Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Hľadať firmu

Kontaktné údaje Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.

18 188
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Rožňavská 1
832 72  Bratislava

Poskytovanie služieb v oblasti železničnej dopravy - cestovné lístky, doplnkové služby, špeciálne ponuky.

Pobočky Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.

Ďalšie pobočky

Fakturačné údaje Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.

IČO: 35914939
Názov: Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Sídlo: Rožňavská 1, 832 72  Bratislava
DIČ: 2021920076
IČ DPH: SK2021920076

Hodnotenia Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.

Hodnotenia Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.Pridaj hodnotenie: vyber hodnotenie

Zadaj svoje meno a e-mail, alebo sa prihlás pod svojím Azet kontom:
alebo Prihlás sa


Hodnotení: 1
Dada Hodnotenia: 1Užitočné: 0
18.09.2019

Vasa zamestnankyna c.: 6231 mi v mojom telefonate 18.09.2019 14:38 a mam zato, ze som sa dovolala na "Zakaznicke centrum", ma svojim nervoznym, direktivnym a monotonnym opakovanym otazky "KDE SI CHCETE KUPIT LISTOK" nepustila k slovu. Nedovolila mi dopovedat moju otazku - KOLKO STOJI LISTOK v tyzdni mobility do Kralovan... a kvoli svojej arogancii a z mojho pohladu bezdovodnej zlosti (co bolo pricinou netusim a mozno ani ona) sa v podstate nedozvedela preco volam. Po chvili mi oznamila cenu 9,38 a az po mojej dalsej otazke ci aj v tomto tyzdni, dodala ze 4,68! ak si ju kupim do konca tohto tyzdna! Vyhla by som sa osobnemu rozhovoru, nepodarilo sa mi vsak aj nariek tomu, ze som Vas registrovany zakaznik, dostat k tymto informaciam na vasej internetovej stranke uz od vcera, 17.09.2019. Stranka nie je funkcna, listok cez internet si kupit nemozem.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 1
17.08.2019

No som zhrozeny kolkokrát som kupoval v Humennom na hl.stanici týždennik pre seba a na bicykel,nevedeli pracovničky vydať listok a maturovali pri tom.Čo tam vlastne robia maju vôbec počitačove schopnosti?su aspoň na tieto ukony spôsobile?Zrejme nie,to nech sa zamestnaju niekde na druzstve dojit kravy,ale asi ani tam by neboli schopné,a že vraj moderná železnica,ako to uvadzaju v reklame.Okrem toho jedna pokladna otvorena,a v ostatnych asi spia.A o tych starych supravach čo jazdia ani nehovorim,to tak patria do šrotu.Hamba pre železnice!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
katarina Hodnotenia: 2Užitočné: 0
05.08.2019

Wifi ZSR-HOTSPOT taha udaje z osobnych mobilov. Mobil sa mi vzdy automaticky napoji na siet a zasekne - neda sa vypnut.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Daniel Hodnotenia: 1Užitočné: 0
29.07.2019

Velice nespokojen s vlaky, které jezdí... Už jenom kvůli toho, že má skoro každý vlak zpoždění ale navíc jsou jako před 100 lety

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Michal Hodnotenia: 1Užitočné: 0
01.07.2019

Katastrofa pozdravujem pani za pokladňou ktorá ma neuveriteľnú chuť do roboty . Úroveň vybavovania katastrofa..

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Martin Hodnotenia: 1Užitočné: 0
24.06.2019

cierna diera statnej kasy

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Hodnotenia: 1Užitočné: 0
19.06.2019

nerozumiem, prečo sa nedá dovolať na zakaznicku linku, keď človek potrebuje zistiť informácie??!!! na čo tam vlastne sedíte, keď nedvíha té telefón????

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Klaudia Hodnotenia: 1Užitočné: 0
11.06.2019

Dala by som pokojne aj hodnotenie omnoho horšie a verte, že by som išla aj do mínusovych hodnôt pokiaľ by to bolo možné. Táto spoločnosť je najhoršou prepravnoi spoločnosťou na celej planéte. Hlavne, že je v súčasnosti v médiách mnoho reklám aké to je skvelé cestovať s Vami. Nikdy v živote pri cestovaní s Vami som sa nedostala nikam na čas, nestihla som žiaden prestup. Aby sa rýchlik z ničoho nič zrazu zmenil na osobák, to je možné len u Vás. Katastrofa. Vy by ste mali platiť tým ľudom, ktorí s Vami cestujú, nie oni Vám.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Emma. Hodnotenia: 1Užitočné: 0
24.05.2019

Niektore pokladnicky, uplne hlupe nuly, Ale su aj asi dve mudre co vedia poradit a hlavne sa rozumeju, bolo by prospesne nejake skolenie ,a skolenie ako sa spravat, niektore pochadzajuce z dedin to surne potrebuju URGENTNE.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Madarova Hodnotenia: 1Užitočné: 1
22.05.2019

IC vlak Ba Ke 525 miestenka 9 eur predsa IC a stoji v kazdej stsnici.Nemala byt miestenka predsa len lacnejsia?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Vrato Hodnotenia: 1Užitočné: 0
24.04.2019

Absolutna katastrofa! Politicky populizmus spravil z tejto firmy demotivacnu jednotku. Isli sme v rychliku bez jedalenskeho vozna, ziadny bufet, alebo pojazdne obcerstvenie. Meskanie je absolutna samozrejmost, ziadne ospravedlnenie, ziadne kompenazcie. Pristup personalu arogantny. Vlastne ani nemaju konkurenciu, takze realne nemaju preco sutazit o zakaznika, ale my uz radsej autom, velka skoda, vlaky som mal vzdy rad. Pride student, kupi miestenku za Euro a je vybaveny. Cele zle.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Monika Hodnotenia: 1Užitočné: 0
14.04.2019

Rezerované miestenky,na obidvoch stranách sedadiel ziadna zástrčka...cesta 3 hodiny!!! Takze lepšie na tom boli mladi študenti bez miesteniek

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Natália Hodnotenia: 1Užitočné: 0
14.04.2019

Najhoršia skúsenosť akú som mala ani na 12x sa mi nepodarilo kúpiť lístok pre 6ľudí stále to vypisovalo mrzí nás to ale rezervácia sa nepodarila...za tú cenu čo si pýtajú za vlaky by mohla stránka aj komunikácia na online chate fungovať lepšie no otras...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 13
Jozef Hodnotenia: 13Užitočné: 0
07.04.2019

Musím povedať,že ja nemám zlé skúsenosti,zavolal som informácie,bola mi hneď podaná informácia.Takže,nemal som zatiaľ,žiadny problém.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Silvia Hodnotenia: 1Užitočné: 0
10.03.2019

Pristup ludi v pokladni?Palec dole,neskutočne.Ochota žiadna a ešte ani nevedia čo predavaju ake listky.Vlaky?Dalšie ,špinave,zaprašene,smrad fuj hanba ale učtovať si vedia za listok neskutocne niečo.Som nespokojna ,a dalsia otazka .Po pozreti listka,zistite ze student ktory ma vlaky zadarmo plati 10 eur tak to uz vobec nechapem

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 2
24.02.2019

Nikto neodbera telefony..cakarne pozatvarane pri meskani vlakov stojite na mraze vonku aj hodiny ...totalna neprofesionalita....viacej ZSR...Neviuzivam..hanba!

Užitočné?Áno
nick1291
Nové Zámky
Hodnotení: 4
Hodnotenia: 4Užitočné: 2
14.01.2019

Prečo nieje nonstop otvorená čakáren na Bratislavskej hl. stanici keď mešká vlak a cestujuci nechytí posledný pripoj 23.30h. To má stáť vonku do rána 3.40h?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Kika Hodnotenia: 2Užitočné: 0
28.12.2018

Prístup ľudí v pokladni je neskutočný. Dúfam, že už tam nikdy nebudem mudieť ísť. Ani štipka rešpektu voči zákazníkom.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Julka Hodnotenia: 1Užitočné: 0
18.12.2018

Pani pokladníčka 7585, v NZ pekný deň Vám prajem! :)

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Frantisek Hodnotenia: 1Užitočné: 2
13.11.2018

RR 717 Duben /443 Bratislava hl.st.: 20:03 Bratislava-Vinohrady: 20:08 - 20:10 Trnava: 20:32 - 20:34 Leopoldov: 20:44 - 20:46 Piestany: 20:56 - 20:58 Nove Mesto n.Vahom: 21:08 - 21:10 Trencin: 21:24 - 21:26 Trencianska Tepla: 21:32 - 21:34 Puchov: 21:49 - 21:51 Povazska Bystrica: 22:03 - 22:05 Zilina: 22:34 - 5:00 Vrutky: 5:16 - 5:18 Kralovany: 5:32 - 5:35 Ruzomberok: 5:50 - 5:53 Liptovsky Mikulas: 6:11 - 6:13 Strba: 6:41 - 6:43 Poprad-Tatry: 7:02 - 7:08 Spisska Nova Ves: 7:26 - 7:28 Margecany: 7:53 - 7:57 Kysak: 8:11 - 8:12 Kosice: 8:25 mal by som k tomu spojenou dôraz na internete to ukazuje že vlak z Trenčína chodí pravidelne ale keď si chcete kúpiť lístok tak vám oznámia že taký vlak nejazdí to je pekný vydrb od spoločnosti pre ľudí ktorý cestujú domovu a milo sa prekvapia máte v tomto pekný chaos veľmi som sa sklamala

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Michal Hodnotenia: 1Užitočné: 0
05.11.2018

Perfektné služby !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pri nákladaní osobného auta do Pražského rýchlika, nedeľu večer 4.11.2018, žst Humenné, sa obsluhe podarilo odraziť výfuk a poslať takto vylepšené auto Praha-Hlavná stanica !!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Neviem Hodnotenia: 1Užitočné: 0
18.10.2018

Dobre ráno písem v čase 3:25 dna štvrtok 18.10. 2018 cestujem z Košic do Bratislavy lebo potrebujem sa dostavit do Viedne na letisko ale ked že vlak horel a cakali sme dlhou co sa cudujem že neposlali náhradní a to ešte nehovorim sprievodcovia neprofesionální proste sedláci na misleny hlavne že pitate 18,64 do Bratislavy nič by som nedal už len preto Lebo som vedel že budem meskat proste to by stě neboli Vaša spolocnost a už ked človek dlhou caka mohli by ste zabezpečit čaj alebo niečo regiojet aspoň kávu da a pečivo a to platím lacno a vy slovenská spolocnost nič nedáte aspoň sa ukazujete ako hrabate peniaze a mám naradsej ked meška a ta pipina čo hlásí že za meskanie sa ospravdlnujeme ale co mi to dá to ospravdlnenie nič som nasrati koli vám zas nestihnem led naozaj diki za taku spolocnost železnicna a hodnotenie moje - 0 proste welcome Slovakia

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Žaneta Hodnotenia: 1Užitočné: 0
18.09.2018

Dobrý den, Chtěla by jsem poděkovat vlakvedoucí 20220 za vstřícné a profesionální jednání,ze dne 25.8.2018 , 186 Hernad Intecity/Osobný vlak Košice-Kysak-Prešov 22.36h.Přejem hodně šťastných jízd.Koželská.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lucia Hodnotenia: 1Užitočné: 0
06.09.2018

Katastrofa.Pani za pokladnou sa nedarilo vytlacit listok kosice-lucenec do prvej triedy,tak mi povedala ze je za Kosicami vyluka a sa mi neoplati kupit prvu triedu.Tym ma ale odradila od cesty vlakom a radsej som isla z Kosic priamo autobusom,popritom ziadna vyluka nebola.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Milan Hodnotenia: 1Užitočné: 5
29.06.2018

Človek by aj chcel šetriť peniaze a ovzdušie, že vlakom ide viac ľudí naraz, ale vy ma čoraz viac presviedčate kvalitou a rýchlosťou svojich služieb o tom že fakt je lepšie sedieť za volantom 3 hodiny s dobrou náladou a optimálnou teplotu (lebo áno, ja si klímu keď je teplo zapínam a nie ako vy nás tam necháte kolabovať v 35 stupňoch keď je horúco a dusno), ako rozčuľovať sa 5 hodín v horúcom, nechutnom a špinavom vlaku, ktorý má navyše vždy meškanie. Kvôli kvalite a rýchlosti služieb vašej spoločnosti som neraz musel čakať na ďalší prípoj pol dňa lebo vy nie ste schopní ani raz prísť na čas. Už rozumiem ľuďom, čo majú autá a dosť peňazí na pohonné hmoty, že o vaše "brutálne rýchle" vlaky ani nezakopnú. Pekný deň, dúfam že sa to čím skôr zlepší lebo takto akurát ukazujete akí sú vám ľahostajní vaši zákazníci.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Dušan Kucharik Hodnotenia: 1Užitočné: 3
26.06.2018

Dobrý den. Včera som cestoval do práce z Vrútok do Varína o 17.58.Osobák z L.Mikuláša do Zilliny.,nestalo sa mi to prvý krát otvorená jedna pokladna ,vela ludí a pani čo sa dohaduje s Vašou pracovníčkou ako má ist, a aké prípoje jej idú atd.Museli sme Vašu pracovníčku upozorniť že nám prichádza vlak do stanice aby to urýchlila alebo otvorili druhú pokladňu kde sedela jej kolegyňa a dobre sa zabávala asi na nás.Samozrejme som sa na radu nedostal a musel som utekat do vlaku kde som si musel kúpiť lístok s priráškou 1.50e aj ked som protestoval.Stalo sa mi to teraz 2x .Kto mi nahradí tie peniaze?Som profi hasič a pred pár rokmi som vám hasil vagon matky s detmi v Púchovskej žel. stanici kde horeli zablokované brzdy ,kde som najprv organizoval evakuáciu žien a detí a v stanici som pod vagonom hasil brzdy kde mi pomáhali zamestnanci z reštauračného vozňa.Policajti vaši iba pobehovali a zírali a mudrovali ,ale oficialna Vaša správa pre média bola že žel. polícia to uhasila čo ma velmi udivil

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Creativ Hodnotenia: 1Užitočné: 5
06.05.2018

Najhorší dopravca aký tu je ! Špinavé vozne ,Klima nejde, wifi to ani nehovorím a prístup k zamestnancom žiadny (sme pre nich iba otroci ) toľko v skratke !!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Zuzana Hodnotenia: 1Užitočné: 4
23.03.2018

Dobrý deň.Chcem sa podeliť o skúsenosti s Vašou spoločnosťou.Už niekoľko rokov organizujem skupinové rekondície /30-50ľudí/ a využívame cestovanie Vašou spoločnosťou.U nás v Trebišove mi doteraz ani jedná zo zamestnankýň pri kúpe lístkov a miesteniek neponúkla skupinové cestovanie.Až teraz jedná pracovníčka os.číslo 20501 mi vysvetlila postup pri zakúpení lístkov a miesteniek.Je to oveľa jednoduchšie,ako keď každý senior musí chodiť na žel.stanicu v Trebišove/aj z okolitých dedín/.Ešte raz sa chcem tejto Vašej pracovníčke poďakovať ako pristupuje ku klientom ,ako vie poradiť s milým úsmevom na tvári.Dúfam,že moje poďakovanie bude doručené osobe,ktorej to v plnej miere prináleží.Ďakujem,Fazekašová Trebišov.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Zuzana Hodnotenia: 1Užitočné: 6
07.02.2018

Cestujem zo Zvolena do Košíc alebo do Galanty v lete je pustena klíma tak, že sa nedá stlmiť a v zime sa nekuri,ale fúka studený vzduch. Keď sa pýtam obsluhy či sa s tým nedá niečo urobiť tak , že nie

Užitočné?Áno
Natka3373703
Žiar nad Hronom
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 0
17.09.2017

Cestujeme vlakom každý piatok s mojimi kamarátkami z Turčianskych Teplíc do Kremnice. Bohužial vlak nám ide len o 16:00 a musíme 2,5hod čakať na zástavke. jediný autobus, ktorý nám išiel o 14:15 zrušili. Boli by sme veľmi radi keby sa našiel spoj, ktorý by išiel okolo 14:30-15:00..Inak veľmi radi cestujeme Vašimi vlakmi.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Anna Hodnotenia: 1Užitočné: 1
28.08.2017

Cestovala som 27.8.2017 vašim vlakom z Liptovského Mikuláša do Bratislavy vo vagóne 9 vyhriatym slnkom a čo viac nefunkčnou klímou, aj keď ako tvrdili zamestnaci kontrolka svieti, takže funguje. Prosim preverte funkčnosť klímy nakoľko to nie je prvý krát a som rada, že nemusím často cestovať. Už nemám chuť prísť prilepená a spotená do BA počas 4 hod. cesty. Na budúce si prídem po vyučtovanie cesty späť a verte, že to spomínali aj ostatní čo sa tam parili so mnou. Takže poprosím sfunkčniť klímu určite sa tým nikto nezaoberá. Ak to bude aj na budúce som nútená zavolať napr. do Markízy, aby sa to riešilo. Ďakujem, dovidenia... nespokojná cestujúca, ktorá nepotrebuje Vašu odpoveď, ale riešte Váš problém..

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Evamach Hodnotenia: 1Užitočné: 0
14.08.2017

Dňa 13.8.2017 sme cestovali do Prešova boli sme spokojní rýchlikom Cassovia ale šok sme zažili ked a vracali naspät tak špinavý rychlík šarišan som nevidela vari ako dieta ked som chodila na prázdniny k starým rodičom smrad a špina tak to je hanba Slovenských železníc

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Belu Hodnotenia: 1Užitočné: 1
04.08.2017

Katastrofa nase zeleznice.je leto a tychliky kazdy den meskaju na trati ba zv ke

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Michal Hodnotenia: 1Užitočné: 3
07.05.2017

Dobrý deň. Práve cestujem z Kysaku do Žiliny po 6rokoch sedím vo vlaku mam precestovane pol sveta ale toto som nezažil. Mam kúpenú miestenku prídem do vlaku a na mojom mieste sedí(leží) opitý chlap ktorý zapácha, miestenku nemá a sprievodkyňa odomna lístok vzala a jeho by ako ani nevidela...to si ani neviem predstaviť aké by to bolo cestovanie z deťmi keď kultúra je úplne mimo.toto je možné iba na Slovensku... Ďakujem Vám za skúsenosť že už v živote do vlaku nesadnem...hanba.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Zuzana Hodnotenia: 1Užitočné: 4
04.04.2017

Zdravím práve cestujem vlakom z BA do KE je to R 607 Fixinela odchod z BA bol o 11.55 hod.hned po odchode som použila WC ktoré už nebolo čisté na podlahe bolo nacurane a príšerný zápach! Nemáte kde si ani stúpnuť a to som v prvej triede! hanba že tak pustia vlak a nikto to neskontroluje! Kto zodpovedá za takéto chyby?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ing. Ján Lupták Hodnotenia: 1Užitočné: 2
18.01.2017

Dobrý deň, chcem Vám iba napísať, že dnes 18.1.2017 som chcel cestovať z Michaloviec do Trebišova regionálnym expresom 1906 Vihorlat s odchodom 09.51. Po príchode na nástupište okolo 09.49 som chcel ísť do pristaveného vlaku, ale on už bol zatvorený a dvere sa mi nepodarilo otvoriť. Je to zlé aj tým, že je teraz bohatá nádielka snehu a pohyb po nástupišti je trocha komplikovaný. Čiže dvere sa už neotvorili a vlak odišiel. O chvíľu na to som počul z rozhlasu, že môj vlak stojí na koľaji pripravený na odchod a na nástupišti boli ešte aj ľudia, ktorí tiež chceli cestovať, ale nemali kde nastúpiť, lebo vlak už bol tata. Ďakujem pekne za tieto služby a mohli by ste aj zrušiť výpravcov, ušetrili by ste ďalšie potrebné financie. Sú to iba štatisti, alebo by mohli teraz odpratávať sneh, ktorý aj tak bráni v pohybe.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Blanka Zemanova Hodnotenia: 1Užitočné: 5
07.01.2017

Jednim slovem - KATASTROFA !!! Jet timto vlakem je zdravi nebezpecne,jelikoz se zde shromazduje ta nejvetsi verbež. Takovy BORDEL jsem jeste nezazila a tak jsem si ho vyfotila. Teto firme ho zaslu mailem,jelikoz se sem nedaji vlozit foto (nastesti pro tuto firmu)

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Eva G. Hodnotenia: 1Užitočné: 3
11.10.2016

Neviem nájsť webovu adresu, na ktorej informujete o výmene preukážok pre dôchodcov, na bezplatné cestovanie.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
lukacova anna Hodnotenia: 1Užitočné: 2
23.09.2016

cCestovala som rýchlikom z Trnavy do Košíc a potom spät.Všetko bolo v poriadku, ale ohlasovanie staníc v anglickom jazyku katastrofa.Ak ste si dali námahu nahrať niečo v anglickom jazyku tak nech to už vypovedá o Vašej profesionalite, lebo zaťahovaním slov železničná spoločnosť určite Angličan nerozumie.Nechce sa mi veriť, že toto prešlo cez jazykovú úpravu.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Zuzana Hodnotenia: 1Užitočné: 1
16.08.2016

Zdravim,volam a Zuzana,som maximalne nespokojna s dopravou.Rychlik,ktory vychadzal z puchova o 8.05h smer Bratisslava,zastavil v Trencine,kde nastala nejaka porucha a ohlassili nam hodinove odstavenie.Je neuverritelne,ze sa toto deje,a pre cestujucich nie je zabezpecenna nahradna preprava.Clovek sa ponahla a takto to dopadne.A navyse velka zima vo vagonoch.Uz by sa to mohlo riesit,nielen ospravedlnenim.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Klaudia Kubovičová Hodnotenia: 1Užitočné: 1
10.06.2016

Vysoko chválim úroveň cestovania na trati Trnava - Šaľa. Môj poznatok je zo dňa 09.06.2016. Čisté a moderné vozne na úrovni, prístup k informáciám pre cestujúcu verejnosť výborný.

Užitočné?Áno
napoleon007
Dunajská Streda
Hodnotení: 3
Hodnotenia: 3Užitočné: 1
02.11.2015

Dobry den, volam sa Hodvab, chcem poukazat na dezolatny stav toaliet v zel,stanici Pribenik, okr, Trebisov, v menovanej stanici su toalety v dezolatnom stave , smrad, bez elektiny, obklady popraskane z min, storocia, ,preto pisem vam , pretoze som na danu problematiku pozkazal uz tento rok na jar, vedeniu zel, do KOsic kde ma odbili ze vraj odpoveda eu standardu, poprosim aby ste k danej problematike pristupovali zodpovedne, profesionalne, pretoze sa jedna o stanicu s velkym poctom cestujucich, je to spadova oblast pod ktoru spada viac obci, prisim o vasu podpoved, dakujem , prajem pekny den

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Veronika Hodnotenia: 1Užitočné: 1
14.07.2015

Som zdesená z toho , aké kupé - lôžko za cenu 12 eur na osôb. Samá špina, zápach,prach, humus ešte z pred 50 rokov. Kupé pre 3 osoby o rozlohe 2m x 3m. Cestovali sme 3 dospelí 13.7.2015 z Ba do PO, manžel zťp , ja a syn alergici, nespali som celú noc - kašeľ, nádcha, slzy z tých roztočov, syn 185 cm vysoký, ledva vošiel na posteľ, ktorá sa cestou uvolnila. Preto manžel / 190 cm vysoký zťp musel ísť na 3 poschod. po 50 ročnom rebríku. My dvaja sme presedeli skrčení na posteli celu noc, ktorej nebolo konca. Som tak rozčúlená, že za 36 eur, by mali byť služby aspoň štandartné a nie nevyhovujúce, ba dokonca zdravie ohrozujúce. Bolo by vhodné , aby ten ložkový vožeň skontrolovali hygienici.Preto podávam podnet ďalej a žiadam o vrátenie 36 eur. Hodnotenie? Rýchlik 801 Poľana , vozeň 8 - ložkový - zdraviu nebezpečný a nevyhovujúci.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Viera Hodnotenia: 1Užitočné: 1
20.05.2015

Chcela by som vyjadriť pochvalu pracovníkovi Železničnej spoločnosti Slovensko,ktorý kontroloval cestovné lístky 18.5.2015 v osobnom vlaku č.2007 na trati Bratislava hl.stanica-Leopoldov s odchodom 7:00.Ja som absolvovala v tomto vlaku cestu na trati Rača-Pezinok.Pri cestovaní mi vypadla z kabelky peňaženka a práve preto,že si sprievodcovia zodpovedne plnia svoju prácu tým,že často prechádzajú vagóny,spomínaný sprievodca našiel moju peňaženku a s celým obsahom ju poctivo odovzdal na patričné miesto.Viete si predstaviť ten pocit,keď som telefonovala pracovníkovi do strát a nálezov a dozvedela som sa ,že moja peňaženka je tam uložená s celým jej obsahom.Veľmi ma teší,že existujú aj takýto poctiví a zodpovední zamestnanci ŽS Slovensko.Pochvala patrí aj zamestnancovi strát a nálezov,krorý mal pri preberaní stratenej peňaženky vynikajúci prístup.Kiež by boli všetci zamestnanci ŽS takýto.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Irena Makovická Hodnotenia: 1Užitočné: 1
14.05.2015

Cesta vlakom z Košíc do Podhájskej nás stála zdravie. V kupé, aj pri návrate späť bola strašná zima. Sedeli sme v bundách, ak keď vonku bolo pekné počasie. Z klimatizácie sme všetci ochoreli (4) a drží nás to už dva týždne. Aj keď sme prosili sprievodkyňu, aby s tým niečo urobila, skúšala to, ale vraj je regulátor pokazený . Asi pol hodinu pred cieľom konečne vypla klimatizáciu v celom vagóne. Cestou späť sme boli v otvorenom vagóne, ale situácia tá istá. Zdá sa, že bez klimatizácie by to išlo omnoho lepšie a klimatizáciu používať iba vtedy, keď je to nutné. Z týždňovej dovolenky sme veľa nemali. stupňov,Vonkajšia teplota nad, resp. pod 22 stupňov C. My s manželom sme nemali takýto problém už min. 15 rokov. Naše lekárky boli z toho nemilo prekvapené, keďže nepoznáme čo je to chrípka, nachladenie, angína, zápaly priedušiek a pod. Teraz sa obaja trápime suchým dusivým kašľom, nedá nám to spávať. Mali by ste si také stavy ustrážiť.

Užitočné?Áno
Didlik6
Prievidza
Hodnotení: 3
Hodnotenia: 3Užitočné: 2
07.10.2014

Dojem kazí veľká zima vo vagónoch, keď je leto. Vonku je 30° a vnútri 20°... keď máte len tenké šatočky, nie je to bohviečo. Lístkypredávajúce tety na Hlavnej stanici v BA sú odporné, nechcú vyhovieť zákazníkom, zvyšujú na nich hlas a niektoré by mali byť už na dôchodku!

Užitočné?Áno
ladam
Dolný Kubín
Hodnotení: 5
Hodnotenia: 5Užitočné: 1
04.10.2014

špina vo vagónoch aj staniciach

Užitočné?Áno
Petulka2615
Bratislava - Nové Mesto
Hodnotení: 3
Hodnotenia: 3Užitočné: 0
19.09.2014

Treba zlepšiť kultúru cestovania a bude to okej. Niektoré vagóny už na tratiach nemajú čo robiť

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Železničná doprava
Pridať firmu Nahlásiť chybu