Hľadať firmu

Kontaktné údaje ProCare, a.s.

0907 888 999
ProCare, a.s.
Einsteinova 23-25
851 01  Bratislava
Digital Park II

ProCare je sieť moderných polikliník na Slovensku, ktorá pacientom prináša nový prístup v ambulantnej zdravotnej starostlivosti hradenej z verejného zdravotného poistenia. Komplexné zdravotné služby, špecializované ambulancie, kompletný servis pre pacientov, liečba, prevencia, vyšetrenia, odbery.

Fakturačné údaje ProCare, a.s.

Názov: ProCare, a.s.
Sídlo: Einsteinova 23-25, 851 01  Bratislava-Petržalka
IČO: 35890568
DIČ: 2021850193
IČ DPH: SK7020000669

Hodnotenia ProCare, a.s.

Hodnotenia ProCare, a.s.Pridaj hodnotenie: vyber hodnotenie



Hodnotení: 1
LAC Hodnotenia: 1Užitočné: 0
29.01.2024

Neskutocny amaterizmus. V Nitre. 4 krat vam presunu termin napriek tomu ze chcu vopred 15 eur za objednanie. Na infolinke taktiez malo schopnych

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
xxx Hodnotenia: 1Užitočné: 0
20.04.2023

Recepcia s nevyskolenymi dievcatami a rozhovorom na urovni hojdacieho konika. Vobec neodporucam....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lucia Hodnotenia: 1Užitočné: 0
17.04.2023

Neodporucam, arogantny, bez emaptickeho pristupu, egocentricky a neustale sa ohanajuci zakonmi ..(Bola som u pravnika ci lekara?)

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Radoslav Hodnotenia: 1Užitočné: 1
04.04.2023

najhorsia klinika, spolocnost a lekari na tejto planete…arogantny pristup lekarov nema konkurencie…recepcia s jednoduchsimi dievcatami a rozhovorom na urovni parkovacieho automatu…odchadzam inam

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Iveta Hodnotenia: 1Užitočné: 0
06.03.2023

Mám sa podeliť o vlastné skúsenosti ????? Od januára sa nemôžem objednať na mamografiu a sono prsníkov... každý mesiac sa opakuje ten istý scenár. Volajte prvého druhého v mesiaci a ja volám a nedovolám sa!!!!! a potom je už neskoro další mesiac plný !!! Ale ja chodím aj do práce a nemôžem cele dni sedieť na telefone. A potom mi tá múdra povie že mám volať priebežne či náhodou sa niečo neuvolní. Toto nie je už možné s Vašim podrbaným Procare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Človeka necháte aj zdochnúť!!!!!!!!!!!!!!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Roxeta Hodnotenia: 1Užitočné: 1
23.01.2023

Otras.Ceny idú hore a profesionalita lekárov len taká,aby si privvyrobili.Starý zväčša lekársky personál.Aj vedenie

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Simona Hodnotenia: 1Užitočné: 1
09.01.2023

cele zle. jedine co ako tak funguje je infolinka (a verim ze ta je outsourcovana), kde su slecny telefonistky ako tak mile a snazia sa byt napomocne. ale samotny personal Procaru je na zaplakanie, pocnuc arogantnymi a neschopnymi recepcnymi, konciac lekarmi ktori maju povacsine jedno az dvojhviezdickove hodnotenie na internete a spravanie k pacientovi tomu prisluchajuce. ak sa tam aj najde nejaky normalny lekar, tak je povacsine na dlhodobej PNke (ako traja zo styroch specialistov, ku ktorym som chodila). terminy su na 3 mesiace dopredu vybookovane tak si treba volat niekolkokrat, kym sa vam pri vhodnej hviezdnej konstelacii postasti, ze lekar ma uz otvoreny kalendar a zaroven este volny termin (najskor teda o tie tri mesiace..) ked si to zratame, k lekarovi sa dostanete mozno o pol roka. ak sa chcete stazovat, vzdy vas odpinkaju na vseobecny email info@procare kde vam nikto neodpovie. ak rozmyslate o Procare, setrite si nervy a peniaze, v Bratislave su aj ine zdravotne centra.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Michaela Hodnotenia: 1Užitočné: 1
17.12.2022

Nedostojne podmienky na APS. pacienti čakajú v čakárni 15m2... so 4 stoličkami bez okna. Samozrejme dokopy dospelí a deti. Úplný chaos. Čakacia doba nekonečna. Hanba slovenskému zdravotníctvu ☹️

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Richard Hodnotenia: 2Užitočné: 1
05.11.2022

Škoda peňazí, podpriemerné služby v peknom obale.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lukas Hodnotenia: 1Užitočné: 1
27.10.2022

Som v ProCare 8 rokov. Po minule roky to este ako tak fungovalo ale tento rok koncim

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Ivana Hodnotenia: 2Užitočné: 1
04.10.2022

V tomto zariadeni som klientom skoro od zaciatku. Za posledne 2 roky sa neskutocne zhorsila starostlivost. Za odidenych lekarov specialistov nie je nahrada, takze alergologa, endokrinologa, nefrologa si musite hladat mimo zariadenie a ked uz tam lekar je, tak sa mu otvara kalendar raz mesacne a ked nestihate v stanoveny den v mesiaci sa dovolat o 7hodine rano, tak uz nemate sancu. Ked problem nie je urgentny tak cakate na termin 3 mesiace alebo vid vyssie, skratka termin nie je, zavolajte si o mesiac aby ste sa mohli objednat o 3 mesiace. Ale zasa ked sa k lekarovi podari dostat, tak so starostlivostou som bola skoro vzdy spokojena.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Daniel Schmidt, JUDr. Hodnotenia: 1Užitočné: 0
01.10.2022

Dobry den, som dlhorocny klient Vasej spolocnosti a viem porovnat situaciu v starostlivosti o klienta teraz a v minulosti. Podla mojho nazoru doslo k znacnemu zhorseniu situacie, predlzovaniu terminov pri objednavkach. Viem ciastocne pochopit situaciu v oblasti terminov u specialistov, ale situacia u vseobecneho lekara prveho kontaktu v mojom pripade je neunosna. Dna 1.10.2022 som telefonicky poziadal telefonicku centralu o zabezpecenie predpisu na injekciu proti chripke u mojej vseobecnej lekarky na Betliarskej. Ked som dostal informaciu, ze lekarka mi predpise recept 17.10.2022 neveril som a termin mi museli dva krat zopakovat. Do uvedeneho datumu ma doktorka diar zaplneny. Pocty klientov sa Vam zvysuju a ja ako dlhorocny klient som v ramci Betliarskej nezaregistroval navysenie poctu personalu. Mýlim sa?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Monika Hodnotenia: 1Užitočné: 5
24.06.2022

Úžasné sestričky na odberovom mieste. Usmiate, príjemné a veľmi šikovné.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Balazova Hodnotenia: 1Užitočné: 0
30.05.2022

Dobrý deň dnes som išla do polikliniky procare na Betliarskej 17.Som pohoršená personálom ktorý bol na poschodí. Dievča ktoré nevedelo nič. Polhodinu som tam stála a snažila sa komunikovať s dievčaťom ale márne. Neschopná princezná ktorá sa minula povolania. Ale nakoľko to cele zachránila slečna alebo pani upratovačka na 1 poschodí ktorá mi pomohla. Veľmi jej ďakujem. Je ústretová, milá a naozaj mi pomohla aj napriek tomu ze upratovala. Veľká vďaka ciernovlasej slečne. Som s vami veľmi spokojná. Ešte raz chválim jej šikovnosť a ústretovosť.... Ak by nebolo jej prišli by ste o pacienta... Ešte raz ďakujem... Balazova

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Rastislava Hodnotenia: 1Užitočné: 1
04.04.2022

V ProCare mame 4 roky dieta. Zo zaciatku fungovali fajn, no posledne dva roky je to katastrofa. Ordinuje sa cez telefon, aj to sa nie vzdy dovolate, termin nedostanete, respiracne choroby neriesia vobec. Paradoxom je, ze termin u specialistu dostanete (cca o mesiac), ale k pediatrovi je to nemozne. Respektive takto - dostanete termin u pediatra, pokial dieta nema: sopel, kasel, nezvracia, nema teplotu, nie je unavene a neboli ho hlava. Nesmie mat ani jeden z tychto priznakov. Z jednoduchych chorob tak, z dovodu zanedbania, vznikaju dlho sa tahajuce katastrofy. Panie na callcentre - co ma byt pridana hodnota toho vysokeho rocneho poplatku - su jedna katastrofa. Neodporucam.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Michal Hodnotenia: 1Užitočné: 1
18.02.2022

Neodporucam nikomu, ked ste chory tak vam povedia ze doktor ma cas buduci tyzden, ked niekto zastupuje tak nestiha, ked chcete na akekolvek vystrenie tak vam daju termin o dva mesiace. Ked sa chcete dovolat k doktorke tak len cez infolinku, ked z infolinky volaju doktorke tak sa jej nevedia nikdy dovolat, ked vam vola doktorka priamo tak z neznameho cisla takze sa jej neviete dovolat naspat ani vy. Na hlavu padnuty system! A este si za toto pytaju peniaze a nehanbia sa volat "procare" jedine co je na tomto PRO je nazov. Zostante radsej u statnej doktorky.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Mia Hodnotenia: 2Užitočné: 0
06.09.2021

Neskutocne drankaju poplatky za vselijake vymysly a programy. Clovek sa ani k lekarovi nemoze objednat, aby nevyzobrali nejaky poplatok. Nehovoriac o sialenych cenach za osetrenie. Clovek rozmysla, naco ma vlastne zmluvne poistenie, ked mu v podstate nic nehradia.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Anna Hodnotenia: 1Užitočné: 4
03.08.2021

Veľmi zlá skúsenosť. Včera som sa dovolala na uvedené číslo na stránke /nekonečný čas, kým som sa dočkala operátorky/ samozrejme na centrálnu evidenciu. Chcela som sa objednať na mamografiu. Operátorka mi vysvetlila, že keď nechcem zaplatiť 5€, mám sa ísť objednať osobne na recepciu do ZV. Dnes na recepcii mi bolo povedané, že na mamografiu sa musím objednať, inak ma nevybavia, za poplatok 5€ do systému ProCare OPEN. To sú služby v našom zdravotníctve. Preventívna prehliadka u gynekológa sa riadne predraží. Ďakujem za takéto služby. Posledná návšteva vo vašom zariadení, hoci toto zariadenie navštevujem viac ako 15 rokov.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Alzbeta Hodnotenia: 1Užitočné: 0
20.04.2021

Neprijemne dámy a recepcii, nanútia balik, a ešte sa k vám správajú ako by ste obťažovali čakala by som vyššiu úroveň komunikácie. Ošetrenie u lekára ic moc ani Vás nepozriem q po podpise dokumentu o prehliadke zistíte že Vás vyšetrí aj fyzicky hoci ste pri tom evidentne neboli. To ze sú štátne na zlej úrovni by ste chápali ale ze aj súkromná ktorú ešte aj zaplatíte je des.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Marcela Hodnotenia: 1Užitočné: 6
21.09.2020

Procare navstevujeme cela rodina min. 12 rokov, nikdy to nebolo tak zle ako teraz, nie je mozne dostat termin s akutnym problemom, k vseobecnej lekarke vam daju termin o mesiac(!!!), s bolavym zubom si musite rozmysliet tak dva tyzdne vopred, kym by vas niekto osetril, a dostat sa k specialistom na pravidelnu rocnu kontrolu je nadlusky vykon, kedze sa im miesta v kalendari minu v par minutach pri otvoreni diara k dispozicii klientom na infolinke dva mesiace vopred. Absolutna katastrofa. Nehovoriac o tom, ze sme VIP klienti! Procare by mala byt vlajkova lod zdravotnictva, ale je to tak akurat kolosalna hanba a omyl. Vyhodené peniaze, koncime s nimi.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Anna Hodnotenia: 2Užitočné: 3
21.09.2020

Som klientom okolo 15 rokov, ale taka zla starostlivost o pacienta a predpisovanie e-receptov este nikdy nebola Nie je mozne sa dostat k lekarovi, ked to surne potrebujete a najnovsie nie je mozne ani dostat sa k e-receptu, protoze lekari maju obsadene diare. Procare je jedna katastrofa, najhorsie fungujuca starostivost. Je hanbou v zdravotnictve a o to horsie, ze si to platite. A su to velke peniaze.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Miu Hodnotenia: 1Užitočné: 7
27.05.2020

Skúsenosť so systémom ProCare je zlá. Absolútne neschopné operátorky, bez etiky, bez kompetencie. Prvá veta komunikácie je o spoplatnení systému. Akého, pýtam sa? Diáre odporúčam urobiť elektronickou formou, aby sa každý súdny človek objednal sám, bez dementných poznámok.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Karolína Hodnotenia: 3Užitočné: 4
17.12.2019

Začali sme so zdravotnou starostlivosťou ešte keď to bola Medifera ale odkedy je to procare je to z roka na rok horšie.. Všeobecný lekár je len 1, ktorý stojí za to. Na vyšetrenia sa čaká. Väčšina lekárov sa na vás poriadne ani nepozrie. Majú 15 minút na pacienta.. Z osobnej skúsenosti by som radšej odporučila štátnu nemocnicu alebo iné zariadenie .. Túto kvázi kliniku určite nie.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Barbara Hodnotenia: 2Užitočné: 3
09.09.2019

Najhoršia pracovnà zdravotnà služba k akej vàs vàš zamestnàvateľ môže poslať! Presedíte celý deň od skorèho ràna dobre, že nie do noci. Na jedno kràtke EKG a vyšetrenie moču papierikom si počkàte aj 5 hodín! Lekàrska prehliadka samotnà je len cirkus, nevšimli by si, ani to, ak ste rovno pred infarktom! Ak túžite po divadle, SND je príjemnejšie!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Lucia Kútna Hodnotenia: 2Užitočné: 10
21.03.2019

Takže dnes som sa zas presvedčila ako musia súkromné kliniky nenápadne zavádzať pacientov. Prišla som s výmenným lístkom od obvodnej lekárky, že potrebujem vyšetrenie u špecialistu. Pridem na recepciu, pani hľadá termín a zároveň sa ma pýta, či tu mam firemny účet. Nie nemám. A teda mi povie, že si musím zakúpiť balík,, 2 týždňova starostlivosť,, za 89€,aby som mala vstupku k lekárovi. Hovorím, že ja balík nechcem, ja chcem termín k lekárovi ku ktorému mam výmenný lístok. Pani začne, že toto je súkromná klinika, nie štátna. Hovorím jej, ja viem, ale informácie v zákone a na stránke ministerstva zdravotníctva sú jasné dane. Ja nepotrebujem služby Vašej kliniky, ja potrebujem lekára. Keďže videla, že viem o com rozprávam skončila to tým, že ona to musí ponúknuť keďže sú súkromná klinika. No pre človeka neznaleho zákona by vyššie uvedené znamenalo, že vstupku teda vyšetrenie u lekára dostane len v prípade zakúpenia balíka. Takže si dobre čítajte zákon, ak nechcete platiť, kde nemusíte. V

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Hodnotenia: 1Užitočné: 5
05.03.2019

Keby sa dalo tak ani tu jednu hviezdičku im nedám. Syna už dva krát odmietli vyšetriť. Prvý krát nás poslali na pohotovost, lebo nemali termín a nás lekar už 3tyzdne je PN. A teraz nás poslali do ambulancie v Petržalke do statnej nemocnice že si to mame ísť vyčkať do čakárne, že nás možno zoberie. Pýtajú si nehorázne peniaze za služby, ktoré nevedia poskytnúť !!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
maria sumichrastova Hodnotenia: 1Užitočné: 4
11.05.2018

Je normalne,aby som s bolestivym a opuchnutym kolenom (asi som zle stupila ) cakala na vysetrenie lekarom dva mesiace ( do polovice jula), ako ma prave informovali ? To je aka starostlivost? Podobnu skusenost mam ak sa objednavam u endokrinologa alebo naposledy na rehabilitaciu. Som pacientkou od cias Medifery, teda 12 rokov, ale v sept.pokracovanie v tomto zariadeni zrusim.Starostlivost je z roka na rok horsia!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 21
makoval Hodnotenia: 21Užitočné: 0
22.03.2018

Fajn starostlivosť, nemali sme problém :)

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
kristina suvadova Hodnotenia: 1Užitočné: 2
30.01.2018

Kožný lekár v pobočke v KE odišiel a keďže nemali náhradu, poslali ma do štátnej nemoc. kde čakám už 3 hodiny !! Načo platíme za procare, keď z toho mám nulové výhody? Platím aby som nečakala a mohla sa objednávať (nakoľko cestujem a dochádzam do KE len raz za čas) a výsledok je, že aj tak čakám! Procare malo náhradného lekára zabezpečovať včas! Oničom služby

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Andrea Tomaskova Hodnotenia: 1Užitočné: 4
10.01.2018

Dna 8.1.2018 som so 77rocnym otcom od 5.45hod cakala na vysetrenie do neurologickej ambulancie k MUDr. Šimáškovej, boli sme v poradi 8. O 10.15 nam sestricka oznamila, ze uz nas nevybavia, nakolko uz budu riesit len objednanych pacientov za poplatok. Ambulancia ma vypisane, ze od 7 do 8hod robia EEG a pani doktorka ordinuje od 8hod. 8.1.2017 sme nepostrehli ze by riesili pacienta na EEG, pani doktorka prisla o 8.05hod a zacala ordinovat o 8.30hod. Potom sa vobec necudujem , ze nestiha. Vedla v chirurgickej ambulancii MUDr. Stratinsky zatial vybavil 11 od 7 do 8.30hod 11 pacientov!!! Dnes, 10.1.2018 sme tam sli opakovane o 5.45hod a nase prekvapenie bol na dverach amnulancie oznam, ze dnes vydaju iba 5 caseniek!!!! Kedxe sme boli uz v porafdi siesti tak sme sa rovno otocili a odisli a sme nuteni pri takomto systeme objednat sa na konkretnu hodinu za poplatok!!!!! Pytam sa preco aj MUDr. Simaskova nemoze ordinovat od 7hod aby stihla vybavit viac pacientov?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Dusan Hodnotenia: 1Užitočné: 0
09.12.2017

Bol som na vyberani hemeroidov, pan doktor bol mily. Vsetko prebehlo v poriadku. Volal som vo stvrtok vecer o 20:00 na infolinku a dalsi den som mal prehliadku o 9:40. Bez cakania.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
khalenarova@gmail.com Hodnotenia: 1Užitočné: 5
07.09.2017

Dobrý deň, dňa 7.9.2017 som bola objednaná u p.dr.Kristekovej na 10,00 hod.zaplatila poplatok 10,00 eur a čakala som v ambulancii do 10,30 kedy mi sestra p.Hančinová povedala,že ten objednaný čas nie je platný, lebo upravujú čas podľa pacientov,otázka: načo sa potom objednáva a načo som platila? musela som odísť,lebo som mala prácu,prosím o odpoveď a vysvetlenie,ďakujem Ing.Katarína Halenárová

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
zuzana Hodnotenia: 2Užitočné: 4
11.02.2016

nepríjemní personál,hlavne sestry,o niektorých "odborných" lerároch radšej pomlčím sa ani nevyjadrujem

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Viktar 185 Hodnotenia: 1Užitočné: 6
07.01.2016

Iba som telefonoval či ma zoberú na vyšetrenie štítnej žľazy a už pýtali 200 eur !!! na rok, alebo 67 eur !!! Za jedno vyšetrenie a samozrejme aj preukaz poistenca aby mohli aj od poisťovne zobrať peniaze Pýtajú peniaze aj napriek zákazu ministerstva zdravotníctva

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Jagerova.Viera Hodnotenia: 3Užitočné: 0
05.10.2014

Super prístup

Užitočné?Áno


Hodnotení: 6
evula12345 Hodnotenia: 6Užitočné: 0
05.10.2014

Veľká spokojnosť, niet čo dodať

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Nemocnice a polikliniky
Pridať firmu Nahlásiť chybu