Kontaktné údaje DEICHMANN
Logistického parku 1
929 01 Dunajská Streda
Predaj detskej, dámskej a pánskej obuvi a koženého tovaru pre rôzne vekové kategórie.
Fakturačné údaje DEICHMANN
Hodnotenia DEICHMANN
Dobrý deň, dnes som bola veľmi milo prekvapená s pristupom predavačky na zmene, velmi mila pani predavačka poradila, pomohla s vyberom aj mne nielen staršej pani ktora si nevedela vybrať, dokonca jej poradila ktore si ma vybrať vložky do topánok. Bolo to veľmi milé vidieť niečo take v dnešné dobe.Predavačka mala čierne dlhé vlasy. Vrela VĎAKA za mily pristup k zákazníkom. Treba takych viacej.
Na predajni je vždy ochotná, pozitívne naladená predavačka, ktorá mi vždy dobre poradí pri výbere topánok. Chodím tam veľmi rada, lebo majú velký výber topánok.
Možnosť kúpy dámskej veľkosti 42 a 43. Ochota personálu.
Milé predavačky a profesionalny prístup. Vždy si viem vybrať obuv, ktorej kvalita zodpovedá cene.
Slabý personál, výber topánok dobrý
Ochotná a mila obsluha
Dnes som bola reklamovať botasky predavačky arogantne ,do reklamačného listu mi napísali úplne niečo iné čo som prišla reklamovať keď som ich upozornila tak mi povedali že chybu odstránili a že si mám kúpiť vložky do topánok a reklamácia vybavená!Botasky som kúpila 29.5 2022 a 30.5 .2022 . Hrôza no už viem že tam si už nikdy topánky nekúpim!
Dnes v znovu otvorenom Deichmane Dolný Kubín zvláštne praktiky, s ktorými predajňa príde o zákazníkov. Je normalne i logické, ze sa všetko monitoruje. Ale je podľa vás normalne vyhlasovať do reproduktora na predajni 3 krát v priebehu 10 min kam ma obsluha kamier zacielit kamery? Vám to musí dobre... s takýmto správaním obchodníka som sa ešte nestretla. Takéto veci si ma personál vybaviť do sluchátka s mikrofónom.. Trápne, drzé.. Prešla nás chuť aj nakúpiť jarne boty.. Do nakupovali sme u Vás. Krásny deň..
Pani predavačka nás privítala so slovami "Ste očkovaní?" Pozdravili sme ju a odpovedali sme že áno a spytali sa či chce vidieť potvrdenie. Odpovedala nám že nie a že sa máme od nej držať čo najďalej. Všetci zákazníci mali na sebe respiratory a daná pani predavačka mala rúško pod bradou a veselo rozprávala na celú predajňu. Z radosti z Vianočnych nákupov ostalo len znechutenie a pocit sklamania. Z predajne sme odišli bez nakupu.
Vo štvrtok 11.11.sme boli večer na nákupe v deichmanne Detva. Veľmi milo nás prekvapil profesionálny a milý prístup predavačky Janky Dudkovej preto sme sa rozhodli touto formou vyjadriť svoje poďakovanie. Horváth.
Dobry den. Velmi rada chodim nakupovat do tejto predajne a to hlavne koli pristupu personalu. Su stale ochotni pomoct a usmievavi. Vzdy je tam prijemna atmosfera coz si myslim ze je to hlavne koli zasluhe veducej predajne. Mam problem z vyberom detskej obuvy, no tam mi vzdy ochotne poradia.
Milý a ochotný personál,vždy ochotný poradiť.Mám zatiaľ len pozitívnu skúsenosť.
Bolo my perfektne poradene,racionalne za dobru cenu...topanky vydrzali co mali a su stale v pohode, Vdaka celemu personalu.
Skvelý výber obuvi a veľmi ochotný personál
Najhoršia predajňa na okolo neochotne predavačky . Dnes som chcel kúpiť synovi topánky bola cena 34.99 idem platiť a pani že 39.99 že zdraželi a cena platí čo má ona . Tak som ich tam nechal a už nikdy tam nepôjdem.
Dnes som bola kupit topanocky pre mou dcerku. Personal bol velmi mili a ochoni, zarazilo ma vsak, spravanie sa zakaznikov. Vela z nich nemalo rusko a aj napriek neustalemu upozornovaniu predavaciek si ich odmietali dat, alebo hundrali. Uprimne, bolo mi luto, ze predavacky nerobia len svoju pracu ale aj "policajtov" nielen pre to, aby chranili seba, ale i ostatnych zakanikov.
Otrasný prístup pracovníčky predajne k zákazníkovi, neposkytnutie všetkých informácií v prípade reklamácie, resp. poskytnutie neúplných informácií pri reklamácii tovaru. Odporúčam vyhnúť sa tejto predajni a navštíviť radšej predajňu v inom meste!
Nie som spokojná s firmou Deichmann a jej pravidlami voči zákazníkom. Topánky, ktoré som si kúpila mi spôsobovali bolesť, preto som ich odniesla do obchodu. Prevzali ich s tým, že tú časť, čo mi spôsobuje bolesť, rozklepú. V stanovený dátum, ktorý mi dali som sa s nádejou, že to snáď bude lepšie dostavila do predajne a prevzala si topánky. V ďalší deň som si ich opäť obula. Poviem Vám, že také bolesti, ktoré som mala v tých topánkach neprajem nikomu. Nevedela som v nich urobiť, ani krok. Kráčala som s prestávkami a v bolestiach. Opäť som navštívila predajňu. Vedúca predajne videla, že krívam. Tak som jej povedala, ako sa veci majú. Povedala mi, že ich pošlú na prekonzultovanie. Viem, ako by to opäť dopadlo. V iných predajniach, keď je takýto problém, topánky prevezmú a vymenia za iné. Vidieť, že im naozaj ide o zákazníka a nie o peniaze. P.S. tovar by mali poriadne otestovať, skôr ako ho pošlú do predajne.
Bolo mi povedané, že do týždňa budem mať odpoveď na reklamáciu, ... Reklamovala som tenisky ktoré som kúpila v júli a už v auguste som ich musela reklamovať, nakoľko sa v nich nedalo chodiť.pretože som v nich mala pocit ako by som chodila po mieške,nedalo sa to vydržať, dokopy som v nich bezproblémovo chodila sotva 2 týždne. Predavač ich chcel dať opravovať.s tým som nesúhlkasila, k tomu som nemala dôveru. Okrem toho viem, že ak sa obuv "pokazí" , je nenositeľná , má zákazník právo na vrátenie peňazí. To popreli. Som dlhoročnou zákazníčkou, nemala som doteraz skúsenosť s nekvalitnou obuvou, hneĎ som si za vrátené peniaze chcela kúpiť nové tenisky, pretože som po ortop.operácii a potrebujem pohodlnú obuv. Od pracovníčky, ktorú za mnou poslali ako vedúcu som nedostala k dispozícii reklamačný poriadok a ona poprela,že by som mala nárok na vrátenie peňazí. Som dôchodkyňa držiteľka ZŤP preukazu a naozaj nemám toľko peňazí, aby som po mesiaci vyhadzovala nekvalitnú obuv do kontajnera.
Veľké ĎAKUJEM za dnešné telefonickú komunikáciu, ochotu a milý prístup.
Super predavačky ochotne usmievave
dobry vyber obuvy na kazdu prilezitost a velmi mili a ochotny personal,
všetko je v poriadku dokedy nejdete reklamovať .To sa sa potom zmeni spravanie predavačiek a aj pani vedúcej .Sú nahnevané ako keby to išlo z ich peňaženiek .Dokonca mi bolo povedané ,že čo by ste chceli ved už budete mať tie čižmi 2roky ,tak treba nove a nie reklamovať.
0 bodov. Nekvalitné topánky.
Bola som veľmi spokojná s obsluhou aj s objednaním tovaru, ktorý už v tejto predajni nemali
Chcem sa veľmi pekne " podakovat" pani predavacke z Deichmanu v Leviciach, kupovala som 2 ks impregnacneho bezfarebneho spreju, z toho mi pribalila 1 ks na čiernu usen. Samozrejme, že mňa vôbec nenapadlo to skontrolovať. Nastriekala som synovi úplne nové kozene topánky za 80 eur a tie sú totálne zničené....Dakujem!!!
Reklamoval som topánky v Deichmanne, ktoré mali 1 mesiac. Po dvoch týždňoch mi poslali z Partizánskeho topánky s tým, že neuznali reklamáciu, pretože som ich údajne nesprávne obúval a nevhodne nosil. Predavačka jednej pobočky mi povedala, že v poslednej dobe musia každú obuv dať na odborné stanovisko spoločnosti VIPO a z 10 reklamácii je zamietnutých 8. Čo je však ešte viac zarážajúce, že po 12 mesiacoch si musíte do spomínanej spoločnosti poslať obuv na vlastné náklady. Aká je šanca úspechu? 20%. Nemáme náhodou nárok na bezplatnú reklamáciu výrobku 24 mesiacov?
22.7.2018 som bola v predajni DEICHMANN v Starej Lubovni Zakaznici stali v rade najmenej pol hodinu... predavacka len pri pokladni a ziadna obsluha.. chcela som si kupit topanky no nemal vam kto poradit.. hladala som svoju velkost no nasla som len jednu topanku v krabici ,priatel sa isiel ku pokladni opytat co mame robit a predavacka mu jasne povedala ze mame vziat krabicu a ist k pokladni ze ona najde par...tak som aj urobila stala v rade a cakala.. ked prisiel na mna rad pani predavacka na mna vybehla s tym ze tu je samoobsluzna predajna ci si neviem par najst sama.. tak som jeje povedala co povedala priatelovi.. ona ze.. to som jej hned mala povedat ze nieco potrebujem nie stat v rade.. . tak ja jej na to .. ci tu ma nejaku vypomoc co obsluzi zakaznika.. ona ze je tam sama... tak sa pytam... je normalne aby ludia stali v rade aj pol hodinu.. na ploche vas nema kto usmernit ani pomoct a este vasa predavacka vybene na zakaznika ze si ma hladat sam tovar??? troska absurdne...
V danom obchode som si kupila letne topanky s maslou vpredu za 25 eur. Masla je dost hruba, takze po par hodinach na nohach zacala tlacit na kost - spôsobovala bolest. Na druhy den som tam mala dokonca modrinu. Skusala som to prekonat, ale jednoducho ta masla tak tlaci na kost, ze sa jednoducho tie topanky nedaju nosit. Tak som sa pokusila to reklamovat a ich odpoved bola, ze som si zrejme zvolila nespravnu velkost , alebo zlu obvodovu šírku. No asi si viem kupit spravnu velkost a samozrejme, ze ked si to skusate, nemate sancu zistit, ze ta masla bude po par hodinách tlacit. Takze nerozumiem odbornemu posudeniu Bc. Moniky Antlovej. Takze v tomto obchode si uz nikdy ziadne topanky nekupim.
Kvalitná obuv aj celkom ok ceny
Ja mam poslednu dost nemilu skusenost. Kupil som si botasky MEMPHIS one. Pri štvrtom obuvani mi praskla šnurka a kedže som si povedal,že je to velmi skoro,šiel som reklamovat. Pracovnička mi ponukla 10%zlavu na nove. S tym,že mi to mohol rozhryzt pes a pod. Tak sme spisali reklamaciu a vysledok.Citujem: Poškodenie bolo spôsobene nedodržanim zasad spravneho ošetrenia a udržby uvedenych v navode. Vymenu šnurok je potrebne vykonat včas,zabranite poškodeniu dalšich sučasti obuvi. Ide o zakladnu udržbu uživatela ,ktoru si zakaznik vykonava a hradi sam. Kedže som ich mal len mesiac a pripominam ,obute tri krat je to nevhodny pristup.Asi by malo byt,šnukry mente po každom použiti! V inom obchode mi šnukry dali nove bez spisnia reklamacie.Preto dakujem Deichmannu. Blaha
Deichman je najhorsi obchod.!!nevymienaju tovar ihned a musis cakat 2mesiace!!!!a predavacky su arogantne!!dunakska streda!!
Kupila som synovi topánky na Vianoce,vydrzali tri mesiace ,vrchná cast sa olupuje,vobec to neuznali,budem sa vyssie stažovat,viac tam nejdem nakupovat,lepsie výrobky dostaneme u číňanov,a ked by sa aj vyskytla reklamácia hned vymenia tovar Kohutiková
Dňa 18 apríla o 18:20 hod. som telefonoval do Deichmann Púchov, nakoľko zháňam pre otca sandále predavačka mi povedala, že mi niečo pozrie a že jej mám zavolať za 15 minút, zavolal som jej o 18:40 hod. ale ozývalo sa mi účastník je dočasne odpojený z prevádzky. KATASTROFA ČO SA DEJE V DEICHMANN PÚCHOV
NEODPORUCAM!!! Neochota baviť sa so zákazníkom, topánky neuznané reklamácia a to si zakladanie na čistení starostlivosti a hlavne nemám jedine nosené na striedacku a len sezonne. Žiaľ u mňa Deichmann nikdy viac škoda lebo doteraz s obuvou nebol problém a prvá reklamácia a odchádzala som odtiaľ neinformovana , prosto odbita bez peňazí bez topánok
Ochotné a príjemné predavačky, odporúčam
Som velmi spokojna, ochotne predavacky, priatelsky pristup :-)
Dobry den.Dna 18.2.2018 o 13:000 hodine som si kupila v predajni Cadca semisove cierne zimne cizmicky.Cizmi som si odskusala hned v ten den len od auta k stanici a vecer zo stanice k zaparkovanemu autu.V topankach sa mi smykalo.Islo sa mi v nich neprijemne ..skor som dropcila nez kracala ..Kedze som v pondelok bola v praci az dnes t.j. 20.2.2018 som sa zastavila v predajni s pokladnicny blocikom a zostala som v soku ze tovar bol noseny a nemozem ho vratit ani vymenit...chcela som len vymenit za iny typ cizmiciek... nakolko oblubujem tuto znacku a skvele sa mi nosia a aj sedia na nohach..musela som si vypisat reklamacny listok na posudenie ....hmmma ak posudia ze nesmykaju..ostane mi len sa na ne doma pozerat?alebo cakat ked nebude sneh... Vzdy som sa stretla s ustretovostou a pochopenim
Dnes 3.2.2018 som s manželkou nakupoval v predajni Martin Záturčie vo vašej predajni. Správanie personálu p. Palonderová + zástupkyňa p. Kucháriková bolo hnusné. Najprv nám dávali najavo, že im zavadziame pri prekladaní tovaru a potom nemiestne oslovili moju manželku, ktorá mala už viditeľne tovar vybraný a vyberali sme tovar pre mňa. Spartakiáda hnusu týchto zamestnankýň sa prejavila naplno. keď sme ich upozornili, aby sa tak nesprávali, pričom p. zástupkyňa prehlásila, že si nie je vedomá, že niečo porušila a môžeme sa sťažovať. Hnusné správanie pokračovalo aj pri platení tovaru. Stretnem sa s takým správaním aj nabudúce, nakoľko chodíme do tejto predajne často. Uvidíme?
Super výber, úžasne milé predavačky. Radosť nakupovať :)
Neprofesionálny prístup zamestnankyne predajne v predajni vo Veľkom Krtíši. S úsmevom a prívetivosťou sa dá dosiahnuť a predať viac. Doporučujem manažmentu popracovať na prístupe zamestnancov ku zákazníkom.
Ja mám dobrú skúsenost pani.z.Macorelou poradila mi dobré s výberom topánok.Mal som požiadavku do terénu topánky a poradila mi dobre..Ďakujem p.s predavačka bola sympatická
Cele zle ... vzdy sa nejako rozpadnu topanky
Kúpila som 14.10 detské topánky 25 €, 15.10 som prišla na to že je odlepeny cca 2 CM kusok podrážky, 16 .10 som ich išla v dobrej viere vymeniť veď dcéra ich mala na sebe 1 deň a...sklamaná a nahnevaná som prišla domov s radami "ochotnej" predavacky: 1)nemala ich čo nosiť....nevymenime, opravíme, máme na to 30 dní...keď som na ňu pozerala s očami vyplestenymi, tak mi milá pani predavačka poradila -opravte si ich sami... Tak poučenie- Deichmann NIKDY VIAC!!!!!!!
Nekorektné jednanie pri vybavovaní reklamácie v ESC BB
zlá skusenost s veducou predajne !!!!! Pri reklamacii vulgarne vyjadrovanie na to co reklamujem a pod.otras!!!!
Synove 3 mesačné botasky trhala sa na nich ta sieťka reklamáciu neuznali. Zlá skúsenosť s reklamáciou rozhodne Deichmann neodporúčam.
Dlho som nakupovala obuv len v Deichmanne, ale po skúsenosti s reklamáciou akú som zažila tak tam viac nevkročím. Nepokúšajte sa niečo reklamovať v Deichmanne. Žiadosť vám zamietnu bez toho aby vám to povedali (zistíte to až keď si doma pozriete papiere) a namiesto toho vám povedia, že zákazník si (keď už má výrobok viac ako 12 mesiacov, ale menej ako 24) posiela reklamáciu na firmu sám, veľkodušne vám poskytnä papier s infoškami a pošlú vás domov s pocitom akí sú ochotní. Hm, a doma nielen zistíte, že vám reklamáciu zamietli, ale že vás ešte chcú nachytať s tým, že si máte poslať výrobok na odborné posúdenie, a teraz pozor - za ktoré si máte sami zaplatiť (20-54e). A až na základe toho vám výrobok buď reklamujú a vrátia peniaze (ale na posudku ste už prerobili) alebo reklamáciu aj oni zamietnú a vrátia vám ho naspäť. Takže by ste nielen nič nevyreklamovali, ale zaplatili poštovné a cenu posudku, s ktorým si môžete akurát tak viete čo... Deichmann odteraz nikdy viac.
NEODPORÚČAM NAKUPOVAŤ!!!!!!!!!! Neschopné predavačky - Ružomberok. A o reklamácií ani nehovorím - obuv po reklamácií smrdí od lepidla, čiže rovno do koša a po kontaktovaní deichmann cez ich "úžasný servis", čo s tým mám teraz robiť ma asi po 5 mailoch odbili, že stanovisko reklamácie je nemenné, čiže 32,90€ môžem hodiť do koša za čo im VEĽMI PEKNE ĎAKUJEM a môžete sa hanbiť, že poskytujete takéto služby.
Dnes som bola nakupovať ale bohužial obsluha otras a ešte pani predavačka bola ohromne " príjemná" už do Skalice nepôjdem. Sama robim predavačku a taketo chovanie k zàkaznikovi si nemôžem dovoliť. Náš zákazník náš pàn.
Nepríjemná predavačka ktorá hneď pri prichode do predajne začala po mne bezdôvodne kričať len koli tomu ze začal pipat alarm, ze co tam postavám!!! Ako keby som ja za to mohla. Som sa hneď otočila a uplne znechutená odišla. Takto strácať zákazníkov, no škoda!
Velmi zlí pristup V tom Trebišove,kupoval som tam obuv pre celu svuju Rodinu už nigdi. Topanky vidržaly maximalne 3mesiace.Neodporučťam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nekvalitné podrážky. Pred rokom som kúpil sandále "pánska letná obuv - Gallus", obe podrážky po roku praskli a reklamáciu zamietli s tým, že po roku to sa jedná o opotrebenie spôsobené obvyklým užívaním. Nie je to prvýkrát čo som u nich zlé kúpil. Tiež praskli podrážky, len som si neodložil bloček, tak som nešiel reklamovať. Už nikdy viac Deichmann!
Je to pravda že predavačky nie sú prítomné na predajni. Pri pokladni stojí len sbskár ktorý na nich vyzváňa. Chodím tam dosť často. Je smutné že sa to nejako nezmenilo, ako vidím.
Sklamali ma...predavačky sa odvolali na výrobcu a výrobca sa odvolal na predajňu....evidentne nekvalitný materiál vykázali že nešetrné zaobchádzanie, ktoré bolo spôsobené mechanickým poškodením...pričom som si zakúpila nimi odporúčané čistiace prostriedky na danú detskú obuv....topánky zničené a nechcú uznať reklamáciu.....sklamali na celej čiare...určite neodporúčam kupovať detskú jesennú obuv ,ktorá nevydrží našu jeseň :-(
Chcela som reklamovať zimné čižmy, podotýkam ZIMNÉ!, prešla som v nich do práce a nohy celé mokré, a bola som odbavená s tým, že čo chcem, keď na letáčiku, ktorý dávajú k bločkom je jasne napísané, že obuv kupovaná v deichmane nie je vode nepriepustná. Neviem či mám tie čižmy po kolená nosiť v júli alebo čo. Kabelka, ktorú som nosila dva mesiace sa tiež rozpadla a o topánkach pre deti ani nevravím. Ale to som neriešila. No čo už, je to moja sprostosť, že som tam nakupovala aj po upozorneniach od kamarátok, že tá obuv je nekvalitná. Aspoň viem, že tam už nikdy nevkročím.
Hodnotim velmi dobre. Prijemne vystupovanie personálu. Urychlene spracovanie reklamacií,za 10 rokov spoluprace ziadny problem pri rieseni akychkolvek reklamacnych problemov.Dufam ze zostanu aj nadalej taki flexibilny a ochotny ludom pomoct.Doporucujem kazdemu znamemu:
Veľmi milá obsluha, ústretovosť a ochota aj nad rámec prác. povinností, taktiež prehľadná a čistá predajňa. Hodnotím velmi pozitívne.
Uspokojivo ale v poslednom case ma nezaujalo nic. V minulosti som si kupila aj cizmy, kotniky i lodicky.
Chcela by som veľmi pekne poďakovať, pani na telefóne (utorok 13 00, 20.10.2015) bola veľmi milá a poradila mi ako riešiť e - objednávku. Bola som milo prekvapená. Ďaakujem jej veľmi pekne. Beáta
Som strašne nespokojný s vašou predajnou pretože je tam neochotný personál. Neriešia problémy s reklamáciou , prejdete 60 km len preto aby vám povedali že máte mokré topánky a aby ste si ich viac vyčistili a potom sa môžete s nimi vrátiť. Ďakujem račej si topánky kúpim niekde inde.
U tohoto zamestnavatela odporucam byt velmi opatrny, budu vam prizvukovat so zretelom ze su k ludom velmi citlivy,vo firme vladne skvela atmosfera, vsetko sa riesi v klude a maximalne profesionalne, proste vam povedia s velkou davko pychy ze dodrziavaju vsetko, akoby sme boli v nemecku,a poviem vam, ze su velmi presvedcivy.pred prijatim budete tieto bludy pocuvat priamo od riaditela.pri pohovore s nim som mu oznamil ze uz peknych par mesiacov som na urade prace,a par dni ako ma pozvali na pohovor som podpisal zmluvu s inou firmou s podobnymi podmienkami ake mi ponukaju oni s tym rozdielom ze k nim by mi odpadli cestovne naklady,kedze byvam priamo v DS,a ta druha praca bola v senci.pan riaditel mi povedal ze mi potrebujeme prave takeho cloveka ako vy,takze by sme boli radi ak by ste sa rozhodli predsa len pre nas a povadal som mu ze v poriadku ,berem vasu ponuku...o 3tyzdne ma vykopol bez vysvetlenia,pricom cely cas sa tvaril ze je somnou spokojny..velmi ludsky pristup..hmm
Deichmann galéria košice-hodnotenie predavačiek katastrofálne!!!Na predajni nikdy nikto len sbs-kar,ktorý stále na nich zvoniť musí,aby sa vôbec dostavili na predajnu.Komunikácia s predavackami ako keby Vám za svoje kupovali.Vymeniť predavačky prosím!!!Nakupnost bude klesať ich prístupom.
každému odporúčam, sú proste naj lepší
Ponúkajú obuv za dobré ceny a pomerne široký výber, aj keď nie vždy model, ktorý sa mi páči mi aj skutočne sedí na nohe .... Internetový obchod je však na 1! Rýchle dodanie do 1-2 dní a žiadne poplatky za dopravu. Kuriér Vám tovar donesie zdarma! :)
veľmi prehľadné usporiadanie
som veľmi spokojná tu vždy nájdem čo potrebujem! a ešte ak majú zľavy až 50 % :) úplná paráda
Vyborne zlavy..... :-)
nájdeš tam zľavy na posledné čísla, keď máš nohu číslo 46 dokážeš nakúpiť veľmi dobre. Švagor si kúpil 3 páry topánok.
Hnusná a drzá predavacka pri pokladni,pri platení mi ponukala na topánky nejaky cistiaci sprej a ked som odmietol este mi vynadala a dobre ze ma nevykopla z obchodu!!!!!!! nakupovali sme tu naposledy!!!!!!
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách