Hľadať firmu

Kontaktné údaje DÔVERA zdravotná poisťovňa, a. s.

0850 850 850
DÔVERA zdravotná poisťovňa, a. s.
Einsteinova 25
851 01  Bratislava

Poskytovanie verejného zdravotného poistenia, uhrádzanie poskytovateľom zdravotnej starostlivosti úhradu za poskytnutú zdravotnú starostlivosť, zmluvy o poskytovaní zdravotnej starostlivosti.

Fakturačné údaje DÔVERA zdravotná poisťovňa, a. s.

Názov: DÔVERA zdravotná poisťovňa, a. s.
Sídlo: Einsteinova 25, 851 01  Bratislava
IČO: 35942436
DIČ: 2022051130
IČ DPH: SK2022051130

Hodnotenia DÔVERA zdravotná poisťovňa, a. s.

Hodnotenia DÔVERA zdravotná poisťovňa, a. s.Pridaj hodnotenie: vyber hodnotenie



Hodnotení: 1
SOL Hodnotenia: 1Užitočné: 0
13.02.2024



Hodnotení: 1
Marek Hodnotenia: 1Užitočné: 0
16.08.2023

Otrasná poisťovňa, zamietnu mi preventívnu prehliadku len aby nemuseli vyplatiť benefit na zuby a potom mi po mesiaci čakania na potvrdenie novej preventívky nejde nahrať doklad o zaplatení zubára..

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Danka Hodnotenia: 1Užitočné: 0
10.08.2023

nespokojnosť, zlé služby, banujem, že som ich poistenec

Užitočné?Áno


Hodnotení: 10
Evicelka Hodnotenia: 10Užitočné: 0
11.07.2023

Spokojnosť so zmenou poisťovne. Čo sa mi zvlášť páči, tak je aj aplikácia, ktorú má Dôvera.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 4
Docina Hodnotenia: 4Užitočné: 0
10.07.2023

do dovery som prestupila z inej zdravotnej poistovne. nelutujem toto rozhodnutie vobec. mam tu lepsie podmienky, dostanem sa lepsie k doktorom, viacej toho preplacaju.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mária Hodnotenia: 1Užitočné: 1
21.02.2023

Veľmi zlá skúsenosť. Prestúpila som s celou rodinou do tejto poisťovne a žiaľ zatiaľ máme veľmi zlú skúsenosť. Pobočka na Einsteinovej ulici si kedykoľvek zatvorí prevádzku a napise z technických príčin zatvorená. Žiadne info na webe! Kartičku poistenca mali poslať na adresu no mne ju doručovali 2 mesiace, po volaní 3x na callcentre, synovi dodnes neposlali a takisto mojej mame a čo je úplne najhoršie je komunikácia call centra. Tam zakaždým keď som volala a dotazovala sa, tak ma ubezpečili že poslali a príde, no neposlali. Zakaždým keď som tam volala tak boli mili a mala som pocit že už konečne chybu vyriešia, no opak bol pravdou. Absolútne žiadna snaha z ich strany, len slová. Pri žiadaní že chcem hovoriť s nejakým manažérom alebo nadriadeným mi slečna myslím menom Nicol povedala že mi nikoho nedá. No po roku z tejto poisťovne určite odchádzame . Som veľmi sklamana.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Iva Hodnotenia: 1Užitočné: 0
21.02.2023

21.2.2023, (naposledy sme tu tento problém riešili 1.1.23) opäť sa pokúšame prihlásiť do epobočky za účelom uplatnenia bonusu na zuby. Proces "zabudol som heslo" musíme znova absolvovať, nakoľko systém uvádza opäť!!!, že nesprávne prihlasovacie údaje.....Proces "zabudol som heslo" opakujeme práve asi 10 krát, a systém nás nevie prihlásiť, nakoľko neustále opakuje, že "nesprávne prihlasovacie údaje". Pomaly sa už začíname domnievať, že systém Dôvery úmyselne sabotuje toto e-prihlasovanie,aby odradil ľudí si tieto bonusy vôbec uplatniť. Dodávam, že sme mladí vzdelaní ľudia, ktorí denne pracujú s PC, všetkými možnými portálmi, takže nemožno hovoriť o nejakej PC negramotnosti.....S prepáčením, ale toto je neuveriteľné....Hanba....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
hrabovska2070@gmail.com Hodnotenia: 1Užitočné: 0
03.01.2023

Dôvera nikdy viac, 39 rokov som bola poistená v dôvere spolu so svojou rodinou, ale rozhodli sme sa pre inú poisťovňu z hľadiska lepších výhod pre nás a dnes mi pani z dôvery zavolá a oznámi mi, že peniaze za zuby mi nebudú predplatené lebo sme odišli do inej poisťovne, je toto normálne. Riadny podraz z vašej strany určite prehovorím koho sa len bude dať, aby prešiel do inej poisťovne.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
iva Hodnotenia: 1Užitočné: 1
01.01.2023

Každý jeden raz pri prihlaseni - epobocka uvadza, ze je nespravne heslo alebo meno, z tohto dovodu pri kazdom jednom prihlaseni musime dat obnova hesla/ a prejst celym procesom prihlasenia sa do epobocky....Tento probelm evidujeme uz minimalne dva roky, nakolko chodime pravidelne vsetci na preventivky a zakroky a zakazdym ked si chceme uplatnit benefit musime absolvovat proces "zabudol som heslo".....IT oddeleniu odkazujeme, "skvela praca"...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Milka Hodnotenia: 1Užitočné: 0
16.11.2022

Ako je možné, že sa stratil doklad o preventívnej prehliadke, keď som ho dala do schránky, to čo si mám o tom myslieť, keby ja som si tak povinnosti plnila v práci som už prepustena

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Peter Hodnotenia: 2Užitočné: 0
05.11.2022

Výpadok systému zabraňuje prístupu k dôležitým liekom infolinka žiadna nič .. .veľmi slabé služby

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Agnesa J. Hodnotenia: 2Užitočné: 0
10.10.2022

Moja 81-ročná mama utrpela zlomeninu dolnej končatiny. Bola operovaná, po 1 týždni v nemocnici bola preložená na geriatriu (kde sa platí 6,-€/1deň). Tu ju začali rehabilitovať a učili chodiť pomocou tzv. chodúľky. Po 3 týždňoch ju pustili domov s poukazom na chodítko. Idem do Sanity, že dostanem spomenutú pomôcku. Kdežeby! Chýba tam pečiatka posudkového lekára z Dôvery - a keďže ho v KE Dôvera nemá, tak poukaz som mala poslať do centrály v Nitre. Vraj do 10 dní odpovedia! A Sanita to potom objedná... A dovtedy mám matku nosiť na rukách? Chodiť musí - no s čím?! 10 dní, možno mesiac bude bez chodítka? (Ne) ďakujem, Dôvera...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Monika Hodnotenia: 1Užitočné: 0
29.07.2022

Veľký problém dovolať sa na infolinku. Na stránke Dôvery sa zobrazuje informácia o volajúcich čakajúcich na linke a predpokladanom čase čakania. V čase keď som volala na infolinku boli 2 čakajúci a predpokladaný čas čakania cca 3 minúty... už čakám na linke vyše hodiny...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
magdana Hodnotenia: 1Užitočné: 0
16.06.2022

Otváracie hodiny o ničom, ani jeden den dlhý. Kedy tam má ísť zamestnaný človek?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
zuzkasrobova12@gmail.com Hodnotenia: 2Užitočné: 0
18.05.2022

Jedna katastrofa, clovek nemoze ist na odborne vysetrenie napr.s ramenom aj kolenom, kvoli poistovni.Z prace treba ist na 2x.Je to nenormalne, aby cloveka odbornik neporezrel naraz so vsetkym, co ho boli.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
stanislava Hodnotenia: 1Užitočné: 2
09.03.2022

Dobry den! Chcem vas oboznamit o vasej bobocke v Kosiciach v biznis centre. Je tam neskutocne neschopny personal vykonavat tuto prací maju tam bordel a chaos. URCITE V NAJBLISOM TERMINE MENIM POISTOVNU S CELOU RODINOU!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Beáta Hodnotenia: 2Užitočné: 0
08.03.2022

Veľká spokojnosť.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ľubomír Velkov Hodnotenia: 1Užitočné: 1
07.02.2022

Zdravím. Niekedy si kladiem otázku,či sú zamestnanci Dôveri v Rim.Sobote pre ľudí~klientov, alebo vlastne či sa aj klienti majú podieľať na osobných~súkromných ventyloch zamestnancov pobočky Dôvera v Rim.Sobote. V Pondelok 7.2. o 9.oo hod. som bol na pobočke v Rim.Sobote,čakal som vonku,kôli COVID opatreniam,po chvíli ako výchor vbehla dnuka do pobočky zamestnankyňa p. Eva Fekiačová s jednou mladou slečnou,po chvíli som zistil že je to nová kolegiňa v zácviku. Bolo mi jasné,že p.Fekiačová meškala do práce,preto sa rútila ako velká voda,a po chvíli to začalo. Ja som bol na rade a na mušky p.Fekiačovej. "Pote ďalší..." "Kde idete,nevidíte že už dnuka je klient...? "Vybavíme to v čakárni" "Načo je tá rohožka...?" "Neviete si utrieť nohy...?" "Načo sa tu rano zmývalo...? Po chvíli keď sa uvolnilo dnu v likvidatúre miesto, tak ma p.Fekiačová zavolala " pote dnu" Keď som vošiel dnu, tak... "kde sa pozeráte,čo ma nevidíte??? Toto správanie bolo velmi nevhodné.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Milan Hodnotenia: 1Užitočné: 2
26.01.2022

Nič nefunguje ,nemôžeš sa im dovolať internet im nefungu je skrátka nedovolaš sa na pobočku

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
dolny.ervin@gmail.com Hodnotenia: 1Užitočné: 2
11.01.2022

Nič im nefunguje - na konkrétnu otázku nevedia konkrétne odpoveď, na dotaz cez e- mail info neodpovedajú, benefit zuby nefunguje.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
elena.sikorova@gmail.com Hodnotenia: 1Užitočné: 0
14.12.2021

Veľmi ochotná pracovníčka. Ešte sme sa nestretli z jej neochotou.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
znachorova.v@gmail.com Hodnotenia: 1Užitočné: 0
20.09.2021

Zavolala som na číslo 08500850 10.9. pani bola veľmi ochotná oznamila mi že potvrdenia o schválení štvorkolky mi prídu poštou, ale že to bude trochu trvať dnes 20.9. som volala znovu lebo do dnešného dňa mi nič neprišlo ozvala sa mi pani Janka, ktorá si pamätala, že sme spolu volali a povedala mi že zavolá na ústredie chcem sa podakovať za super pristup

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
martina Hodnotenia: 1Užitočné: 1
13.07.2021

Hrozne!! Ja som kontaktovala doveru a pisala som s Nikola Ruzickova lebo mojmu muzovi dosla upomienka platit poistne a na kolko sme si boli iste ze mame vsetko zaplatene ziadala som viac informaci lebo moj muz nemoze pisat. Tato neprofesonalna osoba ma tahala cez email viac ako tyzden a ze ako mi nemoze poiskitnut informacie a ze jej musim dat hento a toto a ked som je vsetko dala vcetna mena mojho muza, variabilneho kodu tak mi povedala ze mi nemoze dat informacie aj tak!!!! Tak teraz cakam ze dostanem kontak na manazera a kde sa mozem oficialne stazovat na nu a tento pristup.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Koczkás Józsefné Hodnotenia: 3Užitočné: 0
06.06.2021

Veľmi zdvorilé jednanie so zákazníkmi - to je môj postreh v obidvoch prípadoch vybavovania svojich záležitostí na pobočke Dôvery a.s. Komárno. Srdečná vďaka!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
gabriel Hodnotenia: 1Užitočné: 0
26.03.2021

Potrebujem odber na protilátky na Covid 19. Dôvera mi dala na to aj zľavu, ale odber v Bratislave a len cez Unilaps Slovensko. Pochádzam z mestečka Moravský Svätý Ján a mám 70 rokov, takže cesta do Bratislavy a späť je vlastne na celý deň. Odber stojí 50€ u obvodného lekára a kde musím hradiť celú čiastku a po vašej zľave 35€ v Unilaps. Po informácií či sa zľava nedá uplatniť aj u obvodnej lekárky mi bolo povedané že nie. Ak dôvera dá pre poistencov zľavy predpokladám ich uplatnenie u všetkých lekárov, ktorý majú zmluvy s dôverou . Každý lekár vie odber krvi zaslať priamo do Unilab a poistenec nemusí ísť osobne alebo je Unilab preferovaný Dôverou ? Dúfam, že že mi ako dlhodobému poistencovi dôveri , v ústrety a zľavu mi umožnite čerpať. V Unilab sú termíny až týždňové a u obvodných lekárov , druhý deň po zavolaní. Ďakujem za pochopenie .

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Ivana Hodnotenia: 2Užitočné: 2
06.03.2021

Katastrofa, 3 den sa snazim dovolovat, kontaktny formular sa neda odoslat. Bolla som 4teho a 5teho na zubnom osetreni. Chcela som poziadat o prispevok, pricom ziadost musi byt do 3 pracovnych dni. Chcela som to riesit cez elektornicku pobocku, ale kedze som tam dlho nebola, zabudla som heslo. Prisla mi informacia, ze mam kontaktovat doveru. Avsak to nie je mozne. Totalna nespokojnost, s klientsky centrom nemoznostou zaslania kontaktneho formularu, stale sa tvari ze sa odosiela, ale nic. Ako si mam potom poziadat o prispevok, kedze sa to nijak neda, a nikto a nic nie je k dispozicii. Som strasne zvedava, ci budu akceptovat moju ziadsot, aj ked bude podana neskor ako do 3 pracovnych dni, kedze za to nemozem.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jozef Hodnotenia: 1Užitočné: 0
25.11.2020

Bol som na pobočke Medzilaborce ,kde som bol veľmi spokojný s prístupom a ochotou zamestnankyne. Kiežby všade mali takýto prístup ku klientom .

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ján Flimel Hodnotenia: 1Užitočné: 3
16.11.2020

Nie som spokojný,som z Prievidze.Chcel som si dať preplatiť zubára a odmietli.Asi zmením poisťuvňu hneď ako to bude možné.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ja Som Hodnotenia: 1Užitočné: 6
12.10.2020

Jeden velky bordel, do 30.9 by vam lizali aj rit, po 30.9 ste uz len odpad

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Petronela Hodnotenia: 1Užitočné: 0
26.06.2020

Profesionálne služby, ochotná zamestnankyňa

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Deluxe Hodnotenia: 1Užitočné: 0
16.04.2020

Ja mám tiež taku skusenost,absolutna ignorácia-naozaj velmi nerad tam chodím (radšej idem do PB)lebo su naozaj naozaj naozaj nepríjemné.Ako nič vzlom :- (

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
nina Hodnotenia: 1Užitočné: 4
18.03.2020

katastrofa dovolania na tieto výborné číslo!!!!!! hrôza jedna

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Fero Hodnotenia: 3Užitočné: 2
09.03.2020

Toto není možné sa dovolať je to týždeň a nič už by sa mohli zobudiť a riešiť a nie operátori sú obsadený to cele dni púšťajú to isté len zrušiť zmluvu snímky fuj nedoporučuje!!!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Fero Hodnotenia: 3Užitočné: 1
05.03.2020

Toto je najhoršia poisťovňa už 4dni sa nedá dovolať spojovatelia sú obsadený to sú celé dni to je nenormálne hamba len odísť odtiaľ.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Fero Hodnotenia: 3Užitočné: 0
03.03.2020

Otrasná poisťovňa nedá sa dovolať a stále len ich sprostosti co púšťajú dokola a operátori obsadený trvá to uz3dni fuj hamba!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
jj ad Hodnotenia: 1Užitočné: 1
28.02.2020

Otras..neda sa dovolat...40minut a vzdal som CO to je za poistovnu ...NIKDYYYYY

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
MUDr.Orvanová Hodnotenia: 1Užitočné: 4
19.02.2020

Som Dr.Orvanová a ošetrujem Vašich poistencov v Žiline,detská neurologická ambulancia, Opakovane sa nedá dovolať na Vašu pobočku.Najprv naslubujete pacientom ,že maju nárok na kupelnu liečbu ,ja to pracne vypíšem a Vy im to nakonierc neschválite,lebo zrazu nemá na to nárok,Takto si vážite lekárov a ich prácu na Slovensku.????!!!! Ja sa ani nečudujem ,že všetci odchádzaju zo Slovenska .Dufam,že aj Vaši nespokojní pacienti od Vás odídu.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Csaba Hodnotenia: 1Užitočné: 0
14.02.2020

Ani GDPR nepoznajú, nedodržiavajú ochranu osobných údajov!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peťa Hodnotenia: 1Užitočné: 0
29.01.2020

Veľmi milá slečna, vidieť, že ju práca baví. Poradí a pomôže, profesionálny prístup. Keby boli na všetkých úradoch také pracovníčky.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
mm111marek Hodnotenia: 1Užitočné: 3
02.12.2019

Dobrý deň ,chcel by som reagovať na pani Ing.Ivona Bambáskova ktorá pôsobí na pobočke v Topoľčanoch. Vzhľadom na to ,že pracujem sezónne v Rakúsku a vždy sa potrebujem pri pobyte na SVK poistiť,,,, ,, ešte som sa nestretol s tak ochotným človekom a to dokonca ani v Rakúsku. Chcem jej týmto popriať veľa úspechov a poďakovať jej za profesionálny prístup . S pozdravom Marek

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Zamestnávateľ Hodnotenia: 1Užitočné: 1
13.11.2019

Veľmi neprofesionálny prístup.O zmene otváracívh hodín sa dozviete až pred vstupom do kancelárie. Sú vyvesené na dverách. Tak prajem všetkým šťastie,aby nemuseli čakať aj vyše hodiny.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ronnie Hodnotenia: 1Užitočné: 2
17.10.2019

Otras! Som v poistovni uz strasne dlho a co z toho? Je skvela pre ludi, co ziju na Slovensku a pracuju a nikdy nic s poistovnou nemusia riesit. Stala som sa residentom ineho statu a vsetko im dokladovala a stale ma neodhlasili a posielaju mi nedoplatky, pricom says na Slovensku fyzicky nenachadzam. Neviem co dalsie este potrebuju. Ak sa niekedy vratim na Slovensko, urcite uz nikdy Dovera !!!!!!!!!!!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Regina Hodnotenia: 1Užitočné: 4
01.07.2019

Jedna centralna zakaznicka linka na ktoru se neda dovolat. Aby clovek bezal na pobocku ked potrbuje nieco co by sa dalo za par minut vybavit telefonicky.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Darina Moravcikova Hodnotenia: 1Užitočné: 4
15.05.2019

Dobrý deň, rozhodla som sa vyjadriť k vašim službám pre poistencov, mám taký postreh, že väčšina vašich poistencov nemá dostatok informácií o benefitoch a výhod, ktoré ponúkate, nemá každý poistenec internet, a po ďalšie ľudí nemotivuje byrokracia, keď musia ísť pred návštevou lekára na vašu pobočku pre tlačivo, následne ho dať potvrdiť u lekára a znovu ísť na vašu pobočku ak chcú preplatiť nejaký úkon..

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Eva Strapakova Hodnotenia: 1Užitočné: 5
11.05.2019

Nie som spokojná z touto poisťovňou.Som z Prievidze.Chcela som si dať preplatiť zubára a odmietli.Ta pani mi povedala že som mala prísť v ten deň a nie na druhý.Oklamali má a preto v septembri zmením poisťovňu.Dovera klame klijentov keď sa jedna o preplatok.Ani ročne vyúčtovanie som nedostala ani raz a som v tej poisťovni tri roky.Som sklamaná nech nezavádzajúci klientov lebo nikomu peniaze z neba nepadajú

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Viktoria Hodnotenia: 1Užitočné: 3
17.04.2019

Pobočka Levice- proste hrôza ! Nepríjemný ,neochotný zamestnanci veľmi zlý dojem!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Nagyová Marianna Hodnotenia: 2Užitočné: 4
01.04.2019

Flegmatické jednanie s ludmi,pani Holderiková má byt na co hrdá.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Marek Hodnotenia: 1Užitočné: 4
26.02.2019

Prvý krát a posledný! Arogancia, neochota, začal som uvažovať o zmene poisťovne..

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Jana Hodnotenia: 2Užitočné: 2
25.02.2019

V pobočke sedia tri pracovníčky, čo je myslím si úplne zbytočné. Ak by pracovali v súkromnom sektore, sedela by tam jedna osoba. Po niekoľkonásobnom zaklopaní na dvere máte pocit, že ich v debate rušíte, pretože ani raz nepočujete výzvu "ďalej", čiže naozaj si nie ste istí, či ešte počkať, alebo ísť ďalej s tým, že možno Vám vynadajú. Pri vybavovaní určitej záležitosti jedna z nich pozamenala na adresu mojej blízkej osoby, že "treba ho poslať do roboty".... Pani mala obrovské šťastie, že som to zobrala v ten okamžik tak, ako som to zobrala a neriešila som jej správanie ihneď s ňou a jej priamym nadriadeným ... Toto sú tí štátny zamestnanci, ktorých platíme my, daňový poplatníci a ktorý sa z pochopiteľných dôvodov majú potom problém uplatniť v súkromnom sektore. Sú tam pre nás, ale ich správanie naozaj nie je v poriadku. Je naozaj pravda aj to, že na prvý pohľad naozaj nepôsobia dôveryhodne a distingvovane. Takže úplne súhlasím s vašimi komentármi na margo Púchovskej pobočky Dôvery.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Peter Hodnotenia: 3Užitočné: 0
29.01.2019

Milá pani ktorá nemá problém poradiť. Nie ako krásavice v Púchove.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Katarína Hodnotenia: 1Užitočné: 0
23.01.2019

Prijemne pracovníčky, vždy rýchlo vybavia a ochotne poradia.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Rusnáková Hodnotenia: 1Užitočné: 0
17.01.2019

Veľmi milá a ochotna pani. Kedykoľvek poradiť a pomôcť vyriešiť akýkoľvek problém. Za tých pätnásť rokov čo sme poistený v tejto poisťovni som nemala žiadny problem aby mi pani v tejto pobočke v Hlohovci nepomohla alebo neporadila. Ďakujem

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Patrik Hodnotenia: 1Užitočné: 6
05.01.2019

Pani Ing. na pobočke v Humennom bola maximálne neochotná, nepríjemná a pôsobila veľmi arogantne. Je to až smiešne aký neprofesionálny prístup majú niektorí pracovníci. A pritom stačilo aspoň predstierať ústretovosť a slušnosť voči klientovi...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Rősina Hodnotenia: 1Užitočné: 3
02.01.2019

Pani ktore tam sedia su maximalne neochotne, nechapem ako tam mohla poistovna dosadit take zenske, tuna plati jedno: aky vyzor take spravanie, vyzeraju ako slie*ky a spravaju sa ako sl*epky. Sedia, kotkodakaju a nic nerobia, zbavuju sa zodpovednosti a nechcu z nicim poradit, skratka zbytocne platena "pracovna" "sila" ....este aj to som musel dat do uvodzoviek.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Simona Hodnotenia: 2Užitočné: 0
28.09.2018

Pani Je veľmi neochotna v Tejto pobočke

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Hodnotenia: 1Užitočné: 2
15.09.2018

Chýba bezbarierový prístup...nevybavim nič, keď sa na pobočku vlastne ani nedostanem.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Chcem byť anonymny Hodnotenia: 2Užitočné: 0
15.09.2018

To najlepsia zabava vybava tuna v labirci.pobočka pobočka každeho aj na ličko.nemam ziadne namietky velmi uzitocna po ruke pobočka a personal v nej top.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Chcem byť anonymny Hodnotenia: 2Užitočné: 0
15.09.2018

To najlepsia zabava vybava tuna v labirci.pobočka pobočka každeho aj na ličko.nemam ziadne namietky velmi uzitocna po ruke pobočka a personal v nej top.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Elena Hodnotenia: 1Užitočné: 3
12.09.2018

neochota pomoct,poradit, namiesto aby sa mi pracovnicka venovala mi doporucila webovu stranku,kde sa vsetko dozviem.a pokial nemam pristup k internetu,mam navstivit internetovu kaviaren.tym padom nechapem opodstatnenost jej pracovneho miesta...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Radik Hodnotenia: 1Užitočné: 0
11.09.2018

Mě už tahle slavná pojišťovna okradla na exekucích o 3000 euro.na jeden dluh je 6 exekutorů.každý z nich si napočítal 70% z dluhu na trovech.teď si to od nich inkasuji zpět..už 7 měsíců na neschopence

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Karol Hodnotenia: 1Užitočné: 3
07.08.2018

Krajská pobočka Dôvery v Žiline ma veľmi sklamala. Priestory pre klienta v malej budove na Kmeťovej ulici sú nedôstojné. Najväčšia súkromná zdravotná poisťovňa, ktorá má ambíciu získať čo najviac poistencov sa týmto vysmieva tým ľuďom čo sa do nej idú poistiť alebo niečo vybaviť. V malej čakárni bez okien sedlo asi 5 ľudí na stoličkách a ďalší štyria stáli a čakali na vybavenie. Plačúce deti, neskutočné horko, dlhé čakanie... Som oľutoval že som tam išiel dieťa prihlásiť. Takto si jednanie s klientom na ktorom mi záleží teda nepredstavujem. V hociktorom malom okresnom meste sa poistenci vybavia lepšie ako v Žiline. Odporúčam sa tejto pobočke vyhnúť. pracovníčky boli v pohode, ale tie nedôstojné okolnosti, ked tam čakáte ako spotený dobytok sú neakceptovateľné. A to som ešte nenapísal, že tam absolútne nie je žiadna možnosť zaparkovať. Vo dvore sú asi 3 miesta na parkovanie, ktoré pravdepodobne využívajú na parkovanie zamestnankyne pobočky. Na Kmeťovej ulici sa voľné miesto nedá nájsť

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ala Hodnotenia: 1Užitočné: 2
01.03.2018

Skoda, ze nenapisu na net, ze dna 1.3.2018 bude pobocka v Nitre cely den zatvorena. Vela ludi sa tam prehnalo nadarmo.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
jana2241@azet.sk Hodnotenia: 1Užitočné: 0
19.02.2018

Dakujem su perfektny veia vzdy a s ochotou pomoc zo vsetkym . Lojkovicova

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Ada Hodnotenia: 3Užitočné: 1
18.12.2017

Zneuzivanie osobnych udajov pre ziskanie novych poistencov, rovno poslu preukaz a potom sa nedovolate nikde, stazovat sa mozeme iba pisomne Je to nekorektne a trestne spravanie. Šef tejto institucie by mal odstupit.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Hodnotenia: 1Užitočné: 1
24.11.2017

zdravím ,,najlepšia pobočka je tu v Medzilaborciach a hlavne pani Gubová je strašne milá, ochotná vie pomôcť a poradiť strašne zlata baba :),,,,:),,,,:)

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Patrícia Hodnotenia: 1Užitočné: 3
20.10.2017

Mali by Ste sa zamyslieť nad personálom čo tam robí, chcete zaplatiť poistné a ich prístup je strašný. Človek potom rozmýšľa, že tam nemá chuť ani ísť keď nemá náhodou nastavený trvalý príkaz na úhradu poistného aby ich "náhodou" neotravoval...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mária Hodnotenia: 1Užitočné: 1
25.08.2017

Jednanie na pobočke na Levočškej, klienstké centrum je trochu nevhodné, keby sa vžili že sú na tej druhej strane, pekný deň S pozdravom

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Erika Hodnotenia: 1Užitočné: 2
17.05.2017

Hrozné! Maximálna neochota, dokonca pri nejasnosti a následnom požiadaní o vysvetlenie som už videla na dotyčnej že ju očividne maximálne otravujem a relevantnej odpovede som sa tak či tak nedočkala. Ale hlavné že Dôvera!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jochcova Hodnotenia: 1Užitočné: 1
04.05.2017

Prečo sa čaká na schválenie liečby pri rakovine? Načo su preventívne prehliadky keď potom sa čaká na liečbu ktora by sa mala začať. Okamzite.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Martina Hodnotenia: 1Užitočné: 0
07.04.2017

Spokojna som

Užitočné?Áno


Hodnotení: 5
Kopálová Hodnotenia: 5Užitočné: 9
27.02.2017

Doporučujem pobočku v HC úplne zrušiť. Boli sme tam 2x v živote a zakaždým problém. Robia vám len zlé meno. Majú otvoriť o 8.00, za dverami šuchot a pani vyleze po nejakej štvrť hodine s otázkou, že čo chceme. Aké prekvapujúce, že tam niekto príde počas úradných hodín, že? To je skúsenosť z minulého roka. Tento rok ešte väčšia katastrofa. Viac tam nevkročíme a všetky 3 deti radšej preložíme do inej poisťovne alebo budem posielať všetko poštou,ako stretávať takýchto ľudí. Načo si zbytočne kaziť deň.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
MARTINA Hodnotenia: 1Užitočné: 5
20.01.2017

Je neuveritelne ze po 20 letech se pojistovna ozvala s tim,ze ma dcera ma dluzne pojistne,dceri byli 3roky kdyz jsme se stehovaly na slovensko,zily jsme tam pul roku a prestehovaly zpet do CR,kde jsem ji zridila VZP a dnes dceri ,ktere je 21 let poslala pojistovna dluznou castku na pojistnem,zablokovaly ucet a nahnaly exekuci,takovy bordel,jednani je uz prilis nelidske,lituji,ze jsem oslovila tuhle pojistovnu,aby se ozvala po 20 letech?!!NEUVERITELNA SPROSTOST,NEKOREKTNI JEDNANI,COPAK NEJSOU SCHOPNI CLOVEKU ZASLAT DOPIS .....NEBO NECO PODOBNEHO?ALE RADEJ POSLOU EXEKUCI,BLOKNOU UCET A PAK CLOVEK,KTERY ZIJE SLUSNYM ZIVOTEM,PRACUJE SE DOZVI TAKOVE VECI???NIKOMU NEDOORUCUJI!!!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Marcel Hodnotenia: 2Užitočné: 0
20.12.2016

Ziadna ochota odisiel som z tejto poistovne pracujem 9 rokou v automobilovom priemysle odvody poistka platena no napriek tomu tomu mi chodi stale platit ze nemam vyplatenu poistku a stale melu svoje dookola len sa nahrabat banda jedna okradate ludi teraz mam vseobecnu a zaujimave poistka je stale vyplatena hovedzka dovera je to hanba statu taku poistovnu mat

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Hodnotenia: 1Užitočné: 6
28.11.2016

Dvíha sa mi tlak, ked počujem slovo Dôvera, ked s Vami niečo riešim, ked si platím odvody, ked musím navštíviť Vašu pobočku. toľko bordelu a chaosu som pokope ešte nevidela.... určite neodporúčam túto poisťovnu a určite k 1.1. určite využijem zmenu poisťovne.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Majo Hodnotenia: 1Užitočné: 0
25.11.2016

Vysoká spokojnosť. Pohodový prístup.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Deni Hodnotenia: 1Užitočné: 1
13.10.2016

Od roku 1997 si platim poistenie v zahraničí. Od tohoto roku na SVK nežijem a nebudem Tak si upracte svoj bordel a mne dajte pokoj

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Monika Hodnotenia: 1Užitočné: 2
11.10.2016

O dva tyzde mam ist na kolonoskopiu. Doktor mi odporucil aby som absolvovala zakrok pod anestezou, pretoze som paciet s predpokladom zleho znasania tohto zakroku. Dnes mi z nemocnice oznamili ze poistovna DOVERA PRESTALA PREPLACAT ANESTEZIU. Ako je mozne ze ostatne poistovne preplatenie beru ako standardnu vec ale pre doveru je to nadstandartne?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A este k tomu zrusili to len par dni po tom co sa dali menit poistovne. Pekne s***e. Akonahle sa nablizsie budu dat menit poistovne, prechadzam do inej.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Repa peter Hodnotenia: 1Užitočné: 1
10.10.2016

Čo ma furt stále stravujete som poistený v zahraničí mám na to doklad tak mi dajte konečne svätý pokoj a pozdravom

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Nagyová Eva Hodnotenia: 1Užitočné: 0
26.09.2016

Dobrý deň, Mama vyšla z nemocnice a potrebovala chodítko. Odovzdala som papier v poisťovni, po 2 týždňoch som volala na pobočku, že čo je s ním, nič, volala som ďalej na centrálu, že mi to pošlú, tak za 3 dní mi poslali opečiatkovaný papier /jedno razítko dať na papier trvalo necelé 3 týždne/. Odniesla som to do výdajne zdravotníckych pomôcok a 5 dní som čakala, kým mi to dodali. Medzičasom mama prestala chodiť a teraz je ležiaca chorá, vďaka poisťovne Dôvera. Nechápem prečo nemôžu dať tú pečiatku hneď na tej pobočke. S pozdravom Nagyová

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Lucia Hodnotenia: 2Užitočné: 2
22.08.2016

Podvodnicka poistovna banda mizerna najlepsia je statna vseobecna poistovna ludia drzte sa od nich co najdalej

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Zuzana Molnárova Hodnotenia: 1Užitočné: 1
04.08.2016

Ďaleko Najlepšia webová stránka zo všetkých poisťoví.S pozdravom Molnárová

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Zuzana Hodnotenia: 1Užitočné: 2
27.07.2016

Ochota a bezproblémová komunikácia

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Vojtech Igaz Hodnotenia: 1Užitočné: 0
18.07.2016

Som s poisťovňou Dôvera spokojný.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
jojka1758 Hodnotenia: 1Užitočné: 2
08.06.2016

Vsetky zdravotne su uzernici. Musim platit a neviem kam tie peniaze idu ked nenastevujem lekara. To su moje peniaze,mali by si to uvedomit a nie tu okradat ludi.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Alena Škárová Hodnotenia: 1Užitočné: 1
08.04.2016

Ochota, profesionalita, ústretovosť, trpezlivosť - super pracovníčky. Veľká vďaka za pomoc.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
mark Hodnotenia: 1Užitočné: 2
18.02.2016

zlodeji platim poistne viac ako 20 rokov mam tam dlh asi 2000 eur z podnikania s pred 3 rokov uz tri rokysom zamestnany pomaly to splacam chdia mi ale listy od exekutorov a vymahacskych firiem dnes mi v lekarni odmietli dat lieky na recept ze im to poist nepreplati.preco teda beru odomna nad lej mesacne prispevky

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Kováč Hodnotenia: 1Užitočné: 5
22.01.2016

pomaly robia, pritom na chodbe je 15 ludi,sú arogantný.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
akica Hodnotenia: 1Užitočné: 12
08.01.2016

Je to niečo neskutočné! Roky odvádzam poistné /a to z nadštandardného príjmu/ , bez uhrádzania operatív, či inej chorobnosti zo strany Dôvery. Čo znamená, že poisťovňa za mňa skoro nič neuhrádzala/okrem nejakých antibiotík raz ročne/, lebo to nebolo potrebné. V čase, kedy som sa rozhodla po rade mojich známych /po ich skúseností s Dôverou/ zrušiť u nich zdrav. poistné, neuhradili z decembra 2015 recept v hodnote 10 eur, zaujímavé. Teším sa, že som s nimi skončila. HOdnotenie- zlé, mínus hviezdička.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Katarina Hodnotenia: 1Užitočné: 1
07.01.2016

Je takmer nemozne dovolat sa na zakaznicku linku

Užitočné?Áno


Hodnotení: 4
krajnik Hodnotenia: 4Užitočné: 3
13.11.2015

hnus poistovna

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Irena Gábrišová Hodnotenia: 1Užitočné: 4
30.07.2015

Dňa 27.7.2015 som navštívila túto pobočku - v Senci. Išla som tam v zúfalom stave a išla som riešiť komplikovanú záležitosť. Predpokladala som formálne jednanie, ale stretla som sa s maximálnou ochotou, ústretovosťou, ľudskosťou a i keď som musela prijať nie veľmi potešujúce správy, boli podané takou tou človečou formou, ktorá vás zahreje na duši, a ktorá vám zmení náladu na zvyšok dňa. Napriek všetkému, táto neskutočne milá dáma našla pre mňa isté riešenie a moja situácia, i keď je zúfala, ale vďaka nej ju znášam oveľa statočnejšie. Vďaka za takých ľudí v niektorých našich inštitúciách. Žiaľ v tom strese som sa zabudla spýtať na meno, avšak keď to zistím... Irena

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
agyiko Hodnotenia: 1Užitočné: 1
28.10.2014

super prístup

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
gabrismartin Hodnotenia: 1Užitočné: 0
02.10.2014

spokojný s prístupom,rýchlosťou vybavenia,nadmieru spokojný

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
marekpm Hodnotenia: 2Užitočné: 0
23.09.2014

výborne vypracované internetové služby

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
používateľ Hodnotenia: 1Užitočné: 0
17.02.2014

MOJE HODNOTENIE NA POISTOVNU DôVERA JE JEDNODUCHE A PRAVDIVE JE TO JEDNA Z NAJLEPšICH POISTOVNI NA SLOVENSKU SOM MOC SPOKOJNY Z ICH PROFESIALNYM PRISTUPOM KU PACIENTOM DAKUJEM IM

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
josko81 Hodnotenia: 1Užitočné: 1
05.02.2014

preco pre 3 mesiace ma nemozu zopervat ked riadne platim 14 rokov

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
marika0223 Hodnotenia: 2Užitočné: 0
11.09.2013

som spokojna spolahnutie na sto percent dakujem

Užitočné?Áno
Reakcia firmy:

ano ale tam pracujes



Hodnotení: 1
lenka0027 Hodnotenia: 1Užitočné: 3
20.07.2013

neodporučam

Užitočné?Áno
Reakcia firmy:

Mate pravdu je to najhorsia poistovna na Slovensku



Hodnotení: 2
dzulia96 Hodnotenia: 2Užitočné: 3
25.12.2012

zatial som velmi spokojna so zdravotnou poistovnou

Užitočné?Áno
Reakcia firmy:

a uz ta operovali

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Zdravotné poisťovne Poistenie
Pridať firmu Nahlásiť chybu