Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Hľadať firmu

Kontaktné údaje Orange Slovensko, a.s.

0905 905 905
Orange Slovensko, a.s.
Metodova 8
821 08  Bratislava
Kontaktovať e-mailom

Mobilný operátor, prevádzkovateľ digitálnej siete GSM, internetu a TV.

Fakturačné údaje Orange Slovensko, a.s.

IČO: 35697270
Názov: Orange Slovensko, a.s.
Sídlo: Metodova 8, 821 08  Bratislava-Ružinov
DIČ: 2020310578
IČ DPH: SK2020310578

Hodnotenia Orange Slovensko, a.s.

Hodnotenia Orange Slovensko, a.s.Pridaj hodnotenie: vyber hodnotenie

Zadaj svoje meno a e-mail, alebo sa prihlás pod svojím Azet kontom:
alebo Prihlás sa


Hodnotení: 1
Alena Hodnotenia: 1Užitočné: 0
06.11.2019

Píšem tu na verejnej vašej stránky orange. Som milo prekvapená ako dnes bolo vyriešené vďaka zákazníckej linke kde som nahlásila ze mi internet nejde a chyba bola v kábli. Nato mi ta pani na zákazníckej linky dala požiadavku pod číslom 1656663 a nato mi prišla odpoveď ze až zajtra bude výjazd technika a milo ma prekvapilo ze výjazd už bol dnes a bol ochotný prísť dnes a vyriešiť problém ktorý zapríčinili z jednej firmy čo prerábajú stúpačky u nás v bloku a ze nevedomky mi prevŕtali môj opticky kábel. A odišli prec a vôbec ich nezaujímalo ze sa to stalo. Za to vám a osobne Technikovi Martinovi Curkovi vzdávam hold za korektní a ľudsky úprimný prístup. Vyjadrujem veľkú pochvalu operatorke,ktorá dnes riešila môj problém ohľadom optického kábla aj ako ta pochvala patri technikovi Martin Curko. Ze prišiel ešte dnes a internet mi ide.Za takú prácu by mali byt ohodnotený pri plate . Navrhujem odmenu.... Ďakujem a prajem veľa spokojných zákazníkov a kvalifikovaných zamestnancov. S pozdravom

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Monika Hodnotenia: 1Užitočné: 3
16.10.2019

Velka nespokojnost, clovek ked vola na linku tak zamestnancov evidentne obtazuje, len rychlo odbit, velmi zhorsena kvalita sluzieb a ten pristup fakt smutne takto sa spravat ku platiacim zakaznikom. Vysoke poplatky, len sluby zamestnancov ale ziadne riesenia. Len platit platit ale zaujem ziadny. Urcite neodporucam.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
iveta Hodnotenia: 1Užitočné: 0
08.10.2019

Vyjadrujem veľku pochvalu operatorke,ktorá dnes riešila môj problém ohľadom nedovolania sa na určite čislo. Bola trpezliva,ochotna,snažila sa navrhnuť riešenia až sme sa dopracovali k reklamacii. Ďakujem !

Užitočné?Áno


Hodnotení: 4
Tereza Hodnotenia: 4Užitočné: 1
26.07.2019

Závádzajú s recyklačným bonusom a nepochybujem, že aj s inými službami. Veľmi nekompetentní zamestnanci, jeden tvrdí jedno, druhý druhé a pohadzujú si zákazníkov ako horúci zemiak. Musím uznať, že internat a TV od nich majú dobrú kvalitu, ale čo sa týka mobilov, určite neodporúčam.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Hodnotenia: 1Užitočné: 5
24.05.2019

Najhoršia spoločnosť aká kedy existovala, zavádzajú a klamú, účtujú si samé nezmyselné poplatky, na predajňu sa nedovoláte, a tí ľudia na predajni jedna katastrofa, nevidia... to odkiaľ ich vyberajú.....na predajni Vás zavádzajú a potom Vám príde faktúra a platíte aj za to čo nemáte....pravidelne každý mesiac tam musím niečo riešiť, raz je to zlá faktúra, raz je to kredit....každí kto môžete tak choďte k inému operátorovi....oni len klamú!!!!! Hviezdičku ani jednu som im nedala, ale ináč by mi to hodnotenie nezobralo...ešte aj v tom zavádzajú......žiadna hviezdička

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Hodnotenia: 1Užitočné: 3
22.05.2019

Cista katastrofa. Ked chcete ADSL, lebo v tej lokalite nic ine nie je dostupne ,tak nevedia poslat mongolske nastavenie pre router a konfig IPV6, doporucuju prenajom ich zariadenia a na expertlinke nic nevedia. Potom nesedi faktura a atd. Proste katastrofa

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Gordon Hodnotenia: 1Užitočné: 4
29.04.2019

Najhoršia spoločnosť na Slovenskom trhu. Preplatok neboli schopný vrátiť ani po troch mesiacoch. Stále sa vyhovárali na zamestnancov. Preč od nich, preč...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Katarína Babčáková Hodnotenia: 1Užitočné: 0
11.04.2019

Dobrý deň. Včera som navštívila pobočku v Poprade OC Forum. Chcem poďakovať predajcovi Erikovi Valachovi za profesionálny prístup a ochotu. Som vašim verným zákazníkom ale s takýmto prístupom predajcu som sa ešte nestretla. Venoval sa mi veľmi dlho, bez nervozity, pokojne. Takýchto pracovníkov si vážte. Ešte raz srdečná vďaka. Katarína Babčáková

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Zakaznik Hodnotenia: 3Užitočné: 6
16.01.2019

Jednoducho treba odist klamu zakaznikom paltime zato co vobec nevyuzijeme stale sa vyhovaraju 100 eurovi mobil vyfakturuju za 300 eur zrusit sa to neda ale 50 eurove faktury vedia poslat odporucam Iny operator

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Štofka Viliam Hodnotenia: 2Užitočné: 0
16.01.2019

Dobrý deň prajem , touto cestou by som chcel vyjadriť moju veľkú spokojnosť a vysloviť pochvalu p. Bodnárovej Michaele , ktorá pracuje na pobočke - kontaktnom mieste v Košiciach - AUPARK . Jej prístup k zákaznikovi - ku mne , bola fantastická , podala mi všetky informácie , rady a na moje otázky odpovedala kvalifikovane a úprimne ľudský . Za tento prístup navrhujem p. generálnemu riaditeľovi Ing. Lančaričovi menovanú odmeniť . Navrhujem odmenu 500,-EUR. Ďakujem a prajem veľa spokojných zákaznikov a kvalifikovaných zamestnancov. S pozdravom Viliam Štofka - Elektrofinál

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Adrian Hodnotenia: 2Užitočné: 5
29.12.2018

Teraz som volal na zakaznicku linku.Operator tazkopadne a arogatne reagoval na staznost na nefukncne datove sluzby. Nikdy viac radsej iny operator.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Vevik Hodnotenia: 1Užitočné: 6
16.10.2018

Otras chovanie ku zákazníkom človek si platí faktúru čo neni malo keďže mám aj mobil aj xbox na splátky nechávam u vás mesačne 89€ a keď sa stane že nestíham zaplatiť jednu faktúru tak už mi vypisujete 100 emailou a správ same vyhrážky pri tom nikdy sa nestalo ze by ma vypli už mám orange dosť zlatý telekom A nehovoriac o tom že keď voláte na ich linky tak ani za toho sa tam nedovolate. Píšete im cez FB povedia vám uplne bludy že keď prídete na pobočku tak vás vysmeju a pytaju sa že aký debil mi dal také info čiže Úžasný orange

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
angelika Hodnotenia: 1Užitočné: 3
02.10.2018

Dobrý deň,dnes som obdržala správu o aktivácii siete ORANGE, ale na moje prekvapenie sa nikam nedovolám a ani mne sa nich nedovolá, nakoľko mi telefon vypisuje, že Mobilná sieť nie je k dispozícii - OK, takto to je v Blízkosti Bratislavy a čo potom na Lazoch? Neviem, kde uplatniť reklamáciu, načo som odišla od Telekomu, kde nebol žiaden problém???neviete...tak najbližšie si rozmyslite kam....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Izzy Hodnotenia: 1Užitočné: 5
29.09.2018

Po 20 rokov som si zistil ze sim u nich na čiernom listine.Neuznali my vtedy jednu fakturu.Podaly ma na sud a aj na exekuciu.yteraz som si chcel mat hypoteku a povedali ze bohuzial som na čiernom listine.Dlho som si rozmislal že preco.Potom my napadlo že možno Orange byvali Globtel. Isli sme si na pobocku vo Velkom Medery. Chudak chalanisko kukal na mna ze to je viac ako 20 rokov a oproti mne este maju pohladavku 200 eur.Za čo? Teraz čakam ns finančne oddelenie.Lebo vsetko moje dlhy som si statocne zaplatil. A este nieco.Vôbec neodporucam ich.Somnou už,,hravaju,, desatrocie kvoli fakturu co maju oni na vyne. Som u T mobil 11 rokov a som velmy sopokojny. Globtel sa sprava so zakaznikma jak s hovnom.Arogatná firma. Chodte radsej k Tmobil a zabudnite na aorange. Chces nieco u nich vybavit a jeden nevie co robi druhy...hanba...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Peter Hodnotenia: 2Užitočné: 5
19.09.2018

Otras, keby sa dalo dat minusove hdnotenie, mohlo by to byt objektivne. Konkretne predajna na Metodovej ulici. Ani mi to nestoji zato, vsetko rozpisovat....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
ddd Hodnotenia: 1Užitočné: 4
23.08.2018

Predražené, za každú drobnosť poplatky... Absolútna nespokojnosť, už nikdy viac...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
miroslav Jankovic Hodnotenia: 1Užitočné: 4
24.05.2018

Pestal mi Fungovat internet a TV. Volal som na zakaznicku linku orange a povedali mi ze ma prepoja s technikom ktory ma bude navigovat na opravu resp. znovunastavenie. Trvalo to 30min a tych 30min ma stalo 55euro. Pritom v zmluve mam ze v pripade poruch mi to bude odstranene technkom orange. A to bohuzial neni prvy krat. Je mi luto ale nemozem byt spokojny. Ked to spravia desattisicom zakaznikom ta zarobia slusne aj na takomto podvode.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Rasťo Hodnotenia: 1Užitočné: 6
03.05.2018

Mal som raz v živote ORANGE operátora a NIKDY VIAC. Nešiel mi internet v mobile za ktorý som si platil mesačne nemalé peniaze. Keď som sa bol sťažovať na predajni 2 krát a poslal som im 2 maily s oficiálnou žiadosťou o nápravu, tak som bol iba odpinkaný, že to nieje ich starosť a mám smolu samozrejme mi to povedali slušnou formou. Každopádne som im nezaplatil na konci mesiaca faktúru, na čo na mňa chceli podať trestné oznámenie, lebo som nedostal to na čo som mal nárok a predtým som platil. Vďaka tomu že som mal od nich nulovú odozvu podloženú mailovou komunikáciou aj snahou z mojej strany o nápravu tým, že som za nimi chodil, no ORANGE sa správa k zákazníkovi ako k hovnu, tak mi nakoniec nič nemohli, lebo sami porušujú zmluvy ktoré so zákazníkmi uzatvoria ... Peniaze odo mňa samozrejme nedostali tí podvodníci z ORANGE a odišiel som od nich navždy.

Užitočné?Áno
katyrin

Hodnotení: 6
Hodnotenia: 6Užitočné: 1
12.04.2018

Som u nich už roky a asi ani raz som nepremýšľala, že by som zvolila iného operátora

Užitočné?Áno
julo67

Hodnotení: 18
Hodnotenia: 18Užitočné: 5
27.02.2018

Dohodnete sa na pobočke na cenách na paušáli a pritom úplne iné faktúry potom chodia.. Celé zle..

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
hricovamilena2@gmail.com Hodnotenia: 3Užitočné: 3
26.02.2018

Som veľmi nespokojná kto to kedy videl platiť za prijaté sms správy nezasluzite si ani tú jednú hviezdičku ide Vám iba o peniaze na klientoch Vám vôbec nezáleží v budúcnosti nikdy viac Orange obrali ste ma o 26 eur.Kde sa podel ten orange spred desiatich rokov .....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Tatiana Hodnotenia: 2Užitočné: 2
20.02.2018

Ako je to možné, že mi boli naúčtované roamingové hovory v zóne A keď je roaming zrušený?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lea Hodnotenia: 1Užitočné: 1
01.02.2018

Orange predajcovia v Nitre. Ako si môže niekto dovoliť chodiť po paneláku a nanucovat Orange internet?! To som ešte nezažila! Ak chcete získavať svojich zákazníkov takýmto spôsobom tak to je naozaj na zaplakanie... Orange po tomto nikdy.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Marta Hodnotenia: 1Užitočné: 2
31.01.2018

Dobrýdeň.Už 25 rokov sme aj s manželom vašimi zákazníkmi.Už v minulosti sme mali problém s faktúrami .Začalo sa stávať že nám boli naučtované SMS -ký ktoré sme niikdy neposlali boli to síce malé položky ale pri toľkých zákazníkoch to dá pekný balík.Keď som si to začala kontrolovať a následne reklamovať tak mi sumu vrátili.Ale to som nechcela písať ,dnes sa mi stalo že som išla do predajne aby mi odblokovali staršie tlačítkové telefóny lebo v minulosti ste si ich blokovali a teraz som chcela dať do ch kartu z O2 a stalo sa mi že zamestnanec mi ho na tri pokusy neodblokoval a ďalej to už nešlo tak ma s kľudom poslal do mobil schopnú.Žial tam mi povedali že mi to spravia za 15 EU.Tak som sa vràtila do Orange a som im to povedala dostala som takúto odpoveď "no tak si to zaplatíte " .Keď som im povedala že telefón bol dobrý a oni mi ho pokazili tak som dostala odpoveď " No a ço však to už bol starý telefón".Tak takÿto máte prístup k starým zákazníkom hanba. Potom sa nečudujte že zákazníci

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Vladimír Hodnotenia: 1Užitočné: 4
24.01.2018

V sobotu ma informujú o prečerpaní v pondelok to uhradím a v stredu chcú znova peniaze bordel to je.Odchádzam a odporučím aj daľším.

Užitočné?Áno
ExCeeeeeder
Žiar nad Hronom
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 3
04.01.2018

no Ziar nad Hronom to nieje Oringe ale las bananas hroza to tam nechote tam lepsie vas v mongolsku vybavia ako tam

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
ada Hodnotenia: 1Užitočné: 4
29.11.2017

Orange ide dolu vodou a najviac v Ružomberku.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
adam Hodnotenia: 3Užitočné: 3
16.11.2017

Vaša predajňa v Ružombeku na Mostovej je jedna veľká katastrofa. Kedy ju zrušíte?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
kripopa1 Hodnotenia: 3Užitočné: 3
08.11.2017

ved tam sa neda vôbec dovolať stačte 1 stlačte neviem čo a v zapätí povie že je to neplatne takže si srandu robte s niekoho ineho ,,otras

Užitočné?Áno


Hodnotení: 7
Hodnotenia: 7Užitočné: 2
18.10.2017

operator ako ma byt, cena zakazdym primerana a sluzby, call centrum, reklamacie funguju ako maju

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Eva Mészárosová Hodnotenia: 1Užitočné: 1
12.10.2017

Som spokojná.Ochotní pracovníci v Prievidzi vo všetkých predajných miestach.Nemajú problém mi pomôcť v akej koľvek situácii.Ďakujem Vám vážim si to v mojom veku.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tono Hodnotenia: 1Užitočné: 6
19.08.2017

Dobrý deň tak za stiahnutie mojich fotiek z môjho telefónu na moju pamäťovú kartu si slečna alebo pani vypýta 5.90 eura že úplná paráda .na to.že som dlhoročný zákazník aspoň vidieť ako si vážia zákazníkov

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Moravčíková Hodnotenia: 1Užitočné: 2
14.08.2017

Dnes nám (starším) veľmi pomohol pri zadávaní hesiel a zfunkčnení nového routera operátor pán Dušan JURAČKA. Mal na nás super zlaté nervy a viac ako 100 % trpezlivosť. Veľké ďakujeme. Déliová, Moravčíková

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Anna Hodnotenia: 1Užitočné: 5
11.07.2017

niesom spokojná neochota pracovníkov pomoc a napriek dokladom o poškodení tovaru lahostajnosť ako orange tak servisu arvato

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
jan Hodnotenia: 2Užitočné: 1
02.06.2017

perfektne .....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Júlia Hodnotenia: 1Užitočné: 0
20.04.2017

Výbornesom spokojná

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Dano Hodnotenia: 2Užitočné: 3
23.03.2017

Pomoc zákazníkovi: 0 z 10

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
srnka Hodnotenia: 1Užitočné: 8
15.02.2017

Tato firma si nielenze zakaznikov nevazi, ale prvorady je zisk, potom zisk a este zisk a namiesto servisu tam maju nastavenu kalkulacku. A pokial tam nesvieti plus, tak ich vobec nezaujima, ci sa jedna o dlhorocneho zakaznika, z ktorych tato spolocnost zije, alebo nie. Skor by mali posielat dakovne karty kazdemu zakaznikovi a to mesacne ! Ja som odhlasil komplet celu rodinu z tejto spolocnosti a staram sa pravidelne ojej "dobru reklamu" aj v mojom okoli!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Zuzana Hodnotenia: 1Užitočné: 7
14.02.2017

Dobrý deň Veľmi zlé skúsenosti. Mám problém z telefónom od začiatku mi na telefóne padá spojenie a vypadáva mikrofón. Telefón mi vrátili zo servisu ako nezávadný, vymenili sim kartu, prepli z 4G na 3G siete, lebo vraj to robí 4G sieť. Akákoľvek sťažnosť na zákaznícku linku končí tým, že ich servis je certifikovaný a oni sú povinný ho rešpektovať bez záujmu že telefón ďalej nefunguje. Nevážia si zákazníka. Nikomu túto firmu neodporúčam Zuzana

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Kristína Hodnotenia: 1Užitočné: 2
13.02.2017

Dobrý deň, ja by som pre zmenu chcela poďakovať sa za príjemné jednanie a spoluprácu pracovníkovi Orange Slovensko ,a.s. Tomášovi Naďovy, ktorý mi veľmi ochotne a podrobne pomohol a vysvetlil môj problém s TV programami cez Orange. Aj napriem mojím neustálym otázkam bol veľmi príjemný a usmiatý a všetko mi pekne vysvetlil. Veľmi málo ľudí je takýchto . Preto mu patrí veľká pohvala. Spokojná zákaznička Kristína

Užitočné?Áno
ajka455
Piešťany
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 3
24.01.2017

Ponúkate zadarmo kalendáre. Skúsili ste si to, ísť si zobrať kalendár do pobočky v Piešťanoch? Držím palce. Musíte čakať pekne v rade, pokým sa starí chlapi povykecávajú s mladými predavačkmi. Sedela som tam pol hodiny, za ten čas nikto neurobil žiadnu kúpu. Už som mala ísť na rad, priznám, len som sa opýtala, či mi nemôžu ten kalendár podať ... vraj nech čakám .... nechcelo sa mi tam zabiť ďalšiu pol hodinu.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
palo Hodnotenia: 1Užitočné: 4
06.01.2017

Dobry den! Prosim Vas to Vy aj robite nejake konkurz na zamestnancov orange?bol som v Novakoch(Predajňa Orange Nováky A. Hlinku 456 972 71 Nováky) a vybavovala ma nejaka mlada šťanda ktora jednala somnou ako s debilom a totalne arogantne.chapem,ze je akurat tehotna aspon to tak vyzeralo,avsak takto arogantne a drze jednanie zo zakaznikom som uz davno nezazil!ani necakala ,ci este nieco chcem otocila sa chrbtom odisla odo mna a sadla si inde .na zaklade tejto skusenosti som si povedal a uz dost !!! odchadzam ku konkurencii aj keby ma to malo stat viac penazi!tak ja vam nestojim ani o 5 min.za rok o nejake zakladne otazky ake som mal?kolko penazi mate odomna mesacne! zbohom.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Nespokojny Hodnotenia: 1Užitočné: 6
05.01.2017

Dobry den ! Na zaklada skusenosti s ORANGE som velmi nespokojny s ich sluzbami !!!!!!!! Ubehlo 10dni od dna ked som si bol na predajni aktivovat TV + NET a stale nik nevola a nechodi ! Velmi velmi som nespokojny a banujem uzavretie zmluvi !!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Nespokojny Zakaznik Hodnotenia: 1Užitočné: 3
30.12.2016

Predaj Glukomeru 2in1 a mobilu Samsung A3 bez schopnosti ich spojiť.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Renáta Hodnotenia: 1Užitočné: 12
08.12.2016

ORANGE - najhorší, najarogantnejší, nenásytný, bezohľadný operátor, bez štipky ústretovosti voči klientovi. Úsmevy a ochota končia v sekunde podpísania zmluvy klientom, potom agresívne vymáhanie všetkých výhod pre Orange zo zmluvy, bez ohľadu či a ako poskytli, či neposkytli službu. Dokonca to reklamační pracovníci aj cynicky a arogantne potvrdia, že bez ohľadu na poskytnutie, či neposkytnutie služby, oni majú na základe podpisu zmluvy nárok na všetky poplatky a plnenia, aj keď službu neposkytli ! to je vraj problém klienta!!! Vydridušská firma, nič viac.

Užitočné?Áno
amaliasmakova1
Sekule
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 0
11.10.2016

Dobrý deň, chcela by som vysloviť poďakovanie Vašej pracovníčke na pobočke v Skalici, slečne Pollákovej. Slušná, milá, ochotná a hlavne trpezlivá. Ponúkla mi viacero Vašich produktov a o každom mi dala podrobné informácie.Z jej ponuky so si vybrala presno to, čo mi najviac vyhovovalo. Bola som možno aj 15 rokov Vašou zákazníčkou a odišla som pred dvomi rokmi aj k vôli správaniu sa Vašich pracovníkov k druhému mobilnému operátorovi. Teraz som sa išla len informovať ohľadom ponuky a práve k vôli Vašej pracovníčke, som sa vrátili opäť k Orangu. Ešte raz vyslovujem veľké ďakujem. Smáková

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Kamila Hodnotenia: 1Užitočné: 6
27.09.2016

Predajna Levice...zdute tvare, otras dufam ze to cita niekto kompetentny a urobi tam poriadok

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
lenjan Hodnotenia: 1Užitočné: 4
26.08.2016

Veľká nespokojnosť so servisom prostredníctvom telefonickej podpory. Som vo vysokom štádiu tehotenstva a momentálne sa neviem dostaviť na predajňu. Hľadala som zákaznícku linku, no so záznamníkom som nerátala. Ako nová klientka som sklamaná. Je to neprofesionálne. S orange-om končím!!!

Užitočné?Áno
dreamof

Hodnotení: 5
Hodnotenia: 5Užitočné: 5
04.08.2016

Neskutočne arogantná a protiklientsky orientovaná spoločnosť. Predajné praktiky a drzé jednanie pripomínajúce politiku "šmejdov". Nikdy viac s touto spoločnosťou.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Števo Hodnotenia: 1Užitočné: 4
02.08.2016

Snažím sa Vám dovolať z USA cez aplikáciu na to určenú, kde màm nabitý kredit aby som tento hovor mohol uskutočniť. Vaše hlasové presmerovanie ma s Vami nevie spojiť, e-mail Vám s tým čo vlastne potrebujem napísať neviem, existuje len Vami prednastavený spôsob výberu problémov ale žial všetko tam zahrnuté nemáte, nedokážem sa s Vami nijako spojiť (y)

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Martin Hodnotenia: 1Užitočné: 2
19.05.2016

Spôsob komunikácie prostredníctvom webu a telefonickej podpory sa výrazne zhoršil. Najmä systémovým pravidlom. Ťažko získavam informácie, dokazovanie kompetencii k ich získaniu a zmenšený priestor na vlastný výber pracovníka, ktorého potrebujem osloviť. Nespokojnosť.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Koprla Peter Hodnotenia: 3Užitočné: 4
18.05.2016

Vaše tech.odd.a úroveň odbornosti Vašich zamestnancov ako napr.p Noskovič,hotová katastrofa.Celú sobotu a nedeľu sme ako Váš zmluvný partner mali problémy s pripojením na internet a tak sme požiadali o pomoc telefonicky.Uvedený pán nám zistil,vraj sa nám pokazila vifina a poslal nás do Palace ju vymeniť.Tam sme zažili ďaľší šok a to,že technik zistil z Vášho systému,že aj napriek podpísanej zmluvy nie sme držitelia zariadenia a tak nemôžeme nič reklamovať.Sľúbil,že nám v pondelok ráno zavolá,ako sa to vyriešilo.Samozrejme dodnes nevolal.Celé to vyriešil náš zať za 15 minút,nič pokazené sme nemali,len sa nám niekto nabúral do laptopu a zrušil prístupové heslo vo vifine.Zadal nové a všetko je OK.Neviem,čo to za odborníkov a nezodpovedných technikov zamestnávate.Po tejto skúsenosti uvažujeme o ukončení spolupráce a o medializovanie tejto záležitosti.. S pozdravom Koprla Peter manžel Vašej klientky

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Selka Hodnotenia: 1Užitočné: 0
28.04.2016

Včera som bol na pobočke Orange Nitra Mlyny a bol som príjemne prekvapený milým a zároveň odborným prístupom pracovníčky za prepážkou sl. Michaely Lihanovej. Ďakujem. Zákazník Selka

Užitočné?Áno
1Inez1
Martin
Hodnotení: 2
Hodnotenia: 2Užitočné: 4
15.03.2016

Dobrý deň všetkým. Áno, Orange už nie je to čo bývalo! Neviem pochopiť ich prístup ku klientom, veď dnes je už viac možností na čie "dvere" zaklopať ale Orangeu to asi nevadí... Ja mám podobné skúsenosti, o ktorých napísali klienti predo mnou a celkom vážne uvažujem o zmene ľudskejšieho operátora.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
zuzana 8657 Hodnotenia: 1Užitočné: 4
23.02.2016

Dobrý deň, v decembri 2015 som sa menila operátora O2 na Orange, pretože priateľovi ako dlhodobému klientovi ponúkali za to viaceré zvýhodnenia. Brali sme si aj internet aj mobil. Slečna ktorá nás mala na starosti )OC Forum Poprad) nás vo viacerých bodoch absolútne chybne informovala - 1)do faktúry zarátala aj mobilný internet v počítači ktorý sme vyslovene odmietli (čo za 24 mesiacov viazanosti spraví pekných 450 eur) 2)mobil ktorý sme brali za partnerove body je potrebné ešte doplácať (70 eur), pričom sme vyslovene stáli o telefón ktorý sa zmestí do rozpočtu za body, ktorých bolo naozaj dosť. No nič. Samozrejme že sme si zmluvy na 30 stranách mali prečítať lepšie a nie len ich podpísať ako nám to v priebehu chvíľky podstrčili. Či tieto nedorozumenia vznikli vedome, alebo nevedome je už zbytočné riešiť a jediná možnosť je platiť. Jedno je isté, ako klient som absolútne nespokojná a v žiadnom prípade v tejto spoločnosti nezostanem dlhšie ako bude nutné.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 4
13.01.2016

Strašné niečo dajte pokoj s Orange.Len problémy,problémy riešenie v nedohľadne,výhovorky.Pre Orange ste zaujímavý pokial nepodpíšete a potom máte smolu 2 roky Vás majú, platiť treba a ostatné ich nezaujíma.

Užitočné?Áno
Marci1704
Zahraničie - ostatné
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 11
10.12.2015

Takéto protiklientelské jednanie sa ani hodnotiť nedá, totálna nekorektnosť, tuposť....a veľa veci v jednom....Spoločnosť zaujímajúca sa o svoje vlastné záujmy, len nie o klienta.Ak by to bolo možné hodnotiť bez hviezdičky, tak ju tu ani nedám.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Vanesa Hodnotenia: 1Užitočné: 5
08.12.2015

Dobrý deň, už na začiatku sa Vám ospravedlňujem, pretože myslím, že budem dosť kritická. Na Vašom podarenom e-shope je nulový výber mobilov. Máte tam tie najdrahšie mobily, ktoré si mnoho ľudí nemôže vybrať na paušál, pretože aj tak si za smartfón zaplatí nehorázne peniaze. A ako som si všimla, asi pred 4 dňami ste ešte zvýšili tie Vaše "bežné ceny." Chcela som si vybrať aspoň ten Huawei P8 lite, pri ktorom bolo, že bežná cena je 230€, no o týždeň som prišla na Váš e-shop, t.j. pred 4 dňami a bežná cena už bola 250€. A tieto zvýšené ceny som si všimla pri každom jednom zariadení, nie len pri mobile Huawei P8 lite. V porovnaní s O2 ste na tom dosť biedne. Oni na e-shope majú "milión" smartfónov na výber, nie ako vy, že tam máte tie najdrahšie Samsung Galaxy S6, Iphone 6, LG G4, HTC One M9, Sony Xperia Z5 a podobne. Ale to je v poriadku, že ich tam máte, ale veď je to nehorázne, že tieto modely tam máte vo všetkých farbách, ale z tých lacnejších nemáte ani jeden model.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Monika Piliarová Hodnotenia: 1Užitočné: 8
07.12.2015

Absolútna neprofesionalita a zdierači poctivých ľudí!!! 17.9.2015 som si zakúpila mobilný telefón, ktorý sa stále vypínal a reštartoval, neuznali mi reklamáciu, že som si sama nadmerným namáhaním ohla vnútornú materskú dosku, a to bez vonkajšieho opotrebovania po dvoch týždňoch používania!!! Každý servisný technik tvrdí, že je to nemožné, ale v Orangei na to majú iný názor! Ak nechcete prísť o svoje peniaze, zvážte akú spoločnosť si vyberiete!!! Určite nie Orange!!!

Užitočné?Áno
zasklievanie
Dunajská Streda
Hodnotení: 3
Hodnotenia: 3Užitočné: 6
03.12.2015

Vážená spoločnosť, dňa 3.12.2015 mi volal Váš zamestnanec z tel.č. 02/322 925 99 o 20.57 hodine večer. Neviem či bol opitý, ale bol drzí. Neviem, čo to máte za spôsoby obťažovať ľudí v neskorých večerných hodinách. Toto je už vrchol všetkého. Človek po ťažkom dni chce mať konečne súkromie a začnú zasa vyvolávať kadejaký telefonisti. Poprosil by som Vás nech sa takéto rozhovory už viac krát neopakujú, inak budem rušiť všetko čo vo Vašej spoločnosti máme.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
františek Hodnotenia: 1Užitočné: 7
18.08.2015

majú bordel vo faktúrach, samozrejme v neprospech klientov. odporúčam zmeniť čo najrýchlejšie operátora. a to ešte nedávno chceli mať milión zákazníkov. prajem im, aby čoskoro pracovali niekde vo fabrike za min. mzdu.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
anna Hodnotenia: 1Užitočné: 6
26.07.2015

Fakturuju od buka do buka , ze vraj za tri nezaplatene faktury , ma vypli a pritom primjednej nezaplatenej uz pisielaju vystrahy, tak toto je skandal! Po vyse dvadsiatich rokoch v orangi je toto fakt vdaka za vernost, odporucam preverit uradnicky na fakturacnom , ci robia ako maju, My kazdopadne odchadzame cela rodina !Tak si mozu dalej fakturovat zoll sem zoll tam ak bude komu !Zelam pekny den !

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
daniel Hodnotenia: 1Užitočné: 7
10.06.2015

doteraz som bol len lenivý zmeniť operátora, ale po posledných "výkonoch" som sa rozhýbal a ihned sťahujem všetky svoje telefony k telekomu...Horšie ako tu už to nemôže byť.Držím palce všetkým novým klientom.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Zlatica Hodnotenia: 3Užitočné: 3
01.06.2015

Som nespokojna s riesenim problemov.Reklamovala som,ze mi bola znova stiahnuta suma,ktoru som uz za fakturu minim.tyzden pred tym vyplatila a preslo11 dni a doteraz sa mi nevratili peniaze na moj ucet.Trapne. Telefon mam aj u duhej spolocnosti a tam som omnoho spokojnejsia.Lepsie sluzby,rychlejsie riesenie problemov.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
jana Hodnotenia: 1Užitočné: 8
21.05.2015

Som klientom orange asi 15 rokov, ale ako stály klient nemám žiadnu výhodu, za všetko musím platiť...akonáhle mi skonči viazanosť končim s touto firmou....ako teraz môj telefon sa mi pri páde rozbil...musela som si zakúpiť novy telefón...do predchadzajúceho išla malá sim karta, ktorú mi tam v predajni vložili,ked som si brala telefon na akciu, teraz do noveho malá karta nepasoval, bola tam potrebná velká sim karta, isla som do orange aby mi ju vymenili tak som zato musela zaplatit poplatok 10 eur...nerozumiem preco...som klientom 15 rokov a nemám nárok ani na výmenu karty?...zadarmo...vôbec žiadne važenie klientov, ktorý 15 rokov poctivo a načas platia faktúry...odchádzam k inému operátorovy hneď ako mi skončí akcia...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 0
19.03.2015

Chcela by som sa touto cestou poďakovať pani Petre Palkovej, zamestnankyni Orangu.Pri akomkoľvek probléme, ktorý mám v súvislosti s využívaním služieb vždy pristupuje k danej veci profesionálne, promptne a nápomocne. ďakujem

Užitočné?Áno
rytmus605
Kráľovský Chlmec
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 4
14.03.2015

05.11.2014 som si zakupila telefon sony xperia z3 a ihned som si zakupila a umiestnila ochranne folie / vid prilohy /. 21.11.2014 pristroj bol uz zaslany na opravu. Po prevzati som ihned zistila, ze pri sosovke fotoaparatu sa nachadzal prach. 12.01.2015 pristroj znovu zaslany do opravy s prilozenymi foliami uvedene aj v dokladoch. Po prave pri preberani na predajnom mieste mi bola odovzdana moja folia a na displeji prilozena kusok obycajnej folie. Ihned som odstranila kusok folie a zistila som skrabanec na displeji. 26.01.2015 pristroj opät zaslany na opravu, kde som uviedla aj skrabanec -pristoroj vrateny bez opravy. 19.02.2015 4x zaslany na opravu po oprave ako bonus som dostala dve dalsie skrabance na displeji ako aj odrety na boku. Na predajnom mieste som ostala sokovana, ked mi bolo oznamene, ze mam v takomto stave prevziat pristroj. Po navrate domov som podla navodu aplikovala ochranne folie, po niekolko minutach som zbadala, ze pod sklom fotoaparatu a blesku sa vytvorila para, co je neuveritelne pri vode odolnom pristroji ( IP65/68), ato nepreslo ani 24 hodin od prevzatia po oprave. Obavam sa uz co mozem ocakavat v dalsich dnoch. Som sklamana a znechutena - mam skoro novy ale uz doniceny a neuplne funkcny smartphone vyssej kategorie ktorej hodnota stoji za h..no.

Užitočné?Áno
7Lenocka77
Liptovský Mikuláš
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 5
10.03.2015

Raz mi telefonovali z centra spokojnosti, vysvetlim im preco, nie som spokojna a nik to nerieši. Pridem do kamennej predajne a tam mi povedia ze oni s tym nic nemaju. uz nech mi skonci vuazanost a dufam ze druhý operator mi nebude o 1:05 rano posielat smsky o vyske a splatnosti faktury , co je vrchol !

Užitočné?Áno
ingeborg
Tvrdošín
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 5
26.02.2015

som veľmi sklamana ako verná zákazníčka, po poslednej reklamacii, odchádzam

Užitočné?Áno
nebo9999999
Žilina
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 4
21.01.2015

velmi nespokojna isla som den po splatnosti zaplatit fakturu ohod som isla z domu o 14,40som zaplatila fakturu ale medzi tym ma odpojili zapojili ma nazad bola som odpojena ani nie hodinu a poslali mi zaplatit 15eur pokutu uz nikdy nechcem ORANGE ani zadarmo

Užitočné?Áno
Mrmajco

Hodnotení: 9
Hodnotenia: 9Užitočné: 2
07.10.2014

Najlepší aj keď najväčším nedostatkom je ocenenie stálych zákazníkov...

Užitočné?Áno
88Buldok_88
Banská Bystrica
Hodnotení: 14
Hodnotenia: 14Užitočné: 2
07.10.2014

sluzby zakaznikom a nevedia si ocenit poriadne ludi co su dlhsie u nich

Užitočné?Áno
raptor1999
Martin
Hodnotení: 5
Hodnotenia: 5Užitočné: 0
06.10.2014

som nadmieru spokojny aj s personalom. 5 *

Užitočné?Áno
darebakpeto

Hodnotení: 12
Hodnotenia: 12Užitočné: 1
06.10.2014

No škoda že je málo akcii pre stálych zákazníkov. Prípadne nejaké iné benefity.

Užitočné?Áno
kris844

Hodnotení: 7
Hodnotenia: 7Užitočné: 0
06.10.2014

Orange má dobré pokrytie mobilného signálu-čo je určite plus oproti O2,no zasa mobilné telefóny z ponuky nevychádzajú cenovo najlepšie ak nie ste stálym zákazníkom viac ako 10 rokov a nemáte paušál 40€. No v rámci paušálu je asi lacnejší ako Telecom.

Užitočné?Áno
robosklinar

Hodnotení: 5
Hodnotenia: 5Užitočné: 0
05.10.2014

som veľmi spokojny

Užitočné?Áno
borec5230
Nitra
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 0
05.10.2014

Cestovanie ohľadom reklamácii je dosť náročné

Užitočné?Áno
Miki6611
Ružomberok
Hodnotení: 6
Hodnotenia: 6Užitočné: 4
05.10.2014

Mal som od Orange net cez modem...problem...problem...problem...

Užitočné?Áno
bossmanka
Brezno
Hodnotení: 3
Hodnotenia: 3Užitočné: 3
05.10.2014

Slabé ponuky a akcie

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Hodnotenia: 3Užitočné: 2
04.10.2014

Dlho som odnich odoberal ich sluzby.a po 12 rokoch som presiel do o2 lebo tam mi aapon nepriratavaju plus eura.

Užitočné?Áno
kicsilany28
Kráľovský Chlmec
Hodnotení: 3
Hodnotenia: 3Užitočné: 0
04.10.2014

Maju nalepšie ponuky.

Užitočné?Áno
mirkozv

Hodnotení: 3
Hodnotenia: 3Užitočné: 3
04.10.2014

veľmi zle riešený web dizajn, neprehľadné, komplikované, neustále požaduje upgrade prehliadača (aj keď užívateľ nemá záujem meniť svoj prehiadač)

Užitočné?Áno
robi83

Hodnotení: 3
Hodnotenia: 3Užitočné: 0
03.10.2014

Je to velmi dobrá firma

Užitočné?Áno
123nero
Rožňava
Hodnotení: 3
Hodnotenia: 3Užitočné: 0
01.10.2014

Mam ho od svojich 10 rokov :D

Užitočné?Áno
tomko12239
Bratislava - Karlova Ves
Hodnotení: 4
Hodnotenia: 4Užitočné: 0
01.10.2014

Veľmi dobrý operátor

Užitočné?Áno
rony268
Bratislava - Nové Mesto
Hodnotení: 3
Hodnotenia: 3Užitočné: 1
01.10.2014

Nespokojnost v oblasti riesenia problemov...

Užitočné?Áno
Ondrej115
Michalovce
Hodnotení: 2
Hodnotenia: 2Užitočné: 0
01.10.2014

spokojnnost

Užitočné?Áno
jana.helena
Humenné
Hodnotení: 3
Hodnotenia: 3Užitočné: 0
28.09.2014

Veľmi dobrý a prehľadný.

Užitočné?Áno
vk21
Prešov
Hodnotení: 5
Hodnotenia: 5Užitočné: 0
28.09.2014

zatiaľ žiadne problémy, už roky 100% spokojnosť

Užitočné?Áno
lubos173
Humenné
Hodnotení: 3
Hodnotenia: 3Užitočné: 0
24.09.2014

super operátor nemenil by som

Užitočné?Áno
Smutne_ockaa
Košice - Dargovských Hrdinov
Hodnotení: 2
Hodnotenia: 2Užitočné: 0
19.09.2014

:P super operator

Užitočné?Áno
Petulka2615
Bratislava - Nové Mesto
Hodnotení: 3
Hodnotenia: 3Užitočné: 0
19.09.2014

Celkovo som spokojná ale nepáči sa mi výber paušálov. Kedysi sa to dalo pekne vyskladať teraz mám na výber zo štyroch a som vybavená a nie vždy to vyhovuje... inak v pohode.

Užitočné?Áno
jenocke
Košice - Sídlisko Ťahanovce
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 3
03.02.2014

tato firma zije a prizivuje sa na ludoch ktory nevedia ako to chodi lutujem ludi ktory su v tejto firme a lutujem zamestnancov ktory pracuju pre taku darmozracku firmu ktora sa slusne sprava len ked vam konci viazanost aleak Vy nieco potrebujete su bezmocny ...je to zasrana chamrat ktora vie len hrabat a hrabat a slovicko sluzby im asi ani nic nehovori howk

Užitočné?Áno


Hodnotení: 9
Hodnotenia: 9Užitočné: 0
18.01.2013

Mám doma internet, som veľmi spokojný, ako s cenou tak aj s rýchlosťou.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 19
Hodnotenia: 19Užitočné: 0
07.12.2012

Orange je aj mojím operátorom...Za celú dobu od kedy ním je som nemala žiadne problémy....No cenovo sa mi zdá celkom drahý...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 31
Hodnotenia: 31Užitočné: 2
22.11.2012

Osobne som celkom spokojná, ceny sú prijateľné a keď mám problém, v predajni mi vždy poradia.

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Mobilní operátori Bezdrôtové pripojenie Internet a počítačové siete Poskytovatelia internetu Pevné pripojenie
Pridať firmu Nahlásiť chybu