Kde by som začal... Inkompetencia a neschopnosť "operation manager-a" nemá obdoby, neviem, či som niekedy v živote zažil niekoho tak nízko kvalifikovaného (nie na poste managera, ale vôbec na inom poste ako je krajnica cesty a lopata) a od toho sa ergo odvíja všetko vo firme. Porušovanie BOZP (nebojte sa, vždy sa to zametie pod koberec), vynucovanie nadčasov, klamanie všetko na dennom poriadku... Takže ak ste flegmatik od kosti (verte mi nenájde sa deň čo sa nevytočíte nad vyššie spomínanými skutočnosťami) máte radi charitatívnu prácu (lebo nebojte sa, nedá sa povedať, že vás zaplatia), ak beriete ako pracovný benefit možnosť komunikovať v anglickom jazyku (ako si firma uvádza v ponukach práce, podotýkam, že to je vážne jediný benefit) tak si smelo podajte životopis, čakajú len na vás...
Reakcia firmy:
Neradi sa dozvedáme o skúsenostiach v našej spoločnosti ktoré nižšie opisuje ***. Máme dlhodobo takmer 50% zamestnancov pracujúcich pre nás viac ako 5 rokov.Nízke číslo iba preto že sme prijali veľa nových spolupracovníkov. Podobné komentáre nás veľmi obťažujú pretože sme čestná a otvorená spoločnosť. Robíme všetko preto aby sme mali dobré vzťahy tak so zamestnancami ako aj s ostatnými zainteresovanými stranami. Mzdy vyplácame vždy včas. Nikdy sme neprekročili maximálnu povolenú úroveň nadčasov a v priemere sme hlboko pod zákonom stanovenú hodnotu, všetky nadčasy sú spravodlivo zaplatené. Spolupracujeme s externými organizáciami dohliadajúcimi na dodržiavanie BOZP v našej spoločnosti. Pre všetkých našich zamestnancov organizujeme skvelú letnú a Vianočnú večeru a sme hrdý na vysokú účasť našich zamestnancov. Od našich zamestnancov preto očakávame otvorený, čestný a konštruktívny prístup a vyžadujeme vysoký stupeň zodpovednosti a vlastníctva procesov na všetkých úrovniach.