Hľadať firmu

Kontaktné údaje UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.

02 / 594 222 22
UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.
Ševčenkova 36
851 01  Bratislava
P.O.Box: 216

Služby širokopásmového vysokorýchlostného internetu a telefónie, digitálnej a analógovej televízie. Telekomunikačné služby.

Otváracie hodiny UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.

Pondelok - piatok:
08:00 - 18:00
Sobota:
zatvorené
Nedeľa:
zatvorené

Fakturačné údaje UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.

Názov: UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.
Sídlo: Ševčenkova 36, 851 01  Bratislava
IČO: 35971967
DIČ: 2022117405
IČ DPH: SK2022117405

Hodnotenia UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.

Hodnotenia UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.Pridaj hodnotenie: vyber hodnotenie



Hodnotení: 1
SAG Hodnotenia: 1Užitočné: 0
13.02.2024

Internetove pripojenie je OK, ale sluzby okolo su fakt bieda. Na webovej stranke uz nie je moznost kontaktovat ich pomocou chatu, a neuvadzaju ani e-mailovy kontakt (alebo je niekde velmi dobre ukryty). Na tel. linku je tazke sa dovolat. Vrcholom je ze verni klienti maju vyssie ceny nez novi.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Moje UPC Hodnotenia: 1Užitočné: 0
19.07.2023

Nie som spokojná so službami.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Marián Hodnotenia: 3Užitočné: 0
07.06.2023

Vy podvodnici !!! Nič nefunguje , co to mate za sprostu aplikaciu ??? Neda sa dovolať, mesenger ignorujete !!! Ok , ešte vydržím.lebo som mimo Slovenska ale potom vam kašlem na hlavu a z vysoka !!!!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
František Hodnotenia: 1Užitočné: 2
06.06.2023

Hrozná spoločnosť. Mal som poruchu na settopboxe, ktorý UPC dodáva. Závadu sa nepodarilo vyriešiť takmer dva mesiace. Vyfakturovali mi aj dva mesiace, kedy som ich služby nemohol využívať kvôli chybe na ich zariadení. Keď som im pripomenul, že ich služby nemôžem využívať, nič mi neodpovedali. Keď mi prišla druhá faktúra emailom som ich konfrontoval, že je nevhodné fakturovať služby, ktoré nemohli byť využívané. Odmietli moju sťažnosť že som tak neurobil do 30 dní od vystavenia FA. Chápete? Na dotaz nereagujú a keď uplynie 30 dní od vystavenia od FA tak s tým už nevedia nič robiť. HANBA. Nikomu túto spoločnosť neodporúčam. A Vám čo ich služby využívate odporúčam zmeniť poskytovateľa služieb. Aj keď je to možno teraz fajn, príde nejaký problém a rozumného riešenia sa nedočkáte.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mat Hodnotenia: 1Užitočné: 1
01.05.2023

Otrasne sluzby

Užitočné?Áno


Hodnotení: 4
Peter Hodnotenia: 4Užitočné: 1
25.03.2023

Nová aplikácia čistá katastrofa a ochota na online podpore 0 bodov

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
adbi Hodnotenia: 1Užitočné: 3
28.12.2022

Jedna velka katastrofa, akonahle odstupite od zmluvy posielaju nezmyselne pokuty a po telefonickom kontakte Vas zrusia, nekomunikuju. Riesime to uz cez obchonu inspekciu.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Olaf Hodnotenia: 1Užitočné: 2
04.09.2022

Úplná katastrofa, rušil som internet a televíziu. Dodatocne som musel zaplatiť xy skrytých poplatkov, o ktorých nepovedali ale Budis...zaplatil som Po 4 mesiacoch od ukončenia mi prišiel mail, že akási vymahacska spoločnosť po mne žiada zaplatiť sumu.Nekontaktoval ma nikto s ničím (ani telefonický ani mailom) a dali to vymahacskej spoločnosti, áno dobre čítate vymahacom!! Odvolávali sa na list, ktorý mal byť doručený do postovej schránky ...tento nám poštou žiaľ nedošiel. Prístup hrozný, zatiaľ najhoršie čo som v živote riešil Neserioznost 10/10. Hnus, grc, nikdy viac

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
engie Hodnotenia: 1Užitočné: 2
24.06.2022

Najhorsie co som v zivote mala, na sto krat som riesila prihlasenie, stale vypadky, neochota pomoct riesit situaciu, po zruseni mi prisiel nedoplatok, nechcem o vas uz ani pocut

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ladislav Hodnotenia: 1Užitočné: 2
26.04.2022

Najhoršie služby aké môžu ponúkať mali by ich celkom zrušiť

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
jonal Hodnotenia: 2Užitočné: 2
29.01.2022

Neustále vypadáva archív, na nervy už mi to ide.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Brano Hodnotenia: 2Užitočné: 5
30.09.2021

Vacsia katastrofa ako upc.neexistuje, vecne vypadky, Zatial nefunguje len dve hodiny, vcera vypadaval cely den. Ked to zhrniem tak tri mesiace v roku nefunguje

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Katarina Hodnotenia: 1Užitočné: 4
30.09.2021

Katastrofa takto sa chovat k svojim zakaznikom, ktori platia nemale peniaze za nic, lebo tam nic nefunguje, vobec neriesit problem aby to fungovalo ale len drzo pytat dalsie peniaze a pokuty za zrušenie zmluvy....odvolavaju sa dookola na zmluvu ktoru ste podpisali, ale ze sa aj oni tou zmluvou zaviazali poskytovat sluzby to uz neplati...oni nemusia nic a vy len plaťte, a ako bonus vas odrbu na zakaznickej linke...tak sa robi biznis, vidim ze zdaleka nie sme sami oklamani

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
honske Hodnotenia: 2Užitočné: 3
10.09.2021

Utekajte kade ľahšie!!!!! Ja tiež utekám a veľmi rýchlo.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mario Hodnotenia: 1Užitočné: 1
06.07.2021

Katastrofa že sami si robia po skončeni viazanosti, novu viazanost. Pravnika zobrať ked chcete skončit snimi no čo povedat po 5rokov

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Majerská Mária Hodnotenia: 1Užitočné: 0
19.04.2021

Som nespokojná so službami. Nevyhovuje mi neskoré doručenie faktúr na úhradu. Bolo mi sľúbené že doručenie fa. prebehne do 16.dňa v mesiaci. Nestalo sa tak.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Robert Tomko Hodnotenia: 1Užitočné: 2
03.11.2020

Katastrofalne sluzby,katostrofalni operatori o servise nehovoriac... Dufam,ze do konca tyzdna zrusim zmluvu.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lubo Hodnotenia: 1Užitočné: 0
21.10.2020

Neodporúčam.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jana Luzová Hodnotenia: 1Užitočné: 2
24.08.2020

Už asi 3 týždne vypadáva signál. Nedá sa pozerať telka, ani robiť z domu. Žiadny oznam o poruche, riešení, trvani,... 30,- eur mesačne je snáď málo aby poslali sms že čo a ako?

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Hodnotenia: 1Užitočné: 2
09.04.2020

UPC nikdy viac. Internet neustale vypada. Ich praktiky by sa dali prirovnat k praktikam smejdov. Menili nam router, tak vravim technikovi, ze nech si stary router zoberie. On na to, ze to nie je treba a ze ho neberie. Po roku sme ho vyhodili do elektroodpadu. Po viac ako roku sa nam ozvali, ze mame vratit stary router, inac mame zaplatit pokutu 150 EUR! 150 EUR za nepouzitelny, stary router vhodny akurat tak do srotu (kazdopadne maju to zmluvne osetrene malymi pismenkami) . Urcite nikomu neodporucam.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 4
Miroslav Jedinak Hodnotenia: 4Užitočné: 0
04.02.2020

Hodnotím zákaznícke centrum, nie produkty UPC. Od UPC odchádzam, lebo produkty podľa mňa niesu konkurencieschopné, ale bol som veľmi milo prekvapený ochotou pracovníkou a snahou pomôcť. Otvorené 2 priehradky a nebolo treba čakať. Parkovisko pred budovou, zadarmo, po pár minútach sa uvoľnilo miesto.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Zuzana Hodnotenia: 2Užitočné: 0
23.12.2019

Chcem podakovat pracovníčke v Trnave za velmi profesionálny pristup. Kedže sme sa nevedeli dovolat do Bratislavy išli sme dnes 23.12. na pobočku v Trnave. Velké poďakovanie všetko nám vybavila aj na ukor prestávky .Dakujeme .

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jozef Hodnotenia: 1Užitočné: 1
02.10.2019

Katastrofa. 4,5 roky som bol ich zákazníkom, platil všetko na čas a potom keď som musel zrušiť zmluvu tak mi dali pokuty aj exekučnú spoločnosť lebo som nevrátil router do mesiaca. Pani takto sa to nerobí, slušne by bolo aspoň poslať mail že do kedy mám to vrátiť keďže vám telefón už rok nefunguje tak volať nemôžete.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
pavol Hodnotenia: 1Užitočné: 1
04.07.2019

telefonicky nemozne kontaktovat,katastrofalny pristup,hanba,ked spustim pocitac na internet,trha mi televizny sinal kablovky

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Minio Hodnotenia: 1Užitočné: 0
14.06.2019

Aj uz odchadzam. Set-top boxy musim restartovat 3 x za tyzden, inak nejde archiv. Su strasne pomale, po stlaceni tlacidla cakam aj 10 sekund na reakciu. Vypadava internet aj cez den ked je clovek online, cena je pritom vyssia ako u konkurencie, nemaju ligu majstrov, nemaju podporu cez vikend - UPC je proste este stale v sociku... Musel som ich lebo jedini mali v mojej lokalite kabel. Uz mam ine riesenie a tak od nich idem rychlo prec. Je nebudem stale nieco riesit a pritom pocuvat staznosti rodiny, ze stale nieco nefunguje!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Laco Hodnotenia: 1Užitočné: 0
12.06.2019

V poslednom čase veľmi zle častý výpadok bez možnosti technickej podpory.hovoriaci záznamník a operátor z Bratislavy, ktorý sa snaží zlú situaciu vyžehliť nepomáha to asi zmením operátora *

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Jana Sabolová Hodnotenia: 2Užitočné: 3
09.04.2019

Nespokojnosť so služby a kompletne servisom

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jano K. Hodnotenia: 1Užitočné: 0
28.02.2019

Spočiatku som si myslel, reku, vypadol mi internet spôsobom, akým sa to doteraz ešte nestalo. Vždy to bolo iba asi raz-dva razy týždenne na maximálne dve hodiny. Po podaní výpovedi, hoci si Upc ešte celý mesiac zaúčtuje poplatok, však výpovedná lehota je jeden mesiac, mi wifinu okamžite vypli úplne. Nepomáha ani viacnásobné zvyčajné reštartovanie rútera. Výpadok internetu u môjho operátora Upc zotrváva. Doteraz v našej lokalite Bratislava-Petržalka to býva maximálne hodinu-dve, potom to opäť fungovalo. Tento raz ale nič nepomáha. Telefonické spojenie s operátorom bolo podobne celý deň nemožné, linky sú úplne obsadené, na čakanie na spojenie so servisnou službou po nekonečnom stláčaní jednotiek a dvojek trvá asi 20 minút. Konečne na druhý deň som sa spojil a dostal odpoveď: wifi je vypnuté. Zrejme pomsta za výpoveď. Upc prevádza týmto očividne kriminálne praktiky, divím sa, že im ešte neodobrali licenciu na prevádzkovanie.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Ladislav Hodnotenia: 2Užitočné: 2
04.01.2019

Niekoľkokrát za deň vypadáva internet. Po 5tich telefonátoch a troch návštevách technika problém stále nie je vyriešený.... Idem ku konkurencii

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Marek BA Hodnotenia: 1Užitočné: 0
26.11.2018

so sluzbami UPC som spokojny, net nepada, vsetko v poradku ,a wifi je silne, neviem co tu vypisuju ostatni

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mária Hodnotenia: 1Užitočné: 2
20.11.2018

to je jedna velka katastrofa,Neviem prečo zadavate číslo na kontakt, ked aj tak sa dalej ako po prvú 2 neda dovolať, ak mam nejaký technický problém,,mám smolu, lebo nie je možné sa k vam dovolať. 02/59422222 dalšia 2 a koniec, často nie je signál, obraz sa neda pozerať,,myslím, že pri cene 38 e mesačne by mal byť aj iný prístup ku klientom,,Ďakujem,.Mária

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Milan Hodnotenia: 1Užitočné: 1
16.08.2018

Otras! Najhoršia firma na svete

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jozef Surda Hodnotenia: 1Užitočné: 2
21.07.2018

K 1,5,2018 som dal ukončenie zmluvného vzťahu s UPC v predstihu 2 mesiace.Po dva a pol mesiacoch som dostal od vymáhačov/intrum/ že mám uhradiť asi 70 eur.Nikto mi nedokázal doložiť prečo mám uvedenú čiastku zaplatiť.Po zaplatení poslednej FA sa na stránke moje upc objavuje k úhrade 0,00 eur.Neviem či sa niekto snaží takýmto spôsobom "nabaliť"lebo pobočka upc nie je schopná doložiť v čom som si nesplnil povinnosť.Bol som dlhoročným klientom upc,ale po tejto negatívnej skúsenosti nikdy viac.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Boris Hodnotenia: 1Užitočné: 4
30.05.2018

Všetkým - UPC je absolútne najamatérskejšia spoločnosť v republike !!! Banda ignorujúca akékoľvek obchodné princípy a nerešpektujúca akýkoľvek vzťah so zákazníkom ! Nedodržujú potvrdené termíny, technici v telefóne sa pýtajú či s to medzičasom "samé" neopravilo, des a hrôza. Nekompetentné pracovníčky na klientskom servise, ktoré nevedia zodpovedať základné otázky, doslova podávačky zmlúv ! Služby za úhradu, ktoré nejestvujú. Deň v ktorý sa nám podarí dostať UPC z našich bytov oslávime spolu s celým bytovým blokom !!! Je rok 2018 a my sme ako bytový blok nútený používať služby UPC, pretože tak si to zazmluvnil staviteľ. A UPC to zneužíva, kde sa len dá. Je to suterén dátových a televíznych služieb. Dedinská káblovka zo Svidníka je kvalitnejšia a spoľahlivejšia. Zúfalé, zúfalé, zúfalé. Keby som bol obchodný zástupca za UPC, tak chodím kanálom...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jan Hodnotenia: 1Užitočné: 2
22.03.2018

Dobrý deň týždeň sa vám nevieme dovolať neidem nám internet už týždeň ideme na pobočku tam nám povedia že neni to naša starosť veď od vás máme internet debili ale mesačne sa zvyšuje ale.Uz by bolo na čase sa ozvať a prísť do spraviť zadarmo vám budeme platiť????? Čakáme vašu odozvu a čím skôr to spraviť

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Mmm Hodnotenia: 1Užitočné: 0
27.02.2018

Neskutočné...Neustále výpadky internetu každých par minút! Na niektoré zariadenia sa vôbec nedá pripojiť. (telefóny, tablet, TV,) ....UPC....ROZHODNE NEODPORÚČAM!..A archív v TV ak si spomínam nefungoval bez problemov za posledné 3 mesiace ani raz skvelé ;)

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Maja Hodnotenia: 1Užitočné: 1
18.01.2018

Neustály problém s pripojením..archív skoro stále nefunguje...celé zle!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
akix22 Hodnotenia: 1Užitočné: 3
27.12.2017

neodporucam !!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lucia Nagyová Hodnotenia: 1Užitočné: 2
18.12.2017

Ak b som to mala opisat jednym slovom, "horor" este nie je dostatocne. Neustale vypadky internetu, pre technicke riesenie sa nedovolate. KATASTROFA!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Libuša Hodnotenia: 1Užitočné: 3
27.11.2017

Mám podobnú skúsenosť ako mal p.Ilkovič,. Taktiež uvažujem, že dám výpoveď po tejto skúsenosti s UPC ( som tiež ich dlhodobým užívateľom ) a ukončím zmluvu .

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
králiková denisa Hodnotenia: 1Užitočné: 0
10.11.2017

Jedna veľká katastrofa , nefunguje, mrzne, vypadáva úplne obraz. technická podpora riešená nejakým odkazom niečo ako záznamník :-))) 15 rokov dozadu. žiaľ to je taká televízia ktorá rieši v dnešnej dobe pripojenie cez koaxiálny kábel.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
rkmarket Hodnotenia: 1Užitočné: 0
09.11.2017

to ano , ja som nespokojný s rýchlostou v meste Brezno 3 mesiace bol super ,ale teraz je to tragedia rychlosť stahovanie a načitavanie web stránok je ako zo záhrobia , ani Vám nechce obrázky načitať a hore uvedené čislo je len na návody k tech.podpore nedovolaté sa k žívemu človekovi ,ale iba k robotovi. na email post@upc.sk mi došla sprava že oni nemaju k tomu prístup že musim volať na to číslo ,,, toto je najhoriša tech.podpora hádam

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Viera Hodnotenia: 1Užitočné: 3
12.10.2017

lUDIA NEDAJTE SA NALAKAT TOUTO FIRMOU NESKUTOCNE PROBLEMY SU S NIMI.MAME PONUKLI V APRILI NOVU ZMLUVU ZA 7.ERO.MESACNE PLUS NEJAKY BALICEK ,POTOM BEZ UPOZORNENIE ZVYSILI NA 10.10. ATERAZ JEJ PRISLA SMS NA15.80EURO,KED SOM ZISTOVALA ZE PRECO TAK VRAJ BALICEK UZ SKONCIL ALE NEBOLO TO15.80.ALE 18.80,ZE SMS SI NEMAME VSIMAT TAK NEVIEM KTO ICH PISE.TENTO TYZDEN SME VSETKO ZMENILI NA ZAKLADNY BALICEK NA 8.28EURO TAK SME NASTAVILI AJ SUMU NASPLACANIE.DNES PRISIEL KURIER SRCIL JEJ DO RUKY BALIK PODPISALA ZE YCHLO LEBO SA PONAHLA.VOLALA SOM DO BA TAK MI POVEDALI ZE SI OBJEDNALA MODEM ABY SI MOHLA POZERAT FILMI Z ARCHIVU PODOTYKAM VSETKO SOM JA VYBAVOVALA TAKZE SOM NIC NEOBJEDNAVALA A PLUS ZASE NEJAKY BALICEK NAVYSE ALE UZ ZA SUMU 10AJ NEJAKE DROBNE.KEDZE BALICEK PREBRALA MUSIME PISOMNE ZRUSIT ZMLUVU NEVIEM NA AKO ZAKLADE TO UROBILI.VRAJ TAKU SUMU ANI NEMAJU CO NAM PONUKLI IDE MA TRAFIT OD ZLOSTI MAMA MA 81ROKOV NACO BY JEJ BOLI FILMY Z ARCHIVU KED POZERA NAJVIAC TAK 3-4STANICE.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Hodnotenia: 1Užitočné: 1
02.10.2017

Skúste sa im dovolať, tragédia. Na číslo ktoré je uvedené sa po 3 minutach preklikate k osobe, kde si prosíte seriózny kontakt na Vranove nad Topľou. Odpovie vám dievčina v českom jazyku: Litujeme, to nemáme.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
korasan@zoznam.sk Hodnotenia: 1Užitočné: 2
22.09.2017

Ako sa k vam da dovolat normalne na nejaky srvis, ked vypadne signal tv a nikto ho nenahodi ani v priebehu 24 Hodin? Nechcem hovorit s automatom v Bratislave....Potrebujem len nahodit tv signal....Hulinova Rajec Mudrochova 908/3 Hned !!!!!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Anna Paliková Hodnotenia: 1Užitočné: 2
04.09.2017

som nepríjemne prekvapená, zapla som si TV, chcela som pozrieť z archívu Lets-Dance, nakoľko večer som to nedopozerala...a miesto programu som našla upozornenie, že mám si predplatiť archív, myslím si, že to upozornenie mohlo prísť skôr, príp. pri faktúre, ktorá je zasielaná každý mesiac to malo byť podchytené. Som dlhé roky klientkou UPC, preto som očakávala iný prístup od pracovníkov , asi pre budúce obdobie si rozmyslím, ako sa rozhodnem.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Hodnotenia: 1Užitočné: 0
14.08.2017

Zatvorené od 13:00 do 14:00 a zistite to z tabule až pri dverách, keď máte zaplatené parkovné vo vedľajšej ulici, lebo parkovať sa tam legálne nedá vôbec

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Lulu Hodnotenia: 1Užitočné: 0
13.07.2017

Po mnohých rokoch odchádzam od UPC hneď, ako to bude možné (viazanosť). Pri výmene set top boxu - ktorý bol vadný, som sa dozvedela, že set top boxy s možnosťou nahrávania sú poruchové, a zatiaľ nové nie sú, resp. sú v štádiu vývoja..... neviem, či som to správne napísala, ale tá informácia bola neuveriteľná. To je ale krok späť. Ale dostala som na výmenu ešte zo starých zásob STB. Na inštaláciu je potrebné si preštudovať aj postup na internete. Vraj technik je za 15 €. Takže dať krabicu do ruky s kopou papiera a dlhoročný zákazník nech sa trápi ako vie.Neviem, ako si zapojí nový STB nejaký starší človek, ak nemá možnosť si preštudovať postup na internete. Vlastne - stačí napr. z dôchodku 15 € za technika. No, ledva čakám, nech mi skončí viazanosť.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Pavel Gajdoš Hodnotenia: 1Užitočné: 2
04.07.2017

Vážení budúci zákazníci 25 rokov sme boli zákazníkmi UPC a po 25 rokoch nás pre 65 EUR nedoplatku ( pre finančné ťažkosti, lebo som prišiel o prácu...) nás odpojili a dali na vymáhanie. Okrem toho sme dostali 500 EUR pokutu !!! Takto sa nejedná so zákazníkmi. Oni to vedia, ale keď potrebujú nalákať zákazníka , alebo keď zvyšujú ceny !!! FUJ HAMBA A PREČ OD NICH !!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
jano Hodnotenia: 1Užitočné: 0
28.06.2017

Som zakaznikom UPC uz 23 rokov t.j.od roku 1994.Pred dvoma rokami som prijal ponuku od UPC na internet za 5.99eu. a k tomu TV za 17.80 spolu to cinilo 23.80eu Toho roku sa vedenie UPC rozhodlo odmenit dlhorocnych zakaznikov za ich vernost tym ze im zvysilo platby na 26.80eu.Ked som proti tomu protestoval upravili mi sice cenu na povodnych 23.80 ale polovicu kanalov mozem pouzivat len ak si ich zakupim.Co na to poviete pani majitelia.Chybaju vam peniaze z nasich "skvelych "dochodkov k vasim nemalym ziskom?inuly tyzdensom nasiel letak od UPC kde ponukaju super rychly internet aTV za 23.80eu a dva mesice zadarmo.Aj my by sme velmi radi prijali taku ponuku keby nam majitelia UPC pridali k internetu za 5.99eu TV za 13.90.Ale to by museli byt aspon seriozni partneri.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
michal Hodnotenia: 1Užitočné: 4
27.06.2017

každodenné výpadky pripojenia, nepomohla výmena switchu ani routeru...katastrofa

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jaja Hodnotenia: 1Užitočné: 0
22.06.2017

Tento týždeň som si kúpila tie upc internety, no na môj veru som spokojná. Dokonca keď príde môj vnúčik Milanko všelijaké mi on fotografie poukazuje. Ach, len ten dedko náš, ten nerád na internety pozerať, radšej on do kôlničky tie jeho obľúbené robiť. Aj susedke Martuli som odporučila, tak uvidíme, či si kúpi aj ona. ďakujem

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Adam Hodnotenia: 2Užitočné: 1
02.06.2017

OTRAS celé UPC nikdy! Samé problémy a strašný servis.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Soyka Hodnotenia: 1Užitočné: 5
05.05.2017

Klientom, ktorí od nich odoberajú iba televíziu, zasielajú najnovšie s novým setopboxom aj modem a zároveň vnútenú službu internetu. Ide prevažne o starších ľudí, ktorí internet nepožívajú, nerozumejú mu, a keď im UPC iniciatívne zavolá dobre nabrífovaná zamestnankyňa a oznámi, že im kuriérom pošlú nové zariadanie, aby mali kvalitnejší televízny príjem, rámci zlepšovania služieb, takýto zákazník povie automaticky, že dobre. Ale s kuriérom príde na podpis s dvomi krabičkami aj desať strán papierov, ktoré treba podpísať a dôchodca podpisuje prebratie, nechápe síce na čo mu je tá druhá krabička, ale veď zlepšovanie služieb. A potom zistí, že má aktivovanú nielen televíziu, ale aj internet a prenájom wifi modemu, ktorý nemá ako použiť, počítač nevlastní, internetu nerozumie. A keď volá na upc a povie, že túto službu nikdy nechcel a neobjednal si, tak mu oznámia, že v hovore s ich pracovníčkou súhlasil. MANIPULÁCIA SO ZÁKAZNÍKOM. Arogantná.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Martins Hodnotenia: 2Užitočné: 2
28.04.2017

Najhoršie stredisko vždy hodinové čakanie..neskutočne pomalé vybavovanie!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
martinaskrip29@gmail.com Hodnotenia: 1Užitočné: 4
21.04.2017

Najhoršia firma aká kedy existovala otrasný prístup neskolenych neochotnych ľudí čo tam robia keby sa mi dá zrušiť zmluva hneď to ruším

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
V. Eduard Hodnotenia: 1Užitočné: 0
19.04.2017

Zatiaľ dlhoročná spokojnosť s ponúkanými službami a Horizon Go do mobilu je pre mňa čerešničkou na torte z ponuky, výhoda stále šíreného analógového signálu pre staršie TV s možnosťou pripojenia viacej TV v jednej domácnosti, vysokorýchlostný internet na ktorý sa konkurencia nechytá, dobré webové rozhranie na správu účtu.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Monča Hodnotenia: 1Užitočné: 3
30.03.2017

Mam od nich net a som spokojny, nepada je stabilny a este k tomu mam doma krasne biele wifi

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Tomas Hodnotenia: 1Užitočné: 2
27.03.2017

Katastrofa, nechcem už od vas absolutne nič a ani zadarmo! Vase sluzby su nedostatocne a slovo sluzby si ani nezasluzi!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
sandra Hodnotenia: 1Užitočné: 3
24.03.2017

preco sa k vam VOBEC neda dovolat ??????????????? odkaz na *"stalcte....." mate absoliutne nefunkcny... je to hanba v dnesnej dobe mat jedno jedine kontaktne cislo, pri takom pocte kliettov, pochopitelne nefunkcne ah

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Igor Hodnotenia: 1Užitočné: 3
16.03.2017

načo sem niečo pisat,ked aj tak to nikto nečita.Zaujima ich len to aby mali ako firma kopec zakaznikov,a to že su tam v petržalke dlhe fropnty jak keby davali niečo zadarmo,nikoho nezaujema Možu sa HAMBIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
simon_85 Hodnotenia: 1Užitočné: 1
13.03.2017

SUPER ! :)

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
katka Hodnotenia: 1Užitočné: 7
23.02.2017

Podvodnici a klamari. Take fakturi vystavuju ze to klesa az do neba, programi ne idu ked reklamuje clovek nic s tym nerobia,ale platit im treba. Ked s nimi chces zrusit zmluvu ked uz nemas viazanost tahaju ti to 3 mesiace a fakturi mas 70 eurove. SU TO PODVODNICI A OKRADAJU TA AKO LEN MOZU. NEODPORUCAM!!!!!!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
aaa Hodnotenia: 1Užitočné: 9
27.01.2017

Služby na h...

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Stevo Hodnotenia: 1Užitočné: 7
17.01.2017

Ste klamari a zlodeji klamat a ojebavat zakaznikov to jedine viete cele upc

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Alex Hodnotenia: 1Užitočné: 6
12.01.2017

Nespoľahlivý internet, ktorý neustále vypadáva, nepríjemní zamestnanci, zavádzanie a bezbrehé okrádanie zákazníkov. Nikdy viac.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Ján Hodnotenia: 1Užitočné: 0
09.01.2017

Najlepšia služba na sledovanie TV, za prijateľný poplatok (cca 10€) mám k dispozícii viac ako 30 programov, čo mne, ako dôchodcovi úplne postačuje.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
tatianadolinska@gmail.com Hodnotenia: 1Užitočné: 2
04.01.2017

Už asi 8 rokov mám dvojročnú viazanosť s UPC na internet s platbou 9,90€. Dnes som sa v UPC na Závaží dozvedela, že viazanosť zmenili na jeden rok, ale mesačný poplatok je o 1 € vyšší. Vraj je to pre zákazníka výhodnejšie. Podľa mojej mienky - naopak. Nuž pozerám si ponuky konkurencie.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Danica Hodnotenia: 2Užitočné: 6
28.12.2016

Najvacsia katastrofa, otrad. Inac da to vyjadrit neda.Uz to mali davno zrusit.To je institucia , ktora neni hodna ani deravy gros.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Vladimír Ilkovič Hodnotenia: 2Užitočné: 14
27.12.2016

Dnes som dostal informáciu, od UPC Prešov : Ak potrebuješ vymeniť Set top box, technika si zabezpeč sám. Vraj je je to súčasť UPC firemného systému. Nehoráznosť !!!! Pri takom prístupe k dlhodobým zákazníkom som nútený rozviazať zmluvu s UPC a odísť ku konkurencii. Tieto praktiky budem primerane medializovať.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
myandreu Hodnotenia: 1Užitočné: 7
09.12.2016

katastrofa

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Vojtech Hodnotenia: 3Užitočné: 4
08.12.2016

Neviem akú štábnu kultúru majú, ale vydolovať od nich z post@upc.sk odozvu na moje sťažnosti vo forme emailu sú bez odozvy. Po strastiplnom volaní a urgencii o poslanie technika , mi bolo operátorom povedané, že mám čakať 30 dní v zmysle zákona na vybavenie a odstránenie výpadkov internetu a telefónu. Prosím o radu musím platiť za trvalé výpadky internetu alebo môžem mesačné úhrady dať do depozitu notárovi? Ďakujem.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
ĽRF Hodnotenia: 1Užitočné: 10
07.12.2016

Na dnes som mala objednaného technika - na 13.00. Zobrala som pol dňa dovolenky, je 14,40 - stále čakám. telefón na pobočke nikto nedvíha. Podľa mňa, profesionálne služby vyzerajú ináč.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Miro Hodnotenia: 1Užitočné: 16
28.11.2016

Nikdy viac tuto amatersku firmu !!!!!!!!! Ludia utekajte od nich !!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Daniela Hodnotenia: 1Užitočné: 8
16.11.2016

So službami som bola celkom spokojná, až kým som nepotrebovala technickú pomoc s problémom, ktorý v podstate zapríčinilo UPC, pretože k zariadeniu nepridalo návod na použitie. Majú jedno jediné číslo pre celé Slovensko, na ktoré sa mi nepodarilo dovolať počas piatich hodín, ale pretelefonovala som celú hodinu vďaka odkazovej službe, na ktorej mi za moje peniaze púšťali reklamu na ich služby, ktoré vôbec nevyužívam. Ozvali sa mi až keď som napísala, že chcem odstúpiť od zmluvy. Absolútna neúcta k stálym zákazníkom. UPC neodporúčam a po skončení viazanosti odchádzam.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Marian Hodnotenia: 1Užitočné: 12
04.11.2016

Podomovi klamari, ktori nutia starsim ludom podpisovat hrozne nevyhodne zmluvy, lebo ze inak nebudu vediet pozerat tv.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
miladecka Hodnotenia: 1Užitočné: 8
26.10.2016

Najhoršia firma aká môže existovať, nikdy ale fakt nikdy sa nenechajte nalákať na ich reklamu, ich služby sú na najhoršej úrovni, nikomu túto firmu neodporúčam, ak chcete mať nervy a nefunkčný internet a televíziu a mať vysoký tlak tak si dajte zaviesť upc, technici sú drzí, ak vám dajú modem alebo settabox, tak si to musíte skontrolovať, v tejto firme ste vy ako zákazník totálna nula a oni od vás len hrabú peniaze za podradné služby.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Filip Hodnotenia: 1Užitočné: 5
26.10.2016

Najhoršia firma aká vám len môže ponúkať služby, čo sa týka internetu a televízie, nikdy a opakujem nikdy sa nenechajte nalákať na ich reklamu, ich služby sú podradnej kvality, ak dostanete settabox alebo modem, tak ho môžete dostať nefunkčný, ak vám má fungovať všetko tak vám to nefunguje, technik k nám chodil aj 15 krát za pol roka a až po písaní riaditeľovi tejto firmy, sa niečo pohlo, na zákaznicku linku radšej nevolajte, tam vám vždy povedia, že je všetko v poriadku aj keď nikdy nie je, technici sú občas drzí a nechce sa im robiť, celková kvalita dávam tejto firme hodnotenie 0 bodov z desiatich, táto firma by mala radšej skrachovať, urobila by to najlepšie čo by mohla pre všetkých.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Dana Sobotova Hodnotenia: 1Užitočné: 15
18.08.2016

Boli robene zmeny v programoch a hd vysielani, no nacitavanie trva ovela dlhsie ako predtym, vsetky hd programy sekaju, boli sme nahlasit v pobocke v presove a dnes mam den dovolenky, aby technik prisiel naladit spravnu frekvenciu, dohodnut cas s technikom nie je mozne, treba doma cakat cely den, preboha to kde sme, co su toto za sluzby, aby clovek takto mal travit den dovolenky pre chybu , ktoru nesposobil, tvrdo uvazujem nad zmenou dodavatela tak kvalitnych sluzieb.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Losos Hodnotenia: 1Užitočné: 4
03.08.2016

pohoda, trapaci co tu placu byvaju zjavne v nejakej diere ze im to nejde: D

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jozef Hodnotenia: 1Užitočné: 3
22.07.2016

No comment! Je to len obraz úbohosti tohto vypredaného a rozkradnutého štátu. Ešte, že komunisti im ,,demokratom" a zlodejom, či podvodníkom, toho nechali veľa. Majú čo rozkrádať a predávať pod cenu zrejme za provízie, obrezaným ,,demokratom". Aj keď Miklóž s Csurindom toho stihli už veľa.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Jozef Hodnotenia: 1Užitočné: 4
22.07.2016

No coment! Je to úbohé od poskytovaných služieb a programov, ktoré ponúkajú až po samotné služby. Jeden nedostupný telefón v Bratislave pre servis na celom Slovensku? Veď očividne ryžujú iba na tom, čo im zanechali komunisti a čo im Miklóž s Csurindom lacno predali.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Peter Hodnotenia: 1Užitočné: 3
04.07.2016

Plošné výpadky služieb nie sú schopní odstrániť ani po 24 hod. Zľavy ponúknu až po 120 hod. výpadku. Komu toto nevadí, môže byť vcelku spokojný.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Juraj Hodnotenia: 1Užitočné: 7
02.07.2016

Desiatky poskytovateľov má v ponuke Nova Šport 1 a 2. Prečo ich nemá UPC!???

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Romana Hodnotenia: 2Užitočné: 8
26.02.2016

Otras platime im a nic za to nedostavame tv programy su nepozeratelne nedoveryhodna firma neodporucam v ziadnom pripade

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
gabrim Hodnotenia: 1Užitočné: 10
25.01.2016

Hanba vam, take sluzby ake vy "poskytuje" sa nikde inde na svete nevidia. Mojej starej 85 rocnej maminke sa pokazil telefon a UPC nie je schopna poslat technika na preskusanie, pripadne vymenenie telefonneho pristroja. Ich rada bola, aby im priniesla pristroj osobne do Petrzalky. Ona chuda byva v Dubravke. Zial ja nie som na Slovensku - 16 000 km daleko. Kedy budu sluzby na Slovensku na urovni okoliteho sveta? Ak by sa dalo, tak by som firmu ohodnotil -10.

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
noname Hodnotenia: 1Užitočné: 8
22.01.2016

Najhorsie co si mozte vybrat...nespokojnost maximalna... najhorsie

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
Juraj Fekete Hodnotenia: 1Užitočné: 17
23.12.2015

Hodnotím veľmi slabo. Totiž v auguste som chcel vypovedať zmluvu, ale ma presvedčili, že v mesiaci november budú mať nové setoboxy a hneď ma vybavia medzi prvými. Doteraz sa mi nikto neozval a starý box mi stále vypadáva. V najbližšej dobe ruším s Vami zmluvu. Juraj Fekete, Buzulucká 13, Košice

Užitočné?Áno


Hodnotení: 2
Hela Hodnotenia: 2Užitočné: 6
09.10.2015

Hrozné, neuveriteľné, kým s Vami uzavrú zmluvu tak sú samá ochota, ale akonáhle Vás majú tak na Vás s..ú, už nikdy viac !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
Jozef Hodnotenia: 3Užitočné: 21
14.09.2015

Neochota, drzí, opovrhujú zákazníkom

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
nezadam Hodnotenia: 1Užitočné: 5
08.07.2015

Totalni debili, neda sa dovolat nikde v pripade ich poruchy, oparatori nie su, cele zle, katastrofa

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
peter Hodnotenia: 1Užitočné: 5
19.06.2015

sele zle, katastrofa

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
emery Hodnotenia: 1Užitočné: 18
05.04.2015

ODPAD NESPOKOJNOST NA PLNEJ CIARE!!!

Užitočné?Áno


Hodnotení: 3
jagoxx Hodnotenia: 3Užitočné: 7
04.10.2014

Predrazene

Užitočné?Áno


Hodnotení: 4
murom Hodnotenia: 4Užitočné: 4
26.09.2014

mohli by mat lepsie ceny a aj lepsi vyber kanalov

Užitočné?Áno


Hodnotení: 1
DDRon Hodnotenia: 1Užitočné: 6
20.02.2014

Super firma, kde je zákazník len nosičom peňazí. Už len fakt, že sa nedopátrate k nejakému mailu do ich firmy, hovorí samo za seba.

Užitočné?Áno

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie na tejto stránke. Viac v Pravidlách

Pozrite si tiež: Poskytovatelia internetu Káblové TV Internet a počítačové siete
Pridať firmu Nahlásiť chybu