Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Hľadať firmu
Dnes:  08:30 - 16:30 OTVORENÉ
Hodnotiť firmu Upraviť firmu

Kontaktné údaje UniCredit Bank Slovakia a. s., Majzonovo nám., Nové Zámky

035 / 691 34 11
035 / 691 34 33
UniCredit Bank Slovakia a. s., Majzonovo nám., Nové Zámky
Majzonovo námestie 9125/2
940 01  Nové Zámky

Univerzálny peňažný ústav, ktorý je súčasťou medzinárodnej finančnej skupiny UniCredito Italiano Group. Poskytovanie klasických bankových produktov, ako aj služieb privátneho bankovníctva.

Otváracie hodiny UniCredit Bank Slovakia a. s., Majzonovo nám., Nové Zámky

Pondelok - piatok:
08:30 - 16:30 Otvorené
Sobota:
zatvorené
Nedeľa:
zatvorené
Poznámka: mimo otváracích hodín UniTel linka 0800 14 00 14.

Pobočky UniCredit Bank Slovakia a. s., Majzonovo nám., Nové Zámky

Ďalšie pobočky

Fakturačné údaje UniCredit Bank Slovakia a. s., Majzonovo nám., Nové Zámky

IČO: 47251336
Názov: UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky
Sídlo: Šancová 1/A, 813 33  Bratislava
DIČ: 2020372618

Hodnotenia UniCredit Bank Slovakia a. s., Majzonovo nám., Nové Zámky

Hodnotenia UniCredit Bank Slovakia a. s., Majzonovo nám., Nové ZámkyPridaj hodnotenie: vyber hodnotenie

Zadaj svoje meno a e-mail, alebo sa prihlás pod svojím Azet kontom:
alebo Prihlás sa


Hodnotení: 1
Lenka Hodnotenia: 1Užitočné: 2
04.08.2020

Na pobočku sa dovolať nedá, zložia Vás. Na infolinke je v prípade výskytu nejakeho problemu na všetko odpoveď musíte si to vybaviť na pobočke, nie každí má žiaľ možnosť navštíviť pobočku počas otváracích hodín, hlavne tých nových ( 15:00/16:00). Prístup 0 bodov, súhlasím s ostatnými komentármi.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Marcel Hodnotenia: 1Užitočné: 1
31.03.2020

Celé zle nedvíha ju telefón a keď dvihnu tak ma položia volám tam cca.. 2 hodiny a nikto a keď dôjdem tak čakám hodinu lebo sa prebehnú co sú objednaný ach....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Petra Hodnotenia: 1Užitočné: 1
10.02.2020

Volam na zakaznicku linku, neustale vybavuju iných klientov a mam volat neskor, pisem na chat, mam ich kontaktovat neskor, volam do pobocky NZ, hned mi zlozia telefon. Nestalo sa to prvy krat. Otrasny pristup banky ku klientovi. Lutujem, ze som sem presla. Cele zle.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
miloš balog Hodnotenia: 1Užitočné: 0
24.07.2019

Uplná vyše 20 ročná spokojnosť s pracovníčkami tejto pobočky

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Adrika Hodnotenia: 1Užitočné: 3
24.07.2019

nedvihaju telefón, klienta nechávajú čakať kvoli nedostatku personalu. maximalna nespokojnosť

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
annapalackova Hodnotenia: 1Užitočné: 2
07.06.2018

Musím sa pridať k p. Milanovi, my máme účet súkromný i firemný v tejto banke už od r. 1992. Myslíte, že keby sa pracovníčky k nám správali tak, ako píše Andika, vytrvalo by sme u nich zostávali? Z mojej strany úplná spokojnosť. A podotýkam, vyskúšali sme aj iné banky.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Milan, Palárikovo Hodnotenia: 1Užitočné: 3
16.01.2018

Iba náhodou som objavil komentár klientky,ktorá mimoriadne negatívne hodnotí pobočku v Nových Zámkoch.Až neskôr som si všimol, že má dátum z roku 2014. Tak alebo onak, pobočku UniCredit v NZ pokladám za najlepšiu v tomto meste spomedzi konkurenčných inštitúcií.Mozno ten negatívny ohlas bol iba obyčajnou zlomyselnostou,možno sa všetko naozaj zlepšilo pričinením riaditeľky Ing. Polacekovej, ktorá v tomto 2014 roku bola inde na inej pozícii. Neviem veci posúdiť do hĺbky,ale je fakt, že pobočka je presne taká,ako má byť. A nešetrí sa tam úsmevom, čo je zadarmo,ale má to vysokú pridanú hodnotu. Takže, čo k tomu dodať? Len tak ďalej.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 18
24.07.2014

Dnes som 1x navštívila banku na Majzonovo námestí v NZ. Hneď ma zarazilo že sú tam 4 zamestnankyne a z toho iba jedna prijíma klientov. No čakali sme 5 minút, 10, 15, 20 a už som sa nezdržala tak som sa hlasno spýtala že či je u nich normálne že človek 20 minút čaká a stále sa nič nedeje. Bola tam staršia pani, tiež hromžila. Jedna z pracovníčok si vzala k sebe na debatu dozadu už vybavené klienta, a chichotali sa tam. Druhá sedela schovaná za pultom schovaná, tretia ťukala v kuse do mobilu, a štvrtá riešila zákazníkov. Keď som si otvorila ústa, tak som dostala odpoveď že musím čakať. 20-25 minút a ešte jeden predomnou???!!! To je normálne? V iných bankách čo ja chodím je 5-10 zamestnancov a každý jeden k dispozícii!! A nebol ani obed! Čo ma maximálne nahnevalo a keby som tam šéfka v tom momente majú vyhadzov - to bolo že mi arogantne najprv jedna, potom aj druhá povedala že majú pobočku aj na Svätoplukovej - nech idem tak ak sa mi nepáči!!! PROSÍM???????? !!!!!! To kde sme??? Ako sorry ale drzosť nemá hraníc - pošlú klienta drzo do druhej pobočky, miesto toho aby jedna z nich zasadla pred počítač a vybalila 1 prevod-čo trvá 2 minuty?!! Tak ma nehnevali že v tom momente som odišla. V živote nikdy tam nevstúpim a dúfam že sa toto dočíta aj niekto z vedenia a vysvetlia troška dámam ako sa právať a za čo sú platené!!!!Maximálne som nahnevaná a znechutená z tejto banky.CHvála bohu že tam nemám účet - užaj by som ho zrušila a prešla inde, kde nevedia ako skôr s úsmevom vyhovieť.

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Banky Hypotekárne úvery Spotrebiteľské úvery Investičné poradenstvo
Pridať firmu Nahlásiť chybu