Kontaktné údaje
Mlynské Nivy 16
821 09 Bratislava
Vývoj a predaj GPS navigačného softvéru.
Fakturačné údaje Sygic a. s.
Hodnotenia Sygic a. s.
Do dnešného dňa všetko v pohode. Teraz nefunguje android auto aj keď mám kúpenú licenciu ale hlasové povely nefungujú ani cez telefón a ani cez Bluetoothu. nedá sa s nikým skontaktovať na riešenie problému. OZAJ LEN ZAPLAT A POTOM NEZAUJEM. Je to hanba. Typické pre slovenské firmy. Teflón ktorý je udaný na kontakt môžu odpojiť.
Dnes zaplatil za balík Premium svet+traffic a vůbec nejde stáhnout.
Zaplatil jsem Premium a nedošlo ke spárování a co je velmi špatné nikdo nekomunikuj. Peníze si stáhli a služba 0.
idem si stiahnuť slovinsko nejde to prečo ? roky to mám a vždy to išlo zrazu to nejde nedávno sa program aktualizoval bez môjho súhlasu divné celé
Vymenil som mobil nejdu siahnuť nove mapy
Support na mailove poziadavky nereaguje uz viac ako 3 tyzdne na uvedene cislo 02/32115350 sa neda dovolat! Na pouzivanie Sygic navigacie nestaci zakupena licencia v mobile vyzaduju zakupenie novej licencie pre Android auto!!! Zeby typicka slovenska firma?
Zdieľanie trasy je spoplatnené, nefunguje ani po zaplatení... Inak navi ok. Som zvedavý ako dlho budem čakať na odpoveď
Samotná aplikácia velmi dobrá a keď sa Vám pri probléme podarí skontaktovať s človekem čo tomu rozumie tak riešenie je rýchle a exelentné. Treba písať na urgentsupport@sygic.com, škoda, že kontakt treba dlhšie hladať.
Zaplatili sme Sygic, navirusoval sa mi mobil, museli sme resetovat, Pytali sme cez mail kod 16 mistny a sygic nereaguje ani na t.c. ? Takto okradate ludí.....
Aj po niekoľkonásobnom reštarte aj preinstalovani navigácie Sygic Truck a aj napriek zaplatenej a platnej licencii, navigácia nefunguje!!!!!! Chyba tlačítko na potvrdenie výberu miesta destinácie z mapy..... Ako mám takto fungovať keď navigáciu potrebujem denne k svojej práci..... Vráťte mi peniaze za licenciu na môj účet, kúpim si navigáciu od iného poskytovateľa!
Zmeňte prosím vás, pri sťahovaní zahraničných máp, Rumunsku vlajku akú majú Rumuni mať. Dosť ma to irituje, keď je miesto ich vlajky Slovenská. Ďakujem. Inak navigácia funguje bezchybne.
Mám zakúpenu navygaciu lenže z technických príčin som musel resetovat môj smarfon a navigaciu Sygic mi vymazako a neviem ako si tu navigacia Sygic obnovit
Ja som spokojný. Všetko funguje, keď niečo potrebujem tak idem rovno do firmi. Keby dali na ich stránku číslo, tak od rána do večera by im zvonili nechápavi ľudia... Podľa pokynov ide všetko tak ako ma ísť. Tak ale není firma bez nespokojných ľudí... Každému vadí niečo... Neverím, že cez email nereagujú. Tam sú nonstop.
kazda firma ma zamestnanych ludi z ktorymi sa zakaznik môze porozpravat o svojom probleme sygik je schovana alebo ...ny za virtualny svet hlavne ze maju zaplatene a dalej...prosim vas mam na vas otazocku ale môzete byt tak laskavi a napisat kontakt na vas
Zdravím koupil jsem verzi premium 12,8,2018 a do dnešního dne nic ,,emaily jsou na hovno buď nefunguji nebo to dojde a pošlou hovadiny jak jsou spokojeni za koupi,,chci pouze aktivační kód ,,nic jiného ,,takže peníze v prd..... a navigace je k ho,,,,
Zakúpil som si premium licenciu navigacie, no niesom s navigáciou spokojný. Komunikácia s firmou úbohá. Na odoslané emaily nikto nereaguje. Telefonicke kontakty na firmu, ktoré mám, telefóny zvonia, no nedozvoníte sa za 4 dni.
mizerná navigácia, žiadna technická podpora, v Budapešti navigácia vyložene blúdi a nevie kam a kade...navyše navádza na dopravné priestupky.
Zdravím dne 18.6.2018 jsem zakoupil mapy Evropa stále mám jen základní verzei. Jedná se o podvod ?
Zdravim 18,6,2018 som zakupil mapy europa+rusko pladba mi odisla 2x a este aj mi mapy nefunguju stale mam iba zakladnu verziu
Ja som si kupil na android Sygic Car Navigation za 49.90 eur. A nefunguje v aute cez mirrorlink. Mam nove auto, novy mobil samsung A3 a vsetko ide do chvile ked sa pohnem s autom. Sprava: App je pocas jazdy nedostupna. Zvazujem sudne konanie.
Dobry den .dna 5.6.18 som si zakupil mapy europy a k tomu som doplatil sluzbu real view navigation.mapy idu ale druhasluzba nie.hlavne ze peniaze stiahlo.pisem na ich stranky ale kazdy to ma v paži... slovenska klasika.posledny krat som nieco od nich kupil.dakujem
Dňa 12. 03. 2018 sme sa vracali z dovolenky z Madonny di Campiglio, Talinsko. Približne o 15-tej hodine nás Vaša navigácia v oblasti rakúskeho Attersee posielala z diaľnice A1 na výjazd do Regau, pričom nám predtým pripočítala 100 km k pôvodne plánovanej trase a samozrejme hodinu navyše určenú na dojazd. Potom, ako syn z diaľnice zišiel, došlo k prepočtu trasy a plánovanej doby na dojazd. Následne sme sa vrátili naspäť na diaľnicu a pokračovali domov po diaľnici A1. Nehovoriac o hádke v rámci celej rodiny. Toto skreslenie dĺžky trasy a doby dojazdu považujem za nedokonalosť Vášho produktu. Patrím ku generácii, ktorá verí viac mapa ako Vašim pochybným produktom.
Zaplatil jsem si a žádná změna stále mám jen základ který má každý ...
Dobrý deň p. Danny Scott, ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti. Kontaktuje nás prosím e-mailom priamo na urgentsupport@sygic.com s informáciami o vašom nákupe, a my sa budeme snažiť tento ojedinelý problém okamžite vyriešiť. Ďakujeme. Crony, Customer Care Team.
Zakupil som Real View Navigation v Sygic-u.Nedostal som product code,a vôbec to neide.Uplne zbytočne vyhodené peniaze.Čisty odrb.
Dobrý deň p. Šimo, ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti. Nákup prídavku Real View Navigácia je naviazaný priamo na vašu e-mailovú adresu, ktorú ste použili pri nákupe. A tou istou e-mailovou adresou sa aj aktivuje po prihlásení sa priamo v aplikácii. Kontaktuje nás prosím e-mailom priamo na urgentsupport@sygic.com v prípade akýchkoľvek problémov. Ďakujeme. Crony, Customer Care Team.
Neviem nájsť štáty
Dobrý deň p. Ján Babiak, ak máte akékoľvek problémy s používaním aplikácie Sygic, alebo otázky či pripomienky kontaktuje nás prosím e-mailom priamo na urgentsupport@sygic.com. Určite vám budeme vedieť pomôcť a poradiť. Ďakujeme. Crony, Customer Care Team.
Ten istý problém čo má p. Helka mám aj ja.
Mne eposlali produkcny kod tak mi to nejde
Dobrý deň p. Helka, ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti. Kontaktuje nás prosím e-mailom priamo na urgentsupport@sygic.com s informáciami o vašom nákupe, a my sa budeme snažiť tento ojedinelý problém okamžite vyriešiť. Ďakujeme. Crony, Customer Care Team.
Slape ako svajciarske hodinky
Po troch aktualizaciach na androide vobec nefunguje a to mam premium,zbytocne vyhodene peniaze ked po troch aktualizaciach vobec nejde ani otvorit uplne nefunkcna
Zaplatil som 20€ za profi verziu a na 110 od Trnavy mi ukazuje 130! Ziadne aktualne obmedzenia (Blatne) nic neukazuje. No odrb, vyhodene peniaze
Pozdravujem zakupil som si navigaciu svet voucher a neni tam cina kvoli tomu som to kupoval dajte mi prosim nieaku odpoved.0905142080
Tiež mám navigáciu od f. Sygic a.s. Spravil som veľký omyl - f. ktorá neudáva kompletný kontakt pre riešenie problémov s ich produktom zákazníkom je neseriózna firma, keď nie podvodnícka. Nie je totižto možné riešiť akýkoľvek problém so zakúpenou navigáciou. Mne to pripadá tak, že zhrabnúť len prachy a mať pokoj.
Nechcem kritizovať softvér, ten je ok. Ale skontaktovať sa so Sygicom, to je nadľudská úloha... Písal som na support@sygic.com, došla mi odpoveď že táto adresa je len pre interné potreby... 99% firiem používa support ako support pre zákazníka, čudné... A toto bola aj jediná odpoveď ktorej som sa dočkal. Adresy info@sygic.com, office@sygic.com, urgentsupport@sygic.com zrejme existujú, pretože chybové hlásenie neprišlo, ale odpoveď od Sygicu nie. Dovolať som sa nedovolal, telefón je buď nedostupný alebo zvoní, ale nikto nedvíha. Nevie mi niekto povedať nejakú reálnu adresu z ktorej Sygic aj odpovedá? Alebo je Sygic už až taká svetová firma, že sa baví len so svetom, so Slovenskom nie? Keby som ten softvér nemal zaplatený tak už dávno sa na takúto firmu, neochotnú a neschopnú komunikácie vy...kašlem. Čo sa týka komunikácie so zákazníkom je to katastrofa a nedoporučujem tento program nikomu kto nechce prísť o nervy pri pokuse získať od Sygicu vôbec nejaké informácie, nie to ešte pomoc.
Kúpili sme od Vás GPS SYGIC -Prémium išli sme podla postupu cez App Store, ale pri plateni kreditnou kartou namiesto 16,99 € odišlo len 1,98€... čo to má znamenať???? žiadam Vàs o vysvetlenie prečo prebehla na váš účet len tých 1,98 € a ako bude fungovať potom tá vaša ponúkaná služba za neuveriťelnu cenu...niečo tu nesedí ..čakám od Vás skorú odpoveď p.SYGIC.
dna 14.11.2016 som si zaplatil za licenciu 24.99 eur a doteraz nemam ani kod ani peniaze naspäť.po tyždni mailovania kde som im poskytol vsetky udaje z platby ....aj VS...stale nemozu najst moju platbu,doteraz som bol spokojny,teraz som nasraty ako pes!!!!
Dobrý deň, nedávno som si dokúpil do navigácie sygic HEAD-UP DISPAY / HUD.Po čase som zistil,že už v mojej navigácii chýba.Môžem si to znova kúpiť za cca.7 euro.Nechápem prečo by som mal znova platiť za to čo som už raz zaplatil.
Sygic to je katastrofa a nikomu tento program nedoporučuji. Koupil jsem si licenci a fungovala jen jeden den. Podpora od Sygicu se mi ozvala po 3 emailech za 10 dní a stejně problémy nevyřešila. Píší, že specialisté jsou připraveni řešit problémy 7 dní v týdnu. Raději jsem navigaci odinstaloval a používám jinou Offline Maps & Navigation je zadarmo a spolehlivost oproti Sygicu 1000:5
Ja som spokojny s navi a ze je to slovenska firma je supr, ze tu okrem Bonaparte mame aj nieco co nas reprezentuje pozitivne vo svete. Telefonny kontakt tu nevidim, ale skuste si zavolat do Google, ked vam nepojde prehliadac:), sw firmy vo vseobecnosti komunikuju emailom a nie telefonicky, zial...
SOM VEĹMI NESPOKOJNÝ !!! Z ničoho nič prestali fungovať hlasové pokyny a funguje len šípka . telefonický kontak nemajú(asi mnoho nespokojných užívateľov! ) a na e-mail nereagujú .
Tak isto som nespokojný už po druhý krát v priebehu roka neochota posielajú len automatické e-maily a dopátrať sa k fungovaniu zakúpenej licencie je na dlhé lakte a to že telefonicky kontak nemajú to už je vrchol lebo keď je človek v zahraničí tak sa mu lepšie komunikuje cez telefón a nie cez ich automatické e-maily
Nejde ani nainstalovat, po opravě telefonu mě píše ,,zařízení není kompatibilní s touto verzí" mám Android 5.1.1. Po komunikaci s vývojářem mi navrhl nainstalovat navigaci z odkazu. Po otevření mě tel. 2x varoval před instalací z tohoto odkazu, jinak přijdu o záruku. Vývojář chtěl poslat screenshot této hlášky, po odeslání hlášení přestal komunikovat.
Nova aktualizacia je nedokoncena a bola spustena do obehu.Vyvojar ktory robil aktualizaciu by mal okamzite dat vypoved a vratit peniaze sa svoju pracu
i to za "marhu" Nabehlo po Upgrade Vašej navigácie. Robí si to čo samé chce, poslúchať nie a nie. Predošlý stav mal akú takú logiku postupov, ale na túto "logiku" akosi nemám. Asi to má slúžiť len autorovi.
Hodnotenie: * Mám zakúpenú doživotnú licenciu pre Sygic Voucher Edition a s pôvodnou verziou som bol spokojný na 5 hviezdičiek. Ale súčasná verzia - to je vyslovená katastrofa. Nepresná, komplikovaná, obmedzené možnosti udania cieľa a pod.
Chcem kúpiť licecniu, no nechcú mi ju predať na faktúru. Celé zle!
veľmi dobré, odporúčam
Je to super ze su Slovenska, ale skoda ze tam nemaju na seba telefonicky kontakt pretoze mam s nimi nie dobru skusenost co sa tyka vybavenia reklamacie.
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách