Kontaktné údaje UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.
Ševčenkova 36
851 01 Bratislava
P.O.Box: 216
Najširšia ponuka rýchleho internetu a internetovej televízie.
Otváracie hodiny UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.
Fakturačné údaje UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.
Hodnotenia UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.
Internetove pripojenie je OK, ale sluzby okolo su fakt bieda. Na webovej stranke uz nie je moznost kontaktovat ich pomocou chatu, a neuvadzaju ani e-mailovy kontakt (alebo je niekde velmi dobre ukryty). Na tel. linku je tazke sa dovolat. Vrcholom je ze verni klienti maju vyssie ceny nez novi.
Nie som spokojná so službami.
Vy podvodnici !!! Nič nefunguje , co to mate za sprostu aplikaciu ??? Neda sa dovolať, mesenger ignorujete !!! Ok , ešte vydržím.lebo som mimo Slovenska ale potom vam kašlem na hlavu a z vysoka !!!!!!!
Hrozná spoločnosť. Mal som poruchu na settopboxe, ktorý UPC dodáva. Závadu sa nepodarilo vyriešiť takmer dva mesiace. Vyfakturovali mi aj dva mesiace, kedy som ich služby nemohol využívať kvôli chybe na ich zariadení. Keď som im pripomenul, že ich služby nemôžem využívať, nič mi neodpovedali. Keď mi prišla druhá faktúra emailom som ich konfrontoval, že je nevhodné fakturovať služby, ktoré nemohli byť využívané. Odmietli moju sťažnosť že som tak neurobil do 30 dní od vystavenia FA. Chápete? Na dotaz nereagujú a keď uplynie 30 dní od vystavenia od FA tak s tým už nevedia nič robiť. HANBA. Nikomu túto spoločnosť neodporúčam. A Vám čo ich služby využívate odporúčam zmeniť poskytovateľa služieb. Aj keď je to možno teraz fajn, príde nejaký problém a rozumného riešenia sa nedočkáte.
Nová aplikácia čistá katastrofa a ochota na online podpore 0 bodov
Jedna velka katastrofa, akonahle odstupite od zmluvy posielaju nezmyselne pokuty a po telefonickom kontakte Vas zrusia, nekomunikuju. Riesime to uz cez obchonu inspekciu.
Úplná katastrofa, rušil som internet a televíziu. Dodatocne som musel zaplatiť xy skrytých poplatkov, o ktorých nepovedali ale Budis...zaplatil som Po 4 mesiacoch od ukončenia mi prišiel mail, že akási vymahacska spoločnosť po mne žiada zaplatiť sumu.Nekontaktoval ma nikto s ničím (ani telefonický ani mailom) a dali to vymahacskej spoločnosti, áno dobre čítate vymahacom!! Odvolávali sa na list, ktorý mal byť doručený do postovej schránky ...tento nám poštou žiaľ nedošiel. Prístup hrozný, zatiaľ najhoršie čo som v živote riešil Neserioznost 10/10. Hnus, grc, nikdy viac
Najhorsie co som v zivote mala, na sto krat som riesila prihlasenie, stale vypadky, neochota pomoct riesit situaciu, po zruseni mi prisiel nedoplatok, nechcem o vas uz ani pocut
Najhoršie služby aké môžu ponúkať mali by ich celkom zrušiť
Neustále vypadáva archív, na nervy už mi to ide.
Vacsia katastrofa ako upc.neexistuje, vecne vypadky, Zatial nefunguje len dve hodiny, vcera vypadaval cely den. Ked to zhrniem tak tri mesiace v roku nefunguje
Katastrofa takto sa chovat k svojim zakaznikom, ktori platia nemale peniaze za nic, lebo tam nic nefunguje, vobec neriesit problem aby to fungovalo ale len drzo pytat dalsie peniaze a pokuty za zrušenie zmluvy....odvolavaju sa dookola na zmluvu ktoru ste podpisali, ale ze sa aj oni tou zmluvou zaviazali poskytovat sluzby to uz neplati...oni nemusia nic a vy len plaťte, a ako bonus vas odrbu na zakaznickej linke...tak sa robi biznis, vidim ze zdaleka nie sme sami oklamani
Utekajte kade ľahšie!!!!! Ja tiež utekám a veľmi rýchlo.
Katastrofa že sami si robia po skončeni viazanosti, novu viazanost. Pravnika zobrať ked chcete skončit snimi no čo povedat po 5rokov
Som nespokojná so službami. Nevyhovuje mi neskoré doručenie faktúr na úhradu. Bolo mi sľúbené že doručenie fa. prebehne do 16.dňa v mesiaci. Nestalo sa tak.
Katastrofalne sluzby,katostrofalni operatori o servise nehovoriac... Dufam,ze do konca tyzdna zrusim zmluvu.
Už asi 3 týždne vypadáva signál. Nedá sa pozerať telka, ani robiť z domu. Žiadny oznam o poruche, riešení, trvani,... 30,- eur mesačne je snáď málo aby poslali sms že čo a ako?
UPC nikdy viac. Internet neustale vypada. Ich praktiky by sa dali prirovnat k praktikam smejdov. Menili nam router, tak vravim technikovi, ze nech si stary router zoberie. On na to, ze to nie je treba a ze ho neberie. Po roku sme ho vyhodili do elektroodpadu. Po viac ako roku sa nam ozvali, ze mame vratit stary router, inac mame zaplatit pokutu 150 EUR! 150 EUR za nepouzitelny, stary router vhodny akurat tak do srotu (kazdopadne maju to zmluvne osetrene malymi pismenkami) . Urcite nikomu neodporucam.
Hodnotím zákaznícke centrum, nie produkty UPC. Od UPC odchádzam, lebo produkty podľa mňa niesu konkurencieschopné, ale bol som veľmi milo prekvapený ochotou pracovníkou a snahou pomôcť. Otvorené 2 priehradky a nebolo treba čakať. Parkovisko pred budovou, zadarmo, po pár minútach sa uvoľnilo miesto.
Chcem podakovat pracovníčke v Trnave za velmi profesionálny pristup. Kedže sme sa nevedeli dovolat do Bratislavy išli sme dnes 23.12. na pobočku v Trnave. Velké poďakovanie všetko nám vybavila aj na ukor prestávky .Dakujeme .
Katastrofa. 4,5 roky som bol ich zákazníkom, platil všetko na čas a potom keď som musel zrušiť zmluvu tak mi dali pokuty aj exekučnú spoločnosť lebo som nevrátil router do mesiaca. Pani takto sa to nerobí, slušne by bolo aspoň poslať mail že do kedy mám to vrátiť keďže vám telefón už rok nefunguje tak volať nemôžete.
telefonicky nemozne kontaktovat,katastrofalny pristup,hanba,ked spustim pocitac na internet,trha mi televizny sinal kablovky
Aj uz odchadzam. Set-top boxy musim restartovat 3 x za tyzden, inak nejde archiv. Su strasne pomale, po stlaceni tlacidla cakam aj 10 sekund na reakciu. Vypadava internet aj cez den ked je clovek online, cena je pritom vyssia ako u konkurencie, nemaju ligu majstrov, nemaju podporu cez vikend - UPC je proste este stale v sociku... Musel som ich lebo jedini mali v mojej lokalite kabel. Uz mam ine riesenie a tak od nich idem rychlo prec. Je nebudem stale nieco riesit a pritom pocuvat staznosti rodiny, ze stale nieco nefunguje!!!
V poslednom čase veľmi zle častý výpadok bez možnosti technickej podpory.hovoriaci záznamník a operátor z Bratislavy, ktorý sa snaží zlú situaciu vyžehliť nepomáha to asi zmením operátora *
Nespokojnosť so služby a kompletne servisom
Spočiatku som si myslel, reku, vypadol mi internet spôsobom, akým sa to doteraz ešte nestalo. Vždy to bolo iba asi raz-dva razy týždenne na maximálne dve hodiny. Po podaní výpovedi, hoci si Upc ešte celý mesiac zaúčtuje poplatok, však výpovedná lehota je jeden mesiac, mi wifinu okamžite vypli úplne. Nepomáha ani viacnásobné zvyčajné reštartovanie rútera. Výpadok internetu u môjho operátora Upc zotrváva. Doteraz v našej lokalite Bratislava-Petržalka to býva maximálne hodinu-dve, potom to opäť fungovalo. Tento raz ale nič nepomáha. Telefonické spojenie s operátorom bolo podobne celý deň nemožné, linky sú úplne obsadené, na čakanie na spojenie so servisnou službou po nekonečnom stláčaní jednotiek a dvojek trvá asi 20 minút. Konečne na druhý deň som sa spojil a dostal odpoveď: wifi je vypnuté. Zrejme pomsta za výpoveď. Upc prevádza týmto očividne kriminálne praktiky, divím sa, že im ešte neodobrali licenciu na prevádzkovanie.
Niekoľkokrát za deň vypadáva internet. Po 5tich telefonátoch a troch návštevách technika problém stále nie je vyriešený.... Idem ku konkurencii
so sluzbami UPC som spokojny, net nepada, vsetko v poradku ,a wifi je silne, neviem co tu vypisuju ostatni
to je jedna velka katastrofa,Neviem prečo zadavate číslo na kontakt, ked aj tak sa dalej ako po prvú 2 neda dovolať, ak mam nejaký technický problém,,mám smolu, lebo nie je možné sa k vam dovolať. 02/59422222 dalšia 2 a koniec, často nie je signál, obraz sa neda pozerať,,myslím, že pri cene 38 e mesačne by mal byť aj iný prístup ku klientom,,Ďakujem,.Mária
Otras! Najhoršia firma na svete
K 1,5,2018 som dal ukončenie zmluvného vzťahu s UPC v predstihu 2 mesiace.Po dva a pol mesiacoch som dostal od vymáhačov/intrum/ že mám uhradiť asi 70 eur.Nikto mi nedokázal doložiť prečo mám uvedenú čiastku zaplatiť.Po zaplatení poslednej FA sa na stránke moje upc objavuje k úhrade 0,00 eur.Neviem či sa niekto snaží takýmto spôsobom "nabaliť"lebo pobočka upc nie je schopná doložiť v čom som si nesplnil povinnosť.Bol som dlhoročným klientom upc,ale po tejto negatívnej skúsenosti nikdy viac.
Všetkým - UPC je absolútne najamatérskejšia spoločnosť v republike !!! Banda ignorujúca akékoľvek obchodné princípy a nerešpektujúca akýkoľvek vzťah so zákazníkom ! Nedodržujú potvrdené termíny, technici v telefóne sa pýtajú či s to medzičasom "samé" neopravilo, des a hrôza. Nekompetentné pracovníčky na klientskom servise, ktoré nevedia zodpovedať základné otázky, doslova podávačky zmlúv ! Služby za úhradu, ktoré nejestvujú. Deň v ktorý sa nám podarí dostať UPC z našich bytov oslávime spolu s celým bytovým blokom !!! Je rok 2018 a my sme ako bytový blok nútený používať služby UPC, pretože tak si to zazmluvnil staviteľ. A UPC to zneužíva, kde sa len dá. Je to suterén dátových a televíznych služieb. Dedinská káblovka zo Svidníka je kvalitnejšia a spoľahlivejšia. Zúfalé, zúfalé, zúfalé. Keby som bol obchodný zástupca za UPC, tak chodím kanálom...
Dobrý deň týždeň sa vám nevieme dovolať neidem nám internet už týždeň ideme na pobočku tam nám povedia že neni to naša starosť veď od vás máme internet debili ale mesačne sa zvyšuje ale.Uz by bolo na čase sa ozvať a prísť do spraviť zadarmo vám budeme platiť????? Čakáme vašu odozvu a čím skôr to spraviť
Neskutočné...Neustále výpadky internetu každých par minút! Na niektoré zariadenia sa vôbec nedá pripojiť. (telefóny, tablet, TV,) ....UPC....ROZHODNE NEODPORÚČAM!..A archív v TV ak si spomínam nefungoval bez problemov za posledné 3 mesiace ani raz skvelé ;)
Neustály problém s pripojením..archív skoro stále nefunguje...celé zle!
Ak b som to mala opisat jednym slovom, "horor" este nie je dostatocne. Neustale vypadky internetu, pre technicke riesenie sa nedovolate. KATASTROFA!!!
Mám podobnú skúsenosť ako mal p.Ilkovič,. Taktiež uvažujem, že dám výpoveď po tejto skúsenosti s UPC ( som tiež ich dlhodobým užívateľom ) a ukončím zmluvu .
Jedna veľká katastrofa , nefunguje, mrzne, vypadáva úplne obraz. technická podpora riešená nejakým odkazom niečo ako záznamník :-))) 15 rokov dozadu. žiaľ to je taká televízia ktorá rieši v dnešnej dobe pripojenie cez koaxiálny kábel.
to ano , ja som nespokojný s rýchlostou v meste Brezno 3 mesiace bol super ,ale teraz je to tragedia rychlosť stahovanie a načitavanie web stránok je ako zo záhrobia , ani Vám nechce obrázky načitať a hore uvedené čislo je len na návody k tech.podpore nedovolaté sa k žívemu človekovi ,ale iba k robotovi. na email post@upc.sk mi došla sprava že oni nemaju k tomu prístup že musim volať na to číslo ,,, toto je najhoriša tech.podpora hádam
lUDIA NEDAJTE SA NALAKAT TOUTO FIRMOU NESKUTOCNE PROBLEMY SU S NIMI.MAME PONUKLI V APRILI NOVU ZMLUVU ZA 7.ERO.MESACNE PLUS NEJAKY BALICEK ,POTOM BEZ UPOZORNENIE ZVYSILI NA 10.10. ATERAZ JEJ PRISLA SMS NA15.80EURO,KED SOM ZISTOVALA ZE PRECO TAK VRAJ BALICEK UZ SKONCIL ALE NEBOLO TO15.80.ALE 18.80,ZE SMS SI NEMAME VSIMAT TAK NEVIEM KTO ICH PISE.TENTO TYZDEN SME VSETKO ZMENILI NA ZAKLADNY BALICEK NA 8.28EURO TAK SME NASTAVILI AJ SUMU NASPLACANIE.DNES PRISIEL KURIER SRCIL JEJ DO RUKY BALIK PODPISALA ZE YCHLO LEBO SA PONAHLA.VOLALA SOM DO BA TAK MI POVEDALI ZE SI OBJEDNALA MODEM ABY SI MOHLA POZERAT FILMI Z ARCHIVU PODOTYKAM VSETKO SOM JA VYBAVOVALA TAKZE SOM NIC NEOBJEDNAVALA A PLUS ZASE NEJAKY BALICEK NAVYSE ALE UZ ZA SUMU 10AJ NEJAKE DROBNE.KEDZE BALICEK PREBRALA MUSIME PISOMNE ZRUSIT ZMLUVU NEVIEM NA AKO ZAKLADE TO UROBILI.VRAJ TAKU SUMU ANI NEMAJU CO NAM PONUKLI IDE MA TRAFIT OD ZLOSTI MAMA MA 81ROKOV NACO BY JEJ BOLI FILMY Z ARCHIVU KED POZERA NAJVIAC TAK 3-4STANICE.
Skúste sa im dovolať, tragédia. Na číslo ktoré je uvedené sa po 3 minutach preklikate k osobe, kde si prosíte seriózny kontakt na Vranove nad Topľou. Odpovie vám dievčina v českom jazyku: Litujeme, to nemáme.
Ako sa k vam da dovolat normalne na nejaky srvis, ked vypadne signal tv a nikto ho nenahodi ani v priebehu 24 Hodin? Nechcem hovorit s automatom v Bratislave....Potrebujem len nahodit tv signal....Hulinova Rajec Mudrochova 908/3 Hned !!!!!!!!
som nepríjemne prekvapená, zapla som si TV, chcela som pozrieť z archívu Lets-Dance, nakoľko večer som to nedopozerala...a miesto programu som našla upozornenie, že mám si predplatiť archív, myslím si, že to upozornenie mohlo prísť skôr, príp. pri faktúre, ktorá je zasielaná každý mesiac to malo byť podchytené. Som dlhé roky klientkou UPC, preto som očakávala iný prístup od pracovníkov , asi pre budúce obdobie si rozmyslím, ako sa rozhodnem.
Zatvorené od 13:00 do 14:00 a zistite to z tabule až pri dverách, keď máte zaplatené parkovné vo vedľajšej ulici, lebo parkovať sa tam legálne nedá vôbec
Po mnohých rokoch odchádzam od UPC hneď, ako to bude možné (viazanosť). Pri výmene set top boxu - ktorý bol vadný, som sa dozvedela, že set top boxy s možnosťou nahrávania sú poruchové, a zatiaľ nové nie sú, resp. sú v štádiu vývoja..... neviem, či som to správne napísala, ale tá informácia bola neuveriteľná. To je ale krok späť. Ale dostala som na výmenu ešte zo starých zásob STB. Na inštaláciu je potrebné si preštudovať aj postup na internete. Vraj technik je za 15 €. Takže dať krabicu do ruky s kopou papiera a dlhoročný zákazník nech sa trápi ako vie.Neviem, ako si zapojí nový STB nejaký starší človek, ak nemá možnosť si preštudovať postup na internete. Vlastne - stačí napr. z dôchodku 15 € za technika. No, ledva čakám, nech mi skončí viazanosť.
Vážení budúci zákazníci 25 rokov sme boli zákazníkmi UPC a po 25 rokoch nás pre 65 EUR nedoplatku ( pre finančné ťažkosti, lebo som prišiel o prácu...) nás odpojili a dali na vymáhanie. Okrem toho sme dostali 500 EUR pokutu !!! Takto sa nejedná so zákazníkmi. Oni to vedia, ale keď potrebujú nalákať zákazníka , alebo keď zvyšujú ceny !!! FUJ HAMBA A PREČ OD NICH !!!!
Som zakaznikom UPC uz 23 rokov t.j.od roku 1994.Pred dvoma rokami som prijal ponuku od UPC na internet za 5.99eu. a k tomu TV za 17.80 spolu to cinilo 23.80eu Toho roku sa vedenie UPC rozhodlo odmenit dlhorocnych zakaznikov za ich vernost tym ze im zvysilo platby na 26.80eu.Ked som proti tomu protestoval upravili mi sice cenu na povodnych 23.80 ale polovicu kanalov mozem pouzivat len ak si ich zakupim.Co na to poviete pani majitelia.Chybaju vam peniaze z nasich "skvelych "dochodkov k vasim nemalym ziskom?inuly tyzdensom nasiel letak od UPC kde ponukaju super rychly internet aTV za 23.80eu a dva mesice zadarmo.Aj my by sme velmi radi prijali taku ponuku keby nam majitelia UPC pridali k internetu za 5.99eu TV za 13.90.Ale to by museli byt aspon seriozni partneri.
každodenné výpadky pripojenia, nepomohla výmena switchu ani routeru...katastrofa
Tento týždeň som si kúpila tie upc internety, no na môj veru som spokojná. Dokonca keď príde môj vnúčik Milanko všelijaké mi on fotografie poukazuje. Ach, len ten dedko náš, ten nerád na internety pozerať, radšej on do kôlničky tie jeho obľúbené robiť. Aj susedke Martuli som odporučila, tak uvidíme, či si kúpi aj ona. ďakujem
OTRAS celé UPC nikdy! Samé problémy a strašný servis.
Klientom, ktorí od nich odoberajú iba televíziu, zasielajú najnovšie s novým setopboxom aj modem a zároveň vnútenú službu internetu. Ide prevažne o starších ľudí, ktorí internet nepožívajú, nerozumejú mu, a keď im UPC iniciatívne zavolá dobre nabrífovaná zamestnankyňa a oznámi, že im kuriérom pošlú nové zariadanie, aby mali kvalitnejší televízny príjem, rámci zlepšovania služieb, takýto zákazník povie automaticky, že dobre. Ale s kuriérom príde na podpis s dvomi krabičkami aj desať strán papierov, ktoré treba podpísať a dôchodca podpisuje prebratie, nechápe síce na čo mu je tá druhá krabička, ale veď zlepšovanie služieb. A potom zistí, že má aktivovanú nielen televíziu, ale aj internet a prenájom wifi modemu, ktorý nemá ako použiť, počítač nevlastní, internetu nerozumie. A keď volá na upc a povie, že túto službu nikdy nechcel a neobjednal si, tak mu oznámia, že v hovore s ich pracovníčkou súhlasil. MANIPULÁCIA SO ZÁKAZNÍKOM. Arogantná.
Najhoršie stredisko vždy hodinové čakanie..neskutočne pomalé vybavovanie!
Najhoršia firma aká kedy existovala otrasný prístup neskolenych neochotnych ľudí čo tam robia keby sa mi dá zrušiť zmluva hneď to ruším
Zatiaľ dlhoročná spokojnosť s ponúkanými službami a Horizon Go do mobilu je pre mňa čerešničkou na torte z ponuky, výhoda stále šíreného analógového signálu pre staršie TV s možnosťou pripojenia viacej TV v jednej domácnosti, vysokorýchlostný internet na ktorý sa konkurencia nechytá, dobré webové rozhranie na správu účtu.
Mam od nich net a som spokojny, nepada je stabilny a este k tomu mam doma krasne biele wifi
Katastrofa, nechcem už od vas absolutne nič a ani zadarmo! Vase sluzby su nedostatocne a slovo sluzby si ani nezasluzi!
preco sa k vam VOBEC neda dovolat ??????????????? odkaz na *"stalcte....." mate absoliutne nefunkcny... je to hanba v dnesnej dobe mat jedno jedine kontaktne cislo, pri takom pocte kliettov, pochopitelne nefunkcne ah
načo sem niečo pisat,ked aj tak to nikto nečita.Zaujima ich len to aby mali ako firma kopec zakaznikov,a to že su tam v petržalke dlhe fropnty jak keby davali niečo zadarmo,nikoho nezaujema Možu sa HAMBIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Podvodnici a klamari. Take fakturi vystavuju ze to klesa az do neba, programi ne idu ked reklamuje clovek nic s tym nerobia,ale platit im treba. Ked s nimi chces zrusit zmluvu ked uz nemas viazanost tahaju ti to 3 mesiace a fakturi mas 70 eurove. SU TO PODVODNICI A OKRADAJU TA AKO LEN MOZU. NEODPORUCAM!!!!!!!!!
Ste klamari a zlodeji klamat a ojebavat zakaznikov to jedine viete cele upc
Nespoľahlivý internet, ktorý neustále vypadáva, nepríjemní zamestnanci, zavádzanie a bezbrehé okrádanie zákazníkov. Nikdy viac.
Najlepšia služba na sledovanie TV, za prijateľný poplatok (cca 10€) mám k dispozícii viac ako 30 programov, čo mne, ako dôchodcovi úplne postačuje.
Už asi 8 rokov mám dvojročnú viazanosť s UPC na internet s platbou 9,90€. Dnes som sa v UPC na Závaží dozvedela, že viazanosť zmenili na jeden rok, ale mesačný poplatok je o 1 € vyšší. Vraj je to pre zákazníka výhodnejšie. Podľa mojej mienky - naopak. Nuž pozerám si ponuky konkurencie.
Najvacsia katastrofa, otrad. Inac da to vyjadrit neda.Uz to mali davno zrusit.To je institucia , ktora neni hodna ani deravy gros.
Dnes som dostal informáciu, od UPC Prešov : Ak potrebuješ vymeniť Set top box, technika si zabezpeč sám. Vraj je je to súčasť UPC firemného systému. Nehoráznosť !!!! Pri takom prístupe k dlhodobým zákazníkom som nútený rozviazať zmluvu s UPC a odísť ku konkurencii. Tieto praktiky budem primerane medializovať.
Neviem akú štábnu kultúru majú, ale vydolovať od nich z post@upc.sk odozvu na moje sťažnosti vo forme emailu sú bez odozvy. Po strastiplnom volaní a urgencii o poslanie technika , mi bolo operátorom povedané, že mám čakať 30 dní v zmysle zákona na vybavenie a odstránenie výpadkov internetu a telefónu. Prosím o radu musím platiť za trvalé výpadky internetu alebo môžem mesačné úhrady dať do depozitu notárovi? Ďakujem.
Na dnes som mala objednaného technika - na 13.00. Zobrala som pol dňa dovolenky, je 14,40 - stále čakám. telefón na pobočke nikto nedvíha. Podľa mňa, profesionálne služby vyzerajú ináč.
Nikdy viac tuto amatersku firmu !!!!!!!!! Ludia utekajte od nich !!!!!
So službami som bola celkom spokojná, až kým som nepotrebovala technickú pomoc s problémom, ktorý v podstate zapríčinilo UPC, pretože k zariadeniu nepridalo návod na použitie. Majú jedno jediné číslo pre celé Slovensko, na ktoré sa mi nepodarilo dovolať počas piatich hodín, ale pretelefonovala som celú hodinu vďaka odkazovej službe, na ktorej mi za moje peniaze púšťali reklamu na ich služby, ktoré vôbec nevyužívam. Ozvali sa mi až keď som napísala, že chcem odstúpiť od zmluvy. Absolútna neúcta k stálym zákazníkom. UPC neodporúčam a po skončení viazanosti odchádzam.
Podomovi klamari, ktori nutia starsim ludom podpisovat hrozne nevyhodne zmluvy, lebo ze inak nebudu vediet pozerat tv.
Najhoršia firma aká môže existovať, nikdy ale fakt nikdy sa nenechajte nalákať na ich reklamu, ich služby sú na najhoršej úrovni, nikomu túto firmu neodporúčam, ak chcete mať nervy a nefunkčný internet a televíziu a mať vysoký tlak tak si dajte zaviesť upc, technici sú drzí, ak vám dajú modem alebo settabox, tak si to musíte skontrolovať, v tejto firme ste vy ako zákazník totálna nula a oni od vás len hrabú peniaze za podradné služby.
Najhoršia firma aká vám len môže ponúkať služby, čo sa týka internetu a televízie, nikdy a opakujem nikdy sa nenechajte nalákať na ich reklamu, ich služby sú podradnej kvality, ak dostanete settabox alebo modem, tak ho môžete dostať nefunkčný, ak vám má fungovať všetko tak vám to nefunguje, technik k nám chodil aj 15 krát za pol roka a až po písaní riaditeľovi tejto firmy, sa niečo pohlo, na zákaznicku linku radšej nevolajte, tam vám vždy povedia, že je všetko v poriadku aj keď nikdy nie je, technici sú občas drzí a nechce sa im robiť, celková kvalita dávam tejto firme hodnotenie 0 bodov z desiatich, táto firma by mala radšej skrachovať, urobila by to najlepšie čo by mohla pre všetkých.
Boli robene zmeny v programoch a hd vysielani, no nacitavanie trva ovela dlhsie ako predtym, vsetky hd programy sekaju, boli sme nahlasit v pobocke v presove a dnes mam den dovolenky, aby technik prisiel naladit spravnu frekvenciu, dohodnut cas s technikom nie je mozne, treba doma cakat cely den, preboha to kde sme, co su toto za sluzby, aby clovek takto mal travit den dovolenky pre chybu , ktoru nesposobil, tvrdo uvazujem nad zmenou dodavatela tak kvalitnych sluzieb.
pohoda, trapaci co tu placu byvaju zjavne v nejakej diere ze im to nejde: D
No comment! Je to len obraz úbohosti tohto vypredaného a rozkradnutého štátu. Ešte, že komunisti im ,,demokratom" a zlodejom, či podvodníkom, toho nechali veľa. Majú čo rozkrádať a predávať pod cenu zrejme za provízie, obrezaným ,,demokratom". Aj keď Miklóž s Csurindom toho stihli už veľa.
No coment! Je to úbohé od poskytovaných služieb a programov, ktoré ponúkajú až po samotné služby. Jeden nedostupný telefón v Bratislave pre servis na celom Slovensku? Veď očividne ryžujú iba na tom, čo im zanechali komunisti a čo im Miklóž s Csurindom lacno predali.
Plošné výpadky služieb nie sú schopní odstrániť ani po 24 hod. Zľavy ponúknu až po 120 hod. výpadku. Komu toto nevadí, môže byť vcelku spokojný.
Desiatky poskytovateľov má v ponuke Nova Šport 1 a 2. Prečo ich nemá UPC!???
Otras platime im a nic za to nedostavame tv programy su nepozeratelne nedoveryhodna firma neodporucam v ziadnom pripade
Hanba vam, take sluzby ake vy "poskytuje" sa nikde inde na svete nevidia. Mojej starej 85 rocnej maminke sa pokazil telefon a UPC nie je schopna poslat technika na preskusanie, pripadne vymenenie telefonneho pristroja. Ich rada bola, aby im priniesla pristroj osobne do Petrzalky. Ona chuda byva v Dubravke. Zial ja nie som na Slovensku - 16 000 km daleko. Kedy budu sluzby na Slovensku na urovni okoliteho sveta? Ak by sa dalo, tak by som firmu ohodnotil -10.
Najhorsie co si mozte vybrat...nespokojnost maximalna... najhorsie
Hodnotím veľmi slabo. Totiž v auguste som chcel vypovedať zmluvu, ale ma presvedčili, že v mesiaci november budú mať nové setoboxy a hneď ma vybavia medzi prvými. Doteraz sa mi nikto neozval a starý box mi stále vypadáva. V najbližšej dobe ruším s Vami zmluvu. Juraj Fekete, Buzulucká 13, Košice
Hrozné, neuveriteľné, kým s Vami uzavrú zmluvu tak sú samá ochota, ale akonáhle Vás majú tak na Vás s..ú, už nikdy viac !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neochota, drzí, opovrhujú zákazníkom
Totalni debili, neda sa dovolat nikde v pripade ich poruchy, oparatori nie su, cele zle, katastrofa
ODPAD NESPOKOJNOST NA PLNEJ CIARE!!!
mohli by mat lepsie ceny a aj lepsi vyber kanalov
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách