Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Hľadať firmu
Dnes:  07:00 - 16:00 OTVORENÉ
Hodnotiť firmu Upraviť firmu

Kontaktné údaje ZSE Energia, a.s.

0850 111 555
02 / 321 019 33
ZSE Energia, a.s.
Čulenova 6
816 47  Bratislava
P.O.Box: 325

Dodávka elektriny, plynu a zabezpečenie kompletných riešení energetických potrieb.

Otváracie hodiny ZSE Energia, a.s.

Pondelok:
07:00 - 15:00
Utorok:
07:00 - 15:00
Streda:
07:00 - 16:00 Otvorené
Štvrtok:
07:00 - 15:00
Piatok:
07:00 - 15:00
Sobota:
zatvorené
Nedeľa:
zatvorené

Fakturačné údaje ZSE Energia, a.s.

IČO: 36677281
Názov: ZSE Energia, a.s.
Sídlo: Čulenova 6, 816 47  Bratislava
DIČ: 2022249295
IČ DPH: SK2022249295

Hodnotenia ZSE Energia, a.s.

Hodnotenia ZSE Energia, a.s.Pridaj hodnotenie: vyber hodnotenie

Zadaj svoje meno a e-mail, alebo sa prihlás pod svojím Azet kontom:
alebo Prihlás sa


Hodnotení: 1
Juliana Hodnotenia: 1Užitočné: 4
25.11.2020

Nemám slov. Dnes som dostala Výzvu k uhrade. Jedná sa o nedoplatok,ktorý vznikol neuhradenim poslednej faktúry po smrti mojho otca v septembri . O čom som ich informovala osobne na pobočke v Nitre( dolozila som úmrtný list - preskenovali a zaevidovali). Na základe toho na mňa prepisali zmluvu. Zatiaľ všetko v najlepšom poriadku. To som si myslela ..Keďže je to teraz vecou dedicskeho konania,bola som v tom,že si ten dlh podrzia do doby kým neprebehne( čo samozrejme trvá dlhšie). Prekvapilo ma,že dlh teraz riesi M.B.A Fibancie,lebo ZSE nema oddelenie pre vymahanie pohladavok. Tak som tam zavolala. Pracovníčka mi povedala,že informacia,že je môj otec mŕtvy v systéme nemajú a aby som im to zaslala zase ja! Čo som odmietla,keďže sa nestala chyba u mňa ale v ZSE. Tak som volala zase do ZSE! Úžasný dlhý hovor, laksny pristup...veď oni s tým nič nemaju! Absurdne! Odporučili mi,aby som si to doriesila ja,lebo oni nemôžu. Žiadna omluva za ich chybu a že to dajú do poriadku.Žiadna snaha pomôcť.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
barbora Hodnotenia: 1Užitočné: 4
02.05.2019

Hroza!! Hlava 22, kocurkovo,,, taketo zakaznicke sluzby som uz roky nezazila... asi takto nejako sa citili predchadzajuce generacie zamotane v pavucinach komunizmu... ako ja po 4 dnoch NEkomunikacie so ZSE. Tak trochu dufam ze toto nie je obraz slovenska anno nu. Nezijem tu uz roky, rodina ktora prenajima byt zo zahranicia ma prosila pomoct nakolko nehovoria po slovensky. Po anglicky sa u ZSE neda vybavit NIC. Ale ani po slovensky sa mi mi NIC ale vonkoncom NIC nepodarilo zistit, vybavit, urychlyt. Boli odpojeni od elektriny BEZ ZIADNEJ SPRAVY, prisla len prva upomienka, ktora bola s oneskorenim zaplatena. doteraz nemaju oficialnu spravu, korespondenciu alebo email o ODPOJENI. Napriek zaplateniu poplatku znovuzapojeni atd ZSE nebola schopna po 4 dnoch komunikacie ani potvrdit odpojenie a komunikovat sposob znovupripojenia, objasnenie dovodov odpojenia a vysvetlenie ako je mozne ze komunikacia nebola zakaznikom obdrzana. NEPOCHOPITELNE, som zvedava ako tento absurdny pribeh dopadne

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Karol Hitka Hodnotenia: 3Užitočné: 1
11.03.2019

Úžastné prežitie na ZSE centrum Nitra dna 11. 03. 2019 hod cca 12 až 13.50. Karol Hitka infor. o vystavení o úhrade faktúr svojej fir. Miesto slušného prístupu a konania len arogancia zo strany zamestnancou ktorá miesto poskytnutia informácii sa ohradila zames. SBS na čo som privolal polic z čís.158. Pokračovanie po 11.04.2019 kde si riadite. zobrala čas na prešetrenie a oznámenie konania.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
zakaznicka Hodnotenia: 1Užitočné: 0
22.01.2019

Tato pobocka jedna velka katastrofa. Absolutne neschopni a nefundovani zamestnanci, ktori nevedia riesit a odpovedat na uplne zakladne a banalne otazky, ako napr. ukoncenie odberu elektriny, t.j. ukoncenie zmluvy. Pytaju sa kade-tade svojich kolegov a kazdy zo zamestnancov vam povie diametralne odlisny postup pri rieseni zakladnej problematiky. Je si manazment ZSE vedomy, akych zamestnancov zamestnava? Postrach ZSE v OC Central. Plus nehorazne dlhe cakacie doby.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
VALERIA Hodnotenia: 1Užitočné: 0
28.10.2018

Preco prednadrazie Trnava nema elektrinu od 12,hod nedelu...uz 1,5..a nikto nas neinformoval..a podotykam je nedela...hviezdicku ani jednu..ale aby ma to pustilo..

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 0
28.09.2018

Systém nefunguje. 3x som volala a na jednu otázku 3 odpovede. Pol roka som sa nemohla prihlásiť, lebo trvali na tom aby sa osobne dostavila majiteľka, ktorá je vyše 2r.mrtva a dookola opakovania, že majú úmrtný list a pani dookola, že musí prísť osobne. Ja neviem bola som medzi retardmi??? Na otázku ako sem mám dostať mrtvu ženu mi už odpovedať nevedeli.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mináriková Hodnotenia: 1Užitočné: 3
04.09.2018

Tak významná organizácia ako je ZSE nemá aktualizovanú intarnetovú stránku. Zákaznícke centrum na Čulenovej ulici už nefunguje, nikde to nie je aktualizované. Takisto dostať sa k informácii, kde sa nachádzajú, je problém.A potom, keď už centrum navštívite, nekonečné čakanie. Z 13 pracovisk pracujú 4. Na dotaz na stránke ZSE áno, odpovedajú, len nie na to konkrétne na čo sa pýtate. To isté platí pri telefonickom dotaze, minimálne 5 minút reklama a potom sa dostanete k slovu. Keď volám do ZSE tak v prvom rade sa pýtam na elektinu, chcem riešiť svoj problém a nie som zvedavá na reklamu alebo na ponuku plynu....Plytvajú časom a peniazmi zákazníkov a čo je najhoršie aj jeho dôverou.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
erika Hodnotenia: 1Užitočné: 1
11.07.2018

Máme len zlé skúsenosti, museli sme viackrát ísť do NZ zbytočne, lebo nič nebolo tak, ako sľúbili.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
no fasa teda :-( Hodnotenia: 1Užitočné: 1
13.06.2018

Tak, to tu su tak fasa hodnotenia, co tu citam, ze sa tam aj zajtra bojim ist, nech mi neskazia cely den...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Zákazník Pk Hodnotenia: 1Užitočné: 2
07.05.2018

Jedine stredisko pre prihlásenie odberu Pravnicka osoba v rámci BA.,čakám už 2hodiny a pani mi práve oznámila že niesu ľudia nový nevedia spracovať firmy tak ešte min na ďalšie 2hod čakanie

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Čakajúci zákazník Hodnotenia: 1Užitočné: 4
03.04.2018

Neskutočné...13 obslužných okienok a otvorené sú 3. Za hodinu obslúžili piatich ľudí...z toho sa s dvoma pohádali. Na otázku či by nemohli posadiť viacerých na tieto miesta, arogantná pani mi povedala, že tu nikto iný nie je a nikto tu nechce pracovať. Moja otázka znie, môžeme my za to? Ale páči sa mi, ako sa táto pobočka v OC Centrál krásne prezentuje...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Eva Bezecná Hodnotenia: 1Užitočné: 5
07.02.2018

Som skutočne nespokojná s pani ktorá nebola ochotná ani trpezlivá či ústretová.Mám otca na ktorého je písana elekt. Otec má o pár mes.89r je nepočujúci a má stareckú demenciu. Trvala na tom,že ho chce počuť v poriadku má predpis lenže otec už niekedy nevie ani meno teraz však jej povedal meno priezvisko aj adresu len dátum narodenia len deň pomotal a koniec rozhovoru nebola ochotná mi potvrdiť alebo nepotvrdiť či prešiel inkasný príkaz to bola cela moja otázka.Nechcela som aby mi prezradila štátne tajomstvo. Je skutočne smutné ako sa chová vaša pracovníčka ktorá prevzala hovor 7.2.2018 o12.58.h.Hanba,že v dnešnej dobe sa k starým ľudom chová niekto ako hyena.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 7
nie je podstatne Hodnotenia: 7Užitočné: 1
08.01.2018

Navsteva v pondelok okolo 20:00 hod, nedoporucujem. chcel som dodatocne zmenit nejake udaje a slecna co ma mala na starosti bola slusne povedane arogantna. v podstate ma poslali do r..i arogantnym spôsobom typu - uz sa nebudem o tom dalej bavit. neskutocne co si ludia v poslednej dobe dovoluju k zákazníkom. palec dole.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mgr.Eva Nagy Rigó Hodnotenia: 1Užitočné: 2
08.11.2017

Sme veľmi spokojný.Pani v pobočke v Nových Zámkoch Jana Nurciková by mala dostať od vedúcich zvýšenie vyplaty.Takú milú ochotnú ženu sme ešte nestretli a hlavne nie v zse čo sme boli doteraz veľmi nespokojný a to hlavne s jednaním so zàkazníkom.Tuto pani by ste mali vážiť veľmi čo len vedela spravyla pre nás.Keby som ja mala takého zamestnanca tak určite by som ju veľmi vážila.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Ildiko Hodnotenia: 2Užitočné: 3
07.11.2017

No vomment, neochota!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Martin Hodnotenia: 2Užitočné: 0
26.10.2017

V poslednom čase som viackrát využil služby zákazníckeho centra v Nových Zámkoch.Oceňu- jem systém el.poradovníka zákazníkov.(Mohli by si vziať príklad aj iné organizácie!) Personál je milý, vždy ochotne poradí a pomôže. S pozdravom Martin Predný.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Maria Valentova Hodnotenia: 1Užitočné: 6
19.10.2017

Pri poslednom zuctovani elktriny nam elektratne nauctovali horibilnu sumu 12000 Euro. Bola to ich chyba, ktoru po konzultacii vraj opravili. Ide o sukromny dom. Bolo to v maji - juni. Odvtedy nam uctuju kazdy mesiac zvysenu sumu co je o 100 Euro viac mesacne a nie su schopni chybu opravit. Boli sme tam uz dvakrat osobne ziadat o opravu a tento mesiac 19.10.2017 nam uz treti krat strhli z uctu zvysenu sumu. Naposledy pracovnicka povedla ze tie peniaze nam nemozu vratit az pri zuctovani o rok????? Elektratne prosim Vas urobte si poriadok v uctoch a vo Vasom systeme a neklamte poctivych ludi, ktori Vam platia poctivo dlhe roky. Budem rada, ak budete reagovat na tuto moju staznost

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Veverka Hodnotenia: 2Užitočné: 0
08.02.2017

Čo za ľudia to vyzvaňajú v bytovke a pýtajú odo mňa vyúčtovanie faktúry za plyn a elektriku? Ak im ich neukážem neznížia mi cenu energií. Nerozumiem

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Karol Bartok Hodnotenia: 1Užitočné: 5
12.01.2017

Presunuli sme si všetko (plyn aj elektriku) do ZSE. Banka Zuno končí, tak sme boli aj s manželkou osobne v ZSE Trnava zriadiť nové inkasné príkazy. No a teraz staré príkazy už nefungujú a nové nefungujú tiež. Každý príkaz robíme teraz ručne a samozrejme platíme pokuty za omeškanie 1,50 €..... A napriek webovej stránke a telefónnej asistencií musíme ísť znovu osobne.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mgr. Alena Jelušová Hodnotenia: 1Užitočné: 1
02.01.2017

Obecný úrad Madunice Ďakujeme za veľmi ústretový prístup a pomoc pri riešení mimoriadneho zapojenia bytového domu Prvosienka a jednotlivých bytov na odber elektrickej energie, čím ste urobili veľkú radosť novým nájomníkom a dali pekný novoročný darček montážou meračov vo sviatočnom období. Preto aj my Vám želáme rovnakú spokojnosť v roku 2017.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Juraj Hodnotenia: 1Užitočné: 10
08.12.2016

Potrebujem kontakt na stredisku v nitre a 5 minut ma vypocuvaju na infolinke pokial mi ho daju, meno, trvale bydlisko, miesto odberu... Na co im to je ked chcem len cislo a netusia co riesim??

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Rudolf Bača Hodnotenia: 2Užitočné: 2
16.11.2016

V dňoch 15. a 16. nov.2016 mi začalo "blikať" osvetlenie v rodinnom dome.Išlo to "na nervy", ale okolo obeda 16.11. mi už na prár sekúnd až minút vypadla elektrina tak,že sa vypol televízor i rádio a stalo sa to cca 7 - 10x. Zavolal som na opravy do NR,vraj prídu sem chlapi opraviť.Neprešla hádam ani hodina a oni tu už aj boli. Bolo odpoludnie okolo pol 4tej hod. Premerali, zistili závadu v zhorenej poistkovej skrinke,opravili a porucha bola odstránená.Pritom boli ale veľmi slušní,ochotní a "zhovorčiví".Prekvapila ma ale tá promtná rýchlosť od nahlásenia po zásah.S takým tempom a ochotou sa človek často veru nestretáva a tak mi neostáva iné, len sa srdečne poďakovať pracovníkom ZSE Nitra za ich skvelú prácu.Mená majstrov neviem,ale ŠPZ mali NR(?)666IH a bolo to okolo 16,00 hod. dňa 16.11.2016. Patrí im moja vďaka a žeľanie všetkého najlepšieho!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 7
Juraj Hodnotenia: 7Užitočné: 2
29.10.2016

Absolútna neochota!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Minarovičová Hodnotenia: 1Užitočné: 3
27.10.2016

jedna veľká katastrofa...zaplatili sme nie malé poplatky a zariadili všetko tak ako má byt , čakali sme volali sme boli sme tam osobne a aj tak nič len čo máme čakať a čoho sme sa dočkali? no že sa nič nevyriešilo a že máme znovu zaplatiť nemalý poplatok a čakať od znova ???!!!! :(

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Kazimír Hodnotenia: 1Užitočné: 5
26.10.2016

tá najhoršia skúsenosť na info linke!!!! Málokto vie, že to platí účastník, ktorý volá, teda každý jeden zákazník! A tak telefonáty len naťahujú a naťahujú... vybaviť ani informáciu prakticky nevedia.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Nespokojný zákazník Hodnotenia: 1Užitočné: 1
24.10.2016

Nekorektné jednanie, nasľubujú - prejdite k nám, všetko vybavíme za Vás a zrazu niekto príde, že Vás ide odpojiť od plynu a nekonečné peripetie okolo toho, aby s Vami niekto uzatvoril zmluvu o dodávke plynu a neodpojil Vás (aj keď ste v živote nikdy nebol neplatičom) a v dobrej viere,že budete mať zmluvu na elektrinu aj plyn u jedného dodávateľa "s výhodami" ste naleteli "pracovníkom ZSE", ktorí Vás otravujú vyzváňaním do bytu alebo domu,...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Adrianasalvianyova Hodnotenia: 1Užitočné: 0
18.10.2016

Max.nespokojnosť.Dva krát nás telefonicky kontaktovali ohľadom doplnkových služieb,jasne sme to odmietli a aj tak ich aktivovali.Nato sme volali na zákaznícku linku,že sme si nič neobjednali a pani povedala,že sme sa tým súhlasili a zrušiť sa to dá samozrejme iba písomne.V tejto dobe.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Veronika Špendlová Hodnotenia: 1Užitočné: 2
18.10.2016

Dobrý deň. Už dve hodiny sa pokúšam skontaktovať na zákazníckej linke. Okrem oznamu žiadny kontakt sa nespája. Môžete mi oznámiť, akým spôsobom sa konečne doškám odpovede na môj dotaz? Ďakujem.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
LukasBalazovic Hodnotenia: 1Užitočné: 4
31.08.2016

Presne mám rovnakú skúsenosť a pravá ruka nevie čo robí ľavá.............toto som ešte nezažila

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Pavol Tausk Hodnotenia: 1Užitočné: 3
27.07.2016

veľmi slušní a ochotní zamestnanci

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Renáta Mrvová Hodnotenia: 1Užitočné: 6
15.07.2016

Táto firma je najhoršia ,čo som asi vo svojom živote zažila.Bola som bezdôvodne odpojená od elektriny,len preto,že som nový majiteľ bytu a nezahlásila som sa včas.Toto sa robí v 21.storočí,kde sme to? Od stredy stále nemám elektrinu,bolo mi povedané,že do 5 dní.To predsa nie je normálne,bez elektriny sa dnes nedá žiť.A to ešte ani nehovorím o tom,aké straty ste mi spôsobili.

Užitočné?Áno
mama6465
Bratislava - Staré Mesto
Hodnotení: 3
Hodnotenia: 3Užitočné: 0
26.02.2016

Je to firma s ktorou mám skúsenosti,voči zákazníkom vyjsť v ústrety nieje žiadny problém.

Užitočné?Áno
1Niky1
Bratislava - Petržalka
Hodnotení: 3
Hodnotenia: 3Užitočné: 0
01.10.2014

ponúka skvelé služby

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Energetika Energetické zariadenia ‑ servis
Pridať firmu Nahlásiť chybu