Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Hľadať firmu

Kontaktné údaje SATRO s.r.o.

0850 311 000
0905 899 558
SATRO s.r.o.
Miletičova 3/a
821 08  Bratislava

Televízny a rozhlasový signál pre domácnosť. Poskytovateľ káblovej televízie, programových služieb a vysokorýchlostného internetu.

Otváracie hodiny SATRO s.r.o.

Pondelok:
07:30 - 12:00 12:30 - 16:00
Utorok:
07:30 - 12:00 12:30 - 16:00
Streda:
07:30 - 12:00 12:30 - 18:00
Štvrtok:
07:30 - 12:00 12:30 - 16:00
Piatok:
07:30 - 12:00 12:30 - 16:00
Sobota:
zatvorené
Nedeľa:
zatvorené

Pobočky SATRO s.r.o.

Bratislava:
Brezová pod Bradlom:
Galanta:
Ďalšie pobočky

Fakturačné údaje SATRO s.r.o.

IČO: 31335161
Názov: SATRO s.r.o.
Sídlo: Hodonínska 25, 841 03  Bratislava-Lamač
DIČ: 2020397379
IČ DPH: SK2020397379

Hodnotenia SATRO s.r.o.

Hodnotenia SATRO s.r.o.Pridaj hodnotenie: vyber hodnotenie

Zadaj svoje meno a e-mail, alebo sa prihlás pod svojím Azet kontom:
alebo Prihlás sa


Hodnotení: 1
Peter Hodnotenia: 1Užitočné: 0
17.07.2019

!!!!Hrôza!!!!Hrôza!!!!Hrôza!!!! Pokiaľ nechcete platiť do luftu za strašnú kvalitu TV a strašný servis tak rozhodne neodporúčam SATRO Prístup 0 bodov Ochota 0 bodov CELKOM SATRO 0 bobodov A pokiaľ sa nie čo zmení ako 15.72019 že z rozšírenej ponuky máte zrazu základ a máte uzavretú zmluvu ešte na rok tak nič s tým nespravia lebo ony majú právo si robyť čo chcú a vy ak si myslíte že máte na niečo právo tak zabudnite u tej to spoločnosti istotne nie. !!!! !!!! NEODPORÚČAM !!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Adela Hodnotenia: 1Užitočné: 1
30.01.2019

veľká spokojnosť

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Julo Hodnotenia: 1Užitočné: 0
30.01.2019

Pripojenie spoľahlivé, servis som zatiaľ nepotreboval.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Athletesro777@gmail.com Hodnotenia: 1Užitočné: 1
16.10.2018

Telefóny nefvyhaju internet vypadava signal neni ...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Dusan Hodnotenia: 1Užitočné: 1
25.09.2018

Mam u Satra preplatok o ktory som poziadal na ich tlacive 25.6. 2018 nikto sa neunuval aspon odpisat tak som sa ich snazil na to upozornit telefonicky a cuduj sa zas nic! Bol by som zvedavy ako by Satro postupovalo v opacnom pripade ked by som bol ja ich dlznikom.

Užitočné?Áno
dreamof

Hodnotení: 5
Hodnotenia: 5Užitočné: 0
20.09.2018

Satro zaspalo dobu, tu pojem starostlivosť o zákazníka nepoznajú. Už sa nám niekoľkokrát stalo, že sme mali na zariadení poruchu a zostali sme bez TV a internetu aj týždeň, kým nám vyslali technikov. Faktúry však chodia načas a odškodnenie v prípade, že službu nevyužívate z dôvodu poruchy Vám neposkytnú. Bohužiaľ SATRO je jediná možnosť na našej adrese, ale hneď ako príde iný poskytovateľ SATRO s radosťou opustíme a už nikdy viac.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Figura Hodnotenia: 1Užitočné: 2
12.09.2018

Nepravidelné ale časté, niekedy aj 15 hod. /cca/ výpadky kvalitného signálu,, sekanie obrazu, sekanie zvuku, škrkanie, absolútna neoperatívnosť, pretože tieto poruchy sú evidované, jediná možnosť vypnúť televízor a nerozčulovať sa. Alebo je to zámer?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
vieraholl@gmail.com Hodnotenia: 1Užitočné: 2
06.09.2018

To, že nemáte ohlas sa strašne čudujem, lebo podľa ohlasu spoluodberateľov vášho signálu sa už druhý deň nedá pozerať žiaden predplatený program. Vysvetlite, ako zohľadníte tento precedens a ako ho zohľadníte vo vyplatení poplatkov. Dňa 06. 08. 2018. Čakám vašu skorú odpoveď.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Alex Hodnotenia: 1Užitočné: 0
21.08.2018

Nie su ochotny vobec nieco robit. Neide internet uz 5 dni, volal som a pisal a mail a stale nic! Az po 5 dnoch sa ozvali a povedali ze poslu informaciu na technicku podporu.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Denisa Hodnotenia: 1Užitočné: 2
26.05.2018

Satro je katastrofa! Sluzby nulové,ochota a pristup na zaplakanie. Ked som volala na ich zakaznicku linku ze mi celý deň nejde internet,resp. od rannej búrky,pani sa ma spýtala, aké je u nás počasie, či už je po búrke. To je pristup! Mám to chápať tak, že keď zahrmi,Satro má pauzu? Lebo takto je to pravidelne. A za toto platim? Výsmech zákazníkom, absolútna arogancia!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 7
nespokojny zakaznik Hodnotenia: 7Užitočné: 5
22.05.2018

Pri konce viazanosti pozor! Poznacte si radsej do kalendara kedy konci viazanost a mesiac predtym OSOBNE vypovedajte sluzbu. Nerobte to mailom, lebo sa vam ozvu az o mesiac a naparia a pokutu za nezaplatenie plnej mesacnej ceny. Pozor pri odovzdavani modemu doneste aj ethernetovy kabel. Inak naparia dalsi poplatok! BTW lacnejsi internet ma Orange DSL mini 2Mb/s za 7euro mesacne! Na stranke ho neponukaju treba si ho pytat.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Nespokojna zakaznicka. Hodnotenia: 1Užitočné: 6
25.02.2018

Kupila som si kartu do tv.Je to katastrofa,stale mi vypadavaju tel.programy.Dnes je nedela som bez programov a nemozete volat lebo podpirna linka funguje od pondelka do piatka.Neviem ci sa mi podari zrusit viazanost a od nich co najrychlejsie odist prec.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 7
nespokojny zakaznik Hodnotenia: 7Užitočné: 3
28.11.2017

Pri konce viazanosti pozor! Poznacte si radsej do kalendara kedy konci viazanost a mesiac predtym OSOBNE vypovedajte sluzbu. Nerobte to mailom, lebo sa vam ozvu az o mesiac a naparia a pokutu za nezaplatenie plnej mesacnej ceny. Pozor pri odovzdavani modemu doneste aj ethernetovy kabel. Inak naparia dalsi poplatok! BTW lacnejsi internet ma Orange DSL mini 2Mb/s za 7euro mesacne! Na stranke ho neponukaju treba si ho pytat.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
nespokojnyZakaznik Hodnotenia: 1Užitočné: 5
31.10.2017

Potvrdzujem vysokú nestabilitu aj na párovciach na káblovom internete, firma nemá ani toľko slušnosti upovedomiť zákazníkov o plánovaných odstávkach vraj z dôvodu údržby (o redundancii v sieti asi ešte nepočuli?) aspoň niekoľko dní dopredu. Proste vás odpoja a nestarajú sa. Kvalita televízneho vysielania je veľmi slabá. Len ďalšia firma čo sa zasekla v 90. rokoch. Ak máte dostupnú optiku od Orangu alebo UPC, utekajte od satra čo najďalej

Užitočné?Áno
lucifnik

Hodnotení: 3
Hodnotenia: 3Užitočné: 11
28.04.2017

katastrofalne sluzby, internet v nitre na chrenovej vypadava, je nestabilny, slaby, nedosahuje garantovane zmluvne zakotvene rychlostne data, kazdy tyzden jeden telefonat, nic sa neriesi. Skoda, ze Satro zaspalo na vavrinoch. Neodporucam, v tejto dobe je mnoho lepsich firiem, ktore poskytuju za rovnaku alebo nizsiu cenu ovela lepsi produkt ako aj sluzby. Satru je jedno, ci ste ich zakaznik, preto ich tak vela straca!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peto Hodnotenia: 1Užitočné: 0
06.03.2017

V Bratislava pre mňa najlepšie riešenie internetu a TV v dome.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Maximinus Hodnotenia: 1Užitočné: 1
17.09.2016

Sústavné výpadky signálu a v Topoľčanoch nie som sám. Asi skúsim šťastie niekde inde.

Užitočné?Áno
nalimak
Galanta
Hodnotení: 2
Hodnotenia: 2Užitočné: 2
15.08.2016

Zaprší-výpadok-zafúka-nefungujú-zablíska sa-vypadnú.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Darina Hodnotenia: 1Užitočné: 0
25.06.2016

Je to jedna katastrofa,odkedy sme presli na digital nie je ziadny signal ,obraz je ruseny...nikomu neodporucam a myslim to vazne

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Beáta Hodnotenia: 1Užitočné: 0
14.06.2016

už 4 dni sme bez signálu, takže nemôžme pozerať vôbec televíziu. každý deň hlásime od 8,00 kedy pošlú technika. vraj si požiadavku zobrali a technik sa nám ozve. Nikto nechodí a technik nepovažuje za potrebné ohlásit kedy príde. Je to neférové, muž mal už 2 dni dovolenku kvôli tomu. Rada by som vedela či nám tie dni čo nemáme signál odpočítajú z faktúry.ďakujem za také služby, skončí zmluva a odchádzame od nich.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Radovan Hodnotenia: 1Užitočné: 0
25.02.2016

JEDNÁ SA o pracovisko v TO. Tá 1 pracovníčka je tam nekompetentná,a zrejme aj nesvojprávna! A NEREŠPEKTUJE,to čo je na zmluve!(čierne na bielom). Dopustila sa viacerých pochybení! 1.Pýtala sa na meno suseda na čo nemala právo,kedže sa to hlási len v prípade ak nie je možné určiť číslo bytu a ja som jej číslo bytu povedal. 2.Žiadne,že ´´prečítajte si,máte čas a kľudne sa pýtajte´´ Hned len TU A TU podpis a hotovo. ASI NA ňu podám žalobu. PRE ISTOTU! A TEN BIELY HRUBY KABEL je tiež otrasný a musí ísť okolo steny po pl.podlahe. AK BY SOM TOTO A ešte VIAC VECI VEDEL skôr,NIKDY by som do toho nešiel! Ale už je neskoro. Nevadí,poučil som sa a už NIKDY VIAC! Tiež v mailoch,čo im píšem,mi neodpovedajú priamo na moje otázky. Tak to skúsim inak!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 17
RADOVAN Hodnotenia: 17Užitočné: 0
23.02.2016

JEDNá SA o pracovisko v TO. Tá 1 pracovníčka je tam nekompetentná,a zrejme aj nesvojprávna! A NEREŠPEKTUJE,to čo je na zmluve!(čierne na bielom) Dopustila sa viacerých pochybení! 1.Pýtala na meno suseda na čo nemala právo,kedže sa to hlási len v prípade ak nie je možné určiť číslo bytu a ja som jej číslo bytu povedal. a žiadne,že ´´prečítajte si,máte čas a kludne sa pýtajte´´ LEN TU Hned len tu a tu podpis a hotovo. ASI NA ňu podám žalobu. PRE ISTOTU! A TEN BIELY HRUBY KABEL je tirž otrasný a musí ísť okolo steny po pl.podlahe. AK BY SOM TOTO A ešte VIAC VECI,VEDL Skôr,NIKDY! by som do toho nešiel! Ale už je neskoro. Nevadí,poučil som sa a už NIKDY VIAC! Tiež v mailoch,čo im píšem,mi neodpovedajú priamo na moje otázky. Tak to skúsim inak!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
knizat Hodnotenia: 1Užitočné: 1
19.11.2015

katastrofa

Užitočné?Áno
RaDoOo.14
Nitra
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 2
09.10.2014

pohode, uvidíme

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Káblové TV Poskytovatelia internetu Televízne spoločnosti Internet a počítačové siete Počítačové a internetové služby Mediálne služby Umelecké a zábavné služby
Pridať firmu Nahlásiť chybu