tom ani neviem. Tovar bol oznaceny ako doruceny, pytam sa kam, komu?! Toto absolutne nie je pristup zodpovednej a spolahlivej spolocnosti, NEODPORUCAM!
Balík odmietnutý ????? Kuriér si svojvolne napisal ze som balik odmietla hoci som ani nevedela ze sa ma dorucovat nakolko som nebola kontaktovana ani sms spravou ani telefonicky o tejto skutocnosti som sa dozvedela uplnou nahodou pri prezerani kde sa zasielka nachadza asi tyzden po objednavke, samozrejme balik uz v tom case cestoval spat odosielatelovi naspat do zahranicia. Ďakujem za takuto sluzbu :)
Najhoršia firma, rovnako ako SPS sro, z ktorou na Slovensku spolupracuje. Dĺžka dodania, kuriér sa vám ozve keď je už u vás, predtým žiadne info. Obrovský problém zmeniť adresu dodania a tiež platená infolinka 02 16877 o čom nikde nepíšu!!!
Velmi komicka a zaroven tragicka uroven dorucovania. Z Prahy cestoval maly balik 10 pracovnych dni. Tracking nefunkcny, nezobrazuje ziadne info, okrem to ho ze bol baliky odoslany. (tracking mi dal eshop, od SPS som nedostal jediny mail)Na pobocku je nemozne sa dovolat, Cez mail a webovu stranku posielana staznos 2x. Ani raz sa neunuvali odpovedat .Nakoniec pred branou vytrubuje kurier (neobtazuje sa ani vystupit z auta a zazvonit...), bez aviza cez sms alebo mail so zasielkou. Ceresnicka: pyta dobierku na balik zaplateny online kartou...Po asi 30 minutach mi balik nakoniec dal Suverene najhorsia dorucovacia sluzba na Slovensku, neochotny, pomaly, bez zakaznickeho servisu. Nanestastie rovnako ako viaceri, ak eshop ponuka dorucenie iba cez SPS/Intame tak sa takyto eshop u mna diskvalifikuje a neobjednavam. Ak chete zazit ake to asi bolo objednat postou balik pred 40 rokmi, bez akejkolvek modernej techniky (akoze info mail, sms ;-) popripade fungujuci tracking) tak vrelo odporucam...
Súhlasím s predošlými komentármi. Mám skúsenosti pomaly so všetkými kuriérskymi spoločnosťami, ale najarogantnejší prístup zo strany operátorky a neochota, dokonca zloženie telefónu aj u kuriéra aj u operátorky som zažila u SPS, UPS, IN TIME, všetko ide do jednej pobočky/usudzujem, že ide o 3 firmy s rovnakým vedením, lebo všetko nosí jeden a ten istý kuriér/. Dokonca sťažnosť z BA posielajú na doriešenie do tej pobočky a tí sa vám potom mstia tak, že balík držia u seba na pobočke ďalší deň, s tým, že sa nedal doručiť a potom na 3.deň doručia poškodený. Už objednávam na eshopoch podľa toho, ktorou firmou doručujú..
Neprofesionálny prístup a arogantný kuriér. Prišla mi SMS o doručení balíka a v prípade potreby zmeny adresy, že ma kontaktovať kuriéra na čísle, keď som mu zavolala, že potrebujem zmeniť adresu, že som v práci tak mi iba povedal, že ma veľa prace a že mi balík na inú adresu nedoručí, že na to nemá čas, že mi ho donesie buď na zadanú adresu alebo mi dnes balík nebude doručený, pritom tie adresy boli od seba vzdialené asi 15 min autom. S takým neochotným kuriérom, ktorý nevie vyjsť ani v ústrety som sa ešte nestretla. Už si nič nedám doviesť touto spoločnosťou!
Mala mi byt dorucena zasielka a zadal som zahranicne cislo na roamingu, nakolko ine nemam. Sofer sa ani neunuval volat a spolocnost mi neposlala sms, ako je uvedene, ze v den dorucenia pride sms o case, cene a pod. Uplne nanic... A navyse sa nepokusil dorucit na druhy den, nenechal ani listok, ze sa pokusil dorucit. Taky pracovnik by mal dostat karne opatrenia a spolocnost za usetrenych par centov na sms-ke stratila moju doveru, co budem sirit na vsetkych socialnych sietach. Tovar som surne potreboval a ich zlyhanim mi nebol doruceny!!!
neprofesionalny pristup. Obvinovanie zakaznika za ich vlastnu blbost.
Na základe mojej skúsenosti, horšiu doručovaciu službu asi nepoznám! Nezodpovedný a ignorantský prístup kuriéra. Arogancia s akou jednajú s ľudmi je nepochopiteľná. Neinformujú sms-kou ani inak, kedy balík doručia, len sa zjavia pred dverami, bez ohľadu na to, že ľudia chodia aj do práce. A keď sa snažíte s nimi dohodnúť na náhradnom termíne, tak ho nedodržia a odignorujú vás! Netvrdím, že všetci z tej firmy sú takí, ale kompetentní by si mali lepšie kontrolovať kto si ako plní svoje povinnosti.
Nulova komunikacia, úplná neochota, nehovoriac ze mi kuriér mi pocas hovoru zlozil telefon
Rychlosť nulova pešo bi som ten balik preniesol rychleiśie lenivá banda ***
Znicoho nic mi vola kurier, ze ma zasielku pre mna. Ani mail, ani smska...vravim, ze niesom doma a ze si po to pridem na pobocku. To bolo v piatok. Pondelok chcem ist na pobocku ale co, nemam mail ani sms a tak vytelefonovavat a hladat, ci tam je balik. Na linke ma bude presviecat, ze tak potom mi to este nebolo dorucovane ked nemam mail ani sms...nakoniec ho nasli..no des a hruza oproti inym.
Tak toto je katastrofa v priamom prenose, ako môže s nimi ešte spolupracovať nejaká firma? Chcú si pokaziť aj svoje meno? Ruky preč od tohto zmetku!
Spolu s GLS suverenne najhorsia kurierska spolocnost na Slovensku. Zavadzanie zakaznikov, nepravdive informacie v trackingu, nekompetentne informacie od operatorov. Zasielky pravidelne meskaju 1 aj viac dni.
Tovar objednaný včasne pred vianocami - nedoručený. Kontaktoval som ich telefonicky - nikto nedvíhal obsadené. Najhoršia špedičná spoločnosť vôbec. Mal by s tým niekto urobiť poriadky
Strašné. Neochotný a drzý kuriér aj operátorky. Podľa ostatných komentárov vidím, že sa to za tie roky vôbec nezmenilo. Vždy keď budem môcť sa tejto firme vyhnem.
Tato přepravní společnost je svým přístupem naprosto k ničemu. Nedají vědět kdy doručí balík, pak automaticky předpokládají že si ho zákazník vyzvedne kdesi v depu za městem pokud se jim snažíte říct že by ten balík měli dorucit, když jste si ho nemohli vyzvednout osobně - prakticky nemožné z nich ten balík dostat. Se divím že jako firma můžou fungovat. Pokud můžete vyhněte se velkým obloukem jejich "službám"
Malá mi prísť telka z Telekomu a balík že s detskou sedačkou. Riešili cez ich reklamačné až po siedmych dňoch sa našla. Mal už zasielané cez rôzne zasielkove služby ale táto no nemám slov. U mňa veľké mínus.
nedorucuju baliky na cas. uz 4 den meskaju s dorucenim. neda sa ani overit kde ten balik je. uplne katastrofa. cele zle
Na balíku bolo zle uvedené moje telefónne číslo. Namiesto toho, aby mi kuriér aspoň hodil do schránky lístok s odkazom, nech si prídem po balík hoci na pobočku, ma nikto nekontaktoval. Na internete som nakoniec objavil, že UPS vykonalo pokus o doručenie. Aký? Po príchode na pobočku zrazu pracovníčka objavila ďalšiu zásielku pre mňa, ktorá skoro týždeň stála v sklade. Neskutočné.
Som maximálne nespokojný s informovaním klienta o približnom čase doručenia zásielky . Tiež , by vaša pobočka mohla byť bližšie k centru mesta Nitra . Pre mňa je nepredstaviteľné obetovať celý deň čakaním na dodávku balíka a mať takto zablokovaný celý deň . S pozdravom Linek .
Tato kurierska spolocnost je katastrofa!!!!! nedaju vediet ani orientacny cas kedy pridu, rovno vam zvonia pred brankou. Ziadna sms o doruceni balika. Raz pridu o 7,45 raz o 12,00 potom o 14,00 atd. Pytam sa Vas, mam si pocas toho kym mi dorucite balik zobrat na tyzden dovolenku, aby som bola doma vtedy, kedy vy si zmyslite????? Tymto pisem do obchodu, aby zmenili dopravnu spolocnost, lebo im to robi velmi zle meno. Toto je mozne snad iba na sk. O cene tejto pofidernej spolocnosti ani nehovorim, za tie peniaze by mali poskytovat sluzby na TOP urovi, nie uroven somalska!!!!
V Nemecku presla zásielka 1000km za 24h. A na Slovensku mi ide balík z Ba do HC už druhý deň.... Uzasny sledovaci systém, dva dni v aute, telefon nikto neberie a samozrejme sa nikto neunuva kontaktovať ze sory meskame.....
maximálne neprofesionálna firma .Vodič arogantný nemá na výdavok,myslel si že mu nechám 11 eur. Povedal mi že nech si idem rozmeniť, proste žobrák firma. Aká firma taký kurier.
nikto nebol so zasielkou na mojej adrese! Nezazvonil na zvoncek ci je niekto doma! Nenechal ziaden odkaz v schranke! Neda sa dovolat na kosicke tel. cislo Tel.: + 421-55-16877 ... to co ste za kuriesku sluzbu?!!
Jednoznačne najhorší prepravca na Slovensku! Zásielky dopravujú na poslednú chvíľu- najmä vo večerných hodinách a to s tým, že kuriér s vami ani nekomunikuje.
Kurier, ktory dorucuje do SC a okolia (hnedo-rysave vlasy) dorucuje uz par rokov, ale co dodavka to s nim mame problem. Je NEOCHOTNY, NEPRIJEMNY, AROGANTNY A DRZY. Odteraz uz nikdy viac UPS!
Cez tuto spoločnosť mi viackrat boli odoslane zasielky z Turecka. Bola som maximalne spokojna s jednanim zamestnancov, ktori ma zastupovali pri "precleni" - poradili, vysvetlili - jednoducho profesionalne jednanie na urovni. A tiež veľka spokojnosť s kurierom ktorý mi zasielky doručoval - oznamil kedy pride, prip. sa s nim dalo dohodnuť. Naozaj nemam čo vytknuť, teda chvalim
arogantný drzí zamestnanec Bednárik... to bola nehoráznosť... síce nebol prvý, ale toto čo dokazoval on, prekročilo všetky hranice...
Kurier nemal vidat tak si zarobil 1€ ako neni to vela ale chcem sa podelit o skusenosť
Balík mi mal prísť do dvoch dní a už sú štyri a balíka nie je
nie sme spokojny, pretože cez víkend každý večer od 20:00 hod. nám vypadávajú programy a dovolať sa nedá, aby nám UPS pomohla vyriešiť poruchu
Žiaľ, moja skúsenosť nie je pozitívna, meškanie takmer 3 hodiny oproti pôvodne dohodnutému času dodania.
Moja skúsenosť z firmou UPS je že som s nimi spokojný že sú časovo presný.
Kuriér ma nekontaktoval pred doručením, balík doručil na adresu pričom som tam ani nebol a nevedel som o tom.
Neuctivi a neprofesionalni kurieri. Vlastna skusenost.
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách