Návštevníci si môžu vyskúšať napríklad pohlcujúcu hru inšpirovanú manga sériou „One Piece“ alebo sa zabaviť na jarmoku s motívmi seriálu „Wednesday“. Prvý „Netflix House“ sa otvára v stredu v jednom z najväčších nákupných centier v krajine. Nasledovať bude Dallas 11. decembra a Las Vegas v roku 2027.
Priestor s rozlohou takmer 10 000 m² je tematicky zariadený podľa motívov najznámejších titulov platformy, ako sú „Bridgerton“, „Stranger Things“, „Squid Game“ či „KPop Demon Hunters“. Vstup je bezplatný, no za jednotlivé aktivity, vrátane mini-golfu, kina, reštaurácie a obchodu so suvenírmi, sa platí.
Netflix už niekoľko rokov ponúkal podobné, časovo obmedzené zážitky (tzv. pop-upy) v približne 350 mestách. Organizácia však narážala na nedostatok dostatočne veľkých priestorov, preto sa spoločnosť rozhodla pre trvalé prevádzky. „Bolo jasné, že budeme mať väčšiu flexibilitu, ak budeme mať vlastné miesto,“ uviedla šéfka marketingu spoločnosti, Marian Leeová, na pondelkovej tlačovej konferencii.
Vízia presadiť sa v každodennom živote
Streamovací gigant si zvolil nákupné centrá na predmestiach Philadelphie a Dallasu. Ponuka aktivít sa tam bude pravidelne meniť, aby sa tieto miesta stali obľúbenou zastávkou pre miestnych obyvateľov. Turistov zasa očakávajú na hlavnej triede Las Vegas, známej ako Strip, kde bude program mierne odlišný a pôjde skôr o výnimočné návštevy.
Na otázku agentúry AFP o nákladoch na tieto projekty Marian Leeová neuviedla presné čísla, no potvrdila, že ide o „obrovskú kapitálovú investíciu do priestorov a výrobu dekorácií“. Podobné projekty mimo USA zatiaľ nie sú v pláne.
Tento článok pochádza z partnerského webu vydavateľstva Ringier. Obsah a údaje v ňom uvedené boli prevzaté bez redakčných zásahov.