Kontaktné údaje DÔVERA zdravotná poisťovňa, a. s.
Einsteinova 25
851 01 Bratislava
Poskytovanie verejného zdravotného poistenia, uhrádzanie poskytovateľom zdravotnej starostlivosti úhradu za poskytnutú zdravotnú starostlivosť, zmluvy o poskytovaní zdravotnej starostlivosti.
Fakturačné údaje DÔVERA zdravotná poisťovňa, a. s.
Hodnotenia DÔVERA zdravotná poisťovňa, a. s.
Otrasná poisťovňa, zamietnu mi preventívnu prehliadku len aby nemuseli vyplatiť benefit na zuby a potom mi po mesiaci čakania na potvrdenie novej preventívky nejde nahrať doklad o zaplatení zubára..
nespokojnosť, zlé služby, banujem, že som ich poistenec
Spokojnosť so zmenou poisťovne. Čo sa mi zvlášť páči, tak je aj aplikácia, ktorú má Dôvera.
do dovery som prestupila z inej zdravotnej poistovne. nelutujem toto rozhodnutie vobec. mam tu lepsie podmienky, dostanem sa lepsie k doktorom, viacej toho preplacaju.
Veľmi zlá skúsenosť. Prestúpila som s celou rodinou do tejto poisťovne a žiaľ zatiaľ máme veľmi zlú skúsenosť. Pobočka na Einsteinovej ulici si kedykoľvek zatvorí prevádzku a napise z technických príčin zatvorená. Žiadne info na webe! Kartičku poistenca mali poslať na adresu no mne ju doručovali 2 mesiace, po volaní 3x na callcentre, synovi dodnes neposlali a takisto mojej mame a čo je úplne najhoršie je komunikácia call centra. Tam zakaždým keď som volala a dotazovala sa, tak ma ubezpečili že poslali a príde, no neposlali. Zakaždým keď som tam volala tak boli mili a mala som pocit že už konečne chybu vyriešia, no opak bol pravdou. Absolútne žiadna snaha z ich strany, len slová. Pri žiadaní že chcem hovoriť s nejakým manažérom alebo nadriadeným mi slečna myslím menom Nicol povedala že mi nikoho nedá. No po roku z tejto poisťovne určite odchádzame . Som veľmi sklamana.
21.2.2023, (naposledy sme tu tento problém riešili 1.1.23) opäť sa pokúšame prihlásiť do epobočky za účelom uplatnenia bonusu na zuby. Proces "zabudol som heslo" musíme znova absolvovať, nakoľko systém uvádza opäť!!!, že nesprávne prihlasovacie údaje.....Proces "zabudol som heslo" opakujeme práve asi 10 krát, a systém nás nevie prihlásiť, nakoľko neustále opakuje, že "nesprávne prihlasovacie údaje". Pomaly sa už začíname domnievať, že systém Dôvery úmyselne sabotuje toto e-prihlasovanie,aby odradil ľudí si tieto bonusy vôbec uplatniť. Dodávam, že sme mladí vzdelaní ľudia, ktorí denne pracujú s PC, všetkými možnými portálmi, takže nemožno hovoriť o nejakej PC negramotnosti.....S prepáčením, ale toto je neuveriteľné....Hanba....
Dôvera nikdy viac, 39 rokov som bola poistená v dôvere spolu so svojou rodinou, ale rozhodli sme sa pre inú poisťovňu z hľadiska lepších výhod pre nás a dnes mi pani z dôvery zavolá a oznámi mi, že peniaze za zuby mi nebudú predplatené lebo sme odišli do inej poisťovne, je toto normálne. Riadny podraz z vašej strany určite prehovorím koho sa len bude dať, aby prešiel do inej poisťovne.
Každý jeden raz pri prihlaseni - epobocka uvadza, ze je nespravne heslo alebo meno, z tohto dovodu pri kazdom jednom prihlaseni musime dat obnova hesla/ a prejst celym procesom prihlasenia sa do epobocky....Tento probelm evidujeme uz minimalne dva roky, nakolko chodime pravidelne vsetci na preventivky a zakroky a zakazdym ked si chceme uplatnit benefit musime absolvovat proces "zabudol som heslo".....IT oddeleniu odkazujeme, "skvela praca"...
Ako je možné, že sa stratil doklad o preventívnej prehliadke, keď som ho dala do schránky, to čo si mám o tom myslieť, keby ja som si tak povinnosti plnila v práci som už prepustena
Výpadok systému zabraňuje prístupu k dôležitým liekom infolinka žiadna nič .. .veľmi slabé služby
Moja 81-ročná mama utrpela zlomeninu dolnej končatiny. Bola operovaná, po 1 týždni v nemocnici bola preložená na geriatriu (kde sa platí 6,-€/1deň). Tu ju začali rehabilitovať a učili chodiť pomocou tzv. chodúľky. Po 3 týždňoch ju pustili domov s poukazom na chodítko. Idem do Sanity, že dostanem spomenutú pomôcku. Kdežeby! Chýba tam pečiatka posudkového lekára z Dôvery - a keďže ho v KE Dôvera nemá, tak poukaz som mala poslať do centrály v Nitre. Vraj do 10 dní odpovedia! A Sanita to potom objedná... A dovtedy mám matku nosiť na rukách? Chodiť musí - no s čím?! 10 dní, možno mesiac bude bez chodítka? (Ne) ďakujem, Dôvera...
Veľký problém dovolať sa na infolinku. Na stránke Dôvery sa zobrazuje informácia o volajúcich čakajúcich na linke a predpokladanom čase čakania. V čase keď som volala na infolinku boli 2 čakajúci a predpokladaný čas čakania cca 3 minúty... už čakám na linke vyše hodiny...
Otváracie hodiny o ničom, ani jeden den dlhý. Kedy tam má ísť zamestnaný človek?
Jedna katastrofa, clovek nemoze ist na odborne vysetrenie napr.s ramenom aj kolenom, kvoli poistovni.Z prace treba ist na 2x.Je to nenormalne, aby cloveka odbornik neporezrel naraz so vsetkym, co ho boli.
Dobry den! Chcem vas oboznamit o vasej bobocke v Kosiciach v biznis centre. Je tam neskutocne neschopny personal vykonavat tuto prací maju tam bordel a chaos. URCITE V NAJBLISOM TERMINE MENIM POISTOVNU S CELOU RODINOU!
Zdravím. Niekedy si kladiem otázku,či sú zamestnanci Dôveri v Rim.Sobote pre ľudí~klientov, alebo vlastne či sa aj klienti majú podieľať na osobných~súkromných ventyloch zamestnancov pobočky Dôvera v Rim.Sobote. V Pondelok 7.2. o 9.oo hod. som bol na pobočke v Rim.Sobote,čakal som vonku,kôli COVID opatreniam,po chvíli ako výchor vbehla dnuka do pobočky zamestnankyňa p. Eva Fekiačová s jednou mladou slečnou,po chvíli som zistil že je to nová kolegiňa v zácviku. Bolo mi jasné,že p.Fekiačová meškala do práce,preto sa rútila ako velká voda,a po chvíli to začalo. Ja som bol na rade a na mušky p.Fekiačovej. "Pote ďalší..." "Kde idete,nevidíte že už dnuka je klient...? "Vybavíme to v čakárni" "Načo je tá rohožka...?" "Neviete si utrieť nohy...?" "Načo sa tu rano zmývalo...? Po chvíli keď sa uvolnilo dnu v likvidatúre miesto, tak ma p.Fekiačová zavolala " pote dnu" Keď som vošiel dnu, tak... "kde sa pozeráte,čo ma nevidíte??? Toto správanie bolo velmi nevhodné.
Nič nefunguje ,nemôžeš sa im dovolať internet im nefungu je skrátka nedovolaš sa na pobočku
Nič im nefunguje - na konkrétnu otázku nevedia konkrétne odpoveď, na dotaz cez e- mail info neodpovedajú, benefit zuby nefunguje.
Veľmi ochotná pracovníčka. Ešte sme sa nestretli z jej neochotou.
Zavolala som na číslo 08500850 10.9. pani bola veľmi ochotná oznamila mi že potvrdenia o schválení štvorkolky mi prídu poštou, ale že to bude trochu trvať dnes 20.9. som volala znovu lebo do dnešného dňa mi nič neprišlo ozvala sa mi pani Janka, ktorá si pamätala, že sme spolu volali a povedala mi že zavolá na ústredie chcem sa podakovať za super pristup
Hrozne!! Ja som kontaktovala doveru a pisala som s Nikola Ruzickova lebo mojmu muzovi dosla upomienka platit poistne a na kolko sme si boli iste ze mame vsetko zaplatene ziadala som viac informaci lebo moj muz nemoze pisat. Tato neprofesonalna osoba ma tahala cez email viac ako tyzden a ze ako mi nemoze poiskitnut informacie a ze jej musim dat hento a toto a ked som je vsetko dala vcetna mena mojho muza, variabilneho kodu tak mi povedala ze mi nemoze dat informacie aj tak!!!! Tak teraz cakam ze dostanem kontak na manazera a kde sa mozem oficialne stazovat na nu a tento pristup.
Veľmi zdvorilé jednanie so zákazníkmi - to je môj postreh v obidvoch prípadoch vybavovania svojich záležitostí na pobočke Dôvery a.s. Komárno. Srdečná vďaka!
Potrebujem odber na protilátky na Covid 19. Dôvera mi dala na to aj zľavu, ale odber v Bratislave a len cez Unilaps Slovensko. Pochádzam z mestečka Moravský Svätý Ján a mám 70 rokov, takže cesta do Bratislavy a späť je vlastne na celý deň. Odber stojí 50€ u obvodného lekára a kde musím hradiť celú čiastku a po vašej zľave 35€ v Unilaps. Po informácií či sa zľava nedá uplatniť aj u obvodnej lekárky mi bolo povedané že nie. Ak dôvera dá pre poistencov zľavy predpokladám ich uplatnenie u všetkých lekárov, ktorý majú zmluvy s dôverou . Každý lekár vie odber krvi zaslať priamo do Unilab a poistenec nemusí ísť osobne alebo je Unilab preferovaný Dôverou ? Dúfam, že že mi ako dlhodobému poistencovi dôveri , v ústrety a zľavu mi umožnite čerpať. V Unilab sú termíny až týždňové a u obvodných lekárov , druhý deň po zavolaní. Ďakujem za pochopenie .
Katastrofa, 3 den sa snazim dovolovat, kontaktny formular sa neda odoslat. Bolla som 4teho a 5teho na zubnom osetreni. Chcela som poziadat o prispevok, pricom ziadost musi byt do 3 pracovnych dni. Chcela som to riesit cez elektornicku pobocku, ale kedze som tam dlho nebola, zabudla som heslo. Prisla mi informacia, ze mam kontaktovat doveru. Avsak to nie je mozne. Totalna nespokojnost, s klientsky centrom nemoznostou zaslania kontaktneho formularu, stale sa tvari ze sa odosiela, ale nic. Ako si mam potom poziadat o prispevok, kedze sa to nijak neda, a nikto a nic nie je k dispozicii. Som strasne zvedava, ci budu akceptovat moju ziadsot, aj ked bude podana neskor ako do 3 pracovnych dni, kedze za to nemozem.
Bol som na pobočke Medzilaborce ,kde som bol veľmi spokojný s prístupom a ochotou zamestnankyne. Kiežby všade mali takýto prístup ku klientom .
Nie som spokojný,som z Prievidze.Chcel som si dať preplatiť zubára a odmietli.Asi zmením poisťuvňu hneď ako to bude možné.
Jeden velky bordel, do 30.9 by vam lizali aj rit, po 30.9 ste uz len odpad
Profesionálne služby, ochotná zamestnankyňa
Ja mám tiež taku skusenost,absolutna ignorácia-naozaj velmi nerad tam chodím (radšej idem do PB)lebo su naozaj naozaj naozaj nepríjemné.Ako nič vzlom :- (
katastrofa dovolania na tieto výborné číslo!!!!!! hrôza jedna
Toto není možné sa dovolať je to týždeň a nič už by sa mohli zobudiť a riešiť a nie operátori sú obsadený to cele dni púšťajú to isté len zrušiť zmluvu snímky fuj nedoporučuje!!!!!!
Toto je najhoršia poisťovňa už 4dni sa nedá dovolať spojovatelia sú obsadený to sú celé dni to je nenormálne hamba len odísť odtiaľ.
Otrasná poisťovňa nedá sa dovolať a stále len ich sprostosti co púšťajú dokola a operátori obsadený trvá to uz3dni fuj hamba!!!!
Otras..neda sa dovolat...40minut a vzdal som CO to je za poistovnu ...NIKDYYYYY
Som Dr.Orvanová a ošetrujem Vašich poistencov v Žiline,detská neurologická ambulancia, Opakovane sa nedá dovolať na Vašu pobočku.Najprv naslubujete pacientom ,že maju nárok na kupelnu liečbu ,ja to pracne vypíšem a Vy im to nakonierc neschválite,lebo zrazu nemá na to nárok,Takto si vážite lekárov a ich prácu na Slovensku.????!!!! Ja sa ani nečudujem ,že všetci odchádzaju zo Slovenska .Dufam,že aj Vaši nespokojní pacienti od Vás odídu.
Ani GDPR nepoznajú, nedodržiavajú ochranu osobných údajov!!!
Veľmi milá slečna, vidieť, že ju práca baví. Poradí a pomôže, profesionálny prístup. Keby boli na všetkých úradoch také pracovníčky.
Dobrý deň ,chcel by som reagovať na pani Ing.Ivona Bambáskova ktorá pôsobí na pobočke v Topoľčanoch. Vzhľadom na to ,že pracujem sezónne v Rakúsku a vždy sa potrebujem pri pobyte na SVK poistiť,,,, ,, ešte som sa nestretol s tak ochotným človekom a to dokonca ani v Rakúsku. Chcem jej týmto popriať veľa úspechov a poďakovať jej za profesionálny prístup . S pozdravom Marek
Veľmi neprofesionálny prístup.O zmene otváracívh hodín sa dozviete až pred vstupom do kancelárie. Sú vyvesené na dverách. Tak prajem všetkým šťastie,aby nemuseli čakať aj vyše hodiny.
Otras! Som v poistovni uz strasne dlho a co z toho? Je skvela pre ludi, co ziju na Slovensku a pracuju a nikdy nic s poistovnou nemusia riesit. Stala som sa residentom ineho statu a vsetko im dokladovala a stale ma neodhlasili a posielaju mi nedoplatky, pricom says na Slovensku fyzicky nenachadzam. Neviem co dalsie este potrebuju. Ak sa niekedy vratim na Slovensko, urcite uz nikdy Dovera !!!!!!!!!!!!!!
Jedna centralna zakaznicka linka na ktoru se neda dovolat. Aby clovek bezal na pobocku ked potrbuje nieco co by sa dalo za par minut vybavit telefonicky.
Dobrý deň, rozhodla som sa vyjadriť k vašim službám pre poistencov, mám taký postreh, že väčšina vašich poistencov nemá dostatok informácií o benefitoch a výhod, ktoré ponúkate, nemá každý poistenec internet, a po ďalšie ľudí nemotivuje byrokracia, keď musia ísť pred návštevou lekára na vašu pobočku pre tlačivo, následne ho dať potvrdiť u lekára a znovu ísť na vašu pobočku ak chcú preplatiť nejaký úkon..
Nie som spokojná z touto poisťovňou.Som z Prievidze.Chcela som si dať preplatiť zubára a odmietli.Ta pani mi povedala že som mala prísť v ten deň a nie na druhý.Oklamali má a preto v septembri zmením poisťovňu.Dovera klame klijentov keď sa jedna o preplatok.Ani ročne vyúčtovanie som nedostala ani raz a som v tej poisťovni tri roky.Som sklamaná nech nezavádzajúci klientov lebo nikomu peniaze z neba nepadajú
Pobočka Levice- proste hrôza ! Nepríjemný ,neochotný zamestnanci veľmi zlý dojem!
Flegmatické jednanie s ludmi,pani Holderiková má byt na co hrdá.
Prvý krát a posledný! Arogancia, neochota, začal som uvažovať o zmene poisťovne..
V pobočke sedia tri pracovníčky, čo je myslím si úplne zbytočné. Ak by pracovali v súkromnom sektore, sedela by tam jedna osoba. Po niekoľkonásobnom zaklopaní na dvere máte pocit, že ich v debate rušíte, pretože ani raz nepočujete výzvu "ďalej", čiže naozaj si nie ste istí, či ešte počkať, alebo ísť ďalej s tým, že možno Vám vynadajú. Pri vybavovaní určitej záležitosti jedna z nich pozamenala na adresu mojej blízkej osoby, že "treba ho poslať do roboty".... Pani mala obrovské šťastie, že som to zobrala v ten okamžik tak, ako som to zobrala a neriešila som jej správanie ihneď s ňou a jej priamym nadriadeným ... Toto sú tí štátny zamestnanci, ktorých platíme my, daňový poplatníci a ktorý sa z pochopiteľných dôvodov majú potom problém uplatniť v súkromnom sektore. Sú tam pre nás, ale ich správanie naozaj nie je v poriadku. Je naozaj pravda aj to, že na prvý pohľad naozaj nepôsobia dôveryhodne a distingvovane. Takže úplne súhlasím s vašimi komentármi na margo Púchovskej pobočky Dôvery.
Milá pani ktorá nemá problém poradiť. Nie ako krásavice v Púchove.
Prijemne pracovníčky, vždy rýchlo vybavia a ochotne poradia.
Veľmi milá a ochotna pani. Kedykoľvek poradiť a pomôcť vyriešiť akýkoľvek problém. Za tých pätnásť rokov čo sme poistený v tejto poisťovni som nemala žiadny problem aby mi pani v tejto pobočke v Hlohovci nepomohla alebo neporadila. Ďakujem
Pani Ing. na pobočke v Humennom bola maximálne neochotná, nepríjemná a pôsobila veľmi arogantne. Je to až smiešne aký neprofesionálny prístup majú niektorí pracovníci. A pritom stačilo aspoň predstierať ústretovosť a slušnosť voči klientovi...
Pani ktore tam sedia su maximalne neochotne, nechapem ako tam mohla poistovna dosadit take zenske, tuna plati jedno: aky vyzor take spravanie, vyzeraju ako slie*ky a spravaju sa ako sl*epky. Sedia, kotkodakaju a nic nerobia, zbavuju sa zodpovednosti a nechcu z nicim poradit, skratka zbytocne platena "pracovna" "sila" ....este aj to som musel dat do uvodzoviek.
Pani Je veľmi neochotna v Tejto pobočke
Chýba bezbarierový prístup...nevybavim nič, keď sa na pobočku vlastne ani nedostanem.
To najlepsia zabava vybava tuna v labirci.pobočka pobočka každeho aj na ličko.nemam ziadne namietky velmi uzitocna po ruke pobočka a personal v nej top.
To najlepsia zabava vybava tuna v labirci.pobočka pobočka každeho aj na ličko.nemam ziadne namietky velmi uzitocna po ruke pobočka a personal v nej top.
neochota pomoct,poradit, namiesto aby sa mi pracovnicka venovala mi doporucila webovu stranku,kde sa vsetko dozviem.a pokial nemam pristup k internetu,mam navstivit internetovu kaviaren.tym padom nechapem opodstatnenost jej pracovneho miesta...
Mě už tahle slavná pojišťovna okradla na exekucích o 3000 euro.na jeden dluh je 6 exekutorů.každý z nich si napočítal 70% z dluhu na trovech.teď si to od nich inkasuji zpět..už 7 měsíců na neschopence
Krajská pobočka Dôvery v Žiline ma veľmi sklamala. Priestory pre klienta v malej budove na Kmeťovej ulici sú nedôstojné. Najväčšia súkromná zdravotná poisťovňa, ktorá má ambíciu získať čo najviac poistencov sa týmto vysmieva tým ľuďom čo sa do nej idú poistiť alebo niečo vybaviť. V malej čakárni bez okien sedlo asi 5 ľudí na stoličkách a ďalší štyria stáli a čakali na vybavenie. Plačúce deti, neskutočné horko, dlhé čakanie... Som oľutoval že som tam išiel dieťa prihlásiť. Takto si jednanie s klientom na ktorom mi záleží teda nepredstavujem. V hociktorom malom okresnom meste sa poistenci vybavia lepšie ako v Žiline. Odporúčam sa tejto pobočke vyhnúť. pracovníčky boli v pohode, ale tie nedôstojné okolnosti, ked tam čakáte ako spotený dobytok sú neakceptovateľné. A to som ešte nenapísal, že tam absolútne nie je žiadna možnosť zaparkovať. Vo dvore sú asi 3 miesta na parkovanie, ktoré pravdepodobne využívajú na parkovanie zamestnankyne pobočky. Na Kmeťovej ulici sa voľné miesto nedá nájsť
Skoda, ze nenapisu na net, ze dna 1.3.2018 bude pobocka v Nitre cely den zatvorena. Vela ludi sa tam prehnalo nadarmo.
Dakujem su perfektny veia vzdy a s ochotou pomoc zo vsetkym . Lojkovicova
Zneuzivanie osobnych udajov pre ziskanie novych poistencov, rovno poslu preukaz a potom sa nedovolate nikde, stazovat sa mozeme iba pisomne Je to nekorektne a trestne spravanie. Šef tejto institucie by mal odstupit.
zdravím ,,najlepšia pobočka je tu v Medzilaborciach a hlavne pani Gubová je strašne milá, ochotná vie pomôcť a poradiť strašne zlata baba :),,,,:),,,,:)
Mali by Ste sa zamyslieť nad personálom čo tam robí, chcete zaplatiť poistné a ich prístup je strašný. Človek potom rozmýšľa, že tam nemá chuť ani ísť keď nemá náhodou nastavený trvalý príkaz na úhradu poistného aby ich "náhodou" neotravoval...
Jednanie na pobočke na Levočškej, klienstké centrum je trochu nevhodné, keby sa vžili že sú na tej druhej strane, pekný deň S pozdravom
Hrozné! Maximálna neochota, dokonca pri nejasnosti a následnom požiadaní o vysvetlenie som už videla na dotyčnej že ju očividne maximálne otravujem a relevantnej odpovede som sa tak či tak nedočkala. Ale hlavné že Dôvera!
Prečo sa čaká na schválenie liečby pri rakovine? Načo su preventívne prehliadky keď potom sa čaká na liečbu ktora by sa mala začať. Okamzite.
Doporučujem pobočku v HC úplne zrušiť. Boli sme tam 2x v živote a zakaždým problém. Robia vám len zlé meno. Majú otvoriť o 8.00, za dverami šuchot a pani vyleze po nejakej štvrť hodine s otázkou, že čo chceme. Aké prekvapujúce, že tam niekto príde počas úradných hodín, že? To je skúsenosť z minulého roka. Tento rok ešte väčšia katastrofa. Viac tam nevkročíme a všetky 3 deti radšej preložíme do inej poisťovne alebo budem posielať všetko poštou,ako stretávať takýchto ľudí. Načo si zbytočne kaziť deň.
Je neuveritelne ze po 20 letech se pojistovna ozvala s tim,ze ma dcera ma dluzne pojistne,dceri byli 3roky kdyz jsme se stehovaly na slovensko,zily jsme tam pul roku a prestehovaly zpet do CR,kde jsem ji zridila VZP a dnes dceri ,ktere je 21 let poslala pojistovna dluznou castku na pojistnem,zablokovaly ucet a nahnaly exekuci,takovy bordel,jednani je uz prilis nelidske,lituji,ze jsem oslovila tuhle pojistovnu,aby se ozvala po 20 letech?!!NEUVERITELNA SPROSTOST,NEKOREKTNI JEDNANI,COPAK NEJSOU SCHOPNI CLOVEKU ZASLAT DOPIS .....NEBO NECO PODOBNEHO?ALE RADEJ POSLOU EXEKUCI,BLOKNOU UCET A PAK CLOVEK,KTERY ZIJE SLUSNYM ZIVOTEM,PRACUJE SE DOZVI TAKOVE VECI???NIKOMU NEDOORUCUJI!!!!!!
Ziadna ochota odisiel som z tejto poistovne pracujem 9 rokou v automobilovom priemysle odvody poistka platena no napriek tomu tomu mi chodi stale platit ze nemam vyplatenu poistku a stale melu svoje dookola len sa nahrabat banda jedna okradate ludi teraz mam vseobecnu a zaujimave poistka je stale vyplatena hovedzka dovera je to hanba statu taku poistovnu mat
Dvíha sa mi tlak, ked počujem slovo Dôvera, ked s Vami niečo riešim, ked si platím odvody, ked musím navštíviť Vašu pobočku. toľko bordelu a chaosu som pokope ešte nevidela.... určite neodporúčam túto poisťovnu a určite k 1.1. určite využijem zmenu poisťovne.
Vysoká spokojnosť. Pohodový prístup.
Od roku 1997 si platim poistenie v zahraničí. Od tohoto roku na SVK nežijem a nebudem Tak si upracte svoj bordel a mne dajte pokoj
O dva tyzde mam ist na kolonoskopiu. Doktor mi odporucil aby som absolvovala zakrok pod anestezou, pretoze som paciet s predpokladom zleho znasania tohto zakroku. Dnes mi z nemocnice oznamili ze poistovna DOVERA PRESTALA PREPLACAT ANESTEZIU. Ako je mozne ze ostatne poistovne preplatenie beru ako standardnu vec ale pre doveru je to nadstandartne?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A este k tomu zrusili to len par dni po tom co sa dali menit poistovne. Pekne s***e. Akonahle sa nablizsie budu dat menit poistovne, prechadzam do inej.
Čo ma furt stále stravujete som poistený v zahraničí mám na to doklad tak mi dajte konečne svätý pokoj a pozdravom
Dobrý deň, Mama vyšla z nemocnice a potrebovala chodítko. Odovzdala som papier v poisťovni, po 2 týždňoch som volala na pobočku, že čo je s ním, nič, volala som ďalej na centrálu, že mi to pošlú, tak za 3 dní mi poslali opečiatkovaný papier /jedno razítko dať na papier trvalo necelé 3 týždne/. Odniesla som to do výdajne zdravotníckych pomôcok a 5 dní som čakala, kým mi to dodali. Medzičasom mama prestala chodiť a teraz je ležiaca chorá, vďaka poisťovne Dôvera. Nechápem prečo nemôžu dať tú pečiatku hneď na tej pobočke. S pozdravom Nagyová
Podvodnicka poistovna banda mizerna najlepsia je statna vseobecna poistovna ludia drzte sa od nich co najdalej
Ďaleko Najlepšia webová stránka zo všetkých poisťoví.S pozdravom Molnárová
Ochota a bezproblémová komunikácia
Som s poisťovňou Dôvera spokojný.
Vsetky zdravotne su uzernici. Musim platit a neviem kam tie peniaze idu ked nenastevujem lekara. To su moje peniaze,mali by si to uvedomit a nie tu okradat ludi.
Ochota, profesionalita, ústretovosť, trpezlivosť - super pracovníčky. Veľká vďaka za pomoc.
zlodeji platim poistne viac ako 20 rokov mam tam dlh asi 2000 eur z podnikania s pred 3 rokov uz tri rokysom zamestnany pomaly to splacam chdia mi ale listy od exekutorov a vymahacskych firiem dnes mi v lekarni odmietli dat lieky na recept ze im to poist nepreplati.preco teda beru odomna nad lej mesacne prispevky
pomaly robia, pritom na chodbe je 15 ludi,sú arogantný.
Je to niečo neskutočné! Roky odvádzam poistné /a to z nadštandardného príjmu/ , bez uhrádzania operatív, či inej chorobnosti zo strany Dôvery. Čo znamená, že poisťovňa za mňa skoro nič neuhrádzala/okrem nejakých antibiotík raz ročne/, lebo to nebolo potrebné. V čase, kedy som sa rozhodla po rade mojich známych /po ich skúseností s Dôverou/ zrušiť u nich zdrav. poistné, neuhradili z decembra 2015 recept v hodnote 10 eur, zaujímavé. Teším sa, že som s nimi skončila. HOdnotenie- zlé, mínus hviezdička.
Je takmer nemozne dovolat sa na zakaznicku linku
Dňa 27.7.2015 som navštívila túto pobočku - v Senci. Išla som tam v zúfalom stave a išla som riešiť komplikovanú záležitosť. Predpokladala som formálne jednanie, ale stretla som sa s maximálnou ochotou, ústretovosťou, ľudskosťou a i keď som musela prijať nie veľmi potešujúce správy, boli podané takou tou človečou formou, ktorá vás zahreje na duši, a ktorá vám zmení náladu na zvyšok dňa. Napriek všetkému, táto neskutočne milá dáma našla pre mňa isté riešenie a moja situácia, i keď je zúfala, ale vďaka nej ju znášam oveľa statočnejšie. Vďaka za takých ľudí v niektorých našich inštitúciách. Žiaľ v tom strese som sa zabudla spýtať na meno, avšak keď to zistím... Irena
spokojný s prístupom,rýchlosťou vybavenia,nadmieru spokojný
výborne vypracované internetové služby
MOJE HODNOTENIE NA POISTOVNU DôVERA JE JEDNODUCHE A PRAVDIVE JE TO JEDNA Z NAJLEPšICH POISTOVNI NA SLOVENSKU SOM MOC SPOKOJNY Z ICH PROFESIALNYM PRISTUPOM KU PACIENTOM DAKUJEM IM
preco pre 3 mesiace ma nemozu zopervat ked riadne platim 14 rokov
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách