Hľadať firmu
ZAVOLAŤ

Kontaktné údaje VIPO a.s.

038 / 749 31 53
VIPO a.s.
Gen. Svobodu 1069/4
958 01  Partizánske
Kontaktovať e-mailom

Výroba zariadení na výrobu pneumatík, pre uhlikársky priemysel a lepidiel. Chemický výzkum - gumárenská chémia, chémia adhezív, technológie lepenia. Skúšobné laboratórium.

Fakturačné údaje VIPO a.s.

Názov: VIPO a. s.
Sídlo: gen. Svobodu 1069/4, 958 01  Partizánske
IČO: 31409911
DIČ: 2020417630
IČ DPH: SK2020417630

Hodnotenia VIPO a.s.

Hodnotenia VIPO a.s.Pridaj hodnotenie: vyber hodnotenie



Hodnotení: 1
HAN Hodnotenia: 1Užitočné: 2
23.08.2023

Prišiel mi zdrap prefoteneho papiera od MG samozrejme reklamácia zamietnutá.... tenisky za 130 éčka po necelom pol roku rozpadnuté a koža po celom obvode odlepená.kupovane sizzer....nikdy viac

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Aďa Hodnotenia: 1Užitočné: 0
08.08.2023

Taktiež Vipo krasne posudzovalo obuv z deichmanu obutu 5minut a taktiez vrzgaju tenisky za 90e. Zamietnute. Tenisky nemaju funkcnu chybu. Mozeme ich nadalej nosit a vrzgat ako blazni aby sa za nami pol mesta otacalo.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Dávid Hodnotenia: 1Užitočné: 1
02.08.2023

Dobrý deň, tak isto ako ostatní aj ja sa pridávam k nespokojným zákazníkom. Kúpil som si voľnočasovú obuv Reebok a asi po mesiaci mi začala vŕzgať podrážka, tak sme ich boli reklamovať. Samozrejme sme aj my dostali list s odpoveďou - Vaša reklamácia je vyriešená ZAMIETNUTIM, pretože sa nejedná o funkčnú chybu obuvi. Keby to nebola závada, tak by sa za mnou pri chôdzi neotáčalo celé nákupné centrum a nedával by som to reklamovať. Pani MG je podľa mňa vyučená kaderníčka ktorá má funkciu po rodinkárstve, alebo celá firma VIPO je ako chránená dielňa, kde sú všetci aspoň na 90 % postihnutí na hlavu, keď im ešte aj na predajni označia, kde sa vŕzganie podrážky nachádza a je Počuteľné na mieste. Tak ako všetci ani ja si v Sport Vision (A3 sport) už tie ich čínske a Bangladéšske šmejdy nikdy nekúpim! :(

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Edita Klinková Hodnotenia: 1Užitočné: 1
01.08.2023

Tak ako vidím,aj ja som zapadla medzi sťažujúcich. Manžel mal obuté sandále 5x mal ich asi mesiac a vnútorná stielka sa celá dokrčila a stočila.Vyjadrenie Bc Monika Antlová napísala vyjadrenie:Poškodenie vzniklo nedodržaním zásad správneho ošetrovania a udržby uvedených v návode.Vymenu stielok je potrebné vykonať včas.Takze vážení po 3 dňoch nosenia už meňte vložku.Ako toto je už naozaj choré,len obrať ľudí o peniaze Deichmann nechcem vidieť a reklamáciu odosielam Slovenskej obchodnej inšpekcii .

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Katarina Hodnotenia: 2Užitočné: 0
27.07.2023

v Sport Vision Slovakia (byvala A3 sport) kupovane New balance tenisky v 05/23 po cca 10x noseni - bezna vychadzak po meste presne tak na aky ucel jsou urcele = volno časová obuv začali sa pri prste predierat material. 30.6.2023 boli reklamovane a dnes sme dostali samozrejme list s odmietnutim reklamacie - od VIPO as p. MG - odovodnenie presne ako vsetci tu pisete : "nevhodne pouzivanie zo strany zakaznika, nedostatocna fixacia, nevhodne zvolena velkost obuvi a podobne" Podotykam, môj muz je byvaly profi futbalista, ktory asi za zivot kupil par tenisiek a vie aky je jeho vhodny rozmer obuvi kedze ho podstate nohy "zivili". A pri minimalnom noseni (co sa da posudit podla stavu reklamovanych tenisiek) a po 1 mesiaci docielit ze mate skoro dieru na materialu je drzost tvrdit, ze za to moze len a len zakaznik. Takze DAKUJEME Sport vision slovakia a najma VIPO a osobne p. G za " kvalitne odvedenu pracu a objektivnost"!!!! dufam, ze spavate dobre:-)

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
jojo Hodnotenia: 1Užitočné: 1
26.05.2023

z tejto firmy a deichmannu je mi na grc,evidentna chyba obuvi,vrzganie po tyzdni nosenia a ta odbornicka na cely vesmir neuzna reklamaciu,vraj je to normalne.odporucam tejto pani navstivit odborneho lekara ušne a očné.koleduje si táto firma o prúser?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Michal Hodnotenia: 1Užitočné: 2
06.04.2023

Tak ako všetci ostatní, reklamácia topánok z Deichmann po 2 mesiacoch, vydratá päta na pravej topánke. Posudok - zle zvolená veľkosť topánky ... podávam podnet na SOI

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
benky71 Hodnotenia: 2Užitočné: 0
01.04.2023

podla coho táto pani G vypracovava posudok a odborné stanovisko k reklamacii obuvi?aké ma opravnenie?kupil som tenisky z.nay,po mesiaci nosenia zacala pravá teniska vrzgat.No hanba chodit v tom.Kupoval som ich v predajni deichmann.Po reklamacii ich poslali tejto pani.Vratili mi ich naspat ze reklamaciu neuznavaju.Paradox je ze teniska uz nevrzga tak neviem co s nou spravila.Davnejsie sa mistalo to iste na starsej teniske tej istej znacky,tiez vrzgala a ihlou som prepichol podrazku v tom mieste a prestala vrzgat,ci tam bol vzduch alebo co neviem.Osobne si uz nikdy nekupim tovar v deichmanne.Uz nie stacilo.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Marian LC Hodnotenia: 1Užitočné: 1
17.11.2022

Pani MG ,,,za tie Vase ubohe pofiderrne a odborne posudenia- reklamacii od teraz si budem obuv kupovat uz len za Vasej pritomnosti ,,,,,,ale za tu vychadzkovu obuv GANT ktora stala 100 euro smejd ,ktory nema obdoby aj cez najvyssi sud vysudim od Vasej firmy

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Kovacikova Hodnotenia: 1Užitočné: 0
27.10.2022

Dobrý deň. Vybavenie reklamácie: Po 3 mesiacoch od zakúpenia obuvi, z čoho sa v lete ani tenisky nenosili, vyzerá váš výrobok katastrofálne a nekvalitne. Záver: NEVHODNÉ POUŽÍVANIE OBUVI Od-MG Už si od vás a v Humanicu nikdy nič nekúpim a tento názor budem šíriť ďalej medzi zákazníkmi. Mgr. K

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
alenatomanova Hodnotenia: 1Užitočné: 0
21.09.2022

Mám presne tú istú skúsenosť s pani G. Dnes sa mi vrátili synove PUMY, ktoré som reklamovala. pretože po 3 mesiacoch občasného nosenia sa takmer rozpadla stielka a začalo sa trhať šitie a ona to zhodnotila tak, že obuv bola nesprávne nosená!!!!! A že sme pri kúpe nezvolili správnu veľkosť. Pani G, verte mi, že to neboli prvé synove botasky, keďže má 34 rokov a ešte sa toto so žiadnymi nestalo!!! Poslať takúto odpoveď na zjavne nekvalitný tovar sa mi zdá až nehorázdne a neúctivé k zákazníkovi. Firma VIPO by mala obsadiť Vaše miesto pracovníkom, ktorý svojej práci rozumie.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Alena Kopecká Hodnotenia: 1Užitočné: 0
02.09.2022

dnes sa mi vrátili už reklamované topánky. p. MG ich posúdila, že vraj citujem: zákazník nezvolil správnu veľkosť, obvodovú šírku alebo konštrukčné riešenie danej obuvi mu nevyhovuje. Obuje je funkčná." Váž. p. G oznamujem Vám, že topánky si kupujem už niekoľko desaťročí - aj za totality. Myslíte si, že som si topánky kupovala po prvýkrát!!!! áno, máte pravdu, skutočne prvý, ale aj posledný krát v Deichmanne!!!. Píšete, že vhodnosť obuvi môže byť preverená len dôkladným odskúšaním pred kúpou. áno, to som urobila, dokonca som sa aj po predajni prešla. Avšak, keď som si dala topánky na nohu na dlhší čas na prechádzku po meste, otlačili ma do krvi!!!!! Verte, toto mi ešte v živote žiadne topánky neurobili - či už totalitné alebo tieto. ale podľa Vás je obuv funkčná, podľa však mňa nie, veď načo sú mi topánky, ktoré ma do krvi otlačili!!!! A asi si nikto neskúša topánky v obchode chodením po predajni aspoň hodinu, lebo až vtedy by zistil, že sú skutočne nenositeľné!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Hodnotenia: 1Užitočné: 1
17.03.2022

Spoločnosť VIPO konkrétne Pani MG píše odpovede na reklamáciu (vraj výsledok posúdenia) takmer všade to isté, čiže už to o niečom svedčí a pôsobí absolútne nedôveryhodne.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 4
norulakp Hodnotenia: 4Užitočné: 0
10.12.2021

Pripajam sa k zoznamu nespokojnych "zakaznikov" tychto firiem - VIPO a A3. Manzelka nosila bezecke ADIDAS 4 mesiace, ani ne na beh, len na chodzu po meste. Z vnutra sa jej predrala vystelka az do vonkajsej strany. Podotykam nie vpredu, ale z vrchu. Cize diera nenastal kvoli tomu, ze by bola topanka mala, ale kvoli tomu, ze vyrobca zvolil slabu latku a ta sa predrala az na vonkajsiu stranu. Vyjadrenie: "Nevhodne pouzivanie. K vydratiu podsivkoveho materialu v prednej casti dochadza neustalym trenim podsivky s prstami nohy, pokial ma noha urcitu volnost (nevhodna velkost)." Mna by zaujimalo, aku velkost by odporucala dotycna pani. Lebo ina odbornicka mi napisala, ze k tomu doslo kvoli tomu, ze topanka je mala. Tat Gubova napisala, ze topanka je velka. Tak by sa aspon mohli dohodnut. Lebo topanka sa aj ma kupovat trosku vacsia, kedze noha vplyvom pohybu mierne opuchne. Takze sa nema kupovat uplne presne na milimeter. Topanka ma byt jemne vacsia ako noha. NEDOPORUCAm A3 a VIPO

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mária Hodnotenia: 1Užitočné: 1
10.11.2021

Čo je to za spoločnosť VIPO a.s., čo je to za jednanie , že mi príde zamietnutie reklamácie - doklad bez IČA, DIČa a s 3 výkričníkmi, to čo je za jednanie ....neodporúčam nakupovať v DEICHMANNe ak takto vybavujú reklamácie.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Martina Hodnotenia: 1Užitočné: 0
08.07.2021

Takisto A3 sport.. p.G.. A to isté napísané aj mne.. Ctrl+C ctrl+v.. Po necelom trištvrť roku sa mi rozpadli topánky ale podľa posudku ja neviem chodiť.. Z lidlu topánky používané denno denne 3 a pol roka leto zima nemajú ani jednu dieru!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Katarína Hodnotenia: 1Užitočné: 1
25.06.2021

Tak ako píšu všetci ostatní mala som presne takú istú skúsenosť. Po dvoch mesiacoch som bola obuv reklamovať. Mala som ju obutú na nohách max 5x. Prišiel mi taky istý posudok ako iným nevhodné nosenie, zle zvolená veľkosť... áno lebo tenisky si kupujem na jedno použitie a nepoznám svoju veľkosť a neviem si ich zaviazať. Reklamácia bola zamietnutá. Po prevzatí na predajni mi vložka z topánok bola vybratá a látka ktorá bola poškodená odtrhnutá. Maximálne nespokojná s prístupom v tomto obchode. Odporúčam všetkým sťažnosť na SOI. Neodporúčam nákup

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Hana Hodnotenia: 1Užitočné: 3
14.06.2021

Paráda ,tušim všetci máme dôvod zamietnutia reklamacie "nevhodné používanie " že zla zvolená veľkosť ,pritom som tie botasky kupovala na predajni a skúšala ...no ,kto si už kúpi veľké tenisky ..... verím aj tomu ,že cez fotky je vybavovaná reklamacia u nich

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lusy Hodnotenia: 1Užitočné: 3
11.06.2021

kúpila som si tenisky,nenosila som ich ani mesiac , vrzgali poslala som ich na reklamaciu, podrážka nebola ani vychodená, používala som ich občas na cestu do roboty alebo do obchodu, žiaden šport lebo mám problém s kolenom, a pani mi napíše že sú poškodené nevhodným používaním a obuv nebola používaná v súlade s návodom na používanie . 30 rokov si kupujem rovnaku znacku, ale tato vada je prvá . Keď som šla po chodbe, tak po špičkách aby ma nepočuli a keď naslapujem na celé chodidlo vrzgaju neskutočne hlučne , stáli ma 84€. Môžem ich akurát zahodiť do koša, alebo poslať do krajiny výrobcu…. Podrážka je netypická niečo ako kopačky s rovnou podrážkou , čiže su v nej otvori Myslím si že problém je v tých ,, ďugovoch”, lebo sú duté a tie pri našlapovani vrzgaju .

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Noro Hodnotenia: 1Užitočné: 3
14.08.2020

je tu medzi Vami niekto kto ich dal na soi? a vedel by mi napisat vysledok? kupil som tenisky v A3sport znacky puma v juni 2020 a v auguste som behal reklamovat lebo sa trha spicka na druhom sa trhalo vnutro paty. dovod neuznania reklamacie je: nevhodne pouzivanie... fuuj ta cula jedna, ved robim v kancelarii a cely den sedim na zadku, do praci chodim s autom, denne max 500-600 metrom idem v tych teniskach :@

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Stano Hodnotenia: 1Užitočné: 2
10.08.2020

Porušovanie reklamačného poriadku. PREČO SI NA NICH NEPOSVIETI SOI?Zamietli mi jasnú výrobnú vadu vŕzgania topánky, pritom stáli 60eur.Vraj to je bežná vec podľa nich...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mišo Hodnotenia: 1Užitočné: 5
10.07.2020

Ja som od nej dostal takýto posudok: Vznik aj rozsah poškodenia obuvi je ovplyvnený nevhodným používaním zo strany zákazníka + Poškodenie je na viditeľnom mieste, vznikalo postupne. Rozsah chýb je ovplyvnený používaním obuvi s chybami. Z chyby odstrániteľnej vznikla chyba neodstrániteľná. ... Asi som v teniskach chodil lyžovať, keďže nevhodné používanie. .... A3 sport si nevie ani nájsť normálnu firmu na posudky. Posudky tejto Gubovej z VIPO stoja za ... :)

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
DaPo Hodnotenia: 1Užitočné: 2
27.06.2020

Ja som reklamovala tenisky adidas, ktoré som mala obuté iba 2krát a pätová výstuha na jednej teniske praskla. Posudok od pani Gubovej - zamietnutie nakoľko som sa opakovane a nevhodne obuvala . Keď som tenisky doniesla do A3sportu, tak sa ma predavacka pytala, ci som ich mala obuté aj mimo domu, lebo tenisky nejavia žiadne známky nosenia. Skúsim sa objrátiť na SOI

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
dada Hodnotenia: 1Užitočné: 4
22.06.2020

P. Gubova posudzuje na zaklade fotiek ... reklamovanu vec nema v ruke sama to povedala ked som s nou volala . Jej vyjadrenie znelo reklamovana vada nebola najdena tenisky sa mozu nosit dalej ... keby ich mala v ruke vidi vadu ze na spicke sa rozliepaju. Arogantna v telefone a vysmechom povedala stanovisko je nemenne. Treba to posunut na SOI. Absolutne neodborne posudenie.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Plas Hodnotenia: 2Užitočné: 5
03.12.2019

Pochybujem,že p.Gubová vôbec videla moje tenisky.Rada by som vedela na základe čoho dospela k zisteniu že nevhodná údržba

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Sklamaný kupujúci Hodnotenia: 1Užitočné: 7
02.07.2019

Veď Vám by mali zobrať cartifikat nerozoznate topánky od hnoja a keď čítam recenzie vidím že nie som sám kto ma takýto názor. Pani Monike Bc..... ktorá vypracovala odhnojne stanovisko dobre čítate odhnojne by som dal nosiť všetky topánky ktoré uznala za OK Hviezdičku som dal preto lebo ma to nechcelo pustit dalej - *****.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
ivan Hodnotenia: 1Užitočné: 11
24.04.2019

kupil som si botasky nike v a3 po 2 tyzdnoch som ich odniesol reklamovat lebo podrazka vrzga a ludia sa otacili lebo zvuk to vydava ako keby ste mali 2 tic tac vo vrecku.v predajni mi povedali ze je to casta chyba nike ale p.Gubova mi napisala ze botasky su v poriadku..takze p.gubova vase posudky su uzasne a verte mi ze vam ich osobne donesiem do partizanskeho aby ste v nich chodili po ulici a myslim ze pracu mate len preto lebo pracujete na tomto nasom krasnom slovesku kde je mozne zamestnavat takych ludi ako ste vy.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tamara Hodnotenia: 1Užitočné: 6
22.08.2018

Tak isto som si aj ja dala reklamovať tenisky NIKE, nemala som ich ani 4 mesiace. Zodrali sa mi na jednej aj druhej bote. Dali sme ich reklamovať a prišli mi späť poštou a boli odoslané z toho istého miesta kde sme ich dali. Obchod D v Čadci. Pani ktorej sme dali reklamovať boty tam dopísala na reklamačný papier že sa mi pára znak na jazyku, pričom sme to ani nedávali na reklamovanie. Je rozdiel keď mne mama pracuje v obchode s obuvou a chodia tam ľudia bežne dávať reklamovať ten istý problém čo mám aj ja, a chodia tam s teniskami za 10 eur a to im zreklamujú a majú nárok na novy tovar, a je ešte rozdiel keď dávame v obchode kde ponúkajú značkovú obuv za 60 eur a oni to tam nezreklamujú. HANBA!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Jana Hodnotenia: 2Užitočné: 7
20.07.2018

Reklamovali sme nike tenisky v A3 sporte, odborný posudok vypracovala p. Gubová z VIPO, samozrejme zamietnuté. V posudku napísané, že rozsah poškodenia je ovplyvnený nevhodným používaním zo strany zákazníka. Predtým nosil manžel ten istý typ tenisiek viac ako 2 roky a tým sa nič nestalo. Tejto spoločnosti by malo byť odobrané oprávnenie posudzovať výrobky. Je na nich toľko sťažností a nič sa nedeje.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tomas Hodnotenia: 1Užitočné: 7
22.02.2018

To je smutné že tá obuv na reklamáciu ani neopustí obchod. táto spoločnosť za peniaze ím posiela dopredu vystavené posudky . obchod D. to len strčí do krabice a pošlú to naspäť zákazníkovi. tak to funguje na slovensku dnes. mám sesternicu, vedúca v obchode D. v Kitsee. toto tam nemôžu dovoliť. no my tu na slovensku sme iba smetisko EU :-(

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Alena Hodnotenia: 2Užitočné: 9
10.01.2018

obdržala som tiež posudok z tejto spoločnosti na topánky od Deichmanu, ktoré boli nosené necelé dva mesiace a podrážka odlepená a koženka ošúpaná, a výsledok, že nevhodné používanie zo strany zákazníka. je to proti zdravému rozumu, ich posudok je úplne od veci, akoby sa topánky mali nosiť zavesené na krku. určite to tak nenechám, takýchto šuplikantov treba riešiť, čo je toto za jednanie????

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
lenka Hodnotenia: 1Užitočné: 6
04.12.2017

Absolutne neseriozna spolocnost, ktora si je vedoma, ze jej nazor pri posudzovani reklamacie je nemenny a konecny. Preto reklamacie posudzuje z pozicie sily, s odbornym posudenim ich vyjadrenia nemaju nic spolocne. Obchodom, ktore si tuto spolocnost platia to samozrejme vyhovuje, nakolko voci zakaznikovi po vyjadreni "odborneho" servisu nemaju ziadnu povinnost. A vedia, ze zakaznik to dalej moze riesit iba sudnou cestou, alebo zaplatit si dalsi podobny "odborny" servis. Ja len dufam, ze raz budu prava spotrebitela postavene na zaciatok celeho procesu. Ze prestane konecne platit "zaujimavy si zakaznik, iba ked tovar platis".

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
DDD Hodnotenia: 1Užitočné: 8
22.11.2017

Spoločnosť, neuznáva reklamácie i keď je zjavné že boli použité nekvalitné materiály (topánky nosené cca 2mesiace a látka vydrana od nohavíc - že neprimeraný mechanický zásah pri používaní).

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mária Hodnotenia: 1Užitočné: 8
06.11.2017

Veľmi neseriózna spoločnosť,všetky reklamácie zamieta,aj keď je veľmi viditeľná vada na obuvi,napíši odborné stanovisko,že je obuv funkčná.Pri skúšaní obuvi odporúčam minimálne pol dňa sa prechádzať v predajni!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Vlado Hodnotenia: 1Užitočné: 19
23.02.2017

Neseriózna spoločnosť, ktorá vydáva nedôvodné odborné stanoviská pre Deichmann, aby nemuseli zákaznikom vyreklamovať vadný tovar.

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Výrobné stroje ‑ výroba Technické a elektrotechnické výskumné ústavy Riadiaca a automatizačná technika ‑ výroba
Pridať firmu Nahlásiť chybu