Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Hľadať firmu

Kontaktné údaje UniCredit Bank Slovakia a. s., Spišská Nová Ves

053 / 419 71 10
053 / 442 57 88
UniCredit Bank Slovakia a. s., Spišská Nová Ves
Zimná 191/56
052 01  Spišská Nová Ves

Univerzálny peňažný ústav, ktorý je súčasťou medzinárodnej finančnej skupiny UniCredito Italiano Group. Poskytovanie klasických bankových produktov, ako aj služieb privátneho bankovníctva.

Otváracie hodiny UniCredit Bank Slovakia a. s., Spišská Nová Ves

Pondelok - piatok:
08:30 - 16:30
Sobota:
zatvorené
Nedeľa:
zatvorené
Poznámka: mimo otváracích hodín UniTel linka 0800 14 00 14.

Pobočky UniCredit Bank Slovakia a. s., Spišská Nová Ves

Ďalšie pobočky

Fakturačné údaje UniCredit Bank Slovakia a. s., Spišská Nová Ves

IČO: 47251336
Názov: UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky
Sídlo: Šancová 1/A, 813 33  Bratislava
DIČ: 2020372618

Hodnotenia UniCredit Bank Slovakia a. s., Spišská Nová Ves

Hodnotenia UniCredit Bank Slovakia a. s., Spišská Nová VesPridaj hodnotenie: vyber hodnotenie

Zadaj svoje meno a e-mail, alebo sa prihlás pod svojím Azet kontom:
alebo Prihlás sa


Hodnotení: 1
Ľubomíra S. Hodnotenia: 1Užitočné: 3
23.02.2020

Dobrý deň. Tak pridám recenziu aj ja na ,,skvelú,, pobočku v Spišskej Novej Vsi. Koľkokrát vstúpim do tejto pobočky tak sa riadne rozčúlim . Prvýkrát to bolo asi pred dvoma rokmi, keď pani nebola ochotná pracovať 10 minút pred koncom pracovnej doby (to asi robí zadarmo alebo za nižší plat ako ráno 10 minút po otvorení pobočky). Aj napriek neochote nakoniec vykonala čo som požadovala a to jej dokonca ostali minimálne 3 minúty do konca pracovnej doby. Druhýkrát to bolo, keď som požadovala určiť disponenta k svojmu účtu. Keďže som účet otvárala v inom meste tak som musela čakať na konkrétnu pracovníčku, lebo ostatné to nedokážu. Takže som musela prísť na pobočku v iný deň, no ak si myslíte že tentokrát som to vybavila, tak sa mýlite, pretože nešiel ich program. Tretí pokus bol konečne úspešný, zamestnankyňa tam síce nebola, ale nechala mi tam pripravené papiere a stačilo podpísať.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Yopka Hodnotenia: 1Užitočné: 2
15.10.2019

Ako citam recenzie, rozhodol som sa pridat tiez. Myslim, ze sa toho celkom dost zmenilo, ochota personalu stupla urcite, cakacia doba mozno trochu tiez,ale v tejto dobe si treba obcas pockat, urcite nie ste jediny pod slnkom kto sa ponahla do prace, s dietatom alebo na bus... kladne hodnotim aj starostlivot o zakaznika cez telefon, oktober (2019).. za mna fajn, ale stale treba kontinualne zlepsovat..

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tatiana Hudáčková Hodnotenia: 1Užitočné: 2
02.09.2019

Najhoršia banka akú poznám...Chcela som v máji zrušiť účet a je 2.septembra a ešte vždy mi účet nezrušili a každý mesiac si ešte k tomu sťahujú 8 eur za vedenie účtu...Dva krát som tam bola a pracovníčka na pobočke mi sľubovala,že už to bude.Nakoľko pracujem v zahraničí, nemôžem tam behať každý deň ako na hodiny klavíra,ale som nahnevaná veľmi...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Martin Hodnotenia: 1Užitočné: 5
09.06.2018

S bankou som spokojný nadmieru, ale s ochotou v tejto pobočke nie, chcel som vykonať zmenu nakoľko som obdržal nový OP a pani mi povedala, že keď som si založil v Levoči na pobočke účet, tak mam isť tam vykonať zmenu. Som pozrel na ňu, postavil sa a odišiel. Otras, pani úplne znechutená z práce... pochopím, že nie každý ma svoj deň, ale ak príde klient tak sa tvárim profesionálne a osobné veci idú bokom. S pozdravom klient.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Hodnotenia: 1Užitočné: 8
10.08.2016

Skúste sa tam dovolať...žiadne číslo v čase otváracích hodín banky vám nikto nezdvihne. Fúúúha.....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Jana Babiková Hodnotenia: 2Užitočné: 12
04.09.2015

Dobrý den - mam ucet v tejto banke už dlhsie - s bankou ako takou som velmi spokojná - ale zamestnankyne na tejto pobocke - nie su velmi ochotné - vysvetlit a informovat klienta o veciach týkajucich sa uctu . Minule som si chcela zmenit nejake nastavenia ohladom informovanie penazných prostriedkov na ucte - a ziadala som o tuto operaciu v banke - a dvakrát mi bolo povedané - že si to mam urobit sama cez Internet Banking. 6iaden postup mi k tomu nebol vysvetlený - tak som musela volat na zakaznicku linku Uni .Myslim si že pracovnícka banky , ktorá je slusne platená - by mala klientovi ochotne poskytnut info k danej otazke a snažit sa vyhoviet požiadavkám klienta - inac sa stratí dôvera k banke - a klient odide ku konkurencii.

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Banky Hypotekárne úvery Spotrebiteľské úvery Investičné poradenstvo
Pridať firmu Nahlásiť chybu