Kontaktné údaje SATRO s.r.o.
Miletičova 3/a
821 08 Bratislava
Televízny a rozhlasový signál pre domácnosť. Poskytovateľ káblovej televízie, programových služieb a vysokorýchlostného internetu.
Otváracie hodiny SATRO s.r.o.
Fakturačné údaje SATRO s.r.o.
Hodnotenia SATRO s.r.o.
Často padajú programy,hlavne v nočných hodinách a potom sa znovu objaví,alebo až cez deň.
Ak nechcete strácať čas určite iný provider. Nekomunikácia, mne osobne sa niekoľko dní dní nedá dovolať. Na email neodpovedajú. Moja skúsenosť : veľmi neseriózna spoločnosť. Určite nikdy viac. Nedoporučujem.
Absolútne neodporučujem podpísať s nimi zmluvu. Riešil som s touto spoločnosťou zrušenie zmluvy po zosnulom. Neskutočná arogancia ignorácia a urobili všetko preto aby si preplatok mohli ponechať. Pri zrušení čakanie na odpoveď emailom 30 dní. Nekompetentná infolinka ktorá nič nevie vyriešiť. To isté pri žiadaní o preplatok (5x) bez odpovede 65 dní a infolinka (3x) povie napíšte email !! Nehorázne ale zámerné konanie pretože najskôr chceli aby sme čakali na výsledok dedičkského konania a potom povedali že prpelatok musí byť prededený. Vec som podstúpil notárke a kvôli tejto spoločnosti sa musí otvoriť dedičské konanie. Pritom podotýkam zse, slovanet, orange, vodárne zmluvy porušili zmluvy do 24 hodín a preplatky uhradili do 48..
Pravidelne problemy s odozvou internetu. Lokalita Nitra-Klokocina. Ping voci google.sk domene od 64ms do 250ms. Pri hrani online hier casto krat ping od 80ms do 700ms. Toto sa zacalo diat po 16 rokoch. A dnes prisiel email, ze zvysuju ceny o "energeticky" priplatok cca 2,70€. To je uz za 100Mb/s neakceptovatelna cena. Tato firma zije z toho, ze boli medzi prvymi v meste, co poskytovali kablovy internet spolu s televiziou. Ale dnes funguju len zo zotrvacnosti. Vsetci ostatni poskytovatelia ponukaju 4x vyssie rychlosti za porovnatelne ceny.
Pravidelne problemy s odozvou internetu. Lokalita Nitra-Klokocina. Ping voci google.sk domene od 64ms do 250ms. Pri hrani online hier casto krat ping od 80ms do 700ms. Toto sa zacalo diat po 16 rokoch. A dnes prisiel email, ze zvysuju ceny o "energeticky" priplatok cca 2,70€. To je uz za 100Mb/s neakceptovatelna cena. Tato firma zije z toho, ze boli medzi prvymi v meste, co poskytovali kablovy internet spolu s televiziou. Ale dnes funguju len zo zotrvacnosti. Vsetci ostatni poskytovatelia ponukaju 4x vyssie rychlosti za porovnatelne ceny.
Dnes 16.12.2019 o 22.00 hod už druhý krát v krátkom rozmedzí padol net. Nikam sa nedovolam tak že nemôžem používať net a pri tom si ho pravidelne platím. Vo večerných hodinách sa o to nik nestará. Myslím, že Satro Myjava príde o jedného zákazníka ak nie o viacero. Ale želám im to, lebo to flakaju. Moje hodnotenie? - 1
Som velmi spokojny zo sluzbami Satro hodnotim ako jednu z inovativnejsich operatorov :-) kto chce monopol ma slovak telekom a ich neludsky pristup kto chce podporovat slovenskeho operatora ma satro
Bohuzial, je pravda, ze to je katastrofa. Nespolahlivy internet a servis 0 bodov. Kto musi seriozne z domu pracovat a byt dostupny na konf. hovory, atd., tak Satro v ziadnom pripade. Cely vikend nejde internet? ...pohoda, koho to trapi? Ich urcite nie. Da sa niekam dovolat? Kdeze... Cize Satro len ak nemate inu moznost.
V sobotu večer a v nedeľu večer nejde internet a TV. Nedá sa ani pracovať za PC a ani oddychovať pri TV. Nedá sa na nich spoľahnúť.
!!!!Hrôza!!!!Hrôza!!!!Hrôza!!!! Pokiaľ nechcete platiť do luftu za strašnú kvalitu TV a strašný servis tak rozhodne neodporúčam SATRO Prístup 0 bodov Ochota 0 bodov CELKOM SATRO 0 bobodov A pokiaľ sa nie čo zmení ako 15.72019 že z rozšírenej ponuky máte zrazu základ a máte uzavretú zmluvu ešte na rok tak nič s tým nespravia lebo ony majú právo si robyť čo chcú a vy ak si myslíte že máte na niečo právo tak zabudnite u tej to spoločnosti istotne nie. !!!! !!!! NEODPORÚČAM !!!!
Pripojenie spoľahlivé, servis som zatiaľ nepotreboval.
Telefóny nefvyhaju internet vypadava signal neni ...
Mam u Satra preplatok o ktory som poziadal na ich tlacive 25.6. 2018 nikto sa neunuval aspon odpisat tak som sa ich snazil na to upozornit telefonicky a cuduj sa zas nic! Bol by som zvedavy ako by Satro postupovalo v opacnom pripade ked by som bol ja ich dlznikom.
Satro zaspalo dobu, tu pojem starostlivosť o zákazníka nepoznajú. Už sa nám niekoľkokrát stalo, že sme mali na zariadení poruchu a zostali sme bez TV a internetu aj týždeň, kým nám vyslali technikov. Faktúry však chodia načas a odškodnenie v prípade, že službu nevyužívate z dôvodu poruchy Vám neposkytnú. Bohužiaľ SATRO je jediná možnosť na našej adrese, ale hneď ako príde iný poskytovateľ SATRO s radosťou opustíme a už nikdy viac.
Nepravidelné ale časté, niekedy aj 15 hod. /cca/ výpadky kvalitného signálu,, sekanie obrazu, sekanie zvuku, škrkanie, absolútna neoperatívnosť, pretože tieto poruchy sú evidované, jediná možnosť vypnúť televízor a nerozčulovať sa. Alebo je to zámer?
To, že nemáte ohlas sa strašne čudujem, lebo podľa ohlasu spoluodberateľov vášho signálu sa už druhý deň nedá pozerať žiaden predplatený program. Vysvetlite, ako zohľadníte tento precedens a ako ho zohľadníte vo vyplatení poplatkov. Dňa 06. 08. 2018. Čakám vašu skorú odpoveď.
Nie su ochotny vobec nieco robit. Neide internet uz 5 dni, volal som a pisal a mail a stale nic! Az po 5 dnoch sa ozvali a povedali ze poslu informaciu na technicku podporu.
Satro je katastrofa! Sluzby nulové,ochota a pristup na zaplakanie. Ked som volala na ich zakaznicku linku ze mi celý deň nejde internet,resp. od rannej búrky,pani sa ma spýtala, aké je u nás počasie, či už je po búrke. To je pristup! Mám to chápať tak, že keď zahrmi,Satro má pauzu? Lebo takto je to pravidelne. A za toto platim? Výsmech zákazníkom, absolútna arogancia!!!
Pri konce viazanosti pozor! Poznacte si radsej do kalendara kedy konci viazanost a mesiac predtym OSOBNE vypovedajte sluzbu. Nerobte to mailom, lebo sa vam ozvu az o mesiac a naparia a pokutu za nezaplatenie plnej mesacnej ceny. Pozor pri odovzdavani modemu doneste aj ethernetovy kabel. Inak naparia dalsi poplatok! BTW lacnejsi internet ma Orange DSL mini 2Mb/s za 7euro mesacne! Na stranke ho neponukaju treba si ho pytat.
Kupila som si kartu do tv.Je to katastrofa,stale mi vypadavaju tel.programy.Dnes je nedela som bez programov a nemozete volat lebo podpirna linka funguje od pondelka do piatka.Neviem ci sa mi podari zrusit viazanost a od nich co najrychlejsie odist prec.
Pri konce viazanosti pozor! Poznacte si radsej do kalendara kedy konci viazanost a mesiac predtym OSOBNE vypovedajte sluzbu. Nerobte to mailom, lebo sa vam ozvu az o mesiac a naparia a pokutu za nezaplatenie plnej mesacnej ceny. Pozor pri odovzdavani modemu doneste aj ethernetovy kabel. Inak naparia dalsi poplatok! BTW lacnejsi internet ma Orange DSL mini 2Mb/s za 7euro mesacne! Na stranke ho neponukaju treba si ho pytat.
Potvrdzujem vysokú nestabilitu aj na párovciach na káblovom internete, firma nemá ani toľko slušnosti upovedomiť zákazníkov o plánovaných odstávkach vraj z dôvodu údržby (o redundancii v sieti asi ešte nepočuli?) aspoň niekoľko dní dopredu. Proste vás odpoja a nestarajú sa. Kvalita televízneho vysielania je veľmi slabá. Len ďalšia firma čo sa zasekla v 90. rokoch. Ak máte dostupnú optiku od Orangu alebo UPC, utekajte od satra čo najďalej
katastrofalne sluzby, internet v nitre na chrenovej vypadava, je nestabilny, slaby, nedosahuje garantovane zmluvne zakotvene rychlostne data, kazdy tyzden jeden telefonat, nic sa neriesi. Skoda, ze Satro zaspalo na vavrinoch. Neodporucam, v tejto dobe je mnoho lepsich firiem, ktore poskytuju za rovnaku alebo nizsiu cenu ovela lepsi produkt ako aj sluzby. Satru je jedno, ci ste ich zakaznik, preto ich tak vela straca!
V Bratislava pre mňa najlepšie riešenie internetu a TV v dome.
Sústavné výpadky signálu a v Topoľčanoch nie som sám. Asi skúsim šťastie niekde inde.
Zaprší-výpadok-zafúka-nefungujú-zablíska sa-vypadnú.
Je to jedna katastrofa,odkedy sme presli na digital nie je ziadny signal ,obraz je ruseny...nikomu neodporucam a myslim to vazne
už 4 dni sme bez signálu, takže nemôžme pozerať vôbec televíziu. každý deň hlásime od 8,00 kedy pošlú technika. vraj si požiadavku zobrali a technik sa nám ozve. Nikto nechodí a technik nepovažuje za potrebné ohlásit kedy príde. Je to neférové, muž mal už 2 dni dovolenku kvôli tomu. Rada by som vedela či nám tie dni čo nemáme signál odpočítajú z faktúry.ďakujem za také služby, skončí zmluva a odchádzame od nich.
JEDNÁ SA o pracovisko v TO. Tá 1 pracovníčka je tam nekompetentná,a zrejme aj nesvojprávna! A NEREŠPEKTUJE,to čo je na zmluve!(čierne na bielom). Dopustila sa viacerých pochybení! 1.Pýtala sa na meno suseda na čo nemala právo,kedže sa to hlási len v prípade ak nie je možné určiť číslo bytu a ja som jej číslo bytu povedal. 2.Žiadne,že ´´prečítajte si,máte čas a kľudne sa pýtajte´´ Hned len TU A TU podpis a hotovo. ASI NA ňu podám žalobu. PRE ISTOTU! A TEN BIELY HRUBY KABEL je tiež otrasný a musí ísť okolo steny po pl.podlahe. AK BY SOM TOTO A ešte VIAC VECI VEDEL skôr,NIKDY by som do toho nešiel! Ale už je neskoro. Nevadí,poučil som sa a už NIKDY VIAC! Tiež v mailoch,čo im píšem,mi neodpovedajú priamo na moje otázky. Tak to skúsim inak!
JEDNá SA o pracovisko v TO. Tá 1 pracovníčka je tam nekompetentná,a zrejme aj nesvojprávna! A NEREŠPEKTUJE,to čo je na zmluve!(čierne na bielom) Dopustila sa viacerých pochybení! 1.Pýtala na meno suseda na čo nemala právo,kedže sa to hlási len v prípade ak nie je možné určiť číslo bytu a ja som jej číslo bytu povedal. a žiadne,že ´´prečítajte si,máte čas a kludne sa pýtajte´´ LEN TU Hned len tu a tu podpis a hotovo. ASI NA ňu podám žalobu. PRE ISTOTU! A TEN BIELY HRUBY KABEL je tirž otrasný a musí ísť okolo steny po pl.podlahe. AK BY SOM TOTO A ešte VIAC VECI,VEDL Skôr,NIKDY! by som do toho nešiel! Ale už je neskoro. Nevadí,poučil som sa a už NIKDY VIAC! Tiež v mailoch,čo im píšem,mi neodpovedajú priamo na moje otázky. Tak to skúsim inak!
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách