Kontaktné údaje
Limbová 2643/1
831 01 Bratislava
Poskytovanie zdravotnej prvej pomoci pre deti a dorast.
Ordinačné hodiny Lekárska služba prvej pomoci pre deti a dorast; Bratislava-Nové Mesto
Hodnotenia Lekárska služba prvej pomoci pre deti a dorast; Bratislava-Nové Mesto
Dnes sme boli s dcérou na urgente na Kramároch a musím povedať, že okrem čakania 1,5 hodiny( čo je ešte v podstate dosť krátko), sme boli spokojní s personálom, veľmi milou pani doktorkou aj sestričkou. Dcéra veľmi plakala, nechcela sa dať vyšetriť, no dr bola veľmi milá, láskavá a trpezlivá
Dmes som stravila s dcerou na pohotovosti niekolko hodin, neisla som si tam posediet, len preto, ze nemam co robit ale pre neustupujuce vysoké horuckymojej dcery. Prvy dojem tristo ludi, nevadi, ved aj ostatny maju problemy, na recepcii mila pani recepcna ma presviedča, ze jej nespravne davkujem sirup od teploty, (mimochodom mam tri deti) a ze bude lepsie ked pojdeme domov si lahnut, prihovara sa dcere "si unavena idete si domov laskat?" dcera kedze je uz natolko zachripnuta, ze nevie rozpravat, len pokruti hlavou. Tak som jej povedala, ze predsa len pockame. Po niekolkych hodinach sme sa ani na radu nedostali, bolo 22:00a decka pohotovost skoncila "mozte ist na vyssie pracovisko ale pocitajte s tym ze tam riesia prvotne urgentne pripady a nie banality, treba si doplatit 10 eurovy kupon." to by nebol problem ale to, ze pocitajte ze tu budete do rana a mozno sa naradu nedostanete, takze mala dostala dalsiu davku od horucky a sup domov. Na to ma ale ze uplne dorazila postarsia pani SBS
Jedna veľká katastrofa!!!! Nemám slov!
Jesen 2022, bohuzial 3x navsteva urgentu. 1x akutne bolesti ucha, cakali sme 8 hodin, pani doktorka na pohotovosti (pediatricka zo Zahoria) nam povedala, ze mame ist k obv. Pediatricke a na ORL nas neposle, lebo tam uz poslala vela deti a hnevali by sa. Trvala som na svojom, liecba trvala nasledne 3 tyzdne. Dobre, ze ste prisli - reakcia ORL. Druhy krat dieta potrebovalo UZV, opat nalez. Lekarka vyborna, sestricka harpia (tiez som povodne detska sestra a takto sa chovat k pacientovi? To by som si nedovolila). 3x cakanie 6 hodin, aj to len vdaka tomu, ze to cca 10 ludi vzdalo. Lekar super, odisli sme s ATB. Bohuzial des, ked o druhej v noci musite cez pol Bratislavy do lekarne do Ruzinova (Detsky spital nema otvorenu lekaren non stop - chapem ekon. Dovody, ale dieta muselo so mnou…).Na urgente rodicia vyrobili slusny cirkus, najma ak cakali niekolko hodin.Necudujem sa. A este vas po niekolkych hodinach cakania poslu vymenit kupon z 2 eur na 10 eurovy a za hod parkovania platite 2 eura…
Hanba Bratislave a to si hovoríte hlavné mesto.5 hodín čakať v čakárni fúj. Hanba
Otras! Cakali sme 5 hodín, aby nám o 22:00 povedali, že sa mame presunúť na urgent, kde môžeme čakať ďalšie 2-3 hodiny. Takze sme s preunavenym a chorým dieťaťom išli domov, nech sa aspoň vyspi a ráno to skúsime opäť.
Dnes tam bola sestra z 1r synom ktory mal 40 teploty a triasol sa , prisla do nemocnice a oni ju otocili ze ma prist po 16h ze pohotovost este nieje
Syn ma vysoke horucky a silno bolave hrdlo, nevie jest ani spat. Prisli sme na pohotovost o 12:15. Najskor jedno okienko so znudenou uradnickou, ktora nas zaregistrovala. Nasledne presun k dalsim dvom uradnikom, ktori sedeli za pultom a ich jedina praca bola dat nam poradove cislo (22) a poslat nas k dalsiemu okienku so znudenou uradnickou browsujucou po Facebooku, kde sme zaplatili 2 eura. Takze nez sme sa dostali do cakarne, tak nas riesili styria uradnici. Nech mi nikto nehovori ze v zdravotnictve nie su peniaze ked platia styroch ludi ktori robia na 20 percent. O 12:45 vysla sestra do preplnenej cakarne a zavolala cislo 3. Odisli sme.
Pristup zdravotneho personalu hodnotim pozitivne, snazili sa. Co povazujem za negativum je, ze nie je zavedena e-cakaren, odstranil by sa chaos a nervozita kto je na rade, kedze su otvorne 2 ambulancie na 2 chodbách. Taktiez pri registrácii by bolo dobre upozornit, ze je nutne zaplatit poplatok pred vysetrenim.
Strasny servis pan ktory zdvihol telefon 28.oktobra 2022 o 8:00 rano bol ku mne hrozny nevedel sa vyjadrovat nevedel mi pomoct moj maly 4rocny ma problem velky a pan bol hrozne drzy neda sa to ani slovami vyjadrot Ako moze niekto taky robit v nemocnici pre deti ?
Najhorsi servis, dlha cakacia doba..
14.8.2022, o 21h45 nas zobrali na pohotovost Kramare ako posledneho detskeho pacienta. Lebo koncili o 22h00. Akonahle som povedala, ze sme samoplatcovia, doktorka sa rozculila, ze ona nebude robit ani o minutu dlhsie po desiatej, lebo este musia poupratovat a pri samoplatcovi by to uz nestihli. Tak nas brutalne vyhodila. To bolo nehorazne, akoze ani o minutu dlhsie, pani doktorka nebude pracovat. Doktorka, hanba Vam za takyto pristup.
Vysmech do tvare rodicom...po 5 hodinovom cakani s chorym synom, ktory tyzden neje a je v katastrofalnom stave s aftami mi pan doktor predpisal nurofen...ziadna B12 infuzia nic...²na toto som 5 hodin cakala na pohotovosti..nemam slov
Chcem poďakovať posádke rzp a sestričkam lekárovi na urgentne za ľudskosť ktorú mi dnes prejavili pri ošetrení dcérky. Ďakujem
Chcem poďakovať posádke rzp a sestričkam lekárovi na urgentne za ľudskosť ktorú mi dnes prejavili pri ošetrení dcérky. Ďakujem
Vcera vecer sme skoncili aj so synom na pohotovosti a boli sme velmi milo prekvapeni. Prijemne nove priestory, vsetko perfektne zorganizovane, vsetci boli na nas mili, pekne a pokojne synovi vysvetlili, co mu budu robit, takze to potom ovela lepsie zvladal, a hlavne rychlo vyriesili nas problem :-) Dakujeme :-)
Na pohotovosti resp.urgente Kramare sme boli so synom uz viac krat s roznymi problemami a musim podakovat za trpezlivosti a rychlosti sestriciek a lekarov. Syn je uplny nespolupracovnik ale napriek tomu vsetko prebieha v klude a profesionalne. Pohotovost je super vynovena posobi ako detsky kutik. dakujem pekne ze tu pre nas ste
Práve sme sa vrátili z urgentu s dvojročným,takmer nevyšetriteľným synom. Ďakujeme za trpezlivosť a prístup MUDr. Júlii Kormošovej a všetkým zúčastneným na príjme.
Takze dnes som bola na pohotovosti s veľkou migrénou a vracaním umiestnili má hneď k neurogolovi aby má vyšetril potom som sa vrátila naspäť na oddelenie kde má veľmi dobrý doktor vyliečil dal mi infuzsku a milé sestričky boli perfektne. Dakujem❤️
Prave sme sa vratili z chirurgie a mozem len a len chvalit. Neuveritelne ludsky pristup p.doktorky, ochotny personal od securitaka, az po pokladnicku.Velmi milo ma prekvapili i napriek tomu, ze bola plna cakaren a prace mali vyse hlavy.
Dnes sme boli na pohotovosť a pani doktorka jej prístup bol vynikajúci milá aj s pani sestričku aj personál skvelý.
Boli sme synom na urgentnom príjme na chirurgii. Personál bol veľmi milý a profesionálny. Do hodiny sme boli vybavení aj s s COVID testom. Ďakujeme veľmi pekne.
Neviem, ako lekári, ale čakám tu už s hnisavou nohou tri hodiny...
Boli sme v sobotu na detskej pohotovosti. Celkom rychle, personal milí. Zarazil ma len 10€ poplatok.
Tak tato pani doktorka mala službu tj. 21.7.2020 o 00:30hod na urgentnom prijme na klamároch na detskej pohotovosti a jej prístup k 3 týždňovému bábätku ma zarážal pretože bábätko malo 39,1 horúčku a ona sa vyvršovala na jeho matke takým spôsobom že začala riešiť koľko ma deti že ci neviem že s teplotou sa nechodí na urgentný prijem bola odporná asi pekne spinkala na nočnej a museli ju z jej sladkého spánku zobudiť ,tato doktorka dala bábätku cipok a poslala ho domov že teplotu treba zrážať , NEPOZRALA MU ANI USI a už VOBAC nespravila crp test čo keď sme volali pediatričke dnes o 11tej tak sa čudovala že prečo mu nespravili crp test čo to aký prístup majú na detskej pohotovosti 3 týždňovému babetku !!!!!!!!! Stolárová Grmanová Katarína zamyslite sa nad sebou a nad vašim spôsobom ošetrenia novorodencou , som zvedavý aký prístup by ste zvolili kebyže mate 3 týždňové bábätko a nemáte lekárske vzdelanie , ak vás vaša práca nudí tak dajte výpoveď a choďte robiť niečo iné !!! a v noci sa
Bol som na chirurgii so synom (zlomena ruka). Respekt a ucta voci vsetkym co tam pracuju. Boli rychly, odborny a hlavne mily. Vdaka
pristup super, boli sme vybaveni cca za hodinu aj s rtg a sadrovanim
Asi o 17:00 sme prišli na Kramáre s podozrením na zlomeninu (moja ruka bola celá modrá a poškriabaná). Prijali nás asi do pol hodiny a potom nás poslali na rengen. Vraj si nás znova zavolajú ked budeme mať rengen hotoví a medzitým si máme kúpiť 10€ kupón a čakať. Po 3 hodinách čakania nás konečne zavolali aby nám povedali, že to zlomené nie je, a že si máme DOMA NÁJSŤ NEJAKÚ MASTIČKU A ZAOBVEZOVAŤ TO (najlepšie je, že ani len nepomenuli, že by to mohla byť natrhnutá šľacha alebo sval alebo čo). Ďakujem pánovi lekárovi na Kramároch za to, že ma nechal 3 hodiny čakať aby ma poslal domov nech sa sama ošetrím a ešte si za to aj vypýtal 10€. A iba tak mimochodom. Sme v 21. storočí a internet nie je žiadna novinka. Odporúčala by ľuďom na Kramároch, ktorí si päťhviezdičkové komentáre píšu sami aby aspoň vo svojich komentároch používali frázy ktoré sa od seba trochu líšia. Vo všetkých je totiž napísané presne to isté (skvelí prístup, bola som milo prekvapená, super ľudia, vďaka...)
Ležala som dlho na detskej chirurgii kvôli cyste na vajecniku a kvôli slepaku, tam sú dokonalé sestričky, skvelá starostlivosť, ochota.. Ako malá som na are lezala po autonehode, tiež môžem len pochváliť. Cítila som sa tam viac ako dobre. Nakoniec mi cystu ani slepak neoperovali a povedali že ak sa veci zhoršia mám prísť. Jednu dobu mi začala brnieť noha, trvalo to nepretržite asi 4 dni, už to bolelo tak že som na nohu ledva šliapala, tak som išla na urgent a tam ma totálne vysmiali. Lekarka zacala vytahovať moje zápisy čo som tam mala z vyšetrení predtým a smiala sa na tom, že som tam dávnejšie prišla kvôli "obycajnej" bolesti brucha, hlavy, volala si kolegov zrejme aby ma tiež "vysmiali" .. A pritom som mala pri havarii vážny úraz hlavy, povedala som si že nepodcenim, nakoniec mi zistili silnu migrénu a hematomy na mozgu. Ale akože po tom, čo som ostala na srandu už asi 3.x mam naozaj dosť. Než tam idem tak aj 5x zvažujem lebo ma dostali do pozicie kedy si radsej odtrpim. Vrchol
Dobry den, je super, ze sa preraba urgent, len pristup zdravotnickeho personalu je priserny. Cakat sa musi jasne. Ale nevieme Vam citat myslienky a ak pride rodic vystresovany, ze dieta je chore, ze nic nezanedba, docka sa len vysmechu. Ze na co dosiel. PYTAM SA, NACO SU LEKARI, AK MA UZ RODIC VEDIET ODHADNUT, ZE CO JE DIETATU. TO SI UZ ROVNO MOZEME DETI SAMI VYLIECIT A NEMUSIME CAKAT 3 HODINY NA POHOTOVOSTI. NAS TO NEBAVI TAM CAKAT. A UZ SI ZJEDNOTTE LIECEBNE POSTUPY, LEBO AK KAZDY LEKAR POVIE INAK, AKO SI MA RODIC VYBRAT, CO JE SPRAVNE. A USETRITE NAS STIPLAVYCH POZNAMOK. VY STE TU PRE LUDI, VASE ZAMESTNANIE JE POSLANIE A NIE BUZEROVANIE DRUHYCH, KTORI HLADAJU U VAS POMOC A RADU. SU VIANOCE A VY SA CHOVATE K LUDOM AKO KU PSOM. NACO TO POTOM ROBITE. SLUSNY CLOVEK JE V TAKOM SOKU Z VAS, ZE SA NEZMOZE NA SLOVO. TAK SA UZ KONECNE SPAMATAJTE.
Veľmi pekne ďakujeme
Dnes, velke dakujem za syna. Skvely pristup a jednanie od dveri 10 az po dvere cislo 12. Dakujem velmi pekne za pomoc, ledsky pristup a jednanie. Klobuk dolu pred vami!
Som veľmi vďačná a šťastná že existuje ešte pohotovosť kde sa personál správa na úrovni tak ako tu. Boli sme naozaj spokojní, vyšetrenie prebehlo bez zbytočných narážok a nemuseli sme čakať 2 hodiny ako v jednej nemenovanej nemocnici.
Ja som tam tiez bola uz trikrat, všetko v pohode, boli milí, vzdy trpezlivo vysvetlili, dôkladne vyšetrili, naozaj sa nemôžem sťažovať.
Dobrý deň my sme boli dvakrát na detskej pohotovosti a všetko bolo v poriadku aj dr isteže treba čakať ale to sa dá.. Do dvoch hodín najviac... Teda keď sme boli my.. Jedine čo je zlé že rodičia medzi sebou si musíme kontrolovať poradie.. Pekný deň
Ďakujeme, úžasný prístup, ochota personálu
Moja skusenost z pohotovosti. Priasiel som so synom 5r s tym ,ze ma teploty a vracia. Poslali nas k dveram cislo 11. Odtial vysla sestricka dala nam cislo a poslala k dveram cislo 12. Kedze pred dverami cislo 12 boli lavicky obsadene,ostali sme sediet pred dverami cislo 11veriac,ved nam dala cislo tak pojdeme podla cisel. Po case som zistil,ze ludia co prisli po nas,su uz vybaveni,tak som sa isiel k lavicke pred dverami c.12 a spytal som sa ake cislo ide. Samozrejme ,ze uz isli cisla co prisli po nas,ked som sa spytal sestricky,ze preco nevolaju podla cisel,ze si to mame sami vybavit madzi sebou,ze oni policajtov robit nebudu. je to vazne tak tazske,vyjst von a povedat ake cislo nasleduje ? Tak naco potom tie cisla ? Vobec sa so mnou nechceli bavit ohladom systemu aj ked samozrejme je naprd.
Dakujem za pristup,mojmu autistickemu syncekovi hlavne pani na RG za ustretovost dna 7.5.2019 dakujem Petkova
Dobry den, volali sme na číslo ohľadne informácie a pani by nás bola najradšej vyfackala. Dala nám najavo akí sme hlúpi a zvesila telefón. ( dňa 18.4. o 17:45)... Hnusne správanie, nemuselo by byt na týchto recepciách, nikto tam nevolá len tak. Preškolenie by bolo fajn
zdravím vás , boli sme včera taktiež na pohotovosti s dcérou od 20.15 do 22.00 sme tam sedeli !!!!!! pred nami boli 2 maly pacienti ako nemám slov katastrofa ... čo je na tom najhoršie velmiiiiiiiiiiiii milá pani dr!!!! pani dôležitá po dlhom čakaní dcéra v teplotách ledva sa držala mi po vyšetrení povedala že mám ísť do lekárne si kúpiť kvapky TUSSIN !!!!!!!! ja som myslela že asi odpadnem !! a popri začal riešiť že prečo sme prišli na pohotovosť atd atd !!!!!! deň nato sme šli k našej dr. tá nám ihneď nasadila antibiotiká samozrejme laringitida !!!!!!!! cize kde spreje dnešné zdravotníctvo do riti !!!!! keď už ani deťom nevedia poskytnúť zdravotlivost jedine Slovensko poviem iba fuuuuuuj !!!!!!!!!!!!!!!
Včera sme boli s 2 ročnou vnučkou na pohotovosti a môžem povedať, že s prístupom pani doktorky aj s prístupom na sonografickom vyšetrení sme boli maximálne spokojní. Vybavení sme boli v poradí, v akom sme prišli, promptne, bez zbytočných prieťahov, pani doktorka milá , hoci malá vnučka mala stres s ordinácie a okrem toho mala veľké bolesti pre zápal močových ciest s vysokou teplotou.Prístup lekárov príkladný. Ďakujeme celému týmu, ktorý ordinoval 30.01.2019 vo večerných hodinách okolo 17,00 - 18,00 hod.
Nemame tiez dobre skusenosti, dlhe cakanie a nie vzdy mila doktorka. Dnes nas to caka zas, syna boli hrdlo ledva rozprava. A ako citam komentare, tak neviem ci tie pozitivne si nepise nemocica sama. V kazdom 5 hviezdickovom komentari JE MENO DOKTORA ASPON 7X ZA SEBU? NIE JE TO ZVLASTNE? A stale sa strieda 1* 1* a zrazu vzdy 5 ***** naozaj na zamyslenie. Robila som PR a v mediach, takze viem ako sa robi aj umela publicita ;) Napr. v NYC sme cakali na pohotovosti vzdy max 15 min je na kazdej ulici na Manhattane a to ani nehovorim o ochote a pristupe lekarov!
Triedenie nula bodov, absolútne nezvládnuté hlavne že ako pacient počúvate jak sa dohadujú kdo pôjde s kým na obed ale že by sa aspoň spýtali čo vám je tak to nehrozí ... Keď si konečne všimli že asi prišiel niekdo novi (dokopy 5deti) tak vám dajú číslo do ruky len tak medzi dverami .
Boli sme na kramaroch, čakali sme tri hodiny na chirurgii zbytočne, až potom si uvedomili lekari, že mame ísť na príjem cez pediatriu, to sme čakali ďalšie tri hodiny a nikoho nezaujimalo, že môj hendikepovany syn ma bolesti, a že akútne potrebuje zdravotnú pomoc, velmi zlý prístup a sestričky ani radšej nekomentujem. Otras.
Dnes vecer sme boli na pohotovosti. Robila starsia pani doktorka. (Z peciatky som vycitala meno) Mudr.Jelenčiakova Gabriela Velmi mila pani doktorka profesionalka. Vysetrila vysvetlila .... pre mna mega spokojnost. A to dcera tazsie spolupracuje. Napriek tomu mala,s nami bozsku trpezlivost. Dakujeme. Sestricka tiez mila.
Mala dcerka 5dni nekakala.. volali sme tam ci mame prist na pohotovost a nejaka pani nam zdvihla telefon a ked sme povedali co sa deje jej rada "chodte k svojmu lekarovi " a zlozila.. naozaj ochota .. kramare spinave
Išli sme sem s malou dušičkou a obavami z prístupu a doby čakania. Bola som však milo prekvapená. Čakáreň plná, ale išlo to ako na bežiacom páse, príjemný pán doktor a sestrička. Žiadne povýšenie, výčitky, sestrička mala pre malého pri sadrovani milé slovo. Celkovo dve hodiny, čo je celkom "jedle", aj u našej pediatricky som toľko čakala.
Prijali mi do 10 minút, no na samotné výsledky som čakala 4 a pol hodiny , po výsledkach mi oznámili že je to len alergická reakcia a pichli mi hydrocortison A poslali domov. Po injekcii som už dve hodiny a nepozoujem žiadne zlepšenie.
arogancia neochota setriciek nakopat ich a poslat slapat chodniky ani tam by nic nezarobili
Bola som velmi milo prekvapena pristupom na pohotovosti pre deti. Mali sme aj stastie, necakali sme velmi dlho. Podla odporucani som bola pripravena na najhorsie, ale perfektny pristup prijemnej mladej lekarky MUDr. Bednarcikova ma fakt dostal. Ostatni personal tiez uplne mily a v pohode. Ochotne vysvetlene a vysetrene. Dakujem.
Mi sme boli s malou neochota sestricky ako psie cumaky nervozne a dlho sa tam caka to je nase slovensko roza
Na photovosti ordinuju vacsinou dochodkyne. Su nervozne, neprijemne a naozaj na 99% Vam povedia "naco ste tu prisli, mohli ste pockat do rana a ist na obvod!".Cakaren je preplnena, parkovisko predrazene. Ked sa dostanete dovnutra, pripravte si mobil s fotkami, ako Vase dieta trpi-pripadne aky ma vytok. Inak je podla tychto dochodcov dieta cule, zdrave a len zabija ich vzacny cas! Urcite dostanete zoznam nepotrebnych volnopredajnych liekov!!! Je to ich styl, takze urcite nekupujte vsetko co Vam na papierik napisu! Inak nechate v lekarni zbytocnych 20-60 Euro a taketo farmaceuticke triky uz potom len vyhodite.Radsej sa este poradte v lekarni, pripadne si to premyslite a pozrite co uz podobne doma mate.
Boli sme vcera a otras,cakali sme 3 hodiny,dost zly pristup sekundarnej lekarky,privitala nas s tym ze co tam zase robime ked sme boli den predtym,otras
Buzerantsky pristup, drza sestricka, neochotna
Som znechutená a dúfam, že dlho nebudem potrebovať ošetrenie v predmetnej institucii. Od príchodu na platené podotýkam úplne prázdne parkovisko cez arogantne sestričky a lekárov som cely čas cítila nepriateľský prístup voči pacientovi. Odborna lekárka na ORL spolu so sestričkou má privítali s výčitkou či nemám doma nurofen a následne po prezreti dcérky zakončili zbytočnosť mojej návštevy konštatovaním že má iba červený bubienok a mam jej kúpiť voľne dostupné kvapky btw kvapky na akútny zápal stredného ucha. V ambulancii všeobecného pediatra na mna sestrička vykrikovala že prečo klopem tu sa čaká a ona má prácu. Pritom 20 minút som tam čakala a cely čas nikoho neprijala. S dieťaťom plačúcim od bolesti na rukách som to neprekusla a nakricala som na ňu späť s požiadavkou o urýchlene vybavenie nakoľko som v budove 20 minúta a teda presne viem koľko má prace. Dlho má nikto takto nerozčúlil...a z tých platených parkovísk mi je až smutno...kam sme sa to dostali?
Úplne super ľudia, ako pán doktor Hajdu tak aj pani sestrička. Som rád že to aj takto funguje. Ďakujem im.
Doktor bol mily, ani sme dlho necakali, ale sestricky mali poriadne nemiestne poznamky ze sme tam druhy krat v ramci mesiaca a nasledne nam prisla kontrola z poistovne zistit ci sme starostlivost o maleho nezanedbali. Preverenim sme zistili ze na nas podali podnet. To je katastrofalny pristup. Ked sa dieta uci chodit, je samozrejme ze moze spadnut a ked vidim ze je dieta dobre zivene, ciste, pekne oblecene,nema ziadne modriny ani ine poranenia a tuli sa k rodicom a rodicia kultivovane komunikuju, tak podnet na rodicov pre preverenie starostlivosti poda len uplny chrapun a zakerna svina. Maximalne tak poucim prvorodicov ze nemusia z kazdu malickost behat na pohotovost ale nie toto. Bud sestricky zavideli ze sme prisli draho obleceni a rozhodli sa nam uskodit, alebo inac si to neviem vysvetlit. V kazdom pripade otras!
Dňa 2.6.sme boli u pani doktorky Popracovej a bola fantastická, mila a trpezlivá! Dokonca mala vkusne slovo aj pre mna vystresovaní mamičku prvého bábätka. Boli sme uplne spokojní, aj parkovanie bolo zadarmo.
Skrátka otras. Prišli sme di synom ktorý spadol opuchla mu noha nevedel na nu chodiť. Doktor nás zobral ten bol milý ale sestrička otras hucala tam jak diva po mojom synovi lebo sa mú práve chceli zvracať ze ona to umierať nebude nech sa ukľudni lebo mu da pyzamo a pôjde ležať. Toto je prístup? Deti ma motivovať a byt milá nie im to ešte viac zneprijemnovat. Potom som po nej začala vtesnať ja a yz bol kľud zrazu bola milá.
Des a horor,pani doktorka,ktora ma nocnu sluzbu to ma evidentne v pazi,hlavne ze cigana,prednostne osetrila...
dnes som s dcérkou čakala na pohotovosti 3 hodiny.V čakarni ani nebolo kde sediet,aka bloa preplnena a pani doktorka ošetrila za tie 3 hodiny len 6 deti!Deti ktore mali bolesti a vysoke horučky.Ked sme sa dostali dovnútra,doktorka bola odporna,hnusna a arogantna,skakala mi do reči a uzavrela to tak ako vo všetkých pripadoch pred nami.Vraj jej nic neni.Keby jej nic nebolo tak by som tam asi nesedela 3 hodiny vo velkonocnu sobotu!A ani ostatni rodičia ktori sa boja o zdravie svojich deti.Ani nehovorim o tom ze pred ošetrenim treba vopred zaplatit 2 eura a parkovne ma vyšlo na dalšich 6 eur.A na celu Bratislavu a okolie na velkonbocne sviatky pracovali len 2 ambulancie.Takej doktorke ako tejto by som zobrala licenciu aj plat.Kym sme boli v ambulancii vypisovala si smsky na sukromnom mobile.A zase raz v televíznych novinach bola reportaž o návale chorých deti.Ale nič sa s tym nerobi.To sa nemocnica nevie pripravit na napor chorých deti?Nech sa hanbia.
Bola som tam prvy a posledny krat. Cakala som tam zo synom skoro 2 hodiny a nakoniec som odisla bez osetrenia.Registracia ,poplatok a osetrenie vsetko inde, a to idem na pohotovost a potom len cakat ale naco. Ziadny zaujem. Dieta by vam mohlo aj skolabovat.
Velmi profesionalny, efektivny a ludsky pristup. Vdaka vsetkym zucastnenym od vratnicky cez sestricky po lekarov
Velmi milo prekvapena ako sa o našu dcerku postarali a nenechali čakat,úžaszny tym VELKE ĎAKUJEM
Skvely pristup, velmi mila sestricka, prekvapivo ludsky pristup dr.Slavikova... bola som milo prekvapena.. dakujem!
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách