Hľadať firmu

Kontaktné údaje Sygic a. s.

02 / 321 153 50
Sygic a. s.
Mlynské Nivy 16
821 09  Bratislava

Vývoj a predaj GPS navigačného softvéru.

Fakturačné údaje Sygic a. s.

Názov: Sygic a. s.
Sídlo: Twin City C, Mlynské Nivy 16, 821 09  Bratislava - mestská časť Ruži
IČO: 35892030
DIČ: 2021849005
IČ DPH: SK2021849005

Hodnotenia Sygic a. s.

Hodnotenia Sygic a. s.Pridaj hodnotenie: vyber hodnotenie



Hodnotení: 1
MIL Hodnotenia: 1Užitočné: 0
10.04.2024



Hodnotení: 1
kazo Hodnotenia: 1Užitočné: 2
09.05.2023

Do dnešného dňa všetko v pohode. Teraz nefunguje android auto aj keď mám kúpenú licenciu ale hlasové povely nefungujú ani cez telefón a ani cez Bluetoothu. nedá sa s nikým skontaktovať na riešenie problému. OZAJ LEN ZAPLAT A POTOM NEZAUJEM. Je to hanba. Typické pre slovenské firmy. Teflón ktorý je udaný na kontakt môžu odpojiť.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Taras Iljukevyč Hodnotenia: 1Užitočné: 1
21.06.2022

Dnes zaplatil za balík Premium svet+traffic a vůbec nejde stáhnout.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jirka Hodnotenia: 1Užitočné: 2
29.03.2022

Zaplatil jsem Premium a nedošlo ke spárování a co je velmi špatné nikdo nekomunikuj. Peníze si stáhli a služba 0.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Martin Káčer Hodnotenia: 1Užitočné: 1
21.06.2021

idem si stiahnuť slovinsko nejde to prečo ? roky to mám a vždy to išlo zrazu to nejde nedávno sa program aktualizoval bez môjho súhlasu divné celé

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jozef Hodnotenia: 1Užitočné: 3
13.05.2021

Vymenil som mobil nejdu siahnuť nove mapy

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Julius Hodnotenia: 1Užitočné: 1
13.05.2021

Support na mailove poziadavky nereaguje uz viac ako 3 tyzdne na uvedene cislo 02/32115350 sa neda dovolat! Na pouzivanie Sygic navigacie nestaci zakupena licencia v mobile vyzaduju zakupenie novej licencie pre Android auto!!! Zeby typicka slovenska firma?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Martin Hodnotenia: 1Užitočné: 0
28.03.2021

Zdieľanie trasy je spoplatnené, nefunguje ani po zaplatení... Inak navi ok. Som zvedavý ako dlho budem čakať na odpoveď

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Vlado Hodnotenia: 1Užitočné: 3
15.08.2020

Samotná aplikácia velmi dobrá a keď sa Vám pri probléme podarí skontaktovať s človekem čo tomu rozumie tak riešenie je rýchle a exelentné. Treba písať na urgentsupport@sygic.com, škoda, že kontakt treba dlhšie hladať.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
malasima005@gmail.com Hodnotenia: 1Užitočné: 1
14.08.2020

Zaplatili sme Sygic, navirusoval sa mi mobil, museli sme resetovat, Pytali sme cez mail kod 16 mistny a sygic nereaguje ani na t.c. ? Takto okradate ludí.....

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Robert Schulte Hodnotenia: 1Užitočné: 1
25.01.2020

Aj po niekoľkonásobnom reštarte aj preinstalovani navigácie Sygic Truck a aj napriek zaplatenej a platnej licencii, navigácia nefunguje!!!!!! Chyba tlačítko na potvrdenie výberu miesta destinácie z mapy..... Ako mám takto fungovať keď navigáciu potrebujem denne k svojej práci..... Vráťte mi peniaze za licenciu na môj účet, kúpim si navigáciu od iného poskytovateľa!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lukáš Košč Hodnotenia: 1Užitočné: 0
29.05.2019

Zmeňte prosím vás, pri sťahovaní zahraničných máp, Rumunsku vlajku akú majú Rumuni mať. Dosť ma to irituje, keď je miesto ich vlajky Slovenská. Ďakujem. Inak navigácia funguje bezchybne.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ján Puhalla Hodnotenia: 1Užitočné: 4
28.11.2018

Mám zakúpenu navygaciu lenže z technických príčin som musel resetovat môj smarfon a navigaciu Sygic mi vymazako a neviem ako si tu navigacia Sygic obnovit

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Retrobus Hodnotenia: 1Užitočné: 1
11.09.2018

Ja som spokojný. Všetko funguje, keď niečo potrebujem tak idem rovno do firmi. Keby dali na ich stránku číslo, tak od rána do večera by im zvonili nechápavi ľudia... Podľa pokynov ide všetko tak ako ma ísť. Tak ale není firma bez nespokojných ľudí... Každému vadí niečo... Neverím, že cez email nereagujú. Tam sú nonstop.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
jaroslav.bittner@zoznam.sk Hodnotenia: 1Užitočné: 2
22.08.2018

kazda firma ma zamestnanych ludi z ktorymi sa zakaznik môze porozpravat o svojom probleme sygik je schovana alebo ...ny za virtualny svet hlavne ze maju zaplatene a dalej...prosim vas mam na vas otazocku ale môzete byt tak laskavi a napisat kontakt na vas

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jakub Hodnotenia: 1Užitočné: 0
21.08.2018

Zdravím koupil jsem verzi premium 12,8,2018 a do dnešního dne nic ,,emaily jsou na hovno buď nefunguji nebo to dojde a pošlou hovadiny jak jsou spokojeni za koupi,,chci pouze aktivační kód ,,nic jiného ,,takže peníze v prd..... a navigace je k ho,,,,

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Roman Hodnotenia: 1Užitočné: 1
23.07.2018

Zakúpil som si premium licenciu navigacie, no niesom s navigáciou spokojný. Komunikácia s firmou úbohá. Na odoslané emaily nikto nereaguje. Telefonicke kontakty na firmu, ktoré mám, telefóny zvonia, no nedozvoníte sa za 4 dni.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
ivo Hodnotenia: 1Užitočné: 0
20.06.2018

mizerná navigácia, žiadna technická podpora, v Budapešti navigácia vyložene blúdi a nevie kam a kade...navyše navádza na dopravné priestupky.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
k.fleischer@seznam.cz Hodnotenia: 1Užitočné: 0
20.06.2018

Zdravím dne 18.6.2018 jsem zakoupil mapy Evropa stále mám jen základní verzei. Jedná se o podvod ?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
brano Hodnotenia: 1Užitočné: 0
20.06.2018

Zdravim 18,6,2018 som zakupil mapy europa+rusko pladba mi odisla 2x a este aj mi mapy nefunguju stale mam iba zakladnu verziu

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
stanislav Hodnotenia: 1Užitočné: 1
14.06.2018

Ja som si kupil na android Sygic Car Navigation za 49.90 eur. A nefunguje v aute cez mirrorlink. Mam nove auto, novy mobil samsung A3 a vsetko ide do chvile ked sa pohnem s autom. Sprava: App je pocas jazdy nedostupna. Zvazujem sudne konanie.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jaroslav Hodnotenia: 1Užitočné: 1
09.06.2018

Dobry den .dna 5.6.18 som si zakupil mapy europy a k tomu som doplatil sluzbu real view navigation.mapy idu ale druhasluzba nie.hlavne ze peniaze stiahlo.pisem na ich stranky ale kazdy to ma v paži... slovenska klasika.posledny krat som nieco od nich kupil.dakujem

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mario Stanovský Hodnotenia: 1Užitočné: 1
13.03.2018

Dňa 12. 03. 2018 sme sa vracali z dovolenky z Madonny di Campiglio, Talinsko. Približne o 15-tej hodine nás Vaša navigácia v oblasti rakúskeho Attersee posielala z diaľnice A1 na výjazd do Regau, pričom nám predtým pripočítala 100 km k pôvodne plánovanej trase a samozrejme hodinu navyše určenú na dojazd. Potom, ako syn z diaľnice zišiel, došlo k prepočtu trasy a plánovanej doby na dojazd. Následne sme sa vrátili naspäť na diaľnicu a pokračovali domov po diaľnici A1. Nehovoriac o hádke v rámci celej rodiny. Toto skreslenie dĺžky trasy a doby dojazdu považujem za nedokonalosť Vášho produktu. Patrím ku generácii, ktorá verí viac mapa ako Vašim pochybným produktom.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Danny Scott Hodnotenia: 1Užitočné: 1
23.01.2018

Zaplatil jsem si a žádná změna stále mám jen základ který má každý ...

Užitočné?Áno
Reakcia firmy:

Dobrý deň p. Danny Scott, ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti. Kontaktuje nás prosím e-mailom priamo na urgentsupport@sygic.com s informáciami o vašom nákupe, a my sa budeme snažiť tento ojedinelý problém okamžite vyriešiť. Ďakujeme. Crony, Customer Care Team.



Hodnotení: 1
Šimo Hodnotenia: 1Užitočné: 3
30.12.2017

Zakupil som Real View Navigation v Sygic-u.Nedostal som product code,a vôbec to neide.Uplne zbytočne vyhodené peniaze.Čisty odrb.

Užitočné?Áno
Reakcia firmy:

Dobrý deň p. Šimo, ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti. Nákup prídavku Real View Navigácia je naviazaný priamo na vašu e-mailovú adresu, ktorú ste použili pri nákupe. A tou istou e-mailovou adresou sa aj aktivuje po prihlásení sa priamo v aplikácii. Kontaktuje nás prosím e-mailom priamo na urgentsupport@sygic.com v prípade akýchkoľvek problémov. Ďakujeme. Crony, Customer Care Team.



Hodnotení: 1
Ján Babiak Hodnotenia: 1Užitočné: 0
04.10.2017

Neviem nájsť štáty

Užitočné?Áno
Reakcia firmy:

Dobrý deň p. Ján Babiak, ak máte akékoľvek problémy s používaním aplikácie Sygic, alebo otázky či pripomienky kontaktuje nás prosím e-mailom priamo na urgentsupport@sygic.com. Určite vám budeme vedieť pomôcť a poradiť. Ďakujeme. Crony, Customer Care Team.



Hodnotení: 1
Ján Holoda Hodnotenia: 1Užitočné: 1
18.09.2017

Ten istý problém čo má p. Helka mám aj ja.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Helka Hodnotenia: 1Užitočné: 1
25.08.2017

Mne eposlali produkcny kod tak mi to nejde

Užitočné?Áno
Reakcia firmy:

Dobrý deň p. Helka, ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti. Kontaktuje nás prosím e-mailom priamo na urgentsupport@sygic.com s informáciami o vašom nákupe, a my sa budeme snažiť tento ojedinelý problém okamžite vyriešiť. Ďakujeme. Crony, Customer Care Team.



Hodnotení: 1
igor Hodnotenia: 1Užitočné: 1
19.05.2017

Slape ako svajciarske hodinky

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Robo Hodnotenia: 1Užitočné: 1
19.05.2017

Po troch aktualizaciach na androide vobec nefunguje a to mam premium,zbytocne vyhodene peniaze ked po troch aktualizaciach vobec nejde ani otvorit uplne nefunkcna

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Stanislav Hodnotenia: 1Užitočné: 0
18.05.2017

radsej nie

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Marian Hodnotenia: 2Užitočné: 4
02.05.2017

Zaplatil som 20€ za profi verziu a na 110 od Trnavy mi ukazuje 130! Ziadne aktualne obmedzenia (Blatne) nic neukazuje. No odrb, vyhodene peniaze

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Taratuta Hodnotenia: 1Užitočné: 0
03.04.2017

Pozdravujem zakupil som si navigaciu svet voucher a neni tam cina kvoli tomu som to kupoval dajte mi prosim nieaku odpoved.0905142080

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Štefan Dubina Hodnotenia: 1Užitočné: 2
19.03.2017

Tiež mám navigáciu od f. Sygic a.s. Spravil som veľký omyl - f. ktorá neudáva kompletný kontakt pre riešenie problémov s ich produktom zákazníkom je neseriózna firma, keď nie podvodnícka. Nie je totižto možné riešiť akýkoľvek problém so zakúpenou navigáciou. Mne to pripadá tak, že zhrabnúť len prachy a mať pokoj.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Miki Hodnotenia: 1Užitočné: 7
05.12.2016

Nechcem kritizovať softvér, ten je ok. Ale skontaktovať sa so Sygicom, to je nadľudská úloha... Písal som na support@sygic.com, došla mi odpoveď že táto adresa je len pre interné potreby... 99% firiem používa support ako support pre zákazníka, čudné... A toto bola aj jediná odpoveď ktorej som sa dočkal. Adresy info@sygic.com, office@sygic.com, urgentsupport@sygic.com zrejme existujú, pretože chybové hlásenie neprišlo, ale odpoveď od Sygicu nie. Dovolať som sa nedovolal, telefón je buď nedostupný alebo zvoní, ale nikto nedvíha. Nevie mi niekto povedať nejakú reálnu adresu z ktorej Sygic aj odpovedá? Alebo je Sygic už až taká svetová firma, že sa baví len so svetom, so Slovenskom nie? Keby som ten softvér nemal zaplatený tak už dávno sa na takúto firmu, neochotnú a neschopnú komunikácie vy...kašlem. Čo sa týka komunikácie so zákazníkom je to katastrofa a nedoporučujem tento program nikomu kto nechce prísť o nervy pri pokuse získať od Sygicu vôbec nejaké informácie, nie to ešte pomoc.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Agent007 Hodnotenia: 1Užitočné: 3
25.11.2016

Kúpili sme od Vás GPS SYGIC -Prémium išli sme podla postupu cez App Store, ale pri plateni kreditnou kartou namiesto 16,99 € odišlo len 1,98€... čo to má znamenať???? žiadam Vàs o vysvetlenie prečo prebehla na váš účet len tých 1,98 € a ako bude fungovať potom tá vaša ponúkaná služba za neuveriťelnu cenu...niečo tu nesedí ..čakám od Vás skorú odpoveď p.SYGIC.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Marhulik Hodnotenia: 1Užitočné: 2
18.11.2016

dna 14.11.2016 som si zaplatil za licenciu 24.99 eur a doteraz nemam ani kod ani peniaze naspäť.po tyždni mailovania kde som im poskytol vsetky udaje z platby ....aj VS...stale nemozu najst moju platbu,doteraz som bol spokojny,teraz som nasraty ako pes!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Minčík Hodnotenia: 1Užitočné: 2
09.11.2016

Dobrý deň, nedávno som si dokúpil do navigácie sygic HEAD-UP DISPAY / HUD.Po čase som zistil,že už v mojej navigácii chýba.Môžem si to znova kúpiť za cca.7 euro.Nechápem prečo by som mal znova platiť za to čo som už raz zaplatil.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jarda Hodnotenia: 1Užitočné: 1
19.10.2016

Sygic to je katastrofa a nikomu tento program nedoporučuji. Koupil jsem si licenci a fungovala jen jeden den. Podpora od Sygicu se mi ozvala po 3 emailech za 10 dní a stejně problémy nevyřešila. Píší, že specialisté jsou připraveni řešit problémy 7 dní v týdnu. Raději jsem navigaci odinstaloval a používám jinou Offline Maps & Navigation je zadarmo a spolehlivost oproti Sygicu 1000:5

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Milan Hodnotenia: 1Užitočné: 1
14.07.2016

Ja som spokojny s navi a ze je to slovenska firma je supr, ze tu okrem Bonaparte mame aj nieco co nas reprezentuje pozitivne vo svete. Telefonny kontakt tu nevidim, ale skuste si zavolat do Google, ked vam nepojde prehliadac:), sw firmy vo vseobecnosti komunikuju emailom a nie telefonicky, zial...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 5
lysko@centrum.sk Hodnotenia: 5Užitočné: 5
13.07.2016

SOM VEĹMI NESPOKOJNÝ !!! Z ničoho nič prestali fungovať hlasové pokyny a funguje len šípka . telefonický kontak nemajú(asi mnoho nespokojných užívateľov! ) a na e-mail nereagujú .

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tomas Hodnotenia: 1Užitočné: 2
29.06.2016

Tak isto som nespokojný už po druhý krát v priebehu roka neochota posielajú len automatické e-maily a dopátrať sa k fungovaniu zakúpenej licencie je na dlhé lakte a to že telefonicky kontak nemajú to už je vrchol lebo keď je človek v zahraničí tak sa mu lepšie komunikuje cez telefón a nie cez ich automatické e-maily

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mirek Hodnotenia: 1Užitočné: 1
22.05.2016

Nejde ani nainstalovat, po opravě telefonu mě píše ,,zařízení není kompatibilní s touto verzí" mám Android 5.1.1. Po komunikaci s vývojářem mi navrhl nainstalovat navigaci z odkazu. Po otevření mě tel. 2x varoval před instalací z tohoto odkazu, jinak přijdu o záruku. Vývojář chtěl poslat screenshot této hlášky, po odeslání hlášení přestal komunikovat.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jozef Hodnotenia: 1Užitočné: 2
16.05.2016

Nova aktualizacia je nedokoncena a bola spustena do obehu.Vyvojar ktory robil aktualizaciu by mal okamzite dat vypoved a vratit peniaze sa svoju pracu

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Palo Hodnotenia: 1Užitočné: 2
14.05.2016

i to za "marhu" Nabehlo po Upgrade Vašej navigácie. Robí si to čo samé chce, poslúchať nie a nie. Predošlý stav mal akú takú logiku postupov, ale na túto "logiku" akosi nemám. Asi to má slúžiť len autorovi.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ing. Pavol Giller Hodnotenia: 1Užitočné: 3
27.04.2016

Hodnotenie: * Mám zakúpenú doživotnú licenciu pre Sygic Voucher Edition a s pôvodnou verziou som bol spokojný na 5 hviezdičiek. Ale súčasná verzia - to je vyslovená katastrofa. Nepresná, komplikovaná, obmedzené možnosti udania cieľa a pod.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
sochareality Hodnotenia: 1Užitočné: 1
28.08.2015

Chcem kúpiť licecniu, no nechcú mi ju predať na faktúru. Celé zle!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
janbon21 Hodnotenia: 1Užitočné: 1
20.08.2015

veľmi dobré, odporúčam

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
hokejista66 Hodnotenia: 1Užitočné: 2
15.04.2014

Je to super ze su Slovenska, ale skoda ze tam nemaju na seba telefonicky kontakt pretoze mam s nimi nie dobru skusenost co sa tyka vybavenia reklamacie.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Oldy55 Hodnotenia: 1Užitočné: 2
26.03.2013

Super firma a Slovenská !!!!

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Vývoj software Špecializovaný software Software
Pridať firmu Nahlásiť chybu