Kontaktné údaje GEBRÜDER WEISS, s.r.o.
Diaľničná cesta 20
903 01 Senec
Medzinárodná preprava zbernou službou a kamiónové prepravy, vnútroštátna distribúcia, letecké a námorné prepravy do/z celého sveta, skladová logistika a logistické riešenia, colná deklarácia.
Fakturačné údaje GEBRÜDER WEISS, s.r.o.
Hodnotenia GEBRÜDER WEISS, s.r.o.
Bohužiaľ musím taktiež pridať 1* (lebo nejde dať menej), meškanie 3 dni a to len preto, lebo som ich urgoval a za 2 dni volal 5x - pani na infolinke bola celkom milá, kuriér spočiatku tiež, ale neochotný pomôcť a ešte nás išiel naháňať, že on mešká (keď ide tri dni neskoro). Veľmi nefungujúci systém, tvária sa vyťažene. Radšej sa im vyhýbať.
Veľmi nespoľahlivá spoločnosť so zlou komunikáciou! Komunikácia drzá, priam bezohľadná! Prvýkrát v živote sme túto spoločnosť chceli využiť, už nikdy viac!
Najhoršia prepravná spoločnosť čo som sa kedy stretol. Číslo ktoré mi poslali v deň doručenia neplatné. Dovolal som sa niekomu kto tam už ani nepracoval. Nakoniec ked mi kurier volal tak absolútna neochota dohodnúť sa. Kebyže si narýchlo nezoženiem ľudí tak mi je schopny vyložiť chladnicku pred barák a odísť preč
Stretávame sa s rôznymi transportnými spoločnosťami ale táto je na paletové zásielky najhoršou možnou voľbou. Paletu z Nemecka odoslanú nemeckou firmou doručovali mesiac. Aj to až po reklamácii keď ju na náš podnet urgoval nemecký partner ktorý ich na transport objednal. Dostali odpoveď, že ju Gebruder Weiss majú stále v Nemecku na svojom sklade a ZABUDLI na ňu ! Na Slovensko ju doručil nevrelý šofér a keď kolegyňa nemala pri sebe ihneď pečiatku a občiansky preukaz ktoré od nej požadoval, tak nepočkal aby si po ne skočila ale rovno odišiel preč s tým sa vráti neskôr. Nevrátil sa a na telefonát už len ioznámil že sa ani nevráti a len oznámi centrále že žiadame ju doručiť inokedy ! Bolo zjavné že nemá záujem spolupracovať a hľadal si len zámienku prečo nevyložiť ihneď. Toto sa nám pri žiadnej inej spoločnosti ešte nestalo. S touto firmou si dajte pokoj a žiadajte aj zahraničných partnerov aby ju neoužívali pri zasielaní k vám pokliaľ si chcete ušetriť problémy.
Otras. Nedodrzany termin dorucenia. Ziadne info o novom doruceni.. Po vyzvach dohodnuty novy termin. Nikto neprisiel. Vycerpane 3 dni dovolenky, kvoli cakaniu na kuriera. Ked konecne dorazila zasielka, vsetky baliky poskodene a tovar poniceny. Pri vynaske manipulacia ako s hnojom. Ziadne pomocky, tahanie po dlazbe. Taka firma by ani nemala prevadzkovat podobne sluzby, ked nema system a len nici zakaznikovy tovar.
objednavka z alza.sk bola spracovana po 19 dnoch od odoslania :) Obal roztrhany - odmietol som prevziat. Este zdoraznim, ze z BA do ZA to trvalo 19 dni
Dobry den,dna 15.3. mi bola doručena chladnicka+ tv od spoločnosti Samsung.Podavam staznost na vašich pracovnikov. Počas šibovania chladničky hore dole a otačania, doškriabali podlahu na chodbe,napriek mojmu upozorneniu,aby davali pozor a či nebude lepsie podlozit nieco(karton handru ap.)nestalo sa. Pristup amatersky, nevybaveny personal pomockami.
Najhoršia prepravná spoločnosť akú som kedy zažil. Ak matte možnosť obijst túto spoločnosť, tak to urobte čo najskôr. 2 týždne predom dohodnutý termín, musel som brať dovolenku, celý deň čakáme kuriera a oni nesú schopní ani len zavolať že neprídu. Zdôrazňujem najhoršia spoločnosť akú som kedy zažil.
najhoršia prepravná firma a ani sa to nesnažia nejako zlepšiť.. objednali sme si televízor ktorý mal prísť už včera.. Drzí kuriér volal priateľovi že do polhodiny príde a nič.. som totálne nespokojná a bojím sa o svoju objednávku po prečítaní všetkých týchto recenzií o tom v akom stave balíky chodia.. Neochota z ich strany je nemysliteľná a som sklamaná že Mall nemal na výber iného doručovateľa. Zaplatili sme si aj za pomoc pri výnose, som zvedavá či bude pán šofér vôbec ochotný.... keby sa dá dať 0 hviezdičiek tak s radosťou žiadnu nedám.
Pripájam sa k zlým recenziám. Tovar z TPD nebol doručený, kedy mi avízovali. Po dvoch čakania na tovar (išlo o umývačku, manžel si kvôli tomu zobral voľno), som začala volať na call centrum. Zamestnankyne boli veľmi drzé, povedali mi, že tovar doručia na ďalší deň a nič. Dnes mi povedali, že nevedia, kedy tovar doručia, lebo sa nevedia spojiť s dispečingom. Po ďalších volaniach už ma prepínali rovno na hlášku, že žiadny operátor nie je voľný a potom, že keďže je už mimo pracovných hodín (čo nebolo), tak sa mám obrátiť na web stránku. Vyslovene si zo mňa robili srandu. Na nikoho kompetentného ma nechceli prepojiť. Tovar stále nie je doručený, uvidíme ako to dopadne.
Po tyzdni od terminu kedy mali zasielku dorucit vedeli garantovat dorucenie na nasledujuci tyzden iba na 50%. Stornovali sme objednavku. Katastrofa. Ak sa da tak sa im vyhnite.
Pri dodavke tovaru zTPD c.obj.019220229296 Vas vodic prisiel sam bez kolegu a bez rudle ja som musela zabezpecit chlapa aby mu pomohol vyniest chladnicku na 2 poschodie a zaplatit mu za ochotu 20 eur a nakolko neodniesol sofer staru ladnicku tak nam trci chladnicka na chodbe z žiadam vas o refundaciu ktora vznikla pri zabezpeceni vynasky
Nechápem ako takáto firma môže existovať v súčasnosti - dopravník z americkeho filmu by mal sofistikovanejšie riadenie. Táto firma Vám má priviesť tovar napríklad zajtra. Zajtra však neprídu. Nikto totižto nevie ani kto má zásielku. Ani kde je vodič, ani ktorý vodič. Táto firma prezentuje nemeckú kvalitu. Neodporúčam, ani ľuďom očkovaným a v bezvedomý.
Ak mate radi svoje zdravie, urcite cez nich nikdy nic! Bol som osobne v sklade a to co som tam videl bol extrem. Po 10tich dnoch som si musel ist sam pre TV pretoze su totalne mimo realitu.
Cez NAY objednavana chladnicka. Ked som tu na azete nasiel hodnotenia firmy dosmiechu mi nebolo, ocakaval som uz len to najhorsie. Chladnicka v podstate meskala jeden den. Ich system pisal, ze nevie keby ju bude dorucovat. Na ich webe maju vela cisel, co nefunguju. Do call centra v BA som sa dovolal, dopadlo to tak ako mi povedali. Asi stala 24h chladnicka na sklade viac ako mala, ale tak stat sa moze vselico. Tovar dosiel ok, neposkodeny. Vodic pomohol aj tam, kde nemusel. Hviezdicku dole som dal len preto, ze notifikacia nedosla den pred. Nie kazdy z nas moze byt doma hocikedy a cakat na dovoz. Kebyze sa dalo tak dam hodnotenie 4.5. Ako plus hodnotim dostupnost vodica na telefone (co este stale nie je stale standard).
Nikdy viac túto spoločnosť!!! Tovar bol objednaný za relatívne vysokú sumu na presne určený dátum, ktorý firma jednoducho odignorovala. Pokiaľ môžete, vyberajte inú spoločnosť!!!!! Nezaslúžia si ani tú 1 hviezdičku. Nevraviac o tom, že pokiaľ voláte na uvedené firemné číslo, ozve sa vám odkazovač, ktorý Vám oznámi, že voláte mimo pracovnej doby, ktorá je od 08,00 do 16,30 (mimochodom volala som o 11,30hod, aj o 14,45hod)
Krabice premočené, rozspinkovane, otvorené!
Vždy otvorené drahšie balíky nad 100€.
Najslabšia prepravná firma na Slovensku, tovar bol objednaný pred troma týždňami, boli sme dohodnutý na istý deň kedy mi donesú, ale čakám na to už druhý týždeň a pani na call centre mi stále nevie garantovať deň kedy mi to už konečne donesú. Táto firma je vtip !
zasielka prisla trochu pozdej ale inak 10/10
Veľmi ochotný kuriér. So službou som spokojný.
S prepravnou spoločnosťou Gebruder Weiss som veľmi nespokojná. Tovar mi mal byť doručený v utorok 12/4/2022, keď mi ani vo štvrtok 14/4/2022 neprišla informácia, že mi bude tovar doručený, musela som sa sama informovať na rôznych číslach, čo je s tovarom. Nakoniec sa mi podarilo získať kontakt na šoféra, ktorý mi povedal, že dostal pokyn, aby môj tovar v ten štvrtok nevykladal u mňa, že majú preňho niečo dôležitejšie a že by to nestihol. Našťastie bol šofér ústretový a keď som mu vysvetlila, že je to dôležité, že ide o darček, tak sa vrátil a tovar u mňa vyložil. Ďakujem pán šofér. Čo sa ale týka prepravnej spoločnosti, pod úroveň!! Neviem načo sa zadáva pri objednávke tovaru deň, kedy chcem tovar doručiť, keď nevedia doručiť ani dva dni po termíne a vrchol je, že keby som to sama neurgovala, prišlo by mi to o 5 dní neskôr, nakoľko boli veľkonočné sviatky. Odporúčam MALL sk, aby zmenili prepravnú spoločnosť, nakoľko je nespoľahlivá.
bodaj by bolo mozne dat 0 hviezdiciek
Arogantny, drzy kurier.
Po prečítan negatívnych hodnotení musím pridať moju skúsenosť s GW. Objednala som si práčku, chladničku a MW z Mall. sk s dovozom a vynáškou prostredníctvom GW. Ráno, v deň, kedy sa mala podľa objednávky konanť donáška, ma o cca 7:30 kontaktoval kuriér, že príde cca o 12:00-13:00 hod. 15-20 min predtým ako prišiel ešte volal, že je na ceste a skutočne prišiel okolo 13:00. Všetko doniesol, namontoval, bol slušný, príjemný, zaplatila som kartou a nebol ani najmenší zádrhel. Asi veľmi záleží od konkrétneho kuriéra a podľa mňa zavážilo, že tovar som nemala predom uhradený, ale platila som až pri prevzatí.
Prepravná služba má svoje chyby, nie je notifikácia, neprehľadné.. Predpokladám aj problémy s kapacitou vodičov. Avšak ako mi bolo vysvetlené, priamo služby ako doručenie na čas/dátum neponúkajú a eshopy boli na to aj upozornené, aby takéto služby príjemcom ani neponúkali. Čo po komunikácii s daným eshopom bolo potvrdené, teda túto skutočnosť ani nehodnotím a je to chyba/potreba zarába priamo daného eshopu. Troška problém sa dovolať na infolinku ( problém s kapacitou pracovníkov? ) na emaily však odpovedajú, podľa kapacity. Vodič tovar priniesol, troška s omeškaním, vyniesol, vzal starý. Príjemný a ochotný pán. Nie je mu čo vytknúť. Niekedy stačí troška pochopenia na oboch stranách,
strašné, zásielka je nie je ani po 5 dňoch meškania doručená, nikto nevie čo je s ňou, neviem či je problém zavolať na dispečing alebo je to len neochota zamestnancov. Nechápem že Mall, po zjavných problémoch nie len u mňa, stále spolupracuje s touto spoločnosťou.
Mala som objednanú chladničku aj s dohodnutým - vybraným dátumom doručenia. Tento prepravca mi objednávku doručoval dva dni mimo termínu a bez toho, aby ma aspo§ niekto vopred informoval, že to idú doručovať. Žiadna sms, email nič, len kurier až keď už bol na adrese, kde nikto mimo termínu nebol. V deň termínu doručenia som ich kontaktovala už ja, lebo opať žiadne info o doručení od nich a povedala mi,že v ten deň to oni vobec nemaju v plane doručovať....riadia sa tam svojvoľne bez kontaktovania zákazníka vopred, vyhovárajú sa,že to je chyba odosielateľa, čo nie je pravda......otrasné niečo!!
Keby sa dali dat aj záporné hviezdy pri tejto spoločnosti bolo by viac než potrebné.Klamu že sa nevedia dovolať pri doručovani, Katastrofa -vôbec neviem ešte ako si niekto môže vybrať túto spoločnosť na spoluprácu.
Najhoršia prepravná spoločnosť!!!!Stratia zásielku,neochota niečo riešiť.Čudujem sa spoločnosti NAY, že využíva ich služby.Tá jedna hviezda je tam iba preto, že sa bez nej nedá hodnotiť
Najhoršia prepravná spoločnosť aká existuje! Tovar stojí aj týždeň na sklade po urgovaní! Neviem si ani predstaviť ako dlho by stál na depe v BA bez urgovania.. Prepravcovia arogantní, žiaden doklad Vám nevystavia a snažia sa Vás presvedčiť že za meškanie tovaru nemôže prepravná spoločnosť, pričom stojí tovar u nich v depe min. týždeň.. Maximálna nespokojnosť!!! Nechápem ako môže tak veľká spoločnosť ako NAY prepravovať svoj tovar touto nespoľahlivou spoločnosťou, veľmi si tým znižuje kredit a dobré meno.. Neodporúčam nikomu túto spoločnosť, celé zle! Ak Vám bude doručovať táto prepravná ,,služba" pripravte sa na tortúru.. Otrasné!
Nikdy si nedavajte posielať touto firmou lebo sa nedočkáte otras nikdy v zivote
Keď som čítala tieto recenzie, mala som strach, či mi tovar vôbec príde. Ale nemôžem sa fakt sťažovať. Síce som si tovar cez spoločnosť Nay elektro objednala 14.12. a dorazil mi dnes 27.12. myslím že nič hrozné. Aj keď pravdupovediac, chcela som ho pod stromček. 23.12. som volala do spoločnosti Gebruder Weiss, telefón mi zdvihli, síce som chvíľu čakala a keď som sa p. spýtala, kedy mi príde tovar, tak mi slušné povedala , že naozaj nevie, lebo sú sviatky a majú toho veľa. A 27.12. mi prišla sms, že tovar mi bude doručený. Potom mi volal ešte aj kuriér, že príde medzi 11.00.a 13.00 a prišiel o 11.15. ešte sa má slušné spýtal, či to budem chcieť vyložiť až do bytu, že sú dvaja. Ale bol doma manžel, takže som to nepotrebovala vyniesť. Tak som asi mala šťastie . Ja som bola spokojná. Akurát že tá dodacia doba bola dlhšia, ale raz som čakala na zásielku aj 3. mesiace(ale od inej spoločnosti).
Pripajam sa k negativnej skusenosti ,klamú ,zavádzajú a dlhe čakanie na doručenie -katastrofa Pri dodaní tovaru meškaju vraj čakaju na čast objednávky !! ,pri vyzdvihnutý tovaru na reklamaciu zas že odberateľ o ničom nevie naschavl uviedli iné tel.c.že sa nemohli dovolať....
KATASTROFA, neviem meno kuriéra ale takto zavádzať? Načo to je dobré, v deň ked si kuriér dovolí napísať, že na adrese nikto nebol, pritom všetci boli doma je smutné =) Každopádne tovar sme objednali niekde inde.
Aj jedna hviezdička je veľa pre ich služby jedna veľká katastrofa neochotní arogantný prístup. Tovar mi mal byt doručený pred 2 týždňami nechala som to tak že sú sviatky tak majú veľa potom po týždni ma trpezlivosť prešla a volala som. Pani veľmi “milá” mi povedala že tovar mi bude doručený cez víkend že už majú naplánovanú cestu tak som čakala a nič v pondelok sme volali kde sa môj tovar nachádza pani znova milá a ochotná zložila telefón. NEODPORÚČAM už nikdy viac.
Uplne najhorsia kurierska spolocnost! Cakame na zasielku uz dva tyzdne, zamestnanci su drzi, zavadzaju a este Vam do telefonu povedia, ze prekrucate (p. Lukackova). Klamu, ze tovar je na ceste a pritom to tak nie je a absolutne situaciu neriesia. Nerozumiem, ze s touto spolocnostou este niekto spolupracuje, ruky pred od nich!
Pripájam sa k ďalšiemu NEGATÍVNEMU HODNOTENIU !!! Spoločnosť GEBRÜDER WEISS ako prepravnú spoločnosť hodnotím ako maximálne neserióznu a nespoľahlivú. Od 15.11.2021, kedy prvý krát prevzali tovar od spoločnosti Sconto tovar dnes 17.12.2021 nemám stále doručený. Prvú objednávku zo dňa 8.11.2021 doručili až 30.11.2021 v neúplnom stave, ktorú sme samozrejme neprevzali. Ešte v ten deň sme vytvorili opakovanú objednávku a tovar od 2.12.2021, kedy ho prevzali od obchodu nie je aj napriek niekoľkým urgenciám doručený. Dnes mi dokonca bolo oznámené, že aj druhá zásielka je nekompletná a z toho dôvodu nebola doručená. Ako zákazník to bohužiaľ posúdiť neviem, ale dňa 8.12. mi prepravná spoločnosť na základe ani neviem koľkej urgencie povedala, že zásielka je v sklade v BB a je kompletná. Dovolať sa do skladu v BB - NEMOŽNÉ!!! Nastavený automat, ktorý Vám asi 24 hodín oznamuje že všetci sú obsadení!!!, takže nič nevybavíte. Nuž, vytvorte si svoj názor.
Pridávam sa aj ja k negatívnemu hodnoteniu. Ja som si objednala od Alza elektronickú stavebnicu pre vnuka, nakoľko nikde inde ju nemajú. Až doma po rozbalení som zistila že krabica je rozbitá a obsah poškodený. Alza mi po reklamácii dohodla termín prevzatia touto firmou, celý deň som čakala, ale nikto neprišiel ani nevolal. Sťažovala som sa Alze a šokovala ma ich odpoveď, vraj podľa prepravcu som na ten deň nemala pripravený balík na odoslanie. A vraj náhradný termín mi oznámi GW... po prečítaní všetkých recenzií sa ozaj divím, že renomovaní internetoví predajcovia využívajú takúto firmu, len si tým kazia dobré meno.
Tovar som si objednal cez TPD kde som dostal správu že 1az 2 dni a tovar bude doručený. Tak teda vybaviť voľno aby kuriér nelietal zbytočne z umyvackov... No na tretí deň už trpezlivosť došla. Volám teda na telefónne centrum tejto spoločnosti, kde dostanem arogantnu odpoveď že sú Vianoce a môj tovar sa nezmestil do auta. Tak sa pýtam ešte slušne kedy sa teda zmestí? Odpoveď bola že ona nevie ale môžem sa sťažovať u toho kde som si to objednával. A hovor ukončila. Tak som volal znovu to bolo ešte arogantnejsie vystupovanie. Pýtal som si teda číslo na nadriadeného to som samozrejme nedostal. A zas zložila. Túto amaterskú a arogantnu spoločnosť maximálne neodporúčam a už si dám nabudúce pozor kto je dorucovatel mojej zásielky.
Veľmi zlá skúsenosť s touto firmou. Čakám na zásielku od 30.11. Ľudia bez chrbtovej kosti. Telefón nedvíhajú a ak aj dvihnú, drzo, arogantne odpovedajú. Keď už budem niečo objednávať cez internet, zistím si s akou kurierskou službou spolupracujú.
zaplatil som si 15e navyse, aby mi to vyniesli, oni poslali sameho kuriera, este aj bez vozika. nakoniec sme to vyniesli spolu (60 kg). povedal som mu, nech sa na takuto firmu vykasle a najde si lepsieho zamestnavatela. (tych 15e co si priplacame, ani nejde im, vsetko to zhrabne firma)... v tejto firme zamestnanec = otrok
Moja skusenost s touto prepravnou spolocnostou je asi taka ze ani tu 1* by si nezasluzili . 3.11 som si s BRENDONU objednala a hned aj zaplatila skrinu . Dodanie 2-5 dni. Vcera 17.11 mi konecne prisla objednavka. Kedze byvame na 6 poschodi ,kurier manzelovi pomohol nalozit 50kg balik do vytahu. To bolo vsetko v poriadku, az kym sme nezacali rozbalovat. Faktura na uplne ine meno, a v krabici detska postielka.. v poriadku volam kde sa stala chyba, ze pravdepodobne zamenili objednavky a nejaka pani z trnavy ma doma zas nasu skrinu. Urcite ju to tiez “potesilo”. Dnes mi vola mila pani z tejto kurierskej sluzby, ze si zajtra pridu po tovar , ktory nam omylom dorucili. Tak jej vravim, pani byvame na 6. Poschodi , manzel pracuje a ja som doma sama s rocnou dcerkou, cize kurier si bude musiet poradit. Na to mi mila pani vravi, ze kedze tieto sluzby maju spoplatnene, tak to budem musiet uhradit
Ja mam teda rovnako zlu skusenost, ako vacsina ludi. Objednala som tovar zo Sconta, ktory tejto prepravnej firme odovzdali 29.10 a mne mal byt doruceny 2.11. Ziadna sprava ani mail nechodili, az v piatok 5.11 o 15.30! mi prisla sms, ze v ten den mi bude doruceny tovar. Boli sme v meste, tak len kvoli tomu sme sa ponahlali domov, kedze dovolat som sa na cislo nevedela, ci to fakt pridu v piatok podvecer. A veruze neprisli. Az ked som napisala mail do Sconta, co to ma znamenat, tak som dostala info, ze uz mi to pride v priebehu dalsieho tyzdna. A to sme zaplatili 20eur za dodanie (podotykam neslo o ziaden nadrozmerny tovar), aby sme nielenze dostali tovar s tyzdnovym meskanim, ale este aj idiotov si z nas urobili, lebo spravy o doruceni posielaju zjavne cez nahodny generator.
S veľa vecami sa dá súhlasiť, čo bolo spomenuté v recenziách. Avšak vyjadrenia typu odmietol riešiť plyn (vodič nie je plynar, nebude ho riešiť pre svoju a cudziu bezpecnost) sú už na smiech. Doručenie na cas-Ako som bol upozornený priamo spoločnosťou GW, takuto službu negarantuju a neponúkajú, a eshop ju sľubuje svojvoľne. Volajú/posielajú sms v deň doručenia, nie skôr (troska blbé ak sa v ten deň príde sms, ale ok). Chladničku mi priniesli, volal cca 20min vopred, sám ju vyniesol aj na 2 poschodie. Na vodiča sa nedá jedno zlé slovo. Niektoré veci by GW mohlo upraviť, ale inak ok.
Jedna veľká katastrofa. Uz 4 den cakam zasielku a stale nic.. Ziadna sms ziadny telefonát. Uz 3 dni na dovolenke a čakám. V trackingu každý deň zmenia na nasledujúci. Je toto vobec možné. Davam minus 555 hviezdiciek.
Keď čítam tie hodnotenia sú pravdivé. Dovoz sporáku bez oznámenia dopredu.Ráno o 8.30 zavolal kurier že priviezol sporák. Sporák bol nieodpojený od plynu. Bolo povedané aby som si ho odpojil. Keď som povedal nech mi ho odpojí kuriér tak on s plynom nechce mať nič spoločné. Potom aby som sporák prevzal a starý niekedy odvezú. Odmietol som a neprevzali. Hrúza. Nezaslúži si ani tu 1 hviezdičku
POZOR, JDE AROGANTNÍ, HRUBÉ, NEPROFESIONÁLNÍ A NESCHOPNÉ LHÁŘE. VYHNĚTE SE KONTAKTU S NIMI ZA KAŽDOU CENU. Včera jste mi měli doručit lednici. Původně minulý týden, ale to přišla s masivní a velmi hlubokou rýhou táhnoucí se pře vrchní a boční část. Dle emailu jste ji měli dopravit v úterý. V pondělí v sedm hodin jsem obdržel telefonát, že mi to dopravíte v pondělí odpoledne. Protože jsem ani jeden ze dnů nemohl být doma, zůstala doma přítelkyně, mohla si však vzít volno až v úterý. Obratem jsem tedy telefonoval, že zásilku můžeme převzít až v úterý. Čtyřikrát mi řidič mobil nezvednul, volal jsem tedy na dispečink. Tam byli překvapení, že mi řidič nezavolal den dopředu, ale posunuli tedy zásilku na původně domluvený den. Pak mi přišla SMS, že mi to tedy doručí v pondělí. Volal jsem opět na dispečink, kde mě ujistili, že je to jen automatická SMS, že lednici dovezou v úterý. Po pár hodinách však telefonát s oznámením, že čekají s lednicí před domem. Museli tedy lednici vézt zpět. Druhý
Bohužiaľ musím vysloviť tak isto veľké sklamanie!!! 1.9. som si objednal práčku a 3.9 mi volala pani z dispečingu, či môžu tovar doručiť 4.9, tak som čakal a nič. Až keď som im napísal 7.9 odpoveď prišla 9.9 že tovar mi už bol doručený! Nakoniec prišiel 9.9. Najhoršie na tom je, že som po rozbalení krabice zistil, že práčka je poškodená, deformovaný rám a vydutý plech. Najväčšia drzosť je bez môjho vedomia podpísal za mňa protokol o prevzatí, kde je všetko O.K.
Suhlasim s ostatnymi negativnymi recenziami, spolocnost GBW je absolutne neschopna dodat tovar v stanovenom case, az po vela telefonickych urgenciach bol tovar dodany s tyzdennym meskanim. Cudujem sa, ze ho spol.NAY pouziva ma dodavku. Neprofesionalne sluzby, celkovo hodnotim ako otrasne 0 bodov z 5.
Potvrdzujem, najhorsia kurierska spolocnost v SK. Tovar mi dorucili az po 5-tich telefonickych urgenciach, kazdy den urgovania. Tovar najprv nenasli, potom vyhovorky, nesplnene terminy, proste otras. Uz som chcel napisat predstavenstvu do rakuskeho Lauterachu, nech si posvieto na SK pobocku. Maju v tom bordel a neverim, ze to takto je aj v Rakusku. Zakaznik na poslednom mieste. Absolutna nespokojnost.
NAJHORŠIA kuriérska spoločnosť na Slovensku, neseriózna, neorientovaná zákaznícky, nekultúrna a neprofesionálna komunikácia na zákazníckom čísle 02 33066565 - v pozadí hovoru rehot, zábava a zásielky nie sú schopní doručiť... V pravidlách majú uvedené, že 1. najprv si so zákazníkom dohodnú termín a čas doručenia, 2. potom v deň doručenia pošlú sms a 3. potom 30 minút pred doručením kuriér zavolá - REALITA:1. krok nikdy nerealizujú - nedohodnú si termín doručenia so zákazníkom, iba v deň doručenia príde sms a 30 minút pred doručením volá kuriér, že príde napr. o 10:00, na nasledujúci deň opäť to isté sms a telefonát o doručení o 9:30 - nemožné dohodnúť sa na čase doručenia do 16:00, čo je v rámci troch časových okien, ktoré spoločnosť deklaruje: do 10:00/do 13:00/do 16:00 - otrasná komunikácia zákazníckeho centra - máte byť doma, keď si objednávate tovar v e-shope (a termín doručenia sa zákazník dozvie v deň doručenia, keď je už v práci), iba kuriér si určuje, kedy tovar doručí a pod.
Tovar objednaný z mall.sk s expresnym doručením za ktorú som platila 15€, odovzdali prepravcovi a tovar nikde!
Niečo neuveriteľné, objednal som záhradný domček cez Andrea shop. Tovar vyfakturovali 9.6., . Andrea shop telefonicky aj mailom na základe ich komunikácie s touto prepravnou spoločnosťou ma uistili že tovar bude dodaný 15.6. Tak volám znovu, teraz už priamo do prepravnej spoločnosti kde sa nachádza môj záhradný domček, "tovar ostal na prekladke v Senci". Dnes 17.6. a domček sa suší niekde v rixi. Je možné že v dnešnej dobe takáto spoločnosť ešte stále funguje? Otrasné
Otrasne. Nulova komunikacia, tovar meska, ja len cakam doma.
už 2 týždne čakám na objednávku, nemám žiadny email, žiadnu sms, nikto ma nekontaktoval o tom, že objednávka bude meškať. Dovolať sa im je priam umenie. Stále toho majú "veľa" a o stave objednávky vám nepovedia nič, čo si sami neviete zistiť. Dnes mi oznámili, že môj balík ( zaplatený balík v hodnote pár stovák eur) sa STRATIL! Zo stránky TPD.sk si kvóli tomuto zážitku zrejme nič iné neobjednam. Vlastne neobjednám si už nikdy nič, čo by mi táto spoločnosť mala doručiť. Všetky e-shopy, ktorých sa to týka, by mohli zvážiť spoluprácu s touto spoločnosťou - fakt vám to na serioznósti nepridáva.
Dovidenia. Dva týždne od údajného vyexpedovania tovaru tejto spoločnosti a žiadne info o doručení ani od Andreashop, ani od Gebruder Weiss. Taká istá skúsenosť aj pri doručovaní v decembri. Po x- telefonátoch zásielka doručená po troch týždňoch.
Už nikdy viac túto prepravku !!!!!! Nedajú vedieť dopredu , na dispečingu o tovare nevedia nič keď tam voláte . Mall pošle smsku že tovar má už prepravca .Šofér čo najrýchlejšie zmiznúť keď dovezie tovar. V Mall si už veľký spotrebič NEKÚPIM kvôli prepravcovi !!!!!!
Príšerné! Tovar, ktorý mi mal byť doručený dnes mi doručovali včera, vravím, nepočítala som s tým, doručenie malo byť až zajtra. Tak dnes celý deň čakám na doručenie a nič... je 17:38 hod. a som maximálne znechutená, zabila som celý deň čakaním. Ani sms, ani mail, ani kontakt na kuriéra. Telefon uvedený na www. neberú, no ako vidno podla recenzí, nie som sama. Spoločnosť Mall by mala jednoznačne zmeniť prepravcu. Nie každý môže totiž doma sedieť a čakať, či sa niekomu uráči doručiť tovar, ktorý si zákazník už zaplatil.
Nikdy viac! Príde Vám SMS, nepríde Vám nič. Volate na infolinku, nikto neberie, keď som sa konečne dovolala čakala ma arogantná pani na telefóne. Každý deň iný dátum doručenia a zásielka nikde, ešte Vám aj povie aby ste sa zariadili podľa pokynov. No ako prepáčte ľudia chodia aj do práce a nie 1 celý týždeň čakať na kuriéra, kto mi to preplatí, vy?
Svoju recenziu na ich prístup ku zákazníkovi som napísala na stránku MALL a predstavte si, MALL reagoval hneď, ponúkli mi dokonca zľavu a prišlo aj ospravedlnenie. To kvitujem! Takže, ak budete nespokojní s touto prepravnou spoločnosťou, odporúčam sa obrátiť so sťažnosťou priamo na predajcu, popísať svoj problém a snáď nám v budúcnosti ponúknu aj inú možnosť prepravy . A možno potom aj spoločnosť Gebruder weis prehodnotí svoj prístup ku klientom. V Rakúsku a Nemecku by si to nedovolili....!!!!!
Presne ako v ostatných prípadoch, na zákaznickej linke nikto nedvíha, aj keby ste volali hodinu v kuse, na inom tel. čísle vás prepoja na ďalšie a zase nič, pri sledovaní zásielky sa vám nezobrazí NIČ a číslo na kuriéra NIKDE! Arogantný česky hovoriaci človek, ktorý nič nevie a to má byť prepravná spoločnosť. MALL by sa mal zamyslieť nad prepravcom, lebo za chvíľu nebude nikto u nich nakupovať. Hanba hanba!!!!!!.
Veľmi zla komunikácia 3 dni nikto nedvíha a balík mi doručujú už viac dní vždy pri len sms a nikto nedvíha .
Absolútne otrasná spoločnosť, neodporúčam ani len zaoberať sa nimi, priplatili sme si 15 eur aby nám doručili tovar v presný deň, no tovar neprišiel. Okej, hovorím si sviatky, určite príde na druhý deň. Dnes tam volám, pani na dispečingu mi hovorí, že ona nevie, ona mi dala číslo na kuriéra, že dnes by to malo prísť, nech mu zavolám, volám kuriérovi a on mi hovorí, že dostal defekt, dnes ani zajtra sa nedoručuje, takže smola, príde to niekedy po Novom roku. Bohužiaľ, toto nie je prvýkrát, čo toto robia, neustále sa vyhovárajú na defekty!!! Keď si spoločnosť nevie zabezpečiť manažment, viac áut a vodičov, tak nech idú do pekla pekne povedané a nie podnikajú!!!! Odvtedy, mne ani spoločnosti Mall, od ktorej som objednávala, nedvíhajú telefón!!!
jednoznačne NEODPORÚČAM túto prepravnú službu !! Objednala som si práčku, ktorú mi firma Gebrüder Weiss priniesla totálne rozbitú a nefunkčnú - pravdepodobne im niekoľkokrát spadla a okrem toho jeden z kuriérov bol OPITÝ !! a o jeho blbých pripomienkach a drzom jednaní ani nehovorím .. najhoršia prepravná spoločnosť s akou som sa kedy mohla dostať do kontaktu ..
Najhoršia prepravná spoločnosť s akou som prišla do kontaktu, a prístup na infolinke pod úroveň, nikdy viac !!!!!!!
Takéhoto drzého vodiča/kuriéra som dlho nevidela... Som veľmi sklamaná... Čakala som ho na ceste o 2 domi nižšie a už bol problém, pritom som mu jasne povedala, že budem vonku čakať
... táto eseročka si nezaslúži ani jednu hviezdičku. dôvod? posúďte sami na moju otázku, prečo neprišli v stanovený termín a prečo mi neoznámili, že v stanovenom termíne neprídu bola odpoveď: prepáčte, ale vašu požiadavku som našla v "koši", hneď Vám posielam auto .... ...zatiaľ čakám ... čakám už 24 dní ...možno dnes prídu ...
Druhý krát a presne rovnaké skúsenosti ako ostatný. Ich sledovanie zásielky vám nepovie absolútne nič. A najväčšia sranda bola, keď som ohľadne informácií volal na infolinku. Prvýkrát pani zdvihla hneď po minútke a keď som jej nadiktoval číslo objednávky mi povedala "nejako zle vás počujem" zrazu ticho a už iba tú tú tú! A to som mal plný signál! Tak si vravím, zavolám znova! Druhýkrát po 10 min. vyzváňania nič a tretíkrát som to nechal zvoniť 40 minút a nííííč !!!!!!!! Potom som vypol zobrazovanie môjho čísla a svetu div sa po minútke to pani zdvihla, ale niekde na recepcii, dala mi číslo 02 3306 6565, ktoré je priamo na kanceláriu sledovania zásielok. A s vypnutým zobrazovaním čísla som sa tam okamžite dovolal!!!! Tovar mám objednaný od pondelka, je štvrtok a povedali mi že zajtra bude na rozvoze, čomu neverím. Minulý rok to bolo to isté!!!!!!
Firma nie je seriózna , tovar ,ktorý mal byt doručený 4.12.2020 nie je doručený ešte ani 8.12.2020 . Pri viacerych telefonátoch s prepravcom , som nezistila info o mojom, už uhradenim tovare . A čakám a čakám . Nie sú schopní má spätne informovať , kedy bude konečne tovar doručený . Nikdy viac !!!!
NEODPORUCAM. Kazdy den zo 4 pracovnych dni cakania mi bolo hovorene "zajtra to pride". Ani raz neprislo. V piatok mi bolo povedane ze to pride dalsi tyzden v PO-UT. Uplnou nahodou sa mi zrusili plany na vikend tak som ostal doma. Zrazu mi v sobotu vola mi kurier z tovarom. Nebyt zrusenych planov, tak uz naozaj asi vypenim. Nabuduce, ked budem mat zaujem o nakup online a ako prepravcu uvidim GEBRÜDER WEISS, radsej zvolim osobny odber alebo iny obchod. Aspon ti kurieri boli dobri. Na ich mieste by som ale siel pracovat inde. Ako tak citam, tak zistujem ze niesom jediny so zlou skusenostou a v tychto predsviatkovych casoch uz isto museli dostat nejake sprchy od zakaznikov.
Za spolocnost 0, za ochotneho, slusneho kuriera 5. Spolocnost meska s distribuciou, neinformuje, na dispecingu nezdvihaju. Kurier tovar vyniesol, nainstaloval + par drobnych ukonov navyse, o ktorych som sa chcela informovat na dispecingu, ci mam vykonat vopred, zial, nevedela som.
S tak neserioznym a arogantným prístupom som sa snáď ešte ani nestretla.. Pani na dispečingu by sa mala začať venovať niečomu úplne inému ako komunikácii s ľuďmi. V dnešnej dobe nepochopiteľné, ak nevedia zákazníka informovať o tom, že v stanovenom čase ani po niekoľkokrát nie sú schopní prísť a objednaný tovar doručiť..
Najhorsia spolocnost ! Nodporucam ! Strasne volaco komunikovat s tou pani na dispecingu .....7 dni a tovar este nemam
POZOR!!! Doprava objednaná cez spoločnosť Mall, mala zabezpečiť vynesenie, inštaláciu chladničky a následný odvoz starého spotrebiča. Zamestnanci neochotne vyniesli chladničku, rozbaliť ju nechceli, to nehovorím už ani o inštalácii, ta neprebehla vôbec a nakoniec odišli s tým, že oni nič brať nemajú. Viac krát volané na dispečing kde tiež len zákazníka zavádzajú a vyhovárajú sa. Nič horšie som u prepravných firiem nezažila.
Už nikdy viac !!! Dva dni dovolenky v prdeli a chladnička nikde napriek prísľubom nejakej pani H. na ich linke. Nikomu neodporúčam túto firmu a Mall. sk by mal prehodnotiť spoluprácu s nimi lebo tým prichádza o zákazníkov
Ešte nedávno som nevedel že existuje táto spoločnosť a tak to malo aj zostať. Kuriér slušný, no problém je že prispôsobujete celý pracovný deň jeho sľubom, nakoniec nepríde s tým že Vás nezastihol a pritom sám ani raz nezatelefonoval. Vraj mi teda nedoručili balík lebo som nebol k zastihnutiu, na čo som sa informoval u oprerátorky, ktorá mi poradila že sa môžem konfrontovať s kuriérom pre môj dobrý pocit. Ach jaj, asi jeho manželka :-)
NAJHORŠIA SKÚSENOSŤ. Prvý tovar, ktorý sme objednali z mall.sk bola práčka s tým, že sme si priplatili za inštaláciu. Zle zapojil kuriér práčku, museli sme volať opravára a priplatiť si za jeho prácu. Do plusu sme si priplatili aj za presný dátum dodania tovaru, samozrejme v daný deň neprišiel. Ďalšia skúsenosť s nimi je objednaná chladnička z andreashop.sk, kde nám prišla poškodená chladnička zo zadnej strany, kde je preliačina a na prednej strane je veľký škrabanec. MAXIMÁLNA NESPOKOJNOSŤ. NEODPORÚČAM.
Moja objednavka prisla rychlejsie,ako som si myslela, objednavala som v pondelok (23-03-2020) TV cez andreashop. Utorok bol vyexpedovany a v stredu bol u mna. Sice s mensimi obavami, pretoze referencie boli viac negativne, ako pozitivne, ale napokon som bola spokojna. Kurier volal hned streda rano a ozval sa dodatocne hodinu pred prichodom, aby som stihla zabezpecit niekoho na vynesenie tovaru.
Prišla sms ze dnes doručenie a čas kde to mam čakať celý deň doma ako ze
Otrasné jednanie.Dorucuju len do obeda.Zberne miesta ani nemaju. Tak kto je v práci tak ma smolu.A viac sa neobtažuju kontaktovať.Srasne drza operátorka ani nevie zistit kde sa nachadza balik. V polovici novemba slubila ze do konca roka bude zasielka dorucena.
Aj napriek množstvu záporných hodnotení som bola prekvapená službami tejto spoločnosti. Kuriéri príjemní a ochotní zaniesli spotrebič na dané miesto. Jediná nevýhoda je, že nie je upresnený užší časový rozsah kedy bude zásielka doručovaná. Objednávala som veľký spotrebič zo spoločnosti MALL a doručovaný bol v košickom kraji.
Maximalna nespokojnost, mali sme zaplateny dovoz na urcity den, kurier volal rano o 7 ci budeme doma, tak sme sa dohodli ze pride o 10:00, neprisiel tak som mu volala, povedal ze dnes uz nepride lebo sa mu nezmestila chladnicka do auta.
otrasna firma s otrasnymi sluzbami, a Mall.sk si zije v rozpravke a spolieha sa na nu, a zakaznikovi neveri.. dorucili nam pracku, s miernou estetickou vadou (ciernymi skvrnami na hornom kryte - nasa chyba, mali sme ich skusit ocistit pred kurierom, lebo nakoniec sa nedaju odstranit), a dodatocne sme si vsimli aj drobnu preliacinu.. co nas vsak najviac nasralo bolo, ze (1) zacal si vymyslat, ze sa u nas jedna o vstavany spotrebic, a ze by to nemal montovat, ale spravi to (od linky ma na kazdej strane min. 5cm volnych, takze blbost) (2) idiot, napriek tomu, ze sme z Mall mali objednanu komplet sluzbu (teda 7 eur dovoz, a instalacia +14 eur), neodstranil aretacne skrutky.. drbkal sa pod linkou, a mal to vsetko nastavit tak, ze napojime do elektriny a bezi to, ale ked sme zapli pracku cestovala aj 20cm dopredu.. volali sme na Mall, povedali, aby sme skusili odstranit skrutky.. fakt tam este boli.. sluzbu reklamujeme, a Mall vyzera, ze nam neveri.. uz sa budem vyhybat Mallu zdaleka!!
Bezproblemove dorucenie presne ako sme sa dohodli, dokonca dorucovali vo sviatok.
Veľká nespokojnosť!!!!!! Tovar nedoručený,ani sms o orientačnom doručení, telefóny nedvíhajú, ani sms neposlali a pritom som si zaplatila expresné doručenie.Fuj, hnus celá táto firma. NEODPORÚČAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pripájam sa so zlým hodnotením, zásielka mešká už týždeň, nikam sa nedovoláte. NEODPORÚČAM
Najhoršia špedičná firma na planéte. Termíny neplnia, telefóny nedvíhajú.
Strašná spoločnosť. Celé zle.
Horšie to už byť nemôže.
Otras nad otras nikdy viac telefóny nik neberie a o ľudskosti aspoň napísať sms o volaní nehovorím ani Že tovar ktorý si objednáte Vám dodajú kedy uznajú oni Otrasne normálne do Markízy hnoj spoločnosti táto firma
Hrozna komunikacia - telefon stale obsadeny - zabarigadovali sa ako krtkovia a nic nefunguje dodacie terminy natahuju ako gumu a zavadzaju !!!! same klamstva !!!
Tato firma by mala dostat cenu v kategorii firma roka ! Tri týždne čakám a na chladničku a pôvodná po týždni nedorucovania a vyhovarania sa ze zajtra ju uz urcite dorucia sa im vraj poškodila tak poslali ďalšiu expresnou dopravou z mall.sk ale samozrejme ani to nepomihlo firma si robi co chce a znova uz štvrtý krat sa vyhovárju ze zajtra určite, pokial sa im nezmestil do auta tak ho maju pokazené alebo akurat ten den šofér nemal cestu mojim smerom . Je to tragikomické . Tato firma by mala co najrýchlejšie zmiznúť z nasho trhu. Nechapem ako moze mall snimi obchodovat.
Bohužiaľ veľká nespokojnosť. Táto spoločnosť nám mala doručiť zakúpený tovar - chladničku u Mall.sk. Prvý pokus dopadol neúspešne, pretože neboli schopní zabezpečiť zaplatené príplatkové služby - vynesenie spotrebiča do bytu a odnesenie starého. Druhý, nimi oznámený pokus dopadol tak, že tovar nedorazil, nedostali sme ani žiadne oznámenie, jednoducho neprišli. Tovar doručili až na tretí pokus. Navyše chladnička bola na dvoch miestach prehnutá, obal poškodený. Dovolať sa na zákaznícky servis bolo takmer nemožné....dlhé minúty čakania. Táto skúsenosť bola o to horšia, že sa jednalo o chladničku a my sme museli neustále opakovane odmrazovať a znova zapínať starý spotrebič, čím vzniklo veľké množstvo pokazených potravín. Odškodné sme nedostali žiadne, ani od tejto spoločnosti, ani od Mall.sk.
prikláňam sa k názoru - že komunikácia slabšia-respektíve žiadne info sms-správou alebo mailom v deň doručenia (t.č. čo som našla na stránke nikto nedvíhal, kontakt na kuriéra žiadny, a po prečítaní recenzií som sa rozlúčila - že darček bude na čas... ), ale kuriér pred obedom zavolal - BOL OCHOTNÝ, ústretový a termín doručenia bol nakoniec dodržaný :-) takže to zachránil !!! ale je pravda, že v komunikácii so zákazníkom by sa mali zlepšiť, tí šoféri to nezachránia - tiež sú len ľudia....
V tejto dobe ked mi uz chodi kurier kazdy druhy den, tak e tato spolocnost daleko za opicami. Neochota, klamstva, zavadzanie a nedodrzanie terminu, resp.5 dnove meskanie!!!
Tak uz som fakt nasraty! Nabuduce si dam specialny pozor na to, aby som si nahodou neobjednal vec, ktora bude dodavana tymto "prepravcom". Objednal som si nieco z Mall a zaroven z Extreme Digital z Madarska. Môzete 3 krat hadat, co bolo skôr... Ano, digestor z Madarska prisiel o tyzden skôr, vsetko pekne fungovalo (DPD). Z mallu uz na to cakam tyzden a nic. Nefunguje sledovanie zasielky, nefunguje telefon pretoze ho nikto nezdvyhne! Amateri...
ano....presne tak....objednany tovar ani po tyzdni neprisiel....telefon 02/33066680 ani po 15 minútovom vyzvanani nikto nedviha...ak vpisem cislo zásielky do sledovania zásielok , nic sa neukaze...mall a gw nikdy viac....
Pripájam sa k nespokojným zákazníkom. V prvom rade ako tu všetci uvádzajú, časové rozmedzie doručenia tovaru od 8:00 - 16:30 považujem za úplne uletené, ako keď Vám niekto povie, že sa nachádza medzi Bratislavou a Košicami. Plus žiadny kontakt na šoféra. Nepokladám za adekvátne, aby zákazník mal čakať celý deň, vziať si z práce dovolenku a nakoniec k Vám dorazia po 18tej, čo je môj prípad. Sms o doručení zásielky dostanete v ten deň, čo je tiež nemysliteľné. V prípade, že si človek objedná sušič na vlasy, čert to ber, ale ja som si objednala práčku a to si kamkoľvek v ich danom časovom rozmedzí nemôžem nechať doviezť. Bohužiaľ ju musím poslať späť a znovu ma kontaktovali už keď boli skoro pred dverami, že idú a keďže som na to samozrejme nebola pripravená, keďže mi vopred nedali vedieť, museli sme to preložiť na dnes. Celé zle...Bohužiaľ, kvôli tomuto prepravcovi si už neobjednám nič odtiaľ, kde nebudem mať možnosť výberu prepravcu a tohto budem určite obchádzať.
Je mi veľmi ľúto, že som si nepozrela recenzie na túto spoločnosť pred objednaním produktu na webe Mall.sk. Je to úplne najhorší zážitok z nákupu na e-shope za posledných cca 15 rokov. Absolútne neprofesionálne správanie, doslova klamanie a zavádzanie zákazníka ohľadom termínu dodania tovaru a služieb a absolútna nemožnosť zistiť aspoň približný čas dodania tovaru. Pridávam sa k drvivej väčšine nespokojných zákazníkov e-shopu Mall.sk a prepravcu GW. Ak môžete, vyhnite sa objednania tovaru a služieb na uvedenom e-shope. Presne ako spomínajú ostatní - pri reklamácii sa vyhovárajú jeden na druhého, t.j. predajca MALL.sk na prepravcu GW a naopak...otrasný "zážitok" - nalákajú Vás na rôzne zľavy a akcie na webe a následne nedodržia a nesplnia deklarované "bonusy" ... Nechápem, čo robí SOI...prosím varujte aj svojich blízkych a známych...
Na tovar čakám už 2dni,Veľká nespokojnost
Najhorsia dobravca uz vyse tyzdna cakam na balik vzdy len slubuju ze zajtra zajtra a telefon nezdvyhaju
najhorší dopravca akého som kedy mala . Neviem prečo TPD dáva tovar cez túto firmu. Ráno pošlú sms , že dovezú tovar od 8:00 do 16:30 bez tel.čísla na kuriera a nakoniec dovezú tovar AZ o 17:00 bez upozornenia. Celý deň aby človek čakal kuriéra. Nikdy viac a tel. čislo na firme ani nedvíhaju
Najhoršia prepravná firma na Slovensku!!!!!! Telefón nezdvíhajú celý deň !!!! absolútne sa s nimi nedá komunikovať. Dva dni sa snažíme dopátrať k balíku zatiaľ bezvýznamne. NEDOPORUČUJEM A SOM NESPOKOJNÁ SO SLUŽBAMI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jedna nespoľahlivá dopravná spoločnosť! Najprv vám pošlu SMS o doručení tovaru a tak čakáte 1 deň, 2 dni, 3...4...5...6...potom zavolajú, že vám tovar dovezú v daný deň a zasa čakáte 1...2...3...4 dni ...klamú a zavádzajú....čudujem sa obchodnej spoločnosti NAY, že ešte využívajú ich služby...NIKDY VIAC!!! A tovar stále nedoručený....!!!!!!!
Ani tu jednu hviezdu si nezaslúžia,banda jedna nespoľahlivá.NIKDY VIAC !!! FUJ,HNUS ako vôbec môže takáto spoločnosť ešte fungovať?Sa divím spoločnostiam,že využívajú ich "služby",ale nakoniec aj tak nato doplatí spotrebiteľ.Naozaj neodporúčam nikomu
Otrasná firma. Na internetových stránkach je číslo, na ktoré sa vôbec nedá dovolať. A keď sa po dvoch hodinách konečne dovoláte, tak vás dotyčná osoba prepojí na číslo ktoré nikto nezdvíha.
Neseriózna kvázifirma .Neprofesionalita, pracujú do 12 tej, sú to páni...Potom napíšu status k zásielke - NEDOUČENÁ NEDOSTATOK ČASU NA DORUČENIE. Dúfam že nikdy viac !
Tak nakoniec po komunikacii s predajcom sme ziskali cislo na šoféra. Na rozdiel od iných kometárov bol šofér veľmi milý a ochotný a tovar bol doručeny 16:15 ale bol. Len v dnešnej dobe človek očakáva lepšiu komunikáciu a minimálne aspoň sms o tom že tovar bude doručený.
otrasne! bola to objednavka cez NAY... mali by vazne pouvazovat s kym spolupracuju.. tovar nedoruceny, ziadna sms neprisla aj ked vsade pise ze moj tovar bol expedovany, dovolat do firmy sa neda... otras! najhorsie ze je to cele vyplatene a clovek ma sediet tyzden doma kedy sa im uráči prísť... ani len tu jednu hviezdicku si nezasluzia
Nebola som spokojna s prepravnou spolocnostou,o desiatej prisla sms ze dorucia od 8 do stvrtej,super rozsah,ziadna moznost kontaktovat sofera,ten sa ozval az o druhej poobede a musela som zhanat niekoho kto by preniesol chladnicku 185 cm,pretoze sme boli doma cele doobedie,clovek musi aj pracovat,nie cakat cely den na kuriera. Mimochodom pani soferi neochotni,chladnicku zlozili na chodnik aj ked mame bezbarierovy pristup.
Súhlasím s komentármi nižšie. SMS o doručení prišla až v deň, kedy mal byť tovar doručený. Tiež rozpätie 8:00 - 16:30 je na hlavu. Keď prišla sms, už som bola v práci, takže naspäť domov, "60 km" nafty a deň dovolenky mínus. Napriek krásnej webstránke Gebruder už nie. Ešteže vodič dodávky bol ústretový, chápavý a v pohode.
Čakám na tovar už 8 pracovný deň, nevadí. V deň doručenia príde sms vraj tovar bude doručený od 8:00 do 16:30, čo je riadny interval, nevadí. V sms nie je číslo na kuriéra, nevadí. Volám na firmu, dovolať sa na infolinku je nemožné, nevadí. Ja som flegmatik, ale čo na to povie kuriér keď tú chladničku bude vykladať sám??? Najhorší dopravca, neodporúčam
Otrasné! Najskôr sa dohodneme z kurierom že chceme dopravu na druhy deň na ktorý si zoberieme dovolenku. Pravdaže sa ani neobtazuju na druhy deň zavolať že čakáme zbytočne. Dohodneme teda druhý termín a opäť zoberieme dovolenku. Tentokrát po celom dni čakania idem volať na infolinku ktorá mi o 15:00 zahlasi že volám mimo pracovných hodín ktoré sú do 16:30! A nakoniec keď si na ich stránke dám vyhľadať zásielku zistím ze som vraj nedvihal telefon! V tom momente chytiť toho kuriera už nemá čím šoférovať!!! NIKDY VIAC!
Dobrý deň. Chcela by som sa podeliť so svojou skúsenosťou s touto prepravnou spoločnosťou. Po prečítaní recenzií, ktoré boli v negatívnom svetle, som mala obavy kedy a v akom stave dostanem svoju zakúpenú mrazničku domov. Ale aj napriek týmto obávam som bola milo prekvapená. Mrazničku som si zakúpila 19.12.2017 o 11:30 v NAY Košice a 20.12.2017 o 13:45 som ju už mala doma. Pán kuriér bol milý a ochotne mi ju dopravil až do domu. Takže z mojej strany úplná spokojnosť.
Dobrý deň. stažnosť na slžbu odvoz tovaru ktoru mala zabezpečiť prepravná spoločnost Gebruder Weiss Jedná sa o zasielku ktorá bola prevzaná prepravnou spoločnosťou dňa 13.12.2017 a mala byť dodaná 14.12.2017 do 19:00 hod. O 19:15 som osobne navštívil prevádzku NAY elektrodom Prešov na Košickéj ulici kde som dostal informáciu, že tovar bol odovzdaný dopravcovi a následne mi poskytli telefónne čislo na Operátora prepravnéj spoločnosti.. Od operátora som sa dozvedel: že prevzali zasielku, ale už ju nedoručia lebo už maju po pracovnéj dobe. Nedodaný tovar je chladnička a nakoľko vlastním veľmi malý byt musel som dať vyviezť starú chladničku aby sa vošla nová. Všetok obsah chladničky a mrazničky je vyložený na balkone, u susedov a kade tade nakolľko NEZODPOVEDNA doručovacia spoločnosť si nesplnila Svoju povinnosť. S pozdravom Sklamaný a znechutený zákazník
Čakám už piaty deň a nechodí..............
Najhoršia prepravná spoločnosť!!!!! Tovar, ktorý sme si objednali mal prísť najneskôr do 2 pracovných dní. Po 5 dňoch,keď sa nikto neozval som skúšala kontaktovať spoločnosť no bezúspešne!!!! Kuriér volal a zavádzal potom,že príde vtedy a vtedy iba posúval čas a nakoniec volal, že on vlastne ani nepríde,že až ďalší deň už 6-ty. No nikto sa zasa neozval a až po sťažnosti na predajni Nay odkiaľ sme mali tovar zakúpený, nám doviezli na 8-mi den nás tovar a nemali tu slušnosť sa ani ospravedlniť. NIKDY VIAC!!!!!!!!!!!!!!
Strašná firma. Telefón nedvíhaju, termín doručenia nesplnia.
Infolinka nefunkcna - viac ako 60 telefonatov za 2 dni. Nikam som sa nedovolal. Tovar za skoro 10000e zaplateny a nedoruceny. NIKDY VIAC / NIKDY VIAC / NIKDY VIAC / NIKDY VIAC / NIKDY VIAC / NIKDY VIAC / NIKDY VIAC / NIKDY VIAC / NIKDY VIAC / NIKDY VIAC
Odporna firma hrajuca sa na uspesny podnik. Ani vlastne auta nemaju co ich maju pozicane alebo z vrakoviska. Fiktivne prichody a kurier ani nezavola na mobil. Infolinka nedostupna AJ POCAS PRACOVNYCH HODIN A VRAVI ZE SOM SA DOVOLAL MIMO PRAC. HODIN. otrasna skusenost a tovar stale nemam. Ked pridu s tou chladnickou tak sofera rozoberiem na organy a poslem Gebruderom a Weissom na policiu s vlastnorucnym podpisom - nikdy na mna nepridu lebo ni nedorucia. Neschopaci od prveho Nemca az po posledneho slovenskeho vodica.
Otrasné. Doteraz nedodany tovar. Komunikácia žiadna
Tiež neodporúčam. Cudujem sa že Mall si vybral takého prepravcu. Vôbec nedohodol vopred termin a ked volal o 10.00 sa cudoval ze som v práci. Ked sme sa dohodli ze mi zavolá o 15.00 tak uz sa vôbec neozval a ani telefony nedvihal a tovar mi v ten den (piatok) jednoducho nedodali. Najhorsia skusenost s dopravcom aku mam. Nasledne dodavaju az v pondelok. Celé zle. Neochota. O prozákaznickosti sa nedá ani hovorit !!!
Vôbec neodporúčam... my sme si objednali práčku z mall.sk dňa 17.5. hneď sme ju aj uhradili, a je 1.6. a nemám žiadnu práčku ani peniaze.. včera nám volali, že dnes nám ju dodajú.. nakoniec nám dnes volajú. že nám vrátia peniaze..mall a dopravca sa vyhovárajú jeden na druhého.. určite neodporúčam ani Mall.sk ani Gebrüder Weiss,s.r.o.
máte pravdu neochota arogantnosť mne priviezli šporák manžel je po operácii srdca prosila som ho nech mi to pomože vyniesť na 1 poschodie čo myslíte nepomohol
Dobry den ja som s dorucovatelskou firmou velmi spokojna vodic bol mily a velmi ochotny pomoct.Som rada,ze takyto ludia este existuju.
Najhoršia doručovacia služba! Tovar mi mal prísť dnes čiže 28.10 a nič neprišlo kvôli tomu som si vybavil volno!!!! Nedoporučujem túto službu vôbec Najhoršia ktorá existuje!!! A kvôli tomu budem za dopravu priplácať dalších 10 e
najhoršia prepravná spoločnosť, garantujú dodanie do 48 hodín, čiže do 2 dní ale ani raz sa im tento čas nepodarilo dosiahnuť, zásielky nám pravidelne chodia na 5-6 deň po dni podania, nedoporučujem
hnusny a arogantny! iba tak mozem hodnotit cloveka co nam dnes dorucil tovar. zavola ked je pred blokom, ale nezavola prv aby sa clovek nachystal a este je aj protivny a pinda, ze on sa ponahla.. tak ma zavolat aspon polhodinu pred prichodom, lebo clovek ked si spravi aj to volno v praci, tak nie je 24hod. doma, prave sme boli na nakupe ked volal, ze je tam.keby som vedela, ze taky protivny nam to donesie, tak si radsej tovar kupim inde- kde to bude dorucene niekym inym. zatial sme mali prvu a dufam, ze poslednu skusenost z touto firmou.
Arogantne sa správajúci vodič dodávky tejto firmy E.Č.ZV298CN dnes (10.02.2016) nielen vošiel do protismeru na Tr.SNP č.76-80 ale sa úplne nenormálne vtrepal s dodávkou na trávnatú plochu , ktorá bola totálne premočená po dvojdňovom daždi. Samozrejme že zaviazol a po vytiahnutí inou dodávkou nechal hlboko rozrýpaný trávnik. Bol arogantný aj po mojom upozornení , že by si tú spúšť po sebe mohol trochu zarovnať sa správal arogantne. Upozorňujem , že obyvatelia tohto paneláku sa starajú o jeho okolie a snažíme sa tu udržať aj zeleň. P.S. Dva metre vedľa miesta kde sa vtrepal autom a zaviazol je asfaltový chodník.Požičané gumené podložky nám nemal snahu ani vrátiť. M.Mařík , Tr. SNP č.80, Banská Bystrica
najhoršia skúsenosť s touto dopravnou spoločnosťou
asi najhorsia prepravna spolocnost co poznam ....nedviha telefony,neodpoveda na meil tovar som mal mat davno doma a stale cakam...neodporucam
Nespolahliva, meni si cas dodavky,ako sa jej zachce!!
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách