Kontaktné údaje DIGI SLOVAKIA, s.r.o.
Röntgenova 26
851 01 Bratislava
Poskytovanie verejných telekomunikačných služieb prostredníctvom televíznych káblových rozvodov, digi-tv.
Otváracie hodiny DIGI SLOVAKIA, s.r.o.
Fakturačné údaje DIGI SLOVAKIA, s.r.o.
Hodnotenia DIGI SLOVAKIA, s.r.o.
Človek sa nejde dovolať, týždeň skúšam stále odkazovač, majú zákazníka na háku
Uz tyzden cakam na predlzenie kabla a nic absolutne ziadna profesionalita velmi,velmi zle
My sme boli ich dlhoroční zákaznici, až kým sme sa nepresťahovali.Trochu zafúkalo alebo bola búrka a signál bol fuč aj na niekolko dní.Ale naše najväčšie naťahovačky s nimi začali až po presťahovaní sa.Tu už máme našťastie skylink a všetko funguje na 1 aj počas búrky.Oni od nás prosím pekne chceli vrátiť už dávno preplatené staré 15 ročné boxy aj s kartami a káblami.Ak by sme ich nevrátili tak by od nás požadovali vyše 200 eur za staré,rozhegané skrinky.Len som si s nimi dopisovala ako také tela že mi už na adrese nebývame,nech tam pošlú ich technika na demontáž.Ani to nezabezpečili ešte sa aj vyhovárali že my sme sa nevyjadrili že technika chceme,pričom som im to do mailu písala niekolkokrát.Normálne má človek dojem že tam robia ludia s iq hojdacieho koníka.Tolko nás naťahovali až nakoniec oznámili že technika nepošlú lebo ten môže prisť max do 15 dní od ukončenia zmluvy.Robia si z ludí akurát dobrý deň.Tie škatule sme im nakoniec poslali sami ale aj s pekným pozdravom navyše:)
Výpoveď papierovou formou v dobe online ? to fakt?
Cele zle. Týždeň chodi technik. Ci ako ho mam nazvať. Uz ma to prestáva baviť. Ani jednu hviezdičku si nezaslúžite.
Nedá mi nenapísať tento príspevok a pochváliť a verejne poďakovať mladému mužovi, ktorý mi dnes veľmi pomohol. Keďže mnohí viete, že stále bývame s naším 89 ročným ockom v Bojniciach, potrebovali sme vyriešiť príjem na telku, slabý signál a tak. V pondelok som si síce vystála rad v Digi Prievidza, ale musím pochváliť úplne každého, s kým som v tejto spoločnosti prišla do styku. Od technika, ktorý v júni prišiel pozrieť stav príjmu, ktorý bol nanič, po pani, ktorá sa mi v kancelárii venovala a poradila a dnes mladý príjemný chlapec, ktorý nám prišiel nainštalovať satelit. Všetko mi vysvetlil, aj keď som ho ani nie do polhodiny znova otravovala pri práci u iného zákazníka, pretože mi to nešlo spustiť, stará telka a bolo treba dať iný kábel. Prišiel veľmi ochotne späť a zase s úsmevom na tvári mi vysvetlil a kábel vymenil. Veľa ľudí je dnes negatívnych a oprsklých, neochotných, preto som rada, že existujú aj mladí chlapci, ako bol tento pán Enrik Bolfik
Tak dnes som zažila šok medzi dverami. Pozrela som na dvere do kedy je otvorené a pani na mňa zhukla ze už ma neibsluzi že ona má toho dnes dosť že mali výpadok systému a plno ludi. Vravím verím vám bola som tu ráno a videla som. Bola som v šoku z jej arogantného správania. Ak je to na jednu moc tak posilnite personál. My sme si to nevymysleli a keď je človek v práci do 16h.tak to nestíha aj keby sa pototo. Takže urobte s tým niečo lebo pri takomto návale ľudí to sama nezvládne.
Toto je neskutocne,v dnešnej dobe sa človek na firmu nedokáže dovolať.otras biedy,čo tam sedí jeden človek?a na pobočku sa nedá tiež dovolať,všetko presmerovane niekde inde.a cakacka na linke neskutocna.
casto mi vypadava jeden okruh kanalov STV1-2 Dajto a ešte zopar ich je asi 7.Ked zavolam službu tak mam cakať vraj do 3 dni sa ozvu.mna by zaujimalo či mi o tie 3 dni skratia poplatky kedže nemôžem využívať služby za ktoré si platím.Naposledy ked som zavolal na linku tak mi operator nadiktoval nejake frekvecie ktore som zmenil v nastaveniach a šlo to.Včera to zase vypadlo dnes som volal pani mi nevedela dať tie čisla a mam čakať vraj 3 dni.Čo to tam mate?Prečo to vypadava?
Otras otras! Neodporúčam! Internet spomalený televízia seka! Dodanie zapojenie spomalené chaotické neprofesionálne! A 3 dní ma nechali čakať kvôli ich poruche bez internetu! Bez informácií ešte stále neviem kedy príde technik vraj ma čas týždeň! Zle zlý prístup všetko zlé!
24.2.2021 den do zadu som mal problem s vypadkom satelit primu ktori som nahlasil na digi sala prijemnej pani...do 24 h. tu bol technik , problem bol v poskodenom kabli ktori vymenil za novi technikovi dakujem mal hotove za 15 min.
ked chcem vyhlasit digi po 90.rocnej mame strasna neochota len chcu cislo zmluvy a kde to mam najst po starej zene a oni maju zmluvy tiez -neochota ked vyhlasujem
Odjakziva to nebolo nejake ultrarychle pripojenie (ale prijatelne vzhladom na cenu, ktora som mal este nizsiu, ako je bezne, kedze zmluva bola uzavreta davno). Ale s nastupom korony sa zacala tristvrterocna tortura neustalych vypadkov, mizernej rychosti pripojenia, dochadzania technika, ktory v podstate len nieco premeral a nic nedokazal vyriesit. Chapem to, lebo nebolo v jeho silach riesit to, ze zariadenia na urovni poskytovatela (u nas som menil aj router na zaklade jeho odporucania...nepomohlo) su zastarale a nestihaju vacsi napor. Takze zmluvu aktualne vypovedam. Trpezlivost dosla.
Najhorší internet a najhoršia firma na Slovensku a to sa týka aj tých flegmatických zamestnancov. Keď rozmýšľaš nad DIGI nerozmýšľaj ďalej. Choď inde!
Už 3 týždeň čakáme na obnovenie TV, stále nič. Ale pekne poriadku... Pred mesiacom sme sa dali nahovoriť na televíziu od Slovák Telekom (ved to poznáte, budú vám vyvolávať, aký sú ony dobrý, fajn signal, proste najlepšia TV. Bla bla. Samozrejme dali sme sa ukecat, prišli, zapojili... No ale po pár dňoch sme zistili, že to až také dobré pre nás nieje, tak sme im volali, ze to chceme s nimi ukončiť. Fajn, boli sme osobne ukončiť zmluvu, vravieť všetko čo nám k tomu dali. Noo ale medzitým s nami ukončila zmluvu aj Digi TV, bez toho aby sme ich my o to požiadali, bez nejakého upozornenia... Proste STOP. Jedným slovom ani Digi TV ani žiadna iná. Tri týždne.,kazdy deň im voláme, že chceme s nimi s Digitv obnoviť zmluvu a byť naďalej ich zákazníkmi. Proste niečo pre nás nepochopiteľné, akí majú prístup k zákazníkovi... Ony to nevedia po riešiť, stále sa na niečo vyhováraju a bla bla. Urobili sme všetko čo od nás chceli, poslali sme všetky papiere od Slovák Telekom, že s nimi sme to ukončili..
Tak toto sa moze stat iba na Slovensku. Dna 15.10.2020 v case 15.30hod. Som nahlasil plosny necakany vypadok elektricjej energie v troch vchodoch bytoveho domu v Petrzalke. Po naskoceni el.energie digi TV aj internet nenaskocili. Uvedenu skutocnost som telefonicky nahlasil na info linku. Podotykam, ze mali este pracovnu dobu 30 min. Pracovnicke hovorim ze pravdepodobne vypadol ochranny modul v ich zariadeni v nasom dome. Ze staci aby niekto prisiel a pozrel do ich rozvadzacej skrinky. No marne som si myslel ze niekto pride. V ten vecer som este pisal mail o danom probleme, ale to bolo zbytocne. Rano som cakal opravu. O 9.00 prisiel pracovnik z digitv. Vystupil z auta a isiel do vchodu. Tak som zbehol k na prizemie a dozvedel som sa ze problem je vyrieseny. Pracovnik okrem klucov od skrinky so sebou nemal ziadne naradie cize problem vyriesil okamzite zapnutim asi nejakeho istica. Nezdrzal sa tu viac ako 5 min. Tak ze 18 hodin nechali zakaznikov bez dodavky TV a internetu. Neodporucam.
Donekonečna vypadávajú služby, zlý signál. Veľmi zlý prístup, nie zo strany zamestnancov, ale spoločnosti samotnej. Boli sme v Digi vyše 2 roky a keď sme sa rozhodli odísť pre veľmi časté výpadky, ešte sme dostali aj pokutu. Určite neodporúčam!
Veľmi spatna komunikácie s operátormi, arogancie, spatna ustretovost,cose tika s satelitníma programy tak jsem s touto službou spokojny ale budú dávať s touto firmou výpoveď 1.6.2020.menecment by si mel zamestnať a riadne zaskolit jiny podrizenych zamestnanci, tyto zamestnanci ktery tam jsou škodí dobre jmeno tento firme.
super mi ide vsetko!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skvelý prístup, ochota pomôcť zákazníkovi priamo na pobočke i cez telefón.
Na pobočku v NR som sa dovolal na prvý krát, slečna s veľmi milým hlasom mi ochotne vysvetlila čo bolo treba a vyšli mi v ústrety.
Dnes som bol na pobocke v Sali, kde som bol dohodnuty na vymene set top boxu za ca modul. Predtym som volal na zakaznicku linku a aj priamo do predajne ale nikto ma neinformoval, ze sa bude nieco za tuto vymenu platit a to som sa na to priamo pytal a teda pracovnicka odo mna chcela 17€ ako zmluvnu pokutu(nechapem za co, kedze som chcel lacnejsi ca modul a drahsi set top box som vam chcel vratit a rozdiel by som kludne platil dalej) a este nejakych administrativnych 5€. To ze si v dnesnej dobe, ked je konkurencie ako maku a mali by ist zakaznikovi co najviac v ustrety, si za taketo veci uctuju polatky je jedna vec. Ale to, ze ma na to neupozornia dvaja pracovnici, to je uz cisty amaterizmus. Takze co sa mna tyka, tak uz odpocitavam dni, kedy mi skonci zmluva a "reklamu" im urcite budem robit siroko daleko.
V piatok som nahlasila poruchu,že nemam ziaden satelitny signal. Mám tazko postihnuteho syna,ktori má autizmus. Celi vilend prsalo. Syn sa dozadoval televizie,ako kazdy deň pocas 20 rokov. V sobotu som az dva krat volala,aby mi poslali technika. Syn agresivny,zly a rozbil mi dvere. V nedelu som nanovo volala a prosila,vysvetlila im,aky mám problem zo synom. Nič. Dnes v pondelok znovu volala,prosila,vysvetlovala az už som zacala nadavat. Som dlhorocna zakaznicka a mesacne im platim 21,90 €. Vobec nevychadzaju v ustreti zakaznikom. Nedokazu pomoct,keď vedia,že s positivity dietatom to je zle. Najlepšie zrusit s takou neochotnou spolocnostou zmluvu a nadaleko DIGI obchadzat. Ziadala som ich nech mi dnes poslu technika. Vraj do troch pracovnych dni. Čiže piatok,sobota,nedela a asi už aj pondelok nejde tv a sú neochotny Vám pomôcť. Hanba,že v dnesnej dobe sa takto spravaju ku svojim zakaznikom !!!!!!!!
Dnes som chcel nahlásiť poruchu príjimača Digi.Technik ma chcel presvedčiť že kábel nemám riadne pripojený.Ani ma riadne nevypočul a drzo položil telefón.Asi sa rozlúčim s DIGI TV.
Som veľmi prekvapená ako sú zabezpečené služby pre zákazníkov. Odíde Vám diaľkové ovládanie nespadáte do oblasti porúch, ale čakajte 14 dní kým Vám ho doručí pošta. Nie je to porucha na zariadení , keď sa zariadenie stane nefunkčné? A po nahlásení poruchy Vám príde ems ,že do troch dní sa Vám ozve servisný technik a nikto nepríde a po tom ako sa ozvete,lebo čakáte na technika Vám oznámia ,že esm bola omylom zaslaná. Zariadenie je vo vlastníctve DIGI Slovakia a za ovládanie ,ktoré je súčasťou zariadenia a bez neho je nefunkčné zaplatte 10 eur čakajte 14 dní aby ste mohli prímať signál za ktoré si riadne platíme.Ak by sa toto zariadenie dalo kúpiť bežne určite by sme Vás týmto nikto nezaťažoval,ale ak by som ho chcela kúpiť vo vašom obchode musím urobiť najmenej 50 km. Zamyslite sa nad tým,či porucha nie je ,keď namiesto programu v televízii sa pozeráte na rozžiarenú obrazovku . Služba zákazníkom by mala byť prvoradá. V Senci pobočka DIGI nie je.Bratislava je vzdialená 30 km.
prekvapenie - v Trenčíne nie je pobočka DIGI, služby zákazníkovi sú na "prvom" mieste
Sme často nespokojni, signal vypadáva často, niekedy na cele doobedie a niekedy na cely deň,,ako napr.dnes 20.8.2019....nikto nedá vysvetlenie!!!!
Neslýchané, žiadna ochota, nezáujem. Ignorácia zákazníka.
Strasne čosi zakaznicka linka 0bodov ako nehrozí dovolat sa. Koncim idem k inej tv spol.
Toto je banda, peniaze brať, ale ked mate poruchu tak sa tam nedá dovolať !!!
Absolútna neochota zo strany zamestnancov riešiť problémy... desiatky telefónov, návštev na adrese DIGI a výhovorky. Všetko zle... ale že všetko....Informácie samé bludy... Vyhodnitiť ? Prečo tam nie je hodnotenie do mínusu ?
Pred hodinou som volal ze nam vypadli vsetky programi.jeden pan zodvihol a flegmaticky sa rozpraval somnou. Odvtedy ani nezodvihnu. Takze od dnes neplatim ani cent a aj vas podam
výborná satelitná televízia za výbornú cenu, nemám čo vytknúť, sme u vás už pol roka a som rada, že sme si vás vybrali. super
super káblovka, platíme 13 eur a máme kopec programov, každý si tam nájdeme to svoje, veľa programov je v hd kvalite
Digi je už tretí poskytovateľ satelitnej telky, ktorého máme a pri nich aj zsotaneme, majú skvelé programy, také, ktoré pozeráme, zakaždým tam niečo dávajú a cenovo tiež najlepšie doteraz
Prešli sme k nim asi pred pol rokom a zatiaľ je všetko na jednotku, programy čo sme si vybrali sú super, každý večer máme čo pozerať a cenovo sa to ani nedá porovnať s tým čo sme platili pred tým, ušetrili sme kopec peňiažkov, ďakujeme :)
Dobrý deň! Už skoro mesiac nejde TA3 , ČT 24 a všetky programy PRIMA na ul. Karola Salvu 4/8 . Nastavené veľa športových programov, ktoré aj tak vysielajú samé reprízy nie na živo, Malo programov v slovenčine o prírode a živočichoch.
Nestojí to za nič stále preladovat aj tak to poriadne nejde ale platiť treba pomaly už zvalia na ľudí že oni za to môžu že to nejde je to bieda!
29.8.2018.Už dva dni mi nejde program ,len desat nepotrebnych programov a nejdeš nikoho zohnat a nič szym nerobia.Zmenil som nazor na ich služby,seru nanas.
Hrôza...... voláme píšem a a kde nič tu nič. Som veľmi pohoršená nad takým prístupom.Časté vypadávanie obrazu hoci sľubovali, že sa to už nebude diať. Sme veľmi ale veľmi sklamaní, voláme celý deň, posielame SMS správy , ale asi majú čas ....peniažky sa platia pravidelne.....a ty občan si tam trhni nohou na druhej strane!!!!!!
Je osem dvadsať a nedá sa spojiť s operátorom.Nebolo to prvý krát..Pri menšíom náznaku búrky nieje signál.Radim obrátiť sa na férovejšiu televíziu .A hodnotenie celé zle !!!!!!!!!
nidky v zivote..odzubuju ako sa len da
Štvrtok 2.8.2018,som nahlásil poruchu setoboxu.Dnes je 6.8.2018,opravár nikde.Platím 15.90eur,za čo,prosím Vás pekne.Za tento prístup,Vám Pekne Ďakujem!!!!Som Váš Stály zákazník.Dnes je11hod.a 9minút.Č.zmluvy:30378858.
horšieho poskytovateľa som ešte nevidel, na tel.linke slečna nechápe, že je platená z mojich, z našich penazí, a že poskytovanie služieb - akýýých??? preboha, kedy sa zobudia takýto dodávatelia že poskytnúť službu, znamená vyhovieť, hľadať riešenie, mať schopnosť riešiť problém. a samozrejme kvalitu.
23.5.18 bola robená objednávka na optický internet dnes je 13.7.18 a nikto sa ani neozval žiadna ochota ....
Na našej ulici v Prievidzi-Urbárska,ked vypadne signál,tak voláme a nenahodia ho,majú času dosť.Ale platiť to sa musí a ked niečo tak vás vypnú a uhradí sa neskôr jeden mesiac omeškania a oni vás zapoja ako vravia do troch dní.To vôbec nejde digi tv v ústreti zákazníkom svojim.Ani nedajú na inkaso príkaz k platbe a potom vás odpoja,najhoršie riešiť urychlené problémy,teda ísť v ústretí.Skrátka problémova televízia so signálom a všetkým okolo ne
veľmi milé ústretové panie. Úsmev, ochota vždy poradiť.. ďakujem
Veľká vďaka mladým šikovným technikom, okrem vysokej odbornosti boli aj ústretový. Palec hore.
Otras!!! Pravidelne od 17.30 do 19.00 hod. nejde kablovka. Trvá to už niekoľko dní. Vážne má to prestáva baviť! Ak to pôjde takto ďalej tak budem trvať na zrušení zmluvy!!!
Uz treti den ako bola burka mi nejde stv1 markiza a joj vsetky ostatne idu len tie tri nie :-/
Nedá sa s nimi nič riešiť.Za všetko len eura.Neurobia žiadnu výnimku.Mám skúsenosť..Jeden box som odovzdal/mal som na 2 TV/.Teraz chcem znovu na 2 TV /2 boxy/.Za druhý musím zaplatiť 49.90 eur.Slovak telekom je jednička,ale digi Slovakia na nedostatočnú.
ZLODEJI A VYZDIERACI !! Navysuju si anarchisticky sumy na fakturach a aj po tom co je zmluva zrusena snazia sa telefonovat na privatne cisla a posielat upomienky, dokonca posielaju dalsi faktury na sukromny email aj po zruseni. Zasielaju vymyslene sumy a tabulky v PDF formate. Snazia sa OKRADAT starsich obcanov Slovenskej republiky, pozor na nich ! Mali by im vziat licenciu.
Baby dneska ste ma milo prekvapili taky prístup sa často veru nevidí len nech vám to vydrží prajem pekný deň .
Nezáujem o opravu porúch-vybaviť, ani po rokoch sa nepodarilo.Ani neodpovedajú.
Na Sibíri zafúka a v Košiciach vypadne signál
na zakaznicku linku sa vobec neda dovolat je zbytocna -ba
Na zákaznícku linku je nemožné sa dovolať .Na predajnom, mieste v Šali sedí nekompetentná pracovníčka, od ktorej nie je možné sa dozvedieť , či sa dá poslať faktúra s čiarovým kódom. Odkázala ma na internetovú stránku, na fakturačné oddelenie ,ktoré tu kontakt nemá .E mailová komunikácia nefunguje....otrasný prístup k platiacim zákazníkom...
Najhoršia komunikácia aka vôbec môže byť.. Dovolať sa na zákaznícku linku a predajne miesto,konkretne v Šali absolútne nemožné.Na e mailovú komunikáciu reakcia žiadna!! Aj 1hviezdicka je veľmi veľa!
Ani zákaznícka linka ani mailová komunikácia nefunguje ... operátorov je tam asi jeden, ktorý nič nestíha ... celé zle
stredovek, ak treba vymeniť modul tak ho treba vymeniť a nie tak povediac opraviť na kolene, snáď ešte niečo vydrží, tu by malo platiť " Môj zákazník, môj Pán", ale na Slovensku to tak nefunguje.
Dobrý deň čo sa zas deje na Bystrickej ceste Nejde digi iba platime a služby na figu
Bez problemova televizia
Vonku jasné počasie, a chcem pozerať futbal a obraz vypadáva každú minútu. Trhá a ruší sa signál. Na obrazovke len hlásenie: na odstránení poruchy pracujeme. Halóooooooo, takto sa futbal nedá pozerať. Spravte s tým niečo.
Tejto firme dávam mínus 10 bodov.
Otras, už od 30.oktobra mame problém so signálom, nahlasujeme to už tuším každý deň, technik príde, nikdy nič nevyrieši a stále dookola. Ako kompenzáciu nám dali dolu z faktúry 1,50 EUR, že výsmech. Úplne otrasná spoločnosť, už vybavujeme Magio, dúfam že budeme spokojnejší.
3.decembra som nahlásila že nemám signál povedali mi že do troch pracovných dní to bude vybavené. Technik má kontaktoval hneď na druhý deň, lenže bola som v práci tak som telefón nepočula, volala som naspäť ale tam je nahraty odkaz. Čakala som teda do stredy.,volala som znova. Dali má znova do systému, až v piatok sa mi ozval technik A dohodli sme sa až na utorok lebo cez víkend nerobia a ja som v pondelok nemohla. Hádajte čo asi bolo. Nik sa neozval. Volala som do Digi každý deň dávali ma do systému ako urgent. Vo štvrtok 14decembra dal technik do zápisu, že tam sú stromy tak preto neviem signál. Tá parabola tam je 10rokov A V ten deň nik U mňa nebol. V piatok som sa od operátora dozvedela že oprava bola zamietnutá. Super A mne to nik neoznámila. Operátor po mojej sťažnosti to poslal vraj nadriadenemu technikov. A tak stále čakám či mi niekto príde naladiť signál veď čo je len týždeň pred Vianocami. Šťastné a veselé
Hrozne, hrozne, hrozne kebyže sa dali dat minusove hviezdičky uz ich majú... Hrozne jednanie s ľuďmi... Hrozný signál...vypadava... To radšej pozerať do vypnutej telky....
Roveň. Konečne sedím 7.30 večer, zapnem TV a nič signál nikde. Neviem za čo platím, asi za tmu. Toto sa tu deje často hlavne teraz pred Vianocami.Toto sú tie naše služby.
po vybavení všetkých formulárov objednani tv digi som maxilmalne spokojný s pracovnikmi digi slovakia rýchla inštalácia aj v základnom balíku dá sa najsť to svoje zatial žiadna vada tak 5 hviezdičiek :-) signál výborny
Dovolat sa k vam je nemozne!!!
Som zakaznik z Necpaly - cinzak. V cinzakoch sa nemame na co stazovat. Signal kablovky mam na 100 % a optika fici uz 5 rokov bez problemov. Mal som vypadok len 2x za celych 5 rokov a tvral asi 2 hodiny po velkej burke... Problem s DIGI v PD maju ludia v rodinnych domoch a mozno malychy bytovkach. Tam kde maju dotiahnutu optiku to funguje OK. A ak ma niekto na hovno signal nech si prekabluje byt a nepouziva kable 20 rokov stare !
NESTÍHAM LADIŤ TELEVÍZOR RAZ PROGRAMY IDU ZRAZU SU ZAKODOVANÉ TREBA DOKÚPIŤ BALÍK ATĎ.CELÉ NA HOVNO AJ CELÁ HANDLOVSKÁ DIGI+PRACOVNÍCI RADŠEJ POČÚVAM RÁDIO A SOM NA NETE LEBO V TELKE VIAC REKLÁM AKO PROGRAMU A STÁLE VŠETKO OPAKUJÚ TAKŽE S MOJEJ STRANY VIAC -----
Na Klacne uz zase nejde poriadny obraz a absolutne sa nejdete dovolat.tiez ma to uz prestava bavit.
Nekorektna firma,pri vymene prijímača nas neupozornili,že sa zvyšuje mesačná platba,ale to by ešte nebolo nič,ale nechali nás platiť nesprávnu sumu celý rok a pár dní pred Vianocami cez víkend nás bez upozornenia odpojili a my sme museli po tom pátrať,že prečo.Znovuzapojenie mohlo prebehnúť len v pracovné dni a samozrejme,že sme museli zaplatiť za znovuzapojenie.Veď o to im išlo. Minule som volala na ich infolinku,tak jeden ich zamestnanec bol riadne arogantný a ešte mi aj drzo zlożil telefon,napriek tomu,že ja som sa s ním slušne bavila. Ruším s nimi zmluvu.
ja som spokojni z digi sat mám balík maxi
V priestoroch uvedenych ako pobacka Za najdete prazdnu budovu, tak sa tam zbytocne neprezente ako ja :-(
včera som hlasila poruchu , tv už nejde poriadne 4 dni o probleme viete a nič sa nerobi , dnes opet tv ešte nejde , začo vlastne platim ???
Za posledné 2 roky mi zmizlo 16 programov bez predchádzajúceho upozornenia,to je takmer 1/3,tak neviem začo vlastne platím - odchádzam od vás.
Dna 14.6. O 19,08 h. Som hlasila poruchu - vypadok kanalov...je 20,40 h. A NIC !!! Rozmyslam nad zmenou dodavatela....
Táto super spoločnosť je tak špekulatívna,že ani len mobilný telefon,alebo pevnú linku nemajú na pobočkách.V prípade poruchy ,možnosť sa spojiť len cez číslo zákazníckej linky.Dokonca ,keď napíšete mail,s pridaním vlastného telefoného čísla a poprosíte ,aby sa Vám čo najkratšom čase ozvali kašlú sa na Vás.Ani len ten mail nepošlú.Pritom som zákazník,ktorý si platí rozšírený balík a programy mi vôbec nejdú.Konkrétne sa jedná o pobočku v Žiari nad Hronom.
kanály sekaju polovica programov zrušená a internet v kuse vypadáva
Mal som aj ja digi tv cez satelit a radsej som odisiel teraz mam doma skylink cez satelit je to o mnoho lepsie riesenie aj ked je silna burka da sa pozerat tv vdaka vecsiej parabole vedsiu parabolu som si kupil kvoli digi a nic nepomohlo :-( cena dobra len zla udrzba .!!!
2 dni nie je signál na sidlisku Mazorník Brezno. Digi nemá servisnú linku a na uvedenom čísle je oznam, že dovolali ste sa mimo pravovnej doby. Taká spoločnosť, ktorá uvádza aká je špičková, by mala mať servis aj cez víkend. Po tomto víkende chce zopár ľudí prejsť ku konkurencii, kde je non stop služba.
Pomer cena a kvalita, lepsi satelit v SR nie je
Lutujem ze som ich zakaznik. Tyzden po nahlaseni poruchy nie su schopny poruchu odstranit.
Otras!!! Veľmi zlá komukacia so spoločnosťou, zlý prístup k zákazníkovi
stale nieco menia, vyberaju si programy podla svojho, hlavne ze polovica programov su sporty, tie preco nespoplatnia, vyjadril by som sa aj hrubsie ale ked trtko trtkom aj tu hviezdicku si vypytaju bez hanby
Najhorsia spolocnost ktora exostuje na slovenskom trhu..hodnotenie 0
Stále problémy s programami pretrvávajú, na mail neodpovedajú, jednanie cez telefón arogantné. Celá firma o ničom.
dobry den platim si faktury pravidelne kvzdy 12 steho a prislo mi ze ak nezaplatim dlh do troch dni tak ma vypnu platim mesacne 21,70 je to snad malo s pozdravom hajduova
Dušan Gbely Prečo vypadla Prima? Dcérske stanice ostali v programe no hlavná stanica není v ponuke. Rád by som vedel kedy bude zase v ponuke
8.2.2017 mám káblovku ,Senica,ul.Hollého,rošírenie programov,vyhodili ste nám český program Novu,Primu,prečo?a iné programy,stále špekulujete je to otrasné,,povedali mi,že programi kablovka bude fungovat tak ako fungovala predtím ,ked nebolo Digi.za čo vám platíme...čo mám vybavit a kde aby mi fungovala Nova a prima?
To isté sa stalo aj mne 29.12.2016 došla faktúra na HBO,ktoré som tiež nevedel že mám.a ani som nič neobjednával.Na zákazníckej linke kde som volal sa pani L. správala arogantne a nechcela sa ani somnou bavit a položila telefon.Dnes 31.12.2017to iste faktúra+HBO a dlh za minulý mesiac .Telefonát na zakazníckú linku arogancia odpoved pošlite žiadost o zrušenie HBO písomne.Pítam sa čo mám písat žiadost o niečo čo somnežiadal, ako je možné že niekto svojvolne môže bez vašho súhlasu aktivuje službu o ktorú nemáte zaujem ani neviete že jú mate.teraz neviem čo a ako a nakoho sa obrátit.Iné neostavá iba Digi po 9rok,zrušit.
pocas sledovania priameho prenosu zapasu nhl zacala aktualizacia. toto je velke svinstvo nakolko sa aktualizacia neda prerusit ani vypnut. takto si digi slovakia zakaznikov nenarobi.
Po 8 rokoch,pravidelného platenia a bez ani jedného omeškania,sme nie vlastnou vinou,nezaplatili za nejaké programy HBO,o ktorých sme ani nevedeli,že sme si ich vraj objednali...nás surovo odpojili...napísala som i mailom sťažnosť a žiadala prešetriť tuto zalezitost.samozrejme,že dlh som musela vyplatiť....ani keď už mali doklad o zaplatení,sa im nestačilo náš pripojiť a nechali náš aj celý víkend bez pripojenia...podotýkam, že mesačnú splátku 12,90 sme mali riadne zaplatenú,len za ten balíček HBO nie...pýtam sa; takto si Digiváži svojich verných dlhoročných zákazníkov? Tak to Vám milé Digiďakujeme veľmi pekne
Hnus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nielenže ich služby sú otras,ešte sa ani neda s nimi nič riešiť!!!!! Svoje sidlo zmenia a človek aby sa potrhal aby si zistil nove a infolinka vás pripraví o celý kredit na telefone
je to naozaj hrozné,pred dvoma tyždňami sme nahlásili chybu,a ešte nikto sa nehlásil pre servis.
polovica kanalov za ktore clovek platí ani NEJDU!!!! Je to ODPAD a najhoší provider TV akého som kedy musel TRPIEŤ !
Keď zaprší,pofúka vietor-obraz sa rozpadá,momentálne žiaden signál od nedele 4.12.2016.Po nahlásení-technik sa ozve do 3 až 5. pracov.. dní!!!
Neustále výpadky signálu (s využitím ich CAM modulu), po nahlásení chyby trvá večnosť kým sa technik ozve, ak sa vôbec ozve. Keď má riešiť chybu začne rozprávať hlúposti, že mám zlú TV alebo za to môže vypínanie TV z napájania, čistý amaterizmus, takých technikov nájdem na ulici plný autobus. Dokáže maximálne zmerať kvalitu signálu a to je všetko. Začnem riešiť odstúpenie od zmluvy aj keď mám viazanosť, nemám na nich už nervy.
ja somto už zrušil stale vypadaval ked len poprchalo a ked je zima ani nehovorim pokazili sa teraz mam cez telefon magio a mam pokoj
Odstranili niektore programy. Len tak! Vraj su odteraz za priplatok
Ukažkovy komunizmus v v poskytovani satelitných služieb....grc
Hľadám náhradu. Zase bol zrušený jeden z programov, ktorý sa dal pozerať AXN. Samé športové kanály a filmové postupne miznú.
Nedopatrenim (ktore mimochodom vzniklo chybou digi) som nezaplatila 2 mesiace za kablovku, v pondelok mi prisla prva upomienka, v utorok som to zaplatila (aj za oktober) a dnes si ma dovolili odpojit!!!!!!!!!ako rychlo to vedia odpojit tak zapojit to uz nejde tak rychlo.vraj o chvilocku Vas pripojime,ked som po dvoch hodinach zavolala ze ako este dlho bude trvat ta chvilocka tak ze niekedy buduci tyzden ma zapoja.Hlavne ze maju zaplatene a este chcu aj 14,90eur za znovupripojenie.
To este kolko tych vydrbanych madarskych programov bude v ponuke? Sme na Slovensku alebo v Madarsku? Total grc
nechajte si madarov a vratte nam sporty co sa s tym stale babrete
nevedia dodrzat cas odstranenia poruchy ich cas 72 hodin (3dni) od nahlasenia momentalne cakam uz 95 hodin (4dni) a stale nic
Problémy s internetom neustále.. Na ich riešenie sa čaká pár pracovných dní.. Je vôbec umenie sa tam dovolať.. Keby som mal v našej lokalite možnosť využitia optiky od iného providera ihneď by som zmigroval.. Cez víkend žiadna pohotovosť samozrejme, tomu sa hovorí podpora zákazníkom.. Katastrofa.. Ak máte inú možnosť vyhnite sa DIGI SLOVAKIA! DIGI SLOVAKIA - nestabilný internet, slabá podpora zákazníkom..
Za posledných 10 rokov som vyskúšal asi všetkých poskytovateľov satelitu na Slovensku. A nakoniec som sa vrátil k Digi. Veď vyskúšajte aj iné tv, veď nikto vás nenúti mať Digi, a potom uvidíte. Za tie programy majú skrátka najlepšiu cenu.
Ako píšete totálny ignorant ešte som také nezažila a y operátory vám skladali telefóny. Nula bodov neodporucam
OTRAS!!!!!!!!!!!!!!!!!! AK NIEČO POTREBUJETE, ANI SA NEDOVOLÁTE!!!!!!!!!!!!!!
Dobrý deň, je to skutočná záhada ake ste špatná , ignorantska TV a že doteraz máte ešte licenciu, v roku 2002, alebo 2003 sme uzavreli zmluvu a platíme € 10.- mesačne a z pôvodných programov ste zorali skoro všetko aj napriek tomu, že sme reklamovali Vami odobraté programy a síce Talianov, Francúzov,TV News, Nemecké programy filmy a namiesto týchto programov ste nainštalovali cca 12 programov šport, cca 11 programov Maďarov, potom cca 5 programov úplne hlúpych o ničom, takže väčšia polovica programov je úplne nepotrebná a žiadam Vás aby ste sa správali slušne aj v písomnom styku a zákazníkom aby ste netykali , žiadne Zadaj svoje......., ale správne má byť Zdajte svoje..... preto : žiadna hviezdička, hviezdička žiadna
Nestále programy, keď fúka, prší nie sú žiadne programy, mrzne signál, veľká nespokojnosť, len čakám, kedy mi skončí viazanosť a končín s celým DIGI, už nikdy viac.....
V Baničnom je katastrofálny obraz už dva týždne nikto s tým nič nerobí, dovolať sa nedá. Nuž došla mi trpezlivosť idem hľadať riešenie v inej firme. Fakt mám toho plné zuby.
Nejdem sa dovolat :( slubili nieco co nesplnili som nasrana. Uz dve hodky volama stale automat a vypne .Na hanbu ! :(
Ak si človek prečita tieto recenzie,tak je zbytočne písať ďalšie.Sú to rovnaké a stále sa opakujúcesa problemy.Najviac prekvapi človeka ta arogantnosť a neschopnosť komunikacie.Táto recenzia je upozornenie pre zaujemcov UTEKAJTE pokial je čas.Je banda pod.......nikov.
Katastrofa, platíme a buď sú preladené kanály a vypínanie neustále. Na Veľkonočný pondelok, keď veľa ludí má návštevy a najmä malé deti, ktoré by si pozreli TV -vypnuté. Dnes je 8.4.15 a čo sa deje? - vypnuté celá Palárikova i Kalinčiakova ulica. Hodnotenie je zlé, no platenie musí byť tzp-top, že?
HODNOTENIE???!!! žiadna hviezdička, neviem z akého dôvodu sa nedá pridať komentár bez hviezdičky, dala by som mínus 5 hviezdičiek, dnes 7.3.2016 o 16 stej - sme si všimli že nemáme signál tv. čakali sme, ako nám to odporúčali približne pred dvoma mesiacmi, "čakajte aspoň tri hodiny až potom volajte" , keď sa nič nedialo , tak sme zavolali, samozrejme nám oznámili, že nemajú 24 hodinovú službu, takže nahlásili výpadok a ozvu sa nám najskôr zajtra, nakoľko nikto okrem nás sa neozval ohľadne poruchy. (pýtali sa či nevieme komu ešte nejde digi - zrejme sme mali sme behať po vchode kto má digi a komu nejde) Ďakujeme za takéto služby, veríme, že ak si tento deň odrátame z mesačného poplatku, nebudú nám to penalizovať. Táto firma je hanbou. Keby to bolo raz, za rok, tak to sa dá pochopiť, ale že takáto veľká firma nemá 24 hodinovú službu. je to veľmi smutné. Vedeniu tejto firmy prajem krásne sledovanie tv programov na DIGI.
Mirec No , spokojný nemôžem určite byť. Každú chvíľu obraz mrzne, hlavne keď je zlé počasie a keby som nemal aj TKR, tak často nemám čo pozerať aj keď za to slušne platím. Nerozumiem tomu, prečo DIGI TV nedokážu zaradiť aj kanál Šport 2, ktorý vysiela aj hokejove zápasy Slovana v KHL, alebo vysiela preteky F 1, ktoré nenajdete na žiadnom inom kanali na Slovensku. Je to úbohe, že v 21 storočí si človek nemôže pozrieť to, čo by chcel a pritom platí za to slušné prachy a niekto si z toho kráľovský žije. DIGI - HANBA !!!!!!!
Všetko fičí ako by malo, dokonca máme viac programov než čo sa píše na ich webe keď sme objednávali. Kopec českých kanálov, len neviem prečo nenapíšu že tieto majú do ponuky, možno by aj toľko ľudí na nich nenadávalo
Komu sa majú odovziat digi elektroniku , ked ich uz nepotrebujeme
Všetko je ok,len keby aj Zilina mala kablovu digi.
Zamŕza obraz každý deň a dnes samozrejme vypadol signál,lebo pršalo...!
Sú nezodpovedný uhradíte cez internet faktúry a chodia vám upomienky že je ne úhrade na televízia. Nedá sa im ani dovolať a mail radšej ani nereagujú
priemerna satelitna tv na slovensku, nie je to bohviečo ale oproti dalsim poskytovatelom ktorych sme mali (upc a swan) su ok, aspon co sa tyka pomeru kvalita a cena
Je totálne nezodpovedné voči nám klientom mať jedno zákaznícke číslo pre celé Slovensko, na ktoré sa nedá absolútne dovolať. Pri poruche - ako je aj teraz, nemáme šancu zistiť, prečo káblovka nejde a dokedy bude tento stav trvať.
Slubovali ked vymenia septobox bude lepsi obraz ,ale je taky isty vypadava obraz mozna ,ze este castejsie jak predtym .Oklamali ma a beru viac penazi je to priserne ,neda sa ani dovolat s mobilom ,ked nespravia budem sa stazovat prislusnymi zakonmi!!!!
Keby som čítal pár týchto recenzií nižšie predtým ako som podpísal s nimi zmluvu asi by som sa nestal zákazníkom digi:). Ale našťastie mám zatiaľ len dobrú skúsenosť. Objednal som si satelit cez web, o pár dní ma kontaktoval technik a dohodli sme sa na čase inštalácie. Prišiel, namontoval a odvtedy všetko funguje super, žiadne výpadky. Je to už asi 3 mesiace
digi mam uz niekolko rokov a som velmi spokojna, nikdy ziadny problem, obraz aj platby v pohode. na zakaznicku linku je tazie sa dovolat, ale vibavila som vsetko elektronicky bez problemov
katastrofa,obraz sa rozsýpa na kocky,pásy,hlavne podvečer,digitálne kanály ,analogové idú,ale to nie je kvalita,hľadám náhradu,idem Digi zrušiťHodnotenie pod psa.
stale to robi stvorceky na programoch.nejde sa clovek dovolat na tel.linku a ked sa dovola tak su neochotne pracovnicky,drze a neprijemne
Zrušte sa ako firma. Hanba, za mesačných 9,60 bez teletextu, so samými výpadkami, s hroznou programovou ponukou, (v rámci športov tristo deb***h futbalov, len reprízy, nič aktuálne), proste pretiekol pohár trpezlivosti. Musíme si nájsť čas na Vaše zrušenie. Nikto, z vašich zamestnancov nie je schopný nič vybaviť. Vyhovárajú sa, že na porade hovorili o problémoch ( Handlová), ale im, ako ani vám, na klientoch nezáleží. Len nás to stojíkopec nervov. A to vaša ponuka hodnotenia nemá v ponuke relevantnú známku. Bodaj by ste museli pre nedostatok klientely skončiť - ale s hanbou. To vám prajem zcelého srdca. Iné si nezaslúžite. Som za zrušenie vašej firmy. A nezaslúžitesiani pol hviezdy. Iba ak ...
Najotrasnejšie, v najbližšej dobe rušíme. Ešte aj zamestnankyňa v Handlovej je dess. HANBA. Kážete pridať hodnotenie, ale mínusovéhviezdy tam chýbajú. Strašné.
Skoda ze sa neda dat slabsie hodnotenie ako slabe!!! aktualne som na zákazníckej linke 1:20:10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Koniec toto, skonci viaźanost a koniec!!!!!!!!!!!!!!!!!! CELE ZLE!!!
Chcem poďakovať tejto spoločnosti za darček k Vianociam. Som dlhoročný zákazník Digi a preto ma nemilo prekvapila faktúra za zapojenie STB zariadenia. O jeho výmenu som nežiadal ako o niečo nové, Vaša spoločnosť však končila so starým STB a musela toto zariadenie vymeniť a tiež som sa tým nestal novým zákazníkom , Chcem sa spýtať, ak budete o týždeň meniť zasa STB zariadenie, budeme sa Vám na to skladať? Viem , že z právneho hľadiska to máte všetko ošetrené, ale z ľudského ste úplne mimo a prajem Vám ,aby ste si začali konečne vážiť aj zákazníka .
Nejdú mi žiadne programy a mam čakať 3 pracovne dni na odstránenie poruchy .... Úbohá spoločnosť odkopnem ten satelit zo strechy .... Budem sa pozerať do krbu ako kromanonec
Som s nimi už dva roky a zatiaľ bez väčších problémov. Spočiatku občas vypadával obraz keď bolo zlé počasie, ale teraz už dlhšie bez problémov. Zdá sa, že som jeden z tých šťastnejších (podľa hodnotení nižšie) a dúfam že to tak aj ostane:)
Veľmi často zlý alebo žiadny signál, vypadáva obraz .... - telefónne číslo na poruchy už máme v rýchlej volbe
Velmi zle skusenosti absolutne nedvihaju musim mat minimalne 15€ kredit lebo uz ked to zvoni stahuje ti to dole. Neustale niaky probldm trochu zafuka vietor a nie je signal. Nemaju ani email kde by sme im mohli napisat ked uz teda nedvihaju. Neodporucam nikomu !!!!!! :(
Po aktivovani novej digi mam velml zle skusenosti.Posielaju mi take ucty ktore vobec nemam vzmluve.Telefon nedvihaju.Nedoporucujem su to klamary.
Po aktivovaní novej DIGI mám iba negatívne skúsenosti. NEDOPORUČUJEM !!!!!
Hodnotenie firmy na dobrej úrovni, škoda len že nesplnili sľub na začiatku, kedy firma novým klientom slubovala aj pripojenie na internet.
Jsiyslnemozem povedat neaku kritiku aspon na ruzombersku pobocku :-) Stretla som sa s ochotou personalu vzdy ked som nieco potrebovala poradis a pomozu.Ani s dobolanim sa na infolinku som nemala nikdy problem,skor ,si
No odkedy presli na akisi novy sistem tak sa to neda pozerat ako tak na analogovom ale digitalne je onicom, a prisiel k nam technik a zdrhol bez vysvetlenia po dvoch hodinach co s tym nic nevedel urobit
Cely vikend zly signal na kablovke vypada obraz, mrzne.......jednoducho nervy!!!!! Asi si budeme musiet najst inu firmu...
Hodnotenie je skor na minusove hviezdicky... nezasluzia si ani tu jednu nakolko pristup k rieseniu problemu je nulovy... ked im clovek vola na infolinku aby ohlasil poruchu nikto nezdvihne telefon hlavna vec, ze PLATIM aj za tie keci co tam pustaju do okola kym cakam na spojenie s operatorom, ktory tam asi ani nieje :/ na co potom mate nejake cislo ked k nicomu nesluzi? Ked sa aj podari dovolat tak s danym problemom sa nic nerobi lebo vsak je vikend takze od piatku obeda do pondelka sme bez netu, vsak co ved zan maju zaplatene, ze?! A to sa nestalo prvy krat... Skonci viazanost a koncim s vami mile DIGI lebo zaplatit pokutu 50eur za to, ze si neplnite svoje zavazky vam nebudem!!!
Príšerná kvalita vysielania, ak vôbec funguje, hlavne, že platíme plnú sumu každý mesiac. Už 5 dní nie je večerný program k pozeraniu a ani večerné rozprávky pre deti. Žiadam Vás, aby ste prišli vysvetliť ťažko postihnutým ďeťom, že už ani telku nemôžu pozerať, i keď sme kúpili nový televízor.
Na bratislavských číslach sa nikto nehlási, jedno ani nezvoní. Toto čo je za služby? Večer sa nedá pozerať TV, nikoho z Vás to nezaujíma? No od tohto momentu ani mňa. Zruším zmluvu a prestanem platiť. A ak to niekde bude možné, spravím zadarmo aj perfektnú reklamu!!!
Skutočne ide o potešenie na mojej strane, keď už užívatelia káblovej televízie v meste cca najmenej po 3 dni majú v najfrektovanejšom vysielacom čase možnosť sledovať iba zvuk a obraz iba vo forme pestrofarebnej mozaiky. Ľudia si vzájomne volajú a neveria vlastným očiam, že sa daný problém nerieši. Budem teda aj ja ako občan užívajúci túto službu pristupovať rovnako "zodpovedne" pri úhrade danej služby!!!!!!
Hamba celemu DIGI!!!Neoporucam nikomu!!!!
Túto spoločnosť by mali zrušiť, pretože je neskutočné ako klamú ľudí pri podpise zmluvy!!!!! Ak chcete vypovedať zmluvu na základe toho, že ste nehnuteľnosť predali dajú vám pokutu a ešte sa vyhrážajú!!! Samozrejme na vlastné náklady musíte poslať prijímač poštou do ich bordelu čo sa nazýva firma DIGI TV...... Hanba..... maximálna nespokojnosť z mojej strany!!!!
Velmi zle.stale mam,že žiadny signál,aj 20x počas filmu.
neviem kto robi fakturi ale stale mam nedoplatok 22 euro a stale platim dajte mi odpoved digi tv
pripajam sa ku kazdemu negativnemu prispevku otrasna spolocnost nulova komunikacia zo zakznikom nakolko dovolat sa na ich jedno poondene t.c. je asi skor zazrak nez fakt ....koncim s vami a ludia urobte to iste lebo len tak posleme digy do certa ked nevie byt serioznym produktom za ktory si platime ....
Ja si myslím ze aj ta jedna hviezdička ako hodnotenie je veľa, nakoľko nechce načítať kartu a vypisuje že karta je opačne vložená a asi viem a vidím ako kartu vkladám ,keď prší nemám žiadny signál ale od zákazníkov eura chcú aby platili ale začo ???? " totálna nespokojnosť "
Digi Slovakia je jedna zbytočná spoločnosť do ktorej sa nedá dovolať v prípade reklamácie majú len jeden tel kontakt kde sa nedá dovolať moja vnučka mala nedoplatok za digi box o ktorom ani nevedela že zato sa ma platiť po roku jej zablokovali všetky programy ona tú čiastku hned uhradila 30E a oni napriek tomu jej nezapojili programy povedali že má poslať mailom potvrdenie o platbe učinila tak 12x a oni ani napriek tomu nespravili nič nadaľej tvrdili že ím to ešte neprišlo ona to ma potvrdené že to odišlo na účet z banky do digi povedali že má čakať na mail odních ktorý voliako nechodí ja pesnička od žbirku je to jedna podvodnícka spoľočnosť zákazník ích nezaujíma teraz by jej mali dať zľavu ích neprofesialitu a neschopnosť komunikovať a nie sú ústretový voči zákazníkom taká spoľočnosť jak je digi nemá čo hľadať na slovenskom trhu
Nanutil nam kupit stare digibox a ktomu som si objednal o rok pozdejsie 2 nove digibox-i! Na to vypli staru digi kartu aj napriek tomu ze ich o to nikto neziadal,a teraz na callcentre nie je ziadna ochota znova aktivovat staru kartu! Chcu nam nanutit dalsi novy digibox a to takym spôsobom ze vraj od novembra budu rusit stare digiboxi !Su to obycajny odrbavaci! Clovek je ochotny platit, a oni nie su ochotny zakaznikovy vyhoviet. Je to bullshit company!
moje hodnotenie maximalne zaporne...spolocnost ktora si vobec nevazi zakaznika...ich zakaznicka linka je totalne zbytocna...je to jediny kontakt na nich a za niekolko dni a desiatky pokusov sa tam dovolat som neuspel ani raz...nemaju co robit natrhu...ich sluzby su nekvalitne a neodporucam nikomu...radsej si priplatim za kvalitu...
Fakt sa tam nedá dovolať skúsil som 0 1 3 atď atď. aj tak to nikto nedvíha,
Úbohé služby. Na zákazníckej linke nič nevyriešia, tety v zákazníckych centrách sú neochotné a oduté. Firme daná výpoveď, o dva dni TV nefungovala a nespojazdnili ju už vôbec. Reklamáciu neuznali, stornovali chybu systéme, vraj sme to neriešil, čo nie je pravda. Odporúčam sa im vyhnúť, ušetríte si nervy.
K nam prišiel technik,nainľtalovat novu skrinku a tanier, vobec nekomunikoval s nami frflal, prišiel do vnutra ani sa nevyzul,keby aspon povedal prepačte idem obuty,ale nic ,sadol si v spinavych monterkach na bezovu stolicku ,nekomunikoval ,vypisal zmluvu,tuto to podpiste ,sms -koval za stolom nic nam nepovedal len frflal,ze to nie je jeho cast,kde on chodi musela som mu diktovat 3x adresu ,nebol si ju schopný zapametat na 1x ,bol odporý, nadutý, doležitý ,neludský, hnusný fuj, neviem jeho meno ,ale mal čislo 6040,pod svoje meno napísal číslo . Strašne tažko sa da dovolat do Digi, ja som sa dovolala po mesiaci, no des
Už zase je vypadnutý signál od obeda,bola to zlá voľba dať sa do tejto spoločnosti.Jozef
Súhlasím s kritikou na funkčnosť káblovky a nemožnosť spojiť sa s osobami zodpovednými za odstránenie porúch, ktoré sú časté, nehovoriac o rozdielnosť hlasitosti na jednotlivých kanáloch. Je to najhoršia káblovka na Slovensku. som rozhorčený a zrejme budem uvažovať o zrušení zmluvy.
sluzby na slabej urovni, neustale vypadavanie programov, oprava trva strasne dlho, spojene telefonom ziadne nakolko na cislo ktore udavaju sa nejde dovolat, prosim robte nieco nech sa to zlepsi, lebo pomaly nebudete mat ziadnych zakaznikov
Otras, niet s kým komunikovať o problémoch, nedostanete sa k žiadnemu kontaktu, v callcentre nič nevybavíte, sústavné problémy s platbou cez SIPO,, samé vyhrážky cez SMS, asi skončíme na súde, hviezdička v hodnotení je veľa
Som spokojná ešte vždy keď som tam zavolala že je porucha tak mi pomohli a poruchu odstránili.
Katastrofa, uz týždeň sa snažím dovolať, poslala som aj maili a nič...
Ja mam box za 30 euro co sme si museli kupit plus karta,,, Tak nam to od 1.10 2015 vypadlo,,, dovolat sa im neide , na e mail neodpovedaju,,,, Mam este aj 2 boxy co platim za ich prenajom 1.50 za kus mesacne tam vsetko funguje ok,,,, Ale nechapem tento bezohladny pristup a ignoraciu zakaznika, No skusme nezaplatit poplatky tak sa nam nezabudnu vyhrazat formov obalocky na obrazovke !!!!..... ale uz asi ani to nie a Rovno nas zrusia !!!
Katastrofa každý mesiace musím chodiť do pobočky že nefunguje a nieje signál a ked volate do BA na centralu NIKTO nedvihne strašne.Asi pôjdem a zrušim zmluvu a basta.
stoji za velke hovno cele digi ani zadarmo keby ze oni mne by platili tak to nechcem
Dns volam a nik nedviha.nejdu nam programy iba lux ide ni a nie sa dovolat.na nervy sme
KATASTROFA...Nie je mozne sa dovolat.Dokedy funguje ZAKAZNICKA LINKA.Za odpoved dakujem.
Toto nieje možné dovolať sa!!!!! Skôr sa dovolam prezidentovi !!!!! Som nútená zrušiť zmluvu Už mám toho fakt dosť!!!!
Katastrofa!!! Už ich mam dosť ! Technik si nevšimol na mojej zmluve že je bez viazanosti volala som vo štvrtok a povedali že v piatok ma zapnú dnes je utorok a karta je stale zablokovaná
Nedám ziadne hodnotenie,lebo nezaslúzi ani jednu hviezdu!!! Odkedy ste vymenili Digi boxy, máme len problémy . Neidú nám kanály, vise 40 madarskych,po telefónnom kontakte,ste to dali do poriadku,ale na druhy den sa opakovalo to isté. A navyse musíme platit 1,50 eur mesacne za tie nové boxy!!! A naco,prosím vás pekne??? Dovtedy sme preco nemuseli platit??? Mózete sa hanbit,uz sa rozmíslam nad tym,ze prejdem na UPC-.
nahlásil som chybu pred viac ako 24hod a stále nič
Digi? hrozne som nespokojna vypisuju nedoplatok ale zaco? to neviem to neudavaju........platim pravidelne a vypnu .....zaco?ak nedaju odpoved mozu sa tesit na markizu budu mat vacsiu publicitu.prosim odpovedajte na email.var.symb.30522485.inac budem nutena zrusit digi.stracate zakaznikov.bordel mate tam..!
Dajto nehra poriadne su tam zvisle ciary a potom nevidiet riadne obraz.
fuuujjj digi tv hanba neda sa dovolat
dufam žľ aj pracovnici tv maju vypadok neviem kto vam dal opravnenie o posielani elektronockej faktury ktora sa aj tak neda otvorit fakturu som zaplatil pošt.poukažkou 24.8 a doteraz ste neurobili nič telefony nefunguju cislo mojej zmluvy 303597713 ukončujem s vami zmluvu nieste korektna služba
Ludia pozor, ak cakate na linke 0850211112 tak bacha lebo operatori (mne ora.ge) aj cakanie uctuju ako hovor, ja som tak prevolal vyse hodinu a teraz mam navolane velmi vela, to nechapem nikto nezdvihne aj tak to uctuju...
Zakaznicka linka nedostupna - kontretne technicke oddeleni, mame vypadok a nevieme sa nikam dovolat.
UZ 3 DEN SA NEDA DOVOLAT DO DIGI , SKUSTE MI POSLAT FAKTURU ZA TENTO MESIAC, DIGI NEJDE A VY CHCETE PENIAZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
najradsej by som dala nulu.nikto odvás z firmy necítá tie kommentáre???????????????????? vobec nie som spokojná!
Nerozumiem tejto zakladnej chybe v kominikacii, napriek mnohym negativnym odozvam. Je to priam nepochopitelne. Majitel firmy ZOBUD SA!!
Moje hodnotenbie je nulové, lebo sa s vami nedá spojiť, poslali ste mi ssm správu, že som neuhradila faktúru na 19,27 Eur VS 30276841 t.j. číslo zmluvy, ale ja som uhadila v sume 20.00 Eur na vaše nové čísloúčtu, ktoré je na preberacom protokole Nová DIGI
Dovolat sa je nemozne, vcera cely den, po 20 min na linke a nic, pisal som im spravu a nic, ziadna reakcia, dnes rano tam volam 10 min zase nic, katastrofa, dakujem pekne za take sluzby a rusim zmluvu...
Bud nemam signal alebo mi ide len ct1,dovolat sa neviem uplna supa v 21 storoci...
Tak ja sa znich asi zblaznim. Takito ptincip som este nepocula. Vypli nas emailom som poslala prevod vcera uhradzala ani muk na email mi neodpisali a ako im tam volam tak uhrada nedosla. Uzasne!!!! Prosia o trpezlivot no ja uz ju nemam!!!!
Uz dva dni sa neviem dovolat vypli nam kartu sek o zaplateni som odfaxovala a stale nic platime bud za to ze nie je signal alebo ze vas vypnu upna nespokojnost
Tie faktury je u nich des,stale dookola nam tam najdu nedoplatky ktore samozrejme sú zaplatene preukažem sa sekom a oni nepovedia ani prepačte že ste boli odpojený 4-5 dni neviem odkial beru take nedoplatky že za rok 2013 a tak naštastie si odkladam seky inac by som to musela platit znova. ,ked tam volam dovolat sa neda,totalná nespokojnost.
stými faktúrami je to hrozné stále im niečo chýba ked tam voláte každý povie niečo iné ,ak a teda dovoláte aj teraz tam volám 30minút a stále nič asy tam vymreli
Pridám svoje hodnotenie, čím ďalej, tým viac som so službami Digi Slovakia nespokojný. Nielen, že sa redukuje počet staníc, ale nie je možné sa dopátrať k t. č. na kanceláriu. Užívateľom som už 7 rokov. Urobte s tým už poriadok, to ste v reklame sľubovali. S pozdravom, Dušan Kučera,Vnút. okružná 33/87,Kn
sme nespokojní, vypadáva signál a nedá sa dovolať na INFO linku! pracovník, keď príde nahovára nás na satelit.
Už asi týžden nám zrnia niektore programy a nič sa stým nerobi!!!
chvala bohu ze som neni sama co nema podla digi zaplatenu fakturu ale vypli ma aj tak ved to neni prvy krat ale u mna naposledy uz toho bolo za 2 roky dost.
Presne ako Miroslav...posielajú sms o neuhradení faktúry, ale pritom je všetko uhradené! Som zákazníkom 8 rokov, ale v posledných mesiacoch hotová katastrofa. Na pobočky sa nedá dovolať, na zákazníckom čísle 0850 211 112 som naposledy čakal 25 minút a nikto mi to nedvíhal. To som zvedavý, koľko som prevolal. Komunikácia so zákazníkom je úplne katastrofálna. Podľa mńa si vážia len nových zákazníkov, ktorí uzatvoria zmluvu s drahším balíkom. Takisto sa im neráči odpovedať mi na mail, v ktorom sa domáham nejakej komunikácie o faktúrach. Takže majú v tom veľký bordel!
otras vymontujem to a vyhodím, dovolať sa im 0 bodov fa chodia ako chcú, namontuju mi nové zariadenie za tyzden mi nejdu programy
08.07.2015 okolo 9.00hod sme volali do Bratislavy na poruchy,že máme zlý signál na Digi.Do troch hodín bola porucha odstránená,za čo im veľmi pekne celá rodina ĎAKUJEME.Sme všetci spokojní.Musím pochváliť aj pána technika,pretože bez reptania preložil celý tanier na druhý roh domu a naťahal káble.Ešte raz veľká vďaka.
Miroslav vystizne napisal svoj nazor, ktory je identicky s mojim. Dnes vecer ten isty problem, a temer 2 hodiny sa k nim neda dovolat. A ten flegmaticky a povysenecky pristup zamestnankyn Komarnanskej pobocky, k nam - platiacim zakaznikom - uz ani komentovat nebudem.
neviem sa dočkať, až mi skončí dvojročna doba viazanosti na satelitnú gigi televíziu a hned s vami končím. Aké sú príčiny? 1.trošku zaprší alebo zasneží a signál je v nedohľadne 2. stále mi posielate SMS, že som neuhradil mesačný poplatok a to aj napriek tomu, že som ho vždy uhradil 3. keď sa chcem na to opýtať, tak sa k vám nedá dovolať, nakoľko mate len jedno číslo 0850 211112 , ktoré mi nik nedvíha, ale spoplatnené je Moje hodnotenie : ste najhoršia firma , ktorej služby musím ešte niekoľko mesiacov využívať a tiež firma , ktorá nemá záujem aby s ňou zákazníci komunikovali
Dovolať sa k nim pre informácie je takmer nemožné. S komunikáciou som nespokojná.
Trosku zle pocasie a je pi digi
Su to smr**, nikdy v zivote si od nich neberte satelitnu TV. Zavadzaju a klamu!
Ladislav, 26. mája 2015 Vaši zamestnanci vymenili Digi zariadenie, lenže stav sa horšil o moc Váš technik / kôd technika 6081 / sa vyjadril, že oni majú vymeniť len prijímač a dekoder, a ostatné máme vybaviť iným technikom opravárom, lenže ani hlas nemáme v poriadku, žiadam nápravu a to hned, čím rýchlejšie !! alebo dať zariadenie do pôvodného stavu, za momentalný stav nie som ochotný platiť mesačný poplatok, čo som doteraz riadne platil.
Bola bi som rada keby ste dvihali telefon. Slubovali ste nove programi ale 42 programov už vypadlo .ak to nezmenite rušim s vami zmluvu.aspon sa ozvite
televizia je ok az na ten signal dost casto vypadava a na to mam jed
Nejde Nam digi,a od 15.00 nedvihaju telefon..Nezodpovedna firma..
nejde mi net a už pol hodiny čakam v poradi.Užasna skusenosť.
Nezodpovedná firma.časté výpady internetu a pri reklamacii nedvýhaju telefon.Nikdy viac Digi
Nezodpovedná a klamlivá firma. Zavádzajú zákazníka! Nedvíhajú telefóny a neriešia problémy. Mám trvalý príkaz, hradím pravidelne a nejde mi telka, ale sa nikam nikdy nedovoláte, fuj!!!!! Fuj s takou spoločnosťou!!!!
často vypadávajú programy,dovolať sa nedá,v základnom balíku zvýšili platbu a žiaden program v nom nie je v HD kvalite,po vypršaní zmluvy-ruším digy- všetko je už na dobrej ceste,momentálne som s digy spokojná :)
ja som mal podobnu skusenosť dva krat pýtali na ten istý mesiac poplatok a po zatelefonovani do bratislavy a preukazani ustrižka zo šeku bolo všetko ok . v pobočke komárno ma sice chceli odrbať ženska sa usilovala aby mi nahovorila že nové hd boxy sa nemôže montovať samoinštalaciou ale po zavolani do digi centra operator povedal že kludne sa môže ak si osoba trufa a že ak to montuje technik tak 19,99 eur inštalacia . tak asi ma kvoli tym 20 euram chcela nahovoriť na technika . inak samoinštalacia uplne prebehla doma bez akychkolvek problemov
Po rekonštrukci nám prestali hrať všetky stanice na hify zostave po telefonickom rozhovore s pracovníčkou spoločnosti nám bolo oznámeme že oni nikdy negarantovali príjem radiových staníc a preto nám to nebude hrať.Neviem ale je to trocha smiešne že doteraz to išlo a zrazu nie .Je to trocha zarážajuce keď tu nemáme dobrý príjem na svoju anténu tak to neviem pochopiť prečo to zrušili,keď isto aj viacerý odberatelia to mali takto doteraz naladené.Myslím si že by to stálo na zamyslenie páni a dámy zo spoločnosti Digi či nie.
tak toto nemá chybu-od rána vyvolavam na ich info tel. číslo a za moje peniaze stále počúvam len ich hudbu a nie a nie sa dočkať toho ich operátora a konečne sa mi nejaky ozve a ma to zruší vraj volám v nepracovnom čase .Lutujem že som si s nimi predlžila zmluvu. pridávam hodnotenie keby sa dalo 0
tak toto je hrozne troska pada sneh alebo prsi a nejde obraz ani dovolat sa tam neda
Vysvetlí mi niekto prečo v Baničnom tretí deň nejde TV?
Neustale ich telka pada a straca signal, prehadzuju sa stanice a pod. Co sa tyka internetu tak je o polovicu pomalsi ako je uvedene pricom za podobne ceni ponuka aj konkurencia niekolko 10x rychlejsi internet ako digi. Internet nielenze je pomaly ale je aj nestabilny (nema stabilnu rycholst co pri tak nizkej rychlosti je katastrofalne) a pravidelne vypadava na niekolko hodin, najcastejsie vecer ked chce clovek nechat stahovat.
toto je hrozne, v augusta mi vypli, ze vraj za nedoplatok za maj, jun, jul a august a pritom som mala vsetko zaplatene, a dovolat sa im vobec neda, potom som ustrizky odfaxovala a ani sa nato nepozreli, v septembri mi vypli zas, ze vraj som zas nemala zaplatene jun a jun, mesiac som sa nevedela zas dovolat, v oktobri mi nahodou zobrali telefon a tam mi povedali, ze ako je to mozne, ze mi vypli, ked mam v digi priplatok, a teraz je december a dnes mi dojde smska, ze vraj mam zas nedoplatok 40 eur, a samozrejme dovolat sa neda, LEBO NIKTO NEDVIHA!!!! uz mi lezu na nervy, hnusna banda!!! a ta jedna hviezdicka je len preto, aby som vedela poslat tento komentar!!!
STUVTOFIRMOV NIGDI NEZACINAJTE VIZADUJU PENAZE DVAKRAT ZA TEN ISTIMESIAC A NIKTO NEKCESVAMI ROZPRAVAT BITOCNE POSELATE USTRISKI O ZAPLATENIE ANISANATO NEPOZRU
Pred 5- timi rokmi mi skončila zmluva všetko v pohode ešte aj zariadenie som vrátil a naraz postúpenie pohľadávky cez neakú firmu kde nik neberie telefony , ale peniaze by zobrali banda je to .A vraj šmejdi už na slovensku skončili?????? Ta hviezdička je iba s dôvodu zverejnenia.
Nemožem hodnotit lebo digi nemam ale sa pripajam do diskusie lebo my poslali daky nedoplatok z roku2013 a to digi nemam uz od roku2010 a tie ich info čislo 0850211112 to je poriadny hltač penazi naskoči zaznamnik a a cakam na ich operatora ,pustia hudbu a len čakaš a čakaš a žiaden operator to nebere,hrúza !!! banda jedna zlodejska!!! a tu pohladavku posielaju výpalníkom..dal by som im minus hodnotenie ale bez tej hviezdičky sa neda uverejniť moj komentar!!!!!
Takisto slabé hodnotenie, pri tých telefónoch asi nikto nesedí. Rieši to niekto?
Mne tiez poslali ze nemam zaplatenu fakturu a pritom nemam od nich predplatenu ziadnu sluzbu a dovolat sa na ich cislo to zabudnitei
Prosím Vás pekne, kde sa mám dovolať, ak s touto spoločnosťou nemám žiadnu ZMLUVU a už dva mesiace po sebe mi chodia sms, aby som uhradila určitú sumu?!
Firma nieje schopná 3 mesiace vystaviť faktúru na ktorej sme sa dohodli V zmluve. Najprv chceli 50 eur potom už len 20 eur A pritom som mal všetko uhradené. Telefónne čísla nefunguju A ich infolinka 0850 211 112 je len na to aby Z vás vytiahla peniaze. Som absolútne nespokojný a rusim s nimi zmluvu
Každý deň sa babrete so stanicami na káblovke. Je treba volať do Bratislavy aby s Vami urobili poriadok. Na TV JOJ ste dali ten istý signál ako na TV Pluske. Čo za magorov tam vlastne robí, nevidíte čo nám predkladáte ? Okamžite to opravte, lebo volám Bratislavu !
telefony uvedene na stranke neexistuju lebo dovolat sa nie je mozne a ked sme volali na 0850211112 tak zrejme digi je na tom velmi biedne ked su odkazani na peniaze za natahovanie casu pri volani, 3 min. mi nik nezdvihol... stale im pada tv signal staci dazd my koncime s nimi uz chapem preco su z rumunska....ujdi kto mozes
dala som jednu hviezdičku lebo polovička sa nedala, stále nám vypadáva, na servis sa nedá dovolať, prídu opraviť len ked idem na pobočku a poviem nech mi zrušia zmluvu, že si dám iný satelit
zas*** firma..to je neskutocnee..
važena pani Zah***.Vy asi žijete ešte v "socializme"pracovna doba u Vas neznamena nič.chodíte si tam ako chcete a odchadzate kedy sa Vam zachce.a služby -no o ničom.ked niekto nahlasi porucu,odvolate sa na technika,a ten ani často nevie ,že niekto oznamil poruchu.Budem pisomne kontaktovat važho nadriadeneho v Bratislave.Určite sa najde zamestnanec,ktory Vas vymeni,a bude si važit určite lukrativne zamestnanie.pretože v dnešnej dobe,ked je vysoka konkurencia,taketo spravanie je nemožne.
hrozné služba oprav a kontaktov ktore nedvihaju telefon proste chyba že som v tejto spoločnosti
Najneserióznejšia firma akú poznám. 1.8. som hlásila poruchu, dnes je 15.8. a každý na to kašle. Urgovala som to tri krát a stále si zo mňa robia blázna,vraj dáme urgenciu....Neviem či sa na túto firmu nevzťahujú zákony tohto štátu, ale sú presne určené zákonné lehoty na vybavenie sťažnosti, vybavenie reklamácie a pod. Obyčajná zlodejská banda!!!!!!!!
otras jednoducho odpoja, neviem sa dovolať do žiadnej pobočky.Kašlem celé digi som znechutená!!!
celá firma digi stojí za prd som starý zakaznik a na novú digi už čakám viac ako mesiac aj dva týždne , ak tam zavolám tak ma vždy odbyjú s frazou , že to už urgujú a pritom stále nič
A to Vážení ešte možno neviete ako to majú genialne vymyslené,že ked voláte na číslo 0850 xxx xxx tak voláte mimo paušálu.Na vysvetlenie,ak máte napr. neobmedzené volania na všetky čísla v rámci SR,alebo voláte v rámci volných minút a máte dooostratok volných minút tak volanie na číslo 0850 platíte navyše,dobré,čo?Vydžubávajú s nami,lebo sa necháme,ale ak by sme sa aj nechceli nechat,čo môžme urobit,je to skôr o slušnosti operátorov.
dobry den moje hodnotenie je na bod mrazu nemozem sa vobec spojit uz druhy den len stale je tam odkazovč uz som tolko pretelefonoval uz mi to lezie na nervy je to katastrofa ked ja nieco chcem ako zakaznik tak sa nemozem spojit je to ubohe. firma digi zaraba aj natom co tam telefonujeme maju to pekne premyslene ako zarobit a nic nerobyt.na slovensku je to tak asi mali by stym niečo konecne uroby a skvalitnit pre zakaznika dakujem.........
Moje hodnotenie je preto slabé lebo sa neviem vôbec spojiť s pobočkou v B.Bystrici už dva týždne. Mali by ste s tým niečo urobiť. Ďakujem
Na to aby ste sa dovolali do uvedenej spoločnosti si radšej zoberte dovolenku , mne sa to podarilo až po 3 hodinách.
Tak tak
Nezarába DIGI SLOVAKIA náhodou aj na tom telefonovaní? Ja ako ich dlhoročný zákaznik aby som sa mal dovolať do spoločnosti bez problémou nie? A nie aby som čakal 10 min kím ma s niekim spoja.
servis...strasne neda sa tam dovolat dva dniiiiii furt ten nechutny odkazovac, prevolam majetok , zvazujem odchod ku konkurencii
toto je pravda
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách