Pokračovanie :
Ja som bol mimo PO a trebalo nam odviezť maleho do jaslí a oni povedali že rušia pre našho syna odvažanie do jasli a tak sme ostali nahraty. Nemali sme ho kde nechat a všetci sme zamestnany...... takže pozor .... su velmi na peniaze a pri tych 10 deti čo maju na starosti je to smutne ... ked vedia urobit zo slušneho človeka doslova žobraka a neplatiča a tak sa aj k nemu spravaju aj napriek dohode kde je rozdiel iba 1-2 dni od platby. dufam že to stači
Pozor !!! Zmluvu maju postavenu tak že platite o ( teraz si presne nepametam ) 7 , alebo 14 dni dopredu za bud.mesiac, takže aj ked zaplatite 1 den po splatnosti tak aj tak ta služba bude uplatnena až na bud. mesiac a je proti zakonne vyrubovat pokutu za omeškanie, lebo služba ešte nebola vykonana.
Takže celkovo sa spravaju milo , ale skuste nezaplatit načas .... tak sa tešte ...z milych ludi sa vykluje .... domyslite si ....
Janka ...prepačte ... ale musel som :-(
Reakcia firmy:
P. Gilbert, dovolte aj nam vyjadrit sa. Nikdy sme sa nedohodli na neskorsej platbe. Opytali ste sa na tuto moznost pri prvej platbe, kde som Vas upozornila, ze SMS o bliziacom sa datume splatnosti posielame vopred a ze kludne mozte zaplatit aj skor, nie v posledny den splatnosti. Napriek tomu som Vam hned prvy krat vysla v ustrety a platbu ste uhradili neskor. To sa opakovalo aj napriek informacnym SMS a upozorneniam niekolkokrat. Ten posledny krat, ste nas telefonatom po pracovnej dobe informovali, ze zaplatite aj napriek tomu po vikende. V pondelok Vasa p. manzelka uhradila skolne a uz aj pokutu, proti ktorej nic nenamietala a usmiata odisla prec. O to vacsim prekvapenim boli vulgarne telefonaty v ten isty den poobede a tie boli aj dovodom pre zrusenie sluzby rozvozu deti. Na tu ste podla nasich podmienok ani nemali narok, kedze sluzba je poskytovana vramci Presova. V dobrej viere sme spravili vynimku, co sa nam riadne vypomstilo. O zruseni sluzby ste boli informovany vopred.