Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Hľadať firmu

Kontaktné údaje Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

041 / 511 01 11
041 / 723 40 03
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Vojtecha Spanyola 43
010 01  Žilina

Nemocnica s poliklinikou. Informácie o lôžkových oddeleniach nemocnice, aktuálne informácie, návštevné hodiny, návštevný poriadok.

Fakturačné údaje Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

IČO: 17335825
Názov: Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Sídlo: V. Spanyola 43, 012 07  Žilina
DIČ: 2020699923
IČ DPH: SK2020699923

Hodnotenia Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

Hodnotenia Fakultná nemocnica s poliklinikou ŽilinaPridaj hodnotenie: vyber hodnotenie

Zadaj svoje meno a e-mail, alebo sa prihlás pod svojím Azet kontom:
alebo Prihlás sa


Hodnotení: 1
Ing. Marta HOštáková Hodnotenia: 1Užitočné: 2
03.04.2020

Je čas pandémie, zakázané sú návštevy. Moja mama leží na internom oddelení na 4. poschodí. Profesionálne je o ňu dobre postarané, hlavne zo strany lekárov. Mama má našťastie dobrý rozum a dobrý úsudok, ale má veľké problémy s pohybom. Nedá si sama nohy z postele, nedá si ich naspäť, nedočiahne prikrývku, aby sa ňou prikryla. A teraz idem na ten fakt, prečo píšem. Sestričky si robia "len" svoju pracovnú povinnosť. Keď ich uprosí, aby jej pomohli, tak sú ochotné urobiť maximálne jeden z tých úkonov. Jeden deň mala pol dňa dole nohy, iný deň nebola pol dňa prikrytá. Jedna sestra, pekná ako obrázok, pri každom pomocnom úkone povedala: Slúžka. Myslím si, že ryba smrdí od hlavy, keďže sa tak správa každá sestra.

Užitočné?Áno
pacientvnimavy
Žilina
Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 1
26.03.2020

dievcata na ldch su uz zufale,šikana,nadradenost, "peklo"

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
MMM Hodnotenia: 1Užitočné: 3
18.02.2020

Tento môj príbeh slúži ako varovanie pre ženy, ktoré dostali na výber, kde ich môžu operovať. V septembri ma operovali v tejto nemocnici na gynekologii. Z bežného zákroku som praceneschopna už od septembra. 27.12 2019 som postúpila ďalší zákrok krčka maternice, ktorý sa zas nepodaril. Takže 30.12 2019 ma opäť operovali s tým, že sa o to zas pokúsia v dlhšej anestézii. Zákrok ktorý mi robili dopadol tak, že mi prepichli maternicu. Moja gynekologicka len zasla, že pri krcku maternice ako sa môže takáto chyba stať. Neviem si predstaviť co tam preboha robili. Som mlada žena mam 30rokov a neviem ci ešte budem mat dieťa. Určite to dám preveriť. Nakoniec mi nikto nič nepovedal. Vysvetlil mi to až doktor Višňovský, ktorý s týmto nemá nič spoločné. Touto cestou mu chcem aj veľmi poďakovať. Nakoniec v prepustacej správe není ani napísané ci sa zákrok podaril! Keďže toto všetko spackali. A to si myslíte, že keď vás operuje primár, tak to dopadne dobre. Po tretej spackanej operácii som PN ďalej...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
stefaniamaslikova@gmail.com Hodnotenia: 1Užitočné: 0
17.02.2020

Dobrý deň.Chcem poďakovať oddeleniu LDCH 2.posch.B za milý,ľudský pristup,za profesionalitu,čistotu,príjemné prostredie počas pobytu môjho manžela na tomto oddeleni. Veľké ďakujem patrí celému kolektívu,ktorý sa staral o manžela Jána Maslíka zo Žiliny. rodina Maslíková

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lubomir KOvac Hodnotenia: 1Užitočné: 0
06.02.2020

Dobry den prajem, moje meno je Lubomir Kovac a chcel by som touto cestou vyjadrit uprimnu a hlboku vdaku, uznanie a respekt vsetkym zamestnancom Ocneho oddelenia zilinskej nemocnice. Este 22. decembra som bol nuteny zverit sa do starostlivosti lekarov a sestier tohoto oddelenia s akutnym ocnym problemom, ktory vyzadoval urgentny operacny zakrok. Som velmi rad, ze v dnesnej dobe, ked sa bezne nestretavame s ludskym a odbornym pristupom zdravotnikov (bohuzial...), ja mam uplne opacnu skusenost. Cely tym zdravotnikov, pod vedenim pani doktorky Lipkovej mal a ma uplne uzasny - odborny a zaroen vysoko ludsky pristup, co pre pacienta velmi dolezite. Este raz - velmi pekne Vam dakujem za Vas odborny a ludsky pristup k pacientom! S vdakaou, Lubomir Kovac :)

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Hodnotenia: 1Užitočné: 3
14.08.2019

MUDr Ján Remšik - čudujem sa že tam vôbec pracuje .. to aký má prístup k pacientom?! Ja som pred 2 mesiacmi spadla na schodoch , a on začne byť drzi arogantný nepríjemný prečo som s tým neprišla skôr pravdepodobne prasknutá kosť a on mi povie po 2 mesiacoch že ani som tam nemusela chodiť keď som tak dlho čakala ,kartičku poistenca mi nevrátil slušnym spôsobom ale hodil ju cez stôl spadla na zem zdvihla som ju ja bez toho aby sa on ospravedlnil ako mi ju hodil a k tomu slovníku sa ani vyjadrovať radšej nebudem... Tak sa ospravedlňujem že som neprišla skôr lebo v čase úrazu som mala ešte 8 mesačné dieťa ospravedlňujem sa že v tých dňoch som zistila že som znovu tehotná a mám rizikové tehotenstvo hroziaci potrat , ospravedlňujem sa že v čase úrazu sme boli v štádiu sťahovania ... Sú tam dvaja nabudúce keď budem mať úraz jeden bude ošetrovať a druhý mi robiť pestúnku pre deti keď ich nemám kde nechať

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Šuhajda Hodnotenia: 1Užitočné: 5
04.07.2019

Je toto normalne? Manželka sa objedná na vyšetrenie na kožné 1,5 ročnou dcérkou už pred dvoma týždňami.trebe sa autobusom a kočarom 30km len tam príde pred dvere a pani doktorka ANDREA PETRAŇOVA sestra KATARINA IVANČICOVA na drerach napísané...DOVOLENKA!!!! A teraz čo? Toto je prístup pani doktori a ešte chcete väčšie platy za toto by som vám ešte strhol ...samozrejme česť výnimkám...

Užitočné?Áno
Bastik21
Žilina
Hodnotení: 2
Hodnotenia: 2Užitočné: 0
02.07.2019

Chcem sa poďakovať za profesionálny prístup p. primárky Lorkovej k pacientom. Taktiež veľmi pekne ďakujem za kvalitnú, odbornú masáž p. Zuzane Juhasz. Je to veľmi príjemná sestrička rehabil. oddelenia. Ešte raz veľmi pekne ďakujem.Bola som svedkom toho, že FN púšťala domov pracovníkov pre veľkú teplotu. Napriek tomuto pani sestrička svojich objednaných pacientov neposlala preč. Vážim si prácu týchto ľudí. pacientka Marta Dudová

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
janka Barteková Hodnotenia: 1Užitočné: 0
18.04.2019

Vážený pán riaditeľ,dovoľte,aby som Vám všetkým Vaším zamestnancom v mojom a v mene mojej nevesty Kataríny Bartekovej srdečne poďakovala za profesionálny, ľudský prístup lekárov a sestier na gynekologicko pôrodnickom oddelení dňa 13.04.2019 a následné dni počas starostlivosti o novorodičky a novonarodené detičky.Máme v Žiline top pôrodnicu . Veľké Ďakujeme!!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 2
13.02.2019

Preco nas šikanuju na ldch aby sme nasilu odovzdali 2% ?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Viera Hodnotenia: 1Užitočné: 0
07.12.2018

Detské lôžkové oddelenie? Lepší prístup lekárov, sestričiek, sanitárok alebo aj nepretržite fungujúcich tiet upratovačiek si neviem ani predstaviť. Veľké ďakujeeeeem

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Sofia Hodnotenia: 1Užitočné: 2
29.09.2018

Je tu hrozný prístup k pacientom a ich tu nechávajú čakať dlhé hodiny vo vysokých teplotách a s ťažkými diagnózami a nikoho to netrápi mala by tu prísť tv JOJ alebo Markíza lebo tu ľudia pomru skôr ako sa dostanú na radu !!!!!! Je to v Žiline na urgentnom prijme. Takéto je naše zdvotnictvo Na UP v Žiline si nikto nečíta s akou diagnózou prišiel pacient ale kto je na rade a či je známi. Ak prídete do Žilinskej nemocnice s RTG iné nemocnice neberú to do úvahy lebo to nemajú v počítači a musíte ísť ešte raz na to iste vyšetrenie RTG lebo si to nedokážu prečítať zo zdravotnej karty pacienta.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Juraj Hodnotenia: 1Užitočné: 4
22.05.2018

Neviem či to tak funguje aj na iných oddeleniach no na očnej pohotovosti od vás za zákrok vypýtajú najskôr 10€ a kartičku poistenca a až potom sa vás spýtajú že čo sa Vám stalo (môj prípad) pričom zo zákona je jasne že 10€ platí len človek ktorý si chorobu “vymysli” alebo ktorá nieje urgentná... za zákrok by sa malo po správnosti platiť 1,99 € Čo platil človek predomnou pretože povedal že 10€ nemá tak zrazu stačilo zaplatiť len 2€, pritom povedala sestrička že on mal odporúčanie no on v čakárni hovoril že žiadne odporúčanie nemal. Proste nemal 10€ stačilo zaplatiť len 2€ pokus omyl . Aj toto by sa malo riešiť v nemocnici. Nehovoriac o tom na akú nepríjemnú sestru som narazil asi nestihla dopit kávu.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Martin Pecha Hodnotenia: 1Užitočné: 6
16.05.2018

Milá nemocnica, vaše vyjadrenie k mojej recenzií je úplný blud a ozaj iba chabý pokus o nejaké vysvetlenie...babka už to má za sebou v domove dôchodcov, kde ju od vás previezli po 6 hodinovom čakaní na prevozne vozidlo, ktoré bolo nepochybne spôsobené mojimi sťažnosťami priamo u vás na oddelení, hladnu, smadnu a zoslabnutu, dožila ešte desať dní ...je mi ťažko to aj komentovať...neprajem vám nič zle, hnev už pominul...želám vám, aby sa o vás v časoch , kedy bude váš život na rázcestí starali naozaj zodpovední a empatickí zdravotníci, ktorým nebudú vadiť vaše sračky, štanky ani otázky, aby ste posledné okamihy života prežila v bezpečí a v nádeji na zlepšenie, aby ste nezostali sami,opovrhnuti a nevšimnutí...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Hodnotenia: 1Užitočné: 5
13.05.2018

Pokiaľ sa potrebujete niekoho zbavit dajte ho do Žilinskej nemocnice. Neskutočná úroveň jak personálu tak prístupu. Matka bola chodiaca sediaca a jediaca po príhode prevezena z Neurologie na LDCH kde nám bolo povedané že ju “postavia na nohy”. Doktorka Poradovská absolutne nemá ani potuchy o tom čo robí a hodila by sa skor na patologiu Ako aj niektore sestry. Matku nám po dvoch tyždnoch dostali do kómy a po dvoch mesiacoch sme ju odviezli v truhle :-( Toľko k tomuto oddeleniu :-(

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Katarína Hodnotenia: 1Užitočné: 6
06.03.2018

Chcela by som hodnotit Urgentny prijem,na koľko mam zlú skúsenosť so sestričkou,drzá,arogantné správanie voči starším ľudom,po ktorích zvyšuje hlas bez dôvodu,mimo prestávky si je a vykecáva sa s druhou sestričkou. V inej pravovnej oblasti by ju naučili poriadku!! Asi nerozmýšla nad tým že aj ona bude raz stará!!!!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Monika Mináriková Hodnotenia: 1Užitočné: 3
08.11.2017

Chcela by som sa touto cestou poďakovať oddeleniu gynekológie, absolvovala som zákrok a starali sa o mňa super, naozaj príkladne, taktiež ďakujem sanitárom, ktorí ma sprevádzali a i za to srandovanie na operačnej sále, anesteziológovi -no proste všetkým...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Andro Hodnotenia: 1Užitočné: 6
11.10.2017

Ak niekto chce ísť na exkurziu do nemocnice na Ukrajine netreba. Stačí ísť do Žilinskej a to doslova okrem niektorých plastových okien presne to isté. Je to hanba EU a Slovenskej republiky a teda nás. Bohu žiaľ aj personálnal má veľa spoločného. Žeby sovietske a socialistické základy? Nie klient (chlebodarca) ale pacient?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 3
12.09.2017

NAJNOVSIE METODY SU KONTROLA NALAKOVANYCH NECHTOV ANO TO JE PRE PACIENTA DOLEZITE SA ZOBUDTE!!!!!!!!!!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Vlasta Bohdanova Hodnotenia: 1Užitočné: 1
18.08.2017

Velke dakujem oddeleniu detskej ortopedie!!!!panovi primarovi Popluharovi....vsetkym lekarom....sestrickam...za ludsky pristup....sne s dcerou velmi vdacne....Velke dakujeme....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 2
28.06.2017

o com je tato nemocnica?stale nove vedenie,traja riaditelia:))))))sekretarky:))))))umelo vytvorene funkcie,kde je pacient???chybaju sestry,pretoze pol dna musia pisat,jedna sestra nestiha....chyba personal,preplnene oddelenia...ale tu sa riesi parkovne:))))))))oblecenie,kontroly PN:)))))))vizitky:)))))))))paneboze,kde toto speje?nadradenost,malomestiactvo,menežment ako stanicne:))))))a dalsie nepodst.veci...a co pacient????????

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mgr. Daniela Popluhárová Hodnotenia: 1Užitočné: 0
05.05.2017

Veľká vďaka a úcta personálu neurologického oddelenia - primárovi MUDr. Vyletelkovi, ošetrujúcemu lekárovi MUDr. Chabadovi, sestričkám, rehabilitačným a sanitárnym pracovníkom za profesionálnu, ľudskú a obetavú starostlivosť o môjho otecka Viliama Šebána počas dvoch hospitalizácií po mozgovej príhode. Ste nesmierne obetaví v pomoci pomáhať a zachraňovať ľudské životy. Vážim si Vašu prácu, aj prácu ostatných lekárov a pracovníkov vo FNsP v Žiline.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Jaroslava Knapcová Hodnotenia: 3Užitočné: 1
17.01.2017

V septembri 2016 som podstúpila výmenu kolenného klbu na ortopedickom oddelení ,operoval ma doktor Majcher a moja spokojnosť nemá hraníc,či už išlo o lekárov,sestričky,sanitárky aj upratovačky,všetko bolo na jednotku!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ing. Bebčáková Marianna Hodnotenia: 1Užitočné: 2
04.01.2017

Vedenie žilinskej fakultnej nemocnice môže byť právom hrdé na detské ortopedické oddelenie pod vedením primára Populhára. V decembri 2016 bola dcéra operovaná na skoliozu chrbtice, ostali sme vvelmi spokojní s celkovým prístupom lekárov, vrchnej sestry, sestričiek i sanitárok. Môžem úprimne povedať, že k ich práci naozaj nemám jedinu pripomienku, okrem toho že sú lekármi sú i ľuďmi, pri ich prístupe je okrem odbornosti ľudskosť ich neoddeliteľnou súčasťou.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 7
03.11.2016

LDCH 0 BODOV VEDENIE 0 BODOV PRIMAR UPLNE NESCHOPNY SESTRY NECHODIA K PACIENTOM ZA CELY DEN IBA ,,OBAL DOLEZITY ŠKODA BOLO SUPER KEDYSI

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Hodnotenia: 1Užitočné: 4
17.09.2016

Pocula som,ze na rychlej sluzila pani doktorka bez prislusnej atestacie,bola neprijemna a neznala...je to mozne??

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Libuša Kirchnerová Hlôšková Hodnotenia: 1Užitočné: 15
16.04.2016

Sestričky na JIS-ke chir.odd. nehanbíte sa ? aký to máte prístup ku chorým uboleným pacientom ? Včera teda v Piatok 15.04.2016 bola operovaná moja švagriná, od utorka čakala na urgentný príjem. Dnes ráno ju netaktne sestry vyzvali, nech sa posadí, že ju idú umyť. Ona nevládala, tak sa jej vyhrážali, že nahlásia, že to odmietla. Je onkologický pacient, ja som zdravoťák na dôchodku, no takýto prístup nás na SZŠ neučili....... Plat by ste chceli zvýšiť, ale najprv sa nad sebou a vaším správaním zamyslite........

Užitočné?Áno


Hodnotení: 31
Hodnotenia: 31Užitočné: 8
07.12.2012

Žilinskú nemocnicu musím ohodnotiť dvoma hviezdičkami. Máme doma s ňou osobné skúsenosti, keďže moja mama je zdravotná sestra. Nepáči sa mi cele to prostredie, je úplne zastaralé a nemoderné. Personál bol vždy milý, až na niekoľko výnimok, ktoré si človeka vôbec nevšímajú, prípadne mu vynadajú keď sa niečo chce opýtať. Mama musí byť stále tam, pretože nemá kto robiť, celý deň sa nezastaví a ešte musí robiť niekoľko hodín zadarmo. No celé zle!

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Nemocnice a polikliniky Baby friendly nemocnice
Pridať firmu Nahlásiť chybu