Kontaktné údaje Stredoslovenská energetika Holding, a.s.
Pri Rajčianke 8591/4B
010 47 Žilina
Komplexné služby súvisiace s rozvodom, dodávkou a používaním elektrickej energie.
Úradné hodiny Stredoslovenská energetika Holding, a.s.
Fakturačné údaje Stredoslovenská energetika Holding, a.s.
Hodnotenia Stredoslovenská energetika Holding, a.s.
Moju poziadavku vybavovala priamo manazerka ZC, velmi mila, ustretova, velka spokojnost s pristupom, tak sa ma spravat k zakaznikovi!
Dnes 1.3.som bol vybavovat veci na zakaznickom centre v DK,Pri prepažkeč.1 hned ráno ma vybavila milo,profesioválne ,lusdky k uplnej spokojnosti ,za čo jej chcem ešte raz poďakovať.Klobuk dole pred takým jednaním.Dakujem !
Ďakujeme , že servisujete sieť elektrického rozvodu ale bolo by pekné,keby Vaši zamestnanci vrátili cesty do pôvodného stavu. Nakoľko sú momentálne celé zablatené od Vašich mechanizmov. Tento stav je medzi Dolnou Mičinou a Čerinom a pri prameni Medokýšu .
Neda sa dovolat. Na spravu neodpisuju
Po dvoch hodinách volania žiadna odozva...túto akože službu pre klientov môžu spokojne zrušiť
Môžete volať aj celý deň , len vyhráva hudba . Katastrofa....
bez sance sa k vam dovolat
Dobrý deň. K vám sa dovolať je teda zábava
Katastrofa ochotnosť nula bodov
Je to katastrofa nedá sa tam dovolať už tretí deň volám a nič to je fakt sila,musela som dať jednu hviezdičku ,lebo ma to nechcelo pustiť ináč by som nedala
Od pondelka volam v 10 minutovych intervaloch od 7.00 do 18.00 a stale obsadene robite si z ludi srandu? Platy by ste chceli kralovske ale sluzby ziadne ci to je centraka alebo pobocky!!! Gamba vam ked vam my nezaplatime to viete hned upomienkovat! Robite si co chcete!!!!
komunikácia po telefóne katastrofálna, zatiaľ sa mi podarilo komunikovať jedine s odkazovač om.Hanba,odchádzam od nich
Veľká katastrofa nedá sa dovolať informácia totalna
To akú máte čakaciu dobobu 3/4 hodiny a nič! Pri vašej psycho hudbe som aj obed uvarila
na čísle pre domácností je problém sa dovolať.Keď sa mi po x pokusoch podarilo,čakala som 36 minút na spojenie s operátorom. Vzdala som to.Mám napísať hodnotenie?Neprajte si to. Musela som dať jednu hviezdičku,lebo ma nepustilo ďalej
Tak toto nie je možné 6 dní sa snažím tam dovolať a majú to tam na háku.Denne aj 2 hod.
Jedna veľká katastrofa. Dva týždne volania, nedobytná pevnosť. Je to ako Zakliata panna vo Váhu a divný Janko. Neodpovedajú ani na mailové dotazy.
Dovolat sa k Vám je čistá katastrofa,za 35 min mi nikto nezodvihol,načo tam máte akože zamestnancov,Des...
Mizerné zákaznícke služby pre styk odberatelmi , domacnostami na strednom slovensku je len jedno kliennské centrum v žiline a tam sa nedovoláte. Prečo neexistujú zakaznické centrá aj po inných okresných mestách kde bi ste získali nejaké informácie telefonicky hlavne že zarábajú na nás miliony .
Otras nedovola sa človek
Absolútne sa nedovoláš. Ani do PD ani do Žiliny. Ešte ma aj p. Majerčáková v PD oklamal, keď my dvihla, že má veľa roboty, aby som zavolal pred 8.00 a potom na mňa kašlala. Chcel som Len navýšiť zálohové platby. Vyprší zmluva odchádzam. Len navýšiť zálohové platby. Keď my skončí zmluva, navždy odchádzam, do SPP.
to hádam ani nie je možné! uverejnené čísla kontaktu,ktoré už neplatia, 20 MINÚTOVÉ snaženie sa dovolať na čísla,ktoré sú platné a NIK to NEDVÍHA!!!!!!
aké už chcete hodnotenie, pred nedávnom konkrétne v obci Kalinovo bola robená nejaká úprava el.siete výmena nových stlpov a zrejme aj vodičov ,predpokladal som že kôli sekundovým výpadkom elektriny ktoré tu boli raz za čas to sa ešte dalo,no v poslednej dobe je to na dennom poriadku aj niekoľko krát za deň ,trpia tým hlavne spotrebiče a to nehovorím o tom že mám rozpracovaný nejaký projekt na PC bez založného zdroja ,hodnotenie mínus ****
Celé zle. So službami operátorov som veľmi nespokojná. Absolútna neochota, nemožnosť sa tam dovolať, nedvíhanie telefónov. Absolútne zle !!!
ochotná pani,veľmi mi pomohla .Ďakujem
Volať na tlf. linku je úplne zbytočné, operátori sú celú pracovnú dobu tak zaneprázdnení, že na prácu, ktorú majú, predpokladám v popise práce, nemajú čas.
Katastrofa, amaterizmus hrubého zrna, ľudia sa predbiehajú, neuveriteľne hádky.. Lebo otváracie hodiny oficiálne uverejnené sú o 10:00 ľudia si o8h vytlačili lístky a vznikla rada konfliktov pri predbiehani
Totalna katastrofa. Ziadne z uvedenych cisel Vam nikto nezdvihne. Bolo by super, keby ste uverejnovali cisla, na ktore sa da dovolat!!!!
To je fakt ,že sa k vám nemôžem dovolať.
doteraz veľmi dobré uvidíme či pošlú papierovú faktúru s pozdravom Kleinedlerová
Prave pred malou chvilkou som vybavil jednu vec cez chat Vsetko prebehlo hladko vdaka operatorke Katarine avsak si uvedomujem ze starsi ludia takuto moznost nevedia takze dufam ze aj k nim budu pracovnici taky ustretovy dakujem este raz som velmi spokojny
SSE distribučná nie je ochotná akceptovať prietoky do siete (na rozdiel od ZSE, ktorá ich akceptuje) a tým znemožňuje efektívne využívať slnečnú energiu ako obnoviteľný zdroj elektrickej energie na úrovní domácností. Prečo? Žeby finančný zisk opäť prevýšil zdravý rozum?
Dovolať sa k operatorovi je nonsens, zaplatila som neumerne vela eur za telefon, aj tak sa nikdo neozval a nevybavila som nič, je to katastrofa, robte s tým niečo. Moja trpezlivosť má tiež hranice, nerobte z ludí volov. Mária - aká hviezdička, žiadna!!!
Prečo sa nedá sa nedá k vám dovolať?????????????????????? Na koho sa obrátiť ohladom informáciíí?
Treba sa sťažovať na vyššie miesta - Bratislava. Sme zákazníci a živia sa nami. Ale na slovensku to ešte nepochopili
V na začiatku júna podaná žiadosť o prekládku elektromeru ,30 dní malo byť na to aby sa mi ozval technik ,už je koniec augusta a stále nič ,keby viem tak idem bývať do jaskyne radšej bez elektriny
Pracovníčka zák.centra istá Ivana, Ivona hotová hrôza,arogantné jednanie, neprofesionalita a tá neochota, keď už nevedela poradiť, nedala si ani námahu kontaktovať pracovníkov v ZA! Nechápem načo tam držia tak neschopného pracovníka.
Je to banda zlodejov
ÁNO? -16% zľavu na plyn!!! Keď bilbordy už od 1.1. 2019 oznamujú 5%, klamstvo a zavádzanie. A pracovníčky v centre tiež ponúkajú -16%. Mladý muž ten nie, ten leží na stole bez pohnutia.
Som nespokojná s riešením vášho telefonistu ohľadom zníženia mesačnej splátky, doteraz som to vyriešila vždy a dnes telefonujem s takým ktorý nemá záujem, aby zákazník bol spokojný!Preto zmením spoločnosť. S pozdravom
Energetická.centrum ,profesionálny prístup rýchle vybavenie ☺.
odkazovač ani nepočka čo chce zakaznik,a už hlasi všetci operatory obsadeny,dovolať sa rovna zazraku,to je už chore a pod uroveň
vôbec nefunguje telefon, ani e- mail .možno sme už v ďaľšom storočí a zistiť niečo peši bude rýchlejšie.
Tyka sa to plynu.Maximalna nespokojnost pracovnikov v uctovnictve.Sme pripraveny podat celu zalezitost do medii.
na jediný kontakt, ktorý je uvedený na stránke pre domácnosť, nie je možné sa dovolať, opakovane som čakala niekoľko minút na spojenie s operátorom a nič
Neviem či zmenili majiteľov, ale je to katastrofa. Systém "Zákazníckych centier" je o ničom. Nevedia nič dohodnúť, nič vybaviť.
Skutočne problematický "podnik". Nahlásené zmeny údajov si nezavedú na každé oddelenie a potom zistíte, že odoslali nejakú písomnosť na 10 rokov neplatnú adresu, alebo vám príde vypnúť pracovník prúd s tvrdením, že ste nezaplatili zálohové platby!!! Dostať sa s nimi do kontaktu na nimi uvádzaných číslach a mailadresách je tiež nekonečná "odyssea". A vraj sa spätne ozvú - nuž aby ste celý deň sedeli pri papieroch potrebných pre kontakt s nimi na vyriešenie problému. Veru neplatí " náš zákazník - náš pán" - ale náš zákazník - náš otrok.
Tažký nechutný prúser táto firma kde zrejme zastal mozog v roku 1950 keď ešte Stalin elektrifikoval Sibír..Pravideľné sekundové výpadky dodávky elektriny,ohromné pre všetky spotrebiče v domácnosti.Osobne mne už vďaka tomu odišlo v baráku niekoľko spotrebičov včetne alarmu či PIR senzorov.Často nefungujúca webstránka(s prihlásením sa cez svoje konto ani nerátajte),mailová komunikácia ako v pomocnej škole-ak vôbec odpíšu a ako elektrotechnik spravujúci v tomto regióne 6 luxusných hotelov by som bol okamžite majiteľmi s takýmto prístupom ukončený a ešte po súdoch vláčený.Len túto háveď čo po kábloch vydiera pol Slovenska nemá kto ukončiť.
Nula bodov pri konzultacii so sekcnym riaditelom som pochopil .ze stazovat sa u niekoho tak arogantneho nema zmysel.lebo je to arogantny .neochotny clovek
Keby sa dalo oznacit minus hviezdicka tak by som dala minimalne desat minusov.Pracuje tu neochotny.arogantny personal na cele s obchodnym riaditelom.
No das it hrúza v PB na mieste uzatvárania zmlúv, popketú aj zákazníka aj sami seba.
Prístup ľudí v tejto pobočke je naozaj pozitívnym prínosom pre klientov SSE a.s.
Keby sa dalo, nedala by som áno jednu hviezdičku!!som rozhorčená a neskutočne nahnevaná. Na podklady k vybaveniu stavebného povolenia čakáme 2,5 mesiaca - človek sa tam nejde dovolať a ak už aj náhodou áno, tak dostane zakaždým inú informáciu. Dopis nám zaslali na zlú adresu a poplietli aj mená! Som veľmi nespokojná s prístupom!!!
Tie 3 zamestnankyne nevedia ani poradit ani vysvetlit. Opakuju vety naucene z informacneho letaku, co si aj sama precitam. A ta neochota z ich strany. Musela som si vsetko sama zistit cez internet, lebo nevedeli nic.
Zase v nedelu rano po 7h. kratke 1-3s vypadky...Najhorsie co moze byt pre rozne modemy, smart TV, pc,..... ktore vypadavaju, mrznu, ci uplne odchadzaju,..nech to vypadne aspon na 10s,.... kto nam to preplati?!
Nič horšie ako komunikácia a riešenie s touto spoločnosťou som nezažila !! Traumu mám doteraz !!! KATASTROFA A AROGANCIA !!!!
Nové šeky som dostala,zaplatila,ale preplatok ste mi dodnes nevrátili.Môžem Vás pokutovať?
o bodov. 3 roky vybavujem nočný prúd, samé výhovorky. Keď mám papierovačky hotové, nie sú schopní mi to zrealizovať od 8. januára 2018, takže mrazivé obdobie vykúrujem za "draho". Pod úroveň, hanba
Vyúčtovanie za posledné účtovné obdobie urobene “”prepočítaním”” o 50%vyššie ako skutočnosť.Navyše vyfakturovaný nedoplatok! Nehorázna arogancia voči odberateľom
Dovolať sa do tejto firmy je mission impossible... Ako po jadrovej katastrofe...
Dobry deň.Myslim,že situácia s dodávkou elektrickej energie je na hlbšie zamyslenie,ako pre vladu,zakonodarcov, URSO.Teraz po víchrici pracovnici distribučných spoločností maju plné ruky prace.Podľa toho čo je v médiach vidíme,že velmi vela porúch zapričinili padajúce stromy.Pytam sa nie je nahodou zákonom stanovene ochranne pásmo.Ako je potom možné,že stromy poškodili vedenia,nema to niekto za povinnosť robiť preventívny výrub? Nemalo by byť legislatívne,alebo vyhláškou stanovene ako dlho má trvať podla zavažnosti poruchy čas obnovenia dodávky?Myslím,že prevencia by bola lacnejšia ako pre pracovníkov namahavé a dlho trvajúce opravy?
Najvystižnejšie slovo KATASTROFA.SSE distribucia ma asi nedostatok pracovníkovJednoducho vsetko podriadene zisku pohlavarov a majitelov.Bohužial v súvislosti s meniacou sa klímou a oteplovaním bude takychto silnych vetrov stále pribúdať.Zodpovedna spoločnosť,ktora chce vykonávať takuto činnosť to musí zobrat ako fakt ak chce mať spokojných zákazníkov.Môj apel smeruje k tomu,že v mestskej časti Žiliny teda nie na lazoch,alebo kopaniciach ked tam padne strom,na vedenie,neda sa nič robiť,len ho opravit.Ale v meste sa na toto vyhovarať neda.To znamená a mne ako lajkovi to vychádza tak,že jednoducho sa na nás vykašlali a ostáva nám len dúfať,že neprídeme na rad čo sa týka opravy až potom kym nezabetonuju a neosadia novy transformátor pri Oravskej prihrade,ktorý zničil vietor.Boh nás opatruj.Škoda.že aj v oblasti distribúcie neexistuje konkurencia.
Jeto hotova katastrofa.Stale to vylepšuju šetria kde sa dá a vysledok,za 11 minut mi operator nezdvihol telefon,len nejaky blby automat čo menuje 10 okresov.Kedysi,ked sme to nahlasovali na rozvodnom zavode sse pri RAjčanke,prišli nahodili klasicky vyhodeny deon v trafaku pri škole v Banovej a bolo .V najhoršom pripade aj elektrikar ho nahodil.Vedlajsia ulica ma elektriku,to znamena,nech si nerobia so mna vrtulu,že to musi byt nejaka super porucha,asi opat stači nahodit deon,ktory vyhodilo,ked bol vietor.
Som zhrozená s prístupom...
So službami som bol spokojní. Informácie poskytnuté operatívne. Zriadenie kancelárie SSE, a.s. v PB je prínosom pre zákazníkov
Neochotne dievčatá nevedia nic ani ako treba vyplniť žiadosť úbohé !!!
pristup ku zakaznikovi-poradenstvo OK
Mala som závadu na elektrine volala som opravára, ktorý mi povedal/česky/že opravujú len kotly. Tak načo si platím opravára,keď vraj garantujete všetky opravy. Je to podvod na zákazníkoch.Zmluvu chcem zrušiť.Platím vlastne za nič.
Urob si sam a zisti zavadu a my vyberieme poplatok, to je zrejme vas pristup ku klientom. Nepredpokladal som , ze nemate informacie o vasich zmluvnych elektrikaroch v prislusnych oblastiach vasho regionu.
Ďakujeme pani Klakovej za ústretové a kladné vybavenie našej žiadosti. Oceňujem hlavne trpezlivosť, promptnosť a milý prístup.
Dňa 6.2. som riešila zmenu odberateľa elektriny aj plynu z otca (zomrel) na matku. K tomu bolo treba vyplniť tlačivá a radiť sa s úradníkmi v zákazníckom centre v Žiline. Chcem sa poďakovať slečne Lenke Tavačovej za pomoc, rady, a trpezlivosť pri vyplňovaní potrebných tlačív a ostatné informácie. Nie vždy som sa na úradoch stretla s takou ochotou a odbornou znalosťou. Urobila dobre meno SSE.
vaša služba čo sa týka dodávky elektriny je veľmi slabá tvárite sa ako majstri sveta ale výpadky v dodávke sú na dennom priadku/takmer/ aj dnes 21.11.o cca.11.42.Bývam na dedine za energiu neplatím málo a teda očakávam aj adekvátnu službu,pred časom som už písal sťažnosť ale veľa sa toho nezmenilo.som zvedaví čo by sa dialo v mestách pri tak častých poruchách dnes už môj pohár pretiekol a žiadam vás o nápravu nežijeme predsa v rozvojovej krajine alebo áno?Prípadne navrhujem znížiť cenu tarify za tieto nedostatky.Budete sa vykrúcať ako vy za nič nemôžete to ona príroda vietor sneh dážď.Keď ja nezaplatím odpojíte ma ak je chyba na vašej strane ja nemám právo ako spotrebiteľ na nič iba platiť. Tak čo mi na to odpoviete?Váš nahnevaný Kalmár Robert z Maškovej
Niektori zamestnanci maju znacne medzery v znalosti platnej legislativy. Napriek tejto chybe som nakoniec vybavil potrebne .
super prístup,profesionálne vysvetlenie,kvalitná porada a pomoc,v dnešnej dobe som sa nestretol s takýmto prístupom a profesionalitou.Dakujem F.Kuboš
chýba Vám chat, na maily neodpovedáte, ak potrebuje človek odpoveď na otázku, nedočká sa
Nedá sa vám dovolať!!!
Mal si pravdu stojim tu uz hodinu a pol a nikoho nevybavili este mantaci
Ďakujem za promptné vybavenie! Aj keď systém veľmi zvláštny, ale naozaj veľká vďaka za superrýchle vybavenie mojej žiadosti. Na odporúčania ľudí sa mi oplatilo ísť do PD a nie do ZA, kde by moja žiadosť bola ešte len v pokuse sa na ňu pozrieť.
K 1.4.2016 ( ...a to nie som poverčivý ) som rušil zmluvu o dodávke elektriny el-mer. 3347115 na ul. B.Nemcovej 11, Sliač ( dalo sa ukončiť k 5.4....), zároveň mi bolo ponúknute, že SSE zruší za MŇA aj dodávku plynu od SPP. -" Ci pana, ta to službi, europska uróveň !"- hovorím si očarený a samozrejme v tej schíli bez váhania súhlasím. Moja spokojnosť trvala do 29.6. keď som dostal od SPP, v ktorom oznamuje, že prijali moju výpoveď o dodávke plynu k - 30.6.2016 - !!! ... a mám nahlásiť odpočet meradla do 4.7.2016.... A to že teraz ako, keď vlastníkom bytu je niekto iný ?!?!?!? -" Ta to službi..."-
dva mesiace riešime pripojenie, z našej strany všetko dodané, zaplatené a našu žiadosť neustále zamietajú, rpesúvajú, posúvaju - keď sa pýtame prečo, čo treba z našej strany napraviť - tak nevedia dať odpoveď. Je toto v roku 2016 ešte normálne? Chcelo by to konkurenciu.
so službou a komunikáciou zo strany vašej pracovníčky som bol spokojný.....
Na mojej streche rodinneho domu je nosnik el. vedenia pre susedne objekty. Ako ste riesili najomny vztah- medzi dvoma privatnymi subjektami? Podla mojich skusenosti tolko" minusovych hviezdiciek" ani neudavaju.
Jedna veľká tragédia tam niečo vybaviť.
Ochota pracovnicok je nulova vsade sa da s klientom dohodnut dokonca aj v nebankovkach ale v Sse a.s. nie a nie a nie oni maju svojho bozika a vsetko pevne stanovene a klient nesmie ani usta otvorit lebo ked je raz nieco pevne stanovene , tak s tym clovek nesmie hybat..Ale mila spolocnost aj tak je to vsetko o ludoch. Oni su vtedy mile a ochotne pracovnicky, ked ako sa hovori ked vtacka lapaju pekne mu spievaju a Ty si nas klient a nas otrok drz hubu a krok
Totalne špatna komunikacia s TH pracovnikmi SSE,a.s. - ignorancia odberaťeľov... Dal by som ešte - hviezdička. Monopol je monopol je už spoplatňuju aj platby cez SIPO, nevedia ako obrať zákazníkov čiže odberaťeľov, hlavne dôchodcov a ťzp... dakujeme Vám. Neda sa ani ohodnotiť lebo musíš dať hviezdičku----------------------------------------------------------.
Su to neschopni AMATERI !!!!!
Dobry den tie konentare su slabe proti tomu ako zapojili elektriku Mzojsovej lucke c 7 Tu sa obislo vsetko co sa obis dalo, Darmooooo kto ma konekcie ten tomu veli Skoda ze risditel nema prehlad osvojich oveckach .Ze mu obcas aj do datelini zajdu.
Skuste ziskať od tych papagajov pri telefone informaciu a v SSE prisne tajne!!!!!!! bez hviezdy
Otváracia doba ako za socializmu, to aby si človek voľno zobral, keď potrebuje niečo vybaviť.
iformujte nas vcas o odpisoch
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách