Kontaktné údaje Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Rožňavská 1
832 72 Bratislava
Poskytovanie služieb v oblasti železničnej dopravy - cestovné lístky, doplnkové služby, špeciálne ponuky.
Fakturačné údaje Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Hodnotenia Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Moja aktualna skusenost- kupila som listky kde mi automaticky zadalo udaje a tym padom boli dva listky na jedno meno. Logicky nie som dva krat a ten druhy listok patri mojmu spolucestujucemu … Nie neakceptovali to .. Mame si pri kupe listka citat obchodne podmienky … Listok mas kupeny ale kedze ho nemas na svoje meno tak smola .. akoze to je nonsens toto .. Ako vobec moze zakaznika pustit kupit dva listky na jedno meno, ked potom nie je vychodisko z tejto situacie .. len zakaznik pride o peniaze .. Totalna hlupost a okradanie ludi .. Neda sa to stornovat, prepisat meno, musite proste citat ich uzasne obchodne podmienky, to je katastrofa toto .. ZSSK spamatajte sa a vyrieste to lebo toto je totalne v rozpore s dobrymi mravmi ….. Neexistuje ze sa nieco neda vyriesit .. Som tak nahnevana .. Cestujem po svete ale taka somarina sa mi este nestala ako na Slovensku .. to je vasa hanba toto a len dostavate cloveka do neprijemnym situacii a sposobujete financnu ujmu .. hanba..
Dobrý deň. Dnes Vám nedám žiadnu hviezdičku, len veľký mínus. Ráno som chcela cestovať na nulový lístok, nakoľo mám vybavený preukaz. Žiadna pokladníčka mi nechcela lístok vydať, vraj je preukaz vyblednutý a nedá sa im načítať kód. Narodila som sa roku 1957. Moja chyba to preda nie je, že na preukaze je nekvalitná tlač a vybledla. Dočasná platnosť na preukaze napísaná nie je. Poslali ma do fotobunky odfotiť sa, ale tá nefungovala. Prosila som, aby použili fotku z nefungujúceho preukazu. Odmietli. Musela som svoju cestu zruši, lebo mi nijakým spôsobom nechceli pomôcť. Som z toho veľmi sklamaná a nahnevaná.
Najhorsia doprava na Slovensku,meskaju Vam vlaky. Vlaky nepockaju ani skrz toho,ze Vase vlaky meskaju. A o restauracnom vozni sa ani nevyjadrujem. Najhorsia doprava !!!!!!
Aj tá jedna hviezdička je veľa. V prvej triede (1+, teda kúpe) sú radené staré vozne, wc v hroznom stave, sprievodcovia dávajú vodu ako sa im zachce, pritom je v cene lístka! Druhá trieda je na tom rovnako, stále preplnená. Nehovoriac o meškaniach. Na trase KE-BA je lacnejší RegioJat, navyše aj na lepšej úrovni ako "národný dopravca". Na trase KE-ZA sa omnoho viac oplatí Pendolino, v ktorom je druhá trieda (kde dostanete aj vodu zdarma) luxusnejšia než prvá trieda v podaní ZSSK a stále je to lacnejšia alternatíva
Neskutočne aký prístup majú v zákaznickom centre. Najmeä tá vysoký blondína nedostatočná -5, nevie poradiť
Dňa 09.12.22 som zažila na hl. stanici v Bratislave zvláštnu nepríjemnosť. Kto poznáte stanicu, viete, že v mnohom nevyhovuje, ak chcete ísť na WC, tak dolu po asi 20 schodoch a ešte cez turniket. Tak som si o 8.40 dala kufor do batožinového priestoru, lebo som mala čas 2 hodiny do odchodu EC vlaku s odchodom o 10.57 h. Keď som si posedela v čakárni, o 10.35 h som si išla pre kufor. Na moje prekvapenie, výdaj batožiny zatvorený. ??? Nechápala som. Pozriem na tabuľu, vlak mal písané meškanie 10 minút, neskôr 15 atď. Zvonila som pri dverách pri okienku, kde mi pani oznámila, že pán je na obede a má prestávku do 11.00 h. Tak som ju prosila, nech mi vydá kufor, že ona s tým nič nemá. Tak som išla k okienku predaja lístkov, že či naozaj ten vlak mešká. Vraj áno a reku prečo je zatvorený výdaj batožiny. Odpoveď, že či nevidím čítať, je tam oznam, že od 10.30 do 11.00 je obedňajšia prestávka. !!! ? Ešteže meškal vlak, odišla by som bez batožiny. Ako by mi to nahradili???
Ani jeden vlak neide načas polhodinove meskania aky mudrc robi grafikony.poslat ho naspat do skoly za co beru plat. Necudujem sa ze ludia nemaju zaujem o zeleznice. Bola som ich sucastou pred 30 rokmi ale to vtedy fungovalo. Uz davno mali skrachovat. Nie su ziadnym prinosom.
Od rána sa nedá dovolať.Prosím načo máte dané tel. číslo? Naozaj som vás potrebovala.
Otras! Za čo berú plat, keď nie sú schopní zdvihnúť telefón. A že vraj “zákaznícka linka”. Volám v kuse, aj píšem. Hanba!
Komunikácia ako hluchý s nemým. Telefón nikto nezdvihol, pritom som len chcel uvoľniť lôžko pre iného. Mizéria. Ešte že pani pri kúpe lístka bola veľmi milá a ústretová. Ale šefovia to "pos...li".
Prosim aktualizujte otvaracie hodiny zak.centra v sobotu a nedeľu
Sme sklamanil, že ZSSK ( respektíve jej zamestnanci na staniciach ) si účtuje vymyslené poplatky pre občanov,, ktorí cestujú v noci domov v podnapitom stave a pani predavačky lístkov vedia, že sú v tej chvíli ochotní zaplatiť hocičo, aby sa dostali domov. Z 2€ za lístok sa zrazu stane 6€ a pani za okienkom ide domov so 4€ vo vrecku.
Je to velmi zle, ze na tejto stanici su vytahy iba na ozdobu. Rychlik Kosice-Bratislava ste zrusili, cestujuci musia prestupovat vo Zvolene a batozinu vlacit hore dole po schodoch, je to hanba
Načo tam slúži taký výpravca,čo nedočká na prípoj od Košíc a ľudia sa nedostanú potom načas do Bratislavy aj na odlet do zahraničia z Blavy.
Dnes rano, ked som isiel na nastupiste k prichadzajucemu vlaku, ma nas...l velmi dolezito sa spravajuci vypravca s vysielackou, ked ma pred mnohymi ludmi okrikol ako maleho chlapca, aby som nesiel na nastupiste. Ja som mu slusne povedal, ze idem na ten vlak a on ma zase okrikol. Neviem, co tym sledoval a dalo sa to povedat aj slusne. Je to grobian. Body pre ZSS minus.
toto sa ani hodnotit neda..uplne zle, cele zle...nedovolas sa a na 18 188...draha linka nie pre normalneho obcana....hanba ako aj cela vizas hlavnej stanici a celej spolocnosti
obchod na stanici zatvorený o 2 hodiny skôr ako je uzatváracia doba :(
Na zeleznicnej stanici v Banskej Bystrici uz niekolko rokov nefunguje uschovna batozin. Je toto vobec mozne, ze v takom turistickom centre chyba zakladna sluzba pre cestujucich, ktori chcu navstivit mesto a potom cestovat dalej? je to fakt velka hanba!
Dňa 29.8.2020 sme cestovali os.vlakom Vrútky- Zvolen s odchodom z Vrútok 15.19. Chceli by sme pochváliť vlakvedúceho. Tak príjemného, ústretového a milého človeka v dnešnej dobe málokde nájdeme. Musím povedať že z jeho správania máme ešte teraz dobrý pocit. Tu sa ukázalo, že stačí pár milých slov a človek má hneď krajší deň. ĎAKUJEME
Hanba neexistuje priame spojenie zo stredného Slovenska do Prahy!!! Od hovorcu som sa dozvedel aby som cestoval do Bratislavy a stade išiel !!! To už môžem ist cez Budapešť! Hlavne že otvorili stratovú trať Zvolen Šahy !!! bezplatná preprava to je ono !! potom nemajú peniaze na normálne spoje. Hanba ministerstvu aj županovi z Banskej Bystrice že menujú vlakové spojenie !
Roky nie sú schopný zapnúť možnosť zaplatiť si na internete k cestovnému lístku aj príplatok za bicykel. Takisto nie sú schopný zaviesť možnosť platby kartou za lístok vo vlaku. Odkladacie veže na bicykle pri železničných staniciach je takisto nesplniteľný sen v réžii ZSSK. A to všetko majú hneď za rohom v CZ už roky zavedené. Slovensko sto rokov za opicami.
Vasa zamestnankyna c.: 6231 mi v mojom telefonate 18.09.2019 14:38 a mam zato, ze som sa dovolala na "Zakaznicke centrum", ma svojim nervoznym, direktivnym a monotonnym opakovanym otazky "KDE SI CHCETE KUPIT LISTOK" nepustila k slovu. Nedovolila mi dopovedat moju otazku - KOLKO STOJI LISTOK v tyzdni mobility do Kralovan... a kvoli svojej arogancii a z mojho pohladu bezdovodnej zlosti (co bolo pricinou netusim a mozno ani ona) sa v podstate nedozvedela preco volam. Po chvili mi oznamila cenu 9,38 a az po mojej dalsej otazke ci aj v tomto tyzdni, dodala ze 4,68! ak si ju kupim do konca tohto tyzdna! Vyhla by som sa osobnemu rozhovoru, nepodarilo sa mi vsak aj nariek tomu, ze som Vas registrovany zakaznik, dostat k tymto informaciam na vasej internetovej stranke uz od vcera, 17.09.2019. Stranka nie je funkcna, listok cez internet si kupit nemozem.
No som zhrozeny kolkokrát som kupoval v Humennom na hl.stanici týždennik pre seba a na bicykel,nevedeli pracovničky vydať listok a maturovali pri tom.Čo tam vlastne robia maju vôbec počitačove schopnosti?su aspoň na tieto ukony spôsobile?Zrejme nie,to nech sa zamestnaju niekde na druzstve dojit kravy,ale asi ani tam by neboli schopné,a že vraj moderná železnica,ako to uvadzaju v reklame.Okrem toho jedna pokladna otvorena,a v ostatnych asi spia.A o tych starych supravach čo jazdia ani nehovorim,to tak patria do šrotu.Hamba pre železnice!
Wifi ZSR-HOTSPOT taha udaje z osobnych mobilov. Mobil sa mi vzdy automaticky napoji na siet a zasekne - neda sa vypnut.
Velice nespokojen s vlaky, které jezdí... Už jenom kvůli toho, že má skoro každý vlak zpoždění ale navíc jsou jako před 100 lety
Katastrofa pozdravujem pani za pokladňou ktorá ma neuveriteľnú chuť do roboty . Úroveň vybavovania katastrofa..
cierna diera statnej kasy
nerozumiem, prečo sa nedá dovolať na zakaznicku linku, keď človek potrebuje zistiť informácie??!!! na čo tam vlastne sedíte, keď nedvíha té telefón????
Dala by som pokojne aj hodnotenie omnoho horšie a verte, že by som išla aj do mínusovych hodnôt pokiaľ by to bolo možné. Táto spoločnosť je najhoršou prepravnoi spoločnosťou na celej planéte. Hlavne, že je v súčasnosti v médiách mnoho reklám aké to je skvelé cestovať s Vami. Nikdy v živote pri cestovaní s Vami som sa nedostala nikam na čas, nestihla som žiaden prestup. Aby sa rýchlik z ničoho nič zrazu zmenil na osobák, to je možné len u Vás. Katastrofa. Vy by ste mali platiť tým ľudom, ktorí s Vami cestujú, nie oni Vám.
Niektore pokladnicky, uplne hlupe nuly, Ale su aj asi dve mudre co vedia poradit a hlavne sa rozumeju, bolo by prospesne nejake skolenie ,a skolenie ako sa spravat, niektore pochadzajuce z dedin to surne potrebuju URGENTNE.
IC vlak Ba Ke 525 miestenka 9 eur predsa IC a stoji v kazdej stsnici.Nemala byt miestenka predsa len lacnejsia?
Absolutna katastrofa! Politicky populizmus spravil z tejto firmy demotivacnu jednotku. Isli sme v rychliku bez jedalenskeho vozna, ziadny bufet, alebo pojazdne obcerstvenie. Meskanie je absolutna samozrejmost, ziadne ospravedlnenie, ziadne kompenazcie. Pristup personalu arogantny. Vlastne ani nemaju konkurenciu, takze realne nemaju preco sutazit o zakaznika, ale my uz radsej autom, velka skoda, vlaky som mal vzdy rad. Pride student, kupi miestenku za Euro a je vybaveny. Cele zle.
Rezerované miestenky,na obidvoch stranách sedadiel ziadna zástrčka...cesta 3 hodiny!!! Takze lepšie na tom boli mladi študenti bez miesteniek
Najhoršia skúsenosť akú som mala ani na 12x sa mi nepodarilo kúpiť lístok pre 6ľudí stále to vypisovalo mrzí nás to ale rezervácia sa nepodarila...za tú cenu čo si pýtajú za vlaky by mohla stránka aj komunikácia na online chate fungovať lepšie no otras...
Musím povedať,že ja nemám zlé skúsenosti,zavolal som informácie,bola mi hneď podaná informácia.Takže,nemal som zatiaľ,žiadny problém.
Pristup ludi v pokladni?Palec dole,neskutočne.Ochota žiadna a ešte ani nevedia čo predavaju ake listky.Vlaky?Dalšie ,špinave,zaprašene,smrad fuj hanba ale učtovať si vedia za listok neskutocne niečo.Som nespokojna ,a dalsia otazka .Po pozreti listka,zistite ze student ktory ma vlaky zadarmo plati 10 eur tak to uz vobec nechapem
Nikto neodbera telefony..cakarne pozatvarane pri meskani vlakov stojite na mraze vonku aj hodiny ...totalna neprofesionalita....viacej ZSR...Neviuzivam..hanba!
Prečo nieje nonstop otvorená čakáren na Bratislavskej hl. stanici keď mešká vlak a cestujuci nechytí posledný pripoj 23.30h. To má stáť vonku do rána 3.40h?
Prístup ľudí v pokladni je neskutočný. Dúfam, že už tam nikdy nebudem mudieť ísť. Ani štipka rešpektu voči zákazníkom.
Pani pokladníčka 7585, v NZ pekný deň Vám prajem! :)
RR 717 Duben /443 Bratislava hl.st.: 20:03 Bratislava-Vinohrady: 20:08 - 20:10 Trnava: 20:32 - 20:34 Leopoldov: 20:44 - 20:46 Piestany: 20:56 - 20:58 Nove Mesto n.Vahom: 21:08 - 21:10 Trencin: 21:24 - 21:26 Trencianska Tepla: 21:32 - 21:34 Puchov: 21:49 - 21:51 Povazska Bystrica: 22:03 - 22:05 Zilina: 22:34 - 5:00 Vrutky: 5:16 - 5:18 Kralovany: 5:32 - 5:35 Ruzomberok: 5:50 - 5:53 Liptovsky Mikulas: 6:11 - 6:13 Strba: 6:41 - 6:43 Poprad-Tatry: 7:02 - 7:08 Spisska Nova Ves: 7:26 - 7:28 Margecany: 7:53 - 7:57 Kysak: 8:11 - 8:12 Kosice: 8:25 mal by som k tomu spojenou dôraz na internete to ukazuje že vlak z Trenčína chodí pravidelne ale keď si chcete kúpiť lístok tak vám oznámia že taký vlak nejazdí to je pekný vydrb od spoločnosti pre ľudí ktorý cestujú domovu a milo sa prekvapia máte v tomto pekný chaos veľmi som sa sklamala
Perfektné služby !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pri nákladaní osobného auta do Pražského rýchlika, nedeľu večer 4.11.2018, žst Humenné, sa obsluhe podarilo odraziť výfuk a poslať takto vylepšené auto Praha-Hlavná stanica !!!
Dobre ráno písem v čase 3:25 dna štvrtok 18.10. 2018 cestujem z Košic do Bratislavy lebo potrebujem sa dostavit do Viedne na letisko ale ked že vlak horel a cakali sme dlhou co sa cudujem že neposlali náhradní a to ešte nehovorim sprievodcovia neprofesionální proste sedláci na misleny hlavne že pitate 18,64 do Bratislavy nič by som nedal už len preto Lebo som vedel že budem meskat proste to by stě neboli Vaša spolocnost a už ked človek dlhou caka mohli by ste zabezpečit čaj alebo niečo regiojet aspoň kávu da a pečivo a to platím lacno a vy slovenská spolocnost nič nedáte aspoň sa ukazujete ako hrabate peniaze a mám naradsej ked meška a ta pipina čo hlásí že za meskanie sa ospravdlnujeme ale co mi to dá to ospravdlnenie nič som nasrati koli vám zas nestihnem led naozaj diki za taku spolocnost železnicna a hodnotenie moje - 0 proste welcome Slovakia
Dobrý den, Chtěla by jsem poděkovat vlakvedoucí 20220 za vstřícné a profesionální jednání,ze dne 25.8.2018 , 186 Hernad Intecity/Osobný vlak Košice-Kysak-Prešov 22.36h.Přejem hodně šťastných jízd.Koželská.
Katastrofa.Pani za pokladnou sa nedarilo vytlacit listok kosice-lucenec do prvej triedy,tak mi povedala ze je za Kosicami vyluka a sa mi neoplati kupit prvu triedu.Tym ma ale odradila od cesty vlakom a radsej som isla z Kosic priamo autobusom,popritom ziadna vyluka nebola.
Človek by aj chcel šetriť peniaze a ovzdušie, že vlakom ide viac ľudí naraz, ale vy ma čoraz viac presviedčate kvalitou a rýchlosťou svojich služieb o tom že fakt je lepšie sedieť za volantom 3 hodiny s dobrou náladou a optimálnou teplotu (lebo áno, ja si klímu keď je teplo zapínam a nie ako vy nás tam necháte kolabovať v 35 stupňoch keď je horúco a dusno), ako rozčuľovať sa 5 hodín v horúcom, nechutnom a špinavom vlaku, ktorý má navyše vždy meškanie. Kvôli kvalite a rýchlosti služieb vašej spoločnosti som neraz musel čakať na ďalší prípoj pol dňa lebo vy nie ste schopní ani raz prísť na čas. Už rozumiem ľuďom, čo majú autá a dosť peňazí na pohonné hmoty, že o vaše "brutálne rýchle" vlaky ani nezakopnú. Pekný deň, dúfam že sa to čím skôr zlepší lebo takto akurát ukazujete akí sú vám ľahostajní vaši zákazníci.
Dobrý den. Včera som cestoval do práce z Vrútok do Varína o 17.58.Osobák z L.Mikuláša do Zilliny.,nestalo sa mi to prvý krát otvorená jedna pokladna ,vela ludí a pani čo sa dohaduje s Vašou pracovníčkou ako má ist, a aké prípoje jej idú atd.Museli sme Vašu pracovníčku upozorniť že nám prichádza vlak do stanice aby to urýchlila alebo otvorili druhú pokladňu kde sedela jej kolegyňa a dobre sa zabávala asi na nás.Samozrejme som sa na radu nedostal a musel som utekat do vlaku kde som si musel kúpiť lístok s priráškou 1.50e aj ked som protestoval.Stalo sa mi to teraz 2x .Kto mi nahradí tie peniaze?Som profi hasič a pred pár rokmi som vám hasil vagon matky s detmi v Púchovskej žel. stanici kde horeli zablokované brzdy ,kde som najprv organizoval evakuáciu žien a detí a v stanici som pod vagonom hasil brzdy kde mi pomáhali zamestnanci z reštauračného vozňa.Policajti vaši iba pobehovali a zírali a mudrovali ,ale oficialna Vaša správa pre média bola že žel. polícia to uhasila čo ma velmi udivil
Najhorší dopravca aký tu je ! Špinavé vozne ,Klima nejde, wifi to ani nehovorím a prístup k zamestnancom žiadny (sme pre nich iba otroci ) toľko v skratke !!
Dobrý deň.Chcem sa podeliť o skúsenosti s Vašou spoločnosťou.Už niekoľko rokov organizujem skupinové rekondície /30-50ľudí/ a využívame cestovanie Vašou spoločnosťou.U nás v Trebišove mi doteraz ani jedná zo zamestnankýň pri kúpe lístkov a miesteniek neponúkla skupinové cestovanie.Až teraz jedná pracovníčka os.číslo 20501 mi vysvetlila postup pri zakúpení lístkov a miesteniek.Je to oveľa jednoduchšie,ako keď každý senior musí chodiť na žel.stanicu v Trebišove/aj z okolitých dedín/.Ešte raz sa chcem tejto Vašej pracovníčke poďakovať ako pristupuje ku klientom ,ako vie poradiť s milým úsmevom na tvári.Dúfam,že moje poďakovanie bude doručené osobe,ktorej to v plnej miere prináleží.Ďakujem,Fazekašová Trebišov.
Cestujem zo Zvolena do Košíc alebo do Galanty v lete je pustena klíma tak, že sa nedá stlmiť a v zime sa nekuri,ale fúka studený vzduch. Keď sa pýtam obsluhy či sa s tým nedá niečo urobiť tak , že nie
Cestujeme vlakom každý piatok s mojimi kamarátkami z Turčianskych Teplíc do Kremnice. Bohužial vlak nám ide len o 16:00 a musíme 2,5hod čakať na zástavke. jediný autobus, ktorý nám išiel o 14:15 zrušili. Boli by sme veľmi radi keby sa našiel spoj, ktorý by išiel okolo 14:30-15:00..Inak veľmi radi cestujeme Vašimi vlakmi.
Cestovala som 27.8.2017 vašim vlakom z Liptovského Mikuláša do Bratislavy vo vagóne 9 vyhriatym slnkom a čo viac nefunkčnou klímou, aj keď ako tvrdili zamestnaci kontrolka svieti, takže funguje. Prosim preverte funkčnosť klímy nakoľko to nie je prvý krát a som rada, že nemusím často cestovať. Už nemám chuť prísť prilepená a spotená do BA počas 4 hod. cesty. Na budúce si prídem po vyučtovanie cesty späť a verte, že to spomínali aj ostatní čo sa tam parili so mnou. Takže poprosím sfunkčniť klímu určite sa tým nikto nezaoberá. Ak to bude aj na budúce som nútená zavolať napr. do Markízy, aby sa to riešilo. Ďakujem, dovidenia... nespokojná cestujúca, ktorá nepotrebuje Vašu odpoveď, ale riešte Váš problém..
Dňa 13.8.2017 sme cestovali do Prešova boli sme spokojní rýchlikom Cassovia ale šok sme zažili ked a vracali naspät tak špinavý rychlík šarišan som nevidela vari ako dieta ked som chodila na prázdniny k starým rodičom smrad a špina tak to je hanba Slovenských železníc
Katastrofa nase zeleznice.je leto a tychliky kazdy den meskaju na trati ba zv ke
Dobrý deň. Práve cestujem z Kysaku do Žiliny po 6rokoch sedím vo vlaku mam precestovane pol sveta ale toto som nezažil. Mam kúpenú miestenku prídem do vlaku a na mojom mieste sedí(leží) opitý chlap ktorý zapácha, miestenku nemá a sprievodkyňa odomna lístok vzala a jeho by ako ani nevidela...to si ani neviem predstaviť aké by to bolo cestovanie z deťmi keď kultúra je úplne mimo.toto je možné iba na Slovensku... Ďakujem Vám za skúsenosť že už v živote do vlaku nesadnem...hanba.
Zdravím práve cestujem vlakom z BA do KE je to R 607 Fixinela odchod z BA bol o 11.55 hod.hned po odchode som použila WC ktoré už nebolo čisté na podlahe bolo nacurane a príšerný zápach! Nemáte kde si ani stúpnuť a to som v prvej triede! hanba že tak pustia vlak a nikto to neskontroluje! Kto zodpovedá za takéto chyby?
Dobrý deň, chcem Vám iba napísať, že dnes 18.1.2017 som chcel cestovať z Michaloviec do Trebišova regionálnym expresom 1906 Vihorlat s odchodom 09.51. Po príchode na nástupište okolo 09.49 som chcel ísť do pristaveného vlaku, ale on už bol zatvorený a dvere sa mi nepodarilo otvoriť. Je to zlé aj tým, že je teraz bohatá nádielka snehu a pohyb po nástupišti je trocha komplikovaný. Čiže dvere sa už neotvorili a vlak odišiel. O chvíľu na to som počul z rozhlasu, že môj vlak stojí na koľaji pripravený na odchod a na nástupišti boli ešte aj ľudia, ktorí tiež chceli cestovať, ale nemali kde nastúpiť, lebo vlak už bol tata. Ďakujem pekne za tieto služby a mohli by ste aj zrušiť výpravcov, ušetrili by ste ďalšie potrebné financie. Sú to iba štatisti, alebo by mohli teraz odpratávať sneh, ktorý aj tak bráni v pohybe.
Jednim slovem - KATASTROFA !!! Jet timto vlakem je zdravi nebezpecne,jelikoz se zde shromazduje ta nejvetsi verbež. Takovy BORDEL jsem jeste nezazila a tak jsem si ho vyfotila. Teto firme ho zaslu mailem,jelikoz se sem nedaji vlozit foto (nastesti pro tuto firmu)
Neviem nájsť webovu adresu, na ktorej informujete o výmene preukážok pre dôchodcov, na bezplatné cestovanie.
cCestovala som rýchlikom z Trnavy do Košíc a potom spät.Všetko bolo v poriadku, ale ohlasovanie staníc v anglickom jazyku katastrofa.Ak ste si dali námahu nahrať niečo v anglickom jazyku tak nech to už vypovedá o Vašej profesionalite, lebo zaťahovaním slov železničná spoločnosť určite Angličan nerozumie.Nechce sa mi veriť, že toto prešlo cez jazykovú úpravu.
Zdravim,volam a Zuzana,som maximalne nespokojna s dopravou.Rychlik,ktory vychadzal z puchova o 8.05h smer Bratisslava,zastavil v Trencine,kde nastala nejaka porucha a ohlassili nam hodinove odstavenie.Je neuverritelne,ze sa toto deje,a pre cestujucich nie je zabezpecenna nahradna preprava.Clovek sa ponahla a takto to dopadne.A navyse velka zima vo vagonoch.Uz by sa to mohlo riesit,nielen ospravedlnenim.
Vysoko chválim úroveň cestovania na trati Trnava - Šaľa. Môj poznatok je zo dňa 09.06.2016. Čisté a moderné vozne na úrovni, prístup k informáciám pre cestujúcu verejnosť výborný.
Dobry den, volam sa Hodvab, chcem poukazat na dezolatny stav toaliet v zel,stanici Pribenik, okr, Trebisov, v menovanej stanici su toalety v dezolatnom stave , smrad, bez elektiny, obklady popraskane z min, storocia, ,preto pisem vam , pretoze som na danu problematiku pozkazal uz tento rok na jar, vedeniu zel, do KOsic kde ma odbili ze vraj odpoveda eu standardu, poprosim aby ste k danej problematike pristupovali zodpovedne, profesionalne, pretoze sa jedna o stanicu s velkym poctom cestujucich, je to spadova oblast pod ktoru spada viac obci, prisim o vasu podpoved, dakujem , prajem pekny den
Som zdesená z toho , aké kupé - lôžko za cenu 12 eur na osôb. Samá špina, zápach,prach, humus ešte z pred 50 rokov. Kupé pre 3 osoby o rozlohe 2m x 3m. Cestovali sme 3 dospelí 13.7.2015 z Ba do PO, manžel zťp , ja a syn alergici, nespali som celú noc - kašeľ, nádcha, slzy z tých roztočov, syn 185 cm vysoký, ledva vošiel na posteľ, ktorá sa cestou uvolnila. Preto manžel / 190 cm vysoký zťp musel ísť na 3 poschod. po 50 ročnom rebríku. My dvaja sme presedeli skrčení na posteli celu noc, ktorej nebolo konca. Som tak rozčúlená, že za 36 eur, by mali byť služby aspoň štandartné a nie nevyhovujúce, ba dokonca zdravie ohrozujúce. Bolo by vhodné , aby ten ložkový vožeň skontrolovali hygienici.Preto podávam podnet ďalej a žiadam o vrátenie 36 eur. Hodnotenie? Rýchlik 801 Poľana , vozeň 8 - ložkový - zdraviu nebezpečný a nevyhovujúci.
Chcela by som vyjadriť pochvalu pracovníkovi Železničnej spoločnosti Slovensko,ktorý kontroloval cestovné lístky 18.5.2015 v osobnom vlaku č.2007 na trati Bratislava hl.stanica-Leopoldov s odchodom 7:00.Ja som absolvovala v tomto vlaku cestu na trati Rača-Pezinok.Pri cestovaní mi vypadla z kabelky peňaženka a práve preto,že si sprievodcovia zodpovedne plnia svoju prácu tým,že často prechádzajú vagóny,spomínaný sprievodca našiel moju peňaženku a s celým obsahom ju poctivo odovzdal na patričné miesto.Viete si predstaviť ten pocit,keď som telefonovala pracovníkovi do strát a nálezov a dozvedela som sa ,že moja peňaženka je tam uložená s celým jej obsahom.Veľmi ma teší,že existujú aj takýto poctiví a zodpovední zamestnanci ŽS Slovensko.Pochvala patrí aj zamestnancovi strát a nálezov,krorý mal pri preberaní stratenej peňaženky vynikajúci prístup.Kiež by boli všetci zamestnanci ŽS takýto.
Cesta vlakom z Košíc do Podhájskej nás stála zdravie. V kupé, aj pri návrate späť bola strašná zima. Sedeli sme v bundách, ak keď vonku bolo pekné počasie. Z klimatizácie sme všetci ochoreli (4) a drží nás to už dva týždne. Aj keď sme prosili sprievodkyňu, aby s tým niečo urobila, skúšala to, ale vraj je regulátor pokazený . Asi pol hodinu pred cieľom konečne vypla klimatizáciu v celom vagóne. Cestou späť sme boli v otvorenom vagóne, ale situácia tá istá. Zdá sa, že bez klimatizácie by to išlo omnoho lepšie a klimatizáciu používať iba vtedy, keď je to nutné. Z týždňovej dovolenky sme veľa nemali. stupňov,Vonkajšia teplota nad, resp. pod 22 stupňov C. My s manželom sme nemali takýto problém už min. 15 rokov. Naše lekárky boli z toho nemilo prekvapené, keďže nepoznáme čo je to chrípka, nachladenie, angína, zápaly priedušiek a pod. Teraz sa obaja trápime suchým dusivým kašľom, nedá nám to spávať. Mali by ste si také stavy ustrážiť.
Dojem kazí veľká zima vo vagónoch, keď je leto. Vonku je 30° a vnútri 20°... keď máte len tenké šatočky, nie je to bohviečo. Lístkypredávajúce tety na Hlavnej stanici v BA sú odporné, nechcú vyhovieť zákazníkom, zvyšujú na nich hlas a niektoré by mali byť už na dôchodku!
špina vo vagónoch aj staniciach
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách