Hľadať firmu

Kontaktné údaje SWAN, a.s.

0650 123 456
SWAN, a.s.
Borská 6
841 04  Bratislava

Poskytovateľ elektronických služieb, internetu, telefonovania, televízie a dátových služieb formou kreditného systému využívania služieb.

Pobočky SWAN, a.s.

Bratislava:
Banská Bystrica:
Dubnica nad Váhom:
Dunajská Streda:
Ďalšie pobočky

Fakturačné údaje SWAN, a.s.

Názov: SWAN, a.s.
Sídlo: Landererova 12, 841 04  Bratislava-Staré Mesto
IČO: 47258314
DIČ: 2120112522
IČ DPH: SK2120112522

Hodnotenia SWAN, a.s.

Hodnotenia SWAN, a.s.Pridaj hodnotenie: vyber hodnotenie



Hodnotení: 1
globetroter Hodnotenia: 1Užitočné: 0
16.08.2023

fakturacne oddelenie je banda ....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Kamen Hodnotenia: 1Užitočné: 1
07.07.2023

Neodporucujem vam tuto spolocnost!!!Ziadna iniciativa ohladne pomoci internet stale pada a nevedia vyriesit problem.Od kedy ste sa spojili zo 4kou tak idete dole vodou do doby kamennej.Tak to vidim ze asi prestupim ku konkurencii.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
MATOOOO Hodnotenia: 1Užitočné: 0
07.07.2023

výpadok, nejde internet, nemohli sme pozerať stream!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ten ktoremu ste zavesili hovor Hodnotenia: 1Užitočné: 2
17.06.2023

Nedoporucujem tuto firmu , sam som pre nich externe robil technika , servisne vyjazdy z pred roka nevyplatene !!! 3x som volal na infolinku s poziadavkou o navysenie upload rychlosti 3x si to nevyskolená pracovnicka skontrolovala vraj sa bude dat navysit o dakych 20 az 30 mbps. uz pri prvom telefone som im oznamil ze od nich mam LTE internet nech si to poriadne prekontroluju , odpovedf bola vzdy kladna ze nieje problem . po 2hom telefonate som objednal server za 2 000 eur ktory mal byt napojeny na ich LTE internet s podmienkou 30 mbps uploadu . server doma rozbaleny objednavam navysenie ano da sa podavam poziadavku ... super za 2 dni mi volaju koli poziadavke ze mi idu navysit ten moj upload o dakych par spotenych mbps cca 3 . dakujem swanu za nepreskoleny personal vyhodenie mi z vacku 2k penazi za masinu ktoru ich spoteny internet nestiha a nakoniec ani len prepacte . ked som siel sluzbu zrusit zdvihla ma Knotova B. ktora mi oznamila ze sice uz niesom viazany ale este mesiac musim

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Haluska Hodnotenia: 1Užitočné: 4
05.04.2023

Táto firma vie iba posielať faktúry. Spätne so zákazníkom nekomunikuje vôbec, ale vôbec nikto!!! Kontaktný formulár je nefunkčný!!! Nikdy nemáte spätnú väzbu, čo ste im poslali. Nedržia vlákno. Písomná požiadavka zákazníka sa nedá spätne overiť. Ani odoslanie a ani obsah požiadavky. Začínam hľadať iného poskytovateľa. Že 4-ka. No služby majú na päťku!!! Sú to absolútni lúzri!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
siladiova.a@extel.sk Hodnotenia: 2Užitočné: 2
26.01.2023

Ranná komunikácia , teraz neviem,komu mám veriť, či fakt bol problém, alebo televízor mám pokazený, vôbec to nie je jedno, Totálny nezáujem 08:22 Ospravedlňujem sa, avšak boli včera vypadky spôsobujúce aj Vaše problémy. Výpadky boli na našej sieti. 08:23 a kolegyňa vaša prečo ho orí niečo iné, pozerala do počítača, a že nie je evidovaný žiadny problém, poprosím o vysvetlenie, lebo teraz neviem, kde je pravda 08:25 Rozumiem Vám, avšak kolega hlásil včera hromadné výpadky u zákazníkov spôsobujúce tieto problémy, a prišlo aj vyjadrenie od technikov večer že služby boli obnovené. 08:26 ale prečo to Vaša kolegyňa nevie??? 08:29 Zrejme neskontrolovala danú informáciu detailnejšie. Ospravedlňujem sa. 08:30 neskutočné 08:32 idem písať Vášmu nadriadenému 08:32 Ak je to všetko, pekný deň prajem. 08:35 jeeeej, väbec Vás to nezaujíma, 08:36 som čakala, že budete zachraňovať situáciu, no ale keď nie, tak píšem nadriedenímu 08:40 Ukončil chat.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Bez mena Hodnotenia: 2Užitočné: 3
16.12.2022

Výpadky signálu čím ďalej tým častejšie a na reklamáciu treba volať, čiže sa sám signál nenahodí. Dnes piatok a že mám čakať do pondelka 2 dni kým pošlú technika. To platím za nič ?? Reklamácia sa má riešiť hneď nie o niekolko dní. Ako ste sa spojili so 4kou celé zle :(

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Majo Hodnotenia: 1Užitočné: 0
02.12.2022

teraz je uz SWAN a 4ka spolu , tak sa mi to zda dobre a kvalitné. U nas v Presove pouzivaju opticke kable od Telekom a v pohode.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
viera Hodnotenia: 1Užitočné: 0
27.11.2022

Vzdy, ked je nieco naozaj zaujimave v TV, hlavne sportovy prenos, ktory ma vela fanusikov, tak nesklamuuu... jednoducho nie je signaal... som velmi nahnevanaaaa, otrasnyyy operator. Pokazia cloveku radost a naladu. Dufam, ze su na seba hrdi, ake nekvalitneee sluzby poskytujuu!!!!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
marika Hodnotenia: 1Užitočné: 1
21.11.2022

už vyše mesiaca riešim výpadky internetovej siete,stále sa vyhovárajú,že sieť bola skontrolovaná a je všetko v poriadku,čo nie je pravda,na PC sa nedá pracovať,tak som im poslala výpoveď zmluvy ,na ktorú musím zas čakať 1 mesiac...?!!!To je hrozné,aký má táto firma prístup ku zákazníkovi...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Miroslav Matkovský Hodnotenia: 1Užitočné: 0
28.10.2022

Je smutné,ak si oneskorene ale predsa zaplatím osobne na pobočke v KE dlh o 16.40 v piatok cca. A je mi potvrdené pracovníkom,že zhruba do dvoch hodín mi Vaša služba pre mňa opäť nabehne. Žiaľ nefunguje to. Čo je horšie,pracovník v dobrom úmysle deklaroval spustenie služby. Niekde je problém. A to som opäť podpísal zmluvu na ďalšie dva roky. Nerozumiem. Na infolinke vo 4ke mi oznámili,že služba bude spustená až v pondelok ráno, keďže nemá kto overiť platbu. TO FAKT? BLAVA už po17tej. nefunguje? Tak to je paráda. ĎAKUJEM. Miroslav. Pracovník bol úplne v pohode. Pracoval na 100%

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tony Hodnotenia: 1Užitočné: 0
28.10.2022

Na centrále v Ba nik nie je, uvádzajú ze od 10tej do 12tej z technických pričiň zatvorené, bol som tam po 14 tej dvakrát, oznam žiaden, nikde nik, pobočka stále zatvorená. Ako potom chcú s ľuďmi dačo riešiť? Nikdy viac

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Hodnotenie Hodnotenia: 1Užitočné: 1
13.09.2022

Internet málo stabilný, ak je problém, tak majú dočasne nedostupnú stanicu, keď sa im snažím dovolať, ale hlavne že peniaze berú

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Úprimné hodnotenie Hodnotenia: 1Užitočné: 2
02.06.2022

Katastrofálne. Internet neustále vypadáva, hlavne večer keď to človek najviac potrebuje. Nemám slov, môžu sa hanbiť.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Andrej Hodnotenia: 1Užitočné: 2
12.04.2022

Lajdackost, neprofesionalita, otrasny pristup ku zakaznikovi.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Martin Hodnotenia: 1Užitočné: 4
11.04.2022

Tohto poskytovateľa neodporúčam, majú pravidelné výpadky a znižujú rýchlosť. Robia to hlavne cez víkend, v čase po 21,hod. kedy už nemajú technickú podporu. Teda sú v tomto naozaj šikovní ako zarobiť.... keď chcete predčasne ukončiť ich ,,služby,, pýtajú ďalšie peniaze neberúc do úvahy prečo zákazník vlastne chce skončiť spoluprácu. Kto skúsil SWAN vie presne ako fungujú... netreba písať ďalej

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Pavol Hodnotenia: 1Užitočné: 5
10.04.2022

Tak neochotnu osobu, ako je na pobocke v Dubnici som este nevidel. Arogantnost a neochota bondinky na pobocke je nekonecna. Roky som to toleroval a snazil sa jej vyhybat vacsinou k druhej pani na pobocke, ale nemal som na vyber a musel ist k nej a otras je slabe slovo. Len podpis a vypadni, tak povysenecka je.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Igor Pribiš Hodnotenia: 1Užitočné: 0
12.03.2022

Od piatkového výpadku el. enerie zhruba 15:00 h. a na jeho opätovnom zapnutí je tv signál vo vašej káblovke veľmi zlý. Okružná 1427/50.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
nadiadia@centrum.sk Hodnotenia: 2Užitočné: 1
19.02.2022

Sobota od rána všetky programy zle, poruchové, nedá sa pozerať TV...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jano Hodnotenia: 1Užitočné: 1
03.02.2022

Nikdy viac!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Iveta Hodnotenia: 1Užitočné: 2
02.02.2022

Za platbu 8,80 mesačne by mohla byť Joj šport stanica

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Milan Hodnotenia: 2Užitočné: 0
21.01.2022

Uz aby skrachovali. Co sa tyka mobilu , tak signal mio mesta nikde. Vypadky internetu normal aj ked internet ide bezne aj o 10 x menej ako by mal podla merania. Ked date vypoved , tak vam zavolaju , ze dostali vypoved az dalsi mesiac a tak vam nauctuju este dalsi.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
sracka Hodnotenia: 2Užitočné: 0
10.02.2021

nula bodov

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Kristina Hodnotenia: 1Užitočné: 0
31.01.2021

uz nikdy viac

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Csaba Hodnotenia: 1Užitočné: 0
08.09.2020

Všetko prebehlo hľadko a rýchlo, ja som veľmi spokojný aj s personálom, aj s internetom. Zatial žiadne problémy a ja som už starý zákazník, asi osem rokov.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 11
kubok33 Hodnotenia: 11Užitočné: 1
22.06.2020

Prosím zabudnite na swan internet výpadok internetu každý týždeň a do telefónu povie že majú na to dva dni ach ďakujem za také služby.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Hodnotenia: 1Užitočné: 7
11.12.2019

Swan je jedna arogantna spolocnost!!!!! Na predajni vam nikto nezdvihne telefon a pracovnici ktory sa tvaria ako bohovsky vyskoleni iba klamu a klamu!!!! Ak zakladate novu zmluvu a chcete si presunut sluzby tak vam povedia ze pokutu nedostanete. A co myslite? Dostanete aj napriek tomu ze zalozite novu zmluvu na novej adrese. Hnus hnus hnus!!!! A vrchol je ten ze ak sa chcete 22:51hod pripojit na swan.sk tak nic. Server sa nenasiel. Ani cez firetox ani nijak. Paninka na centrale vam povie napiste co potrebujete na reklamacie a akoooooooo Mam napisat na lamparen? Nervy mam.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ján Hodnotenia: 1Užitočné: 2
02.11.2019

Prudko NEODPORÚČAM. Permanentne problémy s tel. signálom. Nie na lazoch (to pochopím), ale vo Zvolene v meste. Buď nejde zvuk, alebo namiesto obrazu je raster. Bežne sa stáva, že niektoré programy nemajú zvuk aj mesiac. SWAN-spoločnosť, ktorá nemá na to, poskytovať takéto služby.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Robo Hodnotenia: 1Užitočné: 4
07.08.2019

Hrozne.Dva krat mam platit vypovednu sumu od zmluvy.Nepride ani faktura ani 1 upomienka az 2 upomienka prisla a to za sluby zrusene k 1.7.2019 ze mam platit za obdobie od 1.7 do 31.7 a jedina odpoved na to je ze treba to uhradit a viac mi ktomu nikto nic nepovedal ani na pobocke ani na zakaznickej linke.a ze im to teda uhradim mozu cakat a posielat upomienky kolko chcu do kosa sa ich vojde vela a po dobu celej viazanosti som nemal platenu rychlost internetu ani jeden den a na technickej podpore mi povedali ze je vsetko v poriadku a to som tam volal asi 10 krat.pochopím ze ak platim za rychlost 100 tak to 100 nikdy nebude ale mat rychlost 30 je trochu privelka strata u konkurencie mam realnu rychlost podla toho co si platim. hodnotenie nejde dat - tak len 1

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
stef Hodnotenia: 1Užitočné: 0
25.06.2019

Z nicoho nic mi vypadli vsetky stanice CT.Ked som sa chcela poradit , slecna mi napisala, ze mam restartovat STB, ktory ani nemam. Dalej sa so mnou nebavila, vypla chat. A aj mne sa robia na niektorých programoch cmuhy a vypadava obraz. Fakt asi treba zmenit firmu.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 5
palo Hodnotenia: 5Užitočné: 0
15.03.2019

Otrasná firma!! Zdierači! Silná nekvalita obrazu - stráca sa, sú tam na obrazovke často čmuhy, alebo vôbec TV nejde!! Keď som im volal na zákaznícku firmu, neboli to schopní vôbec riešiť.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
eman Hodnotenia: 1Užitočné: 3
20.02.2019

Nie len že dlhoročnému zákazníkovi neponúknu žiadnu zľavu ale ešte za rovnakú službu musí človek v novej zmluve priplatiť pretože zrazu za 8 rokov starý set top box začnú pýtať mesačný poplatok. Skvelý ťah.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
katka Hodnotenia: 1Užitočné: 0
17.02.2019

musím dať tú jednu hviezdičku? Máme internet ktorý nefunguje a každý deň vypadáva a rovnakom čase na niekoľko hodín, na zákazníckej linke skladajú telefóny aj keď s nimi jednáte slušne, vraj ma bude kontaktovať technik - no už prešiel týždeň a nikto nevolal, na nadriadeného neprepoja a číslo na technika neposkytnú. Keby chcem vypovedať zmluvu v prvých 6 mesiacoch, tak platím 100percent sumy do konca doby viazanosti 2 roky. Hrozné, väčšinou recenzie nepíšem, ale tu som potrebovala ľudí varovať. HROZNÁ FIRMA

Užitočné?Áno


Hodnotení: 5
palo Hodnotenia: 5Užitočné: 2
07.02.2019

Otrasná firma!! Zas ďalšia spoločnosť, ktorá len oberá ľudí o peniaze a neplní si svoje záväzky. Vyše týždňa mi nejde ich digitálna TV, reklamoval som to, nie sú to schopní doteraz vybaviť! A keď mi ide ten ich šmejďácky produkt, tak sa mi tam na spodu obrazovky také červené pásové čmuhy- zas nejaká zdieračská firma má licenciu!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Marcela Hodnotenia: 1Užitočné: 2
06.02.2019

Hrozne sluzby, telefon neberu a pripojit ma nevedia uz tyzden.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
xyz Hodnotenia: 2Užitočné: 1
15.11.2018

Pozor na túto "firmu". Neoprávnene mi zaúčtovali vysokú pokutu za včasne uhradený nedoplatok hodnoty dvoch pív a stále to nieje doriešené. Sámozrejme po opakovanom volaní takzvanej podpory som sa nikam nedostal, okrem nervov.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
xyz Hodnotenia: 2Užitočné: 3
15.11.2018

Pozor na túto "firmu"!! Zaslali mi neoprávnene upomienky s veľkou pokutou aj napriek včasnej úhrade dlhu v hodnote dvoch pív a už sa to ťahá pekne dlho.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ivet Hodnotenia: 1Užitočné: 5
05.11.2018

Neodporúčam celkovo spoločnosť Swan. V prípade nefunkčnosti služieb čakáte 10 minút na operátora, ktorý vlastne nič nevie. Povie Vám, že standardne do 24 hodín sa Vám ozve technik. Prejde 48 hodín a nikto sa neozýva. Ste bez internetu aj TV. A ani vo vedľajšom vchode nefunguje TV a internet.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
František Hodnotenia: 1Užitočné: 0
05.10.2018

Časté poruchy, ťažko sa dovolať, nekvalitné služby, neodporúčam!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Erika Hodnotenia: 2Užitočné: 2
03.08.2018

neviem či som niekedy zažila tak otrasné služby ako predviedla táto predajňa!! čakali sme 12 dní kým sa uráčili prisť , 2 dni tu šaškoval absolutne odporný arogantný technik a nakoniec povedali že tv nam nezapoja a mame čakať dalšie 3 týždne, klinec do rakvy si dal ked šiel router nastaviť cez telefon, a kedže sa router zresetoval pri zapojeni lan kablu nevedel sa donho dostať ..vraj sa to nedá...asi ešte nepočul o tom že ho treba pichnuť do pc a nastaviť nové heslo...hned v ten den sme išli odstupiť od zmluvy a slečna na predajni nam dala podpisať uzatvorenie od zmluvy aj s ich krásnou pokutkou ...za službu ktoru sme nedostali .....JEDNA VELKA KATASTROFA

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Michal Hodnotenia: 1Užitočné: 3
19.07.2018

Otrasne sluzby, otrasny pristup k zakaznikovi

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
breza Hodnotenia: 1Užitočné: 1
04.07.2018

Sú ne transparentní. Asi majú velmi dobre kontakty na Radu pre vysielanie a retransmisiu, keď este funguju a toho času majú prístup aj na mobilné telefóny a aj na kontakty v mobilných telefónoch.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jožo Hodnotenia: 1Užitočné: 2
23.02.2018

Dobry pristup ludi na pobocke

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Alica Šimkuličová Hodnotenia: 1Užitočné: 3
21.01.2018

To akože kde sa stratilo AXN a TLC a Rádio jemné? Akože ja potrebujem stanicu Púchov, Nitrička, Košice a ďalší odpad? A to fakt chcete hviezdičky?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Robert Rozbroj Hodnotenia: 1Užitočné: 2
26.12.2017

O 16oo hod už neprístupné hamba !!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Martin Simko Hodnotenia: 1Užitočné: 2
22.12.2017

absolútne nezodpovedný az ignoantsky prístup pracovníkov servisneho oddelenia

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Miso Hodnotenia: 2Užitočné: 2
20.07.2017

super pristup obchodnika.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Alena Procházková. Hodnotenia: 1Užitočné: 3
28.06.2017

Dnes 28.06.2017 znovu jeden dosť dobrý kanál History Channel už v ponuke nie je.Čo sa ešte ako tak dá pozerať to rušia a ostáva samý odpad.Za čo platím 25 Eur mesačne.Už je dosť ľudí na vašu ponuku a služby nahnevaných.Keď vám nezáleží na zákazníkoch len tak ďalej už tu nie je o čo stáť.Hnoj a odpad.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Erika Hodnotenia: 1Užitočné: 5
27.06.2017

Pristup swan zacina byt pochybny. Postupne vyraduje sledovatelne programy, ktore vobec nenahradza adekvatnymi programami. Niekedy o vsetkych zmenach informovali, kde v sucastnosti uz to nerobia. Najnovsie na dispecingu informovali, ze History channel nahradili Viasat history. Pravda ale je, ze ten kanal sme mali v ponuke od zaciatku. Takze ake nahradenie? Myslim, ze je to dezinformacia. Preco napriklad nezaradia napr. Travel channel alebo ine dokumentarne programy. Radsej nech vyradia Markizu a spol.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Libusa potocna Hodnotenia: 1Užitočné: 3
12.06.2017

Neprešli ani 2 týždne a zase problém.zle,zle,celé zle.mam vás ohodnotiť hviezdičkou ,lebo ma to ďalej nepustí dávam vám -5x -

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Hreho Hodnotenia: 1Užitočné: 5
30.05.2017

Strasna firma lutujem ze som ich zakaznik.caste vypadky televizie zakaznicka linka platena

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
strasidlo31 Hodnotenia: 3Užitočné: 3
30.05.2017

Swan katastrofa.uz nech je december.konci mi viazanosť za 23€ si nájdem lepšieho dodávateľa .Mám ohodnotiť * tak by som vám zobrala aj tu poslednu

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
4G Signálik Hodnotenia: 1Užitočné: 4
16.05.2017

Teraz volám do predajne SWAN, Bernolákova 1 Trnava a čo myslíte? Nikto to tam neberie.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
4G Signálik Hodnotenia: 1Užitočné: 5
16.05.2017

Každému z Vás verím čo tvrdíte. SWAN Trnava je katastrófa sama o sebe. Už 2 týždne je ticho odkedy som zavrel dvere na predajni SWAN-u na Brenolákovej v TT. Prišiel som tam aby mi predstavili ich ponuku internet. pripojenia sťa by novému zákazníkovi. Ponúkli mi wifi ( 4G - alebo ako to volajú ) anténu na samoinštaláciu, čisto na vyskúšanie, či budem mať signál. Nedali mi ju hneď na predajni len preto, že bola niekde vonku. Podnes deň ju nemám a ani sa mi neozvali. Kde je servis? Kde je u nich zákazník? Načo ja potrebujem takúto predajňu? Potrebuje vôbec niekto takúto predajňu?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jakub Hodnotenia: 1Užitočné: 2
27.04.2017

Otrasny pristup, nedoborny support, este horsie sluzby. Nedporucam nikomu

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Maria Mihalikova Hodnotenia: 1Užitočné: 5
20.02.2017

Hotova katastrofa,nemame signal od 14.1.2017 .Nepozerame televiziu, neni internet ale co mame je jedine platit faktury .Vraj je to nasa povinnost platit za sluzby,ktore mame v zmluve ale,ze ich nedostavame je pre firmu Swan nepodstatne.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tokarčíková Štefánia Hodnotenia: 1Užitočné: 7
25.12.2016

Seká to stále vypadáva hlavne teraz na sviatky vypadne na celý deň a pustia to v noci vifina televízor všetko vypadáva na celé dni v noci to ide pár hodín ako na prídel.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Zuzi Hodnotenia: 1Užitočné: 5
28.10.2016

- komunikacia slaba, slubia zavolat, nezavolaju - ak vypadne elektrina, box sa neda nastartovat - dialkovo uz nepomozu, ako tomu bolo na zaciatku poskytovania sluzieb - jednu hviezdicku davam jedine technikovi, co pride. Ten je aspon slusny, ochotny a napomocny.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
stefan bodi Hodnotenia: 3Užitočné: 1
08.08.2016

Su super.Služby na úrovni a hlavne super rýchli internet za super cenu.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
vhumena Hodnotenia: 1Užitočné: 2
01.07.2016

Moje hodnotenie je v súčasnej dobe na bode mrazu. Pretože tv vysielanie nefunguje už od 30.6. stále to urgujem už asi 5krát a nič sa nedeje. Zatiaľ nedávam žiadné hodnotenie

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ladislav Hodnotenia: 1Užitočné: 1
12.03.2016

Totálna katastrofa, na niektorých TV staniciach neustále vypadáva zvuk, počujete začiatok a koniec vety. Internet je najhorší aký som kedy mal, neustále krátke výpadky, cez víkend a v nočných hodinách zabudnite na online hry ping je od 100-170 až po sekundové výpadky. Dunajská Streda. Odporúčam niečo iné. Pri prvej možnosti sa vraciam k UPC

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tomáš Hodnotenia: 1Užitočné: 3
17.01.2016

Z vlastnej skúsenosti podpriemer, internet je nestabilný, riešenie porúch je zdĺhavé (momentálne čakám vyše mesiac a stále sa nič nedeje), určite nájdete lepšie.

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Telekomunikační operátori Návrhy a realizácia telekomunikačných sietí Televízne spoločnosti Mediálne služby Káblové TV
Pridať firmu Nahlásiť chybu