Kontaktné údaje
Röntgenova 26
851 01 Bratislava
Poskytovanie verejných telekomunikačných služieb prostredníctvom televíznych káblových rozvodov, digi-tv.
Otváracie hodiny DIGI SLOVAKIA, s.r.o.
Fakturačné údaje DIGI SLOVAKIA, s.r.o.
Hodnotenia DIGI SLOVAKIA, s.r.o.
Dobrý deň, bola som nespokojná s vašou tv, telefonovala som, okrem tých zdĺhavých úvodných rečí v telefóne , nakoniec sa mi niekto vždy ozval a o tom chcem písať, neosobné, rázne , jasné pre nich, nie pre mňa, ale to človek, ktorý je nespokojný nepotrebuje. My na druhej strane potrebujeme trochu trpezlivosti a pochopenia. Po niekoľkých takýchto telefonátov, som dala výpoveď zo zmluvy a bola som odhodlaná hľadať iného operátora. Po niekoľkých dňoch sa mi ozvala fantastická pani L, ktorá mi dala niekoľko návrhov na skvalitnenie mojej tv., bola milá , ústretová ( bolo vidno, že jej záleží na klientovi) , čo mi nebolo jasné trpezlivo mi vysvetlila, zisťovala podrobnosti okolo nových balíčkov. Klobúk dole pred Vami pani L, ďakujem pekne. A Vášmu zamestnávateľovi by som dala len malý odkaz. Takúto zamestnankyňu si treba vážiť a dávať ju za príklad jej kolegom. Robí Vám dobré meno, čo nie je zanedbateľné pre Vás, pri takej vysokej konkurencii. II Liptovský Mikuláš
My sme boli ich dlhoroční zákaznici, až kým sme sa nepresťahovali.Trochu zafúkalo alebo bola búrka a signál bol fuč aj na niekolko dní.Ale naše najväčšie naťahovačky s nimi začali až po presťahovaní sa.Tu už máme našťastie skylink a všetko funguje na 1 aj počas búrky.Oni od nás prosím pekne chceli vrátiť už dávno preplatené staré 15 ročné boxy aj s kartami a káblami.Ak by sme ich nevrátili tak by od nás požadovali vyše 200 eur za staré,rozhegané skrinky.Len som si s nimi dopisovala ako také tela že mi už na adrese nebývame,nech tam pošlú ich technika na demontáž.Ani to nezabezpečili ešte sa aj vyhovárali že my sme sa nevyjadrili že technika chceme,pričom som im to do mailu písala niekolkokrát.Normálne má človek dojem že tam robia ludia s iq hojdacieho koníka.Tolko nás naťahovali až nakoniec oznámili že technika nepošlú lebo ten môže prisť max do 15 dní od ukončenia zmluvy.Robia si z ludí akurát dobrý deň.Tie škatule sme im nakoniec poslali sami ale aj s pekným pozdravom navyše:)
Výpoveď papierovou formou v dobe online ? to fakt?
Otras otras! Neodporúčam! Internet spomalený televízia seka! Dodanie zapojenie spomalené chaotické neprofesionálne! A 3 dní ma nechali čakať kvôli ich poruche bez internetu! Bez informácií ešte stále neviem kedy príde technik vraj ma čas týždeň! Zle zlý prístup všetko zlé!
Odjakziva to nebolo nejake ultrarychle pripojenie (ale prijatelne vzhladom na cenu, ktora som mal este nizsiu, ako je bezne, kedze zmluva bola uzavreta davno). Ale s nastupom korony sa zacala tristvrterocna tortura neustalych vypadkov, mizernej rychosti pripojenia, dochadzania technika, ktory v podstate len nieco premeral a nic nedokazal vyriesit. Chapem to, lebo nebolo v jeho silach riesit to, ze zariadenia na urovni poskytovatela (u nas som menil aj router na zaklade jeho odporucania...nepomohlo) su zastarale a nestihaju vacsi napor. Takze zmluvu aktualne vypovedam. Trpezlivost dosla.
Už 3 týždeň čakáme na obnovenie TV, stále nič. Ale pekne poriadku... Pred mesiacom sme sa dali nahovoriť na televíziu od Slovák Telekom (ved to poznáte, budú vám vyvolávať, aký sú ony dobrý, fajn signal, proste najlepšia TV. Bla bla. Samozrejme dali sme sa ukecat, prišli, zapojili... No ale po pár dňoch sme zistili, že to až také dobré pre nás nieje, tak sme im volali, ze to chceme s nimi ukončiť. Fajn, boli sme osobne ukončiť zmluvu, vravieť všetko čo nám k tomu dali. Noo ale medzitým s nami ukončila zmluvu aj Digi TV, bez toho aby sme ich my o to požiadali, bez nejakého upozornenia... Proste STOP. Jedným slovom ani Digi TV ani žiadna iná. Tri týždne.,kazdy deň im voláme, že chceme s nimi s Digitv obnoviť zmluvu a byť naďalej ich zákazníkmi. Proste niečo pre nás nepochopiteľné, akí majú prístup k zákazníkovi... Ony to nevedia po riešiť, stále sa na niečo vyhováraju a bla bla. Urobili sme všetko čo od nás chceli, poslali sme všetky papiere od Slovák Telekom, že s nimi sme to ukončili..
Tak toto sa moze stat iba na Slovensku. Dna 15.10.2020 v case 15.30hod. Som nahlasil plosny necakany vypadok elektricjej energie v troch vchodoch bytoveho domu v Petrzalke. Po naskoceni el.energie digi TV aj internet nenaskocili. Uvedenu skutocnost som telefonicky nahlasil na info linku. Podotykam, ze mali este pracovnu dobu 30 min. Pracovnicke hovorim ze pravdepodobne vypadol ochranny modul v ich zariadeni v nasom dome. Ze staci aby niekto prisiel a pozrel do ich rozvadzacej skrinky. No marne som si myslel ze niekto pride. V ten vecer som este pisal mail o danom probleme, ale to bolo zbytocne. Rano som cakal opravu. O 9.00 prisiel pracovnik z digitv. Vystupil z auta a isiel do vchodu. Tak som zbehol k na prizemie a dozvedel som sa ze problem je vyrieseny. Pracovnik okrem klucov od skrinky so sebou nemal ziadne naradie cize problem vyriesil okamzite zapnutim asi nejakeho istica. Nezdrzal sa tu viac ako 5 min. Tak ze 18 hodin nechali zakaznikov bez dodavky TV a internetu. Neodporucam.
Dnes som bol na pobocke v Sali, kde som bol dohodnuty na vymene set top boxu za ca modul. Predtym som volal na zakaznicku linku a aj priamo do predajne ale nikto ma neinformoval, ze sa bude nieco za tuto vymenu platit a to som sa na to priamo pytal a teda pracovnicka odo mna chcela 17€ ako zmluvnu pokutu(nechapem za co, kedze som chcel lacnejsi ca modul a drahsi set top box som vam chcel vratit a rozdiel by som kludne platil dalej) a este nejakych administrativnych 5€. To ze si v dnesnej dobe, ked je konkurencie ako maku a mali by ist zakaznikovi co najviac v ustrety, si za taketo veci uctuju polatky je jedna vec. Ale to, ze ma na to neupozornia dvaja pracovnici, to je uz cisty amaterizmus. Takze co sa mna tyka, tak uz odpocitavam dni, kedy mi skonci zmluva a "reklamu" im urcite budem robit siroko daleko.
Dnes som chcel nahlásiť poruchu príjimača Digi.Technik ma chcel presvedčiť že kábel nemám riadne pripojený.Ani ma riadne nevypočul a drzo položil telefón.Asi sa rozlúčim s DIGI TV.
Som veľmi prekvapená ako sú zabezpečené služby pre zákazníkov. Odíde Vám diaľkové ovládanie nespadáte do oblasti porúch, ale čakajte 14 dní kým Vám ho doručí pošta. Nie je to porucha na zariadení , keď sa zariadenie stane nefunkčné? A po nahlásení poruchy Vám príde ems ,že do troch dní sa Vám ozve servisný technik a nikto nepríde a po tom ako sa ozvete,lebo čakáte na technika Vám oznámia ,že esm bola omylom zaslaná. Zariadenie je vo vlastníctve DIGI Slovakia a za ovládanie ,ktoré je súčasťou zariadenia a bez neho je nefunkčné zaplatte 10 eur čakajte 14 dní aby ste mohli prímať signál za ktoré si riadne platíme.Ak by sa toto zariadenie dalo kúpiť bežne určite by sme Vás týmto nikto nezaťažoval,ale ak by som ho chcela kúpiť vo vašom obchode musím urobiť najmenej 50 km. Zamyslite sa nad tým,či porucha nie je ,keď namiesto programu v televízii sa pozeráte na rozžiarenú obrazovku . Služba zákazníkom by mala byť prvoradá. V Senci pobočka DIGI nie je.Bratislava je vzdialená 30 km.
výborná satelitná televízia za výbornú cenu, nemám čo vytknúť, sme u vás už pol roka a som rada, že sme si vás vybrali. super
super káblovka, platíme 13 eur a máme kopec programov, každý si tam nájdeme to svoje, veľa programov je v hd kvalite
Digi je už tretí poskytovateľ satelitnej telky, ktorého máme a pri nich aj zsotaneme, majú skvelé programy, také, ktoré pozeráme, zakaždým tam niečo dávajú a cenovo tiež najlepšie doteraz
Prešli sme k nim asi pred pol rokom a zatiaľ je všetko na jednotku, programy čo sme si vybrali sú super, každý večer máme čo pozerať a cenovo sa to ani nedá porovnať s tým čo sme platili pred tým, ušetrili sme kopec peňiažkov, ďakujeme :)
Hrôza...... voláme píšem a a kde nič tu nič. Som veľmi pohoršená nad takým prístupom.Časté vypadávanie obrazu hoci sľubovali, že sa to už nebude diať. Sme veľmi ale veľmi sklamaní, voláme celý deň, posielame SMS správy , ale asi majú čas ....peniažky sa platia pravidelne.....a ty občan si tam trhni nohou na druhej strane!!!!!!
nidky v zivote..odzubuju ako sa len da
ZLODEJI A VYZDIERACI !! Navysuju si anarchisticky sumy na fakturach a aj po tom co je zmluva zrusena snazia sa telefonovat na privatne cisla a posielat upomienky, dokonca posielaju dalsi faktury na sukromny email aj po zruseni. Zasielaju vymyslene sumy a tabulky v PDF formate. Snazia sa OKRADAT starsich obcanov Slovenskej republiky, pozor na nich ! Mali by im vziat licenciu.
na zakaznicku linku sa vobec neda dovolat je zbytocna -ba
Na zákaznícku linku je nemožné sa dovolať .Na predajnom, mieste v Šali sedí nekompetentná pracovníčka, od ktorej nie je možné sa dozvedieť , či sa dá poslať faktúra s čiarovým kódom. Odkázala ma na internetovú stránku, na fakturačné oddelenie ,ktoré tu kontakt nemá .E mailová komunikácia nefunguje....otrasný prístup k platiacim zákazníkom...
Tejto firme dávam mínus 10 bodov.
Otras, už od 30.oktobra mame problém so signálom, nahlasujeme to už tuším každý deň, technik príde, nikdy nič nevyrieši a stále dookola. Ako kompenzáciu nám dali dolu z faktúry 1,50 EUR, že výsmech. Úplne otrasná spoločnosť, už vybavujeme Magio, dúfam že budeme spokojnejší.
3.decembra som nahlásila že nemám signál povedali mi že do troch pracovných dní to bude vybavené. Technik má kontaktoval hneď na druhý deň, lenže bola som v práci tak som telefón nepočula, volala som naspäť ale tam je nahraty odkaz. Čakala som teda do stredy.,volala som znova. Dali má znova do systému, až v piatok sa mi ozval technik A dohodli sme sa až na utorok lebo cez víkend nerobia a ja som v pondelok nemohla. Hádajte čo asi bolo. Nik sa neozval. Volala som do Digi každý deň dávali ma do systému ako urgent. Vo štvrtok 14decembra dal technik do zápisu, že tam sú stromy tak preto neviem signál. Tá parabola tam je 10rokov A V ten deň nik U mňa nebol. V piatok som sa od operátora dozvedela že oprava bola zamietnutá. Super A mne to nik neoznámila. Operátor po mojej sťažnosti to poslal vraj nadriadenemu technikov. A tak stále čakám či mi niekto príde naladiť signál veď čo je len týždeň pred Vianocami. Šťastné a veselé
Hrozne, hrozne, hrozne kebyže sa dali dat minusove hviezdičky uz ich majú... Hrozne jednanie s ľuďmi... Hrozný signál...vypadava... To radšej pozerať do vypnutej telky....
po vybavení všetkých formulárov objednani tv digi som maxilmalne spokojný s pracovnikmi digi slovakia rýchla inštalácia aj v základnom balíku dá sa najsť to svoje zatial žiadna vada tak 5 hviezdičiek :-) signál výborny
ja som spokojni z digi sat mám balík maxi
včera som hlasila poruchu , tv už nejde poriadne 4 dni o probleme viete a nič sa nerobi , dnes opet tv ešte nejde , začo vlastne platim ???
Dna 14.6. O 19,08 h. Som hlasila poruchu - vypadok kanalov...je 20,40 h. A NIC !!! Rozmyslam nad zmenou dodavatela....
Pomer cena a kvalita, lepsi satelit v SR nie je
Lutujem ze som ich zakaznik. Tyzden po nahlaseni poruchy nie su schopny poruchu odstranit.
dobry den platim si faktury pravidelne kvzdy 12 steho a prislo mi ze ak nezaplatim dlh do troch dni tak ma vypnu platim mesacne 21,70 je to snad malo s pozdravom hajduova
Dušan Gbely Prečo vypadla Prima? Dcérske stanice ostali v programe no hlavná stanica není v ponuke. Rád by som vedel kedy bude zase v ponuke
To isté sa stalo aj mne 29.12.2016 došla faktúra na HBO,ktoré som tiež nevedel že mám.a ani som nič neobjednával.Na zákazníckej linke kde som volal sa pani L. správala arogantne a nechcela sa ani somnou bavit a položila telefon.Dnes 31.12.2017to iste faktúra+HBO a dlh za minulý mesiac .Telefonát na zakazníckú linku arogancia odpoved pošlite žiadost o zrušenie HBO písomne.Pítam sa čo mám písat žiadost o niečo čo somnežiadal, ako je možné že niekto svojvolne môže bez vašho súhlasu aktivuje službu o ktorú nemáte zaujem ani neviete že jú mate.teraz neviem čo a ako a nakoho sa obrátit.Iné neostavá iba Digi po 9rok,zrušit.
pocas sledovania priameho prenosu zapasu nhl zacala aktualizacia. toto je velke svinstvo nakolko sa aktualizacia neda prerusit ani vypnut. takto si digi slovakia zakaznikov nenarobi.
Po 8 rokoch,pravidelného platenia a bez ani jedného omeškania,sme nie vlastnou vinou,nezaplatili za nejaké programy HBO,o ktorých sme ani nevedeli,že sme si ich vraj objednali...nás surovo odpojili...napísala som i mailom sťažnosť a žiadala prešetriť tuto zalezitost.samozrejme,že dlh som musela vyplatiť....ani keď už mali doklad o zaplatení,sa im nestačilo náš pripojiť a nechali náš aj celý víkend bez pripojenia...podotýkam, že mesačnú splátku 12,90 sme mali riadne zaplatenú,len za ten balíček HBO nie...pýtam sa; takto si Digiváži svojich verných dlhoročných zákazníkov? Tak to Vám milé Digiďakujeme veľmi pekne
je to naozaj hrozné,pred dvoma tyždňami sme nahlásili chybu,a ešte nikto sa nehlásil pre servis.
Keď zaprší,pofúka vietor-obraz sa rozpadá,momentálne žiaden signál od nedele 4.12.2016.Po nahlásení-technik sa ozve do 3 až 5. pracov.. dní!!!
Neustále výpadky signálu (s využitím ich CAM modulu), po nahlásení chyby trvá večnosť kým sa technik ozve, ak sa vôbec ozve. Keď má riešiť chybu začne rozprávať hlúposti, že mám zlú TV alebo za to môže vypínanie TV z napájania, čistý amaterizmus, takých technikov nájdem na ulici plný autobus. Dokáže maximálne zmerať kvalitu signálu a to je všetko. Začnem riešiť odstúpenie od zmluvy aj keď mám viazanosť, nemám na nich už nervy.
Ukažkovy komunizmus v v poskytovani satelitných služieb....grc
Nedopatrenim (ktore mimochodom vzniklo chybou digi) som nezaplatila 2 mesiace za kablovku, v pondelok mi prisla prva upomienka, v utorok som to zaplatila (aj za oktober) a dnes si ma dovolili odpojit!!!!!!!!!ako rychlo to vedia odpojit tak zapojit to uz nejde tak rychlo.vraj o chvilocku Vas pripojime,ked som po dvoch hodinach zavolala ze ako este dlho bude trvat ta chvilocka tak ze niekedy buduci tyzden ma zapoja.Hlavne ze maju zaplatene a este chcu aj 14,90eur za znovupripojenie.
nevedia dodrzat cas odstranenia poruchy ich cas 72 hodin (3dni) od nahlasenia momentalne cakam uz 95 hodin (4dni) a stale nic
Za posledných 10 rokov som vyskúšal asi všetkých poskytovateľov satelitu na Slovensku. A nakoniec som sa vrátil k Digi. Veď vyskúšajte aj iné tv, veď nikto vás nenúti mať Digi, a potom uvidíte. Za tie programy majú skrátka najlepšiu cenu.
Ako píšete totálny ignorant ešte som také nezažila a y operátory vám skladali telefóny. Nula bodov neodporucam
Ak si človek prečita tieto recenzie,tak je zbytočne písať ďalšie.Sú to rovnaké a stále sa opakujúcesa problemy.Najviac prekvapi človeka ta arogantnosť a neschopnosť komunikacie.Táto recenzia je upozornenie pre zaujemcov UTEKAJTE pokial je čas.Je banda pod.......nikov.
Mirec No , spokojný nemôžem určite byť. Každú chvíľu obraz mrzne, hlavne keď je zlé počasie a keby som nemal aj TKR, tak často nemám čo pozerať aj keď za to slušne platím. Nerozumiem tomu, prečo DIGI TV nedokážu zaradiť aj kanál Šport 2, ktorý vysiela aj hokejove zápasy Slovana v KHL, alebo vysiela preteky F 1, ktoré nenajdete na žiadnom inom kanali na Slovensku. Je to úbohe, že v 21 storočí si človek nemôže pozrieť to, čo by chcel a pritom platí za to slušné prachy a niekto si z toho kráľovský žije. DIGI - HANBA !!!!!!!
Všetko fičí ako by malo, dokonca máme viac programov než čo sa píše na ich webe keď sme objednávali. Kopec českých kanálov, len neviem prečo nenapíšu že tieto majú do ponuky, možno by aj toľko ľudí na nich nenadávalo
Komu sa majú odovziat digi elektroniku , ked ich uz nepotrebujeme
priemerna satelitna tv na slovensku, nie je to bohviečo ale oproti dalsim poskytovatelom ktorych sme mali (upc a swan) su ok, aspon co sa tyka pomeru kvalita a cena
Keby som čítal pár týchto recenzií nižšie predtým ako som podpísal s nimi zmluvu asi by som sa nestal zákazníkom digi:). Ale našťastie mám zatiaľ len dobrú skúsenosť. Objednal som si satelit cez web, o pár dní ma kontaktoval technik a dohodli sme sa na čase inštalácie. Prišiel, namontoval a odvtedy všetko funguje super, žiadne výpadky. Je to už asi 3 mesiace
digi mam uz niekolko rokov a som velmi spokojna, nikdy ziadny problem, obraz aj platby v pohode. na zakaznicku linku je tazie sa dovolat, ale vibavila som vsetko elektronicky bez problemov
Zrušte sa ako firma. Hanba, za mesačných 9,60 bez teletextu, so samými výpadkami, s hroznou programovou ponukou, (v rámci športov tristo deb***h futbalov, len reprízy, nič aktuálne), proste pretiekol pohár trpezlivosti. Musíme si nájsť čas na Vaše zrušenie. Nikto, z vašich zamestnancov nie je schopný nič vybaviť. Vyhovárajú sa, že na porade hovorili o problémoch ( Handlová), ale im, ako ani vám, na klientoch nezáleží. Len nás to stojíkopec nervov. A to vaša ponuka hodnotenia nemá v ponuke relevantnú známku. Bodaj by ste museli pre nedostatok klientely skončiť - ale s hanbou. To vám prajem zcelého srdca. Iné si nezaslúžite. Som za zrušenie vašej firmy. A nezaslúžitesiani pol hviezdy. Iba ak ...
Skoda ze sa neda dat slabsie hodnotenie ako slabe!!! aktualne som na zákazníckej linke 1:20:10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Koniec toto, skonci viaźanost a koniec!!!!!!!!!!!!!!!!!! CELE ZLE!!!
Chcem poďakovať tejto spoločnosti za darček k Vianociam. Som dlhoročný zákazník Digi a preto ma nemilo prekvapila faktúra za zapojenie STB zariadenia. O jeho výmenu som nežiadal ako o niečo nové, Vaša spoločnosť však končila so starým STB a musela toto zariadenie vymeniť a tiež som sa tým nestal novým zákazníkom , Chcem sa spýtať, ak budete o týždeň meniť zasa STB zariadenie, budeme sa Vám na to skladať? Viem , že z právneho hľadiska to máte všetko ošetrené, ale z ľudského ste úplne mimo a prajem Vám ,aby ste si začali konečne vážiť aj zákazníka .
Som s nimi už dva roky a zatiaľ bez väčších problémov. Spočiatku občas vypadával obraz keď bolo zlé počasie, ale teraz už dlhšie bez problémov. Zdá sa, že som jeden z tých šťastnejších (podľa hodnotení nižšie) a dúfam že to tak aj ostane:)
Velmi zle skusenosti absolutne nedvihaju musim mat minimalne 15€ kredit lebo uz ked to zvoni stahuje ti to dole. Neustale niaky probldm trochu zafuka vietor a nie je signal. Nemaju ani email kde by sme im mohli napisat ked uz teda nedvihaju. Neodporucam nikomu !!!!!! :(
Po aktivovani novej digi mam velml zle skusenosti.Posielaju mi take ucty ktore vobec nemam vzmluve.Telefon nedvihaju.Nedoporucujem su to klamary.
Po aktivovaní novej DIGI mám iba negatívne skúsenosti. NEDOPORUČUJEM !!!!!
Hodnotenie firmy na dobrej úrovni, škoda len že nesplnili sľub na začiatku, kedy firma novým klientom slubovala aj pripojenie na internet.
Hodnotenie je skor na minusove hviezdicky... nezasluzia si ani tu jednu nakolko pristup k rieseniu problemu je nulovy... ked im clovek vola na infolinku aby ohlasil poruchu nikto nezdvihne telefon hlavna vec, ze PLATIM aj za tie keci co tam pustaju do okola kym cakam na spojenie s operatorom, ktory tam asi ani nieje :/ na co potom mate nejake cislo ked k nicomu nesluzi? Ked sa aj podari dovolat tak s danym problemom sa nic nerobi lebo vsak je vikend takze od piatku obeda do pondelka sme bez netu, vsak co ved zan maju zaplatene, ze?! A to sa nestalo prvy krat... Skonci viazanost a koncim s vami mile DIGI lebo zaplatit pokutu 50eur za to, ze si neplnite svoje zavazky vam nebudem!!!
Hamba celemu DIGI!!!Neoporucam nikomu!!!!
neviem kto robi fakturi ale stale mam nedoplatok 22 euro a stale platim dajte mi odpoved digi tv
pripajam sa ku kazdemu negativnemu prispevku otrasna spolocnost nulova komunikacia zo zakznikom nakolko dovolat sa na ich jedno poondene t.c. je asi skor zazrak nez fakt ....koncim s vami a ludia urobte to iste lebo len tak posleme digy do certa ked nevie byt serioznym produktom za ktory si platime ....
Digi Slovakia je jedna zbytočná spoločnosť do ktorej sa nedá dovolať v prípade reklamácie majú len jeden tel kontakt kde sa nedá dovolať moja vnučka mala nedoplatok za digi box o ktorom ani nevedela že zato sa ma platiť po roku jej zablokovali všetky programy ona tú čiastku hned uhradila 30E a oni napriek tomu jej nezapojili programy povedali že má poslať mailom potvrdenie o platbe učinila tak 12x a oni ani napriek tomu nespravili nič nadaľej tvrdili že ím to ešte neprišlo ona to ma potvrdené že to odišlo na účet z banky do digi povedali že má čakať na mail odních ktorý voliako nechodí ja pesnička od žbirku je to jedna podvodnícka spoľočnosť zákazník ích nezaujíma teraz by jej mali dať zľavu ích neprofesialitu a neschopnosť komunikovať a nie sú ústretový voči zákazníkom taká spoľočnosť jak je digi nemá čo hľadať na slovenskom trhu
Nanutil nam kupit stare digibox a ktomu som si objednal o rok pozdejsie 2 nove digibox-i! Na to vypli staru digi kartu aj napriek tomu ze ich o to nikto neziadal,a teraz na callcentre nie je ziadna ochota znova aktivovat staru kartu! Chcu nam nanutit dalsi novy digibox a to takym spôsobom ze vraj od novembra budu rusit stare digiboxi !Su to obycajny odrbavaci! Clovek je ochotny platit, a oni nie su ochotny zakaznikovy vyhoviet. Je to bullshit company!
Úbohé služby. Na zákazníckej linke nič nevyriešia, tety v zákazníckych centrách sú neochotné a oduté. Firme daná výpoveď, o dva dni TV nefungovala a nespojazdnili ju už vôbec. Reklamáciu neuznali, stornovali chybu systéme, vraj sme to neriešil, čo nie je pravda. Odporúčam sa im vyhnúť, ušetríte si nervy.
K nam prišiel technik,nainľtalovat novu skrinku a tanier, vobec nekomunikoval s nami frflal, prišiel do vnutra ani sa nevyzul,keby aspon povedal prepačte idem obuty,ale nic ,sadol si v spinavych monterkach na bezovu stolicku ,nekomunikoval ,vypisal zmluvu,tuto to podpiste ,sms -koval za stolom nic nam nepovedal len frflal,ze to nie je jeho cast,kde on chodi musela som mu diktovat 3x adresu ,nebol si ju schopný zapametat na 1x ,bol odporý, nadutý, doležitý ,neludský, hnusný fuj, neviem jeho meno ,ale mal čislo 6040,pod svoje meno napísal číslo . Strašne tažko sa da dovolat do Digi, ja som sa dovolala po mesiaci, no des
Otras, niet s kým komunikovať o problémoch, nedostanete sa k žiadnemu kontaktu, v callcentre nič nevybavíte, sústavné problémy s platbou cez SIPO,, samé vyhrážky cez SMS, asi skončíme na súde, hviezdička v hodnotení je veľa
Som spokojná ešte vždy keď som tam zavolala že je porucha tak mi pomohli a poruchu odstránili.
Katastrofa, uz týždeň sa snažím dovolať, poslala som aj maili a nič...
Ja mam box za 30 euro co sme si museli kupit plus karta,,, Tak nam to od 1.10 2015 vypadlo,,, dovolat sa im neide , na e mail neodpovedaju,,,, Mam este aj 2 boxy co platim za ich prenajom 1.50 za kus mesacne tam vsetko funguje ok,,,, Ale nechapem tento bezohladny pristup a ignoraciu zakaznika, No skusme nezaplatit poplatky tak sa nam nezabudnu vyhrazat formov obalocky na obrazovke !!!!..... ale uz asi ani to nie a Rovno nas zrusia !!!
stoji za velke hovno cele digi ani zadarmo keby ze oni mne by platili tak to nechcem
Dns volam a nik nedviha.nejdu nam programy iba lux ide ni a nie sa dovolat.na nervy sme
KATASTROFA...Nie je mozne sa dovolat.Dokedy funguje ZAKAZNICKA LINKA.Za odpoved dakujem.
Katastrofa!!! Už ich mam dosť ! Technik si nevšimol na mojej zmluve že je bez viazanosti volala som vo štvrtok a povedali že v piatok ma zapnú dnes je utorok a karta je stale zablokovaná
Digi? hrozne som nespokojna vypisuju nedoplatok ale zaco? to neviem to neudavaju........platim pravidelne a vypnu .....zaco?ak nedaju odpoved mozu sa tesit na markizu budu mat vacsiu publicitu.prosim odpovedajte na email.var.symb.30522485.inac budem nutena zrusit digi.stracate zakaznikov.bordel mate tam..!
fuuujjj digi tv hanba neda sa dovolat
dufam žľ aj pracovnici tv maju vypadok neviem kto vam dal opravnenie o posielani elektronockej faktury ktora sa aj tak neda otvorit fakturu som zaplatil pošt.poukažkou 24.8 a doteraz ste neurobili nič telefony nefunguju cislo mojej zmluvy 303597713 ukončujem s vami zmluvu nieste korektna služba
Ludia pozor, ak cakate na linke 0850211112 tak bacha lebo operatori (mne ora.ge) aj cakanie uctuju ako hovor, ja som tak prevolal vyse hodinu a teraz mam navolane velmi vela, to nechapem nikto nezdvihne aj tak to uctuju...
Zakaznicka linka nedostupna - kontretne technicke oddeleni, mame vypadok a nevieme sa nikam dovolat.
UZ 3 DEN SA NEDA DOVOLAT DO DIGI , SKUSTE MI POSLAT FAKTURU ZA TENTO MESIAC, DIGI NEJDE A VY CHCETE PENIAZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
najradsej by som dala nulu.nikto odvás z firmy necítá tie kommentáre???????????????????? vobec nie som spokojná!
Dovolat sa je nemozne, vcera cely den, po 20 min na linke a nic, pisal som im spravu a nic, ziadna reakcia, dnes rano tam volam 10 min zase nic, katastrofa, dakujem pekne za take sluzby a rusim zmluvu...
Bud nemam signal alebo mi ide len ct1,dovolat sa neviem uplna supa v 21 storoci...
Tak ja sa znich asi zblaznim. Takito ptincip som este nepocula. Vypli nas emailom som poslala prevod vcera uhradzala ani muk na email mi neodpisali a ako im tam volam tak uhrada nedosla. Uzasne!!!! Prosia o trpezlivot no ja uz ju nemam!!!!
Tie faktury je u nich des,stale dookola nam tam najdu nedoplatky ktore samozrejme sú zaplatene preukažem sa sekom a oni nepovedia ani prepačte že ste boli odpojený 4-5 dni neviem odkial beru take nedoplatky že za rok 2013 a tak naštastie si odkladam seky inac by som to musela platit znova. ,ked tam volam dovolat sa neda,totalná nespokojnost.
stými faktúrami je to hrozné stále im niečo chýba ked tam voláte každý povie niečo iné ,ak a teda dovoláte aj teraz tam volám 30minút a stále nič asy tam vymreli
chvala bohu ze som neni sama co nema podla digi zaplatenu fakturu ale vypli ma aj tak ved to neni prvy krat ale u mna naposledy uz toho bolo za 2 roky dost.
Presne ako Miroslav...posielajú sms o neuhradení faktúry, ale pritom je všetko uhradené! Som zákazníkom 8 rokov, ale v posledných mesiacoch hotová katastrofa. Na pobočky sa nedá dovolať, na zákazníckom čísle 0850 211 112 som naposledy čakal 25 minút a nikto mi to nedvíhal. To som zvedavý, koľko som prevolal. Komunikácia so zákazníkom je úplne katastrofálna. Podľa mńa si vážia len nových zákazníkov, ktorí uzatvoria zmluvu s drahším balíkom. Takisto sa im neráči odpovedať mi na mail, v ktorom sa domáham nejakej komunikácie o faktúrach. Takže majú v tom veľký bordel!
08.07.2015 okolo 9.00hod sme volali do Bratislavy na poruchy,že máme zlý signál na Digi.Do troch hodín bola porucha odstránená,za čo im veľmi pekne celá rodina ĎAKUJEME.Sme všetci spokojní.Musím pochváliť aj pána technika,pretože bez reptania preložil celý tanier na druhý roh domu a naťahal káble.Ešte raz veľká vďaka.
Miroslav vystizne napisal svoj nazor, ktory je identicky s mojim. Dnes vecer ten isty problem, a temer 2 hodiny sa k nim neda dovolat. A ten flegmaticky a povysenecky pristup zamestnankyn Komarnanskej pobocky, k nam - platiacim zakaznikom - uz ani komentovat nebudem.
Trosku zle pocasie a je pi digi
Bola bi som rada keby ste dvihali telefon. Slubovali ste nove programi ale 42 programov už vypadlo .ak to nezmenite rušim s vami zmluvu.aspon sa ozvite
Nejde Nam digi,a od 15.00 nedvihaju telefon..Nezodpovedna firma..
Nezodpovedná firma.časté výpady internetu a pri reklamacii nedvýhaju telefon.Nikdy viac Digi
Nezodpovedná a klamlivá firma. Zavádzajú zákazníka! Nedvíhajú telefóny a neriešia problémy. Mám trvalý príkaz, hradím pravidelne a nejde mi telka, ale sa nikam nikdy nedovoláte, fuj!!!!! Fuj s takou spoločnosťou!!!!
tak toto nemá chybu-od rána vyvolavam na ich info tel. číslo a za moje peniaze stále počúvam len ich hudbu a nie a nie sa dočkať toho ich operátora a konečne sa mi nejaky ozve a ma to zruší vraj volám v nepracovnom čase .Lutujem že som si s nimi predlžila zmluvu. pridávam hodnotenie keby sa dalo 0
tak toto je hrozne troska pada sneh alebo prsi a nejde obraz ani dovolat sa tam neda
toto je hrozne, v augusta mi vypli, ze vraj za nedoplatok za maj, jun, jul a august a pritom som mala vsetko zaplatene, a dovolat sa im vobec neda, potom som ustrizky odfaxovala a ani sa nato nepozreli, v septembri mi vypli zas, ze vraj som zas nemala zaplatene jun a jun, mesiac som sa nevedela zas dovolat, v oktobri mi nahodou zobrali telefon a tam mi povedali, ze ako je to mozne, ze mi vypli, ked mam v digi priplatok, a teraz je december a dnes mi dojde smska, ze vraj mam zas nedoplatok 40 eur, a samozrejme dovolat sa neda, LEBO NIKTO NEDVIHA!!!! uz mi lezu na nervy, hnusna banda!!! a ta jedna hviezdicka je len preto, aby som vedela poslat tento komentar!!!
Pred 5- timi rokmi mi skončila zmluva všetko v pohode ešte aj zariadenie som vrátil a naraz postúpenie pohľadávky cez neakú firmu kde nik neberie telefony , ale peniaze by zobrali banda je to .A vraj šmejdi už na slovensku skončili?????? Ta hviezdička je iba s dôvodu zverejnenia.
Nemožem hodnotit lebo digi nemam ale sa pripajam do diskusie lebo my poslali daky nedoplatok z roku2013 a to digi nemam uz od roku2010 a tie ich info čislo 0850211112 to je poriadny hltač penazi naskoči zaznamnik a a cakam na ich operatora ,pustia hudbu a len čakaš a čakaš a žiaden operator to nebere,hrúza !!! banda jedna zlodejska!!! a tu pohladavku posielaju výpalníkom..dal by som im minus hodnotenie ale bez tej hviezdičky sa neda uverejniť moj komentar!!!!!
Mne tiez poslali ze nemam zaplatenu fakturu a pritom nemam od nich predplatenu ziadnu sluzbu a dovolat sa na ich cislo to zabudnitei
Prosím Vás pekne, kde sa mám dovolať, ak s touto spoločnosťou nemám žiadnu ZMLUVU a už dva mesiace po sebe mi chodia sms, aby som uhradila určitú sumu?!
dala som jednu hviezdičku lebo polovička sa nedala, stále nám vypadáva, na servis sa nedá dovolať, prídu opraviť len ked idem na pobočku a poviem nech mi zrušia zmluvu, že si dám iný satelit
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách