Hľadať firmu

Kontaktné údaje

0903 442 505
Ján Kovalčík - oprava plynových kotlov
Beniakova 22
841 05  Bratislava
Kontaktovať e-mailom

Oprava a servis plynových kotlov, regulácii, prietokových ohrievačov a solárnych zariadení značiek Vaillant a Junkers.

Fakturačné údaje Ján Kovalčík - oprava plynových kotlov

Názov: Ján Kovalčík
Sídlo: Beniakova 3103/22, 841 05  Bratislava - mestská časť Karl
IČO: 32457863
DIČ: 1025790942

Hodnotenia Ján Kovalčík - oprava plynových kotlov

Hodnotenia Ján Kovalčík - oprava plynových kotlovPridaj hodnotenie: vyber hodnotenie



Hodnotení: 1
Palo Hodnotenia: 1Užitočné: 1
13.10.2020

Kedysi to bol dobry odbornik, zrejme sa nieco stalo, nieco mumle do telefonu a zlozi. Zablokuje cislo a urobi to opakovane.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Henri Hodnotenia: 1Užitočné: 3
11.12.2019

Pan Kovalcik,mi prisľúbil pomoc s riešením poruchy ohrevu teplej vody u môjho kotla Vaillant, a dohodli sme sa na termíne kedy mu môžem zavolať, keď som mu potom zavolal vypol telefón. Ako môže byť takýto živnostník, ktorý vám nevie dať termín opravy, ignoruje poruchu kotla, servisakom značky Vaillant ?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Jan Hodnotenia: 2Užitočné: 5
11.10.2018

S panom sme sa dohodli na revizii kotla cez vikend s tym, ze si den vopred upresnime cas. Povedal som, ze sa casovo prisposobim. Den pred reviziou som panovi volal s otazkou,ze kedy pride. Povedal, ze vlastne nemoze, ze ma nejake osobne zalezitosti. Ziadal som o nahradny termin. Povedal, ze teraz nema cas, lebo ide k zakaznikovi a ze sa ozve. Potom sa uz neozval. Ked to zhrniem, nedovolim si hodnotit odborne vedomosti pana, avsak pristup k zakaznikovi hodnotim velmi negativne. To, ze mu do toho nieco voslo viem pochopit, stane sa kazdemu. Ale to, ze mi o tom nedal vediet a ani neponukol nahradny termin a neozval sa, ked povedal, ze sa ozve..ako potom pristupuje k samotnej praci?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Kramarova Ika Hodnotenia: 1Užitočné: 2
27.03.2018

Pan Kovalcik mi namontoval do bytu plynovy prietokovy ohrievac vody znacky Junkers Mini Max od frimy Robert Bosch spol s r.o. Ambrusova 4, BA, ktory bolo nutne reklamovat este v ramci zarucnej lehoty. Pan Kovalcik, aj ked reklamacia bola podana pisomne a ju prevzal, v zakonnej lehote ju do 30 dni nevybavil a to s vedomostou, ze poruchou pristroja som odstavena od teplej vody. Pre necinnost p. Kovalcika bolo nutne sa obratit na SOI, pricom p. Kovalcik aj ked si bol vedomy toho, ze porusil svoju zakonnu povinnost nevybavenim reklamacie do 30 dni, pocas setrenia SOI nereukazal ziadnu ustretovost, cele obdobie setrenia SOI-kou ma nekontaktoval a teda ani nepreukazal ziadnu snahu o riesenie nim zavineneho problemu. Preto som nutena do dnesneho a to v sucastnosti uz 6 mesiacov fungovat v rezime bez pristupu k teplej vode standardnym sposobm. SOI vo svojo rozhodnuti vyhovel mojej staznosti, ze Jan Kovalcik porusil zakon c. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebitelov. NEDOPORUCUJEM HO PRETO!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Ing,. Dušan Sládek Hodnotenia: 2Užitočné: 0
19.12.2017

exelentný odborník, ochotný, výborne komunikuje a radí okolo problemov s kotlom,

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Gabriel Kovacs Hodnotenia: 1Užitočné: 0
09.01.2017

ochotný prísť na poruchu aj cez sviatok,jediný ktorého som zohnal v Bratislave a to som obvolal minimálne 20 technikov

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Plynári
Pridať firmu Nahlásiť chybu