Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Hľadať firmu
ZAVOLAŤ

Kontaktné údaje VIPO a.s.

038 / 749 33 61
VIPO a.s.
Gen. Svobodu 1069/4
958 01  Partizánske
Kontaktovať e-mailom

Výroba zariadení na výrobu pneumatík, pre uhlikársky priemysel a lepidiel. Chemický výzkum - gumárenská chémia, chémia adhezív, technológie lepenia. Skúšobné laboratórium.

Fakturačné údaje VIPO a.s.

IČO: 31409911
Názov: VIPO a. s.
Sídlo: gen. Svobodu 1069/4, 958 01  Partizánske
DIČ: 2020417630
IČ DPH: SK2020417630

Hodnotenia VIPO a.s.

Hodnotenia VIPO a.s.Pridaj hodnotenie: vyber hodnotenie

Zadaj svoje meno a e-mail, alebo sa prihlás pod svojím Azet kontom:
alebo Prihlás sa


Hodnotení: 1
Sklamaný kupujúci Hodnotenia: 1Užitočné: 0
02.07.2019

Veď Vám by mali zobrať cartifikat nerozoznate topánky od hnoja a keď čítam recenzie vidím že nie som sám kto ma takýto názor. Pani Monike Bc..... ktorá vypracovala odhnojne stanovisko dobre čítate odhnojne by som dal nosiť všetky topánky ktoré uznala za OK Hviezdičku som dal preto lebo ma to nechcelo pustit dalej - *****.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
ivan Hodnotenia: 1Užitočné: 2
24.04.2019

kupil som si botasky nike v a3 po 2 tyzdnoch som ich odniesol reklamovat lebo podrazka vrzga a ludia sa otacili lebo zvuk to vydava ako keby ste mali 2 tic tac vo vrecku.v predajni mi povedali ze je to casta chyba nike ale p.Gubova mi napisala ze botasky su v poriadku..takze p.gubova vase posudky su uzasne a verte mi ze vam ich osobne donesiem do partizanskeho aby ste v nich chodili po ulici a myslim ze pracu mate len preto lebo pracujete na tomto nasom krasnom slovesku kde je mozne zamestnavat takych ludi ako ste vy.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tamara Hodnotenia: 1Užitočné: 3
22.08.2018

Tak isto som si aj ja dala reklamovať tenisky NIKE, nemala som ich ani 4 mesiace. Zodrali sa mi na jednej aj druhej bote. Dali sme ich reklamovať a prišli mi späť poštou a boli odoslané z toho istého miesta kde sme ich dali. Obchod D v Čadci. Pani ktorej sme dali reklamovať boty tam dopísala na reklamačný papier že sa mi pára znak na jazyku, pričom sme to ani nedávali na reklamovanie. Je rozdiel keď mne mama pracuje v obchode s obuvou a chodia tam ľudia bežne dávať reklamovať ten istý problém čo mám aj ja, a chodia tam s teniskami za 10 eur a to im zreklamujú a majú nárok na novy tovar, a je ešte rozdiel keď dávame v obchode kde ponúkajú značkovú obuv za 60 eur a oni to tam nezreklamujú. HANBA!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Jana Hodnotenia: 2Užitočné: 3
20.07.2018

Reklamovali sme nike tenisky v A3 sporte, odborný posudok vypracovala p. Gubová z VIPO, samozrejme zamietnuté. V posudku napísané, že rozsah poškodenia je ovplyvnený nevhodným používaním zo strany zákazníka. Predtým nosil manžel ten istý typ tenisiek viac ako 2 roky a tým sa nič nestalo. Tejto spoločnosti by malo byť odobrané oprávnenie posudzovať výrobky. Je na nich toľko sťažností a nič sa nedeje.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tomas Hodnotenia: 1Užitočné: 3
22.02.2018

To je smutné že tá obuv na reklamáciu ani neopustí obchod. táto spoločnosť za peniaze ím posiela dopredu vystavené posudky . obchod D. to len strčí do krabice a pošlú to naspäť zákazníkovi. tak to funguje na slovensku dnes. mám sesternicu, vedúca v obchode D. v Kitsee. toto tam nemôžu dovoliť. no my tu na slovensku sme iba smetisko EU :-(

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Alena Hodnotenia: 2Užitočné: 5
10.01.2018

obdržala som tiež posudok z tejto spoločnosti na topánky od Deichmanu, ktoré boli nosené necelé dva mesiace a podrážka odlepená a koženka ošúpaná, a výsledok, že nevhodné používanie zo strany zákazníka. je to proti zdravému rozumu, ich posudok je úplne od veci, akoby sa topánky mali nosiť zavesené na krku. určite to tak nenechám, takýchto šuplikantov treba riešiť, čo je toto za jednanie????

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 3
04.12.2017

Absolutne neseriozna spolocnost, ktora si je vedoma, ze jej nazor pri posudzovani reklamacie je nemenny a konecny. Preto reklamacie posudzuje z pozicie sily, s odbornym posudenim ich vyjadrenia nemaju nic spolocne. Obchodom, ktore si tuto spolocnost platia to samozrejme vyhovuje, nakolko voci zakaznikovi po vyjadreni "odborneho" servisu nemaju ziadnu povinnost. A vedia, ze zakaznik to dalej moze riesit iba sudnou cestou, alebo zaplatit si dalsi podobny "odborny" servis. Ja len dufam, ze raz budu prava spotrebitela postavene na zaciatok celeho procesu. Ze prestane konecne platit "zaujimavy si zakaznik, iba ked tovar platis".

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
DDD Hodnotenia: 1Užitočné: 5
22.11.2017

Spoločnosť, neuznáva reklamácie i keď je zjavné že boli použité nekvalitné materiály (topánky nosené cca 2mesiace a látka vydrana od nohavíc - že neprimeraný mechanický zásah pri používaní).

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mária Hodnotenia: 1Užitočné: 5
06.11.2017

Veľmi neseriózna spoločnosť,všetky reklamácie zamieta,aj keď je veľmi viditeľná vada na obuvi,napíši odborné stanovisko,že je obuv funkčná.Pri skúšaní obuvi odporúčam minimálne pol dňa sa prechádzať v predajni!

Užitočné?Áno
Laram1
Nové Mesto nad Váhom
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 14
23.02.2017

Neseriózna spoločnosť, ktorá vydáva nedôvodné odborné stanoviská pre Deichmann, aby nemuseli zákaznikom vyreklamovať vadný tovar.

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Výrobné stroje ‑ výroba Technické a elektrotechnické výskumné ústavy Riadiaca a automatizačná technika ‑ výroba Chemické ústavy Priemyselná a poľnohospodárska chémia ‑ výroba Tmely a lepidlá ‑ výroba Cement ‑ výroba
Pridať firmu Nahlásiť chybu